bragaru Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Yep... am vazut asta ($), probabil de-asta am fost atras de o "ocazie". Dar nu dam inapoi Sper ca a III-a oara sa fie cea cu happy end Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Yep... am vazut asta ($), probabil de-asta am fost atras de o "ocazie". Dar nu dam inapoi Sper ca a III-a oara sa fie cea cu happy end Bafta! Ciao, vazand ca au scris (bine) ceilalti nu m-am bagat, insa iti scpun si eu. Fie te uiti si la GS500, CB500 etc, fie asteapta dupa bandit de 600. Cu 400 ai toate sansele sa stai pe dreapta, mai ales daca il iei din start semifunctional. Faza cu POATE voi vrea si eu sa vand primul motor candva e haioasa. O sa vrei sa il vinzi MULT mai repede decat crezi acum, mai ales cand ajungi in momentul in care il auzi cum se chinuie sub tine la drum intins, nu mai vorbesc cu pasager. Aici e un mare plus in favoarea celui de 600. Dimensiunile si puterea sa nu te sperie. Bafta si sa fii chibzuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 daca in 2 saptamani pretul a scazut de la 2500 la 2000 lei...mie imi da mult de banuit! Eu am avut motorul la vanzare si nu am scazut deloc. Motorul e bun, daca e bun vrei bani pe el. Daca are bube...atunci incepi sa scazi, ca sa scapi de el. Poate si asta ar trebui sa iti spuna ceva. PS: 600-le te va satisface in multe situatii. E un motor bun, derivat din GSX-F, se gasesc piese muuult mai multe. Strange bani mai ales ca nu ai carnetul. In iarna motoarele sunt mai ieftine! Special februarie-martie. Bafta la alegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 (editat) Multumesc! In principiu nu m-ar deranja deprecierea pentru ca nu intentionez sa il vand (cu toate ca vad ca asta e mersul firesc al lucrurilor si majoritatea de pe aici renunta la primul motor pt ceva mai potrivit, nu e exclus sa mi se intample si mie). Vreun posesor de 400 pe aici sa imi spuna cum e cu jucaria asta? Pentru 600 va trebui sa mai astept. http://forum.4tuning.ro/563-vanzari-cumparari-moto/265877-suzuki-bandit-400-an-1993-pret-2500-lei.html asta e subiectul cu pricina. Deci chiar daca initial trebuie schimbat CDI-ul, trebuie sa-i faci ITP si trebuie puse oglinzi si capete de ghidon ceea ce mai modifica cu 10-15% costul motocicletei... (Asigurarea e irelevanta fiindca oricum trebuie sa o faciu pe numele tau.)51 Motocicleta a fost cazuta pe stanga, vezi ca e codita julita si parca nici saua pilotului nu sta ok... Uite AICI un GSXF 600, 1998, 1100euro (Vanzatorul este o firma din Codlea care le aduce din Italia. Au si service propriu. Eu de la ei am luat prima moto care a fost ok. Am pus doar benzina si am schimbat uleiul si filtrele.) Editat August 10, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bragaru Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Deci chiar daca initial trebuie schimbat CDI-ul, trebuie sa-i faci ITP si trebuie puse oglinzi si capete de ghidon ceea ce mai modifica cu 10-15% costul motocicletei... (Asigurarea e irelevanta fiindca oricum trebuie sa o faciu pe numele tau.)51 Motocicleta a fost cazuta pe stanga, vezi ca e codita julita si parca nici saua pilotului nu sta ok... Uite AICI un GSXF 600, 1998, 1100euro (Vanzatorul este o firma din Codlea care le aduce din Italia. Au si service propriu. Eu de la ei am luat prima moto care a fost ok. Am pus doar benzina si am schimbat uleiul si filtrele.) Multumesc pt pont ruxi2k si pentru sfaturi tuturor ... Cred ca imi voi satisface nevoia de moto anul asta facand scoala... Mersul pe 2 roti in poligon ar trebui sa fie suficient momentan. Sper sa fie suficient, dar cred ca ma va face sa imi doresc mai mult motor ... Drum bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 wai omule, cu exceptia cazului in care ti s-a pus rau de tot pata pe B4, nu are sens. am auzit (si vazut cu ochii mei) de prea multi Banditi de 400 f.ututi in ultimul hal, asa de ultimul hal ca nu-i mai repara nimeni. acuma va intreb si eu asa la oha... ma uit de citeva zile pe bikeshop si vad cazaturile astea doua: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-bandit%201200n-din-2001-379013.html http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-bandit%201200n-din-1996-382677.html stiti ceva de ele, cit de tare-s rupte-n doua? ieri am fost la tara cu Banditu' si-am dat cu bug spoileru' de-un bolovan. am crapat spoileru', ceea ce m-a enervat asa de tare incit m-am decis sa inchei toate cheltuielile cu asta si sa incep sa ma gindesc la al doilea, cu care n-o sa merg decit in oras sau in afara doar pe drumuri ok. o sa-mi printez cu fonturi de 5 cm pe foi A3 "NU MAI BAG UN LEU IN MOTOR" si-o sa-mi tapitez peretii. daca e sa dau peste 2500-3000 vreau musai injectie, ABS si frine bune. daca renunt la astea iau un B12 Kult in max. 2000. Macke, stiai tu un site italian de vinzari moto cu preturi f mici da' nu-l mai gasesc. pls help. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bragaru Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Din fericire ratiunea a invins pasiunea de data asta. Deci am spus pas la cel subiect numit B4. Vezi ca tocmai a pus ruxi2k un link cu un cateva motoare printre care si un BigBoy. Sper sa nu se supere Macke... poate e vorba de alt site. Cauti cumva moto.it? