gn77b Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) Ai oleaca de c.oaie sa mergi pe un motor de 1260 din prima, eu n-as fi avut tupeul. Ai grija sa-i faci rodajul cum scrie la carte, manualul zice ca rodajul e cea mai importanta perioada din viata motocicletei. Nu-i da zona rosie in primii 3-5000 de km, cu toate ca s-ar putea sa fie greu sa te abtii Vezi ca nu-i de joaca cu cuplul ala, chiar daca n-am mers pe motor asa de mare imi imaginez ca trage de rupe. E bine ca din ce in ce mai multa lume realizeaza ce-i un motor adevarat Editat Iunie 22, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emiandgabi Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Sa fiu sincer nu am facut cunostinta cu domnul "cuplu" decit in teptele superioare (4,5 si 6) unde, ma rog, nu prea se manifesta. Cit despre zona rosie , e un subiect care imi este oarecum tabu, acum, si asa va ramine pentru restul vietii mele .............................................Prefer sa ma plimb frumos si linistit decit sa imi pun la incercare motoreta sau performantele mele personale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Am o intrebare pentru toata lumea. Eu am cumnparat motorul cu pneuri Michelin Pilot Sport noi-noute, aveau mustati pe mijloc. DOT-ul e ok la ambele, unul din 2006 si unul din 2007, parca, oricum sub 4 ani. Cel din spate e ok, arata aproape ca nou, dar cel din fata se cam apropie de limita. Asta in aproximativ 8000 de km. Eu frinez in 95% din cazuri exclusiv cu fata si consider ca nu frinez tare. E normal oare sa se fi dus asa de repde? Eu zic ca pe la 11000, maxim 12000 trebuie schimbat, daca nu mai devreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Calin, parerea mea e ca acest cauciuc, Chilot Powa Sport, fiind sport, iti dai seama ca are un grad de uzura mai mare fiindca iti ofera aderenta gramada, deci e normal sa se fi uzat cam repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Eu am avut Pauă Sport nou pe spate la B6 si l-am mucit in 8 mii de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Daca tot vorbim de CNC strung si alte alea ..poate cineva sa faca ceva asemanator cu asta??Vreau sa ii fac prietenei cadu de ziua ei..un maner pt moto meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Daca tot vorbim de CNC strung si alte alea ..poate cineva sa faca ceva asemanator cu asta??Vreau sa ii fac prietenei cadu de ziua ei..un maner pt moto meu Cu toate ca incep sa consider ca e mai bine sa citesc si sa rid, fara sa-mi mai spun parerile... Eu zic sa nu-ti pui treaba din aia. De ce? 1. arata naspa 2. nu sint convins ca nu poate deforma rezervorul 3. m-as simti oleaca stresat cu treaba aia sub piept 4. o sa te coste o gramada - o sa-ti trebuiasca o bucata serioasa de aluminiu pe care daca o cumperi te costa, iar CNC-ul se plateste la distanta parcursa de freza... avind in vedere ca profilul e complex, plus ca are merginile rotunjite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 (editat) Cu toate ca incep sa consider ca e mai bine sa citesc si sa rid, fara sa-mi mai spun parerile... Eu zic sa nu-ti pui treaba din aia. De ce? 1. arata naspa 2. nu sint convins ca nu poate deforma rezervorul 3. m-as simti oleaca stresat cu treaba aia sub piept 4. o sa te coste o gramada - o sa-ti trebuiasca o bucata serioasa de aluminiu pe care daca o cumperi te costa, iar CNC-ul se plateste la distanta parcursa de freza... avind in vedere ca profilul e complex, plus ca are merginile rotunjite... Piesa costa 150 euro dar nu se face pt Kult.Vreau sa pun asa ceva pentru prietena mea care se plange ca e prea obositor pt ea la drum lung sa incerce sa se tina de mine si in rezervor.Nu o iau pt simtul estetic o iau pt practicalitate.O pot demonta usor nu