Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Farul naked de bandit are un singur bec pentru ambele faze si acela e H4? Daca da, are cineva asa far de vanzare, dar in stare buna?

Editat de JCDenton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ha. si eu am ramas fara semnal pe spate la un moment dat si am crezut ca e becul dar s-a dovedit a fi tot fasungul. culmea e ca am semnale exact ca ale tale.

hah! sa facem o reclamatie!

Si pretina are la fel, le-am pus anu' trecut dar vad ca ale ei n-au patit nimic, io le-am pus in iunie.

 

Coburile sunt puse corect ? nu trebuiau invers, cu partea mai ingusta in fata ?

 

si eu am crezut ca invers, pana m-am uitat pe pozele astea LINK

 

si are logica, oarecum, baza de jos urmeaza unghiul tobei + ca pasagerul si pilotul sparg deja aerul cu picioarelele pana sa ajunga in cob.

 

da' cred ca i-au sgtricat toata aerodinamica :baldy:

 

improvizatii nene, asa-ti trebe! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mea culpa. Si iti multumesc , o sa le pun si eu asa de acum incolo.

 

Cauciuce: Pirelli Angel St. Sport touring. Nu stiu cati km o sa ma tina, dar ca feeling sunt foarte marf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am hotarat sa imi fac cateva tricouri cu banditmania. La un moment dat pusese cineva o lista cu diferite poze. L-as ruga daca le are si in format vectorial sa le trimita. Mersi

 

:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mea culpa. Si iti multumesc , o sa le pun si eu asa de acum incolo.

 

Cauciuce: Pirelli Angel St. Sport touring. Nu stiu cati km o sa ma tina, dar ca feeling sunt foarte marf.

 

Multam de raspunsuri CalinD, gabi88 si arw357. Daca ati mai folosit si altele si ati fost multumiti, mai astept sugestii. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni.

Va scriu ce am patit cu motorul , cu mentuinea ca e pe partea electrica si nu va obositi sa imi dati raspunsuri intelijente pt ca is pe spate cu firele si matele din el, deci nu imi bag mana. Doar daca aveti raspunsuri idiot free, altfel va scriu doar sa imi impartasesc problema si sa imi ling rana.

Duminica seara, dupa Maiden :baldy: , ma urc pe motor sa vin acasa. Pornesc motorul, pun faza scurta, dau sa pornesc si mi se stinge becul de faza. Imi zic "minunat moment ti-ai gasit sa te arzi". Insa la viteza mica, fiind nevoit sa virez si din ghidon, constat ca uneori se aprinde insa nu sta asa. Iesind la drumul european, pun lunga si o tin asa pana acasa (90 de km), sperand sa nu ma lase de tot.

Acasa, desfac farul si vad ca nu e ars becul (banuiam deja asta), desfac cu grija comanda dreapta de pe ghidon, ma uit, incerc sa desfac bordul nu reusesc, sun un amic injiner electronist sau electrician ce o fi.............nu vine etc.

Faza e ca de mai mult timp, becul martor de la ulei (cel rosu) , cand e contactul pus dar motorul oprit , se aprinde doar daca imi virez ghidonul dreapta.

Concluzia mea e ca ar fi ceva scurtoc undeva in fire, si depinde de mana si de bulan in cat timp si in cati bani se descopera.

Si ma enerveaza. Ziua mai e cumva cu faza lunga, insa noaptea e gay , plus ca mi-e morcov sa nu mai am si alte stresuri de acolo.

P.S. Emppu-le, v-am zarit pt o clipa pe tine si pe Kaly la concert, insa eram destul de departe si telefoanele imi erau la un amic acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

M-am Banditit :baldy:.

Bandit 650S, 2008, Black.

Poze dupa ce il coafez un pic.

 

Intrebam cu niste posturi in urma ceva despre suspensia Banditului. Pana sa ajung la un mecanic, imi poate spune careva daca arcurile de la suspensia fata sunt progresive sau nu?

 

Daca nu sunt progresive din fabrica, si-a pus careva progresive? Ceva experienta, sfaturi, surse?

 

In afara de asta mi-am facut o lista lunga de modificari pe care mi-as dori sa le fac:

- furtune frana racing;

- discuri racing/goblenuri ;)

- manete racing;

- windshield PUIG sau MRA;

- xenon;

- protectie carbon pe lateralele motorului;

- un ghidon aftermarket si inaltatoare de ghidon;

- amortizor de ghidon;

- toba carbon - ca da bine cu motoreta neagra;

- bug spoiler;

- protectie radiator;

- crash pad-uri;

- aceleashi pentru ghidon si furca;

- topcase, sidecase;

- tankbag;

- suport de numar metalic;

- semnale leduri;

 

Vai de capul meu! Acum ca le-am pus pe lista... cred ca-s cel putin 2000 de euro.

