Emppu Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 @ VomitTheSoul: De ulei 14 W io inca nu am auzit. Iar de 15 W-ul ala de care zici ca te bate prietenu tau la cap... nu zici tot. 15 W CAT? 15 este indexul de vascozitate la rece. Cel la cald lipseste. E clar ca cel mai bun si indicat ulei de GSF 6 si 12 este 10 W 40 semisintetic. Dar merg si altele. Io am Motul 300V dublu ester 15 W 50 (full sintetic). Sunt multumit. Ma asteptam sa patineze ambreiaju dar vad ca se impaca bine. Ce am observat fatza de ultimul schimb (Castrol semisintetic 10 W 60) este o pornire la rece o idee mai grea (adica invarte putin mai mult)... si o incalzire a motorului parca putin mai lenta. Teoretic cel putin... cu 15 W la pornirea la rece si pana se incalzeste ai o uzura mai mare la motor. Trebuie avut in vedere ca uleiul mai putin vascos ajunge mai greu si mai tarziu prin locurile care trebuiesc lubrifiate (nu va ganditi la porcarii). Da io zic, ca daca ai grija pe perioada de incalzire... nu i problema nici cu cu un 15 W... . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 Poate unii se intreaba... ce dracut e asta tot pe net si raspunde urgent la tot ce misca? Asta pt ca INCA TOT nu am adunat motoretaaaaaaaa!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VomitTheSoul Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 ms mult mane --- Mesaj completat în 18 Mar 2008 10:34 -------------cineva mi-a furat cheile de la 2 motociclete azinoaptea si de la lant. are careva contact de bandit si e din bucuresti? e urgent... ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 Bai fratilor care imi spuneti cum se regleaza ceasul? Am 2 butoane, SELECT si RESET si orice combinatie am incercat nu am reusit. --- Mesaj completat în 18 Mar 2008 22:04 -------------Bai fratilor care imi spuneti cum se regleaza ceasul? Am 2 butoane, SELECT si RESET si orice combinatie am incercat nu am reusit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axeq Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 banditilor, am si eu oaresce intrebari...mai ales pt emppu ca vaz ca i tot timpul cu mana pe sus...sper sa nu fii apucat apucat sa si stranga jucaria 1. cum pot sa scap de mizeria aia de galbejala aparuta pe galeriile de evacuare 2.mi s a desfacut/rupt pielea de pe sa langa rezervor...cum o fac sa arate decent...in afara de varianta in care-mi cumpar un motor nou 3. eu nu s f inalt si desi ajung cu toata talpa jos, am dificultati cand tre s o misc in spate cu picioarele. se poate lasa saua o tzara mai jos? senqiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 banditilor, am si eu oaresce intrebari...mai ales pt emppu ca vaz ca i tot timpul cu mana pe sus...sper sa nu fii apucat apucat sa si stranga jucaria 1. cum pot sa scap de mizeria aia de galbejala aparuta pe galeriile de evacuare 2.mi s a desfacut/rupt pielea de pe sa langa rezervor...cum o fac sa arate decent...in afara de varianta in care-mi cumpar un motor nou 3. eu nu s f inalt si desi ajung cu toata talpa jos, am dificultati cand tre s o misc in spate cu picioarele. se poate lasa saua o tzara mai jos? senqiu 1. Galbejeala aia de care zici tu... asa e modelu. Adica asa se face cu timpul de la cox. Mie nu mi se pare ca arata urat. Ce arata insa urat este cand se lipesc pietricele si bitum si alte ca.caturi pe ele cand sunt incinse si se intaresc ca piatra. Noa... alea sunt urate si alea le dau jos. Daca insa chiar vrei sa le "degalbejesti" si te plictisesti rau poti incerca dupa ce le speli bine de jeg si pamant sa le freci cu diverse paste de polishat. 2. Daca vrei sa faci o treaba decenta nu scapi de tapiter. http://www.louis.de/_1003706f32695b027cd86...x=5&cmd.y=7 Aici ai materialul pt imbracat saua. Este croit special pt B6 Kult, costa 40 de euro, nu stiu cum e calitatea sau cat de bine se aseaza. Nu te lasa indus in eroare de poza aceea de prezentare. E generica. Exista la tanti Luisa si material de imbracat saua "varsat". Este putin mai ieftinache dar nu cred ca merita pt ca pana ti-l bucatareste tapiteru ca sa se potriveasca pe sa iti ia banii cel putin cat diferenta de pret pana la ala gata croit. Daca totusi vrei din ala varsat, spune-mi ca bag linku aici. Este si din ala cica vraja anti-alunecare sau... carbon-look. 3. Ce poti face aici: 1. Iei vitamine si papi tot la masa ca sa cresti mare si sa ajungi la pedale. (Asta ti-am zis-o pt ca ai zis ca speri sa nu-mi fi adunat jucaria ) 2. Daca tot refaci invelitoarea seii... poti sa il rogi pe tapiter sa ti-o scobeasca, subtieze. Eu asa am luat-o, gata scobita. Super meserias ala care o facut-o pt ca i-a dat o forma porno, mult mai faina ca cea stock. Da io am 1,85 si n-am nevoie de asa ceva. Am si ridicat motoreta de coor cu vreo 4 cm. 3. Poti sa lasi motoreta mai jos cu 1 max 2 cm din jug. Scade garda la sol si daca stii sa te dai bine pe curbe sau faci enduro cu el... o sa dai cu galerile de asfalt. 