e asta problema.Si nu trebuie sa fie exact ca cea din imagine. Mai am nevoie de un sfat pentru un ghidon nou. LSL ? si un model care sa fie incercat de voi ? vreau ceva cu o pozitie mai agresifva..nu lejer , stat pe spate si dormit Editat Iunie 23, 2009 de Bandit_mik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 (editat) Piesa costa 150 euro dar nu se face pt Kult.Vreau sa pun asa ceva pentru prietena mea care se plange ca e prea obositor pt ea la drum lung sa incerce sa se tina de mine si in rezervor.Nu o iau pt simtul estetic o iau pt practicalitate.O pot demonta usor nu e asta problema.Si nu trebuie sa fie exact ca cea din imagine. Mai am nevoie de un sfat pentru un ghidon nou. LSL ? si un model care sa fie incercat de voi ? vreau ceva cu o pozitie mai agresifva..nu lejer , stat pe spate si dormit Eu zic sa te linistesti cu minerul ala, daca fetei nu-i convine, sa-si ia motor. Ca sa-l faci, chiar daca nu e ca-n poza, o sa trebuiasca sa-l ridici peste nivelul busonului, ca sa aiba cum sa se tina. Gindeste-te ce bucatoi de aluminiu iti trebuie. Vezi de exemplu intr-un magazin de electrice cit costa un simplu radiator din aluminiu, de dimensiune comparabila. Iar cit o sa trebuiasca sa taie CNC-ul ala ca sa iasa la forma aia, sa fim noi sanatosi. Eu iti urez succes, dar o sa vezi cam cit te costa si-o s-o lasi balta. Eu am LSL-ul asta (sper ca nu ma-nsel): http://www.louis.de/_3076c6a48808493fbd697...tnr_gr=10021197 E mai lat, mai jos si minerele nu sint atit de trase in spate. Eu zic ca-i mai comod decit stockul. Vezi ca unora li s-a strimbat ghidonul stock la cazatura la 5 la ora, pariez ca astea de aluminiu se fac varza la o cazatura. Poate iei unul din otel in loc. Editat Iunie 23, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 (editat) Nici nu caraie un ghidon de otel in fata unuia de aluminiu. Am vazut ce inseamna ghidon stock din otel, ghidon superbike din otel si ghidon superbike de Alu care are o carne mult mai groasa si o rigiditate sporita. Am avut si ocazia sa ma imprasitii violent pe o parte exact in ghidon (high side) cu ghidon superbike de alu LSL si nu s-a deformat nici un milimetru, doar zgarieturi. Editat Iunie 23, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
michio suzuki Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 (editat) la mine LSL ALU s-a comporta exemplar, Cunosc impactul lui Emppu. I-a deplasat ghidonul din prindere fara sa-l indoaie nici macar un pic. La mine a cazut intr-un unghi mai ticalos si tot nu s-o indoit nimic. Sunt excelente. Manerul ala, daca ma intrebi pe mine, si daca e cadou, merita aproape toti banii. E excelent si f practic la orice drum mai mare de 200 de km, zic eu. Plus ca ka drumuri lungi mai ai si un tankrucksack pus lana el. si nici nu se vede- nu ca ar urat! Habar n-aveam ca exista asa ceva. E complicat sa-l faci si risti sa iasa ca dracu. Ce eprostie zic eu e sa dai 130 de euro pe un crashpad - A SE VEDEA LA PAGINA 336 - cand poti sa-l faci, cu destul de multa munca ce-i drept si explicatii la aproape orice strungar fara cnc si sf-uri de-astea.Pt cnc iti trebuie programul ala cine ti-l face? Sau daca ai piesa deja proiecta in programul respectiv-ceva de genu autocad-probabil ca merita sa platesti toata masinaria aia. Si probabil ca in banii aia faci 3 bucati si se mai bucura si pe altii la randul lor cand cumpara cadouri misto gagicilor lor. Eu am gandisem la un moment dat la un mini ghidon, ceva cumparat, pozitionat la baza rezervorului, cu un sistem de prindere rapid, frumos si rezistent. Si-atunci cand te ia gagica in brate nu se mai intinde ca dracu. Cu putina imaginatie si o piesa(ieftina!!!) facuta la strungar poate iesi ceva interesant. Poate faci si ne arati. numai bine. catalin Nu va dati fara crashpad-uri . . . e prea mare beleaua Editat Iunie 23, 2009 de michio suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
