SRJN Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Salutare, Unde gasesc un USER MANUAL pentru bandit650 k8? Merci Sper sa reusesc sa-l scanez pe al meu,daca nu, o sa-i fac poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Eu stiu ca iti trebuie doar farul..la modelul kult, si varianta naked si varianta semicarenata, au ceasurile identice..Daca vrei, ne putem intalni intr-o zi sa te uiti la al meu si sa faci o comparatie.. aha...nu suna rau , abea mai imi impartasesti si mie din secretele talharului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Serveste careva azi intrunirea de la Ploiesti? Eu plec pe la 13-14 din buc. Mai vine careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares_mlnmr Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Serveste careva azi intrunirea de la Ploiesti?Eu plec pe la 13-14 din buc. Mai vine careva? Hai ceva mai devreme. Eu ma gandeam sa plec pe la 11.30. Nu pot ramane peste noapte din pacate si vreau sa mai prind si eu cate ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 aha...nu suna rau , abea mai imi impartasesti si mie din secretele talharului Ok, pe saptamana viitoare, marti/miercuri.. Pana una alta, azi ma duc sa-mi fac asigurare, ca mi-a expirat pe 26 si ieri am mers fara..nu stiam ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 totusi discuri braking cu 150euro hmmm....ce o fi wrong cu ele ca sunt caum 350-400 ca ma tot uit cu jund de ceva vreme la asa ceva totusi sint SH, nu mi se pare mic pretul. pai in cazul asta ia-le tu si-ti cumpar eu discurile tale daca-s in stare buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 As avea si eu nevoie de o sa de Bandit , pentru un GSXF . Am probat una din 2006 si se potriveste . Nu ma intereseaza starea in care se afla , vreau numai sa se potiveasca , si placa aia de plastic sa nu fie rupta( nu stiu cum se numeste ) . Daca ati auzit sau ati vazut dati-mi si mie de stire . Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 Am scanat manualul pentru GSF 650 S/A 2007+. Are vreo 18 mega.Pe ce site de transfer sa-l pun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 eu am un manual de reparatie pentru k7. e adevarat ca e in spaniola dar pozele sunt traduse... e tot asa de mare... deci nu merge pus aici. cine are nevoie sa-l ceara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Ieri si azi am observat ca temperatura optima pentru Bandit in oras si nu numai de de ~25(+-3) grade Celsius. Se aude foarte frumos motorul, nu mai aud segmentii cum freaca in cilindrii si nici culbututorii cu tachetii cum joaca hora ca baietii. Foarte frumos merge banditul pana in 28 grade. Sapt trecuta mi-a consumat mi-am facut consumul. Am alimentat pe Valea Oltului si mi-a intrat rezerva 310 km mai tarziu. din astoa 310 km, 200 eu fost inagara orasului si 110 in oras... consum mixt, easy riding: 4.8/100 (cel mai putin am scos in iunie, CT-Buc via Calarasi, rezerva la 340 km => 4.4/100 km) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 (editat) IceMan...noi tot mancam bataie de la Calin o data si o data! Care ati mai scos consumuri de-astea de sub 5? Ca si eu de la Radauti inapoi am scos 4.9 Editat August 30, 2010 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 care sti desfacut recent rulmentii la jug? sunt conici sau "normali". ma gandeam sa incerc sa mai strang putin gatul, poate nu e nevoie sa schimb rulmetnii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 In concediu, 6000 km prin Europa, in general autostrazi, incarcat destul de mult cu topcase, laterale hard si pasager - 5.9 l/100 km. Anul trecut, pe 5000 km in aceleasi conditii - 5,5 l/100 km. Cresterea de consum este probabil explicabila prin faptul ca m-am mai invatat cu el si acum merg ceva mai turat ca sa am mereu "zvac"-ul necesar (adica peste 5000 rpm). Oricum la 130 km/h (viteza de autostrada) sta peste 6000 rpm, deci n-am cum sa merg in turatie mai mica, mi-ar mai trebui o treapta de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 care sti desfacut recent rulmentii la jug? sunt conici sau "normali". ma gandeam sa incerc sa mai strang putin gatul, poate nu e nevoie sa schimb rulmetnii... http://cgi.ebay.co.uk/GSF-600-1200-Bandit-...otorcycle_Parts poate ajuta pozele din licitatia asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 IceMan...noi tot mancam bataie de la Calin o data si o data! Care ati mai scos consumuri de-astea de sub 5? Ca si eu de la Radauti inapoi am scos 4.9 asta este corect. acuma incep si eu sa cred ca e ceva deampulea la motorul meu ca in tura cu Vischo am scos in cel mai bun caz consum egal cu al lui, si el a mers cu pasager. nu mare diferenta, maxim 0,5 l la suta. pe mine ma doare la basca de ea, doar sa nu indice niste problemuri cu motoru'. da' pana