Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pentru ca sunteti toti la Predeal voi scrie eu singur pe aici:

 

Sunetul de fasait pe care l-am descris anterior pare ca s-a rezolvat prin schimbarea placutelor de frana. Marca este EBC, stiti ceva despre ele?

 

 

sunt placute bune....ai grija cu rodajul sa nu le lustruiesti din prima :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Banditilor!

 

Vin cu o intrebare care sigur a mai fost pusa de-a lungul celor 360 de pagini de topic, insa nu pot parcurge atata informatie asadar apelez la voi.

 

Intentionez sa imi iau alt motor si am gasit un Bandit 400 din 94, 28000 km, la 1550 EUR in tara, inmatriculat. Marea mea nedumerire se refera la piesele de schimb pt acest model. Cu totii stim ca seriile de 400cc sunt mai dificile, frumoase ce e drept, dar bataie de cap atunci cand ai nevoie de ceva.

 

Prin urmare apelez la posesorii de Bandit 400 sa imi confirme cat de greu se pot obtine piese pentru motorul in discutie si daca se merita investitia?

 

Alternativele ar fi GS500 sau CB500 insa Banditul de 400 e o bijuterie pe langa ele.

 

Desigur ca as dori un Bandit 600N, am ceva experienta pe 2 roti la categoria 125cc si consider ca m-as descurca cu el, insa nu imi permite bugetul.

 

Asfalt uscat!

 

 

 

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Banditilor!

 

Vin cu o intrebare care sigur a mai fost pusa de-a lungul celor 360 de pagini de topic, insa nu pot parcurge atata informatie asadar apelez la voi.

 

Intentionez sa imi iau alt motor si am gasit un Bandit 400 din 94, 28000 km, la 1550 EUR in tara, inmatriculat. Marea mea nedumerire se refera la piesele de schimb pt acest model. Cu totii stim ca seriile de 400cc sunt mai dificile, frumoase ce e drept, dar bataie de cap atunci cand ai nevoie de ceva.

 

Prin urmare apelez la posesorii de Bandit 400 sa imi confirme cat de greu se pot obtine piese pentru motorul in discutie si daca se merita investitia?

 

Alternativele ar fi GS500 sau CB500 insa Banditul de 400 e o bijuterie pe langa ele.

 

Desigur ca as dori un Bandit 600N, am ceva experienta pe 2 roti la categoria 125cc si consider ca m-as descurca cu el, insa nu imi permite bugetul.

 

Asfalt uscat!

 

 

Ciao, Banditul de 400 e fabricat pt Japonia, insa la cate sunt in tara si in Europa in general, nu cred ca e prea mare bataie de cap cu piesele. Insa eu iti recomand un 600, mai ales naked daca esti mai la inpeut pentru ca iti da senzatia ca e mai micut si e manevrabil. La bani iara nu vad problema, daca cauti gasesti bandit de 600 la 1500 de euro in stare buna in tara cate vrei, in Zalau s-a vandut unul zilele trecute cu 1200 de euro varianta S. Si daca il iei de afara te incadrezi in 1500, cu tot cu transport, sau ma rog, cu diferenta mica de pret. Alegerea e a ta, de 600 insa nu o sa te plictisesti asa repede si e mai ok zic eu si daca te gandesti la puterea motorului, frane, suspensii, tot.

P.S. 28 000 de km din 94? Stii care sunt sansele ca aia sa fie reali, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Banditilor!

 

Vin cu o intrebare care sigur a mai fost pusa de-a lungul celor 360 de pagini de topic, insa nu pot parcurge atata informatie asadar apelez la voi.

 

Intentionez sa imi iau alt motor si am gasit un Bandit 400 din 94, 28000 km, la 1550 EUR in tara, inmatriculat. Marea mea nedumerire se refera la piesele de schimb pt acest model. Cu totii stim ca seriile de 400cc sunt mai dificile, frumoase ce e drept, dar bataie de cap atunci cand ai nevoie de ceva.

 

Prin urmare apelez la posesorii de Bandit 400 sa imi confirme cat de greu se pot obtine piese pentru motorul in discutie si daca se merita investitia?

 

Alternativele ar fi GS500 sau CB500 insa Banditul de 400 e o bijuterie pe langa ele.

 

Desigur ca as dori un Bandit 600N, am ceva experienta pe 2 roti la categoria 125cc si consider ca m-as descurca cu el, insa nu imi permite bugetul.

 

Asfalt uscat!

 

 

Salut,

E o alegere buna, am mai vazut motorul pe undeva, dar nu mai tin minte unde.

