razvanusv Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 sa zicem in treapta a 6-a cu 50 km/h Consuma vreo 7-8 litri la suta in conditiile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Salutare tuturor. Uitati-va la asta: http://www.1000ps.at/testbericht-2348609-Suzuki_GSX1250F_ABS Eu nu le am cu linkuri, chestii de-astea calculatoriste .... asa ca (virgula) copiati de mai sus.... Arw, ce mai e nou cu scurgerea ta de oloi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Consuma vreo 7-8 litri la suta in conditiile astea. Este mult subturat motorul pentru asemenea viteza... 7-8 % nu prea cred, insa oricum nu e de bine (adica un motor nu va consuma cel mai putin atunci cand se afla in treapta cea mai mare ruland cu o viteza mica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Salut Marmotzell cu mine te-ai intalnit. Bine ai venit in Buc. Frumos echipamentul tau. E o discutie cu 3-4 pagini inapoi despre consum. Banditosule nu ma bag eu la strans suruburi ca sunt prea panicos si nu am tubulare. O sa-mi iau un semering pentru alternator si o duc la mecanic sa desfacem alternatorul sa ne uitam sa vedem cum e. Schimbam semeringu pana una alta si daca e si alta problema atunci mai vedem . Sansa sa fie o chestie de imbinare la aluminiu mi se pare prea mica si prea fatalist. Sa o luam cu chestii mici. Daca as intelege nemteasca ti-as raspunde dar nu inteleg nemteasca deci nu comentez la link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Schimbarea unui semering nu e un capat de tara. E buna si metoda strangerii, insa e doar momentana. Acel semering pana la urma tot va ceda. Ca tot veni vorba de consum ... ati observat vreo diferenta intre benzinele bagate (la consum, normal)? Eu cand bag benzina buna se consuma ca dracu si nu pot spune ca trag de motor mai mult, merg la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Este mult subturat motorul pentru asemenea viteza... 7-8 % nu prea cred, insa oricum nu e de bine (adica un motor nu va consuma cel mai putin atunci cand se afla in treapta cea mai mare ruland cu o viteza mica) Te rog, dak vrei sa oferi o explicatie suplimentara la afirmatia ta. In sensul k eu din kte am inteles, consumul este legat de turatie (k altfel nu intra benzina in motor :-/ ). Si ce implicatie are motorul la turatie mica (pentru mine se traduce in uzura putina). Pe de alta parte zicea cineva de un 4.8 la un mers "cuminte" (100-120). La mine pe DN1 Bucuresti-Ploiesti (pt k fac naveta o data pe saptamana aksa) cuminte inseamna 70-90 (desigur, intr-a 6-a). Multumesc pt raspunsurile de pana acuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Deci...in functie de viteza si de turatie motorul depune un efort mai mare sau mai mic sa mentina acea viteza. La 60 km/h in treapta 6 ai undeva sub 3000 rpm, motorul se chinuie sa mentina acea viteza si are nevoie de gaz pentru asta. cat priveste mersul cuminte, nu inseamna neaparat viteza, ci si cat de tare tragi ca sa ajungi la acea viteza!! Si daca tot suntem aici, daca tu ai 60km/h in treapta 6, cum ajungi la 100 km/h de aici!? Cobori in trepte sau accelerezi direct? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Deci...in functie de viteza si de turatie motorul depune un efort mai mare sau mai mic sa mentina acea viteza. La 60 km/h in treapta 6 ai undeva sub 3000 rpm, motorul se chinuie sa mentina acea viteza si are nevoie de gaz pentru asta. cat priveste mersul cuminte, nu inseamna neaparat viteza, ci si cat de tare tragi ca sa ajungi la acea viteza!! Si daca tot suntem aici, daca tu ai 60km/h in treapta 6, cum ajungi la 100 km/h de aici!? Cobori in trepte sau accelerezi direct? Dak am nevoie de o accelerare ma rapida, desigur k schimb treptele (am observat k a 4-a e suficient...), dak vreau doar sa maresc viteza