talhar Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Chiar si dupa ce i-am montat janta originala la loc tot trage stanga, iar etrierul si discul de frana tot se incing (aceleasi simptome ca si cu roata de 180). Saptamana asta cred ca fac o vizita la service sa vad ce dracu e stramb. Salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Fa asa: 1. scoate aparatoarea lantului; 2. scoate etrierul; verifica acum alinierea lantului, te uiti din spate catre in fata, sau daca vrei dinspre foaie spre pinion. Lantul trebuie sa fie aliniat perfect. Verifica daca atinge ceva. 3. monteaza etrierul FARA placute, verifica daca atinge ceva si ce? in caz negativ.. 4. monteaza plcutele. verifica acum daca atinge ceva si ce. Daca toate sunt ok in cel mai nefericit caz placutele ating discul fie din cauza grosimii lor (incorecta) fie pur si simplu nu se potriveste etrierul pe brat. Din cate stiu acolo e un distantier, care daca e mai scurt va atinge placuta dreapta, iar daca e prea lung pe cea stanga. In orice caz, nu e bine sa atinga (prin atingere a se intelege infranare, pt ca placutele oricum ating discurile) discul. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Fa asa:1. scoate aparatoarea lantului; 2. scoate etrierul; verifica acum alinierea lantului, te uiti din spate catre in fata, sau daca vrei dinspre foaie spre pinion. Lantul trebuie sa fie aliniat perfect. Verifica daca atinge ceva. 3. monteaza etrierul FARA placute, verifica daca atinge ceva si ce? in caz negativ.. 4. monteaza plcutele. verifica acum daca atinge ceva si ce. Daca toate sunt ok in cel mai nefericit caz placutele ating discul fie din cauza grosimii lor (incorecta) fie pur si simplu nu se potriveste etrierul pe brat. Din cate stiu acolo e un distantier, care daca e mai scurt va atinge placuta dreapta, iar daca e prea lung pe cea stanga. In orice caz, nu e bine sa atinga (prin atingere a se intelege infranare, pt ca placutele oricum ating discurile) discul. Bafta Cred ca ce ai scris la 4 e cel mai aproape de adevar. Asta o data. Despre lant, din cate m-am uitat eu calca un pic stramb dupa urmele care le lasa pinionul pe zale. Dupa ce am polizat suportul de etrier in locul unde se prinde etrierul in suruburi (sa dau etrierul mai departe sa nu mai franeze roata), am adaugat 2 cand am montat la loc janta originala. Poate s-a decalibrat ceva p-acolo . Asteptsa imi trimita janta de acasa sa mai fac niste teste/masuratori. Oricum mai e ceva din moment ce imi trage stanga si cu roata asta. Asfalt curat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 (editat) baieti, nu prea imi mai merge butonul de RESET. La penultima alimentare nu vrut sa reseeze ioc...a doua zi a mers, azi la fel...il tin apasat degeaba. a mai avud gareva ageasd broblem? Editat Iulie 19, 2010 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 demonteaza-l si o sa afli poate s-au rupt firele, poate a iesit mufa de pe placa. mie de exemplu mi-a iesit singura sirma de la unul din soclurile becurilor de pozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Bah bajeti io o sa apar pe la Predeal pe acolo, nu o sa stau noptatic. Sper sa fie frumoasa vremea. In alta ordine de idei am dus motorasul din nou la carbelitoare ( 4000 km de data trecuta ) pentru ca am omorat-o cu rahatul ala de relanti. Merge absolut genial. Io mis inlove aghen. Poate plecam mai multi spre Predeal , sambata or so. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Bah bajeti io o sa apar pe la Predeal pe acolo, nu o sa stau noptatic. Sper sa fie frumoasa vremea. In alta ordine de idei am dus motorasul din nou la carbelitoare ( 4000 km de data trecuta ) pentru ca am omorat-o cu rahatul ala de relanti. Merge absolut genial. Io mis inlove aghen. Poate plecam mai multi spre Predeal , sambata or so. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Vremea e frumoasa, sau cel putin asa se anunta azi pt weekend. Daca e ceva, poate ne auzim la un tel ceva...daca e iti dau numarul prin PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Domnilor, distractie placuta intrunire!!! Va doresc sa aveti parte de cea mai frumoasa vreme. Din lipsa de ocupatie si cu ajutorul lui nervoptik, azi mi-am montat noul claxon hi-tech! este fantastic, functioneaza impecabil si se aude de la mama naibii!!! Cheers evriuan si sa ne vedem cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Mai cosmine ma, numai lipsa de estetica. Pai albastru ? Botezatu ar fi oripilat de alegerile tale in cromatica. Sa-l pastrezi sanatos si sa nu dai prea mult la pedale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Voi ce parere aveti de Metzeler Sportec M3? a mers cineva cu incaltarile astea? Sau MIchelin Pilot Power? sau sa-mi iau tot Pirelli Doablo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Io mis pe pirelli angel st. Sport turing. Recomand cu mare caldura. M-am aplecat mai mult in curbe dupa ce am luat cauciucele astea si par a avea o viata destul de mare la cate le-am frecat pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Voi ce parere aveti de Metzeler Sportec M3? a mers cineva cu incaltarile astea?Sau MIchelin Pilot Power? sau sa-mi iau tot Pirelli Doablo? Michelin Pilot Power 2CT am pus, sunt foarte multumit. Bridgestone-urile care erau initial nici nu se compara, parca sunt plastic. Pirelli nu am incercat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Michelin Pilot Power 2CT am pus, sunt foarte multumit. Bridgestone-urile care erau initial nici nu se compara, parca sunt plastic. Pirelli