Bandit_mik Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 (editat) Problema e ca nu stiu cum desfaci indicatorul fara sa-l strici. http://www.ceasuriplasma.ro/produse/accesorii/vopsea.html se poate desface "borcanul" da e cam dificil . Eu stiu f f f bine . Editat Aprilie 13, 2009 de Bandit_mik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 (editat) Apropos de Banditu nou, ca se discuta mai devreme. Poza sugestiva... A fost distrus d p v dizainistic: far, bord, codita (stop). Toba a mai crescut odata in plus din nou iara si e incomensurabil de gigantica. Pe de alta parte, baieti destepti, cel putin pt romanica unde nu conteaza (inca) noxele. Nu ai ditamai dulapu cu catalizatoare & shit sub motor. Cand schimbi toba (obligatoriu), ai scapat de tot dintr-un foc. Singura modificare pozitiva fata de K7-8 este vopsirea in negru a motorului. Sper ca de la anu 12,5 sa nu aiba parte de aceeasi "improspatare". Dar avand in vedere faptul ca 12le a preluat mai totdeauana schimbarile lu fraiso mic... s-ar putea ca nici el sa nu scape. Fascniant insa ce am vazut pe un pliant de la salon: B12,5 N K8, fara ABS, nou, 0 km, garantie alea alea... 5990 de euro TVA inclus, mai ieftin ca 650u. Editat Aprilie 13, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rookie Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Salutare frati banditi! Nu prea postez eu des pe acest forum, desi detin un B6 Pop de care sunt foarte multumit, pentru ca pana acum l-am pastrat stock(excluzand semnalizarile, care erau in mod misterios, de chopper - asa le montase fostul proprietar) De curand am achizitionat un filtru de aer K&N (multam lu' Emmpu ca face comenzi la Louis si impartim banii de transport) fara a ma gandi ca schimbarea filtrului de aer existent cu unul care permite intrarea unui flux de aer mai mare implica mai multe modificari. Ulterior am aflat ca amestecul carburant va fi mai sarac din cauza volumului de aer mai mare ceea ce s-a concretizat intr-o gaura de putere destul de deranjanta la intre 4000 si 5000 de ture. O solutie de moment a fost montarea unor saibe de nu-stiu-cat mm care sa ridice cuiele pontou pentru a mari putin si fluxul de benzina, in speranta ca voi echilibra raportul aer-combustibil. Acele saibe nu au facut decat sa faca mai putin deranjanta acea gaura de putere (care inca mai persista) Pasul doi a constat in comandarea unor saibe cu 0.x mm mai groase (nu mai retin cifrele, mecanicul a masurat cu sublerul electronic). Surpriza a fost ca montant saibele noi, nu am mai putut fixa suficient de bine capacele de plastic care se aseaza deasupra cuielor pontou si solutia mecanicului iar fi fost pilirea acelor plastice pana se potriveau ca inaintea montarii saibelor. In acel moment am decis ca deja sunt prea multe improvizatii (pilirea respectiva fiind si ireversibila - macar saibele se pot scoate) si i-am cerut sa scoata si saibele existente si m-am decis sa revin la filtrul stock. Asadar, daca este cineva interesat de un filtru K&N foarte putin folosit (sub 300 de km), PM sau tel. 0751183820 si stabilim un pret corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Salutare frati banditi!Nu prea postez eu des pe acest forum, desi detin un B6 Pop de care sunt foarte multumit, pentru ca pana acum l-am pastrat stock(excluzand semnalizarile, care erau in mod misterios, de chopper - asa le montase fostul proprietar) De curand am achizitionat un filtru de aer K&N (multam lu' Emmpu ca face comenzi la Louis si impartim banii de transport) fara a ma gandi ca schimbarea filtrului de aer existent cu unul care permite intrarea unui flux de aer mai mare implica mai multe modificari. Ulterior am aflat ca amestecul carburant va fi mai sarac din cauza volumului de aer mai mare ceea ce s-a concretizat intr-o gaura de putere destul de deranjanta la intre 4000 si 5000 de ture. O solutie de moment a fost montarea unor saibe de nu-stiu-cat mm care sa ridice cuiele pontou pentru a mari putin si fluxul de benzina, in speranta ca voi echilibra raportul aer-combustibil. Acele saibe nu au facut decat sa faca mai putin deranjanta acea gaura de putere (care inca mai persista) Pasul doi a constat in comandarea unor saibe cu 0.x mm mai groase (nu mai retin cifrele, mecanicul a masurat cu sublerul electronic). Surpriza a fost ca montant saibele noi, nu am mai putut fixa suficient de bine capacele de plastic care se aseaza deasupra cuielor pontou si solutia mecanicului iar fi fost