Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Emppu - sunt de acord cu majoritatea lucrurilor.

1.Bani in plus pentru unul nou ar fi fost prea multi, nu ii mai aveam. E usor de zis mai asteapta si strange. Diferenta era de mii de euro pana la unul nou, nu are sens. Am rezolvat problemele cu cativa lei.

 

2.Lantul nu atarna, asta as fi vazut, dar nu era in stare f. buna. Oricum, acum stiu ca e ok sa il schimbi la 15 000. Nu mi se pare exagerat (am citit ca la 18 000 e ceva mai rar sa il vezi in stare buna).

 

3. In talon scrie 22 l. Asta era nedumerirea. Eu initial am crezut ca a luat 9-10, dar cand am calculat ca in 225 km s-au dus 14 l mi-a dat un 6,2 l, ceea ce mi se pare acceptabil, totusi fiind un regim mai sportiv.

 

Supararea mea e ca dealerul nu mi-a spus ca are nevoie de la inceput de verificari/schimbari, as fi facut chiar la ei in service totul, as fi platit pentru lucrare. E vorba de siguranta clientului totusi, adica la cat am dat pe ea nu mai bagam 1000 de lei in niste cauciucuri ? De cate ori m-au mintit pana am luat actele nici nu vreau sa va spun. Sunt o persoana extrem de calma, dar dupa 2 luni le-am comunicat ca o aduc la sediu si ii dau foc in fata lor. Serviciile sunt foarte proaste. Urmatoarea moto va fi din afara in cativa ani. Oricum va fi BMW, poate ca reprezentanta lor e mai buna.

 

mircea2008@yahoo - mie mi s-a spus ca Michelin Pilot Power (fata, nou) se duce cam in 5000-6000 km, deci vulcanizat si dupa 6500 eu l-as schimba.

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Emppu - sunt de acord cu majoritatea lucrurilor.

1.Bani in plus pentru unul nou ar fi fost prea multi, nu ii mai aveam. E usor de zis mai asteapta si strange. Diferenta era de mii de euro pana la unul nou, nu are sens. Am rezolvat problemele cu cativa lei.

 

2.Lantul nu atarna, asta as fi vazut, dar nu era in stare f. buna. Oricum, acum stiu ca e ok sa il schimbi la 15 000. Nu mi se pare exagerat (am citit ca la 18 000 e ceva mai rar sa il vezi in stare buna).

 

3. In talon scrie 22 l. Asta era nedumerirea. Eu initial am crezut ca a luat 9-10, dar cand am calculat ca in 225 km s-au dus 14 l mi-a dat un 6,2 l, ceea ce mi se pare acceptabil, totusi fiind un regim mai sportiv.

 

Supararea mea e ca dealerul nu mi-a spus ca are nevoie de la inceput de verificari/schimbari, as fi facut chiar la ei in service totul, as fi platit pentru lucrare. E vorba de siguranta clientului totusi, adica la cat am dat pe ea nu mai bagam 1000 de lei in niste cauciucuri ? De cate ori m-au mintit pana am luat actele nici nu vreau sa va spun. Sunt o persoana extrem de calma, dar dupa 2 luni le-am comunicat ca o aduc la sediu si ii dau foc in fata lor. Serviciile sunt foarte proaste. Urmatoarea moto va fi din afara in cativa ani. Oricum va fi BMW, poate ca reprezentanta lor e mai buna.

 

mircea2008@yahoo - mie mi s-a spus ca Michelin Pilot Power (fata, nou) se duce cam in 5000-6000 km, deci vulcanizat si dupa 6500 eu l-as schimba.

 

Ce scriu aia de la RAR in taloane bate legendele olimpului la curu gol. Habar-n-au aia de nimic. 6,2% e un consum decent pt un 650, zic eu. Pilot Power pe fatza m-a tinut peste 10.000 de km pe 600.

 

Di ce dumnezau si-ar cumpara cineva o motoreta bmw?? :wink:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Di ce dumnezau si-ar cumpara cineva o motoreta bmw?? :wink:

Ca e urita? Ca e scumpa cu draci? Ca e "mult mai fiabila"? Ca nu porneste daca nu e bateria incarcata 100%? Ca te costa (banuiesc) piesele si service-ul de te indoaie? Ca sint mult mai putine in comparatie cu japonezele si se gasesc mult mai greu piese SH? Ca au 7000 de ABS-uri, ESP-uri, QWXCMP-uri si alte kkturi electrice controlate de niste chipuri obosite, care se pot praji cit ai zice "microsecunda"?

Na motive :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca a venit vorba de taloane si ce scriu baietii de la RAR.

Va citesc din talon ( facut pe 19 octombrie 2008 ) :Masa vehiculului : 297 kg , masa maxima admisa 372.

