RvsS Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Ma apropii de 20 000, nu stiu daca e mult sau putin sau cat ar trebui sa tina placutele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 Pentru ca sunteti toti la Predeal voi scrie eu singur pe aici: Mai sunt si altii care sunt pe acasa. Eh.. ce mai e nou ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 Pentru ca sunteti toti la Predeal voi scrie eu singur pe aici: Sunetul de fasait pe care l-am descris anterior pare ca s-a rezolvat prin schimbarea placutelor de frana. Marca este EBC, stiti ceva despre ele? sunt placute bune....ai grija cu rodajul sa nu le lustruiesti din prima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 (editat) Salutare Banditilor! Vin cu o intrebare care sigur a mai fost pusa de-a lungul celor 360 de pagini de topic, insa nu pot parcurge atata informatie asadar apelez la voi. Intentionez sa imi iau alt motor si am gasit un Bandit 400 din 94, 28000 km, la 1550 EUR in tara, inmatriculat. Marea mea nedumerire se refera la piesele de schimb pt acest model. Cu totii stim ca seriile de 400cc sunt mai dificile, frumoase ce e drept, dar bataie de cap atunci cand ai nevoie de ceva. Prin urmare apelez la posesorii de Bandit 400 sa imi confirme cat de greu se pot obtine piese pentru motorul in discutie si daca se merita investitia? Alternativele ar fi GS500 sau CB500 insa Banditul de 400 e o bijuterie pe langa ele. Desigur ca as dori un Bandit 600N, am ceva experienta pe 2 roti la categoria 125cc si consider ca m-as descurca cu el, insa nu imi permite bugetul. Asfalt uscat! Editat Iulie 12, 2009 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 Salutare Banditilor! Vin cu o intrebare care sigur a mai fost pusa de-a lungul celor 360 de pagini de topic, insa nu pot parcurge atata informatie asadar apelez la voi. Intentionez sa imi iau alt motor si am gasit un Bandit 400 din 94, 28000 km, la 1550 EUR in tara, inmatriculat. Marea mea nedumerire se refera la piesele de schimb pt acest model. Cu totii stim ca seriile de 400cc sunt mai dificile, frumoase ce e drept, dar bataie de cap atunci cand ai nevoie de ceva. Prin urmare apelez la posesorii de Bandit 400 sa imi confirme cat de greu se pot obtine piese pentru motorul in discutie si daca se merita investitia? Alternativele ar fi GS500 sau CB500 insa Banditul de 400 e o bijuterie pe langa ele. Desigur ca as dori un Bandit 600N, am ceva experienta pe 2 roti la categoria 125cc si consider ca m-as descurca cu el, insa nu imi permite bugetul. Asfalt uscat! Ciao, Banditul de 400 e fabricat pt Japonia, insa la cate sunt in tara si in Europa in general, nu cred ca e prea mare bataie de cap cu piesele. Insa eu iti recomand un 600, mai ales naked daca esti mai la inpeut pentru ca iti da senzatia ca e mai micut si e manevrabil. La bani iara nu vad problema, daca cauti gasesti bandit de 600 la 1500 de euro in stare buna in tara cate vrei, in Zalau s-a vandut unul zilele trecute cu 1200 de euro varianta S. Si daca il iei de afara te incadrezi in 1500, cu tot cu transport, sau ma rog, cu diferenta mica de pret. Alegerea e a ta, de 600 insa nu o sa te plictisesti asa repede si e mai ok zic eu si daca te gandesti la puterea motorului, frane, suspensii, tot. P.S. 28 000 de km din 94? Stii care sunt sansele ca aia sa fie reali, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 Salutare Banditilor! Vin cu o intrebare care sigur a mai fost pusa de-a lungul celor 360 de pagini de topic, insa nu pot parcurge atata informatie asadar apelez la voi. Intentionez sa imi iau alt motor si am gasit un Bandit 400 din 94, 28000 km, la 1550 EUR in tara, inmatriculat. Marea mea nedumerire se refera la piesele de schimb pt acest model. Cu totii stim ca seriile de 400cc sunt mai dificile, frumoase ce e drept, dar bataie de cap atunci cand ai nevoie de ceva. Prin urmare apelez la posesorii de Bandit 400 sa imi confirme cat de greu se pot obtine piese pentru motorul in discutie si daca se merita investitia? Alternativele ar fi GS500 sau CB500 insa Banditul de 400 e o bijuterie pe langa ele. Desigur ca as dori un Bandit 600N, am ceva experienta pe 2 roti la categoria 125cc si consider ca m-as descurca cu el, insa nu imi permite bugetul. Asfalt uscat! Salut, E o alegere buna, am mai vazut motorul pe undeva, dar nu mai tin minte unde. In legatura cu piesele de schimb sa nu iti faci griji ca se gasesc fara probleme. E bine sa faci un test de compresie inainte sa il cumperi si poate mai negociezi pretul. O sa ramai surprins cat de fiabil, usor de manevrat si distractiv e Banditul. Te asteptam sa te alaturi Banditilor. Numai bine, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 (editat) Alternativele ar fi GS500 sau CB500 insa Banditul de 400 e o bijuterie pe langa ele. macar ai incercat vreunul din celelalte motoare ??? nu cred ca este o comparatie corecta Editat Iulie 12, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 (editat) Nu am avut ocazia sa ma dau cu un GS insa m-am suit pe un CB500 si mi se pare destul de ok, dar ca design Banditul imi place mult mai mult Editat Iulie 12, 2009 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 Ia 600-le. In Italia un bandit de 98 nu sare de 1600 euri, ba chiar se mai poate negocia! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 Imi cer scuze fata de Calin si Ciprian pentru ca nu am mai ajuns sambata la Predeal, insa pe drum, unul din colegii din gasca cu care veneam eu a avut un accident si am petrecut timpul pe la politie si pe la spital, si cand s-a terminat tot era deja prea tarziu ca sa mai vin si m-am intors direct la serviciu. Motociclista e OK, o mica zgarietura pe sold (asta dupa ce a intrat intr-o masina care venea din sensul opus si s-a bagat pe contrasens pentru a depasi o caruta). Sorry si ne vedem cand ma apuc de turul tarii pe care l-am promis (concediul/plecarea s-a mutat pentru 11-24 august) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 Nici un fel de problema ca nu ai ajuns, cred ca era o aventura drumul...datorita vremii, nu de altceva. Duminica insa a fost palpitant: a plouat de sambata seara si pana duminica la 12 cand am plecat noi nu s-a oprit .. PS: sanatate rider-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 Nici un fel de problema ca nu ai ajuns, cred ca era o aventura drumul...datorita vremii, nu de altceva. Duminica insa a fost palpitant: a plouat de sambata seara si pana duminica la 12 cand am plecat noi nu s-a oprit .. PS: sanatate rider-ului. Culmea, sambata cand am plecat din bucuresti era soare, fara vant, coafura rezista... belea...dar la intoarcere, incepand cu ora 15:30, eram la lukoilul de la iesirea de pe centura Ploiestiului in drum spre Bucuresti si a inceput o ploaie torentiala de se circula cu 40 km/h, pe prima banda si cu avariile aprinse. A fost distractie... am ajuns acasa si mi-am completat acvariul cu pestisorii stransi in cizme Greutatea totala a banditului + pilot si pasagera cred ca se triplase PS: Se pare ca banditu se pricepe destul de bine si pe zona de soft-enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 Poze cu banditii de la Predeal cand vedem ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 Poze cu banditii de la Predeal cand vedem ? Iaca poza, recunoasteti personajele 330 km pe ploaie semi-torentiala pe alocuri (cred ca nu am prins 1 km uscat la intoarcere) = weekend fun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Iaca poza, recunoasteti personajele 330 km pe ploaie semi-torentiala pe alocuri (cred ca nu am prins 1 km uscat la intoarcere) = weekend fun? Trebuie sa prezint eu personajele ca n uau de unde sa ii cunoasca: a treia motocicleta, de la stanga - Florin (qwerto pe forum), Honda CB400N modificata. Mai multe poze deseara. ultima - Octav - tavitzoo pe forum, Vulcan de 800 B Classic. Ceva mai multe poze de la Predeal deseara, aseara am ajuns plouat si in chiloti sa innebunesc de nu si mai eram si obosit frant. Dar la anul, tot ma duc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Mai precis: SYD - Eu KNE - Macke KYA - Florin KVN - Octav Cu toate ca-mi imaginam c-o sa rid eu de Macke & Co. pentru ca stau la pensiune si rateaza "distractia", era cit pe ce sa rida ei de mine. Ne-am intilnit absolut intimplator la Petromul de la ieserea din BV si m-am combinat de cazare. Daca nu erau ei cred ca eram racit bocna acuma. Baieti de nota 11. Multumiri si pe aceasta cale >< Poate punem si noi iesenii de-o intrunire si ma revansez cumva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 daca e cineva interesat am o viziera CX-1V blue mirror noua de vanzare eftin...mi-am comandat la o zi dupa asta una de iridium Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Mai precis:1. SYD - Eu 2. KNE - Macke 3. XYA - Florin 4. KVN - Octav AKA de la stanga la dreapta: Calin, Octav, Macke, Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 Ce ma macina: nu stiu cum scoateti voi consumuri de genul 4,5%. Eu am scos tot cam 5.6, ca anul trecut Iasi-Brasov. Macke zice ca a scos 4,5. La intoarcere am mers impreuna Predeal-Bacau, adica in acelais ritm. Am tinut-o in 4500-5000 constant pe cit posibil cu accelerari rare si moderate. Ce poate sa fie? Carburile-s sincronizate, supapele reglate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 Ce ma macina: nu stiu cum scoateti voi consumuri de genul 4,5%. Eu am scos tot cam 5.6, ca anul trecut Iasi-Brasov. Macke zice ca a