teo3 Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 (editat) Revin si eu cu o intrebare, rugaminete, sfat, etc. Stie cineva de unde pot sa iau si eu un soclu de bec (mufa) de la farul de faza scurta (cel din partea dreapta cum te uiti din fata) pentu un bandit S, deci cu carena? Sau sunt indetice cele doua, cel de faza lunga cu cel de scurta? Ideea este ca nu ma intereseaza nou, evident, poate are cineva ramas si nu mai are ce face cu el Asa, asta ar fi o aproblema, a doua, de unde iau si eu ceva sampon, spuma activa, ceva de spalat mai de calitate (as nu lase pete, etc, stiti voi), sau poate imi spuneti si mie niste pareri, recomandari vis-a-vis de spalarea motoretei. Stiu ca as putea sa ma duc la spalatorie, ca de majoritatea datilor asa am facut, dar as vrea cand mai prind ceva timp si vreme frumoasa poate o spal eu, asa cum mi-as dori eu, nu cum o spala baietii la spalatorie. PS: era cineva pe aici care intreba daca se opreste motorul cand ii astupi evacuarea, parca ursu. Ei bine, la mine se opreste dupa cateva secunde si cand iau mana rabufneste un pic, evident gazele acumulate si neenvacuate, deci se opreste. Acum, discutia nu e foarte relevanta, apropos daca se opreste sau nu, si daca asta este o cauza a lipsei compresiei sau nu, in sensul ca ce te faci daca nu este etansa (sau in fine, cat mnai etans) evacuarea? Testul pica din start pentru ca motorul nu se va opri si, conform celor zise, ar avea probleme cu compresia. Editat Mai 18, 2010 de teo3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 corect teo3, multumesc ca ai facut testul. daca nu e etansa evacuare nu e relevant, adevarat. spune-mi, ai incercat cu motorul incalzit, in ce conditii mai exact? intre timp am tot intrebat si m-am documentat si mi-au spus mai multi (in care am incredere) ca e posibil sa am nivelul prea mic (sau prea mare?) in camera de nivel constant, poate scot carburile in weekend sa masor. ce fel de bec ai? banuiesc ca nu e H4. daca e H4 am eu o mufa pe acasa, doar ca e putin prajita si trebuie sa reatasezi tu fire noi, au izolatia varza. daca nu, gasesti pe net cu tot cu fire. legat de spalat, eu nu o mai spal de mult la spalatorie, de cind mi-au dat nu stiu ce degresant care ataca aluminiul. sampon auto, doua PET-uri de 5l, citeva cirpe si o bere. oricum in Romania dupa o saptamina nu se mai cunoaste ca a fost spalata. daca sinteti curiosi cum arata carburile pe Kult (Keihin CVK32): http://myural.com/keihin_32cvk_disassembly.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Romania dupa o saptamina nu se mai cunoaste ca a fost spalata. 3 zile, DACA NU APUCA SA TREAZA INAINTEA TEA CISTERNA DE "CURATAT" STRAZILE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teo3 Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 3 zile, DACA NU APUCA SA TREAZA INAINTEA TEA CISTERNA DE "CURATAT" STRAZILE. LOL, corect, oricum pe mine m-a depaseste "stropitul" asta al strazilor, ca de spalat nici nu poate fii vorba, unde mai pui ca de multe ori este facut cu apa din Dambovita , in fine... pentru ursu: nu mai stiu cum era motorul, cald sau rece, pentru ca am incercat intr-o seara cand am plecat de la servici, cred ca era abia pornita, dap, cand mi-am adus aminte in timp ce ma imbracam de ce ziceai tu si mi-am zis hai sa vad ce se intampla. deci, era la rece, dar o sa incerc si la cald, dar banuiesca ca se va intampal acelasi lucru. acum de bec: becul nu stiu exact de care este, trebuie sa ma uit, ideea este ca ar trebui sa se potriveasca soclul in care sa se infiga becul. pe unde stai sau cum ne-am putea vedea sa incerc sa vad daca se infige soclul in farul meu, ca de refacut fire si altele pe acolo nu-i bai, nevoia este de bucata de plastic in care sa pun becul si firele si care sa stea fixata pe carcasa farului. cele bune, teo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 nu sint din Bucuresti, daca vrei fac o poza sa vezi despre ce-i vorba, dar mai bine zi ce fel de Bandit ai ca sa vedem ce bec e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 ce liniste-i p-aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Vine