Ovi_zd3 Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Ovi, hai sa-ti dau un indiciu cu ebay-ul: sa zicem ca trebuie sa platesti factura EON, cum faci? te duci la ghiseu si o platesti sau cauti pe cineva care plateste facturi? trimitemi id-ul tau de mess p privat sau chiar aici ca sa imi explici mai multe sau dami add drakula97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 (editat) da, ploo de azi noapte, cred ca o sa ma resemnez si o sa ma bag la un pahar de vin. plec sa vad cu vinul ala. Hai noroc, si eu am desfacut sticla acum juma de ora Editat Mai 16, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danche2003 Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Salutare. nu stiu daca aici ar trebuie sa prezint si sa pun si o intrebare dar avand in vedere ca sunt si eu un nou posesor de Bandit nu cred ca s-ar supara cineva pe aici. Bandit-ul este din 2003 si sunt foarte entuziasmat de el, de manevrabilitatea lui si de simplitatea lui. Am pus si niste poze pentru impresia artistica, dupa care vin cu o intrebare ... cine m-ar putea ajuta... ?? Unde gasesc si eu un suport pentru topcase, am un topcase dar imi trebuie acel suport metalic care se monteaza cred ca pe langa sa. In principiu m-ar interesa second dar daca imi recomanda cineva vre-un loc de unde as putea sa iau unul nou la un pret rezonabil nu m-as da la o parte. Multumesc anticipat si sper sa va placa pozele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Salutare. nu stiu daca aici ar trebuie sa prezint si sa pun si o intrebare dar avand in vedere ca sunt si eu un nou posesor de Bandit nu cred ca s-ar supara cineva pe aici. Bandit-ul este din 2003 si sunt foarte entuziasmat de el, de manevrabilitatea lui si de simplitatea lui. Am pus si niste poze pentru impresia artistica, dupa care vin cu o intrebare ... cine m-ar putea ajuta... ?? Unde gasesc si eu un suport pentru topcase, am un topcase dar imi trebuie acel suport metalic care se monteaza cred ca pe langa sa. In principiu m-ar interesa second dar daca imi recomanda cineva vre-un loc de unde as putea sa iau unul nou la un pret rezonabil nu m-as da la o parte. Multumesc anticipat si sper sa va placa pozele. Felicitari pt achizitie ... pai poti sa iti faci singur suportu nu e chiar asa greu ... eu am facut la gs-u dupa cel de bandit si a iesit ff bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 (editat) Unde gasesc si eu un suport pentru topcase, am un topcase dar imi trebuie acel suport metalic care se monteaza cred ca pe langa sa. In principiu m-ar interesa second dar daca imi recomanda cineva vre-un loc de unde as putea sa iau unul nou la un pret rezonabil nu m-as da la o parte. eu pe banditul vechi am avut din asta: http://www.louis.de/_40f88a0c41c60f393d48a...x=0&cmd.y=0 pe cel nou: http://www.louis.de/_40f88a0c41c60f393d48a...x=0&cmd.y=0 de amandoua am fost foarte multumit si le recomand. depinde de tine cati bani vrei sa bagi si cum vrei sa arate. personal nu sunt adeptul chestiilor improvizate decat daca intradevar stii ce faci. nu as vrea sa se rupa ceva pe la 100/h si sa ma trezesc ca-mi zboara borfele ... (si n-as vrea sa fiu nici in pielea celui din spatele meu cand se intampla asa ceva... ) in alta ordine de idei ati mai facut rost de vreun manual de service pentru 650 k7-? eu am unul dar este pentru 1250k7 (daca intereseaza pe cineva...) Editat Mai 16, 2010 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 (editat) m-am hotarat sa va arat si fratiori banditului ... este vorba de un GS450 si un GS500 .... Cel de 450 este demontat si ma gandesc sa il fac un bobber , nu stiu exact ce va iesi dar sa speram ca va iesi bine, este pcat ca o motocicleta atat de rara sa dispara...daca putei sa ma ajutati cu niste idei ar fi super Cel de 500 are o mica problema la motor, intr-e 3500 