Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Si eu am aceeasi convingere, dar asta nu inseamna ca noi nu putem schimba acest lucru. Trebuie ca noi sa facem locul si timpul potrivit ... si asta protestand ... intr-un fel sau altul, asa cum cred eu sau cum crede Eliadar ... cu cat sunt mai multe metode de protest (pasnic / violent) cu atat mai multe sunt sansele de a face "locul si timpul potrivit".

Daca te multumesti doar cu convingerea ta ... si nu te ridici pentru dreptul tau la viata ... macar gandeste-te la copii si copii copiilor tai.

Mesaj completat

 

ai dreptate , dar cum pestele de la cap se-mpute si se vede clar ca pe militieni ii doare unde stiu eu , ti se face scarba...sunt prea multi manjiti

si apoi mai e o kestie ca tot zicea cineva aici de motoristii care au devenit violenti in trafic datorita nu stiu cui :pai cum putem noi sa indreptam o impresie , cu asemenea iesiri ? noi incercam sa ne facem auziti si vin ei si pun bomboana pe coliva prin comportament...sa nu se inteleaga ca am ceva cu ei , e treaba lor si fiecare procedeaza cum crede , stie , sau cum il duce capul , desi mi-as dori uneori sa pot proceda la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

... desi mi-as dori uneori sa pot proceda la fel.

 

Fi atent, eu ma jur ca ies in piata, universitatii sau revolutiei sau care vreti voi ... si stau cu o pancarda in mana ... pe care sa scriu ceva legat de modalitatea frauduluasa de acordare a permiselor ... gasesc eu ce sa scriu

Vreau sa stiu daca mai vine cineva cu mine ... si sta ca prostu in frig.

Atat vreau sa stiu ...

Mesaj completat

Cea mai buna campanie este cea care o fac cei de la joia moto..am intrat pe forumul lor si mi se pare o idee buna, promovarea motociclismului cu plimbari in gasca prin bucuresti..Ar fi mai bine sa se intample seara de seara, ca sa se obisnuiasca soferii cu motociclisti, pt. ca multi sunt care trec zilnic la aceleasi ore prin anumite zone ale capitalei..

Gen, ii vede soferul ca trec azi pe langa el, ii vede si maine, deja poimaine ii intra in obisnuinta sa-i vada pe motociclisti..Zic si eu..Oricum, viteza scazuta, este cea mai buna solutie..

 

Cat despre SUV-isti, cred ca astia sunt o specie..Am fost acum pana la servici(sunt in concediu) cu masina si cand m-am intors, un Hyundai(nu stiu ce model) era parcat pe locul meu de parcare(platit) si pe al vecinului, fara nici un numar de telefon in geam..

Astia cred ca lor li se cuvine totul, am din ce in ce mai multa scarba pe ei..Sa nu zic, ca in trafic sunt singurii care niciodata nu-ti fac loc de trecere, dar asta e mai putin important, nu-i condamn, pt. ca nu au nici o obligatie..

Deci omul a parcat-o intr-un mare fel, pe doua locuri de parcare platite si putin iesit in sosea, cand in fata mai era destul loc, sau pe trotuar..

Ma rog, daca o parca mai in fata, il blocam si abia maine isi mai lua masina..

De ce sa parcheze el pe trotuarul din jurul blocului cum fac restul oamenilor, cand poate sa parcheze pe doua locuri platite..

L-am vazut de la geam cand a venit, era un om pe la vreo 60 de ani si cu nevasta-sa..

 

Si Joia Moto e foarte fun ... e deja un grup unit, la modul merge la unul dintre noi si dam un party, la mine am facut gratar ... etc ...

Ask Ares ... el stie si e bandit d'al nostru ...

 

Ce ironie ... acolo unde intreb "Filme porno faceti?" ... a fost accidentul lui Gabi :)

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunteti invitati oricand la joia moto, nu se merge haotic, cu viteza sau la intimidarea altor participanti la trafic, ideea fiind aceea de a-i face constienti pe ceilalti de existenta motociclistilor.

Suntem un grup unit dar deschis oricarui nou venit.

Gabi imi pare rau frate pentru cele intamplate dar sper sa-ti revii si sa ne mai intalnim la rond.

Eu am fost plecat cateva zile si cand m-am intors am auzit de accidentul tau, am vazut ca ai fost si vizitat de Nervoptik, Banditrider si inca 2 motociclisti, asi fi venit si eu mai ales ca pe primii doi ii si cunosc.