 

Cam atat :D sper sa ne vedem pe la vreo intrunire si cu lista executata!

 

Bafta tuturora si uikend maxim!

VcD

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni.

alin, pe partea stanga (cum stai pe mobra), din far pleaca un mananuchi gros de fire, care de obicei freaca de gat/cadru... de multe ori freaca pana se intrerupe unu din fire, vezi p-acolo.

Io am patit-o la viroaga.

 

E bine sa dai cu band-izoler negru sa incarci acolo bine, better safe than sorry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frati banditi :baldy:

 

V-ati pus careva alimentare la bricheta pe motor? Cum ati facut ? eu vreau sa-mi trag o alimentare dubla pentru gps si statie si nu stiu de unde sa trag alimentare si unde sa montez bricheta.

 

Need help

 

tx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frati banditi :baldy:

 

V-ati pus careva alimentare la bricheta pe motor? Cum ati facut ? eu vreau sa-mi trag o alimentare dubla pentru gps si statie si nu stiu de unde sa trag alimentare si unde sa montez bricheta.

 

Need help

 

tx

Da, mi-am pus eu si am folosit-o pentru GPS.

Mi-au montat-o la Elf, nu as putea sa iti dau mai multe detalii din pacate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alin, pe partea stanga (cum stai pe mobra), din far pleaca un mananuchi gros de fire, care de obicei freaca de gat/cadru... de multe ori freaca pana se intrerupe unu din fire, vezi p-acolo.

Io am patit-o la viroaga.

 

E bine sa dai cu band-izoler negru sa incarci acolo bine, better safe than sorry.

Mersi de pont, am cautat insa nu se vede sa fie de acolo problema, sau cel putin nu mi-am dat eu seama. Izolatia e la locul ei, am miscat de multe ori firele insa nimic.

O sa ajunga pe mana unui electrician, e o treaba de o iarna, cum zicea Emppu :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, chestiunile astea nu se pot diagnostica pe forum, ca pot avea 548787 de mii de cauze si mai ales defectele intermitente-s greu de depistat, poti sa faci pe dracu-n patru si sa crezi ca ai rezolvat, numai ca sa reapara cind ti-e lumea mai draga.

la masini/motociclete se folosesc conectori special proiectati, care se tin mult mai bine unii de altii, ai caror contacte nu oxideaza sau cedeaza asa de usor da' nu-s nemuritori. de exemplu, daca ai spalat vreodata cu spuma activa sau alta oroare de genul si a intrat pe-acolo... mie mi-e ramas si acum ascunsa pe undeva sub sha niste spuma intr-un coltisor si de fiecare data cind ploua antreneaza mizeria aia si-mi corodeaza tot ce poate pe acolo. apropo de asta, sfatul meu e sa nu spalati cu nimic altceva in afara de sampon auto, chiar si degresantul ataca aluminiul big time.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, chestiunile astea nu se pot diagnostica pe forum, ca pot avea 548787 de mii de cauze si mai ales defectele intermitente-s greu de depistat, poti sa faci pe dracu-n patru si sa crezi ca ai rezolvat, numai ca sa reapara cind ti-e lumea mai draga.

la masini/motociclete se folosesc conectori special proiectati, care se tin mult mai bine unii de altii, ai caror contacte nu oxideaza sau cedeaza asa de usor da' nu-s nemuritori. de exemplu, daca ai spalat vreodata cu spuma activa sau alta oroare de genul si a intrat pe-acolo... mie mi-e ramas si acum ascunsa pe undeva sub sha niste spuma intr-un coltisor si de fiecare data cind ploua antreneaza mizeria aia si-mi corodeaza tot ce poate pe acolo. apropo de asta, sfatul meu e sa nu spalati cu nimic altceva in afara de sampon auto, chiar si degresantul ataca aluminiul big time.

Pai din start am si zis ca nu astept remdeiu pe forum, impartasesc doar ce am patit, fara a avea pretentia ca cineva sa imi repare mobra din taste.

Omul si-a dat o parere, am verificat insa nu era de acolo buba.

