Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Pana acum mi se parea inutila o alarma la motocicleta, dar azi mi-am schimbat parerea.

Am parcat la munca si cand am iesit (dupa vreo 3-4 ore) am observat oglinda dreapta inchisa. Apoi am observat semnalizarea dreapta fata sparta, capul de ghidon stramb si toba stearsa. De aici am dedus ca cineva a dat cu motoreta pe jos, dar e ciudat ca am gasit-o in aceeasi pozitie in care o lasasem chiar cu ghidonul blocat. :bounce:

 

Drept urmare, am nevoie de 3 chestii:

 

1. Semnalizare dreapta fata (daca nu cumva e la fel si in stanga si in spate) de K5-K9

2. Crash-paduri

3. Alarma

 

Cine are idee pe unde pot gasi ceva din cele 3, sau are alte variante de a scapa de cretinii care se urca pe motociclete sa dea cu ele jos, rog sa dea un semn.

 

P.S.: Capul de ghidon l-am desfacut si l-am indreptat, dar semnalizarea se vede naspa lipita cu Poxipol :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu iti recomand si un casco just in case...e vreo 300-400/an ...

eu mi-am facut cu 270euro anul trecut pt valoare asig de 3200 euro

in iulie trebuie sa imi fac din nou si is curios cat o sa fie anul asta ca am mai pus una lata pe motor :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum mi se parea inutila o alarma la motocicleta, dar azi mi-am schimbat parerea.

Am parcat la munca si cand am iesit (dupa vreo 3-4 ore) am observat oglinda dreapta inchisa. Apoi am observat semnalizarea dreapta fata sparta, capul de ghidon stramb si toba stearsa. De aici am dedus ca cineva a dat cu motoreta pe jos, dar e ciudat ca am gasit-o in aceeasi pozitie in care o lasasem chiar cu ghidonul blocat. :bounce:

 

Drept urmare, am nevoie de 3 chestii:

 

1. Semnalizare dreapta fata (daca nu cumva e la fel si in stanga si in spate) de K5-K9

2. Crash-paduri

3. Alarma

 

Cine are idee pe unde pot gasi ceva din cele 3, sau are alte variante de a scapa de cretinii care se urca pe motociclete sa dea cu ele jos, rog sa dea un semn.

 

P.S.: Capul de ghidon l-am desfacut si l-am indreptat, dar semnalizarea se vede naspa lipita cu Poxipol :D

1. Sint semnalizari ieftine pe Louis. De exemplu: http://www.louis.de/_401945725e0ae7d847047...tnr_gr=10033593

Nu mai gasesc modelul pe care l-am luat eu (erau ceva mai patratoase), dar pot sa-ti zic ca sint destul de vizibile, spre deosebire de shiturile cu led-uri. Vezi ca-s la reducere, cu 10 euro le iei pe amindoua.

 

2. Daca vrei calitate: LSL. Testate de mine, din nefericire. Nota 10. Cam 5 milioane, poate gasesti o tira mai ieftine pe eBay. Daca vrei mai ieftine ia de la Romatech - cam 2.5 mil cu tot cu transport. Cauta "Romatech Bandit" pe eBay.de, trebuie sa fie si model pt. 650. Romatechurile nu par asa de serioase ca cele LSL, au placa aia de prindere aproape de 3 ori mai subtire. Eu am lasat pe stinga crashpadul LSL care e necazut, am pus Romatech doar pe dreapta.

 

3. Eu am un Thunder CA202 cu pager, merge ok, doar ca are un senzor cam aiurea care se declanseaza si de la vint sau zgomote mai puternice (tobe de motoare, de ex.). Era 2.5 mil cind am luat-o, acuma e vreo 4. Parca sint alarme fara pager pe la 100 RON.

 

Cit despre Casco... merita la motoare noi. La un Kult e teapa curata, ti-l evalueaza la 1200 de euro si dai vreo 600 RON pe an. Si asta fara asigurare la furt.

