gabi88 Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 m-am gandit sa pun niste poze cu banditul si cu saua refacuta. fiind foarte inaltat, pasagerul venea prea frecvent peste mine, si ma inghesuia in rezervor. asta a fost solutia. nu stiu cat de inatla vi se pare, eu m-am obisnuit cu ea... tu aveai banditu parcat in fata tribunalului bucuresti duminica la flugtag ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 salut @macke s-a schimbat ceva la itp fata de anii trecuti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 stai mane, nu te impacienta ca nu e asa de negru dracu'.la mine s-a dovedit ca problema era conectorul semnalizarii, mi s-au dus amindoua la scurt timp. am lipit firele cu letconul (naspa, stiu) dar o sa pun odata o alta mufa. tot asa credeam ca e contactul soculului si am demontat de citeva ori semnalul. se pot demonta daca vrei, tre' sa tragi soclul ala, nu e turnat, crede-ma. firul se tine pentru ca trece prin "dopul" ala de cauciuc, dar daca bagi oleaca de WD40 sau ceva similar iese lejer. dupa aia te descurci tu. eu le am de vreun an jumatate si inca merg bine-merci. mie mi se dezlipste firul de -(minus) de pe fasung, habar n-am de ce, poate am prins un lot naspa... ideea e ca nu poti sa scoti fasungu afara sa-l lipesti fara sa-l strici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 eu l-am scos fara sa-l stric. am uitat exact detaliile da sigur am facut asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 tu aveai banditu parcat in fata tribunalului bucuresti duminica la flugtag ?? nu. am fost la flugtag dar locuiesc pe aproape si m-am dus pe jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) salut@macke s-a schimbat ceva la itp fata de anii trecuti ? Sunt cam scortosi. Cauciucurile sa fie cele din certificat, toba omologata, preferabil standard, fara modificari la moto (scrisese unul pe forum ca din cauza parbrizului, care depasea inaltimea din certificat/carte a motocicletei l-a picat), fara faruri suplimentare (era unul cu faruri montate de producator - FirstBike si l-a pus sa le dea jos), franele sa mearga BINE si fata si spate, verifica lumini (eu nu am Xenon, dar au fost semnalate cazuri in care s-a picat pt XENON)...si...cam atat. Ajunge? PS: am uitat. La FirstBike-ul asta, cand aprindeai pozitia se aprindeau si semnalizarile, si ramaneau aprinse, ca la Busuri. Eh..l-a picat pt asta, desi asa era facut motorul. S-a dus la FB si i-a pus pe aia sa de-a jos chestia asta. Aia au taiat firul Editat Septembrie 24, 2010 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 bai da' s-au timpit de tot, se pare ca fac tot posibilul sa mai traga o spaga. chiar o sa intreb pe forum la englezi ce se verifica la MOT test la ei (MOT = Ministry Of Transportation, echivalentul RAR-ului), dar din ce-am citit nu se uita la cauciucuri. in schimb se verifica frinele, jocul la rulmenti etc adica ce ar trebui sa se verifice de fapt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) bai da' s-au timpit de tot, se pare ca fac tot posibilul sa mai traga o spaga.chiar o sa intreb pe forum la englezi ce se verifica la MOT test la ei (MOT = Ministry Of Transportation, echivalentul RAR-ului), dar din ce-am citit nu se uita la cauciucuri. in schimb se verifica frinele, jocul la rulmenti etc adica ce ar trebui sa se verifice de fapt. nu s-au tampit. au primit instructiuni clare sa pice tot ce nu se incadreaza. este nota interna sau cum s-o numi. vor sa scoata toate rablele din circulatie. la daciile vechi se uita cu ochii cat cepele si ti-o dau inapoi si pentru o pata de rugina de marimea unei monezi. iar