Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din experienta mea si a motoristilor cunoscuti mie (in functie de caz ), pot sa dau cateva motive pentru care ar juca ghidonul stanga-dreapta:

1. Cordul metalic rupt in cauciuc

2. Roata neechilibrata

3. Rulmentul din jug rupt sau intepenit

4. Cauciuc uzat neuniform

Ideea e ca toate se pot rezolva, tre sa cauti cauza

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trepidarea aia poate fi si de la roti dezumflate ori cauciucuri uzate neuniform(asta s-ar putea rezolva prin echilibrare..)

presiunea am verificat-o, e ok. E fie de la unul din rulmenti, fie din "echilibrul" gumelor. Oricum, se simte doar daca iau mana de pe ghidon, altfel nimic, chiar daca il tin f lejer in maini, deci nu e o problema arzatoare. Aceeasi problema am avut-o si la Virago, tot intre 70 si 80 km/h... la aia i-am verificat rulmentii 'la mana', am re-centrat-o din spite, pus guma, si era de fapt de la rulmentul rotii, chestie care nu s-a putut observa decat daca scoateam rulmentul, nu se simtea 'la mana' cu roata montata....

 

cineva intreba de aluracku' de la sw-motech, uite-l cum arata montat, dpmdv e cel mai ok dintre toate 'portbagajele'.

post-9738-1272360091_thumb.jpg

post-9738-1272360100_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect ce spune Kevin.

 

trebuie insa sa iei in calcul varianta in care lantul nu e chiar in stare stralucita, si trebuie spalat foarte bine si apoi gresat. Dar..e cum spune Kevin cu mentiunile: in Practiker gasesti de la Nigrin (Nemtia) spray de curatat lant, e vreo 13 lei si de uns lant 32 de lei. Pe ambele e desenat lantul de motocicleta, deci e usor de identificat. Sprayul de uns m-a tinut cam jumatate de sezon (am facut cam 5000 anul trecut), uns mai cu raspundere, ca eu's mai nebun :peace:. Cel de curatat se duce repejor, daca il cureti pt prima data, ia 2 :D

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maaaama ce preturi.

De ce nu sunt si la noi in partea mea de tara preturi din astea?

Pentru 50 de roni il curat za cu za cu ata dentara :peace:

E munca super lejera si de durata scurta, nu merita benzina pana la service pentru atat, darmite banul. In caz ca nu stii cum, du-te eventual sa iti arate careva prima data cum se face si gata, cu toate ca gasesti si pe aici zece mii de pareri si de discutii, dar na, e mai bine sa vezi odata si apoi sa incerci.

De curatat eu m-am lasat de mult de spray-uri, sunt scumpe si se irosesc repede.

Folosesc numai motorina pentru curatat si o pensula din aia de zugrav de vreo 3-4 cm. Nu ataca deloc lantul, folosesc metoda asta de ani de zile , ideea e ca tre sa fii tousi atent sa cureti calumea ulterior pentru a evita sa ramana motorina pe cauciuc ( sa nu faci buba ulterior). Lantul precedentului motor e in stare buna dupa 15000 de km, iar cel de pe actualul, in inceputul celui de al treilea sezon impreuna o sa il intind abia a doua oara. Asta nu numai din cauza motorinei, e mai lunga vorba, nu merg prea brusc, nu fac wheelie, si cam evit gropile pe cat posibil.

Dar serios, 50 de roni???????????

MAAAAAAMA MIA

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee cum se strange lantul la GN ?

Eu nu ma pricep, pot sa fac asta singur ? E nevoie de un manual de utilizare ?

Oricum, cred ca trebuie sa-l duc si la curatat+uns, am gasit cu 50 ron.

 

 

Poti sa mergi la Florin: /index.php?showtopic=359929 mai ales ca este la doi pasi de tine.

