talhar Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 (editat) Banditi, mi-am montat noua janta de 5,5. Toate bune si frumoase pana am avut toate piesele stranse la un loc. Ce sa vezi? Roata nu incapea. Cautand am observat ca pe partea cu pinionul si kult si pop au acelasi distantier. Am zis sa mai iau la polizor din cel de la discul de frana pana intra. Pana la urma a intrat, dar stupoare: etrierul intra in suport fortat si statea roata infranata. Am zis polizez si din suportul etrierului la cele 2 gauri pentru suruburile etrierului. Pana la urma roata se invarte normal. Perechea de cauciucuri sunt Michelin Pilot si sunt dintr-alea pirogravate foarte moi (probabil pt circuit sau oricum, mers sportiv) 120/60 fata si 180/67 ( ) spate Am zis sa fac si o tura sa vedem schimbari. 1. Sta mai sus de poponeata (probabil de la profilul mai inalt al cauciucului spate) 2. Discul de frana spate se incinge rau (chiar si etrierul) si daca nu pun frana. 3. Mi se pare ca trage mai greu. 4. Efectiv mi se pare ca virgula "cade" in curba, adica de la un moment dat in aplecare, tinde sa se duca mult si tre sa ma chinui sa o tin cat vreau eu sa nu se duca mai jos 5. Cel mai aiurea, daca iau mana de pe ghidon trage destul de mult stanga (dupa ce am pus caucioacele nu am facut echilibrari ca nu am unde p-aici). Cu ce c.cat am gresit? Vorbisem cu bandit_mik iar el zicea ca i-a intrat direct fara pile flexuri si strunguri. In rest nu pot sa zic decat ca arata cum imi doream, dar merg cam cu frica pe ea. Asfalt intreg! Editat Iulie 17, 2010 de sorinbogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 mmm... nu sint chiar strain de chestii din astea "dom'le, ar trebui sa mearga din prima dar nu merge deloc". ai masurat inainte sa montezi pe acolo? vezi ca nu care cumva sa iti stea pinioanele nealiniate, ca iti f.uti lantul rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 mmm... nu sint chiar strain de chestii din astea "dom'le, ar trebui sa mearga din prima dar nu merge deloc".ai masurat inainte sa montezi pe acolo? vezi ca nu care cumva sa iti stea pinioanele nealiniate, ca iti f.uti lantul rapid. Aia e problema! M-am ghidat dupa ce a zis bandit_mik. La partea de la piniont kult (bandit_mik) si pop (eu) au distantiere identice. La partea cu discul insa si suportul de etrier si distantierul sunt diferite. de-aia am zis ca aici trebuie umblat. Am polizat pana au intrat fix. Ce ar trebui masurat sa vad daca lantul nu e stramb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 rotile spate de Kult si Pop au coduri apropiate dar nu identice. cit de diferite sint nu pot sa-ti spun, dar e posibil sa existe diferente semnifiucative la butuc, distantiere si tot ce deriva. daca la bandit_mik a mers si la tine nu... inseamna ca tocmai am aflat ca exista diferente mari. probabil roata ta e descentrata (spre stinga sau drepata). ca sa-mi dau seama cae-ai facut acolo trebuue sa-mi spui ce piese ai schimbat cu altele de pe alt motor. Mesaj completat PS: ideea este ca probabil sint e diferita lungimea distantierului interior butucului (cel dintre rulmenti), si/sau grosimea rulmentilor, si/sau a distantierelor exterioare, si/sau distanta dintre bratele basculei. Kultul si Pop-ul sint motoare aseamanatoare, dar cu foarte multe mici diferente. geometria spatelui e diferita. ca idee, lantul de Pop are cu 2 zale mai mult. difera lungimea amortizorului (cca. 2 cm). asta ca sa-ti faci o idee... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 rotile spate de Kult si Pop au coduri apropiate dar nu identice. cit de diferite sint nu pot sa-ti spun, dar e posibil sa existe diferente semnifiucative la butuc, distantiere si tot ce deriva. daca la bandit_mik a mers si la tine nu... inseamna ca tocmai am aflat ca exista diferente mari.probabil roata ta e descentrata (spre stinga sau drepata). ca sa-mi dau seama cae-ai facut acolo trebuue sa-mi spui ce piese ai schimbat cu altele de pe alt motor. Janta + distantiere + suport pinion + pinion toate de la gsxr 750 din '95. Distantierele le-am facut la strung dupa niste masuri de rf 900 (am verificat codurile si sunt identice cu ale 750-ului). Le la roata mea am pastrat axul (au acelasi diametru), suportul etrier, etrierul si cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 pai, ia frumos subler si rigla si masoara ce si cum. fara masuratori e bijbiiala... banuiala mea e ca distanta dintre bratele basculei e diferita, dar stii vorba aia "assumption is the mother of all fuck ups". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Chiar si dupa ce i-am montat janta originala la loc tot trage stanga, iar etrierul si discul de frana tot se incing (aceleasi simptome ca si cu roata de 180). Saptamana asta cred ca fac o vizita la service sa vad ce dracu e stramb. Salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Fa asa: 1. scoate aparatoarea lantului; 2. scoate etrierul; verifica acum alinierea lantului, te uiti din spate catre in fata, sau daca vrei dinspre foaie spre pinion. Lantul trebuie sa fie aliniat perfect. Verifica daca atinge ceva. 3. monteaza etrierul FARA placute, verifica daca atinge ceva si ce? in caz negativ.. 4. monteaza plcutele. verifica acum daca atinge ceva si ce. Daca toate sunt ok in cel mai nefericit caz placutele ating discul fie din cauza grosimii lor (incorecta) fie pur si simplu nu se potriveste etrierul pe brat. Din cate stiu acolo e un distantier, care daca e mai scurt va atinge placuta dreapta, iar daca e prea lung pe cea stanga. In orice caz, nu e bine sa atinga (prin atingere a se intelege infranare, pt ca placutele oricum ating discurile) discul. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Fa asa:1. scoate aparatoarea lantului; 2. scoate etrierul; verifica acum alinierea lantului, te uiti din spate catre in fata, sau daca vrei dinspre foaie spre pinion. Lantul trebuie sa fie aliniat perfect. Verifica daca atinge ceva. 3. monteaza etrierul FARA placute, verifica daca atinge ceva si ce? in caz negativ.. 4. monteaza plcutele. verifica acum daca atinge ceva si ce. Daca toate sunt ok in cel mai nefericit caz placutele ating discul fie din cauza grosimii lor (incorecta) fie pur si simplu nu se potriveste etrierul pe brat. Din cate stiu acolo e un distantier, care daca e mai scurt va atinge placuta dreapta, iar daca e prea lung pe cea stanga. In orice caz, nu e bine sa atinga (prin atingere a se intelege infranare, pt ca placutele oricum ating discurile) discul. Bafta Cred ca ce ai scris la 4 e cel mai aproape de adevar. Asta o data. Despre lant, din cate m-am uitat eu calca un pic stramb dupa urmele care le lasa pinionul pe zale. Dupa ce am polizat suportul de etrier in locul unde se prinde etrierul in suruburi (sa dau etrierul mai departe sa nu mai franeze roata), am adaugat 2 cand am montat la loc janta originala. Poate s-a decalibrat ceva p-acolo . Asteptsa imi trimita janta de acasa sa mai fac niste teste/masuratori. Oricum mai e ceva din moment ce imi trage stanga si cu roata asta. Asfalt curat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 (editat) baieti, nu prea imi mai merge butonul de RESET. La penultima alimentare nu vrut sa reseeze ioc...a doua zi a mers, azi la fel...il tin apasat degeaba. a mai avud gareva ageasd broblem? Editat Iulie 19, 2010 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 demonteaza-l si o sa afli poate s-au rupt firele, poate a iesit mufa de pe placa. mie de exemplu mi-a iesit singura sirma de la unul din soclurile becurilor de pozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Bah bajeti io o sa apar pe la Predeal pe acolo, nu o sa stau noptatic. Sper sa fie frumoasa vremea. In alta ordine de idei am dus motorasul din nou la carbelitoare ( 4000 km de data trecuta ) pentru ca am omorat-o cu rahatul ala de relanti. Merge absolut genial. Io mis inlove aghen. Poate plecam mai multi spre Predeal , sambata or so. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Bah bajeti io o sa apar pe la Predeal pe acolo, nu o sa stau noptatic. Sper sa fie frumoasa vremea. In alta ordine de idei am dus motorasul din nou la carbelitoare ( 4000 km de data trecuta ) pentru ca am omorat-o cu rahatul ala de relanti. Merge absolut genial. Io mis inlove aghen. Poate plecam mai multi spre Predeal , sambata or so. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Vremea e frumoasa, sau cel putin asa se anunta azi pt weekend. Daca e ceva, poate ne auzim la un tel ceva...daca e iti dau numarul prin PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Domnilor, distractie placuta intrunire!!! Va doresc sa aveti parte de cea mai frumoasa vreme. Din lipsa de ocupatie si cu ajutorul lui nervoptik, azi mi-am montat noul claxon hi-tech! este fantastic, functioneaza impecabil si se aude de la mama naibii!!! Cheers evriuan si sa ne vedem cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Mai cosmine ma, numai lipsa de estetica. Pai albastru ? Botezatu ar fi oripilat de alegerile tale in cromatica. Sa-l pastrezi sanatos si sa nu dai prea mult la pedale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Voi ce parere aveti de Metzeler Sportec M3? a mers cineva cu incaltarile astea? Sau MIchelin Pilot Power? sau sa-mi iau tot Pirelli Doablo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Io mis pe pirelli angel st. Sport turing. Recomand cu mare caldura. M-am aplecat mai mult in curbe dupa ce am luat cauciucele astea si par a avea o viata destul de mare la cate le-am frecat pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Voi ce parere aveti de Metzeler Sportec M3? a mers cineva cu incaltarile astea?Sau MIchelin Pilot Power? sau sa-mi iau tot Pirelli Doablo? Michelin Pilot Power 2CT am pus, sunt foarte multumit. Bridgestone-urile care erau initial nici nu se compara, parca sunt plastic. Pirelli nu am incercat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Michelin Pilot Power 2CT am pus, sunt foarte multumit. Bridgestone-urile care erau initial nici nu se compara, parca sunt plastic. Pirelli nu am incercat. Pai cu ce ajuta cele de la Michelin mai mult decat Bridgestone ? Se lipesc mai bine de strada, sau care e faza ? ps. Cum e la intrunirea de la Predeal, e o un fel de platou ingradit, e cu bilet ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Pai cu ce ajuta cele de la Michelin mai mult decat Bridgestone ?Se lipesc mai bine de strada, sau care e faza ? ps. Cum e la intrunirea de la Predeal, e o un fel de platou ingradit, e cu bilet ceva ? infractoruleeee vrei sa vii prin padure, ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 infractoruleeeevrei sa vii prin padure, ai? Pai Banditul e ramane tot Bandit ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vixer Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 salut are cineva idee unde as putea gasi telescoape de 600 N noi sau sh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 decit sa iei noi mai bine iei alt motor nici nu are sens sa-ti zic unde gasesti... cu SH-ul poti sa incerci de exemplu la piesemoto.ro, aveau parca 2 banditi la dezmembrat anul trecut, poate au si-acuma vreunul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 cel mai tare claxon eu am pilot power pe spate , e bun pt tipul asta de motocicleta dad s-a tocit mai repede decat brigestone bt016(cel de pe fata ) bt016 e ok, cred ca la anu voi cumparaa un set de 016 sau 015 -la predeal cred ca vin si eu o doar o zi, daca e la plecare sau la intoarcere facem BRIGADA si o luam pe cheia Mesaj completat vreu sa imi pun si eu crash bar cum are @arw357 ,adica ceva simplu... nu are rost sa dau 5 mil pe un fier indoit asa ca imi voi face eu saptamana asta cu ajutorul unui prieten la arw357 am vazut ca sunt alte prinderi , la mine e decat una jos care e din motor si imi e frica sa nu o rup in cazul unei cazaturi usoare (30-40km/h) ,adica mai bine schimb un capac dala de la motor decat sa rup ceva din blocu motor . altele nu sunt si nu stiu cum sa fac sa le prind , dati-mi si mie niste sfaturi * cele incercuite sunt gaurile de care vorbeam . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.