Eliadar Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 (editat) 1.Cauciucuri standard ?? Adica Cele de la Bridgestone ? Sau daca e schimbata janta si pusa alta mai lata ?Eu unu as vrea sa-mi pun unele mai rotunde, dar pe aceeasi dimensiune.. 2. B-king arata intr-un mare fel..Vad ca majoritatea va ganditi la motoare mari, dar trebuie sa va ganditi si la consum si de locul unde il folositi..Eu care merg mai mult in Bucuresti, zic ca Banditul de 600 este destul de puternic..cu ce viteza sa tot mergi prin oras ? Banditul in 4 secunde prinde suta.. 3. Se duce careva la intrunirea de la Busteni ? Eu as fi vrut sa ma duc si sa raman peste noapte, dar ma uit la toba Leo Vince acum, ca nu mai am bani 4.Cum se regleaza amortizorul de la kult ? ca imi prind urechile acolo..scrie ceva pe o eticheta galbena, cred ca maine voi descifra hieroglifele, ca azi eram la intuneric si ma uitam cu lumina de la telefon. cauciucurile standard cred ca sunt cele ale caror dimensiuni sunt trecute in CIV. si eu aveam 180/55 pe spate si ca sa trec ITP mi-am pus ce scria in CIV - 150/70 intradevar banditul de 600 este destul de puternic. nici eu nu simt nevoia de ceva mai puternic in oras mai ales ca gradul de previzibilitate al traficului scade pe zi ce trece si rare sunt secventele in care pot ajunge la 80-100 safe. in rest merg cu banditul ca si cu un scuter mai mare si mai greu: 40-60 taica... Editat Septembrie 23, 2010 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 ... pe eticheta aia scrie ceva de genul ca contine azot sub presiune si sa nu te apuci sa-l demontezi si ca blondele sa se duca in service treaba cu cauciucele e idioata tare, eu am 160 pe spate da' pina acum am trecut ca asa a venit din Germania. cind o sa-i vina iar rindul de ITP si probabil guma o sa fie dusa o sa trebuiasca sa pun 150. apai cum o sa umblu eu cu cauciuc de bicicleta pe spate? De unde pot sa downloadez o carte de service pt suzuki bandit 600 din 95?ms http://manualedereparatie.info/manuale/Suz...aratie.info.zip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 corect ce spun Eliadar si Calin. Fata 110/70/17, spate 150/70/17. Asta a fost prima intrebare care mi-a pus-o inginerul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 mi-a cedat si celalat semnal de pe spate. in acelasi fel, dezlipit unul din fire. ma fwt! n-am nici cum sa-l carpesc, e turnat. am sa fac comanda de inca unul, daca mai pica. imi bag plua si-mi iau alt model. ciudat e ca pe mobra pretinei am montat 4 astfel de semnale anu trecut si n-au nici pre dracu. caline, tu de cand le ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 mi-a cedat si celalat semnal de pe spate. in acelasi fel, dezlipit unul din fire. ma fwt! n-am nici cum sa-l carpesc, e turnat. am sa fac comanda de inca unul, daca mai pica. imi bag plua si-mi iau alt model. ciudat e ca pe mobra pretinei am montat 4 astfel de semnale anu trecut si n-au nici pre dracu. caline, tu de cand le ai? stai mane, nu te impacienta ca nu e asa de negru dracu'. la mine s-a dovedit ca problema era conectorul semnalizarii, mi s-au dus amindoua la scurt timp. am lipit firele cu letconul (naspa, stiu) dar o sa pun odata o alta mufa. tot asa credeam ca e contactul soculului si am demontat de citeva ori semnalul. se pot demonta daca vrei, tre' sa tragi soclul ala, nu e turnat, crede-ma. firul se tine pentru ca trece prin "dopul" ala de cauciuc, dar daca bagi oleaca de WD40 sau ceva similar iese lejer. dupa aia te descurci tu. eu le am de vreun an jumatate si inca merg bine-merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 m-am gandit sa pun niste poze cu banditul si cu saua refacuta. fiind foarte inaltat, pasagerul venea prea frecvent peste mine, si ma inghesuia in rezervor. asta a fost solutia. nu stiu cat de inatla vi se pare, eu m-am obisnuit cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 