 

Spalat lant,pinion mare, pinion mic, jeanta spate, capac pinion, uns (Motul) +spalat moto cu spuma activa 50lei

 

Face treaba f. buna. Iti intinde si lantul in banii aia :peace:

 

post-36594-1272383536_thumb.jpg

Editat de seagull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza este ca am spray de lant, 44 ron am dat pe el..dar nu stiam ca se poate curata cu motorina, pretul pt. sprayul de curatat mi s-a parut cam maricel, circa 80 si ceva de ron..

O sa fac singur treaba asta, iar la parta cu intinsul lantului, vad ca se face din surubul de la roata..Oricum trebuie sa ma duc sa pun un petic pe roata de spate ca am avut pana si am bagat snur, deci cred ca pot sa fac asta si la vulcanizare..

Multumesc pt. ajutor baieti..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna sunt sergiu din cj si am un bandit de 1200 naked. pana acum pot sa spun ca sunt foarte multumit de el in afara de comsum care este destul de mare. ma bucur ca sunt asa de multi "banditi" in ro si sper sa fim cat mai multi in viitor.

Si daca are cineva un disc de frana fata stanga de vanzare....

post-56179-1272398971.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza este ca am spray de lant, 44 ron am dat pe el..dar nu stiam ca se poate curata cu motorina, pretul pt. sprayul de curatat mi s-a parut cam maricel, circa 80 si ceva de ron..

O sa fac singur treaba asta, iar la parta cu intinsul lantului, vad ca se face din surubul de la roata..Oricum trebuie sa ma duc sa pun un petic pe roata de spate ca am avut pana si am bagat snur, deci cred ca pot sa fac asta si la vulcanizare..

Multumesc pt. ajutor baieti..

sprei lant 15 lei - Lukoil

speli mobra la spalatorie si iti face ala cu jetu` luna si janta si lantu

iar intins lantu e floare la ureche !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

''sprei lant 15 lei - Lukoil'' - e o prostie, nu mai folosi asa ceva

"...spuma activa pt spalat..." - pune mana pe un furtun si pe o carpa. lasa "spuma activa"

Motul Offroad(spray pt uns) e un rahat, folositi Motul Road+ ca e foarte bun.

Am intalnit zilele trecute unul cu banditul care de 20k km nu facuse nimic la motor, decat ca schimbase uleiul si filtrul. Carburatie nema, joc supape nema, lantul uscat, telescoape goale etc etc etc...

Spray de curatat... mai bine folositi motorina sau decarbusol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am nimic cu Motul, sunt ok, desi parerile sunt impartite, dar cu siguranta una din pareri e unanima: PRETUL! E scump frate!

 

In manual si chiar si in poza atasata acum cateva posturi in urma scrie kerosen. Am sa incerc sa fac rost .. vorbesc cu mecanicul de tir sa-mi dea si mie de-o dusca :D si va spun apoi cum e.

 

Motorina e buna sa speli lantul, insa trebuie ajutata. Eu am avut si spray de care v-am zis. Inmuiat cu motorina, dat cu spray acolo unde peria si insistentele nu au fost de-ajuns :peace: si apoi din nou cu motorina.

Eu am spalat si uns lantul inainte de iernare, insa tot a necesitat cateva ore bune de munca: dat jos roata, inmuiat lantul intr-o bidon, curatat, verificat zala cu zala, iarasi curatat, uns ... la mine a durat, insa ca am vrut eu :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru spalat lantul e simplu.

Mobra pe cricul central, peria si o juma de litru de motorina.

Spal lantul bine, pornesc mobra, dau a-I-a, tureez, dau a-II-a, tureeez, astfel sare toata motorina de pe lant, si adera mai bine sprayul. (grija sa nu-ti atinga roata de spate si sa cada mobra de cric s-o ia la sanatoasa :peace: )

Dupa ce o las 10 min, incep sa ung... o las minim 1 ora (ca daca pleci imediat cu ea sare tot pe roata) sa adere bine 'vaselina' aia din spray si e gigea.

Asta fac de obicei cand ajung la tara (la bunicii mei sau ai pretinei), ca am loc sa ma desfasor cum trebe si nu ma ia nimeni la rost ca fac 'mizerie'.

La bloc, daca am spray de curatat folosesc p-ala + 2-3 carpe.

