Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

salve.

deci...

1. priza mi-am montat singur, cositorit pe pozitie. altfel spus priza merge doar daca am pozitia pornita. motiv? ca sa nu se trezeasca vreunul cu glume in program sa puna vreun ban in priza ca sa se arda ceva pe acolo. exista siguranta, stiu, dar inca o protectie in plus nu strica.

2. cauciucuri: Continental RoadAttack au cele mai tari review-uri. Mult peste BT la clasa touring! Eu am Michelin Pilot Road pe spate, mi se pare ok. Insa nu am mers deloc pe ploaie (inca ^_^) Eu RoadAttack vreau sa iau cand se duc ce am acum. Opinia mea :D

 

H4 bec la bandit cu far clasic, recomand bec de la Osram cel cu "up to 4000 Kelvin". Lumineaza foarte bine!

Mesaj completat

Am uitat sa va spun ... mi se f***t lantul :) Mai pe intelese, o poarte a lantului e larg tare si o alta parte a lui e tapan :) Slava Domnului ca am ajuns "safe" de la Radauti inapoi :D

 

Next on my list: DID VX X ring sau RK O ring, preferabil prima varianta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am si eu o problema ,

 

acum cateva zile frana spate nu mai mergea (am scris aici pe topic ), dupa care am trecut la treaba , am aerisit frana spate( cred ca bine ) , am completat cu lichid , am curatat etrierul.

azi pe transfagarasan aceiasi problema , frana spate se duce mult in jos si nu tine (apas la maxim), am zis asta este si bine ca nu e frana fata defecta, ma opresc sa mananc (40 min cred),plec iar in mers apas frana si surpriza, tine (aproape normal)

am observat ca atunci cand o folosesc mai mult cedeaza, nu ma pricep si nu stiu ce sa fac decat sa schimb tot lichidul , iar pe urma daca tot face figuri sa imi caut poma de frana

 

nu vreau sa ma duc la un garajist sa zica ca e pompita si ca are el una,

daca cineva se pricepe si poate sa de un sfat e primit ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema ,

 

acum cateva zile frana spate nu mai mergea (am scris aici pe topic ), dupa care am trecut la treaba , am aerisit frana spate( cred ca bine ) , am completat cu lichid , am curatat etrierul.

azi pe transfagarasan aceiasi problema , frana spate se duce mult in jos si nu tine (apas la maxim), am zis asta este si bine ca nu e frana fata defecta, ma opresc sa mananc (40 min cred),plec iar in mers apas frana si surpriza, tine (aproape normal)

am observat ca atunci cand o folosesc mai mult cedeaza, nu ma pricep si nu stiu ce sa fac decat sa schimb tot lichidul , iar pe urma daca tot face figuri sa imi caut poma de frana

 

nu vreau sa ma duc la un garajist sa zica ca e pompita si ca are el una,

daca cineva se pricepe si poate sa de un sfat e primit :)

 

Din ce povestesti tu, suna a lichid de frana cu ceva apa in el. Incearca sa schimbi lichidul de frana si fa-i o aerisire ca la carte. Dupa aia te gandesti la pompa. Bafta!

Mesaj completat

salve.

 

2. cauciucuri: Continental RoadAttack au cele mai tari review-uri. Mult peste BT la clasa touring! Eu am Michelin Pilot Road pe spate, mi se pare ok. Insa nu am mers deloc pe ploaie (inca ^_^) Eu RoadAttack vreau sa iau cand se duc ce am acum. Opinia mea :D

 

 

Am comandat deja Michelin Pilot Road. Sper sa fie o alegere buna. Merci oricum.

 

Am DID X-ring, si l-am intins o singura data in 15000 de km. Dar e mereu curat si uns. :) Recomand!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Next on my list: DID VX X ring sau RK O ring, preferabil prima varianta!

Intrebare sa-mi satisfac o curiozitate personala.