In legatura cu piesele de schimb sa nu iti faci griji ca se gasesc fara probleme.

E bine sa faci un test de compresie inainte sa il cumperi si poate mai negociezi pretul.

O sa ramai surprins cat de fiabil, usor de manevrat si distractiv e Banditul.

Te asteptam sa te alaturi Banditilor.

Numai bine,

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze fata de Calin si Ciprian pentru ca nu am mai ajuns sambata la Predeal, insa pe drum, unul din colegii din gasca cu care veneam eu a avut un accident si am petrecut timpul pe la politie si pe la spital, si cand s-a terminat tot era deja prea tarziu ca sa mai vin si m-am intors direct la serviciu. Motociclista e OK, o mica zgarietura pe sold (asta dupa ce a intrat intr-o masina care venea din sensul opus si s-a bagat pe contrasens pentru a depasi o caruta).

 

Sorry si ne vedem cand ma apuc de turul tarii pe care l-am promis (concediul/plecarea s-a mutat pentru 11-24 august)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici un fel de problema ca nu ai ajuns, cred ca era o aventura drumul...datorita vremii, nu de altceva. Duminica insa a fost palpitant: a plouat de sambata seara si pana duminica la 12 cand am plecat noi nu s-a oprit .. :lol:

 

PS: sanatate rider-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici un fel de problema ca nu ai ajuns, cred ca era o aventura drumul...datorita vremii, nu de altceva. Duminica insa a fost palpitant: a plouat de sambata seara si pana duminica la 12 cand am plecat noi nu s-a oprit .. :)

 

PS: sanatate rider-ului.

 

Culmea, sambata cand am plecat din bucuresti era soare, fara vant, coafura rezista... belea...dar la intoarcere, incepand cu ora 15:30, eram la lukoilul de la iesirea de pe centura Ploiestiului in drum spre Bucuresti si a inceput o ploaie torentiala de se circula cu 40 km/h, pe prima banda si cu avariile aprinse. A fost distractie... am ajuns acasa si mi-am completat acvariul cu pestisorii stransi in cizme :) Greutatea totala a banditului + pilot si pasagera cred ca se triplase :lol:

 

PS: Se pare ca banditu se pricepe destul de bine si pe zona de soft-enduro :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze cu banditii de la Predeal cand vedem ?

Iaca poza, recunoasteti personajele :)

330 km pe ploaie semi-torentiala pe alocuri (cred ca nu am prins 1 km uscat la intoarcere) = weekend fun? :lol:

post-24366-1247430561_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iaca poza, recunoasteti personajele :)

330 km pe ploaie semi-torentiala pe alocuri (cred ca nu am prins 1 km uscat la intoarcere) = weekend fun? :)

 

Trebuie sa prezint eu personajele ca n uau de unde sa ii cunoasca:

a treia motocicleta, de la stanga - Florin (qwerto pe forum), Honda CB400N modificata. Mai multe poze deseara.

ultima - Octav - tavitzoo pe forum, Vulcan de 800 B Classic.

 

Ceva mai multe poze de la Predeal deseara, aseara am ajuns plouat si in chiloti sa innebunesc de nu :) si mai eram si obosit frant. Dar la anul, tot ma duc :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai precis:

SYD - Eu

KNE - Macke

KYA - Florin

KVN - Octav

 

Cu toate ca-mi imaginam c-o sa rid eu de Macke & Co. pentru ca stau la pensiune si rateaza "distractia", era cit pe ce sa rida ei de mine. Ne-am intilnit absolut intimplator la Petromul de la ieserea din BV si m-am combinat de cazare. Daca nu erau ei cred ca eram racit bocna acuma. Baieti de nota 11. Multumiri si pe aceasta cale >:lol:< Poate punem si noi iesenii de-o intrunire si ma revansez cumva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai precis:

1. SYD - Eu

2. KNE - Macke

3. XYA - Florin

4. KVN - Octav

 

AKA

 

de la stanga la dreapta:

Calin, Octav, Macke, Florin

post-18065-1247502238_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma macina: nu stiu cum scoateti voi consumuri de genul 4,5%. Eu am scos tot cam 5.6, ca anul trecut Iasi-Brasov. Macke zice ca a scos 4,5. La intoarcere am mers impreuna Predeal-Bacau, adica in acelais ritm. Am tinut-o in 4500-5000 constant pe cit posibil cu accelerari rare si moderate. Ce poate sa fie? Carburile-s sincronizate, supapele reglate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma macina: nu stiu cum scoateti voi consumuri de genul 4,5%. Eu am scos tot cam 5.6, ca anul trecut Iasi-Brasov. Macke zice ca a scos 4,5. La intoarcere am mers impreuna Predeal-Bacau, adica in acelais ritm. Am tinut-o in 4500-5000 constant pe cit posibil cu accelerari rare si moderate. Ce poate sa fie? Carburile-s sincronizate, supapele reglate.

