Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Mortii...

Azi dimineata, motor complet mort (demaror, becuri, absolut tot). Probabil am arsa siguranta principala. Becurile de ieri nu s-au ars fara motiv, probabil...

 

Ea saracuta ti-a tot dat semne ca cedeaza... :huh:

 

Bafta si spor la treaba :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ti-l fac negru daca vrei , ti-l si customizez cu Bandit daca te intereseaza :rolleyes:

 

Ma intereseaza, insa nu acum...maine intru in concediu si nu vreau sa cheltui banii decat pe mancare, bautura si benzina, daca nu scapi de el pana luna viitoare, discutam si stabilim detaliile. poate ne vedem pe la intrunirea de la Breaza sau la aia din Radauti (avand in vedere ca o sa fiu in concediu, voi trece pe la amandoua, plec joi la Breaza, raman acolo pana sambata dimineata cand plec spre radauti, unde voi sta pana Luni dimineata cand o iau inapoi spre casa)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Sunt proprietarul unui Suzuki Bandit S 600, an fabricatie 1996, de aproximativ 2 ani. Sunt foarte multumit de motocicleta pana acum. In oras se comporta exceptional, se pot urca si cobora borduri cu usurinta, te strecori usor printre masini (am avut surpriza ca la un moment dat sa ma strecor pe langa un autobuz stationat, iar cel cu scuterul din spate a ramas pe loc din cauza spatiului redus), pozitie foarte comfortabila (toti prietenii mei au vitezane si dupa fiecare tura cu motoarele lor imi reamintesc ce bine stau pe al meu), consumul in oras undeva la 7-8% cu schimbatul treptelor de viteza undeva la 6.000 rot/min (fuge destul de bine daca schimb la aceasta turatie). Pe autostrada top speed 240 km/h (plecat de pe loc si schimbat toate trepetele in 11.500-12.000 ro/min, altfel nu prinde mai multe de 220 km/h), tot pe autostrada m-am "luat", saptamana trecuta, cu un Porsche Carera 4S de pe la 130 - 140 km/h, pe la 150 km/h s-a prin soferul si a inceput sa o calce, am stat langa el pana pe la 220 km/h dupa care a inceput usor, usor sa se distanteze. Am ramas impresionat ca am reusit sa ma tin cu el pana la viteza aceea. Ca si consum pot spune ca am facut Autostrada Soarelui Bucuresti - Medgidia, viteza medie 180 - 220 km/h si am scos undeva la 8%.

Am fost si "pe curbe" cu el, Bucuresti - Cheia - Brasov, a fost demential, am fost cu un prieten cu o Honda 919 Fireblade si la inceput mi-a fost destul de greu sa ma tin dupa el insa am prins ideea destul de repede. Am cauciuc de 160/60/17 Michelin Pilor POwer si mai aveam foarte putin sa il inchid. Ca si consum a fost foarte amuzant deoarece prietenul cu Honda a trebuit sa faca un pit stop in plus ca se alimenteze... :huh:) Consum 7%

L-am scapat o singura data din vina mea, si asta la inceput de tot cand inca nu eram inca obisnuit cu centrul ei de greutate + un accident minor cand un bou cu o conserva a facut dreapta de pe banda doi cu tot cu mine care circulam linistit pe banda 1.. Nici nu a oprit si a continuat sa ruleze fara jena pe strada cu pricina.. Am alergat pe jos, am lasat moto in strada culcat la pamant si dai si fugi sa il prinzi pe nenorocit ca aveam la adrenalina in sange si trebuia sa ma descarc cumva.. Nu am reusit sa il prind... Cred ca mai bine ca nu l-am prins.. :rolleyes:

Concluzie: Sunt foarte multumit si fericit ca am ales Suzuki Bandit. In oras - super ok / Pe autostrada - super ok (cam bate vantul) / Pe curbe - super ok

Un street touring de exceptie. Acestea fiind spuse... Ma gandeam ca anul acesta sa imi cumpar alta.. Am vazut ca vinde cineva un Suzuki BAndit 1250 din 2007 cu 4100 euroi. Ceva de genul asta as vrea si eu insa va intreb..? Nu este mai greu de manevrat in oras cel de 1200 cmc? Iarasi consumul as fii curios pe unde anume bate..? Practic care ar fii diferentele intre cele doue... Avand in vedere ca circul foarte mult in oras nu vreau sa renunt la BAndit.. Imi ofera comfort in oras + ca si fuge cat de cat afara...