RK e model de lant DID? ^_^

Asa scrie si pe al meu si nu stiu ce foaita e. Si da, o sa fie tot din asta urmatorul. Ingrijit cum trebuie, poate mai maniacal nu a trebuit in 13 000 de km intins decat o data, a doua oara am vrut io insa nu cred ca s-a miscat pana la urma de unde era initial. Mai am cam jumate plus o linie luat dupa martori, insa daca trag cu mana de lant in spatele pinionului se misca putin, deci ceva uzura are.

Bafta

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU, RK e marca! Din ce am vazut pe ebay, RK face lant pt Suzuki. Adica Suzuki nou (la vremea Kult-ului) ci ca cu RK venea din fabrica!

 

Problema lantului meu e mai veche, insa s-a accentuat exponential datorita greutatii (bagaje) si pasagerului! Eu il tin curatat, uns ... nu e asta problema. Oricum, daca e sa judec lucrurile la rece si sa spun ca moto are intr-adevar 33 mii de km, lantul nu pare a fi schimbat. 33 mii un lant e super ok in opinia mea!

 

PS: ca o chestie de invatat de la altii mai fraieri, ca mine ^_^ eu cand am intins lantul nu am observat ca o parte a lui e mai intinsa si alta mai slabita. Nu stiu care din cele 2 parti ale lui am prins-o la intindere. Daca am prins partea mai stransa si am intins lantul atunci e ok. Dar dupa cum se misca treburile cred ca am prins partea mai slaba si am intins lantul fata de aceasta parte. Motiv pentru care cand a ajuns la partea stransa, lantul s-a fortat. Na..nu am fost inspirat sa verific lantul pe toata lungimea lui, nu credeam ca un lant poate sa se faca asa, jumate strans, jumate labartat. Dar...omul mai invata, din greselile lui, conform proverbului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

 

Uichiendu asta a fost plin de intamplari.

1. Mi-am luat de la louis setu ala de polish si mi-am frezat ftoba finala, saxofoanele si capacul cu indicatorul de ulei.

2. Nu stiu cum dracu s-a agatat de perie cablul de la senzorul de acceleratie (e cablul ala care duce in carburator pe partea dreapta cum stai pe motor). Cu ce dracu influienteaza ala bunul mers al banditului?

3. Cum mergeam eu linistit, intr-o vale statea pe mijlocul drumului un caine. Claxonez de cateva ori si il vad ca o ia la fuga in acelasi sens cu mine pe mijlocul drumului. Cand ma apropii de el, se trage pe marginea din dreapta. Zic gata, il depasesc si ma dau stanga. In momentul urmator fix sub roata mea s-a bagat. Noroc ca m-am tinut tare in coarne ca era trantitura sigura. Imi pare in schimb rau de bietul animal ^_^ . Asa ca aviz amatorilor. Cainii au o alta inteligenta fata de oameni (nu zic neaprat ca sunt mai prosti dar actioneaza altfel fata de noi :D ).

 

Asfalt uscat si fara caini!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema ,

 

acum cateva zile frana spate nu mai mergea (am scris aici pe topic ), dupa care am trecut la treaba , am aerisit frana spate( cred ca bine ) , am completat cu lichid , am curatat etrierul.

azi pe transfagarasan aceiasi problema , frana spate se duce mult in jos si nu tine (apas la maxim), am zis asta este si bine ca nu e frana fata defecta, ma opresc sa mananc (40 min cred),plec iar in mers apas frana si surpriza, tine (aproape normal)

am observat ca atunci cand o folosesc mai mult cedeaza, nu ma pricep si nu stiu ce sa fac decat sa schimb tot lichidul , iar pe urma daca tot face figuri sa imi caut poma de frana

 

nu vreau sa ma duc la un garajist sa zica ca e pompita si ca are el una,

daca cineva se pricepe si poate sa de un sfat e primit ^_^

 

Gabi ... ai schimbat si tu aproape tot lichidul ? Sau doar ai completat?

