igi Postat Februarie 24, 2008 Share Postat Februarie 24, 2008 Salut! De vreo 4 zile am intrat si eu in ceata voastra. Mi-am cumparat un Bandit 600 S din 2001 cu 14000 km. Deja am mai pus 400 km si sunt foarte multumit. M-am obisnuit foarte repede cu el, avand inainte enduro. Un singur lucru nu imi place, vibreaza pe la 5000 rpm. Deja mi-am comandat crashpad-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 De unde ti-ai comandat crash-pad-uri si la ce pret, ca vreau si eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orion Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 clebar cu DID? ha ha ha ha mortal!!! Ce nu-si da seama Emppu e ca ... e cam singurul "meserias" de pe aici (a se citii maniac, bucatar, singurul care a luat un bandit la pila si l-a facut avion) respect =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 De unde ti-ai comandat crash-pad-uri si la ce pret, ca vreau si eu? Eu sunt in Italia acum si le-am comandat la reprezentanta. Au gasit un singur model pentru Bandit dupa o zi de cautari. Costa 70 €. Cred ca gasesti mai usor si mai ieftin la Louise dar aici nu e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 Stai jos karpatenwolf! Nota 4! Clebaru ala cu DID a zburat in clipa de dupa poza. Este vb de baSCULA de B12 din alu. De ce ai dat jos clebaru ai schimbat marca de lant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 De ce ai dat jos clebaru ai schimbat marca de lant? Nu, nu! Motoretele mele numai DID o sa vada cat or trai ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 salut , as avea si eu o intrebare daca se poate ... sunt incepator si de mult timp imi doresc un bandit de 400.. bun .. am gasit unul cam departe de bucuresti orasul unde locuiesc ( deci este o oarecare investitie financiara si drumul ) la un pret f rezonabil din `93 cu un aspect f ingrijit cel putin asta vad in poze.Omul mi-a spus ca ar trebuii curatate carburatoarele... intrebarea mea e : cat m-ar costa operatiunea asta? el zicea ceva de un lichid in amestec cu benzina... fiind la inceput m-ar ajuta mult un sfat. Cu respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 salut , as avea si eu o intrebare daca se poate ... sunt incepator si de mult timp imi doresc un bandit de 400.. bun .. am gasit unul cam departe de bucuresti orasul unde locuiesc ( deci este o oarecare investitie financiara si drumul ) la un pret f rezonabil din `93 cu un aspect f ingrijit cel putin asta vad in poze.Omul mi-a spus ca ar trebuii curatate carburatoarele... intrebarea mea e : cat m-ar costa operatiunea asta? el zicea ceva de un lichid in amestec cu benzina... fiind la inceput m-ar ajuta mult un sfat. Cu respect. Cum sa iei un motor care nu merge bine .Sa se ocupe el si sa puna la pret. Poate sa aiba orice si sa spuna ca nu merge bine ca n-are aer in roti. DAca se pricepea il facea el.Iar daca nu se pricepe nu poate pune diagnostice corecte. Pe de alta parte nu stiu ce va excita sa cumparati modele care nu-s ptr piata europeana sa ai de fiecare data probleme cand iti terbuie ceva. Ptr europa este Banditu de 600 ,ptr japonia 400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 salut, cine ma poate ajuta cu un raspuns ?...ce natie, neam, model sau cum sa ii mai zic, este becul de pozitie de la B6 S Pop de la 2001 in sus ? am gasit sa imi iau becuri philips bluevision la 1 bulion (faza scurta + lunga) si as vrea sa ii pun si pe pozitie tot un d-asta da nu stiu ce model este thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcfdf Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 Salut, am Âşi eu o nelămurire cu robinetul ăla de benzină... Jos ON (deschis), sus RES (rezervă), dar PRI ce vrea să zică? Am mers într-o zi cu săgeata în jos vreo 10-15 km Âşi s-a oprit, nu a mai vrut să pornească, am dat pe PRI, a pornit Âşi-am mers numai aÂşa până s-a terminat benzina (peste 100 km)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orion Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 salut, cine ma poate ajuta