noi motociclistii nu suntem oricum bine vazuti. autoritatile nu agreeaza modificarile, mai ales "tuningurile" se stie... Editat Septembrie 24, 2010 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Poate dintr-un anumit punct de vedere, si noi suntem ahtiati dupa modificari. Si daca s-ar face cu cap ar fi una, dar se fac dupa cum ne tuna Eu de exemplu nu agreez xenon la masina. Cred ca m-am trezit de nenumarate ori orbit de Xenoane puse aiurea care bateau oriunde numai pe drum nu! Sigur,fiecare avem opiniile noastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 nu s-au tampit. au primit instructiuni clare sa pice tot ce nu se incadreaza. este nota interna sau cum s-o numi. vor sa scoata toate rablele din circulatie. la daciile vechi se uita cu ochii cat cepele si ti-o dau inapoi si pentru o pata de rugina de marimea unei monezi. iar noi motociclistii nu suntem oricum bine vazuti. autoritatile nu agreeaza modificarile, mai ales "tuningurile" se stie... http://www.motuk.co.uk/mcmanual_410.htm scrie undeva ca nu e voie sa pui pneuri de alte dimensiuni? Mesaj completat Poate dintr-un anumit punct de vedere, si noi suntem ahtiati dupa modificari. Si daca s-ar face cu cap ar fi una, dar se fac dupa cum ne tuna Eu de exemplu nu agreez xenon la masina. Cred ca m-am trezit de nenumarate ori orbit de Xenoane puse aiurea care bateau oriunde numai pe drum nu! Sigur,fiecare avem opiniile noastre xenon pus bine pe far proiectat pentru ben normal nu exista. masinile care vin din fabrica cu xenon au lupa. de asta am pus xenonul pe faza lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) http://www.motuk.co.uk/mcmanual_410.htm scrie undeva ca nu e voie sa pui pneuri de alte dimensiuni? Mesaj completat xenon pus bine pe far proiectat pentru ben normal nu exista. masinile care vin din fabrica cu xenon au lupa. de asta am pus xenonul pe faza lunga. du-te tu si cearta-te cu ei in principiu poti pune orice cauciucuri specificate in CIV (si in talon evident). la masinile mai noi sunt trecute in CIV toate pneurile pe care le poti pune (cu dimensiunile specifice evident). de pilda la un ford mondeo am trecute vreo 4 dimensiuni de cauciucuri. pot sa pun oricare din ele fara probleme (cele de vara difera de cele de iarna de exemplu). e trecut cauciucul pe care il ai montat in CIV? este! e ok. nu e trecut? ura si la gara, schimba-l ca altfel nu iei ITP. ca sa rezum... *CIV = cartea de identitate a vehiculului Editat Septembrie 24, 2010 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Intr-un fel este bine ca se verifica totul la sange, la urma urmei este si spre binele nostru.. Motocicleta respectiva cred ca a fost si ea calculata intr-un anumit fel de asiaticii aia..stiu ei ce stiu de ce au pus cauciucuri de dimensiunea aia, de ce au pus toba respectiva, sau de ce au pus amortizorul ala.. In iarna am de facut urmatoarele pt. hot: -Schimb ulei+filtru -Cauciucuri, fata/spate -Parbriz -Schimbat ulei furca si simeringuri Cu toate ca sunt inca incepator pe moto(in noiembrie implinesc 1 an de cand am categoria A) si am facut aproximativ 4000 km, sunt super multumit de bandit..nu prea stiu sa fac diferente, nu am mers decat cu o aprilia pegaso de 650 si un zx9r pana acum, dar foarte putin..Initial vroiam un sport, dar daca e sa schimb banditul, tot naked va fi 1 singur accident la activ, cand mi-a deschis taxiul usa in fata..bine ca nu s-a indoit decat semnalul, care l-am refacut pe loc. Am invatat si ceva mecanica pt. moto in acest timp, cu toate ca sunt praf la capitolul asta, invat foarte repede.. In alta ordine de idei, vroiam sa-mi pun si