arw357 Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 idem Macke. Io nu am mai plecat pana in maramu' desi eram cu un picior pe scarita si cu unul pe umbrela. Pana la urma a trebuit sa renunt la scarita multumita climei haotice. O las pe o viitoare canicula. Multam mult de sfaturi , mi-am luat si kit de pana cu okazia asta. In legatura cu motoru se pare ca i-am schimbat destul de mult relantiul si i-am bagat prea multa benzina de mergea asa de strong + consuma 6.9l/100km (hai 7 de la mine ca nu suntem la marketing ) cu pasager. Ia zi bre caline cum e noul feeling pe curbulite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Si cum e cu amortizorul ala ? E ceva de capul lui? n-am apucat sa-l testez cine stie ce. deocamdata o sa merg de test cam o saptamina lejer de tot prin oras, avind in vedere ca am luat putin la dremel din bratul de legatura. nu ma astept sa fie probleme dar paza buna... setarea arcului e probabil cea din fabrica, aproximativ pe la mijlocul filetului. se lasa circa 3 centimetri cu mine pe el dar odata comprimat arcul e mult mai tare, pe cind cel stock se lasa in continuare destul de usor daca te apasai pe el. un efect e ca a ridicat multisor spatele si a facut pozitia de condus mai buna (avind in vedere ca am ghidon aftermarket mai drept). in schimb, ridicind saua ajung doar cu virfurile jos si daca e vorba de impins din picioare... sula. ieri la serviciu n-am putut sa-l parchez asa cum il parcam deobicei din cauza asta. cred ca o sa pun kit de coborire pin'la urma, mai astept oleaca sa vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Salutare talhari! Dati-mi voie sa ma prezint. Sunt Sorin si am un bandit 600 s pop din 2002 gri. Deocamdata nu am poze la mine dar cu prima ocazie am sa pun. In sfarsit am lecturat toate cele 700 de pagini . 1. Dupa ce am vorbit cu bandit_mik virgula care nu mai este hot de o perioada buna si cu empu am achizitionat o janta spate de gsxr 750 '95. Cand ajung la mine in TR am sa incerc sa o montez. Sper saptamana asta sa imi vina si distantierele de la strungar si am cam toate piesele. Sper sa intre de la sine, daca nu, din care distantier mai polizez, din cel din partea cu lantul sau cel de la discul de frana? 2. Am un kit de lant DID de aprozimativ 25k km si efectiv mi se pare ca nu s-a uzat (nu a fost nevoie sa il intind decat odata). Ideea e ca nici eu nu merg forja, dar parca nu as vrea sa se rupa in mers. M-am uitat la pinionul spate si nu da semne de oboseala (dinti tociti). Lantul nu are zale intepenite decat cea de prindere care arata fix ca la inceput (cred ca nicu profesoru' a strans-o cam tare). Cineva mi-a zis ca la 25k e uzat dar nu stiu daca sa am incredere (comercializa kituri lant). Unde as putea sa ma mai uit la semne de oboseala? 3. Amortizorul meu este pe pozitia 5 si as vrea sa il mai intaresc un pic (am vazut ca merge pana la 7). Cu ce divais si cum il strang, sau trebuie sa il desfac din bascula? M-am intalnit cu gabi88 la benzinarie in Valeni duminica Respect tot ce faceti aici pentru ca am aflat o groaza de lucruri care nici nu imi treceau prin cap La cat mai multi talhari si fara bube. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Salutare talhari!................ Salutare. O intrebare: Nick-ul este pe bune numele tau?