nervOptik Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 ce ne trebuie noua este o campanie de eficientizare a politiei. de acord! suna absolut caraghios ca niste motociclisti sa-si doreasca ca politia sa aplice legea in trafic dar iata... poate asa se imputineaza numarul motociclistilor decapitati, rupti si tavaliti... 7 vorbe nu fac doo parale incercati sa va calmati...am convingerea ca ne-am nascut in locul si timpul nepotrivit...asta e patria hotilor...aia fura permise dupa care fura legea cand calca pe bec...si "mortu" e de vina Si eu am aceeasi convingere, dar asta nu inseamna ca noi nu putem schimba acest lucru. Trebuie ca noi sa facem locul si timpul potrivit ... si asta protestand ... intr-un fel sau altul, asa cum cred eu sau cum crede Eliadar ... cu cat sunt mai multe metode de protest (pasnic / violent) cu atat mai multe sunt sansele de a face "locul si timpul potrivit". Daca te multumesti doar cu convingerea ta ... si nu te ridici pentru dreptul tau la viata ... macar gandeste-te la copii si copii copiilor tai. Mesaj completat Ma intreb daca nu cumva motoristii aia nesimtiti in trafic, care dau picoare in portiere, care rup oglinzi, care nu dau prioritati s.a.m.d. au oarecum dreptatea lor. S-au inrait ca urmare a neatentiei si ignorantei soferilor. Actiune si reactiune. Nu ii stimez, ba mai mult: cred ca fac clasa noastra de ras. Dar undeva rautatea asta poate isi are niste izvoare bine stabilite Ciudat ... cand iti vezi moartea cu ochii si simti ca esti la un pas de ea... reactionezi necontrolat, ti se scurge sangele din vine, ramai blocat si mergi poate mai departe, multumit ca ai scapat ....Insa cand se intampla la tot pasul si in fiecare zi, devi mai calit ... mai rau. Simti nevoia sa corijezi in mod violent pe nesimtitii pe care ii doare in gaura curului de viata ta ... Mai gandeste-te ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Si eu am aceeasi convingere, dar asta nu inseamna ca noi nu putem schimba acest lucru. Trebuie ca noi sa facem locul si timpul potrivit ... si asta protestand ... intr-un fel sau altul, asa cum cred eu sau cum crede Eliadar ... cu cat sunt mai multe metode de protest (pasnic / violent) cu atat mai multe sunt sansele de a face "locul si timpul potrivit".Daca te multumesti doar cu convingerea ta ... si nu te ridici pentru dreptul tau la viata ... macar gandeste-te la copii si copii copiilor tai. Mesaj completat Ciudat ... cand iti vezi moartea cu ochii si simti ca esti la un pas de ea... reactionezi necontrolat, ti se scurge sangele din vine, ramai blocat si mergi poate mai departe, multumit ca ai scapat ....Insa cand se intampla la tot pasul si in fiecare zi, devi mai calit ... mai rau. Simti nevoia sa corijezi in mod violent pe nesimtitii pe care ii doare in gaura curului de viata ta ... Mai gandeste-te ... Refulez si eu de multe ori, dar imi zic ca nu-i bine si incerc sa suprim latura asta. De vreo 2 sapt nu mai am claxon la mobra. Ma simt fara un ochi ca nu pot sa claxonez cand devansez cate o aurolaca in conserva. Tot timpul mi-e frica daca sunt aproape de o femeie ca mi-o coace si ii dau un claxon scurt cand ma apropii sa stie ca sunt acolo. Saptamana asta o bag banditu la barlog si sezonul asta s-a incheiat pentru mine. Chiar daca nu am avut eu nici un eveniment nefericit, il inchei cu un gust amar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Cea mai buna campanie este cea care o fac cei de la joia moto..am intrat pe forumul lor si mi se pare o idee buna, promovarea motociclismului cu plimbari in gasca prin bucuresti..Ar fi mai bine sa se intample seara de seara, ca sa se obisnuiasca soferii cu motociclisti, pt. ca multi