Lanturi si alte vrajeli de genul... forget about them. Tocmai am vazut un film pe Youtube (nu mai am linkul) in care taiau in max 30 de secunde orice lant (Xena, ABUS, Oxford) cu clestele. Iar antifurt de disc de frina sa nu iei ca o sa uiti de el mai devreme sau mai tirziu.

Ia si husa (un Oxford e cam 100 RON). Si daca o si parchezi intr-un loc mai ferit esti relativ safe.

Si mie mi-au dat niste mirlani motorul jos anul trecut in parcare. L-am gasit pus pe cricul central si julit pe stinga, nu pricep de ce s-au chinuit asa si nu l-au pus pe cricul lateral. In fine.

Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit un subiect nou pe topic. Popcorn aduc io. Care vii cu berea? Fara alcool, ca mai am de condus azi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus treaba asta doar pt. ca a zis alex-bandit ca n-are timp sa discute "pe baza de presupuneri". Iaca, nu-s presupuneri, e negru pe alb. Anyway, si eu m-am plictisit de subiect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna.

 

Ma gandesc de ceva timp sa-mi pun crash-paduri pe banditul meu si as dori niste sfaturi/pareri.

Eu pe louis am vazut "PUIG STURZPADS" (cod produs 10021862) la 105E, par cam scumpe dar poate merita.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna.

 

Ma gandesc de ceva timp sa-mi pun crash-paduri pe banditul meu si as dori niste sfaturi/pareri.

Eu pe louis am vazut "PUIG STURZPADS" (cod produs 10021862) la 105E, par cam scumpe dar poate merita.

 

Bafta.

eu zic ca merita ...numai un capac de motor nou original e mult mai mult de 105eur si de obicei e mai mult de un capcac paguba in caz de ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna.

 

Ma gandesc de ceva timp sa-mi pun crash-paduri pe banditul meu si as dori niste sfaturi/pareri.

Eu pe louis am vazut "PUIG STURZPADS" (cod produs 10021862) la 105E, par cam scumpe dar poate merita.

 

Bafta.

Da' nu mai citeste lumea deloc pe aici? Tocmai am scris cu o pagina in urma de LSL-uri. Probabil sint bune si Puig, nush, ca n-am probat. LSL-urile tot atit costa. Merita sa iei,capacele se sparg si la cazatura la 5 la ora si unul nou e in jur de 100 de euro, plus ca stai ca prostu' sa-l astepti.

In sfirsti am reusit si eu sa-mi fixez toba ca lumea dupa citeva incercari nereusite. Siliconul rulz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emppu-le, am cautat de mi s-a acrit cum ai polishat capacele da' n-am gasit nimica, search engine-ul asta e facut de studenti in practica se pare.

Ce voiam sa stiu pe scurt e:

- cu ce ai dizolvat lacul?

- cu ce smirghel ai inceput?

- mi-ajunge un weekend pentru toata operatia?

 

Mai era varianta sa le trimit unui baiat la Bacau sa mi le faca, dar vrea 150 ron pe toata distractia plus ca stau cu motoru' pe bara 4 zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emppu-le, am cautat de mi s-a acrit cum ai polishat capacele da' n-am gasit nimica, search engine-ul asta e facut de studenti in practica se pare.

Ce voiam sa stiu pe scurt e:

- cu ce ai dizolvat lacul?

- cu ce smirghel ai inceput?

- mi-ajunge un weekend pentru toata operatia?

 

Mai era varianta sa le trimit unui baiat la Bacau sa mi le faca, dar vrea 150 ron pe toata distractia plus ca stau cu motoru' pe bara 4 zile.

eu ma studiat procesul ca mi-a trecut prin cap sa-mi faci si eu dar e destul de greu de intretinut dupa...adica trebuie sa polishezi regulat si se pateaza f usor de la apa..

ideea e ca iti treb eu dizolvant de vopsea(gasesti in orice magazin de chimicale),smirghel fin(preferabil 1200) dupa care dai cu mopurile cu pasta.

baga un ochi pe youtube... sunt tutoriale.