cineva pe la arc? eu o sa fiu p-acolo ca se mai intanesc si niste tovarasi bercenari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serhio_bollox Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 (editat) intrebare : Exista crash-paduri pt bandit ? gen lumanare ? speciale ? daca are cineva , eventual poate sa-mi zica dimensiunile (lungime , grosime ) si pozitia de aplicare ? am unde sa le fac din aluminiu sau teflon. multam fain ! Editat Mai 19, 2010 de serhio_bollox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 exista, unele de 100 de RON, altele de 500, depinde. toate se fixeaza la suruburile de la prinderile motorului din fata (cele cu tampoane de cauciuc). parerea mea e ca, putind sa cumperi ieftin, nu prea merita sa-ti bati capul sa faci. daca totusi insisti, nu le fa din aluminiu (ma refer la "ciuperca" propriu-zisa), pentru ca mai mult rau fac decit ajuta in caz de cazatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serhio_bollox Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 exista, unele de 100 de RON, altele de 500, depinde. toate se fixeaza la suruburile de la prinderile motorului din fata (cele cu tampoane de cauciuc). parerea mea e ca, putind sa cumperi ieftin, nu prea merita sa-ti bati capul sa faci. daca totusi insisti, nu le fa din aluminiu (ma refer la "ciuperca" propriu-zisa), pentru ca mai mult rau fac decit ajuta in caz de cazatura. linkuri? o poza , ceva? caq nu ma prind care sunt "prinderile motorului din fata" . Ideea era sa fac lumanari , nu ciuperci. Da daca gasesc "ready made " , cumpar.... da as cauta ceva concret . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 @serhio bollox Arunca un ochi AICI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Am unas intrebaras: Cum arata un bandit cu chestiile astea.. ca nu am gasit pe nicaieri si mi-ar parea (imi par ) interesante . Cu undertrai-ul nu sunt de acord pentru ca mai iei un damb din cand in cand care loveste in evacuari ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 linkuri? o poza , ceva? caq nu ma prind care sunt "prinderile motorului din fata" . Ideea era sa fac lumanari , nu ciuperci. Da daca gasesc "ready made " , cumpar.... da as cauta ceva concret . am luat set complet cu 120, transport inclus, vezi pe ebay. sau poti sa iei LSL cu 500. cautare "suzuki bandit crash bobbins/pads/mushrooms/protectors". locul unde se prind nu stiu cum sa ti-l explic mai bine, uita-te la motor si o sa fie evident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Uite un mushroom foarte tare, desi nu inteleg de ce doresti tu neaparat lumanari : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 intrebare : Exista crash-paduri pt bandit ? gen lumanare ? speciale ? daca are cineva , eventual poate sa-mi zica dimensiunile (lungime , grosime ) si pozitia de aplicare ? am unde sa le fac din aluminiu sau teflon. multam fain ! nu te supara... dar tu chiar cauti sau doar intrebi asa sa te afli in treaba... mi se pare foarte ciudat... ori esti incepator si habar nu ai de motoare... ori faci trafic doar ca sa-ti vedem reclama la piesele de bandit...e de ajuns sa dai o cautare pe google, sa te uiti pe site-ul suzuki sau louis si poti afla toate raspunsurile. si aici pe motociclism.ro s-a discutat problema ... moi is posmagii? te-as intelege daca ai fi intrebat ce parere avem intre diferite tipuri, modele, moduri de fixare... dar asa? Uite un mushroom foarte tare, desi nu inteleg de ce doresti tu neaparat lumanari : apropo de protectiile astea: mult timp am cochetat cu ideea de a-mi pune cadru sau ciperci d-astea. concluzia mea dupa ce am studiat cateva accidente (ale mele si ale pritenilor): protectia este eficienta la viteze mica, eventual caderi de pe loc, mai ales pentru zgarieturi minore. la viteze mari dar mai alea la cele foarte mari daunele sunt atat de mari incat nu mai conteaza. un amic a avut chair o problema deosebita: intr-o curba cu nisip s-a cam intins pe jos. motorul a alunecat vreo 10 m pe o ciperca dupa care a facut un salt in aer si a cazut pe cealalte