Macke Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 (editat) Intrebare: Care are pe bandit termonetru de ala de ulei de pe louis? Cod: 10034309 Are Calin, a si scris pe forum. E ok, dar sa nu te astepti sa cresca temperatura la ulei asa tare, adica e bine ca-l ai si te poti informa, dar mai departe nu ai la ce-l folosi Editat Aprilie 29, 2010 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 probabil e folositor sa vezi daca se incinge cand stai pe loc vara, sau la un mars ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Calin zicea ca a facut chiar un test...dar goarna prin oras vara (Iasi), schimbat sus in ture ... si dupa ceva timp s-a dus spre 100-110. In rest, la mers normal, nu prea sare de 80-90 grade. Un motor merge pe la 90-95 grade optim, deci e ok temperatura aia la ulei. Daca sare de 120 grade trebuie sa iti pui ceva probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Salve, Banditrider.Cred ca doar pusul peticului e 60 lei. Stii, peticu' modern e o banda din cauciuc special, care se mai da cu un fel special de adeziv, dupa care se infasoara pe o "surubelnitza" - sau tarod, cum vrei. Ansamblu' asta se infige in gaura de la cauciucul tau Cred ca doar peticul e 60 lei. In ceea ce priveste echilibratul, ei bine, nu e nevoie. Doar sa tai excesul de cauciuc de la petic, Si ceea ce ramane il uzezi in scurt timp. Nu e nevoie de echilibrare, pentru ca masa peticului asta "modern" e neglijabila (cateva grame). Ceea ce e intr-adevar foarte important e sa te duci la o vulcanizare "moderna", si nu la una de-aia de pe vremea lu' bunu-mi-o, cand mai functionau camerele pt roti... Hai, numa bine. Si inca ceva: ruleaza ceva mai moderat la inceput, cu roata vulcanizata. Arde-o doar pe linii drepte. Si dupa vreo doua sute de km poti avea incredere totala in cauciucu' peticit. Aveam deja snurul bagat in gaura, ca pana o am de 1 sapt. Pana la urma am dat azi roata jos si m-am dus cu masina la vulcanizare..mi-a luat 10 ron fara echilibrat(ca nu mergea masinaria) Am strans si lantul, am joc de 25 mm(cum scrie in manual) Maine o sa ung si lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Salve, Banditrider.Cred ca doar pusul peticului e 60 lei. Stii, peticu' modern e o banda din cauciuc special, care se mai da cu un fel special de adeziv, dupa care se infasoara pe o "surubelnitza" - sau tarod, cum vrei. Ansamblu' asta se infige in gaura de la cauciucul tau Cred ca doar peticul e 60 lei. In ceea ce priveste echilibratul, ei bine, nu e nevoie. Doar sa tai excesul de cauciuc de la petic, Si ceea ce ramane il uzezi in scurt timp. Nu e nevoie de echilibrare, pentru ca masa peticului asta "modern" e neglijabila (cateva grame). Ceea ce e intr-adevar foarte important e sa te duci la o vulcanizare "moderna", si nu la una de-aia de pe vremea lu' bunu-mi-o, cand mai functionau camerele pt roti... Hai, numa bine. Si inca ceva: ruleaza ceva mai moderat la inceput, cu roata vulcanizata. Arde-o doar pe linii drepte. Si dupa vreo doua sute de km poti avea incredere totala in cauciucu' peticit. vai de capu` aluia care se ia dupa tine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Intrebare: Care are pe bandit termonetru de ala de ulei de pe louis? Cod: 10034309 Am si io, e ok. Recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 ce temperatura indica emppule in oras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 ce temperatura indica emppule in oras? Deocamdata maxim 120. Vara sare de 130. