Macke Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 in urma cu cateva seri a mers var-miu in spatele meu cu masina si a zis ceva de genu "Vere, fa ceva cu pozitia aia ca abia te vezi". Am pus-o pe seama faptului ca are xenoane pe masina si imi acapara pozitia. Ieri m-am uitat la lampa (io nu prea ma uit la stopu spate) si am vazut ca pe pozitie aveam doar becul de la nr de inmatric aprins, nu mai stiam sigir dar parca stiam ca tre sa se aprinda si alea 2 de sus, m-am uitat la mufe p-acolo, m-am uitat la fire, totul e ok. precizez ca STOPUL PE FRANA MERGE! am vazut in diagrama ca becurile sunt cu 2 faze si-s legate in paralele, deci cam ciudat ca mi s-au ars fazele de pozitie de la AMBELE becuri si fazele de STOP/frana de la ambele becuri sunt ok... Din ce am vazut asa e, bec cu 2 filamente, unul subtire pentru pozitie, altul cu filament mai gros pentru stop. Intensitatea difera. Verifica sa faca contact, ca de la gropi se poate ca arcul care tine becul in contact sa nu mai lucreze calumea si nu mai face contact cu becul. PS: Eu am acasa lampa suplimentara, pe care o voi monta! Cand am si case-ul pe motor, daca esti cu duba in spatele meu, nu stiu cat de bine se vede stopul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 pai asa am gandit si eu Macke, dar stopul pe frana merge, deci e doar una din faze, la ambele becuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 (editat) Mergi cu el/ele (macar daca schimbi sa le schimbi pe amandoua (i.e. si ala de numar) ) in mana la orice benzinarie. Si eu am avut aceasi problema, mergea doar frana. Editat Septembrie 27, 2010 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 IceMan: Eu nu stiu la ce te referi tu cand spui de 2 becuri, eu la mine am vazut 1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 la Pop ie doua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 E clar...desfa stopul, pune becurile in pozitie si joaca-te la frana. Becurile sunt clasice ca si la masini, cu 2 filamente. Schimba-le PERECHE! (nu cate 1) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 schimba bujiile sincronizeaza carburile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 schimba bujiile sincronizeaza carburile Ce tare, bravo ma, mi-ai facut ziua. Eu totusi cred ca e de la ulei. Multumesc SINCER tuturor pentru urari, sa se intoarca toate si la voi, sa ne vedem sanatosi calare. In alta ordine de idei, pana acum am o zi plina, adica am reusit sa rup 2 cabluri la Matiz azi ( acceleratie initial, dupa ce am iesit din service cel de kilometraj), am alimentat masina si jumate benzina curgea pe aerisire cu toate ca rezervorul era gol, io nu stiu, cred ca e beteaga, nu mai vrea benzen, am fost sunat de o firma sa ma prezint maine le un interviu ( sper sa iasa bine) dupa ce magarii la care sunt acum mi-au zis ca intr-o luna ne despartim, chestii din astea. Apoi ca orice bandit-maniac care se respecta , si de ziua mea voi fi cu mainile in motor, nu calare ci il voi lua la doctorit cu un amic. Nu stiud aca v-am mai zis , acu ceva vreme am ramas fara faza scurta, dupa ce inainte nu mi se aprindea nici presiunea la ulei decat cu ghidonul virat maxim. Am umblat sambata la motor sa vedem buba. Bun, primul lucru, becul ars. Schimbam. Ne uitam in stanga fata sub rezervor, e acolo un ornament negru de plastic de sub care iese un morman gros de fire tras in izolatie neagra. Rupem ( HAI ROMANIA) si ce sa vezi? 2 fire piscate, unul rupt de tot si celalalt cu multe spire rupte, se mai tinea in maxim 5. YES. Cel rupt era de la becul martor al presiunii de ulei, iar celalalt...........uuuuuuuuuu...de la contactul principal, alimentare cu curent, nu stiu cum sa ii zic (hai electricienii), cert e ca atunci cand l-am rupt de tot sa il lipim, nu misca nimic cand puneam contact din cheie. Deci am fost la cateva virari de ghidon distanta de a-mi impinge mobra acasa . Foarte naspa, nici