Toba ta sport. Daca ai si bujii iridium si alea ajuta. Cel mai mic consum al meu, pe bandit stock 100% a fost de 4.6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toba ta sport. Daca ai si bujii iridium si alea ajuta. Cel mai mic consum al meu, pe bandit stock 100% a fost de 4.6.

 

 

Da, deci cum spunea Calin, la dus consumul a fost de 4.46, metoda plin-plin, deci rotunjit aproximativ 4.5%. La intors am scos 5.5%, punand la socoteala foitul prin Predeal + drumul ploios (mers un pic mai turat si cu multe frane de motor, pentru a evita pe cat posibil franarile, mai ales cele bruste). Banditul meu e intr-adevar STOCK.

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toba ta sport. Daca ai si bujii iridium si alea ajuta. Cel mai mic consum al meu, pe bandit stock 100% a fost de 4.6.

Eu prin toba sport inteleg o toba goala, in esenta un tub. A mea are site. Si atita vreme cit Macke nu are Iridium dar a scos 4,6 nu le vad rostul.

 

Da, deci cum spunea Calin, la dus consumul a fost de 4.46, metoda plin-plin, deci rotunjit aproximativ 4.5%. La intors am scos 5.5%, punand la socoteala foitul prin Predeal + drumul ploios (mers un pic mai turat si cu multe frane de motor, pentru a evita pe cat posibil franarile, mai ales cele bruste). Banditul meu e intr-adevar STOCK.

Pai zi si tu asa, la dus nu stiu cum ati mers ca am fost singur, dar daca la intors ai scos 5,5 e clar. Eu am facut consumul si la intors (Tg. Secuiesc - Iasi) si mi-a iesit tot cam ca tine (5,7).

 

Si ca o remerca laterala: sincer ma doare-n ... ce consum am,. nu am mers ever la consum, merg cum mi se scoala mie sa merg. Parerea mea e ca nu din chestii de genul asta imbogateste omu', sa mergi la consum inseamna sa-ti consumi nervii. Intrebam doar pentru ca din doua motoare identice care merg in paralel unul are consum mai mare e clar ca exista o problema la motor. Dasr devreme ce la intoarcere am scos consum la fel, problema s-a lamurit.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai zi si tu asa, la dus nu stiu cum ati mers ca am fost singur, dar daca la intors ai scos 5,5 e clar. Eu am facut consumul si la intors (Tg. Secuiesc - Iasi) si mi-a iesit tot cam ca tine (5,7).

 

 

Calin, ca fapt divers, tu ai mers in ritmul nostru la intors, de-aia consumul se apropie ca valoare. Era si normal! Noi la dus am mers mai incet datorita lui Florin, caruia nu-i permitea motorul sa faca ce faceam noi. Adica in depasiri il vedeam ca trebuia sa aibe un pic de avant, nu putea pleca din scurt ca Octav si ca mine.

 

Pana la urma nu am mers la consum, consumul a fost o intamplare...placuta, sa spunem. Daca as fost doar cu Octav, mergeam un picutz mai tare ... pe la 100-120, si cred ca iesea consumul tau de la dus (5.5)

 

Acum, cat priveste bujiile, nici eu nu inteleg de ce ar trebui sa creasca consumul ... la toba as zice ca se poate sa cresca, dar la bujii .. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consumul depinde de amestec. daca ai un amestec mai sarac automat va consuma mai putin si nu va merge asa de rotund.amestecul mai sarac poate aparea odata cu instalarea unei tobe aftermarket sau a unui filtru sport.acest lucru l-am simtit pe pielea mea dar l-am remediat cu un jetkit dynojet....

cat despre mers nu are rost sa ma izic ca al meu a consumat intre 4,5 si 8-9 deci depinde de cu ce viteza mergi si cat de constant mergi..

poate baietii la plecare s-au dus pe stomacul gol si erau mai usori de aia au avut consum mai mic :laugh:

lasand gluma la o parte cred ca daca motorul tau nu ar functiona ok ti-ai fi dat seama pana acum.nu-ti mai face griji de consum,cum ai zis si tu...consumul sa fie singura problema la un motor.

cine nu suporta consumul sa-si ia un piaggio :laugh:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...