michio suzuki Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 la mine LSL ALU s-a comporta exemplar, Cunosc impactul lui Emppu. I-a deplasat ghidonul din prindere fara sa-l indoaie nici macar un pic. La mine a cazut intr-un unghi mai ticalos si tot nu s-o indoit nimic. Sunt excelente. Manerul ala, daca ma intrebi pe mine, si daca e cadou, merita aproape toti banii. E excelent si f practic la orice drum mai mare de 200 de km, zic eu. Plus ca ka drumuri lungi mai ai si un tankrucksack pus lana el. si nici nu se vede- nu ca ar urat! Habar n-aveam ca exista asa ceva. E complicat sa-l faci si risti sa iasa ca dracu. Ce eprostie zic eu e sa dai 130 de euro pe un crashpad - A SE VEDEA LA PAGINA 336 - cand poti sa-l faci, cu destul de multa munca ce-i drept si explicatii la aproape orice strungar fara cnc si sf-uri de-astea.Pt cnc iti trebuie programul ala cine ti-l face? Sau daca ai piesa deja proiecta in programul respectiv-ceva de genu autocad-probabil ca merita sa platesti toata masinaria aia. Si probabil ca in banii aia faci 3 bucati si se mai bucura si pe altii la randul lor cand cumpara cadouri misto gagicilor lor. Eu am gandisem la un moment dat la un mini ghidon, ceva cumparat, pozitionat la baza rezervorului, cu un sistem de prindere rapid, frumos si rezistent. Si-atunci cand te ia gagica in brate nu se mai intinde ca dracu. Cu putina imaginatie si o piesa(ieftina!!!) facuta la strungar poate iesi ceva interesant. Poate faci si ne arati. numai bine. catalin Nu va dati fara crashpad-uri . . . e prea mare beleaua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Nici nu caraie un ghidon de otel in fata unuia de aluminiu. Am vazut ce inseamna ghidon stock din otel, ghidon superbike din otel si ghidon superbike de Alu care are o carne mult mai groasa si o rigiditate sporita. Am avut si ocazia sa ma imprasitii violent pe o parte exact in ghidon (high side) cu ghidon superbike de alu LSL si nu s-a deformat nici un milimetru, doar zgarieturi. Hm... eu va cred da' totusi imi vine greu sa cred, ca sa zic asa Am obiceiul sa mai trag de minerul pasagerului motorul inspre mine dupa ce l-am parcat, daca nu sta bine, si cu mina stinga-l tin de ghidon. Azi am observat ca teava se flexeaza putin cind fac asta, fara sa trag exagerat de ea. Tevusca aia are si grosimea destul de mica, imi vine ff greu sa cred ca daca ar cadea mobra cu ghidonul bracat intr-o parte sau alta nu s-ar indoi teava. Anyway am planificat sa nu aflu daca e asa sau nu Pt cnc iti trebuie programul ala cine ti-l face? Sau daca ai piesa deja proiecta in programul respectiv-ceva de genu autocad-probabil ca merita sa platesti toata masinaria aia. Si probabil ca in banii aia faci 3 bucati si se mai bucura si pe altii la randul lor cand cumpara cadouri misto gagicilor lor. Ca sa n-o mai lungim cu discutia asta: am dat acuma ceva vreme pe net peste nush ce firma din USA care facea orice piesa la comanda, din aluminiu, otel, materiale plastice, etc. Aveau un soft de CAD in care proiectai minunatia, putea sa aiba absolut orice forma, dadeai un click pe undeva si-ti calcula exact cit te costa sa ti-o faca. Am facut din pura curiozitate piesa aia bulita la cazatura mea, care arata ca in poza atasata. A iesit un pret care ar fi fost acceptabil daca nu erau in USA aia si nu ma indoia transportul. Dar am mai experimentat cu niste piese mai complexe, si am vazut ca pretul creste foarte repede odata cu complexitatea si lungimea taieturilor. As aproxima ca piesa aia ar iesi mult peste 130 de euro. Am un prieten care are o firma si a facut de multisoare ori diverse chestii din aluminiu la CNC, stiu de la el ca pretul e per unitate de lungime parcursa de freza, si nu e deloc mic. Pentru taieturi adinci freza trebuie sa treaca de mai multe ori, deci iti imaginezi cum creste si pretul. Plus ca profilul ala de la minerul propriu zis nu se prea poate face la CNC, pariez ca piesa e turnata. So... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