parte, tot pe protectie. rezultat: cipercile raschetate (au lucrat foarte bine) si cardul STRAMB!!! exact in locul de prindere a protectie! energia impactului nu a fost disipata ci concentrata intr-un singur punct si anume in cadru... in rest motorul nu avea nimic, nci macar cateva zgarieturi pe carene. sincer parca as prefera sa schimb o maneta, un semnal cev,a decat cadrul... bine, ideal ar fi sa stam toti vertical pe 2 roti... dar mai stii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 apropo de protectiile astea: mult timp am cochetat cu ideea de a-mi pune cadru sau ciperci d-astea. concluzia mea dupa ce am studiat cateva accidente (ale mele si ale pritenilor): protectia este eficienta la viteze mica, eventual caderi de pe loc, mai ales pentru zgarieturi minore. la viteze mari dar mai alea la cele foarte mari daunele sunt atat de mari incat nu mai conteaza.un amic a avut chair o problema deosebita: intr-o curba cu nisip s-a cam intins pe jos. motorul a alunecat vreo 10 m pe o ciperca dupa care a facut un salt in aer si a cazut pe cealalte parte, tot pe protectie. rezultat: cipercile raschetate (au lucrat foarte bine) si cardul STRAMB!!! exact in locul de prindere a protectie! energia impactului nu a fost disipata ci concentrata intr-un singur punct si anume in cadru... in rest motorul nu avea nimic, nci macar cateva zgarieturi pe carene. sincer parca as prefera sa schimb o maneta, un semnal cev,a decat cadrul... bine, ideal ar fi sa stam toti vertical pe 2 roti... dar mai stii... aceste ciuperci, lumanari sau cum vrei sa le zici au un rol foarte clar: trebuie sa se rupa, trebuie sa preia energia de impact si sa se rupa. nu au voie sa deformeze cadrul etc. ciupercile de obicei sunt de teflon si se fixeaza in suport de aluminiu. ciuperca se rupe iar suportul de aluminiu se va deforma. tocmai ca sa NU se sparga motorul sau sa se deformeze cadrul. in cazul unui impact major, cu sau fara crashpaduri e tot aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 protectiile isi fac treaba, daca sint facute cu un minim simt de raspundere. cum ar fi sa scapi motorul pe-o parte la 5 km/h, find la 500 de km de casa si sa spargi un capac la motor? si stim cu totii ca-n special capacul din stinga, de la angrenajul de pornire, e foarte protuberant si predispus la spargere la Bandit. crash pad-urile sint facute sa protejeze cit de cit motorul la low-side-uri (cazatura pe-o parte, in special in curba), unde impactul cu solul nu e extrem de violent. daca sint facute cum trebuie, plasticul (sau teflonul, sau ce-o fi) se rascheteaza iar aluminiul SE INDOAIE. si daca o sa va uitati la ele de-aproape o sa observati ca sint facute in asa fel incit sa se indoaie, nu sa stea tepene si sa transmita toata energia cadrului. aluminiul iar nu e ales intimplator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Am si eu o intrebare , exista bord de bandit cu vitezometrul si turometrul pe cablu ? sau macar turometrul pe cablu ?? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Am si eu o intrebare , exista bord de bandit cu vitezometrul si turometrul pe cablu ? sau macar turometrul pe cablu ?? mersi Turometrul este legat de bobina la inductie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serhio_bollox Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 (editat) nu te supara... dar tu chiar cauti sau doar intrebi asa sa te afli in treaba... mi se pare foarte ciudat... ori esti incepator si habar nu ai de motoare... ori faci trafic doar ca sa-ti vedem reclama la piesele de bandit...e de ajuns sa dai o cautare pe google, sa te uiti pe site-ul suzuki sau louis si poti afla toate raspunsurile. si aici pe motociclism.ro s-a discutat problema ... moi is posmagii?te-as intelege daca ai fi intrebat ce parere avem intre diferite tipuri, modele, moduri de fixare... dar asa? apropo de protectiile astea: mult timp am cochetat cu ideea de a-mi pune cadru sau ciperci d-astea. concluzia mea dupa ce am studiat cateva accidente (ale mele si ale pritenilor): protectia este eficienta la viteze mica, eventual caderi de pe