si 4000rot/min se aude un tacanit, simeringurile la furca, cablu kilometraj si multe altele Mesaj completat personal nu sunt adeptul chestiilor improvizate decat daca intradevar stii ce faci. nu as vrea sa se rupa ceva pe la 100/h si sa ma trezesc ca-mi zboara borfele ... (si n-as vrea sa fiu nici in pielea celui din spatele meu cand se intampla asa ceva... ) nici eu dar decat sa dau 100euro pe 2 bucati de tabla si 2 bucati de tzeva mai bine il construiesc singur sau o tabla indoita Editat Mai 16, 2010 de Ovi_zd3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 (editat) nu cred ca intra apa pe nicaieri. am mers si io pe ploaie cu banditul si am observat ca cu cat era mai frig (daca ploua) cu atat trebuia sa reduc din viteza. cu alte cuvinte impresia mea este ca se raceste motorul prea tare, adica iese din parametrii normali de functionare. relantiul scade la minim si trebuie sa o urc in ture ca sa obtin ce vreau. adica daca normal il tin la drum la 4-5 mii de ture pe ploaie trebuie sa il tin la 6-7 mii. si aici ma refer la mers la drum intins pe ploaie ca daca opresti pe la stopuri motorul se incalzeste...daca e frig dar nu ploua e mult mai bine. apa care vine direct pe motor (motorul fiind expus direct) il raceste cu atat mai mult cu cat mergi mai repede... (e logic, motorul e spalat de mult mai multa apa). dar poate gresesc si la amandoi ne intra pe undeva apa in motor... Salut, refuz sa cred ca asta ar fi problema.Cat sa raceasca o ploaie de primavara?atunci la o temperatura de -10C ce ne-am face? Tot ieri am patit-o si eu pt a nu stiu cata oara.Merge in 3 pistoane(motivul pt care trebuie sa tragi mai mult de gaz ca sa pastrezi turatia + sunetul de drujba).Precizez ca motorul era incalzit bine dupa 13km facuti in oras.Bine ca bagasem benzina inainte, altfel iar opream sa alimentez convins ca asta ar fi motivul pt care se comporta asa (mi s-a intamplat in trecut). Editat Mai 16, 2010 de spn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Banditi, eu o sa fiu pe la 19.30 la fantani, la concert. O sa stau pe langa motor. Ascult muzica, beau o bere fa. Daca mai e cineva interesat, ne vedem pe acolo... PS Pofta mare cu vinul ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Salut,refuz sa cred ca asta ar fi problema.Cat sa raceasca o ploaie de primavara?atunci la o temperatura de -10C ce ne-am face? Tot ieri am patit-o si eu pt a nu stiu cata oara.Merge in 3 pistoane(motivul pt care trebuie sa tragi mai mult de gaz ca sa pastrezi turatia + sunetul de drujba).Precizez ca motorul era incalzit bine dupa 13km facuti in oras.Bine ca bagasem benzina inainte, altfel iar opream sa alimentez convins ca asta ar fi motivul pt care se comporta asa (mi s-a intamplat in trecut). am patit si eu acelasi lucru la banditul vechi. prima data m-am cam speriat... dar dupa a inceput sa-mi placa .... mai ales dupa ce m-am prins (cu ajutorul unor prieteni priceputi) ce se intampla. fenomenul este urmatorul: nu are nici o legatura cu apa care spala motorul... e adevarat ca se raceste un pic mai tare... dar ce ar insemna ca daca dai ture la -20 de grade sa moara de tot (din drumurile mele de iarna doar calaretul sufera de frig... banditul dupa ce se incalzeste, trage de rupe la -20 ajutat si de aerul rece din admisie.). problema apare mai ales cand mergi la viteze mici si medii prin ploaie: apa aruncat de roata din fata si cea care vine de sus (mai ales la variantele naked) curge pe blocul motor si se prelinge pe langa pipele bujiilor. cine a facut singur un schimb de bujii la banditi a vazut cat de adanc sunt bagate si de obicei ce praf gasesti acolo, cu tot dopul ala de cauciuc care le inchide. deci se umple cu apa si apare fenomenul de furt al curentului (face un scurt intre masa si electrodul central). de aici mersul neregulat in 3 sau 2 sau chiar