Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Salut! :) De vreo 4 zile am intrat si eu in ceata voastra. Mi-am cumparat un Bandit 600 S din 2001 cu 14000 km. Deja am mai pus 400 km :) si sunt foarte multumit. M-am obisnuit foarte repede cu el, avand inainte enduro. Un singur lucru nu imi place, vibreaza pe la 5000 rpm. Deja mi-am comandat crashpad-uri.

:P

post-3733-1203864616_thumb.jpg

post-3733-1203864651_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

clebar cu DID?

 

ha ha ha ha mortal!!! :) :P :)

 

Ce nu-si da seama Emppu e ca ... e cam singurul "meserias" de pe aici (a se citii maniac, bucatar, singurul care a luat un bandit la pila si l-a facut avion)

 

 

respect =))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde ti-ai comandat crash-pad-uri si la ce pret, ca vreau si eu?

 

Eu sunt in Italia acum si le-am comandat la reprezentanta. Au gasit un singur model pentru Bandit dupa o zi de cautari. :) Costa 70 €. Cred ca gasesti mai usor si mai ieftin la Louise dar aici nu e. :P

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ai dat jos clebaru ai schimbat marca de lant? :)

 

Nu, nu! :P

Motoretele mele numai DID o sa vada cat or trai ele. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , as avea si eu o intrebare daca se poate ... sunt incepator si de mult timp imi doresc un bandit de 400.. bun .. am gasit unul cam departe de bucuresti orasul unde locuiesc ( deci este o oarecare investitie financiara si drumul ) la un pret f rezonabil din `93 cu un aspect f ingrijit cel putin asta vad in poze.Omul mi-a spus ca ar trebuii curatate carburatoarele... intrebarea mea e : cat m-ar costa operatiunea asta? el zicea ceva de un lichid in amestec cu benzina... fiind la inceput m-ar ajuta mult un sfat.

Cu respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , as avea si eu o intrebare daca se poate ... sunt incepator si de mult timp imi doresc un bandit de 400.. bun .. am gasit unul cam departe de bucuresti orasul unde locuiesc ( deci este o oarecare investitie financiara si drumul ) la un pret f rezonabil din `93 cu un aspect f ingrijit cel putin asta vad in poze.Omul mi-a spus ca ar trebuii curatate carburatoarele... intrebarea mea e : cat m-ar costa operatiunea asta? el zicea ceva de un lichid in amestec cu benzina... fiind la inceput m-ar ajuta mult un sfat.

Cu respect.

 

Cum sa iei un motor care nu merge bine .Sa se ocupe el si sa puna la pret. Poate sa aiba orice si sa spuna ca nu merge bine ca n-are aer in roti. DAca se pricepea il facea el.Iar daca nu se pricepe nu poate pune diagnostice corecte. Pe de alta parte nu stiu ce va excita sa cumparati modele care nu-s ptr piata europeana sa ai de fiecare data probleme cand iti terbuie ceva. Ptr europa este Banditu de 600 ,ptr japonia 400.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

cine ma poate ajuta cu un raspuns ?:burnout:...ce natie, neam, model sau cum sa ii mai zic, este becul de pozitie de la B6 S Pop de la 2001 in sus ?

 

am gasit sa imi iau becuri philips bluevision la 1 bulion (faza scurta + lunga) si as vrea sa ii pun si pe pozitie tot un d-asta da nu stiu ce model este

 

thx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am Âşi eu o nelămurire cu robinetul ăla de benzină... Jos ON (deschis), sus RES (rezervă), dar PRI ce vrea să zică? Am mers într-o zi cu săgeata în jos vreo 10-15 km Âşi s-a oprit, nu a mai vrut să pornească, am dat pe PRI, a pornit Âşi-am mers numai aÂşa până s-a terminat benzina (peste 100 km)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

cine ma poate ajuta cu un raspuns ?:burnout:...ce natie, neam, model sau cum sa ii mai zic, este becul de pozitie de la B6 S Pop de la 2001 in sus ?