Daca doar ai completat, ai facut un cah ... Trebuie schimbat tot prin aerisitor, bagi pedale, deschizi aeristorul sa iasa lichidul vechi, apoi strangi, apoi dai drumul la pedala ... si reiei ... cand apropae se goleste rezervorul, pui proaspat, iar dai pedale iar scoti prin aerisitor .. etc ...vezi ca e descrisa procedura pe undeva pe forum.

Pompa nu are legatura. Ce ti se intampla tie e de la lichid. E vechi si umectat si la caldura degajata de franare isi pierde proprietatile si devine spongios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- legat de lanturi: vechiul Tsubaki care s-a rupt si pe care l-am intins fix conform manualului a vrut sa fie intins destul de des, ii crestea jocul dupa fiecare citeva sute de km; DID-ul de acum (X ring, parca) nu pare sa simta nevoia; un singur lucru il fac altfel: ii las jocul mai mare, vreo 4 cm si ceva pe cricul laterale; dupa cele doua ture de ~3000 nu l-am intins si jocul e tot cum l-am reglat inainte

 

- faza cu frina spate am patit-o si eu acum doi ani pe Oituz; lichidul fusese proaspat schimbat in service, placutele noi; de atunci am renuntat sa mai folosesc intens frina spate iar in momentul de fata o ignor complet

 

- TPS-ul variaza avansul functie de pozitia fluturasului dar din ce-am auzit nu influenteaza foarte tare mersul motorului; dar daca e acolo nu stiu de ce nu l-ai repara; in manual zice sa nu-l demontezi de pe carburi ca e calibrat foarte precis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- legat de lanturi: vechiul Tsubaki care s-a rupt si pe care l-am intins fix conform manualului a vrut sa fie intins destul de des, ii crestea jocul dupa fiecare citeva sute de km; DID-ul de acum (X ring, parca) nu pare sa simta nevoia; un singur lucru il fac altfel: ii las jocul mai mare, vreo 4 cm si ceva pe cricul laterale; dupa cele doua ture de ~3000 nu l-am intins si jocul e tot cum l-am reglat inainte

 

- faza cu frina spate am patit-o si eu acum doi ani pe Oituz; lichidul fusese proaspat schimbat in service, placutele noi; de atunci am renuntat sa mai folosesc intens frina spate iar in momentul de fata o ignor complet

 

- TPS-ul variaza avansul functie de pozitia fluturasului dar din ce-am auzit nu influenteaza foarte tare mersul motorului; dar daca e acolo nu stiu de ce nu l-ai repara; in manual zice sa nu-l demontezi de pe carburi ca e calibrat foarte precis

 

 

Problema e ca s-au smuls firele din ele. L-as repara eu dar nu prea stiu ce si cum. Probabil o sa consult un mecanic. Mersi Calin ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frati banditi :D

V-ati pus careva alimentare la bricheta pe motor? Cum ati facut ? eu vreau sa-mi trag o alimentare dubla pentru gps si statie si nu stiu de unde sa trag alimentare si unde sa montez bricheta.

 

gasesti la louis, priza speciala moto, se monteaza f usor, are si clema pt ghidon, dar e doar cu-n slot. cu

2 sloturi gasesti in targ la vitan dar nu au prinderi pt ghidon, tre sa-ti faci tu.

 

eu am una de la louis, priza o tin sub sa.

 

Am fost pe TRansfagarasean in week-end.

Sambata am vazut pe versantul sudic un B6 Pop Naked albastru, un B6 Kult S, si un B12 EVO S.

 

era vreunu din voi?

 

Drumul misto, dar praf intre Curtea de Arges si unde se termina Lacul Vidraru, dupa care asfalt proaspat.