sunt care trec zilnic la aceleasi ore prin anumite zone ale capitalei.. Gen, ii vede soferul ca trec azi pe langa el, ii vede si maine, deja poimaine ii intra in obisnuinta sa-i vada pe motociclisti..Zic si eu..Oricum, viteza scazuta, este cea mai buna solutie.. Cat despre SUV-isti, cred ca astia sunt o specie..Am fost acum pana la servici(sunt in concediu) cu masina si cand m-am intors, un Hyundai(nu stiu ce model) era parcat pe locul meu de parcare(platit) si pe al vecinului, fara nici un numar de telefon in geam.. Astia cred ca lor li se cuvine totul, am din ce in ce mai multa scarba pe ei..Sa nu zic, ca in trafic sunt singurii care niciodata nu-ti fac loc de trecere, dar asta e mai putin important, nu-i condamn, pt. ca nu au nici o obligatie.. Deci omul a parcat-o intr-un mare fel, pe doua locuri de parcare platite si putin iesit in sosea, cand in fata mai era destul loc, sau pe trotuar.. Ma rog, daca o parca mai in fata, il blocam si abia maine isi mai lua masina.. De ce sa parcheze el pe trotuarul din jurul blocului cum fac restul oamenilor, cand poate sa parcheze pe doua locuri platite.. L-am vazut de la geam cand a venit, era un om pe la vreo 60 de ani si cu nevasta-sa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 II doresc recuperare rapida si totala lui gabi88 si sper sa ne vedem pe sosea, macar la anul. Acu ceva pagini mi-a cerut cineva clip cu mica toba galagioasa de vanzare, asa ca onorez cererea. De mentionat e ca am turat-o maxim 3000 in clip, iar in mers suna ca F1 la B12. De aceea as recomanda-o cuiva cu 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 II doresc recuperare rapida si totala lui gabi88 si sper sa ne vedem pe sosea, macar la anul. Acu ceva pagini mi-a cerut cineva clip cu mica toba galagioasa de vanzare, asa ca onorez cererea. De mentionat e ca am turat-o maxim 3000 in clip, iar in mers suna ca F1 la B12. De aceea as recomanda-o cuiva cu 600. eu cerusem inregistrare... va multumesc enorm pt tot sunt binisor acum si vreau sa fiu si mai bine repede ,sa fiu ca la inceput... mi s a confirmat personnal ca nu se merita sa merrgi cu motooru pe strada! aveti MARE grija/mai vorbim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Si eu am aceeasi convingere, dar asta nu inseamna ca noi nu putem schimba acest lucru. Trebuie ca noi sa facem locul si timpul potrivit ... si asta protestand ... intr-un fel sau altul, asa cum cred eu sau cum crede Eliadar ... cu cat sunt mai multe metode de protest (pasnic / violent) cu atat mai multe sunt sansele de a face "locul si timpul potrivit".Daca te multumesti doar cu convingerea ta ... si nu te ridici pentru dreptul tau la viata ... macar gandeste-te la copii si copii copiilor tai. Mesaj completat ai dreptate , dar cum pestele de la cap se-mpute si se vede clar ca pe militieni ii doare unde stiu eu , ti se face scarba...sunt prea multi manjiti si apoi mai e o kestie ca tot zicea cineva aici de motoristii care au devenit violenti in trafic datorita nu stiu cui :pai cum putem noi sa indreptam o impresie , cu asemenea iesiri ? noi incercam sa ne facem auziti si vin ei si pun bomboana pe coliva prin comportament...sa nu se inteleaga ca am ceva cu ei , e treaba lor si fiecare procedeaza cum crede , stie , sau cum il duce capul , desi mi-as dori uneori sa pot proceda la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 (editat) ... desi mi-as dori uneori sa pot proceda la fel. Fi atent, eu ma jur ca ies in piata, universitatii sau revolutiei sau care vreti voi ... si stau cu o pancarda in mana ... pe care sa scriu ceva legat de modalitatea frauduluasa de acordare a permiselor ... gasesc eu ce sa scriu Vreau sa stiu daca