Macke Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 Fu...tare! Nu au fost multe motoare, eu aproximez cam 250 ... (la defilare). A fost insa Radu Pietreanu cu HOG Bucuresti si multi motociclisti din diverse zone .. personal ma asteptam s-o taie la mare ... In rest...programul obisnuit. Parazitii in schimb au cantat bine..mie mi-au placut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 am inteles daca mi-as fi planificat din timpul aptaminii sa vin mi-as fi luat liber juma' de vineri ca sa ii prind si eu, da' am avut o groaza de treaba la serv (si inca o sa am o perioada) si na... simbata cind m-am trezit si am simtit caldura mi s-a taiat de tot. poate totusi am hotarasc sa ma urnesc la Predeal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 a bagat careva 20W50 7100? a afectat in vrreun mod negativ? am vazut ca-n manual e si 20W in curand vine timpul shcimbului si cu caldurile astea nu i-ar strica un oloi mai gros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 a bagat careva 20W50 7100? a afectat in vrreun mod negativ? am vazut ca-n manual e si 20W in curand vine timpul shcimbului si cu caldurile astea nu i-ar strica un oloi mai gros. nu vad ce ar putea sa-i strice, avind in vedere ca si manualul zice. mie-mi ajunge 15W50-ul miine. banuiesc ca la Bucale e si mai nasol decit in Iasi cu caldurile... o vorba care mai circula e ca la motoare mai vechi e bine sa nu pui sintetic, ci semi-. cica ar face ambreiajul sa patineze. eu sincer cred ca e doar alt mit, dar un semi- e mai ieftin. de ce neaparat Motul? nu ti se pare cam tras de par pretul? eu am dat 95 RON pe Valvoline (vezi contact mai sus, Macke mi l-a dat) si nu cred in diferente majore intre uleiuri. cred doar ca trebuie schimbate la timp. Mesaj completat idee pt. far: http://www.banditforum.co.uk/forum/index.php?topic=25952.0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Vezi ca 20w-50 din ce am vazut eu e mineral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Vezi ca 20w-50 din ce am vazut eu e mineral si ce crezi ca are ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 prea multe minerale uleiul mineral e bun daca il schimbi foarte des.. 2-3mii cu motorul, mai ales daca mergi turat. se degradeaza mult mai repede ca un ulei semi sau sintetic ful. de asemenea, uleiurile minerale fac acel numit "sludge" pe care-l scoti doar cu un oil flush .. asta iar, din ce am citit! posibil sa nu fiu chiar foarte bine informat, insa eu nu m-as risca sa pun un mineral in motor nici in 100 ani. Emppu spre exemplu din ce stiu foloseste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 nu patineaza nimic Yamaha Virago 535 1998, 20W50, 10W50, 7100 Motul - nici pe dracu Yamaha Virago 250 1990, 20W50 7100, Motul - nici pe dracu (a pretinei) Yamaha Virago 750 1997, 20W50 7100, Motul - nici pe dracu (a lu' frate-miu) Kawasaki VN800A, 1999, 10W50, 20W50, 7100, Motul - nici pe dracu Honda CB 500, 1998, 10W50, 7100 Motul - nici pe dracu (a pretinei) nu vad de ce Suzuki Bandit 600 2001 ar face probleme la ambreiaj. bag sintetic pentru ca e mai rezistent, mai bun si tine mai bine la variatiile de temp. bag Motul pentru ca face cele mai bune uleiuri si nu degeaba sunt pe piata de cand s-a inventat motorul cu combustie interna uleiul e singurul lucru la care nu m-as zgarci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 daca ar exista orice argument sa ma convinga ca dupa 6000 km cu Motul 7100 motorul tau e mai putin uzat decit cit e altul cu Valvoline la 1500 (ca asta e raportul de pret intre un ulei de duzina si Motul 7100)... in fine, daca te face sa dormi mai bine... de citit: http://www.amsoil.com/lit/g2156.