Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu ma sfatuieste si pe mine nimeni legat de undertail ?

Si pe mine legat de temperatura uleiului? :wink: Btw, daca vreunul vrea sa scape de termometrul de ulei, sint interesat.

 

Inca o intrebare: avind in vedere problema pe care am raportat-o aici, am ajuns si eu sa suspectez ca-mi patineaza ambreiajul. Stiu ca s-a mai discutat in vreo 2 rinduri despre problema asta dar nu stiu cum dracu poti sa cauti intr-un singur thread pe forumul asta, drept pentru care intreb si eu. Intr-a 6-a, la 6000 de ture am 110 si la 7000, 130. Calculind dupa raportul de transmisie, turatie si diametrul exterior al pneului obtin cam 118 km/h la 6000 de ture, deci tinind cont de eventualele surse de erori, ar fi pe-acolo, dar voiam sa fiu sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspunsuri, dar am aflat de la baietii priceputi ca nu asa se determina daca ambreiajul patineaza, cica daca patineaza la turatie constanta inseamna ca e dus in ultimul hal. Zic ei ca daca trebuie verificat intr-o viteza superioara daca nu creste viteza proportional cu turatia la accelerari bruste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@CalinD - Metoda mea de verificare, cand aveam vechiul enduro era sa proptesc roata fata intr-un zid, lasat pe moto, bagat 1-a si incercat sa ingenunchez motorul. Daca el nu se oprea sau chiar se tura, clar ambreiajul (si chiar am avut surpriza sa observ ca patina chiar bine). Dupa ce am strans suruburile mai binisor la placa de la ambreiaj, incercat din nou, am ajuns sa fac burnout :wink:. Cum crezi si tu acum

 

Legat de problema cu busonul de benzina.. am ajuns pana la urma la un nivel in rezervor la care mergea doar intr-o pozitie (RES) iar PRI-ul il dibuisem cu motorul oprit, asa ca toate-s bune :wink:

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot veni vorba, am facut pana prostului din din cauza robinetului.

Era pus in pozitia ON si totusi, mi-a uscat rezervorul. Noroc ca eram la 50 de metrii de o benzinarie ca nu stiu ce faceam.

Cum naiba sa-mi goleasca pana si rezerva in pozitia ON ?

Idei, sugestii, intamplari similare ? :D

Banditilor, care veniti azi la arc ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As fii venit eu da am uitat sa citesc pe aici :D in alta ordine de idei mi-am schimabt placutele de frana . Mai ramane uleiul in weekend si pe urma janta spate si pe urma bugspoiler si pe urma vopsit...when will it end !! ??? :D

niciodata,e o boala incurabila :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica intrebare pentru Baditii de 600 cu undertail montat :

 

Va atinge cumva roata in capatul de langa amortizorul spate ? am avut senzatia asta cand am mers cu pasager si am trecut peste o denivelare . M-am uitat dupa si intr-adevar era vopsea stearsa pe capat .

 

Este din cauza arcului ca e prea slab sau ar trebuii taiat un pik undertailu ?

 

Undertail pe B6 Kult stock, cu 150/70 freaca. :lol:

 

Undertail pe B6 Kult, bascula de B12, amortizor de B12, janta de B12 cu 180/55, tije stock sau cu inaltare NU freaca nici pe departe. Nici cu janta stock de 4,5 si 160/60 nu freca. Incearca un 160, e superior din toate punctele de vedere si e mai scund decat 150.

 

Daca nu rezolvi asa... iti recomand cu caldura un amortizor de B12 Kult. Iti va ridica usor codita, are rezerve mai mari mai ales la mers sportiv +/- pasager si reglaj la detensie si e plug & play.