eu xenon, dar dupa cele citite mai sus, m-am razgandit, nu-mi mai place ) e chiar naspa.. Distractie placuta celor care ati plecat la Busteni si asfalt uscat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 In iarna am de facut urmatoarele pt. hot:-Schimb ulei+filtru -Cauciucuri, fata/spate -Parbriz -Schimbat ulei furca si simeringuri ce are parbrizul? ca parca vad ca ai in poze...vrei unul mai mare? unde schimbi semeringurile la furca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 ce are parbrizul? ca parca vad ca ai in poze...vrei unul mai mare?unde schimbi semeringurile la furca? nu am deloc parbriz..vreau unul mediu, nu prea mare.. si simeringurile le schimb la o cunostinta care are service de motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Intr-un fel este bine ca se verifica totul la sange, la urma urmei este si spre binele nostru..Motocicleta respectiva cred ca a fost si ea calculata intr-un anumit fel de asiaticii aia..stiu ei ce stiu de ce au pus cauciucuri de dimensiunea aia, de ce au pus toba respectiva, sau de ce au pus amortizorul ala.. pai normal ca e calculata, e calculata sa intre intr-un anumit buget. ai vazut R1 cu 150 pe spate? si oare de ce n-o fi avind amortizoare Ohlins GSF-ul? sa aiba oare legatura cu acelasi buget? hm... si sa fie clar: verificarile NU sint facute la singe. crezi ca-ti verifica jocurile la rulmenti macar? asta s-ar putea face fara vreun stand de zeci de mii de euro. se fac niste verificari de prost gust, cum ar fi ca-ti merg farurile si semnalizarile si eventual se leaga de niste prostii gen ca e e murdara. am vazut cu ochii mei asa ceva, nu mi s-a intimplat mie dar s-au legat de alt motociclist care era in fata mea la rind. si atita vreme cit in Anglia, repet: Anglia, nu se leaga de dimensiunea pneului, de ce ar fi justificat s-o faca in Romania? tragind linie si lasind ipocrizia la o parte: totul se rezolva cu spaga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 nu am deloc parbriz..vreau unul mediu, nu prea mare..si simeringurile le schimb la o cunostinta care are service de motoare. aolooo..stai ca nu erau ale tale pozele )...oboseala deh... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 (editat) si atita vreme cit in Anglia, repet: Anglia, nu se leaga de dimensiunea pneului, de ce ar fi justificat s-o faca in Romania? De chichi. Pentru ca exista ursi in tara asta care nu judeca, de aia. Un dibol din Zalau cu un gsx600f din 91 care vine cu 140 din fabrica a insistat la o vulcanizare sa ii pua 180, chit ca nenea de acolo i-a zis ca nu a puscat calumea pe janta, deci nu se aseaza, adica POC. In romania sunt multi care sufera de boala rotii late pe spate, unii cred ca e direct proportional cu scula. De ce nu poti respecta ce scrie acolo? Punand roata mai lata, maresti consumul, inclini mai greu, atata doar ca arata mai bine. Si eu am pus 160 pe cel de 600, insa le aveam trecute in talon. Un amic si-a pus si el mai late, insa si le-a omologat prima data la RAR. Nu e greu. In Englezia poate nu se uita la asta pt ca aia nu au boala asta a noastra. Inca pe SS-uri multi isi pun roti mai inguste pentru un handling mai bun. Dar fiecare cum ii taie capul. Si astia de aici de la RAR sunt zero barat, adica cei care imi dau mie aviz sa circul sau nu cu motoru pe drum public, poate nu cunosc nimic despre cum functioneaza o motocilceta sau nu au niciun km calare. Peace Editat Septembrie 25, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 In romania sunt multi care sufera de boala rotii late pe spate, unii cred ca e direct proportional cu scula. acuma na, pe ideea