Mai departe as vrea sa vand Banditul meu insa nu stiu cam cat sa cer...

Suzuki Bandit 600 S din 1996, adus anul trecut din Italia, alarma montata anul trecut in septembrie, cauciucuri Michelin PIlor Power montate anul trecut in septembrie, bi-xenon, placute frana fata noi - SBS, carburatie facuta de o luna de zile, schimbat lichid frana + ulei Motul 7100. Moto arata foarte foarte bine pentru anul ei de fabricatie. Trebuie doar reparata saua deoarece s-a taiat intr-un loc si de schimbat filtrul de aer.

 

 

Asfalt uscat! :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar, cam care e diferenta de viteza maxima intre 2 banditi din aceeasi serie, in stare buna si proaspta pusi la punct, unul N si unul S? Presupunind c-a testat cineva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tocmai mi-am luat un Bandit 600 N din 96, acu 2 sapt ( 23/07/09) . In primele 3 zile am facut 800 de km ca incepator - Cheia , Brajov, Slanic... Sunt si eu foarte multumit , numai ca nu i-am dat mai mult de 140 ca nu ma tine brau.

 

Acu intrebare la voi: Cand as putea sa ma intalnesc cu unu care le cunoaste mai bine banditul de 600 sa-mi spuna si mie daca nu merge ceva bine sau ce ar trebui sa mai schimb sau eventual cand e o intalnire mai mare a banditilor ?

 

Evident: Asta fiind si motiv de a cunoaste pe altcineva cu bandit.

 

LE: Bucuresti

 

Thx

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tocmai mi-am luat un Bandit 600 N din 96, acu 2 sapt ( 23/07/09) . In primele 3 zile am facut 800 de km ca incepator - Cheia , Brajov, Slanic... Sunt si eu foarte multumit , numai ca nu i-am dat mai mult de 140 ca nu ma tine brau.

 

Acu intrebare la voi: Cand as putea sa ma intalnesc cu unu care le cunoaste mai bine banditul de 600 sa-mi spuna si mie daca nu merge ceva bine sau ce ar trebui sa mai schimb sau eventual cand e o intalnire mai mare a banditilor ?

 

Evident: Asta fiind si motiv de a cunoaste pe altcineva cu bandit.

 

LE: Bucuresti

 

Thx

 

Se intalnesc banditii in Bucuresti ... lasa vorba ca imediat se aduna ... intrebarea e insa alta: ti se pare ca nu ar merge bine banditul? sau doar vrei sa fii cu inima impacata? :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare ca consuma prea mult - 7,5 oras cred ( acum ii fac calculul cum trebuie, ca pana acu nu am tinut minte km la care am facut plinu; acu da 775 ) - nu o duc peste 6000 decat rar - deci probabil o sincronizare de carburatoare ...cred. Si da: inima impacata, ca nu stiu ce o sa ma lase, sau daca e fripta , sau daca trage cum trebuie, desi pentru mine este - are suficienta forta.

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare ca consuma prea mult - 7,5 oras cred ( acum ii fac calculul cum trebuie, ca pana acu nu am tinut minte km la care am facut plinu; acu da 775 ) - nu o duc peste 6000 decat rar - deci probabil o sincronizare de carburatoare ...cred. Si da: inima impacata, ca nu stiu ce o sa ma lase, sau daca e fripta , sau daca trage cum trebuie, desi pentru mine este - are suficienta forta.