Mai demult am prins o promotie, la un spray de curatat+un spray de uns primeai moca si un

. Inca nu am apucat sa-l folosesc dar cred ca in curand o sa-l bag in actiune, astfel voi putea folosi motorina si-n spatele blocului

 

Eu folosesc Motorex Road pentru uns, e ok ca pret (ceva mai ieftin decat Motul) si sta bine pe roata. Am folosit si Motorex Racing da' nu-i bun (parerea mea), e prea uscat.

Un tub de Motorex imi ajunge sa ung 2 mobre de cate 3-4 ori...deci intre 6 si 8 ungeri.

Sprayul de curatat (daca nu poti folosi motorina) poate sa fie si cel mai ieftin, ca nu prea conteaza, mai toate curata bine. Poti incerca si cu WD-40, e ok si nu ataca oringurrile, dar nu curata/dizolva la fel de bine ca un spray special de curatat lantul.

 

NU FOLOSI IN NICIUN CAZ PROCYCLE LA UNS, e kaka! e lapte chior! in schimb ala de curatat e ok-ish.

Poti folosi si ulei sa ungi lantul, daca mergi mai putin de 300 km/tura sau mai rar. Iei un bidon de 80W90 (ulei de transmisie) 1 litru si iti ajunge mai mult de 1 an. Dupa ce speli lantul cu motorina, dai cu pensula inmuiata in ulei pe tot lantul, dupa care stergi excesul cu o carpa. Te tine cam 250-300 km. Avantaje: speli lantul mult mai rar, ca nu prea se incarca cu jeg/praf ca la spray, e mai ieftin. Dezavantaje: daca te-a prins ploaia tre' sa-l reungi cat mai repede posibil si dupa prima tura iti improsca janta cu ulei.

Eu am folosit mult timp uleiul la lantul Vulcanului, ca ala n-avea cric central si era un chin sa speli lantul.

 

Parerea mea, nu merita sa dai 50 roni doar pt spalat si uns lantul, in 20 minute o faci singur la fel de bine. La fel si cu intinsul, prima data e mai greu, dar folosind instructiunile din manual ii dai repede de cap si dup-aia e floare la ureche.

Sfat: nu spalati mobra cu spuma activa mai des de... odata/an ca o sa regretati. Ataca tot ce e din guma si in timp fwte si vopseaua. Mai bine cu shampon auto si-o carpa din bumbac

Spor la treaba! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca toata lumea impartaseste atunci :

Cleaner (25 ron ) si luber (70 ron ) ( OMV) , pensula, carpe ( ex t-shirt ) , o carte de termodinamica, un capac de cutie de pizza.

cleaner -> pensula -> carpa -> cleaner -> carpa , misca lantu, curata pensula pe carte, repeta pentru toata lungimea lantului. Injura ca nu ai curatat patina de lant si ca lantu e murdar. continua.

Folosesc capacul de la cutia de pizza ca sa nu dau cu lube-ul pe jenti ( il bag intre lant si janta ) ca iese al dreaq de greu . Curatat la 900-1000 km. Nu il umplu de lube, ii dau mai mult pe la jointuri ( pentru ca are pai de directionare lube-ul ).

Cleaner 2-3 folosiri , Lube 3-4 folosiri

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat Motorex Strong 622..cam asa scrie pe el.

Ok, va rog sa ma corectati daca am inteles gresit.

Ingrediente: motorina, periuta de dinti, Motorex, apa si carpe.

-Incep sa spal lantul cu o carpa si apa ca sa indepartez praful, dupa care incep sa folosesc periuta de dinti si motorina(sa intre bine in lant) astept ceva timp(sa se duca motorina) si folosesc sprayul..

 

-Pentru strangerea lantului, slabesc piulitele de la axul central al rotii si strang/slabesc imbusurile din capat pana se intinde lantul, dar sa fie cu gradatiile din parti la fel.Masor cu rigla jocul lantului in partea de mijloc ?

