Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

bun, si eu tot la furca m-am gandit.

m-am gandit ca la modul simplist trebuie doar sa fie acelasi diametru ca sa-l poti pune pe prinderile de bandit. lungimea o reglezi, atat timp cat nu sunt prea scurte.

ai facut o lista cu furci posibile?

gasisem pe forum furca cu tot pentru hornet 2010.. m-am gandit ca ar fi sweet, daca ar fi grosimea potrivita.

pentru varianta cu etrierii iti trebuie clar niste adaptoare.

vazusem mod-ul asta cu discuri, etrieri si pompa pe un b12 din 2002 dar nu am apucat sa ma uit mai atent, eram la o vizionare cu un prieten. daca il lua, l-as fi disecat pana acum.

Editat de silencer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alta furca, am cautat eu vreo cateva luni etriere asemantoare dar nu pusca nimic, nici macar cele de la modelul 00 nu se mai potrivesc, nu am pe nimeni cu bandit mai nou de 00 ca sa pot spune daca franele sunt imbunatatite sau nu, dar cred ca sunt la fel.Suzukiurile in general stau mai prost cu franele.

 

La astea 2007,nu stiu daca si alea 2005 etrierii sunt cu 4 pistonase,deci ficsi,nu sunt flotanti.Era un test comparativ in Univers Moto intre Bandit 650 S, Honda CBF 600 S si Yamaha Fazer 600,modele 2007-2008 toate cu ABS. De Bandit ziceau ca se dozeaza mai greu frana,ca nu ai feedback, dar in test a avut cea mai scurta distanta de franare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura furca ce se potriveste si la etreieri este cea de RF dar este cu 5cm mai scurta, deci automat iti trebuie si aripa unui rf.5cm nu cred ca deranjeaza la ciclistica doar ca sta mai aplecata de fata, un coleg are pe bandit o furca de triumf dar a fost prea scumpa si mai stiu pe unul cu furca de r6 sau r1.

 

Ca si grosime a tubului se potrivesc:SV650,gsx750 pana in 90,gsxr1100 pana in 94,R6, R1 pana in 98.Astea am gasit eu.O mai fii si altele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai sa inceapa vanatoarea atunci.

rf-ul e cam vechi, presupun ca nu are cele mai minunate frane in schimb, gixerul de 1100 si r6 s-ar putea sa fie cam bine.

 

in weekend, cand am mers cu varadero m-a intristat putin cand am vazut ce frane are. mai e si varianta cu cbs.. bagam mana usor in frana fata si simteam cum am aruncat o ancora in spate. la bandit simti ca ai deschis o parasuta subdimensionata.

nu stiu care e feeling-ul in maneta la voi dar la mine dupa ce se intareste si simti ca tre sa tragi de levier cu forta maxima, abia atunci incepe sa franeze cu adevarat. s-ar putea sa fie o chestie si de obicei, feeling.. chiar tre sa facem niste comparatii calumea intr-o parcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RF-ul s-a facut pana prin 99 parca, iar gixxer-ul de 1100 este pana in 94.

Si eu ma apuc de cautat niste etrieri sa ii schimb pe cei de pe Katana, dar e doar la nivel de dorinta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai sa inceapa vanatoarea atunci.

rf-ul e cam vechi, presupun ca nu are cele mai minunate frane in schimb, gixerul de 1100 si r6 s-ar putea sa fie cam bine.

 

in weekend, cand am mers cu varadero m-a intristat putin cand am vazut ce frane are. mai e si varianta cu cbs.. bagam mana usor in frana fata si simteam cum am aruncat o ancora in spate. la bandit simti ca ai deschis o parasuta subdimensionata.

nu stiu care e feeling-ul in maneta la voi dar la mine dupa ce se intareste si simti ca tre sa tragi de levier cu forta maxima, abia atunci incepe sa franeze cu adevarat. s-ar putea sa fie o chestie si de obicei, feeling.. chiar tre sa facem niste comparatii calumea intr-o parcare.

 

Cam asta e feelingul, poti face o imbunatatire cu 20% sa spunem, pune o pompa mai mare de ex de 16 cum am pus eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/683545-vand-furca-fata-completa-suzuki-bandit-1200-din-1997/

 

ca tot ziceati de frane,daca aparea anuntul asta cu cateva sapt mai devreme faceam un upgrade da asa nu se mai poate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am observat ca daca pisc putin frana spate inainte sa ma agat si de cea fata parca tine mai bine. Poate mi se pare mie dar diferenta este destul de mare. Am mai vazut pe un thread pe aici o explicatie la fenomenul asta, dar nu mai stiu pe unde. Ideea era ca atunci cand incepi sa franezi cu spatele roata fata se incarca si frana ar fi mai eficienta. O sa mai incerc amandoua tipurile de frana si sa vedem care e diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ajuta foarte mult sa franezi cu ambele frane fata-spate,daca ai observat cand franezi cu spatele motorul nu se opreste asa repede,mai degraba prima data iti ia din avant ca zic asa,si daca ajuti cu fraba fata oprirea e mai eficienta si in mai putini metri,am avut momente in care nu aveam frana spate si am oprit de urgenta numai cu fata,oprindu-ma la cativa cm de bara din spate a unuia cu masina,in clipa aia daca aveam frana spate era alta treaba,nu ma mai crispam atat, ideal ar fi ca atunci cand franezi de urgenta sa folosesti si ambreajul+frana fata+frana spate in proportie 60-70%fata -30-40% spatele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ajuta foarte mult sa franezi cu ambele frane fata-spate,daca ai observat cand franezi cu spatele motorul nu se opreste asa repede,mai degraba prima data iti ia din avant ca zic asa,si daca ajuti cu fraba fata oprirea e mai eficienta si in mai putini metri,am avut momente in care nu aveam frana spate si am oprit de urgenta numai cu fata,oprindu-ma la cativa cm de bara din spate a unuia cu masina,in clipa aia daca aveam frana spate era alta treaba,nu ma mai crispam atat, ideal ar fi ca atunci cand franezi de urgenta sa folosesti si ambreajul+frana fata+frana spate in proportie 60-70%fata -30-40% spatele