 

am gasit sa imi iau becuri philips bluevision la 1 bulion (faza scurta + lunga) si as vrea sa ii pun si pe pozitie tot un d-asta da nu stiu ce model este

 

thx

 

 

Emppu preia legatura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ON iti ia cam 15 L din rezervoru plin. Pe RES suge (aproape) tot. Banditu nu are pompa de benzina, benzenu ajunge in carbelitoare prin cadere deci robinetu este cu ceva sistem de vacuum ca atunci cand opresti motoru sa nu se scurga toata benzina. Daca motoreta sta vreme mai indelungata nepornita si benzenu din carbe se evapora... pui pe pozitia PRI (Primary :burnout: ) pt putin timp inainte sa pornesti si atunci e anulat vacuumul si benzina curge ca sa umple carbelitoarele si sa nu dai la automat o dimineata intreaga. Si eu am mers pe PRI zeci de km pt ca uitasem sa mut inapoi pe RES (nu merg decat pe RES, nu ma mai complic cu ON)... si nu a avut nimic. Insa nu e indicat sa mergi pe PRI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

cine ma poate ajuta cu un raspuns ?:burnout:...ce natie, neam, model sau cum sa ii mai zic, este becul de pozitie de la B6 S Pop de la 2001 in sus ?

 

am gasit sa imi iau becuri philips bluevision la 1 bulion (faza scurta + lunga) si as vrea sa ii pun si pe pozitie tot un d-asta da nu stiu ce model este

 

thx

 

Cre'ca 5W, T10 cu soclu din sticla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O poveste trista. Ora tirzie, eu obosit, un antifurt de disc uitat, si ideea stupida ca ar merge sa mut dihania cu un metru mai in fata. Rezultat: racordul de la caseta de care e conectat cablul de vitezometru rupt.

Are cineva idee unde as putea sa caut?

post-24366-1204574741.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cre'ca 5W, T10 cu soclu din sticla.

 

 

serif zi la sigur sa nu ma duc sa dau banii pe degeaba :D....concentreaza-te un pic ca tu esti taticu escrocilor :cheers:

 

cert e ca nu am gasit in manual (care il am de la tine :wave: ) nimic :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, revin cu noutati. Odata cu venirea vremii bune am facut primele iesiri cu bandit-ul. Sunt multumit de cum merge si ma impac bine cu ea. Chiar foarte bine. Imi da o senzatie de siguranta. Probabil contribuie si experienta destul de mare dobandita pe bicicleta cat si experienta nu foarte mare dobandita cu conserva la aceasta siguranta in trafic. Momentan facem cunostinta unul cu altul iar eu sunt finut cu ea si incep sa descopar incet, incet ce poate.

 

Spuneam mai demult in acest topic ca sesizez un ,,zdranganit" la moto ce vine din partea dreapta si pe care il puneam pe seama tobei. Dupa cum bine a zis Emppu, nu sitele tobei erau problema.Se pare ca lantul de distributie face acel zgomot si din cate am inteles e recomandata schimbarea lui cat mai repede. Pana la schimbarea lantului as vrea sa schimb uleiul si filtrul de ulei. Am inteles ca un 10W40 semisintetic ar fi cea mai buna alegere. Asa este ? Urmatoarea intrebare ar fi : poate un incepator in ale ,,surubaritului" pe la motor sa isi bage nasul si sa schimbe filtru si uleiul. La prima vedere nu pare greu ? De ce ar trebui sa tin cont ? Am un manual ,,luat de pe net" in care este descrisa operatia insa as aprecia sfaturile unor cunoscatori.

 

Am sa pun si 2 poze cu Bandit-ul dupa cum am promis. Numai bine!

 

post-16695-1204720692_thumb.jpgpost-16695-1204720734_thumb.jpg

Editat de PunctRo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uameni buni , dati-mi si mie o relatie , o chestie , sa-mi confectionez o pereche de crash-bar-uri pentru un Bandit din '97 !

Am gasit pe internet noi , dar cam depasesc oleaca pregatirea mea finantista!

Orice sugestie e binevenita!