michio suzuki Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 (editat) Hm... eu va cred da' totusi imi vine greu sa cred, ca sa zic asa Am obiceiul sa mai trag de minerul pasagerului motorul inspre mine dupa ce l-am parcat, daca nu sta bine, si cu mina stinga-l tin de ghidon. Azi am observat ca teava se flexeaza putin cind fac asta, fara sa trag exagerat de ea. Tevusca aia are si grosimea destul de mica, imi vine ff greu sa cred ca daca ar cadea mobra cu ghidonul bracat intr-o parte sau alta nu s-ar indoi teava. Anyway am planificat sa nu aflu daca e asa sau nu Ca sa n-o mai lungim cu discutia asta: am dat acuma ceva vreme pe net peste nush ce firma din USA care facea orice piesa la comanda, din aluminiu, otel, materiale plastice, etc. Aveau un soft de CAD in care proiectai minunatia, putea sa aiba absolut orice forma, dadeai un click pe undeva si-ti calcula exact cit te costa sa ti-o faca. Am facut din pura curiozitate piesa aia bulita la cazatura mea, care arata ca in poza atasata. A iesit un pret care ar fi fost acceptabil daca nu erau in USA aia si nu ma indoia transportul. Dar am mai experimentat cu niste piese mai complexe, si am vazut ca pretul creste foarte repede odata cu complexitatea si lungimea taieturilor. As aproxima ca piesa aia ar iesi mult peste 130 de euro. Am un prieten care are o firma si a facut de multisoare ori diverse chestii din aluminiu la CNC, stiu de la el ca pretul e per unitate de lungime parcursa de freza, si nu e deloc mic. Pentru taieturi adinci freza trebuie sa treaca de mai multe ori, deci iti imaginezi cum creste si pretul. Plus ca profilul ala de la minerul propriu zis nu se prea poate face la CNC, pariez ca piesa e turnata. So... asta vroiam sa zic si eu inainte sa citesc concluzia ta, ca e turnata. a si despre ghidoanele ale nu stiu de ce n-ai crede ce-ai auzi de la mine si de la Emppu, care ne-am si fost martori unul altui. Sunt f f bune. Dar sa nu ajungi probezi asta!!! a si fii atent....ce sens are sa te zbati sa faci proiectarea piesei sa gasesti priogramul si toate astea daca in final trebuie sa platesti masinaria aia la milimetru. e de ras. I deea e s-o faci romaneste. adica un rachiu, o carte, un film dupa caz. si ceva bani deasupra si musai sa fie prieten...ca sa te poti si intoarce la el daca mai e nevoie. nu? poti sa-mi trimit si mie programul ala pt cnc te rog frumos? mersi .catalin Editat Iunie 23, 2009 de michio suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Uite asa se ambitioneaza omul si se apuca de lucru manual.Incerc sa vedem ce iese..va tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alonzo Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Buna sunt din Satu Mare si sunt detinatorul unui Suzuki Bandit N1200 an 2000, am observat ca in ultimu rand cand actionez treapta 1 "caraie" ceva in cutie si uneori chiar gasesc dificil neutral-u... mentionez ca sunt in posesia lui de putina vreme si nu stiu sigur fostul proprierar cum la manevrat, ia-m schimbat lichidul de frana din pompa de la maneta de ambreiaj (cere DOT4) l-am aerisit complet.... La test aceeasi stare "caraie si ai impresia ca apesi un fier pe o roata dintata in miscare, in cele din urma intra in 1 dupa ce face acel carait, pornesc la drum intra 2-3-4.... ma opresc, caut neutral-u uneori il gasesc usor uneori greu... Astept pareri si ce "damage" ai poate crea acel "carait" si care ar putea fi problema.... Nu prea cunosc modelul si service-ul acestui motor Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 a si despre ghidoanele ale nu stiu de ce n-ai crede ce-ai auzi de la mine si de la Emppu, care ne-am si fost martori unul altui. Sunt f f bune. Dar sa nu ajungi probezi asta!!! Eu va cred, n-am zis ca nu, dar ma intreb cum de nu s-a indoit. Mai-mai c-as zice ca ghidonul meu nu e acelasi model. Buna sunt din Satu Mare si sunt detinatorul unui Suzuki Bandit N1200 an 2000, am observat ca in ultimu rand cand actionez treapta 1 "caraie" ceva in cutie si uneori chiar gasesc dificil neutral-u... mentionez ca sunt in posesia lui de putina vreme si nu stiu sigur fostul proprierar cum la manevrat, ia-m schimbat lichidul de frana din pompa de la maneta de ambreiaj (cere DOT4) l-am aerisit complet.... La test aceeasi stare "caraie si ai impresia ca apesi un fier pe o roata dintata in miscare, in cele din urma intra in 1 dupa ce face acel carait, pornesc la drum intra 2-3-4.... ma opresc, caut neutral-u uneori il gasesc usor uneori greu... Astept pareri si ce "damage" ai poate crea acel "carait" si care ar putea fi problema.... Nu prea cunosc modelul si service-ul acestui motor Multumesc anticipat. As putea sa pariez ca ambreiajul nu decupleaza complet si ca e din cauza ca ai aer in instalatia hidraulica (iti zic din experienta ca te poti chinui oleaca sa faci o aerisire cu adevaratcompleta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Buna sunt din Satu Mare si sunt detinatorul unui Suzuki Bandit N1200 an 2000, am observat ca in ultimu rand cand actionez treapta 1 "caraie" ceva in cutie si uneori chiar gasesc dificil neutral-u... mentionez ca sunt in posesia lui de putina vreme si nu stiu sigur fostul proprierar cum la manevrat, ia-m schimbat lichidul de frana din pompa de la maneta de ambreiaj (cere DOT4) l-am aerisit complet.... La test aceeasi stare "caraie si ai impresia ca apesi un fier pe o roata dintata in miscare, in cele din urma intra in 1 dupa ce face acel carait, pornesc la drum intra 2-3-4.... ma opresc, caut neutral-u uneori il gasesc usor uneori greu... Astept pareri si ce "damage" ai poate crea acel "carait" si care ar putea fi problema.... Nu prea cunosc modelul si service-ul acestui motor Multumesc anticipat. Inainte de a baga 1, incearca sa faci 2-3 apasari de ambreiaj, vezi daca intra mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Inainte de a baga 1, incearca sa faci 2-3 apasari de ambreiaj, vezi daca intra mai usor. Aia e alta chestie, e pentru cind ramii intr-o viteza superioara cind esti pe loc si ridici o tira de maneta incit sa cupleze putin ambreiajul si sa se calce "cateii" aia din cutie. Daca are aer pe instalatie ar trebui sa se simta si maneta clar mai moale. ghidon superbike de Alu care are o carne mult mai groasa si o rigiditate sporita Acuma am vazut asta. Nu-s acasa ca sa verific dar sint 95% sigur ca ghidonul meu LSL de Al e mult mai subtire (ma refer la grosime, nu diametru, evident) decit cel stock. O sa fac o poza cind apuc sa vedeti diferenta. Nu m-as mira sa se fi mirlanit cei de la LSL de cind cu criza si sa mai fi bagat niste cost reduction measures... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 (editat) Buna sunt din Satu Mare si sunt detinatorul unui Suzuki Bandit N1200 an 2000, am observat ca in ultimu rand cand actionez treapta 1 "caraie" ceva in cutie si uneori chiar gasesc dificil neutral-u... mentionez ca sunt in posesia lui de putina vreme si nu stiu sigur fostul proprierar cum la manevrat, ia-m schimbat lichidul de frana din pompa de la maneta de ambreiaj (cere DOT4) l-am aerisit complet.... La test aceeasi stare "caraie si ai impresia ca apesi un fier pe o roata dintata in miscare, in cele din urma intra in 1 dupa ce face acel carait, pornesc la drum intra 2-3-4.... ma opresc, caut neutral-u uneori il gasesc usor uneori greu... Astept pareri si ce "damage" ai poate crea acel "carait" si care ar putea fi problema.... Nu prea cunosc modelul si service-ul acestui motor Multumesc anticipat. Verifica turatia de relanti (refuz sa folosesc ralanti pe motiv ca suna prost) a motorului. Cu cat aceasta este mai ridicata o sa intre mai greu in viteza, cu un carait mai mare si o uzura pe masura. Are trebui sa ai un maxim de 1200 rpm la relanti. Sa NU incerci sa bagi in viteza niciodata in timp ce este accelerat (oricat de putin), doar fiind la turatia de relanti. Avand in vedere ca 12le poate fi foarte fun, multi s-au prins ca in ciuda masei mari e un bike bun de stunturi, mai ales de wheelies. Daca ai nimerit o motoreta maltratata probabil sunt varza pinioanele. 12le meu are schimbate pinioanele a 3 trepte de viteza. Vanzatorul mi-a aratat facturile care dovedesc efectuarea reparatiei in service autorizat asa ca nu am avut greturi in a cumpara mobra, mai ales ca mergea impecabil la proba de drum. El a zis ca service-ul i-a zis ca virgula cauza a fost o "eroare de material", adica de fabricatie insa avand in vedere varsta, skillsul si mecla omului am tins sa nu-l cred si sa inclin spre varianata cu privitul farului frecvent spre cer. Editat Iunie 24, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Sa NU incerci sa bagi in viteza niciodata in timp ce este accelerat (oricat de putin), doar fiind la turatia de relanti. Very true. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Sa inteleg ca voi porniti motoarele si le lasati mergand cateva minute ca sa puteti baga socul si apoi plecati cu ea de pe loc. Hmm..in principiu si eu fac cam acelasi lucru, trebuie insa sa recunosc ca de vreo 2 ori am plecat cu socul tras, turatie pe la 1500 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 (editat) Sa inteleg ca voi porniti motoarele si le lasati mergand cateva minute ca sa puteti baga socul si apoi plecati cu ea de pe loc. Evident! Dar nu cateva minute. Cand e cald plec direct (dupa 1-2 minute) si socul il trag exclusiv pt a porni motoreta si il imping inapoi cat mai repede inapoi. Hmm..in principiu si eu fac cam acelasi lucru, trebuie insa sa recunosc ca de vreo 2 ori am plecat cu socul tras, turatie pe la 1500 ... Am un pretin care, inspirat fiind, a plecat de pe loc cu un 900 RR cu socul tras. In 2 metri de la plecare a facut 2-3 piruete artistice in ciuda simonei amanar si motorul aproape dauna totala. Editat Iunie 24, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlaviuSB Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Evident! Dar nu cateva minute. Cand e cald plec direct (dupa 1-2 minute) si socul il trag exclusiv pt a porni motoreta si il imping inapoi cat mai repede inapoi. Am un pretin care, inspirat fiind, a plecat de pe loc cu un 900 RR cu socul tras. In 2 metri de la plecare a facut 2-3 piruete artistice in ciuda simonei amanar si motorul aproape dauna totala. bine ma eu sunt cu 900 rr care a facut boacana dar unde mai pui ca are putere de 10 ori mai mult ca b 12 si afara era frig asfalt bordura si gume - 10 grade C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 bine ma eu sunt cu 900 rr care a facut boacana dar unde mai pui ca are putere de 10 ori mai mult ca b 12 si afara era frig asfalt bordura si gume - 10 grade C Degeaba incerci sa te scoti acum. Esti de cartea recordurilor pt acceleratie. De la 0 la (aproape) dauna toala in 2 metri. Hai hai ca te intreci. Doar de vo 5 ori e mai puternic 900 RR ca 12le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.