Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Scuze de intarziere, am fost putin ocupat cu un cutremur ;)

Multumesc de raspunsuri CalinD, Cosmin si toti ceilalti. Am sa desfac rack-ul de bagaje si codita, vorba aia cu "lenesul mai mult alearga" m-a convins.

 

Legat de service-uri, din lipsa de TIMP, si eu prefer sa apelez la ele, decat sa ma scarpin indelung in cap pe diverse probleme. Adica imi schimb singur uleiul, bujiile, filtrele, dar la capace, garnituri, simeringuri si altele, las pe altii. E doar parerea mea, si sint convins ca pot exista inca alte 100 diferite, fara ca una sa infirme pe alta. Pur si simplu nu avem toti conditii egale (timp, bani, scule, garaj, pricepere, rabdare, etc.) Deci cum bine zicea CalinD mai sus, "fiecare isi strica motoreta cum vrea".

 

Bafta mazima voua si profitati de vremea calda cat mai e!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vand Suzuki GSF 600S Bandit.An fabricatie:1997;Km:61000;Putere:78 CP

Motocicleta e in stare buna.Schimbul de ulei facut recent(Castrol),schimbat placute frana spate(noi),placute fata uzate 40%.Starea cauciucurilor buna,uzate in proportie de 40%,

Pret 1700 EUR neg.

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...997-326780.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan_06. atentie ce suruburi schimbi, nu schimba nimic structural. suruburi din otel 10.9 nu gasesti pe toate drumurile, din cite stiu eu nici nu exista inox asa de rezistent. personal n-as schimba altele in afara celor de la capace. si mie cele originale mi se par bune, au o depunere anticoroziva care-si face treaba. exceptie fac suruburile de la evacuare care sint problema cunoscuta la Suzuki. la Pop au rezolvat si au pus din inox din fabrica. da' chiar, tie care suruburi iti ruginesc?

 

La cel vechi erau ruginite superficial,dar cred ca a stat si in conditii de aer sarat sau ceva in genul asta.La asta nou deocamdata nu au ruginit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice-ai face nu pune suruburi din Hornbach/Praktiker/Dedeman. n-o sa-ti para rau pe moment dar e f posibil sa-ti para rau dupa mai multa vreme.

Mesaj completat

nu sunt chiar atat de batut in cap

n-a zis nimeni de batut in cap, eu bateam in cu totul alta directie.

 

incat sa nu-mi dau seama pe unde curge uleiul si sa-mi fac o idee cat de cat de ce curge uleiul pe acolo). mi-a spus preturl, DUPA CARE, mi-a spus ca cel mai sigur este sa ma duc cu motoreta la ei sa-i faca o verificare generala la motor sa gaseasca cauza din care a inceput sa curga uleiul. Nu mi-a spus sa ma duc ca tre sa schimb garniturile si suruburile. la partea cu suruburile mi-a spus in felul urmator: "SUNT SANSE, MICI, DAR SUNT, CA CEL PUTIN UN SURUB DE LA CAPACUL DE CHIULOASA SA CEDEZE. NU E LEGE, DAR ESTE RECOMANDAT CA IN MOMENTUL IN CARE DESFACI SURUBURILE DE LA BLOCUL MOTOR, SA LE INLOCUIESTI CU UNELE NOI". Nu mi-a bagat nimeni acele suruburi pe gat, dar mi-a explicat riscurile. Si totusi, seful de service, inainte sa-mi spuna pretul reparatiei, mi-a sugerat ca mai bine sa faca o verificare sa vada exact ce se intampla, ca sa stie ce repara. Hai sa nu mai continuam acest subiect. Marti o duc in service, si cand aflu ce si cum, o sa postez diagnosticul final si ce reparatie necesita, si apoi, poate, redeschidem subiectul.

suruburile alea nu sint strinse la cupluri mari. ele doar preseaza pe garnitura de la capacul de chiulasa, care e din cauciuc, nu sint structurale cum sint de exemplu cele care tin amortizorul. cind am scos evacuarile, suruburile M8 care le tineau au primit un tratament nemilos constind in batut cu un ditamai tzapalaul in cap. nici unul nu s-a rupt, cu toate ca le-au fost aplicate forte mult peste cuplul nominal de stringere. nici cind scot roata spate nu ma opintesc asa in piulita aia cum s-a opintit mecanicul care le-a scos. in plus, baietii de la Suzuki, care stiu destula matematica si alte nimicuri de-astea le-au facut radiuzari (scuze ca am inventat cuvintul dar nu stiu denumirea oficiala) de dispersie a eforturilor la toate unghiurile drepte (vezi poza). chestia asta o stiu chiar de la un nene care are habar de mecanica.