eu zic ca daca te pui pe reaba intr-o zi le termini super bine pe toate...acuma tu sti daca o sa ai nervi dupa sa le intretii in starea aceea

sa pui poze daca le faci pan ala urma

:D

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ma studiat procesul ca mi-a trecut prin cap sa-mi faci si eu dar e destul de greu de intretinut dupa...adica trebuie sa polishezi regulat si se pateaza f usor de la apa..

ideea e ca iti treb eu dizolvant de vopsea(gasesti in orice magazin de chimicale),smirghel fin(preferabil 1200) dupa care dai cu mopurile cu pasta.

baga un ochi pe youtube... sunt tutoriale.

eu zic ca daca te pui pe reaba intr-o zi le termini super bine pe toate...acuma tu sti daca o sa ai nervi dupa sa le intretii in starea aceea

sa pui poze daca le faci pan ala urma

:D

Faza e ca-s mai mult obligat, am scapat niste superglue pe capacul de la ambreiaj si am incercat sa-l scot cu acetona... Evident ca s-a dus lacul ala de pe aluminiu cu totul si am ramas cu o *zda de toata frumusetea pe capac. Si cum am mai vorbit cred ca stii cum e senzatia cind vezi de fiecare data cind te urci pe motor rahatul ala, te zgirie pe retina. Plus ca capacul de la magnetou e julit de unul din ex-proprietari si inca oleaca de mine, vreau sa pilesc si shitul ala.

Stiu cum arata capacele neingrijite, am vazut la cineva in Iasi, dar atita timp cit nu dai cu spuma activa cred ca e ok. Oricum eu n-o mai spal niciodata la spalatorie, m-am saturat de oligofrenii aia carora oricit le-ai spune sa nu mai dea pe la sha tot o fac si-mi intra apa de nu-mi merge alarma 2 zile.

Am vazut si tutorialele despre slefuire da' toti zic de smirghel de 2000 si eu nu-mi aduc aminte sa fi vazut vreodata la noi asa ceva. Plus diverse paste de slefuit care daca se gasesc la noi, se gasesc sub alte denumiri. Nu stiu daca e OK cu Autosol. Mai e varianta sa le duc la un bijutier sa faca "oglinda" finala, intimplator am cunoscut recent pe cineva care se ocupa cu asa ceva, au aia tot felul de minunatii cu care fac oglinda ghiulurile.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pot vopsii capacele dupa finisare tot in gri sau negru cum erau din fabrica;)

Prea multa bataie de cap, daca tot le iau la smirghel e mai simplu sa le fac oglinda. Plus ca tre' vopsea termorezistenta (s-a discutat despre asta) etc. Daca vad ca-n timp se fac atit de urite incit mi-e jena cu ele le-oi vopsi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emppu-le, am cautat de mi s-a acrit cum ai polishat capacele da' n-am gasit nimica, search engine-ul asta e facut de studenti in practica se pare.

Ce voiam sa stiu pe scurt e:

- cu ce ai dizolvat lacul?

- cu ce smirghel ai inceput?

- mi-ajunge un weekend pentru toata operatia?

 

Mai era varianta sa le trimit unui baiat la Bacau sa mi le faca, dar vrea 150 ron pe toata distractia plus ca stau cu motoru' pe bara 4 zile.

 

Capacele motorului sunt mai usor de polishat decat jantele, unde e futere de utere cu datul jos al vopselei selectrostatice. La capace incepi direct cu polishatul, nu ai treaba cu smirghel. Lacul vine jos polishand. Preferabil cu un flex cu talpa de pasla + paste de polishat. Bormasina nu are turatie suficienta. Pt capace iti ajunge un uichend.

 

Later Edit: Daca e vb si de inlaturat zgarieturi, nu scapi de smirghel. De 2000 mi se pare infim. Io am vazut de 1200 cel mai fin si ajunge caca.lau ala.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot suntem/teti la pete and stuff, mnezo *uta administratorii drumurilor din tara asta de cacao. Au pus pe drum (cuvant jignitor) strat de uzura, un fel de criblura plina de bitum. A intrat cat a intrat, dar excesul a ramas bine mersi pe drum si sare in draci de la roti de mi-am matuit viziera in cateva locuri iar bitumul acela minunat e turnat in cantitati industriale astfel incat musteste pe drum. De acolo banuiti, tot bitumul e la mine pe bugspoiler , galerii, cadru, radiator etc. Intrebarea mea este: cu ce ma sfatuiti sa incerc sa il dau jos? Cu benzina? Cu benzina usoara? Am sanse sa vina cu tot cu vopsea?