opritul complet. ca rezolvare ori mergi mai repede si atunci fileurile de aer arunca apa de pe capacele motorului fie tragi pe dreapte, scoti fisele, le stergi le usuci si o iei de la capat!!! ca experienta nu am intalnit acelasi fenomen la varianta pe care merg acum k7, cu injectie. poate inca nu am prins "ploaia" care trebuia sau sistemul asta nou cu bobina de inductie in capul fiecare bujii e mai waterproof. dar nu e timpul pierdut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 pina la urma vinul a fost prost asa ca am scos motoru' la o tura mica. am pus pe el o baterie imprumutata, care e in stare mai buna decit a mea, ca sa testez daca nu e cumva si de la asta. si nu e. tot asa face, l-am oprit de citeva ori sa verific. am incercat si pornirea cu gaz si fara, nici o diferenta. la rece a luat-o teava, nici o tura n-a apucat sa dea demarorul la motor si a pornit. am testat daca bobinele dau scinteie la cald, si dau. am scos bujiile sa le verific culoarea si toate sint prea albe parca, in afara de una care e putin innegrita. as banui ca e amestec prea sarac, merita incercata varianta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 pina la urma vinul a fost prost asa ca am scos motoru' la o tura mica. am pus pe el o baterie imprumutata, care e in stare mai buna decit a mea, ca sa testez daca nu e cumva si de la asta. si nu e. tot asa face, l-am oprit de citeva ori sa verific. am incercat si pornirea cu gaz si fara, nici o diferenta. la rece a luat-o teava, nici o tura n-a apucat sa dea demarorul la motor si a pornit.am testat daca bobinele dau scinteie la cald, si dau. am scos bujiile sa le verific culoarea si toate sint prea albe parca, in afara de una care e putin innegrita. as banui ca e amestec prea sarac, merita incercata varianta asta. referitor la culoarea bujii ...si la mine eram cam albicioase ... nu erau caramizi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 pina la urma vinul a fost prost asa ca am scos motoru' la o tura mica. am pus pe el o baterie imprumutata, care e in stare mai buna decit a mea, ca sa testez daca nu e cumva si de la asta. si nu e. tot asa face, l-am oprit de citeva ori sa verific. am incercat si pornirea cu gaz si fara, nici o diferenta. la rece a luat-o teava, nici o tura n-a apucat sa dea demarorul la motor si a pornit.am testat daca bobinele dau scinteie la cald, si dau. am scos bujiile sa le verific culoarea si toate sint prea albe parca, in afara de una care e putin innegrita. as banui ca e amestec prea sarac, merita incercata varianta asta. Nu-s mare expert, insa nu cred ca e problema de compresie. Un motor cu compresia varza nu porneste la rece asa cum zici ca porneste al tau. Incearca un reglaj al amestecului, poate ii dai de cap. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Nu-s mare expert, insa nu cred ca e problema de compresie. Un motor cu compresia varza nu porneste la rece asa cum zici ca porneste al tau. Incearca un reglaj al amestecului, poate ii dai de cap. Succes! sper. o alta explicatie pt. faptul ca la cald porneste mai greu ar fi ca nu-s reglate supapele, la cald se dilata si dispare jocul de la rece si stau putin deschise, micsorind compresia. ele au fost verificate relativ recent, dar erau cam la limita inferioara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Nu e asa...supapele nu stau niciodata deschise decat atunci cand sunt in contact cu axa cu came. In rest supapele se inchid sub presiunea arcurilor. Cand jocul la supape este mai mare, deschiderea si inchiderea supapelor se face mai devreme, astfel amestecul care intra este prea putin, iar evacuarea gazelor este insuficienta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Am un Bandit de 250 (e acelasi sasiu ca la cel de 400) iar pozitia la mers cam lasa de dorit, e prea aplecata. Banditu