Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

o sha am eu e impecabila,eu mi-am pus de gel,daca te intereseaza da-mi un pm cu o adresa de mail unde sa-ti trimit poze...

 

Salut!

 

Ma bate gandul sa iau si eu o sea cu gel...tu de unde ai procurat-o?

Merci anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

un coleg dezmembreaza Bandit N din 2001 , tot in afara de telescoape si cadru far ...partea fata ...

 

contact PM YM sau 0751223726

 

 

inca odata de la ghidon in spate are tot . Bandit din 2001

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frati tilhari, iar am un pitic pe creier. E albastru si ma f.ute la cap cu urmatoarea chestie.

Deci eu am observat de ceva vreme ca discurile mele de pe fata is destul de roase. Se simte "buza" destul de mare la atingere, in locul unde calca placile de frina. Am pus si sublerul pe ele si-s cam la limita, 4.5 mm.

Acuma, realizez ca uzura discului depinde mult de tipul placilor de frina folosite si de stilul de mers, dar ma gindesc si eu, o fi normal sa se duca niste discuri asa de repede? Oricum sint convins ca Banditul meu are kilometrajul dat inapoi, nici nu-mi pun problema ca are km reali, dar ma intreb cit de "ireali" or fi. Aceasta chestiune (uzura discurilor) cred ca e si cauza manetei de frina care nu e suficient de ferma (nu are acel punct in care se "intareste" brusc, cum au alte motoare), asta cu DOT4 Motul, pus anul trecut. Ea merge f bine si asa, daca-mi pun mintea blochez fata lejer, dar...

Obsesia piticului asta a mers asa de departe incit cum vad un motor ii "palpez" discurile. Si pina acum nu am intilnit vreunul la care sa aiba discuri asa de roase :unsure:

 

In alta ordine de idei, a dat criza-n mine rau de tot. Ma limitez strict la acasa-serviciu si inapoi si-n rest doar strictul necesar. Aline, nici nu se pune problema de venit la Seth ($$$ + ca nu am cum sa iau concediu).

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conteaza foarte mult cum si cat folosesti frana. Eu in exterior nu prea folosesc franele, decat in conditii strict necesare. Ma folosesc mult de frana de motor, inclusiv schimbat trepte inferior pentru a pune motorul pe trasa.

Acum, placutele pot fi fie mai moi fie mai tari. Daca se foloseste excesiv frana (si intraficul de oras nu prea ai cum s anu o folosesti) si mai sunt si placute tari, cred ca sunt sanse sa le omori.

Citisem pe undeva, totusi, ca 4,5 mm e inca o "cifra" buna! La limita, dar buna. Sper sa nu ma insel :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conteaza foarte mult cum si cat folosesti frana. Eu in exterior nu prea folosesc franele, decat in conditii strict necesare. Ma folosesc mult de frana de motor, inclusiv schimbat trepte inferior pentru a pune motorul pe trasa.

Acum, placutele pot fi fie mai moi fie mai tari. Daca se foloseste excesiv frana (si intraficul de oras nu prea ai cum s anu o folosesti) si mai sunt si placute tari, cred ca sunt sanse sa le omori.

Citisem pe undeva, totusi, ca 4,5 mm e inca o "cifra" buna! La limita, dar buna. Sper sa nu ma insel :unsure:

Pe disc e stantat "4.5 mm min.". Cum ziceam, frina isi face trteaba f. bine dar totusi nu e in parametrii normali.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, nici nu se pune problema de venit la Seth ($$$ + ca nu am cum sa iau concediu).

:unsure:

Imi pare sincer rau sa aud asta. Cum si la mine e buget de austeritate, urmatoarea intrunire la care particip o sa fie cea de la Predeal. Sper sa ne revedem acolo. De data asta cu vreme de povesti , nu ca anul trecut.

Cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare sincer rau sa aud asta. Cum si la mine e buget de austeritate, urmatoarea intrunire la care particip o sa fie cea de la Predeal. Sper sa ne revedem acolo. De data asta cu vreme de povesti , nu ca anul trecut.

Cele bune

La Predeal fac tot posibilul sa ajung, e in plan de multa vreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari oamenilor, fac ce trebuie si ma prezint voua ca pui de Bandit, al carui mandru proprietar si rider sunt de astazi :cheers:.

Pe mine ma cheama Radu, sunt din Bucuresti, deocamdata Militari, si va multumesc tuturor pentru post-urile voastre de pe Banditmania si restul forumului, pentru ca m-ati ajutat cu adevarat.