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_1 Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Salut, Caut si eu o carena spate neagra pt un Bandit K7(650), din 2007. Stiti ceva?? Mesaj completat Salut, Caut si eu o carena spate neagra pt un Bandit K7(650), din 2007. Stiti ceva?? Mesaj completat Salut, Caut si eu o carena spate neagra pt un Bandit K7(650), din 2007. Stiti ceva?? Mesaj completat Salut, Caut si eu o carena spate neagra pt un Bandit K7(650), din 2007. Stiti ceva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Salut, Caut si eu o carena spate neagra pt un Bandit K7(650), din 2007. Stiti ceva?? Mesaj completat Salut, Caut si eu o carena spate neagra pt un Bandit K7(650), din 2007. Stiti ceva?? Mesaj completat Salut, Caut si eu o carena spate neagra pt un Bandit K7(650), din 2007. Stiti ceva?? Mesaj completat Salut, Caut si eu o carena spate neagra pt un Bandit K7(650), din 2007. Stiti ceva?? Eu stiu sa indrum doar spre ElfWorkshop... acolo mi-am schimbat-o si eu (nu stiu sa-ti spun un pret pentru ca eu am facut-o pe asigurare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Deocamdata maxim 120. Vara sare de 130. 120? 130?! Banuiesc ca indica putin eronat ala.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 NU..ca Emppu merge nu se incurca Totusi, 120 grade mi se pare foarte mult, adica motorul ala e incins nu gluma. Cred ca daca schimbi pe la 7-8000 si tragi in ture din scurt, sigur urca acul la valorile alea. Pe motoarele mai noi 120 este limita de la care incepe rosu, parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 /index.php?...p;#entry2405297 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 /index.php?...p;#entry2405297 Eftin domnu', eftin. Banditi din Bucuresti, o intalnire, ceva? Hai ca-i vreme super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Ar fi mers o intalnire, dar nu acum, maine e 1 Mai..Eu plec la munte, cu masina din pacate, infractorul sta dupa gratii In timpul saptamanii ar fi mai ok o intalnire de banditi.. ps. a iesit super misto lantul mi-a curs si pe cauciuc motorina, dar am spalat cu apa si cu pur.. Mai stie cineva o vulcanizare, unde centreaza roti moto, aproape de dr. taberei ? Eu stiu una vis-a-vis de Metro Militari, dar nu le mergea aparatu cand am fost eu As vrea sa le centrez saptamana care vine, ca atunci cand iau mana de pe ghidon, trage dreapta..si cred ca de la asta e.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deviltry Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Pai poate cei care raman prin Bucuresti, punem de o "ieseala" pe aici prin oras. Da maine cica o sa fie meetingu lui pesedeul lui peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 salut am si eu o intrebare mai ciudata... nivelul uleiului se verifica cu motocicleta dreapta sau pe "sidestand" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 salutam si eu o intrebare mai ciudata... nivelul uleiului se verifica cu motocicleta dreapta sau pe "sidestand" ? cu motocicleta fara cric pus, tu stai pe ea si o ti cat se poate de dreapta. verifici nivelul adevarat al uleiului. acela este atunci cand motocilceta e pe doua roti si merge/ pe drum drept deci nu pe cric, pt ca se inclina volumul de ulei si citirea pe joja e eronata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Ar fi mers o intalnire, dar nu acum, maine e 1 Mai..Eu plec la munte, cu masina din pacate, infractorul sta dupa gratii In timpul saptamanii ar fi mai ok o intalnire de banditi.. Sigur, duminica sau in timpul saptamanii. Nici eu nu pot de 1 mai (sarbatorim prin munca ) Numai bine, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 As vrea sa le centrez saptamana care vine, ca atunci cand iau mana de pe ghidon, trage dreapta..si cred ca de la asta e.. Salutare, Banditriderule! Dupa cum spui, trage dreapta fara sa tii de fraie. Parerea mea e ca: 1) Nu ai aliniat roata spate ca-lumea, sau (ceva mai grav) ai cadrul strambat.... banditoasa ta ai luat-o de noua, sau second-hand? 2) Batea foarte tare vantul din stanga cand ai facut testu', si 3) Erai putin inclinat pe dreapta cand ai facut testul 4) Aveai vreo tri chile de monede de-un ban in buzunarul dreapta....... mai si glumim.... Intrebare: unde e petecu': e pe lateral dreapta al benzii de rulare al caquciucului? Sau e pe mijloc... eu cred ca e pe mijloc. Logic si normal, de la o roata