mai vine cineva cu mine ... si sta ca prostu in frig. Atat vreau sa stiu ... Mesaj completat Cea mai buna campanie este cea care o fac cei de la joia moto..am intrat pe forumul lor si mi se pare o idee buna, promovarea motociclismului cu plimbari in gasca prin bucuresti..Ar fi mai bine sa se intample seara de seara, ca sa se obisnuiasca soferii cu motociclisti, pt. ca multi sunt care trec zilnic la aceleasi ore prin anumite zone ale capitalei..Gen, ii vede soferul ca trec azi pe langa el, ii vede si maine, deja poimaine ii intra in obisnuinta sa-i vada pe motociclisti..Zic si eu..Oricum, viteza scazuta, este cea mai buna solutie.. Cat despre SUV-isti, cred ca astia sunt o specie..Am fost acum pana la servici(sunt in concediu) cu masina si cand m-am intors, un Hyundai(nu stiu ce model) era parcat pe locul meu de parcare(platit) si pe al vecinului, fara nici un numar de telefon in geam.. Astia cred ca lor li se cuvine totul, am din ce in ce mai multa scarba pe ei..Sa nu zic, ca in trafic sunt singurii care niciodata nu-ti fac loc de trecere, dar asta e mai putin important, nu-i condamn, pt. ca nu au nici o obligatie.. Deci omul a parcat-o intr-un mare fel, pe doua locuri de parcare platite si putin iesit in sosea, cand in fata mai era destul loc, sau pe trotuar.. Ma rog, daca o parca mai in fata, il blocam si abia maine isi mai lua masina.. De ce sa parcheze el pe trotuarul din jurul blocului cum fac restul oamenilor, cand poate sa parcheze pe doua locuri platite.. L-am vazut de la geam cand a venit, era un om pe la vreo 60 de ani si cu nevasta-sa.. Si Joia Moto e foarte fun ... e deja un grup unit, la modul merge la unul dintre noi si dam un party, la mine am facut gratar ... etc ... Ask Ares ... el stie si e bandit d'al nostru ... Ce ironie ... acolo unde intreb "Filme porno faceti?" ... a fost accidentul lui Gabi Editat Noiembrie 19, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares_mlnmr Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Sunteti invitati oricand la joia moto, nu se merge haotic, cu viteza sau la intimidarea altor participanti la trafic, ideea fiind aceea de a-i face constienti pe ceilalti de existenta motociclistilor. Suntem un grup unit dar deschis oricarui nou venit. Gabi imi pare rau frate pentru cele intamplate dar sper sa-ti revii si sa ne mai intalnim la rond. Eu am fost plecat cateva zile si cand m-am intors am auzit de accidentul tau, am vazut ca ai fost si vizitat de Nervoptik, Banditrider si inca 2 motociclisti, asi fi venit si eu mai ales ca pe primii doi ii si cunosc. Cu tine am vorbit decat odata la rond ( eu fiind cel cu 190 ) si ai parut un baiat linistit, cu capul pe umeri, imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat. Stiu ca-i greu dupa asa ceva sa te mai urci pe motor, macar o perioada, dar cred ca dorul va reveni odata cu recuperarea. Insanatosire grabnica si moralul ridicat. Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 eu cerusem inregistrare...va multumesc enorm pt tot sunt binisor acum si vreau sa fiu si mai bine repede ,sa fiu ca la inceput... mi s a confirmat personnal ca nu se merita sa merrgi cu motooru pe strada! aveti MARE grija/mai vorbim ba, sa ne traiesti si sa te faci bine repede! mai vb despre lasat de mobre dupa ce te vindeci daca ai de gand sa te lasi, cumpar toba de la alex si ti-o ambalez sub geam ca sa-ti fac in ciuda. jupoaie scarba de toti banii pe care-i poti obtine, repara-ti mobra, etc... cine te-a operat? ai nevoie de cadru pt mers? s-a oferit un vecin motorist care-a trecut la carje de curand PS: nu uita ce a zis 'nea Knievel: "Bones heal, pain is temporary, chicks dig scars..." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 ba, sa ne traiesti si sa te faci bine repede! mai vb despre lasat de mobre dupa ce te vindeci daca ai de gand sa te lasi, cumpar toba de la alex si ti-o ambalez sub geam ca sa-ti fac in ciuda. jupoaie scarba de toti banii pe care-i poti obtine, repara-ti mobra, etc... cine te-a operat? ai nevoie de cadru pt mers? s-a oferit un vecin motorist care-a trecut la carje de curand PS: nu uita ce a zis 'nea Knievel: "Bones heal, pain is temporary, chicks dig scars..." am facut rost de carje un doctor pe la 30 de ani lucian gheorghe marius parca ,cel mai tqre medic e greu sa vrei si sa poti sa te sui pe motor iin trafic, dupa ce suferi atat, te gandesti dc se merita! te gandesti ca putea saa fie mai rau poate mult prea rau. e de discutat cevamai mult , oricum fiecate vede altfel lucrurile stiu ca stit dar aveti mare grija in ttrafic ca nu prea tin multe lucruri de voi/noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 e greu sa vrei si sa poti sa te sui pe motor iin trafic, dupa ce suferi atat, te gandesti dc se merita! te gandesti ca putea saa fie mai rau poate mult prea rau. e de discutat cevamai mult , oricum fiecate vede altfel lucrurilestiu ca stit dar aveti mare grija in ttrafic ca nu prea tin multe lucruri de voi/noi Fa-te bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 am facut rost de carje un doctor pe la 30 de ani lucian gheorghe marius parca ,cel mai tqre medic e greu sa vrei si sa poti sa te sui pe motor iin trafic, dupa ce suferi atat, te gandesti dc se merita! te gandesti ca putea saa fie mai rau poate mult prea rau. e de discutat cevamai mult , oricum fiecate vede altfel lucrurile stiu ca stit dar aveti mare grija in ttrafic ca nu prea tin multe lucruri de voi/noi Fa-te bine tizule! Dupa aia mai vezi tu cum e cu motorul. Ia-le incet si pe rand. Am avut si eu parte de oase rupte, ce-i drept nu in trafic si nici pe cine sa dau vina in afara de mine dar stiu cum e sa tragi la recuperare si sa te intrebi zilnic de sute de ori daca vei mai putea merge pe motoreta sau daca vei mai putea fii activ ca inainte. Ei bine, nu! N-am mai fost acelasi om. Merg pe motoreta, dar merg altfel. Nu mai joc volei, nici baschet, dar m-am apucat de tir cu arcul. Nu ma mai dau offroad, am un Bandit si merg zilnic. Frica e acolo, dar traim impreuna. Ai sa reusesti sa revii pe line, nu ma indoiesc de asta. E greu, nu imposibil. Cand eram la recuperare si medicul imi spunea sa fac 30 din exercitiile X, eu faceam 40, 20 d'alea, eu 30! Nu-i un sfat ci mai degraba un exemplu! Provocarile de genul asta sunt defapt oportunitati! Sunt sigur ca le vei da un sens, dincolo de intrebarile de genul, "De ce tocmai mie, d ce tocmai acum, etc!" Cand eram mobilizat, ma tot gandeam, care a fost rostul mistic al acestei intamplari! Poate am scapat de ceva mai dramatic [ma pregateam atunci sa ma bag la primul meu Rally Raid in Ro] si ma gandeam ca poate am fost defapt protejat sa nu-mi pierd viata sau mai rau , sa iau viata altcuiva! Sunt ganduri inutile, fara raspunsuri iar interprtarea visurilor nu-ti va aduce nimik bun! O iei de la capat, de la Zero si ii dai inaite. Nu esti nici singur, nici singurul. Daca ai nevoie de ajutor, doar sa-l ceri! Asta e secretul, lasa-i pe cei din jur sa te ajute. n-o duce singur. Sper sa nu fi spus prea multe prostii [si sa aiba sens ce spun] iar daca le-am spus, sunt din experienta si suferinta personala. Cum spuneam, sunt exemple mai degraba decat sfaturi. Insanatosire grabnica !