loc, mai ales pentru zgarieturi minore. la viteze mari dar mai alea la cele foarte mari daunele sunt atat de mari incat nu mai conteaza. un amic a avut chair o problema deosebita: intr-o curba cu nisip s-a cam intins pe jos. motorul a alunecat vreo 10 m pe o ciperca dupa care a facut un salt in aer si a cazut pe cealalte parte, tot pe protectie. rezultat: cipercile raschetate (au lucrat foarte bine) si cardul STRAMB!!! exact in locul de prindere a protectie! energia impactului nu a fost disipata ci concentrata intr-un singur punct si anume in cadru... in rest motorul nu avea nimic, nci macar cateva zgarieturi pe carene. sincer parca as prefera sa schimb o maneta, un semnal cev,a decat cadrul... bine, ideal ar fi sa stam toti vertical pe 2 roti... dar mai stii... da nepoate ....sunt si incepator si nu am habar de motoare. Nu intreb aiurea . Voi sunteti aia care ati cazut cu banditii ,deci ati testat utilitatea unor protectii sau a altora.Vreau sa stiu , vreau sa fac o alegere buna si discreta. De aceea nu am intrebat de crash bar-uri. 621 de pagini sunt multe si stufoase. Am gasit pana acum 3 variante : home made , de aluminiu si de teflon de firma . Ma interesau preturile ...e praf in tara, banii vin greu deci reducem de unde putem . Nu merg tare cu motorul , chiar vreau sa-l protejez la trante la viteza mica . Nu fii rau cu incepatorii , nu toti ne-am nascut invatati... Pe louis sunt poze generale , nu concreta la Bandit , modelul , anul. Si da , evident , posmagii sunt mai buni inmuiati. @ arw .... nu caut lumanari , orice merge . Adica ciuperci , lumanari.... dar nu crash bar-uri. Editat Mai 20, 2010 de serhio_bollox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Am si eu o intrebare , exista bord de bandit cu vitezometrul si turometrul pe cablu ? sau macar turometrul pe cablu ?? mersi nu exista nici un model de Bandit cu turometrul pe cablu si m-as mira sa existe vreo motocicleta cu asa ceva. ar fi o complicatie inutila. Banditul '95-'99 are vitezometru pe cablu, 600 si 1200. crash pad-uri: http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-Bandit-600-12...=item19bbab18cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 @ arw .... nu caut lumanari , orice merge . Adica ciuperci , lumanari.... dar nu crash bar-uri. da de ce nu crash bar-uri?! mi-am luat crash-bar-uri cromate de pe ebay pentru bandit si protejeaza exact partea de jos a motorului (aia care se sparge de obicei la cazatura. sunt destul de zdravene si psihologic mi se par un succes, de cand le-am pus nu am mai culcat-o niciodata ) ). cu alte cuvinte legea lui Murphy merge si aici. daca iti montezi crash bar/pad sansele sa cazi se diminueaza drastic ciupercile is mai mult pentru carenate, pentru naked merg bine crash bar-urile. cu conditia sa fie facute ca lumea nu de taica in atelier (am vazut si de astea) pe genunchi care strica toata estetica motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 pentru Bandit parca exista si niste crashbaruri mai discrete, vopsite in negru. pe Louis, daca nu ma-nsel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 da de ce nu crash bar-uri?!mi-am luat crash-bar-uri cromate de pe ebay pentru bandit si protejeaza exact partea de jos a motorului (aia care se sparge de obicei la cazatura. sunt destul de zdravene si psihologic mi se par un succes, de cand le-am pus nu am mai culcat-o niciodata ) ). cu alte cuvinte legea lui Murphy merge si aici. daca iti montezi crash bar/pad sansele sa cazi se diminueaza drastic ciupercile is mai mult pentru carenate, pentru naked merg bine crash bar-urile. cu conditia sa fie facute ca lumea nu de taica in atelier (am vazut si de astea) pe genunchi care strica toata estetica motorului. Poze, poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 pentru Bandit parca exista si niste crashbaruri mai discrete, vopsite in negru. pe Louis, daca nu ma-nsel. sw-motech eu am d-asta, ala de pe stanga e indoit din prinderi, la iarna o sa incerc sa-l indrept.. cod louid 10023955 , dar e doar pt POP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.