Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

multam calin pentru ultimele 2 linkuri ( poza si desfacerea) , de mult vroiam sa vad cum e un bandit la interior si nu vroiam sa-l desfac pe al meu. :peace:

 

Bai MotoRocker, te-ai dus cu banditu la drum lung, ne-ai dat clasa anu asta, si acu pe transalpina esti ghey ? Ai o bere de la mine, un masaj erotic la gajici + consiliere psihologica daca ti se intampla ceva. :laugh:

 

@warlock , fa poza din spatele farului sa vedem cat bate nu din fata sa ni se sparga retina, eventual in comparatie cu alt bec daca ai ( dar cer prea mult) , aceleasi setari pe camera.

 

Io o sa trec pe la Rasnov in weekend cred.. asta ar fi ideea pentru weekendu asta.

 

6000 km facut pe banditu nou anu asta pana acum.

 

Life is good on a bandit.

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza scurta

post-34332-0-97896500-1314915196_thumb.jpg

faza lunga

post-34332-0-50794300-1314915206_thumb.jpg

 

 

Multumesc pt poze, cred ca imi erau adresate... vis-a-vis de problema mea cu becul

Ideea este ca ieri am gasit un Philips Premium +30% cu 40 de lei. Din lipsa de altceva l-am luat pe asta dar nu observ o modificare semnificativa.

Problema ma framanta din 2 motive:

1) e acelasi bec ca pe Logan - si pe Logan un bec H4 turcesc (cu 5 lei) lumineaza f. f. tare comparativ cu ce am pe moto

2) la motocicleta care am avut-o inainte (Suzuki TU250X) aveam tot H4 care lumina f f tare... de multe ori imi dadeau blitzuri masinile cand mergeam cu faza scurta desi era reglat bine (nu batea in sus)

 

Am vazut in OMV si becuri Philips care imita xenonul... 140 lei 2 bucati - as fi incercat, dar pretul mi se pare enorm pt un bec.

 

Am vazut ca cineva zicea ca a pus bec de 100 in loc de 55/60. Nu se incinge farul? Nu se topesc firele din spatele becului?

 

PS Iesi am studiat f. atent farul (cand am schimbat becul) si nu are pic de rugina... Ma gandeam ca poate asta este cauza intensitatii slabe, dar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-s relevante pozele, ce se vede in realitate e cu totul altceva.

 

 

man si tu esti inconstient, eu cu Suzuki m-as limita la plimbat in jurul blocului.

 

uite intrebare. a avut vreunul din voi probleme de la mers prin ploaie? va zic acusi de ce intreb.

 

PS: inca oleaca de porn: engine rebuild la surata GSX1400 http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=173799&postdays=0&postorder=asc&start=0

na.,.. cuzineti de biele...cam nasoala treaba..

 

motorul de Bandit nu e chiar asa. de exemplu GSX-ul are supapele cu pastile. poze chiar cu motorul de Bandit 600/1200 racit pe ulei n-am gasit.

oricum sunt ok pozele...in mare e cam tot acelasi lucru doar mai sunt unele diferente..dar in caz ca vrei sa desfaci ajuta foarte mult...oricum daca te apuci sa desfaci nu desfa in curte cum a facut omul..cauta un banc si fi cat mai confortabil ca sa lucrezi cu atentie si multa placere..

 

motorul de Bandit nu e chiar asa. de exemplu GSX-ul are supapele cu pastile. poze chiar cu motorul de Bandit 600/1200 racit pe ulei n-am gasit.

Editat de ciprinhio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plecam si noi maine pe transalpina.

ex-BanditRider, cum e asfaltul pana la Vidra?

Intre Obarsia Lotrului si Voineasa, vei avea surpriza dupa fiecare curba..Au sapat niste santuri pentru a monta conducte, (sa se scurga apa) si nu au mai asfaltat..

Cred ca sunt 10-12 santuri..

Si mai e o zona cu denivelari/gropi/etc..Mergeti mai incet pe acolo

 

Distractie placuta !

 

Voi ati vazut anuntul asta ?