Bine naibi ca nu am mai mult de 75 de kg , nu se mai pune vorba de pasager , si banditul la uscat 297 kg :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat moto de la reprezentanta. Nu este nou, este motocicleta lor de Test Drive. Practic a fost dat catre presa care a scris articol dupa test (exemplarul meu a aparut in Motociclismo de exemplu) si probabil pentru cei care doreau sa vada daca li se potriveste. Este model K7, inmatriculat de ei in 2008. Avea toate caractersticile pe care mi le doream (injectie, ABS, semicarena) si pretul nu era foarte mare. In plus, au oferit garantie un an, deci toate bune si frumoase.

 

Dupa aceea insa au inceput problemele - pentru ca recunosc ca nu ma pricepeam am intrebat daca are revizia facuta si daca trebuie sa mai schimb ceva la ea. Nu m-ar fi deranjat, am fi bagat-o atunci direct in service la ei, as fi platit daca trebuia si o luam gata de drum. Mi s-a spus ca revizia se face la 13000 km si pentru ca avea putin peste 13000 a fost deja facuta. Mi s-a spus si ca acele cauciucuri mai merg un sezon. S-a dovedit ca cel de pe fata avea un dop pus (fusese vulcanizat). A fost umflat chiar de vanzator cand am luat-o, am crezut ca nu e anormal, a stat pe loc, era decembrie deci nu fusese probabil miscat de ceva timp. Dar cum se tot desumfla, la vulcanizare mi-au aratat dopul de cauciuc, asa ca am schimbat cauciucul pe banii mei (by the way - Michelin-ul se simte foarte bine, o sa incerc sa iau pe spate tot asa).

 

Am observat si ca se aude un cloncanit. La examinare la mecanic s-a observat ca era tare in unele locuri,moale in altele, deci l-am schimbat si pe asta.

 

Intr-adevar, am platit integral pe 12 februarie moto. Aceasta nu a apartinut dealer-ului efectiv, era luata de ei in leasing. S-a spus ca dureaza 2 saptamani pana se fac actele. Ningea oricum, deci nicio graba. Dupa 4 saptamani in care nu s-a intamplat nimic si deja nu mi se mai raspundea la telefon am dat de contabilitatea lor si apoi de logistica lor si apoi am dat chiar de leasing-ul lor si am aflat ca nu platisera banii, nu se facuse inchiderea de leasing. Am mers personal la leasing (desi nu aveam eu nicio treaba, era intre Romstal Leasing si dealer treaba). Am sunat inca o luna zi de zi, nu mi se raspundea cu zielele, nu eram sunat inapoi, uneori mi se respingeau apelurile. In sfarsit, dupa ce le-am facut eu niste comisioane (adica m-am dus eu la leasing cu talonul, desi ei trebuiau sa faca asta) am primit actele finale dupa peste 2 luni de cand am achitat integral.

 

Ca apoi sa aflu ca ei nu stiu unde este cartea de service, ca nu stiu unde este manualul de utilizare, ca are cauciucul fata vulcanizat, ca cel spate ar trebui schimbat totusi si ca lantul trebuie schimbat. Toate astea un prima mie de km dupa ce am cumparat-o, fiind asigurat ca totul e ok. (a doua cheie am primit-o, era la leasing).

 

Nu pot sa dau vina pe mine pt. ca nu e datoria mea sa stiu cand se schimba un lant, poate n-am chef sa invat detaliile astea, eu ma duc cand zic ei la revizie, imi schimba ce trebuie si gata. Se pare ca nu se poate in RO asa ceva, nici la dealer.

 

Numele dealer-ul va las sa il ghiciti, au fost cel mai bine plasati la SMAEB 2009, central.

 

In alta ordine de idei - Bucuresti - Constanta pe autostrada destul de tare a consumat 14 litri. Am facut plinul la iesirea din Bucuresti si in C-ta deja eram "pe bec". Avand in vedere ca au intrat doar 14 si se presupune ca are rezervor de peste 20, ma gandesc ca avertizarea incepe cand ai cel putin 5-6 litri efectiv. O alta observatie, probabil un truism - lipit de rezervor si cu capul sub micul parbriz nu se ma simt turbulente. Moto poate urca vioi pana la viteze mari si muschii gatului care se impotriveau vantului se pot relaxa. Totusi, voi comanda un parbriz sa nu stau ca pe SS tot timpul. Daca ati incercat ceva din cele de pe pagina anterioara nu ezitati sa-mi dati de veste. De asemenea, partea dorsala sufera un pic, o sa cu gel va fi poate urmatoarea achizitie.