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Salutare! M-am apucat sa desfac la o motoreta, mai exact gsx-r 1100, galeriile (calin stie ). Unul dintre suruburi a fost atat de intepenit, incat la fortarea cu cricketul s-a rupt in 2. Cum dracu il scot de acolo? Ma gandeam sa il crestex pe mijloc si sa incerc sa il dau afara. Altcineva mi-a zis ca ar fi ok sa sudez ceva f bine de el, dupa care sa incerc sa il dezfiletez. Ceva sfaturi de la niste hoti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 nasoala faza. ai putea sa incerci cu sudatul dar fiind rupt la nivel cu chiulasa e nasol, ca n-o sa ai loc sa sudezi ceva suficient de solid. poti sa incerci si extractor dar sint din otel friabil si daca nu ai indeminare rupi extractorul si ai belit-o si mai tare. mai bine apelezi la un profesionist, eu unul nu m-as baga sa-l scot singur, risti prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marse Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Salutare, am de vanzare 2 seturi de placute de frana fata SBS noi, pt bandit 600 din anul 2000 in colo, le dau ieftin. daca e cineva interesat sa mi scrie pe PM. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Salutare! M-am apucat sa desfac la o motoreta, mai exact gsx-r 1100, galeriile (calin stie ). Unul dintre suruburi a fost atat de intepenit, incat la fortarea cu cricketul s-a rupt in 2. Cum dracu il scot de acolo? Ma gandeam sa il crestex pe mijloc si sa incerc sa il dau afara. Altcineva mi-a zis ca ar fi ok sa sudez ceva f bine de el, dupa care sa incerc sa il dezfiletez. Ceva sfaturi de la niste hoti? Ce an e gixxeru' ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Ce an e gixxeru' ? "'92. Vreau sa il fac fighter " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Salutare! M-am apucat sa desfac la o motoreta, mai exact gsx-r 1100, galeriile (calin stie ). Unul dintre suruburi a fost atat de intepenit, incat la fortarea cu cricketul s-a rupt in 2. Cum dracu il scot de acolo? Ma gandeam sa il crestex pe mijloc si sa incerc sa il dau afara. Altcineva mi-a zis ca ar fi ok sa sudez ceva f bine de el, dupa care sa incerc sa il dezfiletez. Ceva sfaturi de la niste hoti? Daca il crestezi pe mijloc nu cred ca vei face mare lucru. Din moment ce el s-a rupt incercand cu tubulara e clar ca e destul de intepenit....Eu am patit acelasi lucru la o mobra si nu am gasit alta solutie decat sa iau frumusel bormasina si sa incep sa dau gaura dupa gaura , din ce in ce mai mare pana m-am apropiat de profilul prezonului sau cum ii zice , dupa care am refacut filetul (gaura am dat-o in prezon) E o treaba migaloasa care necesita rabdare si atentie. daca strici filetul va trebui sa faci altul pentru un prezon mai mare. Poate stie cineva o solutie mai "domestica"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 ala e surub din otel 10,9 sau poate chiar 12. daca s-a rupt inseamna ca e teapan bine de tot si probabil doar gaurindu-l il mai scoti (sau eventual ajutat de caldura). ce vroiam sa va mai povestesc. am trecut pe la motor weekendul trecut si m-am gindit sa-i dau o cheie. in afara de o vaga tentativa la inceput n-a dat semne ca vrea s-o ia din loc. asta apropos de discutiile de acuma ceva vreme... am scos si bujiile, le-am uscat pe aragaz. n-a ajutat. dat ture scurte de 4-5 secunde cu pauze de citeva minute intre ele. incercat si cu soc la maxim, si fara soc cu acceleratia blana. nimic, ca si cum nici n-ar fi avut curent. am dat la demaror pina am descarcat bateria. deci da, e demonstrat: cei care se ingrijoreaza legat de pornirea dificila dupa iernat sint doar prea grijulii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 cei care se ingrijoreaza legat de pornirea dificila dupa iernat sint doar prea grijulii. Q.E.D. erau bujiile umede de le-ai uscat pe aragaz? sa inteleg ca nu ai lasat parghia rezervorului pe PRI? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 (editat) Ce-am facut eu pt iernat: am spalat-o bine, am spalat si husa, i-am facut plinul, am urcat-o in casa, pus pe cricu central, scos bateria, invelit cu husa, pupat si plecat. Robinetu' e pe ON, de ce pe PRI? (sau te refereai la doar inainte de a porni sa o lasi 2-3 secunde pe pri sa umple carburile) oi vedea la primavara... ce si cum, eu sper sa o ia repede io... toate mobrele pe care le-am bagat la iernat (5 la numar, daca o pun si p-alu frate-miu) au pornit usor primavara in urma iernarii ca mai sus, sper sa tina si la bandit...desi toate astelalte erau ori V2 ori 2L Editat Noiembrie 25, 2010 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 (editat) Q.E.D. erau bujiile umede de le-ai uscat pe aragaz? sa inteleg ca nu ai lasat parghia rezervorului pe PRI? deci. cind am bagat-o la iernat n-am umplut rezervorul complet ca am uitat si nici dupa aia n-am facut-o, ca n-am avut de unde. dar am golit paharele carburilor si am lasat pe "ON". weekendul trecut am dat pe PRI, dat la automat (baterie complet incarcata in prealabil) cu socul tras. a vrut s-o ia cam jumate de secunda dar a lasat-o balta. dupa aia am mai incercat ceva vreme pina s-au udat bujiil;e si a trebuit sa le scot sa le usuc. dupa ce le-am pus inapoi am incercat iar si cu soc si fara soc cu blana maxim. zero. Editat Noiembrie 25, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Daca il crestezi pe mijloc nu cred ca vei face mare lucru. Din moment ce el s-a rupt incercand cu tubulara e clar ca e destul de intepenit....Eu am patit acelasi lucru la o mobra si nu am gasit alta solutie decat sa iau frumusel bormasina si sa incep sa dau gaura dupa gaura , din ce in ce mai mare pana m-am apropiat de profilul prezonului sau cum ii zice , dupa care am refacut filetul (gaura am dat-o in prezon)E o treaba migaloasa care necesita rabdare si atentie. daca strici filetul va trebui sa faci altul pentru un prezon mai mare. Poate stie cineva o solutie mai "domestica"... Faza cu crestatul e corecta, in schimb sa dai gaura dupa gaura in surubul ala ... nu m-as aventura. Cu siguranta iti va scapa in filet pana la urma. Exista un kit de reparatie pentru asa ceva. Tot cu gaura in surub, dar nu tre sa dai multe si nici adanc. Dupa care se baga in gaura respectiva, un divais care arata ca un holtsurub doar ca are filetul pe invers, ca pe masura ce infiletezi sa se intepeneasca in ciotul surubului si sa-l desurubeze. Eu unul, nefiind foarte dibaci cu mainile [doar cu teoria ] as chema un prieten care a mai facut asta! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Robinetu' e pe ON, de ce pe PRI? (sau te refereai la doar inainte de a porni sa o lasi 2-3 secunde pe pri sa umple carburile) Exact, nu scrisese Calin daca a pus robinetul pe PRI inainte de a o porni, de-aia am intrebat. Ma gandeam ca a presupus ca stand de doar cateva saptamani, nu e nevoie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Eu mai tin 1 luna mobra la garaj..dupa care o duc la servici, ca sa nu mai platesc de pomana chirie la garaj.. Este prea frig pentru mine sa mai merg cu ea, acum nu pot decat sa admir pozele: Ps. S-a uitat cineva aseara la TOP Gear ??? A aparut si un Suzuki bandit N, model kult in timpul filmarilor..Rosu cu doua faruri mici(parca aveau o denumire anume, dar nu o mai stiu)..Le facea cu mana la cameramani.. Stiu ca englezii apreciaza mai mult modelul kult, chiar daca este mai in urma cu tehnologia.. Si inca ceva, era cineva aici pe forum care zicea ca are un termometru la motor..De unde l-a cumparat si unde l-a montat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.