deviltry Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Meri fara grija, trece de ITP FARA probleme. Eu am facut cu SC Project pe ea (carbon, goala) in Bucuresti la Sama Paipera, si nu au zis nimic. Va mai strangeti pe undeva cu banditii? La un moment dat era pe la Arcul de triumf intalnirea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 a mers ca pe roate, nici n-a fost nevoie sa-l montez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Pana la Yuasa, nu are nimeni un redresor moto?! Recunosc ca nu am avut interesul de a investi in asa ceva pana aqm, dar am inteles ca incarcarea peste valorile specificate (gen 0.6 A sau 1.6 A) pana la 20 A ( batranul redresor romanesc de pe la Dacii) + ceafa porc = o friptura in suc propriu. Bateria pe care o am este SAITO exact ceva specificata pe site-ul Louis pentru modelul WVA8, pe care o am de 2 ani. In prima iarna a stat pe motor si in casa si periodic la 2-3 saptmani mai porneam motorul pentru 10-15 min. Iara aceasta nu am mai pornit-o de loc, iar bateria a stat toata iarna in casa, in debara (temp ULTRAconstanta). Ceva sugestii! Unde as putea sa masor valorile releului de incarcare? Mi-e sa nu se fi dus si asta. Vreo parere despre asta: http://www.rombat.in/index.php/ro/bateriile-rombat/baterii-de-pornire/baterii-moto/agm-fara-intretinere/item/root/rbx12-bs Aseara am asamblat-o pe a mea, maine o scot la tura numai, nu am cum sa spun nimic, doar ca sper sa tina. Pe motor am Yasa cu gel care a fost pe motor in 2008 la achizitie. Daca as porni saptamanal motorul, poate ar mai tine ,dar am zis ca si-a facut treaba si trebuie schimbata. Am zis ca ii dau o sansa si la Rombat, om vedea ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 cum a venit weekendu s-a cam facut liniste... cu care ma vad pe la smaeb. Eu o sa vin perpedes sau cu motoreta de imprumut. Al meu mai are olea de aspteptat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 da' ce a patit man? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 pe la smaeb. Eu o sa vin perpedes e mai bine asa. nu cred ca vrei sa cari 2-3-4 ore tot echipamentul dupa tine. doar e targ de nunti, cati motociclisti or sa vina, era fara rost o garderoba macar pentru casti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 nu a patit nimic grav, dar banii nu am ajuns sa ii fac la imprimanta acasa, asa ca incet incet mai iau cate una alta. Poate ne vedem pe acolo astia de mai vb din cand in cand la un pahar de vorba ceva. Haida spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 cu care ma vad pe la smaeb. cu mine pe la 10 .. 10 juma sper sa fiu in zona! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 cu mine pe la 10 .. 10 juma sper sa fiu in zona! cu un steag mare ROZ! )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 cu mine pe la 10 .. 10 juma sper sa fiu in zona! macke, mai am numarul tau. Cand intru pe poarta te sun. restu dau eu de voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 1. Ne vedem sigur pe la SMAEB. 2. Mi-am luat inima in dinti si la indrumarea unei persoane cunosctoare (cel putin asa cred) am "completat" daca se poate spune asa, bateria (SAITO CTX9-BS care pare a fi tehnologie AGM) cu niste apa distilata, mai precis 6ml in fiecare din cele 6 compartimente. Asta in timp ce era pe redresor, iar acesta indica nivelul maxim de incarcare. Constatare imediata a fost ca acele tole sau despartitoarele dintre ele (niste dungute albe ca de plastic) s-au deformat ca si cum s-au topit. Apoi, acea cantiate de apa pe care am turnat-o a inceput sa bolboroseasca (chestie corecta pana la un punct). Dupa decuplarea redresorului a mai facut asa inca vreo 5 min (t=14.3V) dupa care a inceput sa scada treptat, stabilizandu-se la t=12.64V. Credeti ca am stricat-o? A mai facut cineva "experimente" electro-chimice? P.S: maine (re)verific tensiunile de la releu. Sper sa nu capat vesti (prea) proaste. Asta asa, ca sa va faceti o idee despre "the inside" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 lamele alea s-au deformat doar la suprafata(din ce stiu eu ele sunt asezate pana jos). Eu ti-am zis de atunci ca nu tine voltajul, adica scade(e oarecum normal), doar ca sunt de parere ca ar trebui sa ramana pe la 13 si ceva dupa ce ai scoso de la redresor(nici 12,64 nu e o valoare de speriat). Mai verifica in timp ce tensiune iti da motorul, in speta releul/regulatorul de tensiune. Spor si ne vedem