 

mda,

tipic pentru romanica... :wink:

eu cred ca ai o atitudine gresita fata de nesimtiti astia de la b&s. in primul rand motorul beneficiaza de o garantie de 2 ani indiferent de km de la data primei inmatriculari iar asta de dovedeste prin caietul de garantii. daca nu-l mai gasesc (... :wink: vorbim aici de un dealer suzuki...) nu-i nici o problema: este obligatia lor sa-ti dea altul. iar manualul... nu e chiar un capat de tara dar ma intreb iar? ai luat motorul de la un dealer suzuki sau de la un magazin sh de la cucuietii din vale?

o sa-mi fac timp dupa sarbatori o sa-l scanez ca nu-i asa de mare si o sa-l uploadez undeva

 

cauciucul fata cu dop: nu e nici o problema! pacat ca nu a fost reparat bine... problema e ca era asa uzat si ca te-au mintit ca mai tine... (si aici ar fi ceva de discutat: cauciucul se schimba dupa 4 ani, daca se deterioreaza sau daca se ajunge la gradul maxim de uzura care se masoara sau se vede pe marcajele care le are cauciucul din fabricatie).

aici are un raspuns si mircea2008: nu are nimic un cauciuc reparat bine, fie cu snur fie cu petec... se foloseste normal, in continuare pana la uzura.

asa ca sfatul meu e sa te impui mai mult in fata lor. vezi ca exista si o reprezentanta suzuki romania care daca nu e destul de sensibila la problemele tale te sfatuiesc sa apelezi la suzuki ungaria (reprezentanta din romania i se subordoneaza) sau chiar la suzuki germania care coordoneaza toata europa.

o sa te trezesci in cateva mii de km cu motorul prastie (vezi ce s-a scris mai sus despre lipsa rodajului sau trasul de motor in mod cretinesc fara incalzire...) si nu o sa vrea nimeni sa-l mai repare pe garantie...

cat despre consum... vezi ca a mai fost o discutie acum vreo cateva pagini...

 

ps: daca se poate sa ne spui si noua cat ai dat pe "afacerea" asta?

 

bafta si paste fericit tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit dupa ce v-am stresat cu zeci de intrebari, AM ONOAREA SA VA PREZINT .......RED BANDITA :

Nu cred ca mai este cazul sa va insirui tot ce i-am facut. Las imaginile sa-si spuna cuvantul... :wink:

MULTUMESC TUTUROR CELOR CE SI-AU ADUS APORTUL IN A FINALIZA ACEASTA LUCRARE :wink:

post-28174-1240076522_thumb.jpg

post-28174-1240076546_thumb.jpg

post-28174-1240076555_thumb.jpg

post-28174-1240076567_thumb.jpg

post-28174-1240076582_thumb.jpg

post-28174-1240076602_thumb.jpg

post-28174-1240076616_thumb.jpg

post-28174-1240076637_thumb.jpg

post-28174-1240076649_thumb.jpg

post-28174-1240076664_thumb.jpg

post-28174-1240076679_thumb.jpg

post-28174-1240076694_thumb.jpg

post-28174-1240076710_thumb.jpg

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc :wink:

Promit sa revin si cu poze cu bordul iluminat (rosu) si Xenonul aprins (K6000) :wink:

foarte ingrijit motorul !!! ma gandeam si eu sa-mi polishez marginile de la janta dar am inteles ca sunt foarte pretentioase si se vede orice urma de mizerie...

sa-ti traiasca si sa te bucuri de el fara incidente :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am manual si 2 chei la motorul luat SH din Germania. Iar cauciucurile erau 100% noi, aveam inca mustati pe mijloc. Na, ca idee.

Am colaborat si eu oleaca cu B&S Motors si mi s-au parut OK, doar ca a trebuit sa dau nush cite telefoane sa-i intreb daca mi-au venit piesele, ca ei nu se sinchiseau sa ma anunte. Dar e de retinut faza cu motorul ala. Da' haideti sa nu-l mai amarim pe om si sa ne facem ranguta, c a niste buni crestini ce sintem :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baa red_bandit... e la mare arta facut motoru tau. Bravo!

Ia zi acuma, la interogatoriu: :wink:

 

L-ai revopsit integral?

Cum ai polishat jantele?

Cum e saua (confort)?

Aia de pe plasticele negre e folie carbon-look?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

medevac106 - sa nu exageram, pretul este bun, mii de euro sub ce era nou, chiar sub ce era in Germania. Sapt. viitoare voi merge din nou sa aflu cum e cu manualul si cartea sa vedem ce scrie in ea si voi face si o revizie generala, chiar daca s-a facut, o verificare a tuturor consumabilelor

 

Eu sunt foarte multumit de moto, atat de model in general cat si de exemplarul meu, doar ca as fi dorit sa mi se spuna de la inceput totul si ii schimbam ce era necesar inca de la inceput. Acum merge foarte bine. Urmeaza sa comand parbriz, suport de bagaje. Il fac tourer incet incet. Am vazut si carene laterale, dar sunt foarte scumpe pentru bucata de plastic pe care o ofera (350 dolari/eur in functie de unde se comanda).