Daca pana acum nu eram hotarat, dupa drumul asta sigur tre' sa-mi schimb rulmentii la jug ^_^

Duminica dimineata, intr-un camping de langa Sibiu, inainte sa plec dupa ce am montat bagajele, am uitat sa verfici daca atarna ceva pe codita, si atingea un sac de dormit, cand le-am dat jos in spatele blocului si am vazut portiuna dintre sa si manerul pasagerului... :) , s-a matuit vopseaua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gasesti la louis, priza speciala moto, se monteaza f usor, are si clema pt ghidon, dar e doar cu-n slot. cu

2 sloturi gasesti in targ la vitan dar nu au prinderi pt ghidon, tre sa-ti faci tu.

 

eu am una de la louis, priza o tin sub sa.

 

Am fost pe TRansfagarasean in week-end.

Sambata am vazut pe versantul sudic un B6 Pop Naked albastru, un B6 Kult S, si un B12 EVO S.

 

era vreunu din voi?

 

Drumul misto, dar praf intre Curtea de Arges si unde se termina Lacul Vidraru, dupa care asfalt proaspat.

Daca pana acum nu eram hotarat, dupa drumul asta sigur tre' sa-mi schimb rulmentii la jug ^_^

Duminica dimineata, intr-un camping de langa Sibiu, inainte sa plec dupa ce am montat bagajele, am uitat sa verfici daca atarna ceva pe codita, si atingea un sac de dormit, cand le-am dat jos in spatele blocului si am vazut portiuna dintre sa si manerul pasagerului... :D , s-a matuit vopseaua.

si eu am fost pe traqnsfagarasan dar nu cred ca mai vazut

am intrebat daca vine cineva dar nu ai vazut, era bine daca mergeam amandoi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. voi ati patit vreodata asa ceva?: de doua zile a inceput sa curga ulei pe la capacul de la ambreiaj (banuiesc eu ca ala e capacul de la ambreiaj... pe partea stanga a motorului, chiar sub pistoane, putin mai in fata de pinionul de la lant... capacul ala mare). in prima faza cand am descoperit, m-am gandit ca s-au slabit suruburile si am verificat... toate erau fixate asa cum trebe. faza nasoala e ca de doua zile n-am mai pornit mobra. in drum spre casa, am vazut ca am ulei pe bocancul stang. am ajuns acasa, m-am uitat la mobra si nimic... n-am vazut pe unde cerge. a doua zi dimineata, o pata cam cat palma de ulei sub mobra. nu parea sa mai curga (m-am gandit ca s-a racit si s-a ingrosat uleiul). o dau 10 cm mai in spate sa ma pot baga sub ea si sa incerc sa-i mai strang suruburile. cum am spus, erau stranse toate (nu le-am fortat). azi dimineata, alta pata de ulei (deci nu am pornit motoru... doar l-am miscat un pic). eu sper sa se fi mancat garnitura... voi ce parere aveti. cineva mi-a spus ca e posibil sa fi bagat mai mult ulei in motor decat trebuie. dar eu n-am mai schimbat uleiul din toamna si am cu el aproape de 4.000 km. sper sa nu fie altceva decat garnitura. voi ce parere aveti? cand ajung acasa o sa fac niste poze si o sa postez, sa vedeeti exact despre ce este vorba.

 

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acolo nu e ambreiajul, e asa-zisul bendix, sau ambreiajul de pornire, cam acelasi mecanism ca la bicicletele cu torpedo.

schimba garnitura aia si dupa aia mai vezi tu. dar pune garnitura originala Suzuki, ca nu se compara. poti sa incerci si sa decupezi din carton sau material din ala special de pe Louis dar o sa transpire. si pune si o tira de silicon in locurile pe unde se imbina baia de ulei cu blocul motor ca daca o sa transpire pe acolo o s-o faca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

H4 bec la bandit cu far clasic, recomand bec de la Osram cel cu "up to 4000 Kelvin". Lumineaza foarte bine!

 

Merge xenon pe kult ?