Cu tine am vorbit decat odata la rond ( eu fiind cel cu 190 ) si ai parut un baiat linistit, cu capul pe umeri, imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat.

Stiu ca-i greu dupa asa ceva sa te mai urci pe motor, macar o perioada, dar cred ca dorul va reveni odata cu recuperarea.

Insanatosire grabnica si moralul ridicat.

Toate bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cerusem inregistrare...

va multumesc enorm pt tot

sunt binisor acum si vreau sa fiu si mai bine repede ,sa fiu ca la inceput...

mi s a confirmat personnal ca nu se merita sa merrgi cu motooru pe strada! aveti MARE grija/mai vorbim

 

ba, sa ne traiesti si sa te faci bine repede!

 

mai vb despre lasat de mobre dupa ce te vindeci

daca ai de gand sa te lasi, cumpar toba de la alex si ti-o ambalez sub geam ca sa-ti fac in ciuda. :)

 

jupoaie scarba de toti banii pe care-i poti obtine, repara-ti mobra, etc...

 

cine te-a operat?

ai nevoie de cadru pt mers? s-a oferit un vecin motorist care-a trecut la carje de curand

 

PS: nu uita ce a zis 'nea Knievel: "Bones heal, pain is temporary, chicks dig scars..."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba, sa ne traiesti si sa te faci bine repede!

 

mai vb despre lasat de mobre dupa ce te vindeci

daca ai de gand sa te lasi, cumpar toba de la alex si ti-o ambalez sub geam ca sa-ti fac in ciuda. :)

 

jupoaie scarba de toti banii pe care-i poti obtine, repara-ti mobra, etc...

 

cine te-a operat?

ai nevoie de cadru pt mers? s-a oferit un vecin motorist care-a trecut la carje de curand

 

PS: nu uita ce a zis 'nea Knievel: "Bones heal, pain is temporary, chicks dig scars..."

am facut rost de carje

un doctor pe la 30 de ani lucian gheorghe marius parca ,cel mai tqre medic

e greu sa vrei si sa poti sa te sui pe motor iin trafic, dupa ce suferi atat, te gandesti dc se merita! te gandesti ca putea saa fie mai rau poate mult prea rau. e de discutat cevamai mult , oricum fiecate vede altfel lucrurile

stiu ca stit dar aveti mare grija in ttrafic ca nu prea tin multe lucruri de voi/noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e greu sa vrei si sa poti sa te sui pe motor iin trafic, dupa ce suferi atat, te gandesti dc se merita! te gandesti ca putea saa fie mai rau poate mult prea rau. e de discutat cevamai mult , oricum fiecate vede altfel lucrurile

stiu ca stit dar aveti mare grija in ttrafic ca nu prea tin multe lucruri de voi/noi

 

Fa-te bine! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut rost de carje

un doctor pe la 30 de ani lucian gheorghe marius parca ,cel mai tqre medic

e greu sa vrei si sa poti sa te sui pe motor iin trafic, dupa ce suferi atat, te gandesti dc se merita! te gandesti ca putea saa fie mai rau poate mult prea rau. e de discutat cevamai mult , oricum fiecate vede altfel lucrurile

stiu ca stit dar aveti mare grija in ttrafic ca nu prea tin multe lucruri de voi/noi

 

Fa-te bine tizule! Dupa aia mai vezi tu cum e cu motorul. Ia-le incet si pe rand.

 

Am avut si eu parte de oase rupte, ce-i drept nu in trafic si nici pe cine sa dau vina in afara de mine dar stiu cum e sa tragi la recuperare si sa te intrebi zilnic de sute de ori daca vei mai putea merge pe motoreta sau daca vei mai putea fii activ ca inainte.

 

Ei bine, nu! N-am mai fost acelasi om. Merg pe motoreta, dar merg altfel. Nu mai joc volei, nici baschet, dar m-am apucat de tir cu arcul. Nu ma mai dau offroad, am un Bandit si merg zilnic. Frica e acolo, dar traim impreuna.

 

Ai sa reusesti sa revii pe line, nu ma indoiesc de asta. E greu, nu imposibil. Cand eram la recuperare si medicul imi spunea sa fac 30 din exercitiile X, eu faceam 40, 20 d'alea, eu 30! Nu-i un sfat ci mai degraba un exemplu! Provocarile de genul asta sunt defapt oportunitati! Sunt sigur ca le vei da un sens, dincolo de intrebarile de genul, "De ce tocmai mie, d ce tocmai acum, etc!"