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Salutare. O intrebare: Nick-ul este pe bune numele tau?????? Salut! Da. Ambele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Domnilor, va prezint noua mea sa. Inca nu am apucat s-o "arunc" pe Suzi, dar azi merg sa imi iau motorul de la garaj si va spun mai tarziu si impresii! Doresc pe aceasta cale sa multumesc lui Darian pentru un job excelent facut! PS: poze mai incolo ca nu-mi da voie sa atasez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 pret, pune poze pe un Picassa ceva. si cit a durat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 in sfarsit...o poza deocamdata! pretul a fost 160, timp 8 zile, incluzand 2 zile trimis si 2 intors, weekendul mort din cauza ca duminica nu se fac livrari. altfel spus saua a fost gata vineri noate...sau sambata, dar a plecat spre mine abia luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Salutare, Dupa cum ziceam , am dat o tura in Grecia, Thassos. Nu aprofundam pt ca in Thassos s-a tot mers de-a lungul timpului. Scurt rezumat: Sotia/nevasta-mea s-a sucit cu cateva ore inainte de plecare ...a zis ploaie ..curbe nebunii..nu se baga ..si a venit cu masina.. Initial m-am enervat..mi se parea ilogic..dar se pare ca a fost mai bine asa. La cat a plouat...nu prea i-ar fi placut. Pe ea am plimbat-o pe insula. Traseu dus: (pe la noul punct de frontiera –Zlatograd- intre Bulgaria si Grecia) Bucuresti –Ruse – Veliko Tarnovo – Gurkovo – Nova Zagora – Stara zagora – Dimitrovgrad – Haskovo – Kardzhali – Zlatograd - granita cu Gr, Thermes- Xhanti – Keramoti-Thassos intors: Thassos-Keramoti-Xhanti-Thermes-Zlatograd-Kardzhali-Haskovo-Dimitrovgrad-Stara Zagora-Kazanlak-Pasul Shipka-Gabrovo-Veliko Tarnovo-Ruse-Bucuresti Total Km: 1396, consum: 4,5l/100km (serios) Zona Zlatograd-Xanti paradis al curbelor. Dus: Cateva picaturi aproape de Giurgiu, cateva prin Bulgaria , Grecia ..100km ploaie torentiala, caderi de pietre si pamant de pe versanti ..nu mi-am pus costumul ..ajuns ud de sus pana jos. Ajuns: Thassos frumos...Soare..plimbat cu barca, zacut, plaje, plimbat, baut etc ..Motoristii de pe insula fara casca, in slapi si short. Intors: Cazut in Xanti ..vreme buna..5km/h ..si buf..am dat motorul pe jos nu l-am dat pe curbe, ploaie ..nebunii..si l-am dat la pas nu am patit nimic...mobra este bine..parbizul un pic zgariat si un capac pe partea dreapta ..f putin..chiar m-am mirat..ma asteptam la oglinda, levier, capat de ghidon etc. asa..urmeaza: ploaie vreo 300km (mi-am pus costumul ..ura), ceata + ploaie pe Shipka ..nu vedeam la jumate de metru, viziera aburita ..caprioara cu pui in mijlocul drumului, noapte, ploaie, ploaie tiruri la greu, ajuns acasa Cam asta. Mai multe poze AICI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Salutare talhari! M-am intalnit cu gabi88 la benzinarie in Valeni duminica Respect tot ce faceti aici pentru ca am aflat o groaza de lucruri care nici nu imi treceau prin cap La cat mai multi talhari si fara bube. salut , bine ai venit tot am fost pe cheia duminica ma intrebai de cauciucul ala si nu am apucat sa iti raspund , e pilot power , e bun pt tipul nostru de motocicleta, uneori aluneci cu el daca te dai tare , pe fata am bt016 si nu am alunecat niciodata cu el (pt ca e mai grea pe fata ...probabil ) urmatorul set de cauciucuri vor fii bt016 sau bt015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Count_Dooku Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 folositi careva plexi de tura pe bandit? daca da, de la ce producator, si cam ce experiente aveti ? este mult mai silentioasa la viteze de peste 120? Ma gandesc sa-mi iau una, dar nu stiu de la ce producator ar merita, is destul de multi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Eu am un miniparbriz Fabbri. Nu pot sa compar cu una fara parbriz pt ca asa am luat motocicleta, dar cred ca nu face mare branza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Salutare, Dupa cum ziceam , am dat o tura in Grecia, Thassos. Nu aprofundam