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 cand am ramas pe rezerva (ieri adica in afara orasului) am dat trip b de la 0 , am mers 40 km , am oprit de am bagat benzina si au intrat 16 litri .... cum vine asta ?? stiam ca rezerva are 5 litri. p.s -cine are k5 in sus sa imi zica si mie cati litri de benzina are fiecare liniuta de la stanga la dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 p.s -cine are k5 in sus sa imi zica si mie cati litri de benzina are fiecare liniuta de la stanga la dreapta Tu ai K7 parca,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Tu ai K7 parca,nu? nu . k5 rezervorul e la fel din 2005 in sus si banuiesc ca nu are alta capacitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Gabi88, eu am din 2005, dar n-am nici cea mai vaga idee de cati litri are fiecare liniuta de benzina, insa eu am facut 35km pe rezerva pe autostrada, cu 130 km/h si cand am ajuns in benzinarie mi-au intrat tot cam 16 l... asta e o linie personala pe care mi-am trasat-o in minte: cand intra pe rezerva mai fac cam 30 km in bucuresti in plin trafic. sincer... nici nu ma intereseaza cati litri sunt pe fiecare liniuta de pe bord. faza la mine e ca, din ce am observat, prima liniuta (cand e full) imi dispare mai greu decat urmatoarele doua care se duc imediat. apoi, a doua liniuta (chiar inainte de rezerva) iar imi tine super-mult. ori e bordul meu defect, ori e ceva in neregula cu senzoru din rezervor, ori si pe japonezi i-a durut in c** cand l-au construit, Cheers!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 nu . k5rezervorul e la fel din 2005 in sus si banuiesc ca nu are alta capacitate Tabla da,dar interiorul nu.K7 are are si pompa de benzina in interior care ocupa 1 L. In manual nu scrie ce inseamna fiecare liniuta.Scrie doar full si ce inseamna rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Tabla da,dar interiorul nu.K7 are are si pompa de benzina in interior care ocupa 1 L. In manual nu scrie ce inseamna fiecare liniuta.Scrie doar full si ce inseamna rezerva. dupa estimarile fiecaruia vroiam sa stiu rezerva cat are pana la urma oficial ? ca eu nu imi pot explica cum am mers 40 km pe rezerva si au intrat 16 litri in rezervor .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 ori si pe japonezi i-a durut in c** cand l-au construit, cot ai vrut sa zici, nu? TARE!!! acum serios... uite ce zice manualul meu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 (editat) daca ar exista orice argument sa ma convinga ca dupa 6000 km cu Motul 7100 motorul tau e mai putin uzat decit cit e altul cu Valvoline la 1500 (ca asta e raportul de pret intre un ulei de duzina si Motul 7100)... in fine, daca te face sa dormi mai bine... de citit: http://www.amsoil.com/lit/g2156.pdf Atunci hai sa cumparam toti ulei amsoil si sa-l facem jumate-jumate cu ulei de masline. Terminati discutia asta eterna referitoare la ulei. Utilizati un ulei recomandat pt motorul vostru si totul o sa fie ghini. Editat Iunie 14, 2010 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 Atunci hai sa cumparam toti ulei amsoil si sa-l facem jumate-jumate cu ulei de masline.Terminati discutia asta eterna referitoare la ulei. Utilizati un ulei recomandat pt motorul vostru si totul o sa fie ghini. ai tras concluzia corects Razvan, sa ne anunti de rezultate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 La rezervor cu sonda lucrurile sunt mai ciudate, in sensul ca depinde cum masoara: volumetric, nivel, etc. Clar ca la Bandit se masoara nivelul (sper ca si la K7), insa mai cam la toate masinile noi (facand o comparatie) cand e plin rezervorul se "consuma" mai greu, iar pe masura ce se consuma, dupa ce trece in jumatatea inferioara, indicatorul coboara mai repede (cica eroare volumetrica