Atat ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandesc sa-mi dau motorul si sa-mi iau un k1200r. cam care mai sunt preturile la un bandit din 2001 cu 37.000km cu "mici imbunatatiri" tehnice si optice?

buna alegere, eu visez la k1200s sau fjr dar `mai e mult pana departe`

 

in alta ordine ...merge careva maine (adica duminica) pe transfagarasan ? ^_^ in jur de ora 10...

Editat de gabi88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandesc sa-mi dau motorul si sa-mi iau un k1200r. cam care mai sunt preturile la un bandit din 2001 cu 37.000km cu "mici imbunatatiri" tehnice si optice?

Ce sa zic....... NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuu , ramai la Bandit ^_^ , mai ales ca al tau e unul din cele mai frumoase exemplare de pe aici.

BMW-ul ala arata state of the art, este unul in Zalau luat de nou de un, sa ii zicem om. Se vede la ochi ca e numai varf de tehnologie in el, insa mie nu imi place destul incat sa ma gandesc sa imi cumpar asa ceva. Bine, nu cunosc nici pretul insa sigur e peste talharul meu. La ala am vazut live prima data furca aia ciudata, paralever sau cum dumnezo ii zice.

Oricum, posesorul e la mititica acum, asa ca nu l-am mai vazut de mult. Isi trage si motorul sufletul, ca ala numai il chinuia degeaba. O reusit in cateva mii de km sa ii f.ta ambreiajul. Incerca sa plece de pe loc si nimic, il tura catre 7-8k si nu se urnea motorul.

Deci, ramai la Bandit :D

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intelegeam poate daca era vorba de un K1200R... da' S? din pacate preturile au scazut mult si chiar daca e-n stare buna si modificat e posibil sa nu impresioneze, pentru ca oricum multi isi iau genul asta de motor ca "sa-l dea dupa un sezon", dupa care-si iau ceva "serios", gen CBR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa zic....... NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuu , ramai la Bandit ^_^ , mai ales ca al tau e unul din cele mai frumoase exemplare de pe aici.

BMW-ul ala arata state of the art, este unul in Zalau luat de nou de un, sa ii zicem om. Se vede la ochi ca e numai varf de tehnologie in el, insa mie nu imi place destul incat sa ma gandesc sa imi cumpar asa ceva. Bine, nu cunosc nici pretul insa sigur e peste talharul meu. La ala am vazut live prima data furca aia ciudata, paralever sau cum dumnezo ii zice.

Oricum, posesorul e la mititica acum, asa ca nu l-am mai vazut de mult. Isi trage si motorul sufletul, ca ala numai il chinuia degeaba. O reusit in cateva mii de km sa ii f.ta ambreiajul. Incerca sa plece de pe loc si nimic, il tura catre 7-8k si nu se urnea motorul.

Deci, ramai la Bandit :D

pai un k1200r e pe la 6.ooo cu vreo 15.000km...nu prea poti compara banditul cu bmw-ul....bmw-ul e net superior dpdv tehnic,optic si fialbilitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai un k1200r e pe la 6.ooo cu vreo 15.000km...nu prea poti compara banditul cu bmw-ul....bmw-ul e net superior dpdv tehnic,optic si fialbilitate

Si cu toate astea suntem pe un topic dedicat exclusiv modelului de Suzuki.

O fi BMW-ul superior, insa in tara noastra nu e asa apreciat sau cunoscut. Fara a incerca sa nasc polemici si certuri nesfarsite, insa nu cred ca exista om normal la cap care sa nege fiabilitatea motorului de pe Bandit, indiferent de cilindree.

Pareri sau aprecieri pro sau contra unui model poti sa ai (oricare dintre noi), ideea e carui model ii esti partinitor.

Asta e un fel de Honda-i Honda, si cu toate astea exista si alte motociclete , la fel cum exista si honde cu motor puscat.

Deci, Bandit rules ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma incep sa-i dau si eu dreptate lui KMIHAI ca e cam pe moarte topicul asta, miine poimiine o sa vina aici vreunu' sa intrebe ce recomandam intre CBR F1 si F2.

chestia cu fiabilitatea o tot aud dar daca ati afla cam in ce fel au fost intretinute motoarele care au crapat v-ati lamuri cum stau lucrurile in realitate. de nr. de kilometri la care crapa un motor nu cred ca are sens sa se preocupe decit cineva care face minim 20000 de km pe an si din astia eu nu cunosc decit vreo 2 in tot Iasul. pina si cei mai sceptici mecanici spun ca o japoneza careia i se schimba uleiul la vreme si cu care nu se merge constant in 11000 de ture tine lejer suta de mii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

M-am Banditit ^_^.