 

 

 

alex mama ce furca usd ai tu acolo?de la ce motor si ce an?ce implica montarea unei astfel de furci?ce trebe schimbati afar de etrieri?discuri,roata?

hai ca-s cu ochii pe o furca usd de la un gsxr din 06-07 si vreau sa stiu daca mere.. :P si la ce ma bag..sa nu ajung sa dublez valoarea motorului :D

 

E de Hattabutta, '04 parca. Alea de gixxane noi sunt cam prea scurte, daca nu ma insel. Stiu ca merg mult mai usor cele de Gixxuri 750 vechi si 1100, cel putin pe Kult.

 

Modificari trebuie facute la greu, galeti de bani, mai ales daca ai 600le (trebe si etrierele schimbate + discurile + eventual janta). Trebe oricum garantat alta aripa + alte juguri, cel de sus luat aftermarket pt ghidon street sau modificat cel de SS + risere. Si mai apar probleme legate montarea contactului + bodului. Daca banii nu sunt o problema, merita pt ca arata extrem de porno. Altfel se tripleaza valoarea motoretei. :D

 

La 600 Kult 6000 ture -> 120 km/h. Batut in cuie, not negotiable. Daca nu e asa... ceva nu e stock sau in serios need of repair.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poza cu bugspoileru montat pe grasa. :D

auzi tie ti s-a potrivit din prima sau ai avut de remodelat al el?

niciodata nu am inteles de ce nu le fac suficient d elungi sa acopere si colector box-ul ....se vede ca (cuvant urat)...oricat am incercat la al meu tot se vede...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

auzi tie ti s-a potrivit din prima sau ai avut de remodelat al el?

niciodata nu am inteles de ce nu le fac suficient d elungi sa acopere si colector box-ul ....se vede ca (cuvant urat)...oricat am incercat la al meu tot se vede...

 

Daca collector box chestia aia de sub motoreta, unde devine 4-1... nu prea ai cum sa-l acoperi decat, daca l ai lasa f jos si apoi ar arata si mai ca pwla (mie imi place sa fie cat mai sus cu gap mic fata de motor)... sau sa iei un bugspoiler din ala masiv, adica cat china care nu ma fascineaza deloc. Cand motoreta sta normal, adica nu pe cric, pozata de jos nu se vede atat de tare. Mie oricum imi place ideea ca iasa de dedesupt tzevaraia.

 

De remodelat nu a trebuit sa remodelez. Eu nu am taiat nimic din el. Bucatica aia care vine peste intrerupatorul de cric se potriveste f bine, mai ales la 600. La 1200 insa se prinde mai greu si mai putin elegant si exact (bugspoileru acesta in special), fata de B6. Asta din cauza triunghirilor de aluminiu de prindere a motorului in cadru.

 

 

 

Bugu de pe cealalta parte... post-8276-1240470643_thumb.jpg

 

Alaturi de surioara lui... post-8276-1240470682_thumb.jpg ... si de support car. :D

 

Super Tare.

Neagra, neagra dar cu jantele lustruite ar iesi porno rau..... :D

 

Stiu ce inseamna polishatu jantelor in regie proprie si ma devasteaza doar gandul. :lol:

 

Cat a costat polishatul jantelor la nena ala?

 

Parca mai iute as polisha tri bascule decat jantele ca-i munca de chinez batran si tot nu iasa boboc, cum le iasa la aia care se ocupa cu asa ceva. Ma mai gandesc daca oglindesc bascula, pt ca ma tenteaza sa o fac eventual negru mat, electrostatic. Da ma dispera gandul ca trebe sablat si eventual schimbati rulmentii basculei (daca o iau in freza cu nisip la sablare), extrem de scumpi.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Undertail pe B6 Kult stock, cu 150/70 freaca. :D

Si eu care ma gindeam la un moment dat sa pun undertail SI aparatoare pt. roate spata. Ce m-as fi bucurat...

 

La 600 Kult 6000 ture -> 120 km/h. Batut in cuie, not negotiable. Daca nu e asa... ceva nu e stock sau in serios need of repair.