:unsure:

 

Banditul e de 600cmc, din 2000 iar pozele or sa vina imediat fac rost de un aparat cu rezolutie buna.

 

Noroc si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari oamenilor, fac ce trebuie si ma prezint voua ca pui de Bandit, al carui mandru proprietar si rider sunt de astazi :huh:.

Pe mine ma cheama Radu, sunt din Bucuresti, deocamdata Militari, si va multumesc tuturor pentru post-urile voastre de pe Banditmania si restul forumului, pentru ca m-ati ajutat cu adevarat.

:cheers:

 

Banditul e de 600cmc, din 2000 iar pozele or sa vina imediat fac rost de un aparat cu rezolutie buna.

 

Noroc si asfalt uscat!

 

 

Salutare si bine ai venit ! Eu sunt tot din Militari :unsure: Daca vrei te ajut eu diseara cu niste poze ca sa apari si tu in ele B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari oamenilor, fac ce trebuie si ma prezint voua ca pui de Bandit, al carui mandru proprietar si rider sunt de astazi :cheers:.

Pe mine ma cheama Radu, sunt din Bucuresti, deocamdata Militari, si va multumesc tuturor pentru post-urile voastre de pe Banditmania si restul forumului, pentru ca m-ati ajutat cu adevarat.

:unsure:

 

Banditul e de 600cmc, din 2000 iar pozele or sa vina imediat fac rost de un aparat cu rezolutie buna.

 

Noroc si asfalt uscat!

 

 

Welcome, asfalt uscat, km multi fara incidente si asteptam pozele :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, se pare ca in tara asta nu am nicio solutie. Dupa ce am apelat la toti mecanii pe care ii stiam si erau cat de cat recomandati, am ajuns la reprezentata Suzuki.

 

1.Reprezentanta m-a tinut o saptamana pe bara sa ajunga la ei un kit de lant DID si un cauciuc. Pana la urma cauciucul nu a mai ajuns pentru ca venea prin campionul national la nu stiu ce categorie care acum... avea etapa la Serres. WTF, acum o sapt. nu stia ca are etapa? El e singurul curier pentru cauciucuri Dunlop din Romania ? Asa ca am luat eu alt cauciuc.

 

2. Reprezentanta a primit kitul de lant dupa o saptamana si ... surpriza! Nu se potriveste! E mai scurt.

 

Asadar intrebarea mea este ce tip de kit de lant am nevoie pentru GSF 650 SA 2007 ? Se pare ca in catalogul DID apare generic trecut Bandit GSF >2005, dar eu stiu ca intre modelul 2005-2006 si 2007-2008 este o diferenta.

 

Pe Louis am gasit:

 

10041959 KETTENSATZ DID X-RING GSF650 05- ABS (116/15/47) SUZUKI GSF 650 S /ABS (BANDIT650S) [NUR ABS!]

 

si 10041997 KETTENSATZ DID X-RING GSF/GSX 650 07-(118/15/48) SUZUKI GSF 650 S BAND. (GSF650S/07) SUZUKI GSX 650 F (GSX650F)

 

Deci se pare ca ar fi al doilea cod, dar pentru modelul 2005 aveau separat pt. model ABS si fara, in 2007 nu mai gasesc separarea.

 

Evident, nimeni nu are in stoc nimic, toata lumea are un catalog si de acolo imi aduc ei cand o fi cazul. Deja ma gandesc serios sa inchiriez o remorca sa ma duc in Ungaria, daca nici reprezentanta oficiala din Romania nu stie ce se potriveste pe motocicleta lor atunci ce comentarii sa mai avem ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haideti sa mai vb despre serviceuri si repr. de rahat :

Suzuki Romania prin B&S Motors .Am facut comanda de garnituri de etriere 2 fata 1 spate ei au gresit si au adus doar 1 fata 1 spate .Au facut comanda pentru ink un set fata si deja il astept de 2 saptamani si ei nu stiu cand soseste .

Drept urmare frana fatza canci si frana spate fara garnituri de praf !!

 

Parerea mea despre ei " SUNTETI DE cacao*T "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@RVS: omule, ia lantul vechi, numara zalele si sintii pinioanelor. Verifica pe LOUIS cate zale are si cati dinti au pinioanele. Eu cred ca 10041997 KETTENSATZ DID X-RING GSF/GSX 650 07-(118/15/48) se va potrivi, daca spui ca celalalt (comandat la reprezentanta) e scurt. Asta e metoda babeasca, insa cred ca e ok!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RvsS, mai da-i incolo de Bullshit Motors, de ce te incapatinezi in halul asta? E clar ca e o problema acolo.