pt ca in Thassos s-a tot mers de-a lungul timpului. toate pozele sunt facute de tine ? foarte frumos , vreau si eu pe acolo ( ps. ai mersu cu banditu in duba ca era prea curat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Pozele sunt facute de mine sau nevasta. La 130km/h pe autostrada la greci pe o ploaie torentiala am spalat tot. La intoarcere s-a schimbat treaba. Ne-am umplut de noroi de sus pana jos. Dar na...am intrat in Romania. Bah bajeti , io saptamana viitoare vreau sa plec pana la maramures cu motoru. Ploua doar miercuri si joi din cate am inteles. In afara de intretinere lant , chei si capa de ploaie ce altceva as mai putea sa mai imi asigur cu mine, sau care ar fi recomandarea voastra? Intrebarea nu isi are loc aici asa ca o sa adaug inca o chestie : La o mini revizie inainte de plecare ce recomandari aveti ? Ceva mai special pentru drum lung ma refer ceva pe care il stiti voi ca ati regretat ca nu ati facut cand ati plecat. Eu am avut la mine: costum de ploaie (mi-a prins f bine la intoarcere - tine ploaie/vant-) spray uns/curatat lant (curatat, uns inainte sa plec, curatat, uns cand am ajuns + vreo 3 ungeri pe drum) spray pana diverse chei, surubelnita, inbusi kit reparatie cablu ambreiaj/frana mi-ar fi prins bine niste protectii de ploaie pt. cizme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 kit reparatie cablu ambreiaj/frana Ce reprezinta acesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Pozele sunt facute de mine sau nevasta. La 130km/h pe autostrada la greci pe o ploaie torentiala am spalat tot. La intoarcere s-a schimbat treaba. Ne-am umplut de noroi de sus pana jos. Dar na...am intrat in Romania. Super misto pozele, alea cu pescarusii sunt mortale Cel mai mult imi place poza nr. 120, e buna de wallpaper -In alta ordine de idei..mi s-a f**** acceleratia, are un mic joc..avea si inainte dar azi, parca a mai avansat.. Are cineva idee ce poate fi, sau daca e usor de desfacut de un mecanic mai nepriceput ca mine ? Sau trebuie sa ma duc la un service ceva ? Sunt curios ce pret mi-ar cere ca sa-mi faca acceleratia sa mearga calumea.. -Azi nu am mai suportat murdaria de pe galerie(pamant intarit, de zici ca-i metal) si l-am luat la frecat cu Cif.. Dupa vreo 4 ore de frecat, am obtinut rezultate substantiale..Serpii au iar culoarea de sampanie, arata ca noi..Sa speram ca mos craciun va veni cu un bug spoiler(belly pan) la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Ce reprezinta acesta? e un sistem cu un surub de stringere, de pus in locul nucii de la capatul cablului, in caz ca se rupe. cauta pe Louis, acum e si in engleza. -In alta ordine de idei..mi s-a f**** acceleratia, are un mic joc..avea si inainte dar azi, parca a mai avansat..Are cineva idee ce poate fi, sau daca e usor de desfacut de un mecanic mai nepriceput ca mine ? Sau trebuie sa ma duc la un service ceva ? Sunt curios ce pret mi-ar cere ca sa-mi faca acceleratia sa mearga calumea.. jocul de la acceleratie e normal si chiar recomandat, trebuie sa ai cel putin 2 mm, daca nu chiar mai mult. daca e totusi exagerat vezi ca ai un sistem clasic cu piulita-contrapiulita sus (la manson) si jos (la carburi). daca nu ai de unde sa ajustezi la manson, adica e dat la largime maxima tre' sa umbli jos, doar ca acolo e ceva mai greu accesibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 (editat) Seagull .. welcome back, super poze! Consumul este exceptional, dar nici nu ai tras de motor tare! Editat Iulie 13, 2010 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 (editat) e un sistem cu un surub de stringere, de pus in locul nucii de la capatul cablului, in caz ca se