Stiu! E defect turometrul de la Lordgrec!

Acuma serios, o sa ma mai uit odata la turatie vs. viteza, dar cum ziceam mai sus, baietii priceputi mi-au zis ca patinarea la turatie constanta e semn de ambreiaj dus in ultimul hal, si eu de forjat nu l-am forjat.

La tine cind s-a dus ambreiajul patina la turatie constanta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu! E defect turometrul de la Lordgrec!

Acuma serios, o sa ma mai uit odata la turatie vs. viteza, dar cum ziceam mai sus, baietii priceputi mi-au zis ca patinarea la turatie constanta e semn de ambreiaj dus in ultimul hal, si eu de forjat nu l-am forjat.

La tine cind s-a dus ambreiajul patina la turatie constanta?

 

Al dracu ca nu patina nici la turatie constanta nici la testul 'clasic' de verificare a ambriajului (dat morti in treapta 6 de pe la ture medii). Problema mea cu 1000 rpm in plus a ramas un mister neelucidat pana in zilele noastre. Ar mai fi de schimbat eventual cosul de care ziceam ca e plin de crestaturi. Acum insa patineaza grupa mare, de cand am scos arcurile intarite. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al dracu ca nu patina nici la turatie constanta nici la testul 'clasic' de verificare a ambriajului (dat morti in treapta 6 de pe la ture medii). Problema mea cu 1000 rpm in plus a ramas un mister neelucidat pana in zilele noastre. Ar mai fi de schimbat eventual cosul de care ziceam ca e plin de crestaturi. Acum insa patineaza grupa mare, de cand am scos arcurile intarite. :D

Da' stai o tira... tu in primul rind aveai pinion mai mic si pneu de 180. Ai luat in calcul si astea?

Eu am facut un calcul dupa diametrul rotii spate si raportul de transmisie si iese un 118 km/h la 6000 de ture intr-a 6-a (eu am 160/60). Daca te gindesti ca pneul e eventual oleaca uzat si ca se mai lasa de la greutatea ta, viteza la turatie data scade iar. Si mai sint si erorile de vitezometru/turometru, deci...

Oi vedea eu ce-o fi, poate la urmatorul schimb de ulei ma uit si la ambreiaj, poate mai devreme, oi vedea.

 

Da' zi-mi te rog cam cit de repede se incalzeste motorul la tine, ca ai termometru :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mircea2008@yahoo - mie mi s-a spus ca Michelin Pilot Power (fata, nou) se duce cam in 5000-6000 km, deci vulcanizat si dupa 6500 eu l-as schimba.

Scuze ca revin, stiti cumva cine importa oficial Michelin Pilot Power (2 CT spate) ? Am primit o cotatie de 682 lei si vroiam sa stiu daca exista mai ieftin, plus ca nu este din Bucuresti.

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi s-a spus ca Michelin Pilot Power (fata, nou) se duce cam in 5000-6000 km, deci vulcanizat si dupa 6500 eu l-as schimba.

Eu am Pilot Sport si tot cam atitia km cu el. Pot sa spun ca cel de pe fata mi se pare deja destul de uzat. Nu frinez agresiv cu fata (cel putin asa consider eu), deci... Daca vrei, pun o poza cu pneul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' stai o tira... tu in primul rind aveai pinion mai mic si pneu de 180. Ai luat in calcul si astea?

Eu am facut un calcul dupa diametrul rotii spate si raportul de transmisie si iese un 118 km/h la 6000 de ture intr-a 6-a (eu am 160/60). Daca te gindesti ca pneul e eventual oleaca uzat si ca se mai lasa de la greutatea ta, viteza la turatie data scade iar. Si mai sint si erorile de vitezometru/turometru, deci...

Oi vedea eu ce-o fi, poate la urmatorul schimb de ulei ma uit si la ambreiaj, poate mai devreme, oi vedea.