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gsf%20400%20bandit-din-1993-391797.html

Deci omul este incredibil, aia nu e carena de RS ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ati vazut anuntul asta ?

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gsf%20400%20bandit-din-1993-391797.html

Deci omul este incredibil, aia nu e carena de RS ?

l-am vazut, chiar caut de ceva vreme Bandit de 400 :))

da, e incredibil, a facut dintr-un motor naspa un motor oribil. chiar nu pricep de ce Suzuki au bagat motorul ala in seria Bandit, e o motocicleta gresita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bandit + Transalpina - RULEZ! atat de mut incat mi-am lasat mici particule de crashbar pe asfalt, am ramas fara 'bobitele' scaritelor si am razuit buna parte din marginile caucuciucurilor. Cand am vandut Vulcanul si-am trecut de la choppere la naked credeam ca am scapat de polizatul scaritelor. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:( Mai nush cum naiba dar am dus cauciucul pana la capat si sa fiu nebun daca am atins cu vreo scarita asfaltul (crashbar nu am). Sa mai insist? Mi-e sa nu dau si cu capetele de la ghidon, capacele de la motor si propriul fizic de asfalt... :))
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:( Mai nush cum naiba dar am dus cauciucul pana la capat si sa fiu nebun daca am atins cu vreo scarita asfaltul (crashbar nu am). Sa mai insist? Mi-e sa nu dau si cu capetele de la ghidon, capacele de la motor si propriul fizic de asfalt... :))

Ciao. Depinde daca ai dimensiunea standard la gume si de asemenea ce profil au gumele tale.

De ex, pe banditul de 600 care vine cu 150 din fabrica am pus 160 si foarte greu duceam cauciucul in margine. La astalalt, cu 180 pe spate la cauciuc Pilot Road ( touring) nu am ajuns in veci din cauza ca e mai umflat, desi am ras cu spoilerul pe jos. Cum am pus Dunlop Qualifier RR in 2 curbe e dat praful de pe guma pana in dunga.

Ideea e daca simti ca mai ai unde, da-i. Daca nu, nu merita sa risti. Tre sa fie placere nu chin si transpiratii ca poate il dai de pamant.

Cheers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu undertailu'?! Cum spanac?! Bah ce ma ofticati... :laugh:

 

Ciao. Depinde daca ai dimensiunea standard la gume si de asemenea ce profil au gumele tale.

De ex, pe banditul de 600 care vine cu 150 din fabrica am pus 160 si foarte greu duceam cauciucul in margine. La astalalt, cu 180 pe spate la cauciuc Pilot Road ( touring) nu am ajuns in veci din cauza ca e mai umflat, desi am ras cu spoilerul pe jos. Cum am pus Dunlop Qualifier RR in 2 curbe e dat praful de pe guma pana in dunga.

Ideea e daca simti ca mai ai unde, da-i. Daca nu, nu merita sa risti. Tre sa fie placere nu chin si transpiratii ca poate il dai de pamant.

Cheers

 

Tot Pilot Road am si eu, Alin. Standard de 150. :scratch: La primul drum lung cu ele, le-am dus pana la capat cu pasager. Apoi am vazut ca merge la fel de usor (sau mai usor) si singur. Dar n-am atins cu nimic solid asfaltul. E drept ca pe aici sunt in general curbe largi, de viteza. Si totusi.... ma ofticati! :laugh:

 

Ah, si daca tot veni vorba de cauciucuri, sa va spun si ultima dintre enigmele (pt mine) cauciucurilor mele: daca spatele e pana-n dunga, la cel de pe fata mai sunt lejer 1,5 - 2 cm pana in margine :crack:. Chiar n-am masurat exact, ca mi-e rusine sa ma uit la dunga aia, dar mi se pare ENORMA. Setul e dupa cum am zis Michelin Pilot Road, de care dealtfel sunt foarte multumit, se apleaca usor, nici un feeling de nesiguranta pe trasa, presiunea recomandata de Suzuki, amortizorul spate intarit doua ckick-uri (dar tot fleasca mi se pare)... Dar ce-i defect? De unde diferenta aia? Si unde dreaq sunt scaritele mele de nu ajung pe asfalt? :rusinica:

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar mari raceri mai sunt Banditii nostrii :scratch:

Eu ating doar cu talpa cizmei, cred ca tin eu piciorul mai ciudat, dar cu scarita nu am atins niciodata !