Am mai scris de 81562976621 ori: eu am kit Tsubaki, luat de la Honda Iasi. Mi-a venit in 2 zile, pt. ca la Bucuresti au deobicei cam toate modelele de consumabile pe stoc (filtre de ulei, filtre de aer, kituri de lant etc). Si mie mi-au adus prima data un kit cu 110 zale in loc de 112 (sau invers, nu mai stiu), dar s-a rezolvat rapid. Din astea sint peste tot, dar se pare ca la B&S cazurile ok sint exceptia. Daca esti din Bucale poti sa ai kitul in aceeasi zi. Daca nu poti sa faci rost de numarul de la Honda Bucuresti iti fac eu rost de el. O fi DID cele mai tari, dar crede-ma ca nu-s singurele. Tsubaki sint tot japoneze, iar pinioanele sint JT Sprockets, facute in USA. Cauta pe Google Tsubaki si JT Sprockets si-o sa te lamuresti ca nu-s chinezisme.

 

Asta e kitul care-ti trebuie: http://www.tsubaki-rider.com/index.php?typ...;ordernr=SU-180

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CalinD- mersi de informatii si de link direct la ce am nevoie. Eu chiar nu ma incapatanez, BS erau ultimii la care as fi apelat, dar dupa experiente atat de nefericite cu ceilalti mecanici nu am avut alta optiune. Am sunat la Intermotorcyle dar ei aduc doar piese Honda. Cand te referi la Honda Bucuresti, la ce firma sa ma adresez ? Am sunat si la Motor Show si ei spun la fel ca aduc doar Honda. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CalinD- mersi de informatii si de link direct la ce am nevoie. Eu chiar nu ma incapatanez, BS erau ultimii la care as fi apelat, dar dupa experiente atat de nefericite cu ceilalti mecanici nu am avut alta optiune. Am sunat la Intermotorcyle dar ei aduc doar piese Honda. Cand te referi la Honda Bucuresti, la ce firma sa ma adresez ? Am sunat si la Motor Show si ei spun la fel ca aduc doar Honda. B)

Wai baiete, apai daca tu vorbesti cu fatuci din alea de la "HR" ce sa-ti fac? :unsure:

Apropos de asta, faza: ma duc anu' trecut sa-mi comand la Honda Iasi filtru de ulei si filtru de aer (HiFlo amindoua). Ma uit pe site la HiFlo, ca sa le zic exact codul de produs, sa n-am suprize si vad ca pt. Bandit exista doua variante de filtru de ulei: negru si cromat. Codul de produs fiind acelasi, le zic ca vreau negru, ar arata cam ciudat cel cromat pe un bandit negru ca smoala, cum e al meu. Cind ma duc sa le ridic, domnisoara de la vinzari imi zice "nu pricepeam de ce s-au blocat cei de la Bucuresti cind le-am zis ca filtrul de aer trebuie sa fie negru, nu cromat". :huh: Pricepi ce zic? :P

Deci tocmai am vorbit la tel. cu mecanicul de la Honda Iasi si mi-a zis ca e vorba de Intermotorcycle. Nu exista lant special de Honda sau lant special Suzuki. Intreaba-i de Tsubaki. E lant 530 cu 118 zale, ce pinioane are vezi tu acolo. Sper sa nu fie nevoie sa comand eu la Iasi si sa ti-l trimit la Bucuresti :cheers:

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, se pare ca in tara asta nu am nicio solutie. Dupa ce am apelat la toti mecanii pe care ii stiam si erau cat de cat recomandati, am ajuns la reprezentata Suzuki.

 

1.Reprezentanta m-a tinut o saptamana pe bara sa ajunga la ei un kit de lant DID si un cauciuc. Pana la urma cauciucul nu a mai ajuns pentru ca venea prin campionul national la nu stiu ce categorie care acum... avea etapa la Serres. WTF, acum o sapt. nu stia ca are etapa? El e singurul curier pentru cauciucuri Dunlop din Romania ? Asa ca am luat eu alt cauciuc.

 

2. Reprezentanta a primit kitul de lant dupa o saptamana si ... surpriza! Nu se potriveste! E mai scurt.

 

Asadar intrebarea mea este ce tip de kit de lant am nevoie pentru GSF 650 SA 2007 ? Se pare ca in catalogul DID apare generic trecut Bandit GSF >2005, dar eu stiu ca intre modelul 2005-2006 si 2007-2008 este o diferenta.