 

Se poate monta amortizor ghidon pe el ? Ati incercat, ajuta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat aseara la bordul cu prezervativele puse inca o data. Adevarul e ca si micsoreaa destul de mult intensitatea luminii, nu ca nu m-as fi asteptat. Dar na, e misto verdele :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A, am uitat sa zic o treaba. Azi a mers pe motorul meu un alt bandit, forumist moldovean si el, posesor de Pop, si astfel am avut ocazia s-aud cum suna toba de la distanta, fara dB killer (se stie ca fiind calare pe motor se aude total diferit). Well, pot sa zic ca suna kizda. Daca vrei un sunet beton la bani putini, cred ca Beowulf astea sint "the way to go". Cel putin asta de 38 cm, neagra, cum am eu, merge si dpdv estetic la fix pe un Bandit de aceeasi culoare. Iar cum lira a scazut atit de tare... care mai doreste, care mai pofteste? :wink: Aline, buna treaba m-ai sfatuit :wink:

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate monta amortizor ghidon pe el ? Ati incercat, ajuta ?

am cochetat si eu cu ideea,ba chiar imi cumparasem un amortizor ohlins dar am renuntat la ideea ca la 600 nu prea ai nevoie si ca sa-l pun intr-o pozitie calumea necesita destul de multa bataia de cap, modelul clasic de prindere pt amortizor este de motor(capac motor) si furca(montaj pe lateral) si arata cam aiurea....

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A, am uitat sa zic o treaba. Azi a mers pe motorul meu un alt bandit, forumist moldovean si el, posesor de Pop, si astfel am avut ocazia s-aud cum suna toba de la distanta, fara dB killer (se stie ca fiind calare pe motor se aude total diferit). Well, pot sa zic ca suna kizda. Daca vrei un sunet beton la bani putini, cred ca Beowulf astea sint "the way to go". Cel putin asta de 38 cm, neagra, cum am eu, merge si dpdv estetic la fix pe un Bandit de aceeasi culoare. Iar cum lira a scazut atit de tare... care mai doreste, care mai pofteste? :laugh: Aline, buna treaba m-ai sfatuit :wink:

 

ai comandat pe net? sau cum? ca ma cam bate gandul sa-mi schimb si eu sunetul asta de motor electric... si sa sune a ... ceva pe benzina :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai comandat pe net? sau cum? ca ma cam bate gandul sa-mi schimb si eu sunetul asta de motor electric... si sa sune a ... ceva pe benzina :wink:

N-am comandat, ca intimplator era un prieten in Londra cind am aflat de Beowulf de la Alin (alin_barburas adica) si mi-a adus-o. Da' se pot comanda direct de la ei ( http://www.beowulf-performance-products.com/ ). Sau eBay: http://shop.ebay.co.uk/items/_W0QQ_dmptZUK...f&_osacat=0

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, ma alatur si eu discutiilor voastre de acum, deoarece mi-am procurat un Bandit 250, an 89 (prima generatie cred), lasand in urma un Gilera RX 125 2T anul trecut, un GS500E anul acesta. Ce sa zic, l-am luat joia trecuta, vineri si sambata l-am pus la punct (nu pornea cand l-am luat), curatate carburatoare, verificari, schimbate consumabilele, etc.. Acum porneste foarte frumos la rece, o sa mai dureze pana ma obisnuiesc cu sunetul asta de SS (fata de GS) si cu usurimea ei.

Imi place ciclistica destul de mult si sper sa ma serveasca cu brio prin oras si nitel pe afara. Inca sunt in teste, sa vad consumul dar sper sa nu depasesc 5-6 in oras si 4 afara, mai ales ca sunt in temperat (60 oras, 100-110 afara, fara ture peste 10.000 decat rar).

O nedumerire pe care o am este legata de pornirea la cald, care nu vrea sa o i-a daca nu ii dau ceva gaz (tras de maner, nu sprituri) dupa care sta binisor la ralanti. Poate are idee cineva la cat ar trebui sa ii las suruburile de aer (momentan sunt la o tura, e cam cea mai buna setare care mi-a iesit). Am tot cautat manual de reparatii dar nu am gasit.

In mers trage f bine insa problema mare este spre ralanti si pornirea la cald. Cand se poate, astept un raspuns. Multumesc!

PS : scuze de calitatea slaba a pozelor (mai mult n-a vrut telefonul)

post-24024-1240241818_thumb.jpgpost-24024-1240241810_thumb.jpgpost-24024-1240241825_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...