 

 

Lasa ca e bine ... sa o stapanesti sanatos. Consumul de 7.5 e oarecum normal la regimul de turatie descris, insa conteaza mult si cat de repede duci mana in gaz...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tocmai mi-am luat un Bandit 600 N din 96, acu 2 sapt ( 23/07/09) . In primele 3 zile am facut 800 de km ca incepator - Cheia , Brajov, Slanic... Sunt si eu foarte multumit , numai ca nu i-am dat mai mult de 140 ca nu ma tine brau.

 

Acu intrebare la voi: Cand as putea sa ma intalnesc cu unu care le cunoaste mai bine banditul de 600 sa-mi spuna si mie daca nu merge ceva bine sau ce ar trebui sa mai schimb sau eventual cand e o intalnire mai mare a banditilor ?

 

Evident: Asta fiind si motiv de a cunoaste pe altcineva cu bandit.

 

LE: Bucuresti

 

Thx

Ma, da' tu ce crezi ca e aici, mirc, sa-ti dai intilniri?

 

Joking :huh: Bine-ai venit.

 

Uite ce poti sa-ti zic eu, din experienta mea:

 

1. Uita-te la lant - cit de uzat e, ce joc are. La inceput habar n-aveam ca tre' intretinut si intins si mergeam cu o burta la lant de citiva cm. Jocul lantului cu motoru scos din viteza si pus pe cricul lateral, nu central tre' sa fie 2,5-3,5 cm. Verifica cu mina daca unele zale sint intepetinte. Curata-l (se pare ca WD40 merge perfect) si unge-l (ulei 80W90 sau sprayuri speciale), iar daca asta nu rezolva problema zalelor intepenite, schimba setul. Lantul nu se schimba decit cu tot cu pinioanele fata si spate, chiar daca par noi.

 

2. In principiu se schimba toate consumabilele cind iei motor nou. Asta inseamna: filtru de aer, bujii, ulei, filtru de ulei, verificat/

schimbat placute de frina si lichid, eventual cauciucuri.

Uleiul nici nu se discuta, ti-as recomanda sa-l schimbi chiar daca ti-a zis fostul proprietar ca e schimbat acum o saptamina. La motoarele oleaca mai vechiute cum ar fi Kultul (porecla Banditului din '96) e recomandat ulei semisintetic - Motul 5100 etc.

 

3. Daca motorul porneste usor pe vreme rece si prinde viteza maxima constructiva n-ar trebui sa existe probleme mari.

 

4. Masoara grosimea discurilor de frina. E un indiciu destul de bun pentru nr. real de kilometri. Un motor cu 20000-30000 de km ar trebui sa aiba discurile ca noi.

 

5. Verifica jocul liber al manetei de ambreiaj. Daca cablul e prea strins poate sa-ti patineze inutil ambreiajul chiar cind maneta e complet eliberata -> uzura inutila si rapida a discurilor. Jocul recomandat de manual e de 1-1,5 cm. Vezi ca jocul cu motorul cald creste cu cel putin 10 mm fata de jocul la rece. Verifica si jocul liber al manetei de acceleratie (tre' sa fie cam 4 mm). Zic pt. ca aceste jocuri scad in timp. Eventual unge si cablurile (ambreiaj, acceleratie, eventual soc), asta face o diferenta destul de mare. Asta se poate face cu o seringa in care pui ulei de motor amestecat cu benzina dupa gust, pentru a-l subtia. Torni printre cablu si camasa pina iese pe jos.

 

6. Singurul reglaj periodic si ceva mai complicat la Bandit e jocul termic al supapelor. Manualul recomanda verificarea la 6000 km (sau 12000? nu mai stiu sigur). Nu e nici f greu dar nici f simplu si e mai bine de facut treaba asta la service. Se spune ca e destul de critic si ca nu-i deloc bine sa mergi cu supapele nereglate - userul Emppu stie mai multe.

 

 

In final: felicitari pt. ca ti-ai luat un motor adevarat :rolleyes:

 

 

LE: 7,5 litri in oras e consum ok. Eu oricum as merge tot cam atita scot, cel mai bun 6,8-6,9, cel mai naspa 8 si oleaca.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam pentru raspuns amandurora.