asta ai putea si sa zici ca toti motociclistii o au mica, ca altfel am ramine la Matiz. In Englezia poate nu se uita la asta pt ca aia nu au boala asta a noastra. gresit. au boli chiar si mai "grave". ce sa mai zicem de americanii aia care pun pneu de 300 pe tot ce pot? sau de ce neamtul a pus 160 pe motorul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Punand roata mai lata, maresti consumul, inclini mai greu, atata doar ca arata mai bine. Eu am observat ca intr-adevar arata mai bine, la capitolul manevrabilitate nu am observat inrautatiri, insa la capitolul stabilitate clar am castigat cu janta de 5,5. Cat despre consum nu m-am uitat, dar nu cred totusi ca se dubleaza . Uichiend placut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 sau s-o luam asa: daca creste manevrabilitatea, haideti sa punem toti guma de 130 la Bandit. aud rumoare-n sala? pai de ce, ca arata urit, nu? Mesaj completat acum, ca sa schimbam oleaca subiectul, sa nu se ajunga la o discutie gen ce ulei e mai bun... mi-am luat discuri de frina. 125 RON cu tot cu transport. acuma, care-i baiul, ca evident e unul: 1. partea aia care in mod normal e aurie, neagra sau pur si simplu de culoarea naturala a metalului la astea e... rosie. ma gindesc sa o vopsesc cu spray termorezistent in negru. dar asta ar implica sa le coc la cuptor vreo 20 de minute (asa scrie in instructiunile vopselei). in mod normal nu cred ca ar trebui sa dauneze. 2. unul din ele e ca nou, in schimb celalalt are putina uzura vizibila pe partea unde calca placutele. banuiala mea e ca cineva a mers cu placuta de frina dusa si a ajuns ca calce pe el tablita aia care o tine. oricum e in stare mult mai buna decit ale mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 (editat) Una si gata. Ma refeream la cei ce schimba DOAR cauciucul, si pun unul cu mult peste ce poate janta ( cazul celui din Zalau ce vroia pneu de 180 pe janta care iese cu 140, deci clar nu e compatibil) Nu mai fiti asa critici ca nu ati dat voi gaura in macaroana. Aia care isi pun pneu de 300 isi pun SI JANTA, SI BASCULA, ca doar nu il monteaza pe cea stoc si daca au ratiune, le si omologheaza, altfel isi iau amenzi. Railor, ori nu intelegeti, ori nu vreti sa intelegeti. Si da, repet, mi se pare super ok sa verifice la ITP dimensiunile si starea pneurilor. Uzura accentuata sau dimensiunile mult mai mici sau mai mari pot schimba mult parametrii de functionare ai motoretei. Valabil mai mult la masini, insa aplicabil si la mobre. Un cauciuc mult mai lat face motorul mai neascultator, iara daca nu s-ar verifica astea, ar fi zmei care si-ar monta gume care ar freca in bascula (stiu un caz, pe Intruder), in fine, nu mai lungesc. Pana la urma roata aia (mai ales cea fata) e singura care te tine pe drum, cu o suprafata de contact extrem de mica. Un pneu prea lat pt janta ta iti sare de cate ori te inclini, simti asa PAC-PAC, chestie deloc placuta. Puneti-va slick-uri de mine, ca nu mi se apleaca. Asta e alta polemica. Vad aici o gramada de asprii care au slick si umbla in oras. Pai nu degeaba e ilegal pe strada, pt ca are mult mai multe minusuri folosit pe drum public. Adica: este imposibil sa il mentii la temperatura optima, adica il ai degeaba neavand randament, pe ploaie, nisip, ulei, bujii etc esti jos instantaneu , si multe altele. Noi sa fim bine. Editat Septembrie 25, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 sau s-o luam asa: daca creste manevrabilitatea, haideti sa punem toti guma de 130 la Bandit. aud rumoare-n sala? pai de ce, ca arata urit, nu? Mesaj completat acum, ca sa schimbam oleaca subiectul, sa nu se ajunga la o discutie gen ce ulei e mai bun... mi-am luat discuri de frina. 