 

Da' zi-mi te rog cam cit de repede se incalzeste motorul la tine, ca ai termometru :D

 

La Kult viteza se masoara cu melc la roata fatza, deci pinionu mai mic pe fatza nu induce in eroare, ca la Pop de ex, vitezometrul. Guma de 180, avand talonul mai redus ca cel de 160, face ca circumferinta sa se modifice f putin. Plus ca e montata pe janta corecta de 5,5, nu inghesuita pe janta de Pegas. :lol: E o chestie f marginala. Vitezometrul si turometrul merg bine, cu erorile de rigoare din fabricatie (+ 5-7 km/h la viteza aia si poate un +100-200 de rpm fata de turatia reala). Am mers paralel cu o Honda Pornet la 120 si io aveam 7500 rpm, in loc de 6500 cu pinion de 14 sau 6000 stock.

 

Incalzitu e f variabil. In functie de temperatura ambianta, de trafic, de felul fiecaruia de a conduce. 12le ajunge mai iute la temperatura de lucru. la un 20 de grade afara sa zic ca dureaza un minim 10 minute pana ajunge uleiu la temperatura de "morti-in-gura-safe" de 80 de grade. Nu am cronometrat, zic asa dupa ureche si gust. Ia-ti si tu un desteptar din asta ca e la bani de Dosia si face treaba. :D

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, voi vinde si eu 125-ul in curand si ma gandesc serios la un bandit 650s sau la un cbf 600s, este cineva care a mers pe ambele motociclete? ce probleme are banditul in general? e comod la drumuri lungi? cum sta pe curbe? si...de unde pot sa cumpar un suzuki in Constanta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, voi vinde si eu 125-ul in curand si ma gandesc serios la un bandit 650s sau la un cbf 600s, este cineva care a mers pe ambele motociclete? ce probleme are banditul in general? e comod la drumuri lungi? cum sta pe curbe? si...de unde pot sa cumpar un suzuki in Constanta?

M-am interesat eu atent despre ambele modele (ai un thread lung aici: /index.php?showtopic=218536).

 

Din ce am vazut CBF-ul este mai micut, mai usor. Saua mi se pare mai tare decat la Bandit.

 

Bandit-ul este comod la drum lung. Eu voi face 2 modificari - parbriz mai inalt pentru a putea merge fara grija vantului si o alta sa (e buna si aia standard, dar se poate si mai bine). Parbrizul lui standard protejeaza foarte bine, dar trebuie sa stai putin mai aplecat pentru a merge peste 120 km/h, ceea ce nu e o mare problema, dar eu as prefera o pozitie mai dreapta pe distante lungi. Ca idee, drumul Constanta-Bucuresti l-am facut fara oprire si fara probleme (pe ZZR trebuia sa ma opresc sa ma mai intind, amorteam).

 

Principalele 2 probleme cu CBF-ul sunt ca au pus pe ea injectie foarte tarziu si faptul ca e mai scumpa decat Banditul.

 

Sunt sigur ca ambele modele sunt foarte bune, dar intre ele as alege Banditul daca doresti sa faci drumuri mai lungi si CBF-ul daca mergi mai mult in oras (fiind mai usoara si pare si mai ingusta).

 

Ia in considerare si posibilitatea de a lua cu ABS, diferenta de pret nu e foarte mare. Ca idee, varianta K9 a Banditului va fi mult mai scumpa din cauza cursului Yen-Euro si, pentru ca nu sunt mari modificari, m-as orienta spre K8. K8 se afla acum la diversi dealeri la preturi foarte bune, in oferta. Nu stiu sa te indrum in Constanta pentru Suzuki, dar Honda ai reprezentanta la Capitol (cred ca stii).