pilirea acelor plastice pana se potriveau ca inaintea montarii saibelor. In acel moment am decis ca deja sunt prea multe improvizatii (pilirea respectiva fiind si ireversibila - macar saibele se pot scoate) si i-am cerut sa scoata si saibele existente si m-am decis sa revin la filtrul stock. Asadar, daca este cineva interesat de un filtru K&N foarte putin folosit (sub 300 de km), PM sau tel. 0751183820 si stabilim un pret corect stimabile am avut aceeasi problema,si solutia este instalarea unui kit jetkit(de la dynojet,schimbi cuiele si diuzele in functie de dotari daca ai sau nu si toba sport) in jur de 120-130euroi si rezolvi problema.plus ca o sa ai cuplu mai mare la turatii mai joase si va merge mult mai lin. si eu am fost neincrezator in solutia asta dar pana la urma am incercat si am fost placut surprins...daca mai ai nevoie de informatii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 am uitat sa zic ca iti trebuie stage 1 daca pui filtre k&n pe fiecare carburator la un b6 nu o sa il faci sa mearga calumea niciodata dar pe b12 merge pus daca pui jetkit stage 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rookie Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Stiu de solutia cu DynoJet, dar mecanicul mi-a spus ca sunt o pacoste de reglat (sau poate nu avea chef de munca in plus) si eu oricum eram multumit de comportamentul motocicletei si inainte de a face chestia asta, dar nu am luat in considerare toate implicatiile unui schimb de filtru. Momentan, de banii pe care i-as da pe dynojet+montat+reglaje pot sa iau un filtru stock+kit de lant care este mai important pt mine acum. Sau as putea sa pastrez filtrul pentru cand voi primi o toba arrow pe care mi-a promis-o un amic....si sa iau atunci si dynojet.....se pare ca orice decizie as lua ...costa Multumesc pentru raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Stiu de solutia cu DynoJet, dar mecanicul mi-a spus ca sunt o pacoste de reglat (sau poate nu avea chef de munca in plus) si eu oricum eram multumit de comportamentul motocicletei si inainte de a face chestia asta, dar nu am luat in considerare toate implicatiile unui schimb de filtru. Momentan, de banii pe care i-as da pe dynojet+montat+reglaje pot sa iau un filtru stock+kit de lant care este mai important pt mine acum. Sau as putea sa pastrez filtrul pentru cand voi primi o toba arrow pe care mi-a promis-o un amic....si sa iau atunci si dynojet.....se pare ca orice decizie as lua ...costaMultumesc pentru raspuns ma sincer te-a mintit mecanicul nu sunt asa greu de reglat.de costat m-a costat 120euro jetkit-ul si 80ron manopera in service(thunderbikes,baietii care vand si furtunele HEL aici pe forum).a ramas sa trec pe acolo cand am timp(in timpul zilei si din pacate nu am mai ajuns de vreo sapt )sa mi-l puna pe stand dyno sa vad exact cat scoate la roata,ca in ziua cand mi-au pus jetkitul nu am mai avut rabdare eram de vreo 7 ore in service ca mi-am schimbat o gramada de consumabile. oricum si eu m-am cam panicat cand am vazut cum facea motorul prima data cand am pus filtru K&N si dupaia am citit in stanga si in dreapta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 (editat) Rookie, parerea mea: dusmanul binelul e mai binele. Ai un motor care merge, si de plictiseala te-ai gindit sa-l faci rabla? Daca n-ai mecanic care sa-ti faca treaba ca lumea, lasa-l asa, ca nu vrem un alt client la rubrica "service" Sa vezi tu ce feeling misto e sa te uiti pe geam si sa vezi cum sta motorul pe dreapta, asteptind o piesa, si nu ti-ar mai arde de K&N and shit. Eu zic ca Banditul merge frumos asa cum l-a facut mama lui. Daca vrei sa te dai pe-o roata intr-a 6-a... better try something else. Parerea mea. Editat Aprilie 13, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Daca este vreun posesor de 600 pop interesat de un upgrade al amortizoruli, am unul de 1200 pop impecabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Daca este vreun posesor de 600 pop interesat de un upgrade al amortizoruli, am unul de 1200 pop impecabil. Nu merge si la Kult? Cu cit il dai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Daca este vreun posesor de 600 pop interesat de un upgrade al amortizoruli, am unul de 1200 pop impecabil. care este diferenta intre ele?cu ce se inbunatateste amortizarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 (editat) cu ce se inbunatateste amortizarea? Cu totu'. Mai multe rezerve la pretensionare. Adica arc mai tare. Tinuta de drum superioara la mers sportiv sau mai ales atunci cand se merge cu pasager. Daca nu ma insel... si o usoara ridicare de coor. Editat Aprilie 14, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Si ?? merge si la KULT ?? hai k ne batem pe el acilea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 (editat) Si ?? merge si la KULT ?? hai k ne batem pe el acilea Pe Kult 6 mere numa' ala de 12 Kult. Sau unele aftermarket (scumpe). Editat Aprilie 14, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 si-a pus cineva discuri wave?ajuta la ceva sau sunt doar de design? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 stie cineva ce amortizoare(de la ce alte motociclete) se potrivesc pe b6 pop?ma gandesc sa-mi iau un ohlins si sa vad ce gasesc la oferta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 (editat) stie cineva ce amortizoare(de la ce alte motociclete) se potrivesc pe b6 pop?ma gandesc sa-mi iau un ohlins si sa vad ce gasesc la oferta Daca s-ar potrivi ceva... atunci de GSX-Ruri sau de Haya, nu de la alte marci. Si unele doar cu modificari, in conditii de ridicari de coor relativ extreme (amortizoarele de SS si Haya sunt mai lungi). Ca sa nu mai zicem ca pt un naked 600 cu valente sportive cam reduse... o sa fie ca bordura un amortizor de genu asta, mai ales aftermarket/performance. Sfatul meu... unu de B12 Pop (varianta lesne) sau unu aftermarket de Pop (6 sau 12). A lui alex, daca nu ma insel, e de prin 2004 si are max 10 mii de km. In stare f buna, l-am vast zilele astea aruncat prin camera pe la el. Nu zic de reclama. Chiar e ok si ma bagam io la schimb ca-i superior celui de 12 kult dar nu se potriveste decat cu pile (la propriu). Editat Aprilie 15, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Daca s-ar potrivi ceva... atunci de GSX-Ruri sau de Haya, nu de la alte marci. Si unele doar cu modificari, in conditii de ridicari de coor relativ extreme (amortizoarele de SS si Haya sunt mai lungi). Ca sa nu mai zicem ca pt un naked 600 cu valente sportive cam reduse... o sa fie ca bordura un amortizor de genu asta, mai ales aftermarket/performance. Sfatul meu... unu de B12 Pop (varianta lesne) sau unu aftermarket de Pop (6 sau 12). A lui alex, daca nu ma insel, e de prin 2004 si are max 10 mii de km. In stare f buna, l-am vast zilele astea aruncat prin camera pe la el. Nu zic de reclama. Chiar e ok si ma bagam io la schimb ca-i superior celui de 12 kult dar nu se potriveste decat cu pile (la propriu). oricum vad ca alex nu vrea sa-l dea ca nu da nici un pret,plus ca mi-am pus deja un jack-up kit deci daca il mai ridic si cu amortizorul nu stiu cate de ok o sa fie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Pe 6 Kult am avut kit de ridicare de 3,5 cm + amortizor de 12 Kult (mai lung ca cel de 600) si a mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Pretul este in linkul meu de la semnatura, dar nah, il pun si aici, 300 ron. Pe kult merge pus doar daca se polizeaza putin din crucea suspensiei, si doar pe 1200. La pop merge pe 600 si ofera o ridicare de 2cm, plus control pe amortizare si pretensionare superior. Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 daca il mai ridic inca 2 cm la cei 4 care ii are deja in plus nu o sa se mai urce nici un pasager si o sa stau si eu pe varfuri cand sunt pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 no astazi mi-am facut timp sa merg cu motorul sa-l puna pe standul dynojet.rezultatul este 70hp la roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 cati ani si cati km!??! 57 kW cam 77 cai ... ai pierdut 10 % ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 (editat) cati ani si cati km!??! 57 kW cam 77 cai ... ai pierdut 10 % ?? hehehe de fapt 57kw e 76hp si e o diferenta intre cati cai are motorul si cati are la roata.ia un motor nou si vezi daca coincid caii din talon cu cei de la roata. ;)cauta si u pe net,vezi care e diferenta si dupaia os avezi ca de fapt au mai fatat cateva iepe Editat Aprilie 15, 2009 de KMIHAI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 (editat) 77 de cai is la ambreiaj sau vilbrochen parca. Cam 70, maxim 72 la roata iasa de obicei la roata. Nu o pierdut nimic. E sanatos tun. Si apoi mai sunt si deviatii ale standului de +/- 5%, ceva de genul. Era interesant totusi daca dadea softu standului si puterea aia la vilbrochen. Editat Aprilie 15, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.