 

Cand eram mobilizat, ma tot gandeam, care a fost rostul mistic al acestei intamplari! Poate am scapat de ceva mai dramatic [ma pregateam atunci sa ma bag la primul meu Rally Raid in Ro] si ma gandeam ca poate am fost defapt protejat sa nu-mi pierd viata sau mai rau , sa iau viata altcuiva! Sunt ganduri inutile, fara raspunsuri iar interprtarea visurilor nu-ti va aduce nimik bun!

 

O iei de la capat, de la Zero si ii dai inaite. Nu esti nici singur, nici singurul. Daca ai nevoie de ajutor, doar sa-l ceri! Asta e secretul, lasa-i pe cei din jur sa te ajute. n-o duce singur.

 

Sper sa nu fi spus prea multe prostii [si sa aiba sens ce spun] iar daca le-am spus, sunt din experienta si suferinta personala.

Cum spuneam, sunt exemple mai degraba decat sfaturi.

 

Insanatosire grabnica !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

M-am apucat sa desfac la o motoreta, mai exact gsx-r 1100, galeriile (calin stie :) ). Unul dintre suruburi a fost atat de intepenit, incat la fortarea cu cricketul s-a rupt in 2.

Cum dracu il scot de acolo? Ma gandeam sa il crestex pe mijloc si sa incerc sa il dau afara. Altcineva mi-a zis ca ar fi ok sa sudez ceva f bine de el, dupa care sa incerc sa il dezfiletez.

Ceva sfaturi de la niste hoti? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nasoala faza.

 

ai putea sa incerci cu sudatul dar fiind rupt la nivel cu chiulasa e nasol, ca n-o sa ai loc sa sudezi ceva suficient de solid. poti sa incerci si extractor dar sint din otel friabil si daca nu ai indeminare rupi extractorul si ai belit-o si mai tare.

mai bine apelezi la un profesionist, eu unul nu m-as baga sa-l scot singur, risti prea mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

M-am apucat sa desfac la o motoreta, mai exact gsx-r 1100, galeriile (calin stie :) ). Unul dintre suruburi a fost atat de intepenit, incat la fortarea cu cricketul s-a rupt in 2.

Cum dracu il scot de acolo? Ma gandeam sa il crestex pe mijloc si sa incerc sa il dau afara. Altcineva mi-a zis ca ar fi ok sa sudez ceva f bine de el, dupa care sa incerc sa il dezfiletez.

Ceva sfaturi de la niste hoti? :)

 

Ce an e gixxeru' ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

M-am apucat sa desfac la o motoreta, mai exact gsx-r 1100, galeriile (calin stie :) ). Unul dintre suruburi a fost atat de intepenit, incat la fortarea cu cricketul s-a rupt in 2.

Cum dracu il scot de acolo? Ma gandeam sa il crestex pe mijloc si sa incerc sa il dau afara. Altcineva mi-a zis ca ar fi ok sa sudez ceva f bine de el, dupa care sa incerc sa il dezfiletez.

Ceva sfaturi de la niste hoti? :)

Daca il crestezi pe mijloc nu cred ca vei face mare lucru. Din moment ce el s-a rupt incercand cu tubulara e clar ca e destul de intepenit....Eu am patit acelasi lucru la o mobra si nu am gasit alta solutie decat sa iau frumusel bormasina si sa incep sa dau gaura dupa gaura , din ce in ce mai mare pana m-am apropiat de profilul prezonului sau cum ii zice , dupa care am refacut filetul (gaura am dat-o in prezon)

E o treaba migaloasa care necesita rabdare si atentie. daca strici filetul va trebui sa faci altul pentru un prezon mai mare. Poate stie cineva o solutie mai "domestica"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala e surub din otel 10,9 sau poate chiar 12. daca s-a rupt inseamna ca e teapan bine de tot si probabil doar gaurindu-l il mai scoti (sau eventual ajutat de caldura).

 

ce vroiam sa va mai povestesc. am trecut pe la motor weekendul trecut si m-am gindit sa-i dau o cheie. in afara de o vaga tentativa la inceput n-a dat semne ca vrea s-o ia din loc. asta apropos de discutiile de acuma ceva vreme... am scos si bujiile, le-am uscat pe aragaz. n-a ajutat. dat ture scurte de 4-5 secunde cu pauze de citeva minute intre ele. incercat si cu soc la maxim, si fara soc cu acceleratia blana. nimic, ca si cum nici n-ar fi avut curent. am dat la demaror pina am descarcat bateria. deci da, e demonstrat: cei care se ingrijoreaza legat de pornirea dificila dupa iernat sint doar prea grijulii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cei care se ingrijoreaza legat de pornirea dificila dupa iernat sint doar prea grijulii.