125 RON cu tot cu transport. acuma, care-i baiul, ca evident e unul: 1. partea aia care in mod normal e aurie, neagra sau pur si simplu de culoarea naturala a metalului la astea e... rosie. ma gindesc sa o vopsesc cu spray termorezistent in negru. dar asta ar implica sa le coc la cuptor vreo 20 de minute (asa scrie in instructiunile vopselei). in mod normal nu cred ca ar trebui sa dauneze. 2. unul din ele e ca nou, in schimb celalalt are putina uzura vizibila pe partea unde calca placutele. banuiala mea e ca cineva a mers cu placuta de frina dusa si a ajuns ca calce pe el tablita aia care o tine. oricum e in stare mult mai buna decit ale mele. Eu zic sa ii dai tu o vopsea cu manuta da, iar daca nu iti place cum a iesit, faci la anu' cu cuptor. Asa mi-am vopsit eu singur janta si imi faceam probleme inainte ca nu iese bine, ca nu e sablata etc etc. Acu mi se pare ca arata ochei Mesaj completat Una si gata.Ma refeream la cei ce schimba DOAR cauciucul, si pun unul cu mult peste ce poate janta ( cazul celui din Zalau ce vroia pneu de 180 pe janta care iese cu 140, deci clar nu e compatibil) Nu mai fiti asa critici ca nu ati dat voi gaura in macaroana. Aia care isi pun pneu de 300 isi pun SI JANTA, SI BASCULA, ca doar nu il monteaza pe cea stoc si daca au ratiune, le si omologheaza, altfel isi iau amenzi. Railor, ori nu intelegeti, ori nu vreti sa intelegeti. Si da, repet, mi se pare super ok sa verifice la ITP dimensiunile si starea pneurilor. Uzura accentuata sau dimensiunile mult mai mici sau mai mari pot schimba mult parametrii de functionare ai motoretei. Valabil mai mult la masini, insa aplicabil si la mobre. Un cauciuc mult mai lat face motorul mai neascultator, iara daca nu s-ar verifica astea, ar fi zmei care si-ar monta gume care ar freca in bascula (stiu un caz, pe Intruder), in fine, nu mai lungesc. Pana la urma roata aia (mai ales cea fata) e singura care te tine pe drum, cu o suprafata de contact extrem de mica. Un pneu prea lat pt janta ta iti sare de cate ori te inclini, simti asa PAC-PAC, chestie deloc placuta. Puneti-va slick-uri de mine, ca nu mi se apleaca. Asta e alta polemica. Vad aici o gramada de asprii care au slick si umbla in oras. Pai nu degeaba e ilegal pe strada, pt ca are mult mai multe minusuri folosit pe drum public. Adica: este imposibil sa il mentii la temperatura optima, adica il ai degeaba neavand randament, pe ploaie, nisip, ulei, bujii etc esti jos instantaneu , si multe altele. Noi sa fim bine. Eu am niste semislickuri si mi-am pus aceleasi probleme in ce priveste ploaia si temperatura. Cu ploaia i-am bagat un minitest (oricum cand e ud pe jos merg cu o frica zici ca am dinamita sub cour) si tin mai bine decat pirelli-urile vechi. Acum sa vad cu frigul asta cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 m-am gandit sa pun niste poze cu banditul si cu saua refacuta. fiind foarte inaltat, pasagerul venea prea frecvent peste mine, si ma inghesuia in rezervor. asta a fost solutia. nu stiu cat de inatla vi se pare, eu m-am obisnuit cu ea... Salve, Eliadar. Meseriasa saua noua (scuze shashafonia). Doar o vorba sa-ti mai spun: parca nu arata bine breteaua aia transversala pe partea pasagerului... parerea mea... Numa' bine Mesaj completat voi ce v-ati lua daca ati da banditu?...asa din curiozitate Salut, Gabi. Eu unu' n-as da Banditoasa mea draga si skumpa nici daca m-ai gadila cu o pana-n talpa pret de trei ore... Nici vorba.... BANDITOS PANA LA MOARTE! Dar vorba aia, dupa trei ore, daca mai traiesc,.... as marturisi