plus ca, asa cum am mai zis, sint suruburi din otel 10.9 si dupa acest grad nu mai e decit unul, 12. vreau sa zic pentru otel de suruburi, ca nu face nimeni suruburi din otel rapid sau otel de scule.

mai e o chestie, aluminiul in contact cu otelul si un electrolit conduce la ceea ce se numeste coroziune galvanica si asta mai contribuie la intepenire. dar daca se foloseste vaselina speciala (de exemplu pe baza de cupru) nu mai e problema. asta de exemplu o sa faca? ia sa-i intrebi. unii mai recomanda folosirea pastei de blocaj pentru prevenirea coroziunii dar eu unul nu as pune asa ceva, nu acolo, pentru ca surubul ala e de diametru prea mic si daca pasta e prea multa sau prea dura (e si asta pe diferite grade) chiar ca poate sa-ti sudeze definitiv si irevocabil surubul ala si sa se rupa.

nu zic, e o logica in a zice ca otelul ala oboseste la desfacere, unde i se aplica forte mai mare decit cea de stringere, dar daca ma apuc sa calculez cit fac toate suruburile alea ma doare mintea. ramin la parerea mea ca suna a o teapa foarte originala. gindeste-te ca daca ar fi sa facem totul, da' totul ca la carte ar trebui si sa verificam jocul la supape la 12000 km (sau era la 6000?) si pentru un om care face 20000 de km pe an ar inseamna sute de euro cheltuite anual pe suruburi.

si ca sa mai adaug oleaca de teorie a chibritului pe tema de suruburi, un mecanic ar trebui sa stie ca daca simte ca un surub M6-M8 nu vrea sa se desfaca usor e cazul sa incerce sa-l stringa oleaca inainte sa-l forteze mai tare si sa-l rupa sau sa-i rotunjeasca capul. sau na, sa aduca cheia pneumatica etc etc.

acuma, de ce scriu eu astea. ideea e ca poate vine cineva si citeste si invata ceva sau vine altul si ma contrazice si demonsteraza ca nu am dreptate dar in final exista niste informatie adaugata si poate vreodata ii ajuta vreunuia la ceva. timp in care altii doar citesc si se leaga de unu' cind greseste fara sa aduca vreodata un aport de informatie. plus ca, no offense, dar chestiile astea mi se pare ca au mai multa legatura cu "Banditmania" decit "cine vine azi la arc".

 

 

Mesaj completat

PS: singurele suruburi la care Suzuki recomanda explicit schimbarea dupa ce au fost desfacute sint cele ce la prinderile motorului.

post-24366-1283697561_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am inteles la ce te-ai referit. din primele discutii, am tras concluzia ca tu esti cu totul impotriva serviceurilor autorizate de la importatori. Acum m-am lamurit, si simt nevoie sa-ti dau dreptate. Eu, unul, am citit ce ai scris tu pentru prima data in viata mea. ce-i drept, nici nu m-am gandit vreodata sa ma documentez in privinta suruburilor. Cert e ca am incercat sa umbu singur la vechea mobra, si am realizat ca eu sunt paralel cu mecanica, la modul ca m-am chinuit sa desfac surubul de la baia de ulei pana l-am dat peste cap. sunt atat de praf cu surubelnita in mana incat nu stiu in ce parte tre sa invart ca sa desfac un surub. de atunci m-am lasat de asta si am apelat doar la service. Nu am zis ca 2 euro pentru un surub e un pret mic, pentru ca nu... chiar deloc. dar, prefer sa-i dau lu ala niste zeci de euro si sa stiu ca o face asa cum trebe, decat sa ma bag eu cu mainile mele stangi si sa fac o paguba de sute de euro. iar ca pret de service, Bogdan Padure (cica e cel mai bun mecanic din Bucuresti), are preturi comparabile. unele mai mari, altele mai mici. si, dupa cum am spus, decat sa ma duc la un mecanic din coltul blocului (oricate recomandari are) prefer sa ma duc la reprezentanta. De curiozitate, o sa-i intreb pe cei de la Elf daca au garantie pe munca lor.