 

@CalinD - Informatii ca la manual ( mi-am luat un manual pentru gsf 600 din 2000 de pe internets ) .

 

1. verificat si curatat , ca acu am 1300 km facuti.

2. Ma gandeam sa schimb uleiu de dragu de a fi schimbat desi arata ok, consumabile verificate si arata ok.

3. Porneste pe vremea asta. Viteza maxima constructiva ? Ca inca nu am primit Certificatu de Inmatriculare .

4. Discurile .... nu pot sa dau marime ca nu am ochi de tamplar, dar nu duse.

5. Ambreiajul cupleaza la 1 cm de maneta tras . Acceleratia 1 cm +- 0.5 .

6. Jocu supapelor... deci la service cu mine. Acu mai tre sa gasesc pe unii buni aici in bucuresti sa mi le regleze .

 

Multam din nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Kult viteza maxinma constructiva e 200. Unii zic ca prinde si 220. Eu n-am trecut de 200 dar aveam senzatia ca mai merge o tira. Mentionez ca nu am ajuns acolo schimbind vitezele la 12000 ci pur si simplu blana intr-a sasea cu ochii pe vitezometru.

 

La niste discuri duse buza se simte cu mina. Daca nu exista, nu ai de ce sa-ti faci griji.

 

Joc de 1 cm la acceleratie e cam mare dar nu cred sa fie problema.

 

Cit despre supape nu stiu ce sa zic, unii merg de multa vreme cu supapele neverificate. Emppu ar trebui sa stie mai multe, ca el avea jocul iesit tare din limite cind l-a dus la verificat. Eu mi-am verificat jocul singur in primavara si e aproape de limita inferioara (in timp scade, nu creste) si mai merg cu el asa sezonul asta. Daca vrei sa faci singur asta pot sa-ti explic detaliat ce si cum, dar daca nu ai timp si/sau ai doua miini stingi mai bine lasa pe seama mecanicului. Dar daca nu gasesti mecanic pentru care sa jure cineva de incredere ca a mai facut operatia asta, si ca a facut-o bine, eu zic sa-l lasi asa. E operatie care cere ceva rabdare si 99% din mecanici nu au asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello newguy, welcome and enjoy your Bandit :rolleyes:

In legatura cu jocul supapelor, am inteles ca si la mine ar trebui verificat la 12 000 de km. Eu nu l-am verificat de cand l-am luat, de atunci am cam 9.000 de km si nu stiu cand au fost verificate ultima data. Asta deoarece nu ma pricep, nu am la cine in Zalau, iar sa il duc la service in alt oras implica deja bani pe care nu ii am deocamdata. Plus de asta, mai e o vorba. Am vrut sa il las pe un amic care isi baga degetele in motoare cu multa stiinta, suflet si pasiune, insa pana acum nu a mai reglat supape. Mi-a spus " if it ain't broken, don't fix it". Si asta nu pentru ca i-ar fi frica sau i-ar lipsi niste bani, pur si simplu asta e parerea lui. Si am vazut mai multe motoare duse in service la controale de rutina care au mers mult mai prost odata ce au iesit de acolo. Eu unul le-as verifica supapele astea si numai pentru comfortul meu psihic, cu toate ca nu se aude nici cel mai mic zgomot parazit la motor, nici tzacanit metalic, nici distributie, nimic. Insa nefiind nimeni in zona care sa faca asta, cel mai devreme o voi face in primavara cand voi avea banii necesari. Trebuie pe langa manopera, drum incolo, stat o noapte poate pe la prieteni, drum inapoi etc. Intrebarea mea este : chiar asa de importanta e verificarea asta a jocului supapelor? Sau o facem/faceti doar ca scrie in cartea tehnica? Alea suna metalic parca ,cand sunt deplasate, sau atunci e prea tarziu? Nu prea cred.

Repet , sa am bani as face-o si eu, ba mai mult, as merge numai in reprezentante cu ea, inclusiv pt schimbul de ulei si intins lantul, dar cum bani nu sunt, faci ce poti si restul apelezi la prieteni. Asta e.

