Macke Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 (editat) Mie castrol mi se pare un dezastru. OK, dar da si niste argumente....ca poate tu stii ce nu stim noi Editat Decembrie 29, 2010 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 (editat) a incercat cineva discuri din astea? ca wave-urile de firma sunt de 3-4 ori mai scumpe... http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...e=STRK:MEWAX:IT Editat Decembrie 29, 2010 de KMIHAI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Asa cum sunt toate disctutiile despre ulei, in ceea ce priveste "userii" si nu mecanicii, nu pot sa dau argumente solide de genul: pornea mai greu sau "nu stiu ce se mai poate intampla naspa din cauza uleiului" . Nu a facut impresie la mine asa cum a facut Ipone- mai concret nu pot sa argumentez. Eterne exemple gen mergea mai rotund, mai cuaiet, mai nush cum, sunt ambigue. Doar o impresie de utilizator. Incearca si tu ca nu o fi rau sau poate o fi. Pe de alta parte as putea spune si urmatoarele chestii: 1. cand pui un ulei intr-un motor e bine sa-l pastrezi tot pe ala pe toata durata detinerii/motorului. 2. E si o chestie de marketing - cand castiga Motul GP-ul e la moda motul, cand castiga x-uleanu e x-uleanu la moda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 (editat) Asa cum sunt toate disctutiile despre ulei, in ceea ce priveste "userii" si nu mecanicii, nu pot sa dau argumente solide de genul: pornea mai greu sau "nu stiu ce se mai poate intampla naspa din cauza uleiului" . Nu a facut impresie la mine asa cum a facut Ipone- mai concret nu pot sa argumentez. Eterne exemple gen mergea mai rotund, mai cuaiet, mai nush cum, sunt ambigue. Doar o impresie de utilizator. Incearca si tu ca nu o fi rau sau poate o fi. Pe de alta parte as putea spune si urmatoarele chestii: 1. cand pui un ulei intr-un motor e bine sa-l pastrezi tot pe ala pe toata durata detinerii/motorului. 2. E si o chestie de marketing - cand castiga Motul GP-ul e la moda motul, cand castiga x-uleanu e x-uleanu la moda. De acord Editat Decembrie 29, 2010 de sorinbogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 OK, dar da si niste argumente....ca poate tu stii ce nu stim noi Hai ca incerc eu sa-ti dau cateva. La Banditul meu am folosit mereu Motul. Dupa doua sezoane am decis sa incerc Castrol. Diferente: 1. motorul mai zgomotos 2. se incinge mai tare (am termometru la ulei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 da domnule...asa da. bine, celelalte argumente usor subiective, ca si primul de la tine...al doilea e insa unul destul de obiectiv. de ce spun ca primul e subiectiv, pt ca mie mi s-a parut invers. Eu insa recunosc ca trebuie sa reglez vreo 2 tacheti...ca sa pot compara pertinent zgomotul O sa vedem, cred ca la criza actuala pretul e foarte important, adica 200 lei nu as da pe ulei, chiar daca stiu ca e motorul meu si trebuie sa am grija de el. Eu am facut anul trecut vreo 2000 km, asa ca, daca il schimb, chiar si cu Castrol semi 10w-40 e un lucru bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 (editat) da domnule...asa da. bine, celelalte argumente usor subiective, ca si primul de la tine...al doilea e insa unul destul de obiectiv. de ce spun ca primul e subiectiv, pt ca mie mi s-a parut invers. Eu insa recunosc ca trebuie sa reglez vreo 2 tacheti...ca sa pot compara pertinent zgomotul O sa vedem, cred ca la criza actuala pretul e foarte important, adica 200 lei nu as da pe ulei, chiar daca stiu ca e motorul meu si trebuie sa am grija de el. Eu am facut anul trecut vreo 2000 km, asa ca, daca il schimb, chiar si cu Castrol semi 10w-40 e un lucru bun. daca faci asa putini km de iti faci probleme? in 3 ani schimbi uleiu la mobra