mea, pe de alta parte daca merge inseamna ca e bun. btw IceMan, ala e consum fara pasager? care sti desfacut recent rulmentii la jug? sunt conici sau "normali". ma gandeam sa incerc sa mai strang putin gatul, poate nu e nevoie sa schimb rulmetnii... ce conteaza daca-s conici sau nu? oricum se schimba cu tot cu ghidul. stock cica ar fi cu bile dar eu am conici. o fi schimbati. oricum nu bag mina-n foc ca-i asa. no, acuma ca tot e bihleala mare pe-aici in ultima vreme, intreb si eu: unde a vazut KMIHAI K1200R cu 6000 euro? recunosc ca mi-as lua si eu motoru' asta daca mi-as permite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 btw IceMan, ala e consum fara pasager?ce conteaza daca-s conici sau nu? Fara pasager in ambele cazuri. Cu pasagera si plin de bagaje (vezi pozele cu Grecia puse mai in spate), 100-120 km/h si cu gumele (f) putin sub presiunea optima => 5.5/100km PS: unge lantu' cu ulei (nu l-am mai spalat de 2500 km, dinainte sa plec in Grecia si e tzais) Conteaza ca daca-s conici e posibil doar sa se fi slabit putin, si stransi oleaca ma scapa de o cheltuiala acum, cheltuiala ce prefer s-o fac la primavara cand voi face un service complet la mobra <cap coada> pt o tura europeana, si "carpeala" asta nu afecteaza motocicleta sau fiabilitatea ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 pai afecteaza, rolele si ghizii au un tratament de intarire superficial, odata dus ala nu mai sint ce-au fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 ma refeream ca "daca nu schimbi rulmentu acum si doar mai strang din joc, nu se fwte altceva mobra, se fwte rulmentu' mai rau" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 no, acuma ca tot e bihleala mare pe-aici in ultima vreme, intreb si eu: unde a vazut KMIHAI K1200R cu 6000 euro? recunosc ca mi-as lua si eu motoru' asta daca mi-as permite. unde am vazut si banditul meu acum mult timp in germania,mi-a vandut pontul un amic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 K-ul nu se afla printre preferintele mele, eu sunt mare fan R. Pretul insa este unul foarte bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 cum adica R? R1200? mi-am mai zis parerea de BMW-uri si ramin la ea, K1200R e singurul motor al lor care-mi trezeste un sentiment, restul nu le inteleg si consider ca au echivalente japoneze mai ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Merge cineva miercuri pe Transfagarasan ? Scoateti Talharii pe cautiune si hai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 tocmai am vazut torque pt a x-a oara si acum am observat ca la chick fight-ul de la sfarsit blonda are un bandit s pop alb cu rosu inca una din ciclul "stiati ca" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 tocmai am vazut torque pt a x-a oara si acum am observat ca la chick fight-ul de la sfarsit blonda are un bandit s pop alb cu rosu inca una din ciclul "stiati ca" Inainte sa iau categoria A, ma uitam si eu la filmul asta si chiar imi placea..dar acum, e "too much for me" ) Prea SF(mai mult imi place Mad Max 1, ca si acolo erau motociclete) Si da, chiar e un Suzuki bandit, model S Nu observasem pana acum..Pacat ca nu e N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Am scanat manualul pentru GSF 650 S/A 2007+. Are vreo 18 mega.Pe ce site de transfer sa-l pun? SAlut, MULTUMESC DE EFORT! Cel mai simplu ar fi un transfer.ro si-mi dai linkul pe urma Sa traiesti Mesaj completat Salutare, Am iesit si eu in uikend cu banditul [650S k8], am plecat spre Cheia dar am luat-o pe Nehoiu spre Siriu si am ajuns pana la urma la Covasna, Tg Secuiesc, Balvanios. M-am intors pe Sf Ghe., Sacele, din nou am vrut Cheia dar negura m-a intors din drum si am luat-o pe DN. Bara la bara de la Predeal pana aproape de Comarnic dar am mers pe banda de urgenta si am depasit usurel, usurel tot. Am facut 3 ore de la Brasov la Pta. Scantei, Buc. Apropos de consumuri... am cu motoreta 1100 de km facuti [de la 3300 la 4400] si vin de pe monocilindru. Mi-a iesit consumul in orash, la prima 100km 9.ceva iar la adoua suta 8.ceva! Merg subturat? A patra e prea mult in oras? La ce ture ar trebui sa schimb treapta? Si pe la ce ture ar trebui sa stau? Afara, pe iesirea din uikend am avut consumuri intre 5.9 - 6.3L. Una peste alta, imi par cam mari consumurile, tinand cont ca am mers fara pasager, iar vitezele au fost in limitele legale. SV-ul nevesti-mi m-a facut de ras, a ajuns chiar si la 4.9L. Ce sfaturi imi puteti da? Cum ar trebui sa rulez? E posibil sa nu se fi lasat motorul inca si de aici consumul mai mare? SAu sunt eu in totalitate de vina. N-am mai avut 4 in linie pana acum si nu stiu cum ar trebui sa fie! Merci de orice sfat sugestie, in avans. Bafta atashez inculpatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.