este dotat cu semi-ghidoane din fabrica, pe care as vrea sa le inlocuiesc cu ghidon intreg. Am gasit la louis o gramada, dar nu stiu ce sa comand. http://www.louis.de/_30067bee04b54dace5070...r&grwgr=460 Cine si-a mai schimbat ghidonu? Ce recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 (editat) Mi-am comandat neste oringuri pentru alternator ( pentru ca imi curge ulei ) si au venit la pachet. Codul ar fi 3178027X50 #20-2 pe imaginea respectiva. Problema mea este urmatoarea: au venit 2 oringuri de acelasi diametru, dar unul este mai gros decat celalalt. Momentan l-am montat pe cel mai subtire sa vad daca e bun. Stie careva sigur ce tip de oring trebuie acolo ? ( Nu imi spune-ti ca trebuie la fel ca cel pe care l-am scos pentru ca nu am incredere in cel pe care l-am scos pentru ca a fost inlocuit de cineva). Acum sa definesc ce inseamna acolo : cand desfaci alternatorul de baia de ulei desfaci 3 suruburi si iese din incinta respectiva. (are o roata dintata si un oring ce ar trebui sa etanseze in momentul in care il montezi. maybe i can find a pic aaaand i have found my answer: Editat Mai 17, 2010 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Am un Bandit de 250 (e acelasi sasiu ca la cel de 400) iar pozitia la mers cam lasa de dorit, e prea aplecata. Banditu este dotat cu semi-ghidoane din fabrica, pe care as vrea sa le inlocuiesc cu ghidon intreg. Am gasit la louis o gramada, dar nu stiu ce sa comand. http://www.louis.de/_30067bee04b54dace5070...r&grwgr=460 Cine si-a mai schimbat ghidonu? Ce recomandati? Salutare, eu mi-am schimbat ghidonu cu unul enduro luat de la MyMoto din Cotroceni. Problema la tine e ca pe langa ghidon, trebuie sa-ti mai cumperi si prinderile pentru un astfel de ghidon... ghidoane gasesti o gramada de toate marimile. gandeste-te ce anume vrei tu. Daca te intereseaza, eu am ghidonu original de la banditu meu cu care n-am ce sa fac. ti-l dau, il montezi si vezi cum e. Cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Nu e asa...supapele nu stau niciodata deschise decat atunci cand sunt in contact cu axa cu came. In rest supapele se inchid sub presiunea arcurilor. Cand jocul la supape este mai mare, deschiderea si inchiderea supapelor se face mai devreme, astfel amestecul care intra este prea putin, iar evacuarea gazelor este insuficienta! unde am scris eu ca jocul e prea mare? jocul la supape in timp scade, nu creste (nu stiu explicatia). altfel nu ar trebui reglate niciodata. daca jocul e prea mic, cind supapele, culbutorii si camele se dilata la cald fix asta se intimpla, stau putin deschise tot timpul micsorind compresia. azi am mai incercat sugestia cuiva, sa vad daca nu porneste fara soc (probabil ca se gindea la amestec prea bogat) dar nu a vrut sa porneasca deloc (ceea ce cred ca e bine). a facut fix cum face cind incerc s-o pornesc la cald: se invirtea motorul si din cind in cind scotea un fel de pirtz (pardon) pe evacuare. nu va ginditi la rateu (adica explozie puternica). mentionez ca azi au fost putin peste 10 grade cind am incercat s-o pornesc (si e tinuta la umbra). in schimb vara la canicula, daca e tinuta citeva ore in soare porneste fara soc. o fi normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Eu stiu exact invers, jocul la supape creste . Adica axa se uzeaza si creste distanta intre culbutori si excentricul axei. Atunci apar si bataile de la culbutori. Ce spui tu referitor la distanta prea mica e ok. Mesaj completat Am recitit ce scrie in manual la reglajul valvelor, nu spune ca sa micsoreaza sau se mareste distanta, doar ca trebuie masurat si daca masuratorile sunt in afara celor date, trebuie reglat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 am vorbit cu cineva care a umblat in motoare mai mult ca mine si a zis ca cica s-ar micsora, dar nu e 100% sigur. el