scos 4,5. La intoarcere am mers impreuna Predeal-Bacau, adica in acelais ritm. Am tinut-o in 4500-5000 constant pe cit posibil cu accelerari rare si moderate. Ce poate sa fie? Carburile-s sincronizate, supapele reglate. Toba ta sport. Daca ai si bujii iridium si alea ajuta. Cel mai mic consum al meu, pe bandit stock 100% a fost de 4.6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 (editat) Toba ta sport. Daca ai si bujii iridium si alea ajuta. Cel mai mic consum al meu, pe bandit stock 100% a fost de 4.6. Da, deci cum spunea Calin, la dus consumul a fost de 4.46, metoda plin-plin, deci rotunjit aproximativ 4.5%. La intors am scos 5.5%, punand la socoteala foitul prin Predeal + drumul ploios (mers un pic mai turat si cu multe frane de motor, pentru a evita pe cat posibil franarile, mai ales cele bruste). Banditul meu e intr-adevar STOCK. Editat Iulie 14, 2009 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 (editat) Toba ta sport. Daca ai si bujii iridium si alea ajuta. Cel mai mic consum al meu, pe bandit stock 100% a fost de 4.6. Eu prin toba sport inteleg o toba goala, in esenta un tub. A mea are site. Si atita vreme cit Macke nu are Iridium dar a scos 4,6 nu le vad rostul. Da, deci cum spunea Calin, la dus consumul a fost de 4.46, metoda plin-plin, deci rotunjit aproximativ 4.5%. La intors am scos 5.5%, punand la socoteala foitul prin Predeal + drumul ploios (mers un pic mai turat si cu multe frane de motor, pentru a evita pe cat posibil franarile, mai ales cele bruste). Banditul meu e intr-adevar STOCK. Pai zi si tu asa, la dus nu stiu cum ati mers ca am fost singur, dar daca la intors ai scos 5,5 e clar. Eu am facut consumul si la intors (Tg. Secuiesc - Iasi) si mi-a iesit tot cam ca tine (5,7). Si ca o remerca laterala: sincer ma doare-n ... ce consum am,. nu am mers ever la consum, merg cum mi se scoala mie sa merg. Parerea mea e ca nu din chestii de genul asta imbogateste omu', sa mergi la consum inseamna sa-ti consumi nervii. Intrebam doar pentru ca din doua motoare identice care merg in paralel unul are consum mai mare e clar ca exista o problema la motor. Dasr devreme ce la intoarcere am scos consum la fel, problema s-a lamurit. Editat Iulie 14, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 Pai zi si tu asa, la dus nu stiu cum ati mers ca am fost singur, dar daca la intors ai scos 5,5 e clar. Eu am facut consumul si la intors (Tg. Secuiesc - Iasi) si mi-a iesit tot cam ca tine (5,7). Calin, ca fapt divers, tu ai mers in ritmul nostru la intors, de-aia consumul se apropie ca valoare. Era si normal! Noi la dus am mers mai incet datorita lui Florin, caruia nu-i permitea motorul sa faca ce faceam noi. Adica in depasiri il vedeam ca trebuia sa aibe un pic de avant, nu putea pleca din scurt ca Octav si ca mine. Pana la urma nu am mers la consum, consumul a fost o intamplare...placuta, sa spunem. Daca as fost doar cu Octav, mergeam un picutz mai tare ... pe la 100-120, si cred ca iesea consumul tau de la dus (5.5) Acum, cat priveste bujiile, nici eu nu inteleg de ce ar trebui sa creasca consumul ... la toba as zice ca se poate sa cresca, dar la bujii .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 consumul depinde de amestec. daca ai un amestec mai sarac automat va consuma mai putin si nu va merge asa de rotund.amestecul mai sarac poate aparea odata cu instalarea unei tobe aftermarket sau a unui filtru sport.acest lucru l-am simtit pe pielea mea dar l-am remediat cu un jetkit dynojet.... cat despre mers nu are rost sa ma izic ca al meu a consumat intre 4,5 si 8-9 deci depinde de cu ce viteza mergi si cat de constant mergi.. poate baietii la plecare s-au dus pe stomacul gol si erau mai usori de aia au avut consum mai mic lasand gluma la o parte cred ca daca motorul tau nu ar functiona ok ti-ai fi dat seama pana acum.nu-ti mai face griji de consum,cum ai zis si tu...consumul sa fie singura problema la un motor. cine nu suporta consumul sa-si ia un piaggio ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 Ma baeti, bujii iridium in colo si-ncoace. Cand a fost proiectat banditul nu exista asa ceva. Lasati inginerii japonezi sa gandeasca pentru voi. De ce sa punem alte bujii in loc de cele pentru care a fost gandit. Eu merg cu bujii originale, modelul standard, cel cu care a fost proiectat banditul, toba stock 100%, filtru normal(nu sport, nu BMC, nu K&N, nu sugativa, nu hartie de filtru de cafea). Daca ai altceva, e normal sa fie altfel consumul. Acum depinde si stilul de mers. La consumul de 4,7-4,9, am mers Bucuresti-Suceava(450km) cu 120-130 aproximativ constant. Bine ziceti voi(Calin, Mihai), consumul sa fie ultima grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.