 

Eu din reflex si din obisnuita la frane de urgenta trag si ambreajul, frana spate nu mi se pare ok la franari gen obiect in fata iminent pt ca din reflex apesi mai tare frana de picior si esti poc jos, ca si teste este ceva pe youtube despre frane si normal cea de fata este nr1.Diferenta intre frana fata+spate si numai fata este foarte mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar asa cu frana spate,la apasare puternica sa fii pe jos,cei drept si eu la inceput eram cu frica in mine sa nu care cumva sa blochez spatele ca ala sunt,da in timp am invatat sa dozez si fata si spatele,intradevar fata e pe primul loc,dar incearca sa opresti de la viteze mari,peste 140-150 doar cu fata si apoi cu ambele frane si o sa vezi ca e o diferenta mare,frana fata daca o blochezi sa fii sigur ca te aduni de pe jos(am patit-o,dar in subconstientul meu am avut de ales intre a intra in plin intr-un sant in curba<incepator 2 sapt+viteza 70km/h+noapte> sau sa ma imprastii pe asfalt blocand fata,evident am ales blocatu franei fata), in schimb spatele daca il blochezi il poti controla foarte usor si la viteze destul de mari peste 100,asta cu conditia sa nu ai motocicleta inclinata. In timp daca o sa tot blochezi spatele intentionat o sa incepi sa il controlezi,eu prima data cand am blocat spatele zdravan pe vreo 20-30 m era pe ploaie cu cauciucul gata aproape pe sarme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar asa cu frana spate,la apasare puternica sa fii pe jos,cei drept si eu la inceput eram cu frica in mine sa nu care cumva sa blochez spatele ca ala sunt,da in timp am invatat sa dozez si fata si spatele,intradevar fata e pe primul loc,dar incearca sa opresti de la viteze mari,peste 140-150 doar cu fata si apoi cu ambele frane si o sa vezi ca e o diferenta mare,frana fata daca o blochezi sa fii sigur ca te aduni de pe jos(am patit-o,dar in subconstientul meu am avut de ales intre a intra in plin intr-un sant in curba<incepator 2 sapt+viteza 70km/h+noapte> sau sa ma imprastii pe asfalt blocand fata,evident am ales blocatu franei fata), in schimb spatele daca il blochezi il poti controla foarte usor si la viteze destul de mari peste 100,asta cu conditia sa nu ai motocicleta inclinata. In timp daca o sa tot blochezi spatele intentionat o sa incepi sa il controlezi,eu prima data cand am blocat spatele zdravan pe vreo 20-30 m era pe ploaie cu cauciucul gata aproape pe sarme.

 

Uita-te la teste si te vei convinge singur.

 

Vreau sa pun ulei Motul 5100 in bandit a mai pus cineva? e ok? probleme ambreaj,schimbare viteze ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai or fi teste da eu itit zic din proprie experienta,ca si eu in mare parte franez cu fata,doar in caz de urgenta le folosesc pe amandoua,ca fapt divers de cand am motoru am schimbat 4 seturi de placute pe fata si pe spate inca il am pe cel cu care l-am cumparat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana nu am vazut si eu testele respective am crezut la fel ca si spatele ajuta enorm sa franezi, logic si tehnic asa ar trebuii, diferenta este foarte mica chiar daca tu ai feelingul ca te opresti mai repede.Nu mai gasesc linku ala de la mcn cu franarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine frana ii exact ca la voi maneta tare frana ciuciu, intradevar si eu folosesc si frana de pe spate tot mai des petru ca am observat ca ii mult mai eficienta franarea, de 2 ori am blocat roata de pe spate din coincidenta la aceasi trecere de pietoni :))... dar mi sa parut distractiv, am facut un derapaj controlat asa vreo 3-5 metri si un sunet care la pus pe pieton pe fuga :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine frana ii exact ca la voi maneta tare frana ciuciu, intradevar si eu folosesc si frana de pe spate tot mai des petru ca am observat ca ii mult mai eficienta franarea, de 2 ori am blocat roata de pe spate din coincidenta la aceasi trecere de pietoni :))... dar mi sa parut distractiv, am facut un derapaj controlat asa vreo 3-5 metri si un sunet care la pus pe pieton pe fuga :P

 

Nu e frana ciuciu, franeaza doar ca nu este asa sensibila si agresiva in atingere ca si la alte modele, pompa este una simpla nu una radiala sa ne intelegem, Banditu pana la urma nu este SS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer eu sunt multumit de frana de la bandit. Bine nici nu am calarit alta fieratanie, dar pt un incepator cred ca ar fi mai indicat sa ai o frana care sa nu se blocheze repede, ca de s-a blocat fata nu e bine. Cat despre folositul si franii spate mi se pare foarte buna in oras pt ca ajuta la franare(chiar se simte diferenta). Eu nu apas tare pe pedala, doar o pisc putin si cand pun si fata e alta treaba.

Intrebare intrebatoare pt banditi. Se potrivesc jugurile de la modelul kult la pop?(99-00/00-05 parca) Am un amic care a avut un mic eveniment si se pare ca i s-a strambat si jugul inferior. Ideea era ca sa stim de la ce model sa cautam. merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...