acceptata...la masini masurarea nefacandu-se cu sonda de nivel), insa si aici putem sa facem o paralela .. adica se poate ca la un moment dat ambele motoare sa fie pe ultima liniuta, sa scoti benzina din rezervor si sa constati ca nu sunt 5.5 litri la fiecare Am mai zis-o eu cu ceva pagini in urma, fara sonda, cand intra pe rezerva merg la pompa...cati km mai fac...5-7 km... eh, am pus si 15.5 si 15 litri de benzina .. deci... 0.5 litri eroare. Cam mult sau poate suficient daca l-ai intreba de Seagull (sper ca am retinut bine ca tu facusei ultima pana). Conteaza mult si acel juma de litru ... PS: apropos, la benzinarii cica se pot vinde si cantitati sub 2 litri de combustibil...pana acum ceva timp 2 litri era minim. deh...CRIZA!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 Am nevoie de piese pentru un Bandit N600 din 2007 . stie cineva de unde pot face rost ? -bord -far -radiator -chiuloasa + garnitura Mesaj completat Am nevoie de piese pentru un Bandit N600 din 2007 . stie cineva de unde pot face rost ? -bord -far -radiator -chiuloasa + garnitura sorry bandit 650cc N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 La rezervor cu sonda lucrurile sunt mai ciudate, in sensul ca depinde cum masoara: volumetric, nivel, etc. Clar ca la Bandit se masoara nivelul (sper ca si la K7), insa mai cam la toate masinile noi (facand o comparatie) cand e plin rezervorul se "consuma" mai greu, iar pe masura ce se consuma, dupa ce trece in jumatatea inferioara, indicatorul coboara mai repede (cica eroare volumetrica acceptata...la masini masurarea nefacandu-se cu sonda de nivel), insa si aici putem sa facem o paralela .. adica se poate ca la un moment dat ambele motoare sa fie pe ultima liniuta, sa scoti benzina din rezervor si sa constati ca nu sunt 5.5 litri la fiecare Am mai zis-o eu cu ceva pagini in urma, fara sonda, cand intra pe rezerva merg la pompa...cati km mai fac...5-7 km... eh, am pus si 15.5 si 15 litri de benzina .. deci... 0.5 litri eroare. Cam mult sau poate suficient daca l-ai intreba de Seagull (sper ca am retinut bine ca tu facusei ultima pana). Conteaza mult si acel juma de litru ... PS: apropos, la benzinarii cica se pot vinde si cantitati sub 2 litri de combustibil...pana acum ceva timp 2 litri era minim. deh...CRIZA!! din poza postata mai sus se intelege ca 5 liniute = plin si 1 = aproage gol si cam la ce mai folosesc liniutele intermediare? Am nevoie de piese pentru un Bandit N600 din 2007 . stie cineva de unde pot face rost ? -bord -far -radiator -chiuloasa + garnitura chiulasa? mai bine ia-ti alt motor. parerea mea. Mesaj completat PS: Macke, a ajuns uleiul, dau o bere pt. pont sint curios daca o sa aiba vreo influenta asupra temperaturii la care ajunge motorul. ziceau unii ca tre' sa devina mai silentios cu 15W. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 Si eu sunt curios cum se va comporta!! de silentios, nu stiu ce sa spun, asa ar trebui, stiu doar ca presiunea la ulei va fi un picut mai mare) ceea ce nu e foarte rau Mesaj completat Aaa...si inca ceva. Temperatur tot va ajunge la 110 grade C, important este ce vascozitate are uleiul la acea temperatura!