cu un raspuns ?...ce natie, neam, model sau cum sa ii mai zic, este becul de pozitie de la B6 S Pop de la 2001 in sus ? am gasit sa imi iau becuri philips bluevision la 1 bulion (faza scurta + lunga) si as vrea sa ii pun si pe pozitie tot un d-asta da nu stiu ce model este thx Emppu preia legatura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 Pe ON iti ia cam 15 L din rezervoru plin. Pe RES suge (aproape) tot. Banditu nu are pompa de benzina, benzenu ajunge in carbelitoare prin cadere deci robinetu este cu ceva sistem de vacuum ca atunci cand opresti motoru sa nu se scurga toata benzina. Daca motoreta sta vreme mai indelungata nepornita si benzenu din carbe se evapora... pui pe pozitia PRI (Primary ) pt putin timp inainte sa pornesti si atunci e anulat vacuumul si benzina curge ca sa umple carbelitoarele si sa nu dai la automat o dimineata intreaga. Si eu am mers pe PRI zeci de km pt ca uitasem sa mut inapoi pe RES (nu merg decat pe RES, nu ma mai complic cu ON)... si nu a avut nimic. Insa nu e indicat sa mergi pe PRI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcfdf Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 K, mulțam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 salut, cine ma poate ajuta cu un raspuns ?...ce natie, neam, model sau cum sa ii mai zic, este becul de pozitie de la B6 S Pop de la 2001 in sus ? am gasit sa imi iau becuri philips bluevision la 1 bulion (faza scurta + lunga) si as vrea sa ii pun si pe pozitie tot un d-asta da nu stiu ce model este thx Cre'ca 5W, T10 cu soclu din sticla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 O poveste trista. Ora tirzie, eu obosit, un antifurt de disc uitat, si ideea stupida ca ar merge sa mut dihania cu un metru mai in fata. Rezultat: racordul de la caseta de care e conectat cablul de vitezometru rupt. Are cineva idee unde as putea sa caut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexander_all4rap Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 Salutare tuturor! Proaspat proprietar de Bandit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Talpa_mare Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Vand Filtru de aer nou pentru SUZUKI GSF 600 BANDIT sau SUZUKI GSF 1200 / S anii de fabricatie 2000-2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Cre'ca 5W, T10 cu soclu din sticla. serif zi la sigur sa nu ma duc sa dau banii pe degeaba ....concentreaza-te un pic ca tu esti taticu escrocilor cert e ca nu am gasit in manual (care il am de la tine ) nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PunctRo Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 (editat) Salutare, revin cu noutati. Odata cu venirea vremii bune am facut primele iesiri cu bandit-ul. Sunt multumit de cum merge si ma impac bine cu ea. Chiar foarte bine. Imi da o senzatie de siguranta. Probabil contribuie si experienta destul de mare dobandita pe bicicleta cat si experienta nu foarte mare dobandita cu conserva la aceasta siguranta in trafic. Momentan facem cunostinta unul cu altul iar eu sunt finut cu ea si incep sa descopar incet, incet ce poate. Spuneam mai demult in acest topic ca sesizez un ,,zdranganit" la moto ce vine din partea dreapta si pe care il puneam pe seama tobei. Dupa cum bine a zis Emppu, nu sitele tobei erau problema.Se pare ca lantul de distributie face acel zgomot si din cate am inteles e recomandata schimbarea lui cat mai repede. Pana la schimbarea lantului as vrea sa schimb uleiul si filtrul de ulei. Am inteles ca un 10W40 semisintetic ar fi cea mai buna alegere. Asa este ? Urmatoarea intrebare ar fi : poate un incepator in ale ,,surubaritului" pe la motor sa isi bage nasul si sa schimbe filtru si uleiul. La prima vedere nu pare greu ? De ce ar trebui sa tin cont ? Am un manual ,,luat de pe net" in care este descrisa operatia insa as aprecia sfaturile unor cunoscatori. Am sa pun si 2 poze cu Bandit-ul dupa cum am promis. Numai bine! Editat Martie 5, 2008 de