 

ps. cat mi-ar lua cineva pt. demontat motor si toate cele pt. vopsit ? Mi se pare dificil cu motorul de pus la loc, ca sa fac eu asta..

As vrea sa vopsesc banditul in alb..cred ca ar arata mai bine asa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am xenon da' cu o improvizatie, adica bec H7 adaptat la soclu H4. bate numai bine pe faza lunga dar pe unul din faruri nu am scurta. daca ai far stock nu poti sa faci asta. la H4 care are ambele faze intr-un bec sint 2 variante: bec special cu filament pe una din faze si xenon pe cealalta sau bi-xenon, adica are un actuator electromagnetic care misca becul fata-spate cind comuti fazele. problema e ca am auzit ca nu incape mecanismul in cutia farului deci ar trebui sa gasesti cumva o instalatie din asta ca sa verifici daca se poate face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ajunge cineva la Heavy Riders Bike Fest in we ? Poate bem o bere, doua... ^_^

 

Ploiesti ... nu?

Vin eu, dar nu stiu cand sambata seara sau duminica ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am xenon da' cu o improvizatie, adica bec H7 adaptat la soclu H4. bate numai bine pe faza lunga dar pe unul din faruri nu am scurta. daca ai far stock nu poti sa faci asta. la H4 care are ambele faze intr-un bec sint 2 variante: bec special cu filament pe una din faze si xenon pe cealalta sau bi-xenon, adica are un actuator electromagnetic care misca becul fata-spate cind comuti fazele. problema e ca am auzit ca nu incape mecanismul in cutia farului deci ar trebui sa gasesti cumva o instalatie din asta ca sa verifici daca se poate face.

merge..am eu bixenon...si am acum si balast si bec de spaer de la ultima problema ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am xenon da' cu o improvizatie, adica bec H7 adaptat la soclu H4. bate numai bine pe faza lunga dar pe unul din faruri nu am scurta. daca ai far stock nu poti sa faci asta. la H4 care are ambele faze intr-un bec sint 2 variante: bec special cu filament pe una din faze si xenon pe cealalta sau bi-xenon, adica are un actuator electromagnetic care misca becul fata-spate cind comuti fazele. problema e ca am auzit ca nu incape mecanismul in cutia farului deci ar trebui sa gasesti cumva o instalatie din asta ca sa verifici daca se poate face.

ok, notat..retinut, acum trebuie aplicat..Eu nu vreau sa schimb farul original, as vrea sa merg cu proiectul cat mai aproape de stok(inafara de bug spoiler, care imi place foarte mult)

Iarna se apropie cu pasi repezi, trebuie sa ma pregatesc pt. modificari ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca in momentul in care mi-am luat motorul visam la modificari de o mie de euro, intre timp lovind adanc criza sectorul in care lucrez, am redus si eu visele la modul realizabil. Am taiat din ele, prioritizandu-le dupa compromisul intre pret, functionalitate si in ultimul rand estetica. Asa ca acum am ajuns sa nu prea ma tenteze sa mai modific radical aspectul mobrei, ci sa ma preocupe mai mult km facuti cu ea. Adica decat sa bag 2-300 de euroci in airbrush sau undertail de ex, mai bine ma duc la dracu sa am de unde veni. Asta e, imbatranim. Ideil nu le voi uita niciodata, insa nu cred ca le voi putea materializa prea curand.

In aceasta ordine de idei, urmatoarea chestie pe lista de achizitii ar fi , nu stiu, in functie de pret, xenon sau bixenon. Puteti sa imi dati un pret la toata sandramaua, care v-ati montat recent asa ceva? Pe naked ma refer. Eventual domnu ALex Bandit, daca mai intra pe aici si mai comercializeaza asa ceva, poate sa ma lamureasca.