a invocat uzura supapei si a patului. acuma nu stiu ce sa zic. mi-a mai zis ca e foarte probabil sa fie problema de la nivelul plutitorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 ca experienta nu am intalnit acelasi fenomen la varianta pe care merg acum k7, cu injectie. poate inca nu am prins "ploaia" care trebuia sau sistemul asta nou cu bobina de inductie in capul fiecare bujii e mai waterproof. dar nu e timpul pierdut... Am prins eu (fara sa vreau) toate tipurile de ploi, de la rapaieli in oras pana la ruperi de nori si cateva sute de km de autostrada combinat burnita cu averse. Nu are absolut nimic. (e tot K7 pe injectie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 (editat) Salut,refuz sa cred ca asta ar fi problema.Cat sa raceasca o ploaie de primavara?atunci la o temperatura de -10C ce ne-am face? Tot ieri am patit-o si eu pt a nu stiu cata oara.Merge in 3 pistoane(motivul pt care trebuie sa tragi mai mult de gaz ca sa pastrezi turatia + sunetul de drujba).Precizez ca motorul era incalzit bine dupa 13km facuti in oras.Bine ca bagasem benzina inainte, altfel iar opream sa alimentez convins ca asta ar fi motivul pt care se comporta asa (mi s-a intamplat in trecut). am zis pe undeva ca daca este frig dar nu ploua efectul este mult redus. deci la -10 celsius daca soseaua este uscata nu ai probleme. insa la +15 celsius daca ploua cu galeata motorul iese din parametrii de functionare in conditiile in care mergi cu el la drum intins. poti face experienta: in toiul verii il lasi pe loc pornit si il pui sub jet de apa rece de la un furtun. ai grija sa il speli frontal ca sa nu ai impresia ca intra apa pe cine stie unde... si zi-mi ce ai observat. L.E -poate sa fie si efectul de furt de curent pe la bujii, dar la mine nu a mers niciodata in 3 cilindrii, doar mi-a scazut turatia de relanti ca si cand ar fi motorul rece si ezita sa traga la ture mai mici (unde tragea normal de altfel) la ture mari tragea fara probleme. Editat Mai 17, 2010 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Mi-am indreptat janta de dim la SAMA. A iesit ok, putina roncaiala (~5 cm) si vopsea sarita...abia se vede, oricum, se poate retusa usor cu pensula. Pun diseara niste poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 BV IcemaN, asta inseamna ca revii in peisaj. Imi pare rau sa va bat la cap dar eu revin la meteahna mea...Banditu papa cam mult... . Dar in rest, pana aqma sunt multumit de banditu meu :X. Se simte considerabil trecerea de pe Minsk pe tancu asta. Dar feelingul este extraordinar, franele mi se par geniale (are stock etriere Tokico cu pompa Nissin sau e ceva schimbat la mine???. Cat despre mersul pe ploaie, se simte o oarecare scadere a puterii, dar consider aproape normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danche2003 Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 eu pe banditul vechi am avut din asta: http://www.louis.de/_40f88a0c41c60f393d48a...x=0&cmd.y=0 pe cel nou: http://www.louis.de/_40f88a0c41c60f393d48a...x=0&cmd.y=0 de amandoua am fost foarte multumit si le recomand. depinde de tine cati bani vrei sa bagi si cum vrei sa arate. personal nu sunt adeptul chestiilor improvizate decat daca intradevar stii ce faci. nu as vrea sa se rupa ceva pe la 100/h si sa ma trezesc ca-mi zboara borfele ... (si n-as vrea sa fiu nici in pielea celui din spatele meu cand se intampla asa ceva... ) in alta ordine de idei ati mai facut rost de vreun manual de service pentru 650 k7-? eu am unul dar este pentru 1250k7 (daca intereseaza pe cineva...) merci pt link-uri, legat de cel home made sii eu sunt un pic in dubii... sincer imi este cam frica ... ai putea sa imi trimiti si mie cumva o poza cu cel de aluminiu ? sunt curios cum arata pe moto ... multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.