Merci beaucoup ! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ PunctRo: Impecabila motoreta ta! Sa o stapanesti sanatos. Nu e rau, nu e rau deloc, pt un S. :cheers:

 

10W40 semisintetic este tot ce se poate intampla mai bun unui Bandit, mai ales daca este Castrol sau Motul. :cheers: Poti sa-ti bagi nasul ca si incepator in ale surubaritului la un schimb de ulei. Nu-ti trebuie astrofizica. Asta daca nu ai doua maini pe stanga. Exista si astfel de oameni. Te ajuta manualul si daca ai unul bun sa-ti zica pas cu pas ce trebuie avut in vedere. Pe scurt: incalzeste motorul inainte ca sa se incinga uleiu si sa se scurga mai usor, mai repede si cat mai complet. Ai grija la surubul baii de ulei sa nu-l strangi in loc sa-l desfaci. Filetul baii se macina usor fiind din aluminiu. Grija sa nu te arzi la mana de la ulei, galerii cand desfaci surubul. Astepti sa se scurga tot, eventual il misti si stanga dreapta pe cricul central apoi pui inapoi surubul cu ulei pe saiba si-l strangi cu simt! Schimbi filtrul, pui ulei pe garnitura. Pui uleiu nou, inchizi capacul si dai o cheie si-l lasi putin la relanti. Atentie: becul de la ulei trebuie sa se stinga. Daca nu se stinge dupa cateva clipe... ceva a mers prost!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

 

Sa-mi zici si mie cum a mers schimbul de ulei si de unde ai downloadat manualul

 

Eu am o problema cu butucul contactului. merge ok mai putin in pozitia de blocare a rotii. incerc maine sa rezolv cu un spray, dar daca are cineva si alte variante...astept sugestii.

 

merci

 

si io nou pe bandit

 

post-33732-1204927010_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-mi zici si mie cum a mers schimbul de ulei si de unde ai downloadat manualul

 

Eu am o problema cu butucul contactului. merge ok mai putin in pozitia de blocare a rotii. incerc maine sa rezolv cu un spray, dar daca are cineva si alte variante...astept sugestii.

 

merci

 

si io nou pe bandit

 

post-33732-1204927010_thumb.jpg

 

 

 

 

Sa nu o iei in nume de rau dar ca sa blochezi ghidonul ,acesta trebuie sa fie virat maxim stanga. Poate nu stii si de aia zici ca nu merge contactul. Ar fi cea mai usoara varianta :cheers:

Foarte fain hotul tau, sa ai noroc de el si km multi :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu o iei in nume de rau dar ca sa blochezi ghidonul ,acesta trebuie sa fie virat maxim stanga. Poate nu stii si de aia zici ca nu merge contactul. Ar fi cea mai usoara varianta :D

Foarte fain hotul tau, sa ai noroc de el si km multi :D

 

Intr-adevar trebuie sa ai ghidonul maxim stanga, dar trebuie si sa apesi putin pe cheie...ar trebui sa scrie pe contact "Push"...incearca de mai multe ori fara a forta insa...succes!

 

Frumos Banditul...sa-l stapanesti sanatos si fara incidente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-mi zici si mie cum a mers schimbul de ulei si de unde ai downloadat manualul

 

Eu am o problema cu butucul contactului. merge ok mai putin in pozitia de blocare a rotii. incerc maine sa rezolv cu un spray, dar daca are cineva si alte variante...astept sugestii.

 

merci

 

si io nou pe bandit

 

post-33732-1204927010_thumb.jpg

 

Bafta si sa-l stapanesti sanatos! E impecabil! :D

 

La problema cu contactul nu-ti trebuie decat un lucru: rabdare. :D Asa sunt majoritatea ca sa nu zic toate contacturile la Suzuki, cel putin cela mai vechi. Asa ma coiam cu el la GS 500, asa ma coiesc si cu Banditu cateodata ca sa blochez ghidonu. Ata ete. Sa nu-l fortezi ca s-ar putea sa te "distrezi" la maxim dupa aia. Io de obicei reusesc cu trepidatii, vibratii, chestii de genu sa rasucesc cheia. :D

 

PS: Pune-ne si tu acolo un audio file cu sound-ul motoretei tale. Sunt curios rau ce stie Remus-ul ala. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...