spate (sa zicem) dezechilibrata nu poti avea trageri de directie..... parerea mea... Poate ca apar doar ceva vibratii.. la anumite rotatii ale rotii.... o mica lambada cu _uruletzu.... Oricum, verifica aliniamentul rotilor. Ai nevoie de un prieten, o scandura dreapta (verificata ochiometric)de vreo 3 metri, un subler (sau liniar), un creion, o hartie si putina aritmetica plus talent la ochit tzinte si vericat distante..... DECI: 1) - masoara latimea cauciucului spate si latimea cauciucului fata (cauciucu' spate e mai lat (normal) ca ala din fata); 2) - scade valoarea latimii fata din valoarea latimii spate. Imparte rezultatul la 2 (doi), vei obtine un DELTA; 3) - pune prietenul (sau socrul, sau vecinul, sau oricine altul, cu conditia sa fi stat vreo-data pe o motocicleta) sa stea pe motor; 4) - aliniaza rotile si rectifica pozitia prietenului pe motorul tau... si sa nici nu sufle...sa fie statuie.... 5) - ia scandura si aliniaz-o lateral pe roata spate, cat mai paralela cu planul rotii spate (ai nevoie de putin simtz geometric, ochiometric si de tzintire); 6) - vezi daca roata fata e aliniata (e paralela) cu scandura, si daca DELTA se regaseste intre scandura si roata fata..... Daca nu le ai aliniate, ajusteaza din reglajul de la rotile spate.... Un mic truc: sa nu ai incredere 100% in liniutzele de pe vernierul de reglaj... 7) - fa si niste verificari ochiometrice suplimentare absolut necesare: du-te in fata vreo 10 metri, apoi 15, apoi 20 m si iuta-te la aliniament ( cu prietenu pe motor... la fel, du-te si in spatele motorului... 8) - eventual il rogi pe un prieten sa o conduca si tu sa verifici de pe loc..... Succes. Numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 (editat) cu motocicleta fara cric pus, tu stai pe ea si o ti cat se poate de dreapta. verifici nivelul adevarat al uleiului. acela este atunci cand motocilceta e pe doua roti si merge/ pe drum drept deci nu pe cric, pt ca se inclina volumul de ulei si citirea pe joja e eronata Singura adaugire ar fi ca prin manual scrie ca motorul trebuie pornit, tinut cateva minute pornit, oprit si dupa un minut citesti uleiul. (poza 1) Alt manual, cam aceeasi recomandare. (cand spune la idle speed se va intelege ca motorul e deja incalzit) Mesaj completat Pentru cei care folosesc uleiuri cu vascozitati diferite fata de ce recomanda manualul, iata niste lucruri importante de stiut. Editat Mai 1, 2010 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 Salut,am facut si eu buba adica mai mult Bandit-ul.Caut suportu de scarita adica ce este incercuit in poz Mi sa rupt exact unde este cu negr M-ati putea ajuta sa gasesc sau macar sa-mi spuneti unde as putea cauta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deviltry Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Guys, aveti la-ndemana un manual de Bandit 650SA 2k7 - 2007 ? Reparatii / service /intretinere.... etc Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serhio_bollox Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 azi am calarit si eu prima oara cu adevarat.....mai cu greseli (murit motor), mai cu poticneli, da invatam , invatam si punem in practica. A fost vreme ok pe aici , lumea la padure, orasul gol....foarte fain . :-)motorul merge bine , mai am nevoie de mici reglaje la motocicleta. sa ii schimb uleiul in furca. Cineva (motociclist vechi, dar de speed) s-a suit pe el si a zis ca telescopul spate e moale de tot dupa standardele lui si ca da in "cap " . La acela se schimba uleiul ? sau e capsulat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Salut,am facut si eu buba adica mai mult Bandit-ul.Caut suportu de scarita adica ce este incercuit in poz Salutare, Paul. Se mai intampla sa facem si bube.. .. sper ca tu esti OK! Csrie mai pe larg cum ai reusit sa faci cunostintza cu planeta.. . daca vrei Sper sa gasesti pirghiutza Numa bine si ai grija ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.