Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Paul, carburatia e facuta deceniul asta? Nu cred ca are vreo legatura cu robinetul.

 

Anu trecut la inceput de sezon am facut carburatia, saptamana asta l-am dus din nou la mecanic sa refaca carburatia si sa regeleze carburatoarele asta dupa 17000 km. Problema sta in felul urmator: in 4 octombrie tb sa imi expire asigurarea si am zis sa mai fac o data Transalpina. In duminica de dinainte de 4 am fost la o tura in Paltinis(langa Sibiu) si motorul a mers perfect nici o problema.Cand am ajuns acasa am zis sa mai verific nivelul de ulei si am observat ca era mai ridicat, Atunci pe moment m-am gandit ca poate atat am pus de la inceput si nu imi amintesc exact. A doua zi tb sa plec cu taicamio si cand am coborat la motor sa il pornesc si sa il incalzesc am dat la automat si se auzea ca invarte dupa care am auzit si simtit o bubuitura,dupa care am mai incercat si bateria era moarta.Am zis e gata a explodat bateria sau ceva de genu,am dat-o jos si am dus-o in casa,urmand ca a doua zi sa vb cu un prieten. I-am cerut bateria lui tot de pe bandit de 600 ca am zis ca oricum a mea era pe duca de mult timp si probabil asta era cauza. Cand am montat-o la fel a facut (bubuitura) moment in care am zis e gata am distrus inca o baterie. Eu cand am dus bateria in casa am pus-o la redresor in speranta ca nu e stricata,no si cum s-a intamplat exact acelasi lucru cu bateria cealalta am zis sa mai incerc inca o data cu a mea.Am pus-o sus si la fel bubuitura + ca nu mai invartea.am zis am ars siguranta principala,si ma pregateam sa desfac coada si sa verific.Pana la urma am reusit sa o pornesc si am dat telefon la mecanic povestindu-i ce s-a intamplat. Si mi-a spus sa ma uit la nivelul uleiului daca e ridicat, spunandu-i ca da a spus ca bubuitura respectiva era un rateu dat inapoi in cutia filtrului de aer,motivu fiind ca nu mai inchideau bine cuiele pontou si se acumula prea multa benzina in carburatoare.

 

L-am dus la mecanic sapt trecuta si dupa ce l-a desfacut a spus ca intr-adevar sunt cuiele pontou de vina(se mai putea sa fie de vina nu mai stiu eu ce membrana de prin carburator) si ca ar tb sa schimb si robinetul de benzina de la rezervor pt ca se creaza o presiune prea mare si ar intra prea multa benzina in carburatoare.Asa ca a spus sa imi caut alt robinet Sh ca alea noi sunt scumpe rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu nu sunt convins de explicatie, pentru ca in rezervor nu se creeaza presiune. SIstemul de alimentare la Bandit e prin gravitatie :D nu impinge nimeni benzina aia din rezervor in carburatoare. Cat timp cuiul pontou sta deschis curge, cat nu, nu curge :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca ceva...vacuum-ul nu da voie la benzina sa curga, chiar daca cuiul pontou e partial deschis. asadar, excesul de benzina cauzat de uzura cuiului pontou e doar in mers ...

 

m-as uita la membranele vacuumatice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

membranele vacumatice de la carburator?daca da,le-a verificat si sunt ok.mi-a mai zis mai demult de robinet da am uitat,oricum o sa vad ce si cum.apropo de robinet oare merge sa il repar cu kit de reparatie?adica e bun de ceva sau dau banii degeaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

membranele vacumatice de la carburator?daca da,le-a verificat si sunt ok.mi-a mai zis mai demult de robinet da am uitat,oricum o sa vad ce si cum.apropo de robinet oare merge sa il repar cu kit de reparatie?adica e bun de ceva sau dau banii degeaba

da e exact ce iti trebe..si daca robinetul nu inchide cand nu mai are vid,deci cand sta motorul,, tot ti se prelinge benzina in carburatoare chiar daca cuiele inchid foarte bine...pt ca multa din ea se vaporizeaza si iarasi scade nivelul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aseara mi-am schimbat placutele de frana. Acum mi-am luat GoldFren AD. M-au costat vreo 220 fata si spate. Acum sa vedem de ce sunt in stare, va tin la curent.

Pentru iarna asta im in plan sa ii schimb uleiul si filtrul de ulei, uleiul de furca si semeringurile si gata. Ma gandeam sa ii pun un 15w sa fie furca un pic mai tare, poate chiar 20w. Ceva pareri?

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

duminica am mai facut o plimbarica(sapt asta imi expira asigurarea,damn :( ) si i-am montat si mansoane noi ;) fata de cele pe care le avea am simtit diferenta la mersul pe drum nasol-elimina foarte bine vibratiile si plus ca sunt mai confortabile :D

post-39683-0-69262200-1319653548_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu m-am intors de la o tura, am rulat cam 200 de km si sunt tot un zambet. Am mers o vreme langa un B12,5 de MM, intre Satu Mare si Zalau (salut daca vezi asta). E minunat cum arata in mers, daca nu era blocul motor atat de mic si alb (:P)ma inclinam in fata modei motoarelor noi, motorul arata chiar foarte frumos. Stiu, l-am mai vazut de N ori, insa una e oprit si alta e in mers.