m-am gandit sa pun niste poze cu banditul si cu saua refacuta. fiind foarte inaltat, pasagerul venea prea frecvent peste mine, si ma inghesuia in rezervor. asta a fost solutia. nu stiu cat de inatla vi se pare, eu m-am obisnuit cu ea... tu aveai banditu parcat in fata tribunalului bucuresti duminica la flugtag ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 salut @macke s-a schimbat ceva la itp fata de anii trecuti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 stai mane, nu te impacienta ca nu e asa de negru dracu'.la mine s-a dovedit ca problema era conectorul semnalizarii, mi s-au dus amindoua la scurt timp. am lipit firele cu letconul (naspa, stiu) dar o sa pun odata o alta mufa. tot asa credeam ca e contactul soculului si am demontat de citeva ori semnalul. se pot demonta daca vrei, tre' sa tragi soclul ala, nu e turnat, crede-ma. firul se tine pentru ca trece prin "dopul" ala de cauciuc, dar daca bagi oleaca de WD40 sau ceva similar iese lejer. dupa aia te descurci tu. eu le am de vreun an jumatate si inca merg bine-merci. mie mi se dezlipste firul de -(minus) de pe fasung, habar n-am de ce, poate am prins un lot naspa... ideea e ca nu poti sa scoti fasungu afara sa-l lipesti fara sa-l strici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 eu l-am scos fara sa-l stric. am uitat exact detaliile da sigur am facut asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 tu aveai banditu parcat in fata tribunalului bucuresti duminica la flugtag ?? nu. am fost la flugtag dar locuiesc pe aproape si m-am dus pe jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) salut@macke s-a schimbat ceva la itp fata de anii trecuti ? Sunt cam scortosi. Cauciucurile sa fie cele din certificat, toba omologata, preferabil standard, fara modificari la moto (scrisese unul pe forum ca din cauza parbrizului, care depasea inaltimea din certificat/carte a motocicletei l-a picat), fara faruri suplimentare (era unul cu faruri montate de producator - FirstBike si l-a pus sa le dea jos), franele sa mearga BINE si fata si spate, verifica lumini (eu nu am Xenon, dar au fost semnalate cazuri in care s-a picat pt XENON)...si...cam atat. Ajunge? PS: am uitat. La FirstBike-ul asta, cand aprindeai pozitia se aprindeau si semnalizarile, si ramaneau aprinse, ca la Busuri. Eh..l-a picat pt asta, desi asa era facut motorul. S-a dus la FB si i-a pus pe aia sa de-a jos chestia asta. Aia au taiat firul Editat Septembrie 24, 2010 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 bai da' s-au timpit de tot, se pare ca fac tot posibilul sa mai traga o spaga. chiar o sa intreb pe forum la englezi ce se verifica la MOT test la ei (MOT = Ministry Of Transportation, echivalentul RAR-ului), dar din ce-am citit nu se uita la cauciucuri. in schimb se verifica frinele, jocul la rulmenti etc adica ce ar trebui sa se verifice de fapt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) bai da' s-au timpit de tot, se pare ca fac tot posibilul sa mai traga o spaga.chiar o sa intreb pe forum la englezi ce se verifica la MOT test la ei (MOT = Ministry Of Transportation, echivalentul RAR-ului), dar din ce-am citit nu se uita la cauciucuri. in schimb se verifica frinele, jocul la rulmenti etc adica ce ar trebui sa se verifice de fapt. nu s-au tampit. au primit instructiuni clare sa pice tot ce nu se incadreaza. este nota interna sau cum s-o numi. vor sa scoata toate rablele din circulatie. la daciile vechi se uita cu ochii cat cepele si ti-o dau inapoi si pentru o pata de rugina de marimea unei monezi. iar noi motociclistii nu suntem oricum bine vazuti. autoritatile nu agreeaza modificarile, mai ales "tuningurile" se stie... Editat Septembrie 24, 2010 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Poate dintr-un anumit punct de vedere, si noi suntem ahtiati dupa