de mine ce sa mai zic ca daca nu aveam accidentu il schimbam pt a treia oara pe anul asta ! ? : Editat Decembrie 30, 2010 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 daca faci asa putini km de iti faci probleme?in 3 ani schimbi uleiu la mobra de mine ce sa mai zic ca daca nu aveam accidentu il schimbam pt a treia oara pe anul asta ! ? : Pare-mi-se ca nu e ok sa lasi uleiul sa il treaca iarna. Cum a venit sezonul cald tre sa il dai afara pe ala vechi chiar daca nu a facut kilometrii necesari aruncarii. La Multi Ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 LA MULTI ANI fratilor ! va doresc un an plin de realizari , sa fiti sanatosi si fara evenimente neplacute cu mobra cu drag Cata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigggy Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 LA MULTI ANI tuturor "Banditilor" ! si cati mai multi km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit 600 Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 LA MULTI ANI !!! 2011 si la cati mai multi banditi pe sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 LA MULTI ANI 2011! Banditilor, banditosilor, familiilor lor, tuturor. Cit mai multi chilomertri pe sosea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cod03c Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 LA MULTI ANI,sanatate și un an lipsit de griji! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 La multi ani si din partea mea, eu am fost la munte si nu am putut sa va urez pana acum.. Inainte sa plec am luat si uleiul+filtrul..La primavara le pun Am stat cazat la un mosulica, tot motociclist(coincidenta)..Era cat pe ce sa ma fac cu un cauciuc, dar nu era dimensiunea buna avea 130/80/17 Cica a avut vreo 5 motociclete in ultima perioada, si mai multe in decursul anilor Acum mai avea 2 scutere si un motocros.. Sa ne vedem la o banditilor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 (editat) ce cauciuc iti trebuie?de fata am eu un sportec M1in stare foaret buna cu dot 2008 parca, am schimbat cauciucuriele ca am facut pana pe spate si am luat un set nou... Editat Ianuarie 2, 2011 de KMIHAI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 La multi ani tuturor banditilor!!! Am si eu o intrebare legata de ulei,eu l-am schimbat prin septembrie si de atunci am facut vreo 2500 km. No acum la primavara ce sa fac sa-l schimb sau sa merg tot asa cu el inca vreo 2000-2500 si pe urma sa-l schimb,adica are ceva daca nu-l schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 ce cauciuc iti trebuie?de fata am eu un sportec M1in stare foaret buna cu dot 2008 parca, am schimbat cauciucuriele ca am facut pana pe spate si am luat un set nou... Mersi, dar as prefera tot Bridgestone..Ca sa le am pe amandoua la fel, se zice ca e bine pentru stabilitate..parca Am gasit un site cu preturi mai bunicele: http://www.anvelopemoto.eu/ La BT 45(110/70/17), vad ca sunt doua modele.. 74 euro fara TVA. Ma gandeam sa iau unul din ele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 ce de mituri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 La multi ani tuturor banditilor!!! Am si eu o intrebare legata de ulei,eu l-am schimbat prin septembrie si de atunci am facut vreo 2500 km. No acum la primavara ce sa fac sa-l schimb sau sa merg tot asa cu el inca vreo 2000-2500 si pe urma sa-l schimb,adica are ceva daca nu-l schimb? Mi-au raspuns mie baietii cu cateva posturi mai devreme, eu am 1870 km facuti anul trecut si nu am sa-l schimb (uleiul). La cat de prost va merge anul asta, nu cred ca apuc sa mai fac inca pe atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Mersi, dar as prefera tot Bridgestone..Ca sa le am pe amandoua la fel, se zice ca e bine pentru stabilitate..parca Am gasit un site cu preturi mai bunicele: http://www.anvelopemoto.eu/ La BT 45(110/70/17), vad ca sunt doua modele.. 