Bandit 650S, 2008, Black.

Poze dupa ce il coafez un pic.

 

In afara de asta mi-am facut o lista lunga de modificari pe care mi-as dori sa le fac:

In ce directie vrei sa mergi? Adica vrei sa il faci hooligan, orientat spre sport, spre touring ? Sunt multe modificari acolo, dar nu mi-am dat seama ce doresti sa obtii din el.

 

Cu parbrizul s-ar putea sa te pot ajuta eu - am un MRA cu deflector, daca te hotarasti sa il schimbi poate ti-l vand eu.

Mesaj completat

ma gandesc sa-mi dau motorul si sa-mi iau un k1200r. cam care mai sunt preturile la un bandit din 2001 cu 37.000km cu "mici imbunatatiri" tehnice si optice?

M-am gandit si eu mult timp la varianta asta. Totusi, un naked cu puterea asta imensa nu stiu unde l-as putea folosit. Touring nu, pentru sport sunt alternative mai bune (S-ul de exemplu). Ce ai vrea sa faci cu el mai exact si Bandit-ul nu poate?

 

Referitor la suspensia aceea - din ce am inteles separa fortele care afecteaza suspensia de virare. Recent am fost pe drumul Lugoj-Deva si sunt acolo niste denivelari incredibile pe dealuri. Imi sarea ghidonul din mana, sunt curios daca acest tip de tehnologie ar ajuta la ceva. A fost mentionat si amortizorul de ghidon, in ce situatii ar fi folositor un astfel de accesoriu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

In afara de asta mi-am facut o lista lunga de modificari pe care mi-as dori sa le fac:

- furtune frana racing;

- discuri racing/goblenuri ^_^

- manete racing;

 

VcD

 

Nu cred ca ai nevoie de amortizor de ghidon pentru o motocicleta relativ grea si nu prea puternica. Ti se par prea moi suspensiile Banditului? Mie mi se par tocmai bune pentru drumurile din romania.

Mergi la curse/circuit cu motocicleta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a... acuma am citit si eu mai bine si-am vazut ca KMIHAI vreau 1200R. asa da... recunosc si eu ca motorul ala arata beton, si nu sint multe care sa ma faca sa zic asta.

@RvsS: mie mi se pare fix motor de fitze da' in sensul bun. adica nu in sensul de CBR colorat frumos ci asa ca sa-l aprecieze cine trebuie si are ochi. mi se pare de iesit in weekend la dat pe-o roata si de facut supersporturile sa plinga la capitolul acceleratie (din cite-mi amintesc are vreo 180 de cai si probabil cuplu pe masura). plus ca nu inteleg de ce zici ca e inutil, multi fac touring serios pe naked si nu ma refer la semi- cum ai tu, ci naked 100%. si nu se pling. nu cred ca motorul ala te poate face sa-ti para rau ca l-ai luat. ramine problema pieselor, daca ai dat cu el de pamint e posibil sa trebuiasca sa faci credit ca sa schimbi un far. eu as zice go for it da' sincer as pastra si Banditul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sunt eu mai comod, dar pentru touring - adica 600+ km/zi pe autostrazi mie imi trebuie un parbriz mai inalt decat am acum, MRA cu deflector. Ce sa mai zic de un naked. K1200R are intr-adevar 163 cai si 127 NM cuplu. Accelaratia pana la 100 km/h in 2,6 secunde este senzationala.

 

Revenind la Bandit, ca sa nu fiu offtopic, m-am intors din concediu, 6003 km prin Europa. Moto s-a comportat foarte bine, nu am avut nicio problema tehnica. Voi pune un link cu poze in cazul in care sunt amatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@RvsS Vreau touring si estetica! Cu parbrizul am rezolvat-o intre timp. Proprietarul anterior, a tinut afisul in "geam" pana a copt scochul, dupa care l-a luat la racait cu buretelul de bucatarie si cu Cif. L-a facut praf, asha ca n-am rezistat si am luat un Puig, negru... Arata super.

 

@ Dan_06 Nu, nu ma duc la curse. Cu amortizorul de ghidon inteleg, dar cu suspensia, tocmai, urmaresc un raspuns mai bun la denivelari. Un arc progresiv cred ca este mai bun decat unul normal.

 

 

Merci de comentarii!

post-11483-1282500375_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...