modificari. Si daca s-ar face cu cap ar fi una, dar se fac dupa cum ne tuna Eu de exemplu nu agreez xenon la masina. Cred ca m-am trezit de nenumarate ori orbit de Xenoane puse aiurea care bateau oriunde numai pe drum nu! Sigur,fiecare avem opiniile noastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 nu s-au tampit. au primit instructiuni clare sa pice tot ce nu se incadreaza. este nota interna sau cum s-o numi. vor sa scoata toate rablele din circulatie. la daciile vechi se uita cu ochii cat cepele si ti-o dau inapoi si pentru o pata de rugina de marimea unei monezi. iar noi motociclistii nu suntem oricum bine vazuti. autoritatile nu agreeaza modificarile, mai ales "tuningurile" se stie... http://www.motuk.co.uk/mcmanual_410.htm scrie undeva ca nu e voie sa pui pneuri de alte dimensiuni? Mesaj completat Poate dintr-un anumit punct de vedere, si noi suntem ahtiati dupa modificari. Si daca s-ar face cu cap ar fi una, dar se fac dupa cum ne tuna Eu de exemplu nu agreez xenon la masina. Cred ca m-am trezit de nenumarate ori orbit de Xenoane puse aiurea care bateau oriunde numai pe drum nu! Sigur,fiecare avem opiniile noastre xenon pus bine pe far proiectat pentru ben normal nu exista. masinile care vin din fabrica cu xenon au lupa. de asta am pus xenonul pe faza lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) http://www.motuk.co.uk/mcmanual_410.htm scrie undeva ca nu e voie sa pui pneuri de alte dimensiuni? Mesaj completat xenon pus bine pe far proiectat pentru ben normal nu exista. masinile care vin din fabrica cu xenon au lupa. de asta am pus xenonul pe faza lunga. du-te tu si cearta-te cu ei in principiu poti pune orice cauciucuri specificate in CIV (si in talon evident). la masinile mai noi sunt trecute in CIV toate pneurile pe care le poti pune (cu dimensiunile specifice evident). de pilda la un ford mondeo am trecute vreo 4 dimensiuni de cauciucuri. pot sa pun oricare din ele fara probleme (cele de vara difera de cele de iarna de exemplu). e trecut cauciucul pe care il ai montat in CIV? este! e ok. nu e trecut? ura si la gara, schimba-l ca altfel nu iei ITP. ca sa rezum... *CIV = cartea de identitate a vehiculului Editat Septembrie 24, 2010 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Intr-un fel este bine ca se verifica totul la sange, la urma urmei este si spre binele nostru.. Motocicleta respectiva cred ca a fost si ea calculata intr-un anumit fel de asiaticii aia..stiu ei ce stiu de ce au pus cauciucuri de dimensiunea aia, de ce au pus toba respectiva, sau de ce au pus amortizorul ala.. In iarna am de facut urmatoarele pt. hot: -Schimb ulei+filtru -Cauciucuri, fata/spate -Parbriz -Schimbat ulei furca si simeringuri Cu toate ca sunt inca incepator pe moto(in noiembrie implinesc 1 an de cand am categoria A) si am facut aproximativ 4000 km, sunt super multumit de bandit..nu prea stiu sa fac diferente, nu am mers decat cu o aprilia pegaso de 650 si un zx9r pana acum, dar foarte putin..Initial vroiam un sport, dar daca e sa schimb banditul, tot naked va fi 1 singur accident la activ, cand mi-a deschis taxiul usa in fata..bine ca nu s-a indoit decat semnalul, care l-am refacut pe loc. Am invatat si ceva mecanica pt. moto in acest timp, cu toate ca sunt praf la capitolul asta, invat foarte repede.. In alta ordine de idei, vroiam sa-mi pun si eu xenon, dar dupa cele citite mai sus, m-am razgandit, nu-mi mai place ) e chiar naspa.. Distractie placuta celor care ati plecat la Busteni si asfalt uscat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 In iarna am de facut urmatoarele pt. hot:-Schimb ulei+filtru -Cauciucuri, fata/spate -Parbriz -Schimbat ulei furca si simeringuri ce are parbrizul? ca parca vad ca ai in poze...vrei unul mai mare? unde schimbi semeringurile la furca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 ce are parbrizul? ca