 

Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am inteles la ce te-ai referit. din primele discutii, am tras concluzia ca tu esti cu totul impotriva serviceurilor autorizate de la importatori. Acum m-am lamurit, si simt nevoie sa-ti dau dreptate. Eu, unul, am citit ce ai scris tu pentru prima data in viata mea. ce-i drept, nici nu m-am gandit vreodata sa ma documentez in privinta suruburilor. Cert e ca am incercat sa umbu singur la vechea mobra, si am realizat ca eu sunt paralel cu mecanica, la modul ca m-am chinuit sa desfac surubul de la baia de ulei pana l-am dat peste cap. sunt atat de praf cu surubelnita in mana incat nu stiu in ce parte tre sa invart ca sa desfac un surub. de atunci m-am lasat de asta si am apelat doar la service. Nu am zis ca 2 euro pentru un surub e un pret mic, pentru ca nu e... chiar deloc. dar, prefer sa-i dau lu ala niste zeci de euro si sa stiu ca o face asa cum trebe, decat sa ma bag eu cu mainile mele stangi si sa fac o paguba de sute de euro. iar ca pret de service, Bogdan Padure (cica e cel mai bun mecanic din Bucuresti), are preturi comparabile. unele mai mari, altele mai mici. si, dupa cum am spus, decat sa ma duc la un mecanic din coltul blocului (oricate recomandari are) prefer sa ma duc la reprezentanta. De curiozitate, o sa-i intreb pe cei de la Elf daca au garantie pe munca lor.

 

Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e cu garantie si chiar o poti folosi merita sa dai un ban in plus. dar sincer la banii astia m-as simti indreptatit sa le cer sa faca treaba ca la Suzuki-n fabrica. anyway chiar de data asta nu prea mai e nimic de adaugat pe subiect.

 

ca sa schimbam subiectul... saptamina asta pentru prima data de cind am motorul timp in care am mers pe cele mai torentiale ploi mi s-a intimplat sa mearga in 3 cilindri. banuiesc si motivul. strada era deja uda (tocmai se terminase ploaia) cind am plecat cu motorul rece si probabil din cauza asta apa ajunsa la fise nu s-a putut evapora suficient de repede. doua zile consecutiv mi-a mers in trei dimineata si si-a dat drumul complet doar dupa ce am mers cu ea mai mult. si eu care ma simteam asa de deosebit ca n-am avut ever problema asta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e cu garantie si chiar o poti folosi merita sa dai un ban in plus. dar sincer la banii astia m-as simti indreptatit sa le cer sa faca treaba ca la Suzuki-n fabrica. anyway chiar de data asta nu prea mai e nimic de adaugat pe subiect.

 

ca sa schimbam subiectul... saptamina asta pentru prima data de cind am motorul timp in care am mers pe cele mai torentiale ploi mi s-a intimplat sa mearga in 3 cilindri. banuiesc si motivul. strada era deja uda (tocmai se terminase ploaia) cind am plecat cu motorul rece si probabil din cauza asta apa ajunsa la fise nu s-a putut evapora suficient de repede. doua zile consecutiv mi-a mers in trei dimineata si si-a dat drumul complet doar dupa ce am mers cu ea mai mult. si eu care ma simteam asa de deosebit ca n-am avut ever problema asta ;)

eu nu inteleg cum a sarit apa ( in asa hal ) pana acolo sus , daca o spalai mai ziceam dar asa nu pricep

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit eu odata de la mult stat in ploaie ( 2 zile cu vijelii nepornita ). Nu porneste , nu porneste. Se mentioneaza ca am toba stock si nu sunt capabil sa dau rateu cu ea, nici eu nici nici un prieten de-al meu. Dupa cateva miscari fortate imi da un rateu de "sparge geamurile" si vasectomizeaza toate pasarile din copaci si pe mine inclusiv. Dupa care porneste in 3 , scoate aburi si dupa merge perfect.

Nu e naked degeaba.