 

Q.E.D. :)

 

erau bujiile umede de le-ai uscat pe aragaz?

 

sa inteleg ca nu ai lasat parghia rezervorului pe PRI? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-am facut eu pt iernat: am spalat-o bine, am spalat si husa, i-am facut plinul, am urcat-o in casa, pus pe cricu central, scos bateria, invelit cu husa, pupat si plecat.

Robinetu' e pe ON, de ce pe PRI? (sau te refereai la doar inainte de a porni sa o lasi 2-3 secunde pe pri sa umple carburile)

oi vedea la primavara... ce si cum, eu sper sa o ia repede

io... toate mobrele pe care le-am bagat la iernat (5 la numar, daca o pun si p-alu frate-miu) au pornit usor primavara in urma iernarii ca mai sus, sper sa tina si la bandit...desi toate astelalte erau ori V2 ori 2L

Editat de ..IcemaN..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Q.E.D. :)

 

erau bujiile umede de le-ai uscat pe aragaz?

 

sa inteleg ca nu ai lasat parghia rezervorului pe PRI? :)

deci.

 

cind am bagat-o la iernat n-am umplut rezervorul complet ca am uitat si nici dupa aia n-am facut-o, ca n-am avut de unde. dar am golit paharele carburilor si am lasat pe "ON".

weekendul trecut am dat pe PRI, dat la automat (baterie complet incarcata in prealabil) cu socul tras. a vrut s-o ia cam jumate de secunda dar a lasat-o balta. dupa aia am mai incercat ceva vreme pina s-au udat bujiil;e si a trebuit sa le scot sa le usuc. dupa ce le-am pus inapoi am incercat iar si cu soc si fara soc cu blana maxim. zero.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca il crestezi pe mijloc nu cred ca vei face mare lucru. Din moment ce el s-a rupt incercand cu tubulara e clar ca e destul de intepenit....Eu am patit acelasi lucru la o mobra si nu am gasit alta solutie decat sa iau frumusel bormasina si sa incep sa dau gaura dupa gaura , din ce in ce mai mare pana m-am apropiat de profilul prezonului sau cum ii zice , dupa care am refacut filetul (gaura am dat-o in prezon)

E o treaba migaloasa care necesita rabdare si atentie. daca strici filetul va trebui sa faci altul pentru un prezon mai mare. Poate stie cineva o solutie mai "domestica"...

 

Faza cu crestatul e corecta, in schimb sa dai gaura dupa gaura in surubul ala ... nu m-as aventura. Cu siguranta iti va scapa in filet pana la urma.

Exista un kit de reparatie pentru asa ceva. Tot cu gaura in surub, dar nu tre sa dai multe si nici adanc. Dupa care se baga in gaura respectiva, un divais care arata ca un holtsurub doar ca are filetul pe invers, ca pe masura ce infiletezi sa se intepeneasca in ciotul surubului si sa-l desurubeze.

Eu unul, nefiind foarte dibaci cu mainile [doar cu teoria :)] as chema un prieten care a mai facut asta!

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Robinetu' e pe ON, de ce pe PRI? (sau te refereai la doar inainte de a porni sa o lasi 2-3 secunde pe pri sa umple carburile)

 

Exact, nu scrisese Calin daca a pus robinetul pe PRI inainte de a o porni, de-aia am intrebat. Ma gandeam ca a presupus ca stand de doar cateva saptamani, nu e nevoie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mai tin 1 luna mobra la garaj..dupa care o duc la servici, ca sa nu mai platesc de pomana chirie la garaj..

 

Este prea frig pentru mine sa mai merg cu ea, acum nu pot decat sa admir pozele:

P280910_1755.jpg

 

Ps. S-a uitat cineva aseara la TOP Gear ???

A aparut si un Suzuki bandit N, model kult in timpul filmarilor..Rosu cu doua faruri mici(parca aveau o denumire anume, dar nu o mai stiu)..Le facea cu mana la cameramani..

 

Stiu ca englezii apreciaza mai mult modelul kult, chiar daca este mai in urma cu tehnologia..

 

Si inca ceva, era cineva aici pe forum care zicea ca are un termometru la motor..De unde l-a cumparat si unde l-a montat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si inca ceva, era cineva aici pe forum care zicea ca are un termometru la motor..De unde l-a cumparat si unde l-a montat ?