Ca sa vedeti cum se schimba omul, deja de luna viitoare strang bani pt concediul de anul viitor, ruta stabilind-o duminica trecuta :D . In felul asta se bucura si prietena de banii ei, nu doar se uita la salar cum sta pe motor sub forma unei tobe sau ceva de genul asta ^_^

Cu xenonul e treaba veche la mine, ma tot miram de un amic care are xenon pe un R6, ziua iese in evidenta ,uitandu-ma in oglinzi , dintre alte 10 mobre, iar noaptea se face zi in fata lui. Ma gandesc ca devii si umpic mai vizibil pentru cadavrele care invart covrigul pe drumurile patriei.

Sa auzim de bine

 

 

L.E.

E adaugat de aproape o luna, insa vi-l arat si voua daca nu il stiti. Parerea mea e ca merita banii

http://www.moto.it/moto-usate/suzuki/gsf-1...tml?msg=2653261

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul e bun, dar 3 proprietari? La cei 18 mii cat vazusem ca are, fiecare a mers in medie 6000 ?! Mi se pare putin. De obicei motoarele cu 3 > proprietari sunt mai forjate. Fiecare are stilul lui de mers, fiecare trage de ea intr-un anume fel ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca in momentul in care mi-am luat motorul visam la modificari de o mie de euro, intre timp lovind adanc criza sectorul in care lucrez, am redus si eu visele la modul realizabil. Am taiat din ele, prioritizandu-le dupa compromisul intre pret, functionalitate si in ultimul rand estetica. Asa ca acum am ajuns sa nu prea ma tenteze sa mai modific radical aspectul mobrei, ci sa ma preocupe mai mult km facuti cu ea. Adica decat sa bag 2-300 de euroci in airbrush sau undertail de ex, mai bine ma duc la dracu sa am de unde veni. Asta e, imbatranim. Ideil nu le voi uita niciodata, insa nu cred ca le voi putea materializa prea curand.

In aceasta ordine de idei, urmatoarea chestie pe lista de achizitii ar fi , nu stiu, in functie de pret, xenon sau bixenon. Puteti sa imi dati un pret la toata sandramaua, care v-ati montat recent asa ceva? Pe naked ma refer. Eventual domnu ALex Bandit, daca mai intra pe aici si mai comercializeaza asa ceva, poate sa ma lamureasca.

Ca sa vedeti cum se schimba omul, deja de luna viitoare strang bani pt concediul de anul viitor, ruta stabilind-o duminica trecuta ;) . In felul asta se bucura si prietena de banii ei, nu doar se uita la salar cum sta pe motor sub forma unei tobe sau ceva de genul asta :laugh:

Cu xenonul e treaba veche la mine, ma tot miram de un amic care are xenon pe un R6, ziua iese in evidenta ,uitandu-ma in oglinzi , dintre alte 10 mobre, iar noaptea se face zi in fata lui. Ma gandesc ca devii si umpic mai vizibil pentru cadavrele care invart covrigul pe drumurile patriei.

Sa auzim de bine

 

 

L.E.

E adaugat de aproape o luna, insa vi-l arat si voua daca nu il stiti. Parerea mea e ca merita banii

http://www.moto.it/moto-usate/suzuki/gsf-1...tml?msg=2653261

 

Ai dreptate..si eu am o lista foaaaaarte lunga de modificari..printre care si cromarea capacelor de la motor, oglinzi la capetele de ghidon(mi se par foarte utile in oras, pentru ca sunt sub maner, pe interior si nu mai exista sanse sa atingi oglinzile dubelor sau X-anelor)

 

Si am mai vazut la unele modele streetfighter, niste conducte care vin din radiator, direct in motor..nu stiu daca sunt utile, sau sunt facute doar ca sa arate bine..

 

Sper sa fac si km multi..pana acum am facut cam 3500 km pe tot sezonul..chiar sunt curios cat faceti si voi pe sezon.

Luna care vine sper sa ajung pe transfagarasan, sa vad cat cotizez la o nunta si dupa aia plimbarea :D)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...