ca imi place de V Maxuri..... No offence, please... Asfaltit desicat si fara gropi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 (editat) Aline, oricum fiecare ramine la a lui asa ca degeaba discutam. dp meu dv una e 180 pe janta de 140 (ala e clar un retard, fara discutie) dar 160 in loc de 150 sau 180 dar cu janta si toate adaptarile ca la carte e altceva. as fi curios, daca eu vin cu un chopper custom la omologat, cum mi-l omologheaza? cu ce aparatura si ce specialist al lui peste, ca din ce am mai citit pe forum sau auzit pe ici-pe colo unii se mira cind vad motoare cu doua tobe sau chopper cu motor 2L, de priceputi ce sint. si as dori sa-mi mai explici cum de nu se verifica macar jocurile la rulmenti, cind asta nu necesita nici un fel de aparatura. pe forum la englezi unul spunea ca l-au respins la MOT pentru ca ii stateau apasate placutele pe discuri, asta ascunzind un eventual joc la rulmenti. scuza ca un stand moto costa o gramada sa zicem ca sta in picioare, dar ce-i impedica sa ridice roata din fata in aer si sa traga oleaca de ea? doar un exemplu. asta pe mine ma face sa cred ca e tot o romaneala, adica hai sa ne facem ca sintem by the book si tare severi cind de fapt ignoram fundamentele problemei. Eu zic sa ii dai tu o vopsea cu manuta da, iar daca nu iti place cum a iesit, faci la anu' cu cuptor. Asa mi-am vopsit eu singur janta si imi faceam probleme inainte ca nu iese bine, ca nu e sablata etc etc. Acu mi se pare ca arata ochei eu am vrut sa zic altceva. daca dau vopsea obisnuita se cojeste instant, mai ales pe discuri care se incalzesc si unde mai sar pietricele. exista in Praktiker o vopsea neagra mata, pentru sobe, adica termorezistenta. pe flacon scrie ca dupa ce se aplica se lasa la uscat 1 ora iar apoi se baga la 160 grade (parca), probabil pentru polimerizare. asa am vopsit suporturile de topcase si au iesit f bine. vopseaua aia termorezistenta e si mult mai aderenta. ma gindeam daca nu cumva o sa deranjeze temperatura asta, dar cu cit ma pricep eu nu cred. poate stie cineva mai bine? Editat Septembrie 25, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Pai sunt de acord Caline, adevarul e la mijloc. Adica: Nu am nimic cu cei ce isi pun gume late schimband si janta sau bascula, de fapt nu am cu nimeni nimic, insa ziceam ca si noi suntem degeaba cateodata, adica profitam de naivitatea alora de la rar si facem niste idiotenii mai mari ca noi Nu ma dau martir sau exemplu nepatat, si eu am avut 160 pe B6, asa cum am scris si mainainte, insa nu am pus o guma gen 180m ca imi place cum arata, desi este in Zalau unu care are pe B6 Pop si arata de zici ca e un ou de strut, si el e mandru de asta. Nu iau apararea nici la aia de la rar, B6le e inca pe numele meu, deci eu am fo cu el la rar anu asta pt itp. Mergea in 3 pistoane, i-am zis lu ala ca nu l-am pornit toata iarna si ca e cam infundat. Crezi ca a zis ceva? NU. Poate unu care era in spatele meu si a vazut asta, maine merge cu un cotet de motor de abia sta peolalta si trece si el, ca doar e marinimos nenea. Insa cum scriati si voi, compenseaza incompetenta cu prostia, de genul nu stiu sa verific starea tehnica sau compatibilitatea anumitor piese, omologarea tobelor sau a mai stiu eu ce, insa ma leg de mizerie ( chiatr daca omul a venit pe motor si afara ploua). Sa nu mai zic de motoare de pista care au omologare, si sunt duse la RAR in forma asta, adica fara carene de serie, far, oglinzi , semnale etc. Sa nu ne mai mire nimic. Eu stiu ca in fond vorbim aceeasi limba, insa scrisul se poate interpreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.