nu am incercat. Pai cu ce ajuta cele de la Michelin mai mult decat Bridgestone ? Se lipesc mai bine de strada, sau care e faza ? ps. Cum e la intrunirea de la Predeal, e o un fel de platou ingradit, e cu bilet ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Pai cu ce ajuta cele de la Michelin mai mult decat Bridgestone ?Se lipesc mai bine de strada, sau care e faza ? ps. Cum e la intrunirea de la Predeal, e o un fel de platou ingradit, e cu bilet ceva ? infractoruleeee vrei sa vii prin padure, ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 infractoruleeeevrei sa vii prin padure, ai? Pai Banditul e ramane tot Bandit ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vixer Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 salut are cineva idee unde as putea gasi telescoape de 600 N noi sau sh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 decit sa iei noi mai bine iei alt motor nici nu are sens sa-ti zic unde gasesti... cu SH-ul poti sa incerci de exemplu la piesemoto.ro, aveau parca 2 banditi la dezmembrat anul trecut, poate au si-acuma vreunul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 cel mai tare claxon eu am pilot power pe spate , e bun pt tipul asta de motocicleta dad s-a tocit mai repede decat brigestone bt016(cel de pe fata ) bt016 e ok, cred ca la anu voi cumparaa un set de 016 sau 015 -la predeal cred ca vin si eu o doar o zi, daca e la plecare sau la intoarcere facem BRIGADA si o luam pe cheia Mesaj completat vreu sa imi pun si eu crash bar cum are @arw357 ,adica ceva simplu... nu are rost sa dau 5 mil pe un fier indoit asa ca imi voi face eu saptamana asta cu ajutorul unui prieten la arw357 am vazut ca sunt alte prinderi , la mine e decat una jos care e din motor si imi e frica sa nu o rup in cazul unei cazaturi usoare (30-40km/h) ,adica mai bine schimb un capac dala de la motor decat sa rup ceva din blocu motor . altele nu sunt si nu stiu cum sa fac sa le prind , dati-mi si mie niste sfaturi * cele incercuite sunt gaurile de care vorbeam . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 cel mai tare claxon eu am pilot power pe spate , e bun pt tipul asta de motocicleta dad s-a tocit mai repede decat brigestone bt016(cel de pe fata ) bt016 e ok, cred ca la anu voi cumparaa un set de 016 sau 015 -la predeal cred ca vin si eu o doar o zi, daca e la plecare sau la intoarcere facem BRIGADA si o luam pe cheia Mesaj completat vreu sa imi pun si eu crash bar cum are @arw357 ,adica ceva simplu... nu are rost sa dau 5 mil pe un fier indoit asa ca imi voi face eu saptamana asta cu ajutorul unui prieten la arw357 am vazut ca sunt alte prinderi , la mine e decat una jos care e din motor si imi e frica sa nu o rup in cazul unei cazaturi usoare (30-40km/h) ,adica mai bine schimb un capac dala de la motor decat sa rup ceva din blocu motor . altele nu sunt si nu stiu cum sa fac sa le prind , dati-mi si mie niste sfaturi * cele incercuite sunt gaurile de care vorbeam . Gaura aia n-are nicio legatura cu crashbaru... nu stiu care-i scopul ei, dar crashbaru nu s prinde de blocul motor ci de cadru uite aci: asta-i pe motoru meu. in partea de jos e prins de cadru printr-o clema, in fata-sus e prins de cadru prin aceleasi prinderi ca pentru blocul motor, iar in spate e prins printr-o tija metalica ce trece prin niste cleme ale cadrului... crashbaru n-are voie sa fie prins de blocul motor sau sa-l atinga (cel putin cand il montezi... dupa o cazatura nu se pute daca iti adinge motorul... asa e la mine acum...) Mesaj completat Uite, pe poza ta, am incercuit cu rosu zonele in care se prinde crashbaru meu. asta pe care-l am eu e luat de la Elf cu 660 lei cu tot cu montare. banuiesc ca stiu japonezii ceva de l-au prins asa... parerea mea e sa-l prinzi tot asa... chiar daca ti-l faci singur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 (editat) nu are rost sa dau 5 mil pe un fier indoit ba sa stii ca are rost. se aplica principiul "atita dai, atita ai". crashpadurile mele LSL cu toate ca au fost scumpe cu draci (100 si ceva de euro acum 2 ani) si-au facut treaba cu virf si indesat. nu fi sigur ca unele de 20 euro fac treaba la fel de buna. Editat Iulie 20, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Fratilor...in seara asta mi-am pus crick-ul de la Calin ... sa mor eu daca nu stiu toti vecinii ca mi-am pus crick Daca nu am injurat.... Deci...ca sa pui crickul trebuie sa: 1. desfaci toba din 2 prinderi, ca sa poti sa o misti in jos 1 cm sa intre surubul de prindere din dreapta. Mai aveam putin si dadeam toba jos. Mai oameni, astia de la Suzuki sunt cu capu!? 2. acellasi surub se strange cu o cheie care are spatiu de strangere maxim 30 grade Am strans la cheie pana mi-au pocnit ochii. 3. arcurile sunt science fiction...1 ora m-am chinuit sa le pun. Cu o surubelnita, o chei tubulara, ambele pe post de parghie si 2 patente PS: mission completed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 hehe. l-ai vopsit pin'la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 da, dar azi la montare i-am lasat niste urme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 n-am reusit sa repar butonul...de fapt, n-am vrut, pt ca e mult prea mare bataia de cap. Doar am demontat bordul sa vad daca e bine prins cablul acolo inauntru Cutia ce placuta nu pot spune ce e chiar capsata, dar nici departe de asta. Astept sa apare problema la altu sa-mi spuna cum a rezolvat Asta e, pana atunci, plua resetat jurnalier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.