Nici mie nu mi-ar placea sa stau 2 zile in ploaie si o zi sa ma usuc in frig. Pe de alta parte chiar daca mai ai probleme din cand in cand, sunt temporare si nu necesita mentenanta. Which is a good thing, right ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit eu odata de la mult stat in ploaie ( 2 zile cu vijelii nepornita ). Nu porneste , nu porneste. Se mentioneaza ca am toba stock si nu sunt capabil sa dau rateu cu ea, nici eu nici nici un prieten de-al meu. Dupa cateva miscari fortate imi da un rateu de "sparge geamurile" si vasectomizeaza toate pasarile din copaci si pe mine inclusiv. Dupa care porneste in 3 , scoate aburi si dupa merge perfect.

Nu e naked degeaba.

Nici mie nu mi-ar placea sa stau 2 zile in ploaie si o zi sa ma usuc in frig. Pe de alta parte chiar daca mai ai probleme din cand in cand, sunt temporare si nu necesita mentenanta. Which is a good thing, right ?

 

Also fuck "IPS driver error"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit eu odata de la mult stat in ploaie ( 2 zile cu vijelii nepornita ). Nu porneste , nu porneste. Se mentioneaza ca am toba stock si nu sunt capabil sa dau rateu cu ea, nici eu nici nici un prieten de-al meu. Dupa cateva miscari fortate imi da un rateu de "sparge geamurile" si vasectomizeaza toate pasarile din copaci si pe mine inclusiv. Dupa care porneste in 3 , scoate aburi si dupa merge perfect.

Nu e naked degeaba.

Nici mie nu mi-ar placea sa stau 2 zile in ploaie si o zi sa ma usuc in frig. Pe de alta parte chiar daca mai ai probleme din cand in cand, sunt temporare si nu necesita mentenanta. Which is a good thing, right ?

 

Also fuck "IPS driver error"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu am avut probleme cu ploaia, si am mers destul si pe timp ploios..Cel mai mult ma deranjeaza ca se strange apa intre sa si picioare(pantalonii fiind impermeabili) :lol:)

 

Care merge miercuri la o plimbare, amatori ?? http://maps.google.com/maps?f=d&source....469177&z=9

Mesaj completat

Nici eu nu am avut probleme cu ploaia, si am mers destul si pe timp ploios..Cel mai mult ma deranjeaza ca se strange apa intre sa si picioare(pantalonii fiind impermeabili) :drink:)

 

Care merge miercuri la o plimbare, amatori ?? http://maps.google.com/maps?f=d&source....469177&z=9

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pisha-m-as eu. apropos de problema lu' Cosmin... imi vobleaza tare. testat la 90 km/h cu miinile luate de pe ghidon. plus ca-mi pisa iar ulei si mie pe la "dopul" (a se citi surubul) de la una din axele cu came.

 

imi miroase ca vrea sa intre la iernat. ma gindesc sa merg la intrunire la Risnov si gata pe anul asta. sincer nu mai am rabdare sa ma bag sa-l surubaresc acum. plus ca-mi expira RCA-ul in vreo 10 zile. de fapt... wait a minute, nici nu stiu daca prind Risnovul cu RCA-ul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pisha-m-as eu. apropos de problema lu' Cosmin... imi vobleaza tare. testat la 90 km/h cu miinile luate de pe ghidon. plus ca-mi pisa iar ulei si mie pe la "dopul" (a se citi surubul) de la una din axele cu came.

 

imi miroase ca vrea sa intre la iernat. ma gindesc sa merg la intrunire la Risnov si gata pe anul asta. sincer nu mai am rabdare sa ma bag sa-l surubaresc acum. plus ca-mi expira RCA-ul in vreo 10 zile. de fapt... wait a minute, nici nu stiu daca prind Risnovul cu RCA-ul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot a deschi CalinD subiectul (nu ca ar fi cazul) dar Banditul cum se pregateste pentru iernat?? La Minsk (kre apropos: e de vanzare pentru cei interesati sau dak stiti persoane interesate) aveam o lista de probleme gen "inaclaita" cu vaselina din cap pana in picioare, o seringa de ulei in piston k sa nu rugineasca, carpe bagate pe colo pe colo. Banuiesc k problema are mai multe variabile si asa k voi incerca sa elimin makr una dintre ele: voi incerca sa o bag pe o scara de bloc, deci temp pozitive sau cel putin 0.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa nu ma fac de porc, dar nu stiu ce e ala stabilizator (intuiesc k este ceva de pus in benzina, dar n-am auzit de asa ceva pana aqma). Rezervoru si carburile cum s-ar goli? (Sunt oarecum obishnuit sa umblu pe la o motocicleta, asta vis-a-vis si de ce ati mai discutat cu "stransu suruburilor" :drink:) dar Banditu este aproape nava spatiala pe langa Minsk :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vă mai place sa dezgropați securea războiului. Acuma o sa incepem iar polemici despre cum o tinem la iernat? :lol:

Marmotzell, daca ai posibilitatea du motorul intr-un garaj, chiar dacă nu e incălzit. Eu asa fac de 4 ani, il țin la un amic in garaj NEÎNCĂLZIT si nu fac nimic din ce a scris Călin. Las totul in motor ca si cum as merge cu el a doua zi, inclusiv bateria, Âşi inca nu s-a inventat ziua in care să nu imi pornească, decât atunci când am avut bujiile naÂşpa. Însă, ATENĂIE, secretul e ca măcar odată la 2-3 săptămâni să îi dai câte o cheie Âşi să îl laÂşi să meargă câte 10-15 minute.

Plus, să fim serioÂşi, dacă ți-e valabil RCA-ul peste iarnă, când e uscat pe jos îl mai scoți la o tură scurtă :drink:

Cel puțin asta fac eu, de-o fi bine, de-o fi rău , numa Jesus Âştie

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, daca te chinuiai cit m-am chinuit eu in primavara s-o pornesc cred ca puneai si mama stabilizatorului :lol: acum doi ani tot greu a pornit, da' usor prin comparatie cu anul asta. anul asta am descarcat bateria de 2 ori pina a pornit, am scos bujiile sa le usuc de citeva ori... a fost mare fun. eu zic ca paza buna trece primejdia rea. am mai citit ca daca porneste mai greu poate sa fie si de la supape dereglate da' nu e exclus sa fie poveste. oricum la mine o explicatie tre' sa fie devreme ce am compresia ok, bujiile ok dar tot o ia greu de tot dupa stat mult pe bara (citeva luni). si nu ramine decit benzina veche...

vine iarna si la altii http://advrider.com/forums/showthread.php?t=617549

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pisha-m-as eu. apropos de problema lu' Cosmin... imi vobleaza tare. testat la 90 km/h cu miinile luate de pe ghidon.

. ma gindesc sa merg la intrunire la Risnov si gata pe anul asta.

 

Aia e probelma mea, nu a lu' Cosmin :drink:

La mine e intre 70 si 80 km/h....daca iau mana de pe ghidon incepe se danseze ghidon st-dr. Peste 80 nu face, si nici sub 70.

Nu prea as vrea sa schimb rulmentii de la jug decat daca e nevoie (scump kitul si f greu de schimbat), asa ca ma gandesc sa-i schimb p aia de la roata (ca s-a scurs ceva vaselina din ei), daca nu rezolva problema, abia atunci cred ca umblu la jug. La mobra pretinei (CB500), cand ma balansez tare pe furca se aude un "ticait" de joc in rulmentul de la jug de mama-mama, are joc cacalau, dar am mers fara maini cu mobra la orice viteza si n-a intrat in voblaj

 

Io la Rasnov o sa ajung smabata dup-amiaza/seara.

 

Cu ploaia n-am avut niciodata probleme, mai mult... cand spal mobra bag jetul de la distanta acolo la fise sa zbor pietrisul adunat acolo si n-am avut nicio problema niciodata.

 

Imi expira RCA-ul pe 5 oct, tre sa schimb in curand si ulei+filtru deci cred ca o bag si eu la iernat (io nu prea aveam cocneptia de "iernat" decat daca zapada era pe drum) ca vreau sa strang bani pt tura in ioropa de la vara. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropoul era la "pishat" :lol:

 

se anunta vreme cam de cacao pe weekend, daca ploo nu vin, mi-am facut portia de mers pe ploaie anu' asta.

vezi ca ticaitul ala e posibil sa nu fie de la jug. si la mine se aude cind ma las pe ghidon dar e din interiorul furcii, de cind am pus arcurile progresive. sau mai poate sa fie de la etriere.

nush de ce zici ca-s scumpi rulmentii. costa vreo 20 de lire pe ebay setul. si nu-s greu de schimbat. dar eu zic ca voblajul nu e de la rulmenti. cred ca o las asa sezonul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...