 

Pe Louis am gasit:

 

10041959 KETTENSATZ DID X-RING GSF650 05- ABS (116/15/47) SUZUKI GSF 650 S /ABS (BANDIT650S) [NUR ABS!]

 

si 10041997 KETTENSATZ DID X-RING GSF/GSX 650 07-(118/15/48) SUZUKI GSF 650 S BAND. (GSF650S/07) SUZUKI GSX 650 F (GSX650F)

 

Deci se pare ca ar fi al doilea cod, dar pentru modelul 2005 aveau separat pt. model ABS si fara, in 2007 nu mai gasesc separarea.

 

Evident, nimeni nu are in stoc nimic, toata lumea are un catalog si de acolo imi aduc ei cand o fi cazul. Deja ma gandesc serios sa inchiriez o remorca sa ma duc in Ungaria, daca nici reprezentanta oficiala din Romania nu stie ce se potriveste pe motocicleta lor atunci ce comentarii sa mai avem ?

 

Iti trebe codul nr 2. Primul cod este pt B6,5 racit ulei/aer (05-06). Ala exista cu (optional) sau fara ABS, cu diferente la lungimea basculei, deci si cu lant mai scurt sau mai lung in functie de prezenta sau abesenta ABS-ului.

Asta nou, 07+ are ABS ca standard, deci doar o lungime la basula = nicio separare, doar un cod. E un 530 cu 15/48 si 118 zale. Idiotii ti-or fi adus pt 6,5ul old school care are ori 112 ori 116 (ABS). Oricarear fi fost nepotrivit.

 

PS: pe luni tre sa soseasca coletu de la Louis. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' care-i faza, e in garantie motorul sau cum? Adica de ce vrei sa faci treaba doar la reprezentanta? Daca erai prin zona sa mor eu de nu-ti schimbam lantul pe 3 beri, da-i in pana mea de obositi. Profesionisti cica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CalinD - am sunat la piese si service la Intermotorcycle, am evitat "HR"-ul si am fost transferat mai departe i-am descris ce vreau, i-am zis ca in Iasi au livrat asa ceva. I-am zis firma Tsubaki, nr. zale, cod produs. El nu si nu, noi doar Honda. Sa fie sanatosi, daca nu vor sa vanda sa stea cu ele.

 

Da, motorul este in garantie, dar nu de aia am apelat la ei, doar pentru ca am fost dezamagit de ceilalti. Initial MyMoto pareau seriosi - rampa, tehnologie, oameni de treaba - dar cand s-a rupt lantul m-am lecuit si de treaba asta. Altii nu mai stiu care sa faca treaba buna asa ca incerc la ei. Departamentul de piese e separat de service, daca veneam eu cu piesele probabil acum nu mai scriam si eram calare pe Bandit. Am crezut si eu ca reprezentanta oficiala poate aduce o piesa, un consumabil esential in 10 zile de la distrib oficial si ca nu e cazul sa iau eu ca ultimul om de la magazine din Vitan sau de afara. M-am inselat. Daca le ceream nu stiu ce ciudatenie intelegeam, dar e un kit de lant de la distrib pe care il recomanda ei pentru moto lor de test. Nu cred ca cer asa de mult. Nici cu cauciucul nu am inteles cum de eu am facut rost in 2 ore si la ei dura 3-5 zile. Ok alta marca, dar eu sunt un oarecare si ei au contracte cu toti.

 

Emmpu - se pare ca la DID este eroarea, reprezentatii DID din RO (daca exista asa ceva, ma indoiesc de competenta lor) o tin pe a lor ca asta e kitul bun, desi e evident ca e prea scurt (de 116 au adus, modelul 2005). S-au luat dupa catalogul tiparit DID unde, probabil fiind tiparit in "2005 toamna" exista doar rubrica Bandit >2005, nu si separat Bandit >2007. Mersi de lamuriri. A ramas ca se descurca BS cu DID dar nu se stie cand si eu mai pierd un weekend in care trebuia sa fac o calatorie importanta. Vb luni-marti atunci pentru pachet.

 

Totusi, sunt si parti bune - BS are serviciu de ridicare moto de la mine si aducere inapoi gratuita. Am aflat cu ocazia asta ca exemplarul meu a fost folosit de seful de service si ca are revizii la timp si a fost tratat bine.

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...