Overall, excelenta tura, peisaje de toamna, am umblat prin codru, ce mai, doamne tine vremea buna.

Salutare la toti.

 

 

L.E.

Ia ce mandru motor am :D

Ce urat m-am strambat in poza cu becu , zici ca am 150 de kile :crack:

post-7396-0-00995000-1320051031_thumb.jpg

post-7396-0-03062900-1320051054_thumb.jpg

post-7396-0-74701900-1320051089_thumb.jpg

post-7396-0-82957700-1320051195_thumb.jpg

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai fratilor, ia spuneti sincer, vi se pare ca cer mult pe bandit ?

Nu inteleg de ce nu prea e lumea interesata ?Chiar este moarta piata de moto, se cauta altceva, alte modele ?

Sincer sa fiu, la pret nu scad si daca nu-l vand pana la primavara, nu-l mai vand deloc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai fratilor, ia spuneti sincer, vi se pare ca cer mult pe bandit ?

Nu inteleg de ce nu prea e lumea interesata ?Chiar este moarta piata de moto, se cauta altceva, alte modele ?

Sincer sa fiu, la pret nu scad si daca nu-l vand pana la primavara, nu-l mai vand deloc..

Salut, nu comentez legat de pret, mi se pare ok, plus ca motorul arata ingrijit. Ce vreau sa iti spun este ca poate ai sanse mai mari sa il vinzi mai aproape de tine, adica nu prin intermediul netului. Asa l-am dat si eu pe al meu acum 3 ani, plus ca in zona asta sunt vreo cel putin 6-7 motoare care circula de la unul la altul, adica oamenii si le vand intre ei. Pe bune, nu radeti. Unul are nevoie de bani, altul vrea motor, din gura in gura ajung sa isi vanda motoarele.De ex: un B6 al unui amic, l-a dat cu inca 400 de euro diferenta pe un GSX750 Inazuma cu cutii si topcase unui alt amic care vroia ceva banuti. Banditul respectiv dupa cca juma de an a ajuns tot in Zalau la unul pe care eu nu il cunosc, insa a ajuns sa vada si sa cumpere motorul printr-un alt amic care ii este coleg de serviciu (fabrica mare, baiatul venit in schimb de experienta de undeva din Caras).

Pe net vezi tu, sunt care aduc motoare la kilogram si strica piata cu cazane din alea la 15000 de km din 1991, pe cand anuntul tau daca sta mai mult de 2-3 luni il cunoaste lumea deja si nici nu te mai suna, crezand ca probabil o fi teapa.

Nu cred ca ti-am zis ceva nou, insa tre sa ai bulan in nenorocita asta de piata si sa iti poti vinde SUB pret motorul.La ce scoruri are benzina si la cat castiga lumea mai nou, nu prea se mai vinde/cumpara mare lucru.

Iti urez bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, nu comentez legat de pret, mi se pare ok, plus ca motorul arata ingrijit. Ce vreau sa iti spun este ca poate ai sanse mai mari sa il vinzi mai aproape de tine, adica nu prin intermediul netului. Asa l-am dat si eu pe al meu acum 3 ani, plus ca in zona asta sunt vreo cel putin 6-7 motoare care circula de la unul la altul, adica oamenii si le vand intre ei. Pe bune, nu radeti. Unul are nevoie de bani, altul vrea motor, din gura in gura ajung sa isi vanda motoarele.De ex: un B6 al unui amic, l-a dat cu inca 400 de euro diferenta pe un GSX750 Inazuma cu cutii si topcase unui alt amic care vroia ceva banuti. Banditul respectiv dupa cca juma de an a ajuns tot in Zalau la unul pe care eu nu il cunosc, insa a ajuns sa vada si sa cumpere motorul printr-un alt amic care ii este coleg de serviciu (fabrica mare, baiatul venit in schimb de experienta de undeva din Caras).

Pe net vezi tu, sunt care aduc motoare la kilogram si strica piata cu cazane din alea la 15000 de km din 1991, pe cand anuntul tau daca sta mai mult de 2-3 luni il cunoaste lumea deja si nici nu te mai suna, crezand ca probabil o fi teapa.

Nu cred ca ti-am zis ceva nou, insa tre sa ai bulan in nenorocita asta de piata si sa iti poti vinde SUB pret motorul.La ce scoruri are benzina si la cat castiga lumea mai nou, nu prea se mai vinde/cumpara mare lucru.

Iti urez bafta.

 

Pai, printre prieteni nu sunt amatori de bandit..