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 Aaa...si inca ceva. Temperatur tot va ajunge la 110 grade C, important este ce vascozitate are uleiul la acea temperatura!! Depinde ce ulei e. In documentul pus de calin, e un grafic cu uleiurile testate de ei si masurata vascozitatea la 100 grade C. Poti verifica acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 cand am ramas pe rezerva (ieri adica in afara orasului) am dat trip b de la 0 , am mers 40 km , am oprit de am bagat benzina si au intrat 16 litri .... cum vine asta ?? stiam ca rezerva are 5 litri.p.s -cine are k5 in sus sa imi zica si mie cati litri de benzina are fiecare liniuta de la stanga la dreapta Gabi88, eu am din 2005, dar n-am nici cea mai vaga idee de cati litri are fiecare liniuta de benzina, insa eu am facut 35km pe rezerva pe autostrada, cu 130 km/h si cand am ajuns in benzinarie mi-au intrat tot cam 16 l... asta e o linie personala pe care mi-am trasat-o in minte: cand intra pe rezerva mai fac cam 30 km in bucuresti in plin trafic. sincer... nici nu ma intereseaza cati litri sunt pe fiecare liniuta de pe bord. faza la mine e ca, din ce am observat, prima liniuta (cand e full) imi dispare mai greu decat urmatoarele doua care se duc imediat. apoi, a doua liniuta (chiar inainte de rezerva) iar imi tine super-mult. ori e bordul meu defect, ori e ceva in neregula cu senzoru din rezervor, ori si pe japonezi i-a durut in c** cand l-au construit,Cheers!!!! Am mai zis-o eu cu ceva pagini in urma, fara sonda, cand intra pe rezerva merg la pompa...cati km mai fac...5-7 km... eh, am pus si 15.5 si 15 litri de benzina .. deci... 0.5 litri eroare. Cam mult sau poate suficient daca l-ai intreba de Seagull (sper ca am retinut bine ca tu facusei ultima pana). Conteaza mult si acel juma de litru ... Ce haioase sunt liniutele astea! Eu am k3. Cum mi-am pierdut robinetul de la rezerva si merg pe RES, in ultimul timp am observat ca: La mine liniuta 3 este cea mai tare. Am facut 90km cu ea. Cu liniuta 2 70km. Cu prima liniuta (de la stanga la dreapta) nu m-am riscat pana acum sa merg mai mult de 50km cu toate ca sunt sigur ca poate mai mult. Cu restul nu mai stiu ..scadem si impartim. NU am facut pana acum pana, dar se poate intampla oricui. Remember: nu stiam exact cat are rezerva..aveam impresia ca mai putin de 5l. Hap dupa dulap! Mi-au venit si mie rackul (argintiu-trebuie vopsit, acum au iar negre la louis), capetele de ghidon, mansoanele, un rollbag (buget de criza/nu s-a putut topcase) si oglinzile (ale mele erau f mici si trebuia sa fac balet ca sa vad ceva). Maine schimb si uleiul, clasicul 5100 10w-40 de la Motul. Nu mi se pare o dif prea mare intre Valvoline-ul lui Calin si Motul. Doar 20Ron dif. si 10w40 si 15w50. Vroiam sa bag Motorex, dar nu mi-a iesit pasenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 Gabi88, eu am din 2005, dar n-am nici cea mai vaga idee de cati litri are fiecare liniuta de benzina, insa eu am facut 35km pe rezerva pe autostrada, cu 130 km/h si cand am ajuns in benzinarie mi-au intrat tot cam 16 l... asta e o linie personala pe care mi-am trasat-o in minte: cand intra pe rezerva mai fac cam 30 km in bucuresti in plin trafic. sincer... nici nu ma intereseaza cati litri sunt pe fiecare liniuta de pe bord. faza la mine e ca, din ce am observat, prima liniuta (cand e full) imi dispare mai greu decat urmatoarele doua care se duc imediat. apoi, a doua liniuta (chiar inainte de rezerva) iar imi tine super-mult. ori e bordul meu defect, ori e ceva in neregula cu senzoru din rezervor, ori si pe japonezi i-a durut in c** cand l-au construit, Cheers!!!! problema nu e in oras dc faci pana prostului, problema e in afara orasului (si mai ales dc esti singur ) e bine de stiut sa ai idee cat mai poti merge (stai mai relaxat) acum ce sa cred , ca dc am mers 45 km(mai exact) pe rezerva (5,5 l) si au intrat 16 litri in rezervor am o autonomie cand intru pe rezerva de 200 km fata de 100 km cat stiam eu , este enorm si ma poate duce in eroare se poate ramane foarte usor fara bennzina dc nu esti atent , oricum raman la 60 km maxim in oras si 100km in afara...(pe rezerva) de la stanga la dreapta : 1 - 5.5 l 2 - 2 l 3 - 2 l 4 - 4 l 5 - 7 l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.