 

 

L.E. Cu fostul meu motor ( B6Kult ) am rulat 30 000 de km, interval in care nu am umblat niciodata la supape. De atunci a mai facut cam 15 000 actualul proprietar, si in afara de consumabile , curatat carburi si benzina, ala nu a vazut, dar nici nu are niciun sunet, decat usor se aude lantul de distributie ( are 60 si ceva de mii de km ), oarecum normal zic eu.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta ma intreb si eu, daca acest joc e critic. DAR, in manual zice doar ca se verifica la 6000/12000, nu ca e musai sa le reglezi. Daca e vorba doar de verificat nu e complicat, desfaci, bagi lera la culbutori, faci inapoi. Reglajul propriu-zis cere rabdare si ia citeva ore. Verificarea in sine o poate face aproape oricine si mai mult de 2 ore nu dureaza. Dar si principiul "if it ain't broke don't fix it" are mult adevar in spate.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca sunt maniac, am de cand sa inlocuiesc sistemul de bagaje laterale soft cu unul hard.

 

Asadar, vand set de bagaje lateral Givi T438N, folosite la o singura calatorie pe care am descris-o anterior. Sunt perfect ok, merge sa stea si pasagerul confortabil, se prind bine si nu au nicio problema la viteze mai mari. Nu se ating de toba, pot fi montate destul de sus si merg si pe alte motociclete in afara de Bandit.

 

Dati-mi un PM daca va intereseaza.

 

Doresc sa le inlocuiesc doar pentru ca am o pata pe creier - imi place mult cum arata cele hard laterale. Voi lua un sistem de la SW-Motech pentru suporti si cutiile Givi V35 (care dupa umila mea parere sunt cel mai mare jaf ca si pret dupa bula imobiliara din 2007-2008, fiind practic niste plastice amarate, dar asta este, cu petele pe creier te pui mai greu).

post-21822-1249411988_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, ce treburi interesante observ la Bandit lately. Cum ar fi ca in curbe tre' sa fii atent cum tii picioru' pe scarita, ca altfel raschetezi adidasu'. Urmatorul tel: sa raschetez scarita :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, ce treburi interesante observ la Bandit lately. Cum ar fi ca in curbe tre' sa fii atent cum tii picioru' pe scarita, ca altfel raschetezi adidasu'. Urmatorul tel: sa raschetez scarita :rolleyes:

 

Am trecut si eu prin asa ceva...dupa un an de zile de calarit un eduro-touring, m-am urcat pe bandit si la prima iesire pe serpentine am ajuns acasa cu cizmele tocite... foarte fun insa frustrant....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut si eu prin asa ceva...dupa un an de zile de calarit un eduro-touring, m-am urcat pe bandit si la prima iesire pe serpentine am ajuns acasa cu cizmele tocite... foarte fun insa frustrant....

Pe mine incepe sa ma distreze sa ma dau prin sensuri giratorii. Ma transform intr-un motomanelist :rolleyes:

Mesaj completat

Cunoaste cineva cam care ar fii diferentele intre un Bandit 600 si Bandit 1200? Consum... Manevrabilitate... Comfort...

Danke!

Auzi man... just do it. E clar ca vrei sa-l ai. Lasa aburerile astea cu consumul si alea-alea :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RvsS , nu te grabii , ca poate fac eu rost de Givi pentru tine . si mai mare si mai bun si mai ieftin :rolleyes:

 

 

PS: de ce mi-a disparut avatarul ?

Editat de Robyb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunoaste cineva cam care ar fii diferentele intre un Bandit 600 si Bandit 1200? Consum... Manevrabilitate... Comfort...

Danke!

 

 

B12-le mi se pare unul din cele mai reusite motoare facute vreodata. Are un cuplu impresionant, mai mare ca a unui motor in V (chiar si fata de cel de la Varadero). Are ambreiajul pe lichid (ergonomie mai mare), are bascula spate un pic diferita. Daca iti iei POP (dupa 2000) franele sunt mult mai bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...