 

 

 

Se gaseste la louis, e vreo 30-40 euro. De montat e prea complicat sa te bagi. Tre sa dai jos busonul pe unde torni ulei in motor si sa il inlocuiesti cu termometrul asta :) .

Daca gasesc, iti trimit si linkul.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact, nu scrisese Calin daca a pus robinetul pe PRI inainte de a o porni, de-aia am intrebat. Ma gandeam ca a presupus ca stand de doar cateva saptamani, nu e nevoie!

 

eu n-am golit carburile cand am bagat-o la iernat, recte, la primavara nu cred ca e nevoie sa dau pe pri. Asta cu pri e cu du-te vino...daca curge prea mult si le inneaca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Am și eu cîteva întrebări pentru voi.Trebuie să schimb gumele la bandit și nu stiu de care sa cumpăr,ce marca și mai ales ce tip.De CONTINENTAL stie cineva ceva?Shoei multitec are cineva?Cum este. Multumesc . :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu n-am golit carburile cand am bagat-o la iernat, recte, la primavara nu cred ca e nevoie sa dau pe pri. Asta cu pri e cu du-te vino...daca curge prea mult si le inneaca?

pai daca plutitorul functioneaza si inchide bine de ce sa le inece? oricum atit timp cit motorul merge e ca si cum ai fi pe PRI, nu e absolut nici o diferenta.

 

care e planul meu pentru pornire. mi-am luat stabilizator Wynns si o canistra de benzina proaspata. btw in Iasi mi-a fost imposibil sa gasesc stabilizator si cica problema e generica, in Romanica ar fi greu de gasit, nu stiu de ce. am pus in canistra stabilizator si urmeaza sa golesc rezervorul si carburile complet dupa care pun benzina proaspata. apoi mai fac o golire-doua de carburi ca sa se mai duca ce-a mai ramas nasol pe acolo. eventual pun un furtunas la surubul de golire si las pe PRI ca sa curga ceva benzina buna prin toata instalatia. m-am inarmat si cu un spray de pornire si probabil o sa apelez la vecin sa-mi imprumute bateria de la masina. dupa care incerc sa pornesc motorul si daca o ia il las sa mearga 15 minute timp in care eventual o turez o idee ca sa fiu sigur ca a trecut ceva benzina buna prin instalatie. iar in saptaminile urmatoare mai duc cite o canistra de benzina, pina umplu rezervorul, dupa care o las in pace pin'la primavara.

din ce-am citit pe diverse forumuri, daca inainte de prima pornire din primavara fac 1-2 goliri ale paharelor inainte sa dau cheie cica tre' sa mearga "la sfert". explicatia ar fi ca ce intra prima data in cilindri e tocmai ce se lasa pe fundul rezervorului si al paharelor, substante cu putere de aprindere mica comparativ cu benzina proaspata. combinat cu frig (ca in primavara nu-s 35 de grade afara) care genereaza condensarea bezinei, gata-i problema. si trebuie sa recunosc ca explicatia e cea mai plauzibila pe care am auzit-o, ar elucida in totalitate fenomenul, mai ales faptul ca daca reusesc s-o pornesc si o las sa mearga citeva minute dupa aia o ia din prima. iar daca nu rezolva problema macar aflam toti ca stabilizatoarele sint "ulei de sarpe". asa s-ar explica si faptul ca pornirea periodica (inainte sa se depuna multa porcarie din aia pe fund) rezolva si ea problema, pentru ca se purjeaza instalatia in loc sa se acumuleze depunerile.

in plus, s-ar explica de ce "benzina din timpul primului razboi mondial" (nu, nu-s ranchiunos, doar ca nu consider util ca cineva sa nege o problema despre care sint convins ca e reala) totusi poate fi folosita si-n ziua de azi.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza cu crestatul e corecta, in schimb sa dai gaura dupa gaura in surubul ala ... nu m-as aventura. Cu siguranta iti va scapa in filet pana la urma.

Exista un kit de reparatie pentru asa ceva. Tot cu gaura in surub, dar nu tre sa dai multe si nici adanc. Dupa care se baga in gaura respectiva, un divais care arata ca un holtsurub doar ca are filetul pe invers, ca pe masura ce infiletezi sa se intepeneasca in ciotul surubului si sa-l desurubeze.

Eu unul, nefiind foarte dibaci cu mainile [doar cu teoria :)] as chema un prieten care a mai facut asta!

 

Bafta

 

 

Am patit-o si eu ,noroc cu un prieten mecanic care avea o trusa d'asta "screw extractor" http://www.wikihow.com/Use-a-Screw-Extractor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...