PunctRo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiCodrut Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Uameni buni , dati-mi si mie o relatie , o chestie , sa-mi confectionez o pereche de crash-bar-uri pentru un Bandit din '97 ! Am gasit pe internet noi , dar cam depasesc oleaca pregatirea mea finantista! Orice sugestie e binevenita! Merci beaucoup ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 @ PunctRo: Impecabila motoreta ta! Sa o stapanesti sanatos. Nu e rau, nu e rau deloc, pt un S. 10W40 semisintetic este tot ce se poate intampla mai bun unui Bandit, mai ales daca este Castrol sau Motul. Poti sa-ti bagi nasul ca si incepator in ale surubaritului la un schimb de ulei. Nu-ti trebuie astrofizica. Asta daca nu ai doua maini pe stanga. Exista si astfel de oameni. Te ajuta manualul si daca ai unul bun sa-ti zica pas cu pas ce trebuie avut in vedere. Pe scurt: incalzeste motorul inainte ca sa se incinga uleiu si sa se scurga mai usor, mai repede si cat mai complet. Ai grija la surubul baii de ulei sa nu-l strangi in loc sa-l desfaci. Filetul baii se macina usor fiind din aluminiu. Grija sa nu te arzi la mana de la ulei, galerii cand desfaci surubul. Astepti sa se scurga tot, eventual il misti si stanga dreapta pe cricul central apoi pui inapoi surubul cu ulei pe saiba si-l strangi cu simt! Schimbi filtrul, pui ulei pe garnitura. Pui uleiu nou, inchizi capacul si dai o cheie si-l lasi putin la relanti. Atentie: becul de la ulei trebuie sa se stinga. Daca nu se stinge dupa cateva clipe... ceva a mers prost! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krup Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 Sa-mi zici si mie cum a mers schimbul de ulei si de unde ai downloadat manualul Eu am o problema cu butucul contactului. merge ok mai putin in pozitia de blocare a rotii. incerc maine sa rezolv cu un spray, dar daca are cineva si alte variante...astept sugestii. merci si io nou pe bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 Sa-mi zici si mie cum a mers schimbul de ulei si de unde ai downloadat manualul Eu am o problema cu butucul contactului. merge ok mai putin in pozitia de blocare a rotii. incerc maine sa rezolv cu un spray, dar daca are cineva si alte variante...astept sugestii. merci si io nou pe bandit Sa nu o iei in nume de rau dar ca sa blochezi ghidonul ,acesta trebuie sa fie virat maxim stanga. Poate nu stii si de aia zici ca nu merge contactul. Ar fi cea mai usoara varianta Foarte fain hotul tau, sa ai noroc de el si km multi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexander_all4rap Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 Sa nu o iei in nume de rau dar ca sa blochezi ghidonul ,acesta trebuie sa fie virat maxim stanga. Poate nu stii si de aia zici ca nu merge contactul. Ar fi cea mai usoara varianta Foarte fain hotul tau, sa ai noroc de el si km multi Intr-adevar trebuie sa ai ghidonul maxim stanga, dar trebuie si sa apesi putin pe cheie...ar trebui sa scrie pe contact "Push"...incearca de mai multe ori fara a forta insa...succes! Frumos Banditul...sa-l stapanesti sanatos si fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 Sa-mi zici si mie cum a mers schimbul de ulei si de unde ai downloadat manualul Eu am o problema cu butucul contactului. merge ok mai putin in pozitia de blocare a rotii. incerc maine sa rezolv cu un spray, dar daca are cineva si alte variante...astept sugestii. merci si io nou pe bandit Bafta si sa-l stapanesti sanatos! E impecabil! La problema cu contactul nu-ti trebuie decat un lucru: rabdare. Asa sunt majoritatea ca sa nu zic toate contacturile la Suzuki, cel putin cela mai vechi. Asa ma coiam cu el la GS 500, asa ma coiesc si cu Banditu cateodata ca sa blochez ghidonu. Ata ete. Sa nu-l fortezi ca s-ar putea sa te "distrezi" la maxim dupa aia. Io de obicei reusesc cu trepidatii, vibratii, chestii de genu sa rasucesc cheia. PS: Pune-ne si tu acolo un audio file cu sound-ul motoretei tale. Sunt curios rau ce stie Remus-ul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.