rupe. cauta pe Louis, acum e si in engleza. jocul de la acceleratie e normal si chiar recomandat, trebuie sa ai cel putin 2 mm, daca nu chiar mai mult. daca e totusi exagerat vezi ca ai un sistem clasic cu piulita-contrapiulita sus (la manson) si jos (la carburi). daca nu ai de unde sa ajustezi la manson, adica e dat la largime maxima tre' sa umbli jos, doar ca acolo e ceva mai greu accesibil. Hmm, la mine cred ca are acum cam 1 cm joc..Cand ma intorceam spre casa, pe la Moghioros, am simtit ca s-a marit dintr-o data jocul.. Deci de la manson se ajusteaza..eu ma gandeam la cablurile alea 2 de sub acceleratie..(si am observat ca se misca amandoua putin, cand accelerez, nu stiu daca e normal) Ahh si inca ceva..vreau sa pozitionez farul sa bata mai jos, trebuie sa-l ajustez din suporti, sau din surubelul ala cu arc din partea dreapta ?!(S-a dereglat atunci cand l-am dat jos sa indrept suportul) acum 2 luni am strans lantul, l-am masurat, avea joc de 25-35 mm..acum are cam de 40-45 mm..care o fi faza, s-a largit, sau ce ?) Editat Iulie 13, 2010 de Banditrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Ti-a zis bine Calin. Vezi mai jos in poza. Lantul trebuie sa aiba 25-35mm joc. In principiu nu ar trebui sa atinga in bascula. Ce reprezinta acesta? Este vorba despre kitul ACESTA. Seagull .. welcome back, super poze! Consumul este exceptional, dar nici nu ai tras de motor tare! Salut Macke Da, nu am tras f tare. Cum iti vine saua sub c.r? Multumit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Ai sa fii surprins in sensul ca mi-a coborat motorul sub fund. Adica stau foarte bine, dar imi face impresia ca am dat 2 gradatii jos din amortizor...bine-nteles ca am sa-l ridic, dar cred ca doar o gradatie. Cea mai multumita e nevasta-mea ... si deci implicit si eu. Vom vedea la drumul de Predeal cat de bine se va simti, dar eu zic ca e un pas mare de tot!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 @seagull De mult nu am mai vazut asa frumoase poze. Nu ma am cu fotografia, insa si peisajele si calitatea/claritatea m-au lasat masca. La mai multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 (editat) Multam Alin! Am avut o perioada in care m-am ocupat de grafica si fotografie. In ultimul timp am inceput sa fiu f critic cu mine si in afara de asta am ajuns la un fel de saturatie. M-am cam saturat sa tot stau cu aparatul la ochi in loc sa ma relaxez si sa-mi bucur sufletul de natura/peisaj. De data asta nici nu am facut f multe poze, iar multe din ele sunt facute de sotie. Pozele de pe picasa sun puse la rezolutie mica. Sincer nu sunt f multumit de ele. Am avut si zile mai bune. Multe au probleme cu incadrarea/nu se respecta regula treimilor/punctelor de aur (sa zicem ca este de scuzat la cele facute din barca - cu o "mana" conduceam cu alta faceam poze, tangaj, etc), altele au probleme cu balansul de alb, altele nu sunt destul de sarp (sa zicem ca-i obiectivul de vacanta 18-250), unele nu sunt focusate, unele le-am mai ametit in dorul lenii in photoshop, sunt multe de zis. Oricum ma bucur nespus ca va plac. Dar hai ca asta este forum de banditi, nu de arta fotografica. Eu oricum de-abia astept sa vad cat mai multe poze cu Banditi, oricum ar fi ele. Editat Iulie 14, 2010 de seagull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 (editat) seagull, daca n-ai poza aplecat in curba sau in wheelie e degeaba, ca tot n-ai ce pune wallpaper la telefon Editat Iulie 14, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 Man, nu-i timpul pierdut. Poate un wheelie in curba imortalizat cu un DP1. Parca Sigma DP1 aveai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.