 

Asta ca sa nu mai am nici un dubiu..nu prea ma pricep la mecanica, dar invat repede..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prima data speli cu motorina si periuta de dinti

apoi stergi cu carpa si dai cu apa sa mearga motorina jos,preferabil cu jet pulverizat puternic sau cu furtunul ,daca nu ai, cu cana :peace:

apoi astepti sa se usuce,eventual ajuti cu carpa sau cu o tura scurta

apoi dai cu spray

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

banuiesc ca trebuie sa curat si pinioanele, nu ?

Si inca ceva, cum suna 60 ron, sa-mi puna petic pe roata spate ? adica dat roata jos, pus petic, echilibrat si pus roata inapoi..

Ma gandeam sa dau eu roata jos si sa ma duc cu masina pana acolo(facem economie pe timp de criza) dar nu stiu cat economisesc :peace: oricum, e criza..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

''sprei lant 15 lei - Lukoil'' - e o prostie, nu mai folosi asa ceva

"...spuma activa pt spalat..." - pune mana pe un furtun si pe o carpa. lasa "spuma activa"

Motul Offroad(spray pt uns) e un rahat, folositi Motul Road+ ca e foarte bun.

Am intalnit zilele trecute unul cu banditul care de 20k km nu facuse nimic la motor, decat ca schimbase uleiul si filtrul. Carburatie nema, joc supape nema, lantul uscat, telescoape goale etc etc etc...

Spray de curatat... mai bine folositi motorina sau decarbusol.

dar spreiul ala ce are ? nu e bun ca e 15 lei nu ? am lant did de 8 mii km si l-am intins de 2 ori

iar jetul ala puternic de apa de la spalatorie ce are ca nu inteleg ? ce "spuma activa"

eu am am k5 , am facut 20 mii de km ,iar motoreta avea 22 mii km cand am cumparat-o ,in total are 41 mii

am schimbat simeringurile pt ca dadea ulei afara , in schimb consumabile, ulei ,filtre, placute,lant,cauciucuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma am vandutl Banditul vechi cu 450 eu,asa ca nu mai e pentru piese de schimb.

 

Eu am curatat lantul numai cu kerosen ( nu ma intrebati de unde il am ca nu pot sa va fac si voua rost :peace: ) plus grunge brush de pe louis (cod 1016) si sunt multumit de cum se curata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Banditosul argintiu
banuiesc ca trebuie sa curat si pinioanele, nu ?

Si inca ceva, cum suna 60 ron, sa-mi puna petic pe roata spate ? adica dat roata jos, pus petic, echilibrat si pus roata inapoi..

Ma gandeam sa dau eu roata jos si sa ma duc cu masina pana acolo(facem economie pe timp de criza) dar nu stiu cat economisesc :D oricum, e criza..

 

Salve, Banditrider.

Cred ca doar pusul peticului e 60 lei. Stii, peticu' modern e o banda din cauciuc special, care se mai da cu un fel special de adeziv, dupa care se infasoara pe o "surubelnitza" - sau tarod, cum vrei. Ansamblu' asta se infige in gaura de la cauciucul tau

Cred ca doar peticul e 60 lei.

In ceea ce priveste echilibratul, ei bine, nu e nevoie. Doar sa tai excesul de cauciuc de la petic, Si ceea ce ramane il uzezi in scurt timp.

Nu e nevoie de echilibrare, pentru ca masa peticului asta "modern" e neglijabila (cateva grame).

 

Ceea ce e intr-adevar foarte important e sa te duci la o vulcanizare "moderna", si nu la una de-aia de pe vremea lu' bunu-mi-o, cand mai functionau camerele pt roti...

Hai, numa bine. :peace:

 

Si inca ceva: ruleaza ceva mai moderat la inceput, cu roata vulcanizata. Arde-o doar pe linii drepte.

Si dupa vreo doua sute de km poti avea incredere totala in cauciucu' peticit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare:

Care are pe bandit termonetru de ala de ulei de pe louis? Cod: 10034309

Eu

Cu tija scurta; mai putin precis fata de cel cu tija lunga.

E ok, iti arata daca se incinge treaba :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...