4. Iti cumperi (scump) kit de tije de coborat cooru. Tijle astea fac legatura prin intermediul "crucii" intre bascula, amortizor si cadru si determina unghiul in care sta bascula deci si inaltimea coorului si a seii. Cu cat tijele sunt mai scurte cu atat coorul se ridicat mai mult si cu cat ele sunt mai lungi cu atat coorul coboara. Lungimea tijelor la modelele 600 Kult si Pop sunt de 180 mm. La 1200 sunt de 176 mm. Ce poti face este sa pui niste tije de B12... o sa ti-l coboare putin. Poate iti dau eu unele la schimb cu ale tale de pe 600. La sf saptamnaii chiar ca o sa termin de adunat trotineta. O sa pun poze de la lansarea la strada a colectiei primavara-vara 2008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Cel mai ieftin si mai la indemana e sa iti cobori motoru din jug, si eu am facut-o , l-am coborat cu 7 mm si se simte, arata si mai turbat, parca ii scoate curu mai in evidenta, il arata mai ridicat si mai fancy . Reversu medaliei e ca dai mai repede in curbe cu cricu central pe jos si cu scaritele ( eu le-am polizat bine ). Treaba cea mai serioasa e sa fi atent sa cobori AMBELE furci la ACELASI nivel ca altfel ii bai. Eu l-am coborat pt ca rulez mai mult cu pasager si mai bag si ture lungi incarcat cu bagaje si nu vreau sa solicit prea tare suspensia fata care oricm e barcuta din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Deocamdata va arat doar cooru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axeq Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 hmmm...sexy mersi pt raspunsuri, din ce ziceti voi, cel mai simplu pare varianta din jug, cred ca 2 cm ar fi deajuns. eu mi s incepator, am aproape 1500 de km pe el asa ca nu polizez nimic cel mult niste beri cu voi daca aveti drum prin bucale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 hmmm...sexy mersi pt raspunsuri, din ce ziceti voi, cel mai simplu pare varianta din jug, cred ca 2 cm ar fi deajuns. eu mi s incepator, am aproape 1500 de km pe el asa ca nu polizez nimic cel mult niste beri cu voi daca aveti drum prin bucale Incearca prima data max 1 cm. 2 cm e enorm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 Incearca prima data max 1 cm. 2 cm e enorm. Lasat botul jos este cea mai proasta varianta ,tocmai fiindca te arunca in curbe.(atinge).Daca vrei sa odai inapoi te dai jos si o impingi fara sa te coiesti tot stand pe ea calare exact ca la femei cand vrei sa schimbi pozitia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 (editat) Lasat botul jos este cea mai proasta varianta ,tocmai fiindca te arunca in curbe.(atinge).Daca vrei sa odai inapoi te dai jos si o impingi fara sa te coiesti tot stand pe ea calare exact ca la femei cand vrei sa schimbi pozitia. Pe deoparte da, ii schimbi geometria clar daca ii lasi botu, iara si sa te dai jos de pe ea la manevre pe loc e o solutie perfecta, chiar daca se uita lumea ciudat, safety comes first, decat sa o culci mai bine asa. Iara pe cealalta parte, daca e incepator, vezi cum e, pana ii inveti centrele de greutate, pana ajungi sa o manevrezi ca pe o bicicleta dureaza. Eu am sub 1,70m dar am mobra de 3 ani si ma joc cu ea pe loc tocmai pentru ca in timpu asta am invatat tot ce se poate sti despre echilibrul ei. La inceput imi tremurau picioarele si daca dadeam de o panta care nici nu se vedea la ochi macar, eram gata cu nervii, slabeam 3 kg pana sa o mut. De aceea zic, toate adunate, poate liniistit sa o lase de fata dar MAXIM 1 cm , aia se simte enorm la cum ajungi cu picioarele jos. Asta pana mai cunoaste omu mobra. Incepator fiind nu julesti asa usor genunchii in curbe incat sa se simta ca ai coborat fata. Eu sincer intru ca prostu in curbe cu ea (cand ma apuca dracii) cu fata lasata dar nu am patit niciodata sa nu stea la locul ei. Deci omule, cum zice reclama la exilirul vietii, tu alegi, cheia e la tine Editat Martie 20, 2008 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 Io zic sa o lasi asa cum este daca doar la merul inapou de pe loc ai probleme. Incearca sa te obisnuiesti sa o muti inainte sa te asezi pe ea, din picioare Salutam Banditii @emppu - arata foarte bine ce ai dezvaluit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axeq Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 eu m am uitat sub sa si ma asteptam sa mi ziceti ceva de piulita aia speciala de pe amortizor care mie mi s a parut ca stabileste cursa arcului...am vazut ca e pe un filet lung si ma gandeam ca de acolo se poate modifica. in fine, cred ca o las asa cum zice flash - salut alex, probabil mai incolo o sa o simt mai bine..oricum fata de inceput e parfum... sau iau pasager pt manevre se se lase mai jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 