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 da, moto.it. Insa pe cat de ieftine sunt banditii de 600 si 650, pe atat de scumpi sunt cei de 1200 (si Kult si Pop). Ba inca am gasit B6.5 de 2005 mai ieftin ca un Kult 1200 de 1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Macke, ce nu-ti place la B12? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Fereasca Sfantul, imi place. Eu acum privesc lucrurile un pic diferit. Vreau un tourer. Probabil ca un 1250/650 GSXF e mult mai aproape de ce mi-as dori decat un B12, fie el si carenat (semi). Eu nu merg decat foarte rar in oras, deci drumurile in afara sunt cele ce-si spun cuvantul. Vreau o injectie, racire pe apa si carene. Si sa nu fie sport, vreau sa stau cat mai drept pe ea, iar gxsf-ul se muleaza cel mai bine pe ce imi doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 (editat) sincer sa fiu, daca asta vrei 1250S scrie pe tine. zic eu. Dumnezeu stie cite review-uri am citit si nu-mi amintesc sa fie vreunul care sa pomeneasca vreun minus major. ieftin, injectie, ABS, carene, pozitie de touring, cuplu de n-ai ce face cu el. tie nu ti s-a intimplat niciodata sa simti ca in depasirile la limita e si B6-ul cam la limita? hai, nu ma minti pt. touring serios eu spun ca sub 800cc n-ai ce cauta. ai timp sa te razgindesti, nu da banii aiurea Editat August 10, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDetails.html?id=148999045&__lp=12&scopeId=MB&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=23600&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&siteId=ROMANIA&features=ABS&negativeFeatures=EXPORT&categories=SportTouringMotorcycle&cubicCapacities=FROM_1001_TILL_1500&lang=ro&pageNumber=4 asa ceva mi-ar placea mie ca viitor motor,si asta o sa si fie candva,probabil 600 o sa-l pastrez pentru oras si eventual facut streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Fain ala albastru Caline. E deja facut, nu mai bagi bani multi in el , dar o sa bagi bani , ca ce-si face omul cu mana lui. Pe macke scrie GSXF.. dar nu inteleg de ce vrea racire cu apa.. parca mai multa intretinere. Bine.. daca ai injectie inseamna ca ai si racire pe apa. dar na. B6 ramane b6 .. l-am pornit ieri dupa 2 luni in garaj cu umezeala si alea alea.. putin pe PRI, soc, buton , start. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 E deja facut, nu mai bagi bani multi in el , dar o sa bagi bani , ca ce-si face omul cu mana lui. stai, stai, ce vrei sa zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 cred ca se referea la anuntu pe care l-am postat eu si a crezut ca tu l-ai postat,cel de acum 2 posturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 (editat) asa o fi? PS: yes, am mai facut un post Editat August 10, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 deah asa e .. ma refer la asta pe care l-ai postat si tu , e facut adica customizat alea alea , si ce-ti faci cu mana ta adica pana nu-l customizezi cum vrei tu n-o sa dormi bine . luat si eu crash baruri , nesatisfacut de distanta fata de partea din stanga a motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 (editat) sincer daca as sti ca motoru' ala nu are probleme majore (de genul sa-i plesneasca distributia in drum spre casa) l-as lua si acum. personal incep sa ma polarizez din ce in ce mai tare spre doua extreme: motor nou, cu o tona de electronica si tehnologie pe el, facut Casco, pupat in fund si mers doar la drumuri lungi, ori o cazatura super ieftina de care sa nu-ti pese. PS: victorie, inca un post! Editat August 11, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Suzuki nu e foarte "electronizat". Inca pastreaza linii mai vechi, nu e cu o gramada de senzori ... nu la toate modelele, dar la Bandit si gsxf .. treaba cam sta la fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Injectie, computer de bord, vitezometru digital. Nu are indicator treapta viteza, indicator presiune pneuri, setari electronice ale suspensiei, dar pana la urma nu multe au asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 exact, suspensii reglabile din buton si alte cucuri din astea cred ca nu gasim decit la "aia". ce are un Bandit modern e tot ce poti avea nevoie. PS: incet-incet ajung la 5000 de posturi, sper sa iau premiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 (editat) A primit: anvelope Michelin Pilot Road 2; placute frana fata; filtru+ulei Motul 5100 10W40; Editat August 11, 2011 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 scoruri? cat au fost michelin si placutele..asa informativ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 (editat) scoruri? cat au fost michelin si placutele..asa informativ 1100 + 140 Editat August 12, 2011 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 pai ca fapt divers placute exista de la 50 RON la 400. daca nu spui ce tip sint si macar daca le-ai schimbat pe alea de pe fata sau pe spate... PS: nu va pot descrie cit de fericit sint ca am mai postat inca o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.