de deplasare (adik nu fac depasiri sau alte ghidusii) accelerez lin intr-a 6-a si o astept pe ea sa ia viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 hehe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 hehe. e cea mai reusita asta .parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teo3 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 (editat) Fratilor, si mai ales Marmotzell, nu stiu cati de aici stiu cum functioneaza exact un motor si mai ales ce are nevoie ca el sa functioneze optim, cert este ca nu numai de benzina are nevoie. Deci, mergeti cu ele subturate si o sa le schimbati mai curand decat daca mergeti cu ele la limita zonei rosii. Ideea este ca un motor trebuie sa se unga, ca sa se unga pompa trebuie sa bage ulei in circuit si asta se petrece la turatie, asa ca un motor folosit la turatii prea mici nu se unge cum trebuie, aceeasi discutie este si in cazul in are se practica wheelie, pt ca motorul nu este, si mai ales sorb-ul de la pompa de ulei, proiectat sa functioneze cu motorul in alta pozitie decat la orizontala, de aici rezultant o ungere deficitara, si mai departe trageti voi concluziile. Asa ca, turatie mica nu inseamna neaparat uzura mai mica, facand analogia ca cu cat e mai aproape de 0 turatia si uzura este mai mica. Calariti in siguranta si cu turatia optima si adaptata pentru treapta de viteza, viteza, caliatea drumului, curbe, etc, nu va ganditi numai la consum, pana la urma v-ati luat motorete sa va ganditi ca o sa consume muult mai putin decat o masina, sau le-ati luat ca sa incercati placerea pe care ti-o ofera o astfel de jucarie. eu unu nu mi-am pus niciodata problema ca a consumat 5,8 sau 5,9 poate 6, acum depinde si de cum se merge cu ea, cauciucuri, benzina, filtre, bujii, carburatoare reglate mai bine sau mai prost, naked sau semicarenata, plm, (uite ca ma faceti sa vorbesc prostii ) o gramada de luat in calcul. Bucurati-va de ea as cum este, cu un consum mai mare sau mai mic. Cele bune, teo. ps: De consumat nu e neaparat nevoie sa consume mai putin, cu toate ca in trapata 6 si 3000 rpm ai cuplu fix egal cu 0, deci cand o sa vrei sa accelerezi o sa o chinui de nu vreo sa stii, deci e posibil ca si consumul sa creasca un pic din aceasta cauza. Hehe, nu-i rea sigla, este reusita. Editat Mai 7, 2010 de teo3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Da, arata foarte bine, numai ca in poza e un bandit NAKED Sper sa nu se supere "semicarenatii" TEO: foarte bine punctata chestia cu consumul, turatii si alte lucruri bine de stiut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 (editat) Fui la mecanic . E simeringu (simering nu semering ca am gresit mai devreme ) belit. Comanda altu - vine in 2 saptamani la pachet cu alte oringuri ( se vand impreuna ). Ma costa 128 RON setul asta de simeringuri . Daca nu mai tin minte ce tip de ulei ( syntetic nesintetic ) (stiu Castrol ) am pus cand am inlocuit ultima oara, pot sa completez cu ce ma duce pe mine capul ? ( raspunsul o sa fie nu , dar macar am incercat ) . Sigla ne place cat de cat. Viteza de croaziera : 120km 6000rpm .. ca de aia sunt acolo unde sunt pe indicator. In general 5000-7000 la drum lung. Editat Mai 7, 2010 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teo3 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 poti sa completezi dar sa fie acelasi lucru, nu neaparat aceeasi marca, dar daca este sintetic, semi-sintetic, mineral, sa fie la fel si foarte important este idicativul. de ex: 12W40 sau 15W50, 20W50 (cu asta merg eu), asta trebuie sa fie neaparat acelasi, daca nu mai stii exact ce ai pus ar fi bine, asa cum ai zis si tu, sa-l schimbi cu totul (plus filtru ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Baieti (si in special Teo dar si restu) sunteti minunati. Tot respectu pt voi, si multmumesc de informatii. Acuma asta e... io trageam nadejde sa scot sub 4, dar dak asta implica defectiuni, uzuri nejustificate & co. nu merita !!. Ne vedem saptamana asta prin bucuresti, sa facem si noi cunostiinta si sa va mai intreb si eu una-alta??