parca vad ca ai in poze...vrei unul mai mare?unde schimbi semeringurile la furca? nu am deloc parbriz..vreau unul mediu, nu prea mare.. si simeringurile le schimb la o cunostinta care are service de motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Intr-un fel este bine ca se verifica totul la sange, la urma urmei este si spre binele nostru..Motocicleta respectiva cred ca a fost si ea calculata intr-un anumit fel de asiaticii aia..stiu ei ce stiu de ce au pus cauciucuri de dimensiunea aia, de ce au pus toba respectiva, sau de ce au pus amortizorul ala.. pai normal ca e calculata, e calculata sa intre intr-un anumit buget. ai vazut R1 cu 150 pe spate? si oare de ce n-o fi avind amortizoare Ohlins GSF-ul? sa aiba oare legatura cu acelasi buget? hm... si sa fie clar: verificarile NU sint facute la singe. crezi ca-ti verifica jocurile la rulmenti macar? asta s-ar putea face fara vreun stand de zeci de mii de euro. se fac niste verificari de prost gust, cum ar fi ca-ti merg farurile si semnalizarile si eventual se leaga de niste prostii gen ca e e murdara. am vazut cu ochii mei asa ceva, nu mi s-a intimplat mie dar s-au legat de alt motociclist care era in fata mea la rind. si atita vreme cit in Anglia, repet: Anglia, nu se leaga de dimensiunea pneului, de ce ar fi justificat s-o faca in Romania? tragind linie si lasind ipocrizia la o parte: totul se rezolva cu spaga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 nu am deloc parbriz..vreau unul mediu, nu prea mare..si simeringurile le schimb la o cunostinta care are service de motoare. aolooo..stai ca nu erau ale tale pozele )...oboseala deh... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 (editat) si atita vreme cit in Anglia, repet: Anglia, nu se leaga de dimensiunea pneului, de ce ar fi justificat s-o faca in Romania? De chichi. Pentru ca exista ursi in tara asta care nu judeca, de aia. Un dibol din Zalau cu un gsx600f din 91 care vine cu 140 din fabrica a insistat la o vulcanizare sa ii pua 180, chit ca nenea de acolo i-a zis ca nu a puscat calumea pe janta, deci nu se aseaza, adica POC. In romania sunt multi care sufera de boala rotii late pe spate, unii cred ca e direct proportional cu scula. De ce nu poti respecta ce scrie acolo? Punand roata mai lata, maresti consumul, inclini mai greu, atata doar ca arata mai bine. Si eu am pus 160 pe cel de 600, insa le aveam trecute in talon. Un amic si-a pus si el mai late, insa si le-a omologat prima data la RAR. Nu e greu. In Englezia poate nu se uita la asta pt ca aia nu au boala asta a noastra. Inca pe SS-uri multi isi pun roti mai inguste pentru un handling mai bun. Dar fiecare cum ii taie capul. Si astia de aici de la RAR sunt zero barat, adica cei care imi dau mie aviz sa circul sau nu cu motoru pe drum public, poate nu cunosc nimic despre cum functioneaza o motocilceta sau nu au niciun km calare. Peace Editat Septembrie 25, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 In romania sunt multi care sufera de boala rotii late pe spate, unii cred ca e direct proportional cu scula. acuma na, pe ideea asta ai putea si sa zici ca toti motociclistii o au mica, ca altfel am ramine la Matiz. In Englezia poate nu se uita la asta pt ca aia nu au boala asta a noastra. gresit. au boli chiar si mai "grave". ce sa mai zicem de americanii aia care pun pneu de 300 pe tot ce pot? sau de ce neamtul a pus 160 pe motorul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Punand roata mai lata, maresti consumul, inclini mai greu, atata doar ca arata mai bine. Eu am observat ca intr-adevar arata mai bine, la capitolul manevrabilitate nu am observat inrautatiri, insa la capitolul stabilitate clar am castigat cu janta de 5,5. Cat despre consum nu m-am uitat, dar nu cred totusi ca se dubleaza . Uichiend placut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.