nu ma gandesc sa se fi rupt de tot undeva la dracu, io nu ma uitam sigur acolo, luam bateria, sigurante etc. Treaba e ca la faza scurta tot nu i-am dat de capat, acuma printez schema electrica ( am 3 in manualul service si nu stiu care-i buna , nu stiu ce fel de E e motorul meu, deoarece e la un amic in garaj acuma ) si om lua firele la masurat sa vedem care e naspa. Cert e ca nici la blocul de sigurante nu am curent la faza scurta. Om vedea noi, la ora 17 ma vad cu omu acolo si mesterim. La firele alea multe e naspa rau, se tensioneaza destul de tare cand virezi. Nu prea avea voie sa se rupa in 8 ani parerea mea. Asta e, oi pune un km de banda acolo. Asfalt liber, uscat, poros, economicos si cum vreti voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Ne uitam in stanga fata sub rezervor, e acolo un ornament negru de plastic de sub care iese un morman gros de fire tras in izolatie neagra. Rupem ( HAI ROMANIA) si ce sa vezi? 2 fire piscate, unul rupt de tot si celalalt cu multe spire rupte, se mai tinea in maxim 5. YES. HAHAHA! Aline Aline, iti zisei io!!! Salutare oameni. Va scriu ce am patit cu motorul , cu mentuinea ca e pe partea electrica si nu va obositi sa imi dati raspunsuri intelijente pt ca is pe spate cu firele si matele din el, deci nu imi bag mana. Doar daca aveti raspunsuri idiot free, Faza e ca de mai mult timp, becul martor de la ulei (cel rosu) , cand e contactul pus dar motorul oprit , se aprinde doar daca imi virez ghidonul dreapta. alin, pe partea stanga (cum stai pe mobra), din far pleaca un mananuchi gros de fire, care de obicei freaca de gat/cadru... de multe ori freaca pana se intrerupe unu din fire, vezi p-acolo.Io am patit-o la viroaga. E bine sa dai cu band-izoler negru sa incarci acolo bine, better safe than sorry. Mersi de pont, am cautat insa nu se vede sa fie de acolo problema, sau cel putin nu mi-am dat eu seama. Izolatia e la locul ei, am miscat de multe ori firele insa nimic.O sa ajunga pe mana unui electrician, e o treaba de o iarna, cum zicea Emppu Uite vezi, Stan patitu' le stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 baieti se strica toti Banditii rind pe rind. eu zic ca e cazul sa trecem pe Honda toti cit mai e timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 @alin_barburas - Eu tocmai invers am cautat..erau foarte multe S-uri si eu vroiam N..muream de oftica La multi ani batrane, ca numai mosi sunt pe aici @Iceman - Schimba becul..eu cand am fost sa fac identificarea, nu mergea decat pozitia..stop pe frana, ciuciu..bine ca a fost nenea de la RAR un dulce si m-a lasat sa schimb cu alt bec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 le-am schimbat cand am ajuns acasa, erau pocnite fazele de pozitie la ambele becuri. am pus becuri noi OSRAM, luate dintr-o benzinarie MOL, 8 RON/set(2 bucati) merge gigea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 (editat) Omule de gheata ai avut dreptate. Te credeam si inainte, insa nu mi-am bagat singur degetele ca sunt zero barat in electric. Am stat pana pe la 8 si ceva cu degetele in el aseara. Amicul meu asta bun la toate i-a dat de cap, insa s-a cam complicat putin. Adica am dat jos rezervor, ornamente laterale, codita, bloc de sigurante etc, am dezizolat un km de cabluri, le-am intepat cu acu sa le masuram si alte celea, cand am zis la un momendat catre asta "baaaaaaaa nu are cum sa fie piscat firu unde ii drept, nu il indoaie , nu il apasa, nu il streseaza nimic". Erau curate firele de numa. Treci in garaj ca intuneca, si inapoi in fata. Bineinteles ca tot de la smocul cela de fire era baiul, doar ca ai atat de putin loc de manevra acolo incat GREU de tot am reusit sa observam ca firul era...............tanaaaaa...........rupt in 2 ( sunt peste 15 fire acolo, nu nu stiu exact, insa le poti trage max 2 cm inafara sa le examinezi, deci naspa) Una peste alta nu imi pare rau ca am stat atat, am