eu m am uitat sub sa si ma asteptam sa mi ziceti ceva de piulita aia speciala de pe amortizor care mie mi s a parut ca stabileste cursa arcului... Si eu ma asteptam Alta intrebare de novice: are ceva daca folosesc o cheie franceza ca sa scot/montez filtrul de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orion Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 (editat) poti sa il desfaci cu orice.. ca doar il arunci dupa... important e sa nu ti se duca filetul unii chiar il strapung cu surubelnita in lipsa altor scule de bascule Editat Martie 21, 2008 de Orion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 Surubelnita rulz cand vine vremea schimbului de ulei si al filtrului. Really bloody. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 Problema e mai mult la montat cel nou Nu stiu cit de groasa/rezistenta e carcasa. Daca spui ca poate fi strapunsa cu surubelnita ma gindesc ca nu-i chiar groasa, deci... Si cred ca nici cu mina nu-i chiar suficient. Poate oi gasi o cheie universala pe la piese auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orion Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 Problema e mai mult la montat cel nou Nu stiu cit de groasa/rezistenta e carcasa. Daca spui ca poate fi strapunsa cu surubelnita ma gindesc ca nu-i chiar groasa, deci... Si cred ca nici cu mina nu-i chiar suficient. Poate oi gasi o cheie universala pe la piese auto. la montat il strngi cu mana.. maxim cu o cheie de filtru... ca e foarte firav... si il strangi cu simt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 Multam, am inteles. Mi-am luat si-o cheie de filtru just in case, o sa fiu atent sa nu-l busesc la montat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 se strange @17Nm sau 2 ture dupa pozitia contact al garniturii filtrului se poate folosi o cheie universala filtre auto (cea cu banda metalica e mai OK intre sculele de duzina) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 M-am descurcat cu o cheie cu banda, n-au fost probleme. Acuma vad ulei Motul rosu prin fereastra (mai mai ca-mi venea sa iau o gura). Acuma am o alta bucurie, e posibil sa-mi vfie prea uzat kitul de lant Vezi aici /index.php?showtopic=189499 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Emppu cum ai lustruit bascula spate, ca ii o diferenta enorma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Emppu cum ai lustruit bascula spate, ca ii o diferenta enorma. In primul rand tre sa te asiguri ca e din aluminiu... A mea este de la B12, deci aluminiu. La B6 stock este din fier, acolo nu ai ce polisha. Ca sa polishezi asa ceva iti trebuie: - f multa rabdare si timp liber - un pic de pricepere (adica sa nu ai 2 maini pe stanga) - smirghel de 180 si 400 - flex cu pasla - pasta de polishat Pt cei care polisheaza egal ce din alu la motoreta recomand cu caldura sparay-uri cu ceara si alte articole de genu pt intretinere pt ca piesele polishate sunt sensibile la jeg si se oxideaza, mai ales daca nu sunt polishate calumea din prima. Ca sa nu mai vb ca astfel de spray-uri dau luciu, ingreuneaza murdarirea si usureaza curatarea. PS: in uichend m-am intalnit pe drum cu 3 Banditi. 2 Kulturi: un 6 si un 12 si un Evo 6,5 model 2007 sau '08. 12le si cu Evo-ul erau impreuna si au orit langa mine in vreme ce eu asteptam grupul meu insa nu au reusit performanta de a saluta sau macar uita la mine desi eram la cativa metri opriti unii de altii. In alta ordine de idei... am o problema si ma adresez celor cu B6 Kult... Mi se pare ca am la anumite viteze turatii prea mari. La ultimele ture din toamna am mers si 220 pe la 11 mii de ture sau putin peste si asta cu pinion de 14 pe fatza. Zilele astea cand am iesit... am mers pe la 180 si nu venea sa cred ca am 11 mii de ture in treapa a 6 a. Tot dadeam ambreiaj si incercam sa dau superioara insa era evident ca eram in a 6 a. Nush ce s-a putut intampla pt ca nu am schimbat nimic care sa o fi facut sa isi "piarda din ture". Din cate imi aduc aminte (nu mai stiu sigur) pe vremea cand mergeam cu 15/47 aveam cam 6 mii la 120 in a 6 a. Dupa ce am pus pinion mai mic, de 14, a urcat turatia cam 500 rpm la aceasi viteza. Insa tot nu imi explic acum de ce am atat de multe ture la viteze asa mici. Acum am catre 6 mii la putin peste 100. Care mai iesiti zilele astea la ture... bagati si voi va rog aici nishte date referitor la ce turatie aveti in ultima treapta la anumite viteze, preferabil 100 120 180 ca sa fac si io ceva comparatii. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Deci din amintiri de vara trecuta cand era cald si bine , parca la 100 la ora aveam undeva la 5500 rpm si la 200 cred ca 10500 rpm, dar repet, din amintiri, nu am iesit inca serios anu asta, numa asa la ture scurte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.