la Smaeb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 (editat) marmotzell> cum este pana la urma? merge? Vin si eu cu o problema... am garda foarte jos si cand trec peste hopurile alea din cauciuc puse sa incetineasca masinile lovesc cu evacuarea. Cred ca lovesc in zona sagetii din imagine... Din acest motiv am pierdut si colierul original care facea prinderea la evacuare (si care era foarte ruginit). In poza apare prinderea facuta cu niste coliere mici (cred ca de teava de apa); acum mi-am gasit SH colierul respectiv si am remediat prinderea... Cand sunt singur pe moto, trec dar cand sunt cu pasager lovesc indiferent cat de incet merg. Ce sa fac? Editat Aprilie 2, 2014 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 dogbones mai scurte. cate 2 bucse in telescoape sa le intaresti umpic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 vad ca ai prima generetia de bandit. vezi daca mai poti sa intaresti amortizorul din setari. daca nu probabil ca tre sa te duci la un service, de preferabil care ca stie cu ce sa mananca treaba si sa iti modifici suspensia pt greutatea pe care o ai cand iei si pasagerul. Sau, si cred ca e cea mai buna solutie sa iti inlocuiresti amortizorul spate cu unu de 1200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Regleaza pretensionarea arcului spate. Mai strange-l, asta daca nu cumva este deja strans. Daca e strans e posibil ca arcul sa fie obosit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ag03xje Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 salut, Ma poate ajuta cineva? Am un BANDIT 600 N din 2001 si vrea sa schimb comanda electrica de pe ghidon, din partea dreapta (de unde pornesti/opresti si aprinzi farurile)! Pot sa pun o comada de BANDIT 650? Diiferenta este ca la 650 farul porneste automat iar la 600 are comutator pe comada din partea dreapta. Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 ok, am priceput... dar, cum reglez amortizorul (acum e aprox. la mijloc)? am nevoie de cheie specială? am văzut pe youtube că unii foloseau o cheie că o secera... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Trebuie sa-l comprimi mai mult, ai nevoie de o cheie speciala care de obicei este in trusa de chei, sau gaseste un motociclest aproape de tine care are acea cheie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 (editat) Ok, am priceput cum este cu reglarea amortizorului. Acum, daca imi permiteti mai am o intrebare. La franarea pe fata am inceput sa aud un frecat metalic (cateodata). Am scos placutele (TRW - au 8000 de km) care arata ca in poza. Frecarea metalica vine de la lama de metal care atinge discul. Din poza se vede ca placuta mai are "carne", dar aceasta "carne" este sub lama respectiva de metal. Trebuie schimbate placutele? Daca da, ce recomandati? De marka AKA ati auzit? China? Editat Aprilie 3, 2014 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Placutele mai merg, uzura max este cat tine santul acela. Vezi si starea discurilor, da cu degetul dinspre centru spre exterior, ar trebui sa fie cat mai uniforma suprafata. Daca sunt santuri mari trebuie avut in vedere si schimbatul lor. Din ce se vede pe placuta ai un loc unde e altfel uzata (dunga aia). Cu franele nu te juca daca nu te pricepi, macar sa iti arate cineva ce sa urmaresti, dar verifica la cineva care stie. O schimbare a furtunului frana fata sa stii ca face minuni (cu unul otelit), daca esti cu unul din cauciuc si mai are si vreo 10-15 ani sigur e ca un balon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 iinainte ti-as fi recomandat placute goldfren, calitate/pret...dar vad ca au aparut in Romania placute Brembo la acelasi pret cu Goldfren Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 banditilor, si nu numai. eu maine o sa ajung cred ca in jur de 12 asa. daca nu aveti numaru meu de telefon va uitati dupa unu imbracat colorat din cap pana in picioare si ala sunt. ca si asa vin pe jos. Haida spor si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Lamelele de metal au rolul de avertizor sonor ca placutele sunt pe duca. Intradevar, placutele mai "merg" cat mai este vizibil acel sant dar nu trebuie insistat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Se discutase mai de mult pe forumul nostru despre un baiat care aduce anvelope SH. Mai tineti minte care era? Ca nu mai reusesc sa-l gasesc. Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.