Unul din ei si-a vandut ninja-ul si vrea sa-si ia un naked din 2008-2009(cred ca hornet sau un Zet ceva)

Iar altul si-a vandut un bmw touring si vrea sa-si ia Vstrom..

Restul au deja motoare si sunt fani vitezane..Ma gandisem si eu sa iau zx9r-ul celui de care ziceam mai sus, dar m-am gandit la spatele meu si la consum, deci nu renteaza..

 

Acum stau si ma gandesc la ce a spus cineva, de ce sa-mi iau alta mobra mai scumpa? pot sa ma plimb la fel de bine si cu a mea..

Ma rog, in cazul meu, eu vroiam ceva enduro/enduro-touring/touring :D

 

ps. Urasc autostrazile..

pps. Sezonul urmator, vreau sa ajung cu mobra in Mahmudia..Curbele din zona Tulcea, zici ca au fost proiectate pentru Bandit..Am fost cu masina si drumul este perfect, cred ca a fost facut anul asta..(Cand ma gandesc la plimbarile din sezonul urmator, imi tot repet in gand "Nu Transfagarasan, nu Transfagarasan, nu Transfagarasan")

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, printre prieteni nu sunt amatori de bandit..

Unul din ei si-a vandut ninja-ul si vrea sa-si ia un naked din 2008-2009(cred ca hornet sau un Zet ceva)

Iar altul si-a vandut un bmw touring si vrea sa-si ia Vstrom..

Restul au deja motoare si sunt fani vitezane..Ma gandisem si eu sa iau zx9r-ul celui de care ziceam mai sus, dar m-am gandit la spatele meu si la consum, deci nu renteaza..

 

Acum stau si ma gandesc la ce a spus cineva, de ce sa-mi iau alta mobra mai scumpa? pot sa ma plimb la fel de bine si cu a mea..

Ma rog, in cazul meu, eu vroiam ceva enduro/enduro-touring/touring :D

 

ps. Urasc autostrazile..

pps. Sezonul urmator, vreau sa ajung cu mobra in Mahmudia..Curbele din zona Tulcea, zici ca au fost proiectate pentru Bandit..Am fost cu masina si drumul este perfect, cred ca a fost facut anul asta..(Cand ma gandesc la plimbarile din sezonul urmator, imi tot repet in gand "Nu Transfagarasan, nu Transfagarasan, nu Transfagarasan")

cam asa e si prin Tecuci.majoritatea au sportive si nu le prea place ideea de naked(poate daca e vorba de hornet, Z-uri, fazer 1000- modelele noi) ce sa mai zicem de enduro-touring chopper nici atat.

ma gandisem sa-l pun si eu banditu la vanzare pentru a cumpara fie un bandit mai nou sau un hornet de 600( 98-2004) sau TA 650 2001 dar de cate ori ma uit in garaj si ies la plimbare cu banditu parca nu ma lasa inima(cel putin pt inca un sezon) sa scap de el :D si exclam GOD I LOVE MY BANDIT!!!!!!!!!!!!!! plus ca i-am luat un mic cadou de Craciun-suport de top-case Givi(in gand trebuie sa vina husa, top-case-ul si o toba sport)deci cred ca toate astea imi spun ca o sa raman cu banditutzu :P

in alta ordine de idei ieri seara am iesit la o plimbare scurta cu un prieten cu un rf900R('96-merge super motoru),erau cam 5-6 grade dar m-am simtit super,poate suna cam ciudat dar banditu trage de rupe( ma rog pt categoria lui).

daca la anu mai ai banditu poate vorbim sa ne intalnim in zona curbelor de la Tulcea :moto: si pt Trans :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

INTREBARE....am un bandit de 600 din 96....se potriveste motoru de pe modelu 2001-2002 pe cadru.Majoritatea mi-au spus ca DA,am vrut sa va cer parearea si voua.

MULTUMESC MULT :)

da sunt aceleasi motoare au si aceasi cod, daca te intereseaza un motor de bandit am unu care are 30000km la un pret destul de bun

 

Se pare ca am revenit cu o problema, dupa incidentul cu motocicleta tavalita in parcare, am gasit codita stramba si cateva fisuri pe codita, cer un mic ajutor, aveti idee unde il pot sabla si revopsi in camp electrostatic?

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare mai apelez inca odata la voi pt vanzarea motorasului meu daca auziti pe cineva care vrea un bandit pt drumetie ingrijit.

In rest va urez stima si pregatiti motoarele de sezonul rece.

Crashpadurile, nu le vinzi separat ?

Se gasesc crashpaduri pt. bandit ? Am inteles ca le-ai confectionat la strung, sau ceva de gen..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

am de vanzare 2 roti complete spate-fata (cu rulmenti relativ noi, ~6000 km, axe si distantiere si discuri. discurile au 5.6 si 5.65 mm in grosime. ni mai stiu care din ele au ce grosime. mai am si etrieri, furca, amortizor si bascula. rotile au si gume dar sunt vai mama lor. pret pentru setul de roti 100 de euro, transport inclus!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...