Si nici nu vreau sa ajung pana acolo, pentru ca banditul nu e facut pt. asa ceva, daca vrei sa te dai tare pe curbe, iti iei vitezana..

 

Deci nu mai chinuiti banditii ! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa te dai si cu banditu pe curbe dar nu cum faci cu o sportiva :)

sambata dimineata cand m-am dus jos sa plec la munca am avut o surpriza, motocicleta era cazuta jos ....am ridicato si surpriza, oglinda sparta, parbrizu zgariat si cel mai grav ...va pun o poza ...

post-24498-0-86340700-1315249716_thumb.jpg

post-24498-0-74128800-1315249739_thumb.jpg

nu stiu ce sa fac ...exista posibilitatea sa o sudezi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa te dai si cu banditu pe curbe dar nu cum faci cu o sportiva :)

sambata dimineata cand m-am dus jos sa plec la munca am avut o surpriza, motocicleta era cazuta jos ....am ridicato si surpriza, oglinda sparta, parbrizu zgariat si cel mai grav ...va pun o poza ...

post-24498-0-86340700-1315249716_thumb.jpg

post-24498-0-74128800-1315249739_thumb.jpg

nu stiu ce sa fac ...exista posibilitatea sa o sudezi ?

Ti-a trantit-o careva, sau a cazut de la vant ?

 

La intrebare, asteptam raspunsul lui Calin :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa te dai si cu banditu pe curbe dar nu cum faci cu o sportiva :)

sambata dimineata cand m-am dus jos sa plec la munca am avut o surpriza, motocicleta era cazuta jos ....am ridicato si surpriza, oglinda sparta, parbrizu zgariat si cel mai grav ...va pun o poza ...

post-24498-0-86340700-1315249716_thumb.jpg

post-24498-0-74128800-1315249739_thumb.jpg

nu stiu ce sa fac ...exista posibilitatea sa o sudezi ?

Nasol ce ai patit, imi pare rau. Din cate vad in poze e vorba de suportul de la scarita? Eu am un amic care umbla cu el sudat, orice poate fi sudat, insa nu recomand decat ca masura provizorie. Nu stii niciodata cand te manaca sa te ridici in scarite si se da naibii si te imprastii, plus ca pe viraje mai apesi si tu in scarita.

 

@Zappy Cu dunga de la cauciucul fata stai lejer, asa e la toti. Nu prea ai cum sa duci cauciucul fata in dunga, mai ales la guma touring, sa iti iasa din cap.

Cu scaritele dai relativ usor jos la B6 Kult, de fapt daca ma gandesc bine primul lucru care atingea la al meu era cricul central, lasam dara de scantei in spatele meu, insa nu de mare racer, ci de amortizor naspa. Daca ai si pasager, si mai usor. Si la 60 la ora dadeam pe jos cu el, mai ales cu greutate (alta decat gagica) in spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare banditi. Felicitari tutror care se plimba si strang km dar si posturi.

Anamneza: uleiul schimbat anul trecut, Motul semisintetic 15W40 (cred, nu mai stiu exact)

din cauza problemei cu amortizorul anul asta am facut doar vreo 200km, asa ca cu cei de anul trecut, nu cred k am 1000km in total

Simptomatologie: cand schimb vitezele simt la picior un "tzacanit" sau o izbitura "metalica" care nu era inainte

cand dau treapta superioara, am impresia ca iese mai greu din treapta in care a fost

Tratament:e nevoie sa schimb uleiul (da stiu, el e garantat 10k km sau 1 an....dar totusi, nici 1000)

ar putea fi altceva? trebuie sa desfac sa vad pe acolo?

Asfalt uscat tutror!

 

P.S.: meteorologii tin cu noi pana la sf. lunii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...