P.S. Va rog macar la asta raspundseti, ca la aia cu cat costa reglatul de supape nimeni nimic. Nu ma mai vreti aici? Sa plec la blocul meu?Aaaaaa , stau la casa, sorry :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10x Emppu, ma apuc pe weekend cind pot sa scot uleiul din motor.

 

@alin: cam orice produs petrolier dizolva smoala, fa intii un experiment pe-un loc mai ascuns sa fii sigur ca nu dizolva vopseaua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma pun si eu la coada dupa Alin cu cateva intrebari. Pe scurt, as dori sa fac un drum lung in strainatate, cam 4000 km in Europa de Vest pe traseul Bucuresti - Ungaria- Germania in luna august.

Parbriz inalt am, revizie am, top case am, cauciucuri noi am. Experienta mai putin, dar aia nu se vinde, se face.

 

1. GPS - exista undeva sistem de montat pe ghidon pentru Bandit sau universal? Model de GPS ce recomandati? Exista de la 200 de lei fara harti la 2xxx lei cu multe harti si alte prostioare. Ati folosit asa ceva? Eventual cu o husa de ploaie ?

 

2. Ce altceva ar trebui sa iau neaparat in considerare pt. un astfel de drum? Mentionez ca nu am iesit inca din tara inca cu moto si planuiesc sa o iau incet, cam 500 km/zi.

Cred ca:

a. Adaptor priza pentru GPS ar fi o idee dar nu stiu de unde se cumpara si daca e dificil de montat.

b. Echipament ploaie. In caz de ploaie aveam o tehnica interesanta - ma opream pana nu mai ploua, dar acum nu mai merge, ar trebui sa iau altceva in afara de un plastic de pus peste costum ?

c. Orice idee ar fi buna, de genul "ia minim 4 l de apa" sau "exista o cutie frigorifica pentru moto de vanzare la magazinul X".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma pun si eu la coada dupa Alin cu cateva intrebari. Pe scurt, as dori sa fac un drum lung in strainatate, cam 4000 km in Europa de Vest pe traseul Bucuresti - Ungaria- Germania in luna august.

Salutare, inainte de toate cele gen GPS eu unul iti recomand o revizie la motor si mai ales un schimb de consumabile, adica sa iti fie in stare perfecta ulei de motor, filtru motor, filtru aer, CAUCIUCURI, FRANE, etc. Zic asta deoarece multi au un obicei prost. Cand planuiesc o iesire din asta se gandesc la cat timp dureaza si NU LA CATI KM FAC, ori cu totii stim ca piesele se uzeaza in km si nu in timp. Nu ca ai fi greu de cap, sa nu intelegi gresit, insa consider ca astea ar fi prioritare. Nu de alta dar afara nu cred ca e comod sa cauti magazine sau alte celea de unde sa iti cumperi piese sau sa te trezesti pe autostrada ca ramai fara frane sau ca tre sa tragi pe dreapta sa faci schimbul de ulei. Aici il mai fraci in curte, acolo nu prea merge.

La GPS-uri nu ma stiu, nu ma bag :D

Eu am facut ture mai lungi, am revizuit mobra inainte sa plec, am luat un minim de scule cu mine ( nu ca as sti ce sa fac mare lucru cu ele dar de, comfort psihic ), si iarasi f. important un spray de uns lantul si unul de curatat. In rest, in limita spatiului de bagaje.

Bafta

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate Alin. Am revizia facuta de doar cateva sute de km, dar pana in august mai e ceva :D , asa ca o voi baga la inca o verificare inainte si un set mic de instrumente pentru reparatii nu a facut rau nimanui inghesuit acolo. Buna ideea cu spray-urile de lant.

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...