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 sigla e o Âşchiță Sunt multe lucruri care nu-mi palc...dar era ca idee. Motivul principal e sa o pastrez in format vectorial la maxim 2 culori, d-aia arata mai 'artistic' asa. Eu as renunta la pistoale si la textul de sus...uite-asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teo3 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Ne vedem, ne vedem, problema este timpul, ca este putin rau, si alerg dintr-o parte in alta, nici sa o spal nu mai ajung. si mai am de facut una alta la ea si nu reusesc, apropos, un itp mai lejer asa, unde as putea sa fac si eu? in sensul sa nu o caute chiar peste tot, ca deh, are deja 10 ani, nu mai fecioara, pe ici pe colo ar mai fi de reparat, schimbat, etc, stiti voi. Asa, si cam al ce bani, ar fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Ne vedem, ne vedem, problema este timpul, ca este putin rau, si alerg dintr-o parte in alta, nici sa o spal nu mai ajung. si mai am de facut una alta la ea si nu reusesc, apropos, un itp mai lejer asa, unde as putea sa fac si eu? in sensul sa nu o caute chiar peste tot, ca deh, are deja 10 ani, nu mai fecioara, pe ici pe colo ar mai fi de reparat, schimbat, etc, stiti voi. Asa, si cam al ce bani, ar fi? Salut, Ma intereseaza si pe mine un ITP mai lejer, are 19 ani . Am auzit de Fundeni ca e ok si la Bragadiru la fel. Pretul e intre 50 si 150, depinde unde il faci, fara "atentia" de rigoare, bineinteles. E si un topic despre asta. Numai bine, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 sigla e o Âşchiță Sunt multe lucruri care nu-mi palc...dar era ca idee. Motivul principal e sa o pastrez in format vectorial la maxim 2 culori, d-aia arata mai 'artistic' asa. Eu as renunta la pistoale si la textul de sus...uite-asa! Meserias posteru'asta banditos, dar am o parere: e prea "western", americanesc... gen Harley Davidson, sau, ma rog, Indian.. si aia, americanii si-au facut licentza chiar si pe zgomot (!), miriitul produs de esapament.... sunt americanii astia niste exclusivisti... eu nu mi-as face o sigla ce sa semene cu ale lor... din mandrie... doar asa, sa nu "ling" sau sa copiez.... Eu imi inchipui o sigla gen JAPONEZ, cu un desen animat de-a lor... simplu, bun, indestructibil, optim, fara briz-brizuri inutile... cum de-altfel e BANDITUL! Mi-am spus doar parerea... Hai salutare. Arw, ce mai face bandita ta? Ai rezolvat ceva cu scurgerea? Mesaj completat Scuze, Arw... doar acu' am citit mailu' tau cu mecanicul si cu simeringu" Succes. PS: e corect si-asa, si-asa. Si(e)mering vine din limba germana, ca de altfel o gramada de alti termeni tehnici de organe de masini (de ex.: tarod, shurub, shurubelnitza, stift, bormasina, shplint, tarod, flansha, nit, etc), si se scrie: "siemering". Se citeste "zimering"... asa ca nu e o drama sa-l scriem simering sau semering.... oricum finalitatea conteaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 apropos, un itp mai lejer asa, unde as putea sa fac si eu? in sensul sa nu o caute chiar peste tot, ca deh, are deja 10 ani, nu mai fecioara, pe ici pe colo ar mai fi de reparat, schimbat, etc, stiti voi. Asa, si cam al ce bani, ar fi? LaMa intereseaza si pe mine un ITP mai lejer, are 19 ani . Am auzit de Fundeni ca e ok si la Bragadiru la fel. adistar, pod fundeni, 50 ron Meserias posteru'asta banditos, dar am o parere: e prea "western", americanesc... gen Harley Davidson, sau, ma rog, Indian..si aia, americanii si-au facut licentza chiar si pe zgomot (!), miriitul produs de esapament.... sunt americanii astia niste exclusivisti... eu nu mi-as face o sigla ce sa semene cu ale lor... din mandrie... doar asa, sa nu "ling" sau sa copiez.... Eu imi inchipui o sigla gen JAPONEZ, cu un desen animat de-a lor... simplu, bun, indestructibil, optim, fara briz-brizuri inutile... cum de-altfel e BANDITUL! Mi-am spus doar parerea... Hai salutare. si eu am incercat sa evit cat pot de mult americanismul, numai ca nu prea ai cum. La un sarci pe goagal la "bandit" primesti ca raspuns mobra si neni cu palarie si bandana rosie la gura. asa ca io le-am combinat. Ar mai fi o idee, bandit ca imagine este si Zorro sau un mexican mai rotund cu-n ditai sombrero, dar primul e penibil si al doilea e prea funny. Eu as fi incercat ceva european, dar asta inseamna sa folosesc litere arhaice sau ceva de genu'... personal nu ma omor dupa literele/scrisul asiatic, deci e de gustibus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 ITP in bucuresti eu mi-am facut pana acum la Cutitul de Argint, pe langa autogara filaret. E un gagiu George (posesor de KTM cu akrapovic foarte galagios) super-de-treaba omu. face un ITP destul de superficial (trebuie neaparata sa ai oglinzi, sa mearga semnalele, faru si franele si e musai sa ai cauciucurile in dimensiunile din talon/carte de identitate) ultima data am dat 90 de lei Mesaj completat AutoMecanica parca ii spune... scuze ca am postat in doua parti dau sunt foarte ocupat cu munca...din pacate... ce ziceti? ne vedem sambata la o bere n/a p-aci prin bucuresti? daca da, alegeti o ora si un loc de intalnire si sunt si eu prezent. Mesaj completat PS: am fost anu trecut cu un coleg cu un kawa z750... n-avea oglizi.. nea George a luat oglinzile de la KTM personal, le-a montat pe kawa si i-a tras doua poze ca sa le trimita la RAR (asa se face) dupa care le-a demontat, le pus inapoi pe KTM si gata ITP-ul... deci omu e destul de "indulgent"... mai ales cu tobele... so... cheers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Si eu sunt pentru intalnire . eu am o mare problema ca trebuie sa completez uleiul ca e la low si stiu ca am pus 10w40 Castrol , dar nu stiu daca era sintetic sau alta balarie . si gagiu care mi-a facut schimbu nu raspunde la telefon....so panica panica panica. as vrea sa pun sintetic . Ce sa fac Ce sa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Si eu sunt pentru intalnire . eu am o mare problema ca trebuie sa completez uleiul ca e la low si stiu ca am pus 10w40 Castrol , dar nu stiu daca era sintetic sau alta balarie . si gagiu care mi-a facut schimbu nu raspunde la telefon....so panica panica panica. as vrea sa pun sintetic . Ce sa fac Ce sa fac. sa-l mai suni pe tip sau sa faci schimbul (daca nivelul nu e sub minim poti sa te dai, mai incet asa...fara sa o incingi) maine ma duc si la itp la Fundeni, dimineata si eu sunt pentru intalnire , dar mai pe la pranz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Dar de ce ne trebuie o sigla ? ca eu sunt cam nedumerit..conteaza ca suntem motociclisti, nu trebuie neaparat sa ne facem remarcati..Oricum recunoastem in trafic un bandit.. Cat despre sigla, mai trebuie lucrat la ea..era dragut ceva mai simplu, fara prea multa munca..eventual "Bandit" scris in japoneza..tare curios sunt cum arata ) Fara americanisme !!! Fara cowboy, fara fontul ala de western ) ps. e vreo intrunire despre care vorbiti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 eu propun o intalnire maine dupa-amiaza pe undeva prin bucuresti la un cico/bere n/a... astept sa vad p-aci cine se mai anunta si maine dimineata stabilim o ora si o lacatie... de principiu, as spune ora 16:00 insa ca locatie n-am nicio idee decat la arc... so.. astept propuneri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.