74 euro fara TVA. Ma gandeam sa iau unul din ele.. am avut si eu BT-uri si era ca plasticul, km multi aderenta redusa, ...sportec M1 sunt moi dar tin cam 6-7.000km la mers touring asa ca am trecut pe pilot road 2ct.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 (editat) La multi ani tuturor banditilor!!! Am si eu o intrebare legata de ulei,eu l-am schimbat prin septembrie si de atunci am facut vreo 2500 km. No acum la primavara ce sa fac sa-l schimb sau sa merg tot asa cu el inca vreo 2000-2500 si pe urma sa-l schimb,adica are ceva daca nu-l schimb? Mi-au raspuns mie baietii cu cateva posturi mai devreme, eu am 1870 km facuti anul trecut si nu am sa-l schimb (uleiul). La cat de prost va merge anul asta, nu cred ca apuc sa mai fac inca pe atat Bai baieti, asta cu schimbatul uleiului in primavara e cam cu du-te / vino ... Practic, treaba e simpla ... Orice motor, pe timpul iernii face condens, putin condens din cauza umiditatii si frigului de afara ... asta se intampla la schimbarile bruste de temperatura, daca motorul este tinut afara. (a se intelege ca acest condens se face si primavara si toamna in timpul sezonului moto ) Atunci e indicat sa-l schimbi in primavara, inainte de a porni in plin sezon. Treaba e simpla, te uiti pe gemuletul de vizitare si vezi daca e condens (pe gemuletz), evident poate face condens in rampa de la axele cu came de la o supapa ramasa intredeschisa, si atunci nu aveti cum sa vedeti ... dar la 3,7 l de ulei, condensul e undeva sub 0,05% (sa zicem) ... nu foarte indeajuns de mult incat sa-l schimbati ... dar daca va permiteti, nu strica sa-l schimbati ... eventual pastrati uleiul sa ungeti un gard, sa-l bagati in vreo masina mai panarama, in vre-un utilaj agricol pe benzina ... etc ... Daca motorul este tinut in casa/garaj incalzit (5-10 gr C), nu aveti treaba cu el ... nu are rost sa-l schimbati. In functie de gradul de uzura al motorului si ambreiajului ... in functie de cum ii rupeti gura cand il calarati ... uleiul se schimba normal in jurul avalorii de 5k km ... duce pana pe la 10k daca vrei, dar e mai indicat sa dai 200 lei / 5000 km, decat sa dai 2000 lei dupa 10000 km ... Editat Ianuarie 3, 2011 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...996-349892.html e un pret bun. Poate e si o afacere buna . l-am postat aici (nu cunosc dar mi-a sarit pretul in ochi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 am avut si eu BT-uri si era ca plasticul, km multi aderenta redusa, ...sportec M1 sunt moi dar tin cam 6-7.000km la mers touring asa ca am trecut pe pilot road 2ct.. -Pai eu nu as vrea sa schimb ambele cauciucuri..D-asta caut tot bt45, nu ca as fi cine stie ce mare fan.. Oricum, eu nu am avut probleme cu aderenta..Doar in parcarea subterana de la Cora, cand am luat virajul, am si accelerat..si am simtit cum s-a dus de fund..De vreo 2-3 ori am facut asa, involuntar evident.. -Cat despre ulei si filtru, nu sunt fratilor chiar asa scumpe..eu am dat pe Motul 5100 10w40+filtru, 140 lei.. -Incep sa ma ingrijoreze suruburile care le-am comandat la reprezentanta, am incercat sa sun si au telefonul inchis..hmm, cred ca maine le fac o vizita (Profit de orice ocazie, ca sa mai ridic folia de pe bandit, chiar daca asta inseamna sa schimb un surub, doua) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 ma gandesc sa dezmembrez banditu.. vrea cineva o piesa ceva ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 ma gandesc sa dezmembrez banditu.. vrea cineva o piesa ceva ?? Te lasi de motorit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.