stat cu 3 amici buni la povesti, am chelit iara motorul ( mie imi place sa il desfac, chiar daca mai multe nu prea stiu face), am scapat de niste bani dati de-a lela la electrician, am mai invatat una-alta si eu ( chineza totala scula aia de masurat tensiuni si curent oceanic, curent la dinti si ce morti mai masoara), si desigur, s-a lasat cu bere si la ora asta is mahmur si beteag, da trece Editat Septembrie 28, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 2010: ce-ai facut de ziua ta? - pai...am desfacut motorul..am baut o bere... 2011: ce-ai facut de ziua ta? - pai..am asamblat motorul..am mai baut o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 cine isi cumparase placute de frana Brembo , prin primavara/vara pe aici ca nu mai tin minte si vreu sa intreb de unde a cumparat si cat au costat !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 pe scurt: am rezolvat cu voblajul. era de la rulmentii de la directie, jocul nu putea fi detectat cu roata pusa. a disparut cu desavirsire voblajul. si azi am bagat motorul la iernat. asta e. sezonul moto 2010 s-a incheiat pt. mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 pe scurt: am rezolvat cu voblajul. era de la rulmentii de la directie, jocul nu putea fi detectat cu roata pusa. a disparut cu desavirsire voblajul.si azi am bagat motorul la iernat. asta e. sezonul moto 2010 s-a incheiat pt. mine. Ok, de retinut..cred ca esti primul care rezolva cu voblajul si spune cauza.. Cat despre iernat, pana nu e frig de crapa pietrele/ploua non-stop/ninge, mai merge..In weekend mai fac un ultim drum la munte pe anul asta..Ma gandeasc numai la vorba aia "Asfalt uscat" Pelerina de ploaie nu este exclusa din bagaj.. Sa vad ce coburi din panza pot sa improvizez Anul viitor sper sa fac o tura de vreo 4-5 zile prin Romania.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 faza e ca nu ma lasa inima sa fac iar RCA pentru maxim o luna de mers. chiar daca nu e frig vremea devine instabila si nu mai e de motor. plus ca nici nu prea mai am chef. asta e, dorinta de motociclit nu mai e asa de mare-n mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Da, trebuie sa recunosc ca tentatia e mare in martie-aprilie ... si eu am fost tentat s-o fac atunci, dar am mai asteptat. Asa ca mai prind 4 weekenduri Vremea e inca buna, merge de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 din fericire pentru mine serviciul ma obliga la deplasare rapida prin Bucuresti. Banditul este ideal. anul trecut am mers pe el pana la prima ninsoare. am echipament de iarna ca sa zic asa dupa care vin zile triste in care merg pe jos si cu metroul... dar cum se topeste zapada, cum sunt calare pe el din nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Eu imi fac RCA pe un an de zile. E mai mare efortul (financiar) dar bucuria tine 365 de zile. Ce se mai roaga astia ai mei de mine in zilele geroase dar uscate sa ii las o tura.......... Maine tre sa ma duc pana in Cluj cu Banditu, singur ( rulez 99% cu pasagera). Ma duc la un nou interviu ( la cel de ieri m-am certat rau cu aia , incerca sa reinventeze ea sistemul de vanzare). Cu o persoana cu care te certi din prima zi cand te cunosti, nu poti avea o relatie de colaborare. Oricum, sper sa prind vreme buna, sa nu imi inghete ouale . O sa fiu la camasa si geaca Spidi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 din fericire pentru mine serviciul ma obliga la deplasare rapida prin Bucuresti. Banditul este ideal. anul trecut am mers pe el pana la prima ninsoare. am echipament de iarna ca sa zic asa dupa care vin zile triste in care merg pe jos si cu metroul... dar cum se topeste zapada, cum sunt calare pe el din nou Si eu platesc cateva luni de RCA degeaba, dar zic ca merita la traficul infernal din Bucuresti. Sper ca anul asta sa nu mai vina asa repede frigul. Caline, prin rulmentii de directie se intelege rulmentii de jug? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Ce-ai ma cu gecile Spidi( presupun ca ti-ai luat de viteza(?!)), sunt foarte bune. Mi-au scapat oasele anu trecut in noiembrie cand am cazut. Tot respectul pentru gecile spidi. Si pe mine ma bate gandul sa o bag la iernat dupa weekendul asta ca am inceput sa ma intristez. Am ajuns la 50000 cu banditul meu. In total 17k Km facuti de cand l-am luat din august anu trecut. M-am plimbat pe un b6,5 din '06. Pentru mine a fost cam dezamagitor, ma asteptam la o smuceala mai mare decat la al meu , dar nu are cuplu atat de puternic la 4000-5000 ( shoot me daca stiti altfel ). Il are mai sus mai mare. Si ca pozitie m-am simtit ca pe un hornet, putin mai lat. Trist ca d-asta vroiam la anu. God fucking damn'it. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Si eu platesc cateva luni de RCA degeaba, dar zic ca merita la traficul infernal din Bucuresti. Sper ca anul asta sa nu mai vina asa repede frigul. Caline, prin rulmentii de directie se intelege rulmentii de jug? da, rulmentii de la jug. o sa-i schimb cind o sa apuc dar pina una alta am strins piulita sa vad daca are vreun efect si rezultatul e clar, voblajul a disparut complet. oricum piulita era slabita, am desfacut-o cu mina fara nici cel mai mic efort, probabil uzura a facut sa dispara tensiunea. ca idee, din ce-am citit pe net rulmentii trebuie schimbat cu tot cu ghiduri daca pe ghid exista cea mai mica urma lasata de role. la mine in iarna urmele alea existau din cite-mi aduc aminte dar din naiba stie ce motiv nu m-am gindit sa-i schimb. din cea-m mai citit rulmentii de la jug mor din cauza ca se duce vaselina-n timp, daca sint unsi macar odata pe an cica supravietuiesc mai mult. si e drept ca tot in iarna cind i-am scos nu era foarte multa vaselina ramasa. probabil la mine exista deja uzura si faptul ca am facut ceva drumuri pe asfalt de la prost in jos anul asta si-a spus cuvintul. si jocul l-am constatat la putin timp dupa primul drum pe Transfagarasan, unde am luat citeva gropi in plin. asadar, daca aveti probleme similare va sfatuiesc ca prima data sa incercati sa stringeti putin piulita de ajustare de sub jugul superior. si daca ati mers asa multa vreme probabil uzura s-a amplificat deci trebuie schimbati. costa cam 50 de RON un rulment de calitate, am intrebat pe cei de la Ghezaco cind am cumparat rulmenti pentru roata (20 RON bucata) si mi-au spus ca au si romanesti si chinezesti dar nu ma sfatuiesc sa iau asa ceva mai ales pentru rulmentii de jug (chiar m-au intrebat daca pentru asta sint). acuma o nelamurire. nu am facut decit dopua drumuri scurte cu noile discuri, nici macar n-au apucat sa se muleze bine placutele pe ele. si am constatat ca discul din dreapta atinge partea fixa a etrierului putin, chiar se aude in mers. initial am zis ca e deformat discul, dar am ridicat motorul pe cric si nu se aobserva bataie absolut deloc, in schimb se vede clar cum discul drept e mai apropiat de amortizor decit cel sting. discurile sint clar de acelasi tip si am fost atent sa le montez cum trebuie (sint marcate stinga/dreapta). ma gindesc ca singura explicatie e ca ansamblul rulment-distantier-rulment nu e centrat pe roata. sa fie posibil asa ceva? imi imaginex ca buza in care se opresc si distantierul interior sint de asa natura incit sa previna asa ceva, dar cine stie? poate rulmentul sting trebuia sa intre mai mult si astfel sa-l impinga pe cel drept putin mai in afara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Bagati vre unul dintre voi "fogging oil" sau ce o fi ala in cilindri la iernat. Dak da, ce folositi (am inteles k e un pas destul de important k sa nu se intepeneasca segmentii). Care este si cum ajung si "astup" admisia tot pentru iernat (am inteles k si asta e importanta, evita sa se faca condens sau sa intre umiditate). Are airbox? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.