 

Despre cum sta pe curbe nu pot sa ma pronunt, nu sunt asa specialist, doar stiu ca ma aplec mai mult decat simteam ca pot cu ZZR-ul, dar sunt alte dimensiuni ale anvelopelor, alte viteze, ii las pe cei mai in masura sa te sfatuiasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Kult viteza se masoara cu melc la roata fatza, deci pinionu mai mic pe fatza nu induce in eroare, ca la Pop de ex, vitezometrul. Guma de 180, avand talonul mai redus ca cel de 160, face ca circumferinta sa se modifice f putin. Plus ca e montata pe janta corecta de 5,5, nu inghesuita pe janta de Pegas. :P E o chestie f marginala. Vitezometrul si turometrul merg bine, cu erorile de rigoare din fabricatie (+ 5-7 km/h la viteza aia si poate un +100-200 de rpm fata de turatia reala). Am mers paralel cu o Honda Pornet la 120 si io aveam 7500 rpm, in loc de 6500 cu pinion de 14 sau 6000 stock.

 

Incalzitu e f variabil. In functie de temperatura ambianta, de trafic, de felul fiecaruia de a conduce. 12le ajunge mai iute la temperatura de lucru. la un 20 de grade afara sa zic ca dureaza un minim 10 minute pana ajunge uleiu la temperatura de "morti-in-gura-safe" de 80 de grade. Nu am cronometrat, zic asa dupa ureche si gust. Ia-ti si tu un desteptar din asta ca e la bani de Dosia si face treaba. :D

Deci 10 minute e safe. Ma gindeam sa nu fie ceva de genul 20 sau mai mult. Oricum termometrul e in plan la urmatoarea serie de upgrade-uri.

Cit despre treaba cu turatia vs. viteza. Neglijam erorile generate de presiunea in pneu, greutatea riderului, eroarea vitezometrului si a turometrului. Vitezometrul si turometrul vor indica corect amindoua, senzorul de turatie fiind in motor, iar vitezometrul fiind legat la melcul rotii fata. Dar ce n-o sa mai fie ca la un Bandit stock o sa fie raportul turatie/viteza. pt o treapta data, pt. ca roata din spate va face mai putine ture. Eu asta am inteles ca e problema in discutie, raportul viteza/turatie, nu veridicitatea valorilor indicate.

 

salut, voi vinde si eu 125-ul in curand si ma gandesc serios la un bandit 650s sau la un cbf 600s, este cineva care a mers pe ambele motociclete? ce probleme are banditul in general? e comod la drumuri lungi? cum sta pe curbe? si...de unde pot sa cumpar un suzuki in Constanta?

Man, Banditul are, in general, o mare problema: este un motor misto! Daca nu reusesti sa treci peste acest minus, mai bine uita-te la altceva.

Despre CBF intreaba-l pe Emppu, lui ii place-n mod deosebit aceasta motocicleta :D

Eu am mers vreo citeva sute de metri cu unul si tot ce pot sa zic e: motorul se aude ca un aspirator, saua e mai joasa, stai oleaca mai drept si e mai usor de controlat la turatii mici, adica merge mai lin ca Banditul. Mi s-a spus ca pina si-un CBR de 600 e mai putoare decit Banditul la ture mici. Asta nu inseamna ca Banditul e brutal sau ceva.

Despre Bandit ma abtin, ca-s subiectiv si n-o sa zic decit: "e misto, e f misto, e extraordinar de misto etc" :lol:

 

O intrebare pt. red_bandit: vad ca ai o casca Streetfighter la avatar, poti sa-mi zici te rog ce model e si cum se comporta la viteze mai mari, daca ai comparat0o cu alte casti etc? Vreau sa retrogradez Airoh-ul meu la rangul de casca de pasager si studiez piata.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RvsS, nu stiu cit de relevant e, avind in vedere ca eu am Pilot Power, nu Sport, dar asa arata penul meu fata dupa vreo 5000 de km (era nou nout, avea mustati pe mijloc cind am luat motorul). Si cum ziceam, nu cred ca frinez agresiv cu fata.

post-24366-1240488136_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...