Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Eu am fost la un atelier cu bateria la formatat acum 2 sapt.

Tipul de acolo mi-a zis ca daca ma lasa sa imi iau una de 10A ca o sa ma tina mai mult.

Eu personal nu as incerca sa fac modificari dar cred ca merge. La masina am pus baterie cu mai multi amperi si parca pleaca mai usor iarna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Merge linistit 10 A, alternatorul e mai mare, deci va duce fara probleme. In mod normal, idealul ar fi sa baleezi intre -10% si +10% din curentul nominal al bateriei, in cazul de fata intre 7.1A si 8.8A ca sa fii sigur ca nu omori alternatorul. Alternatorul are parca 30A (max), dar o parte din el e folosit la mers (motor, lumini, etc), doar o parte se foloseste pentru a incarca bateria.

 

@red bandit: pai stimabile, 1150 e bicilindric, si e si boxer :) In afara ca e BMW, si ca sunt ambele aceelasi clasa (enduro .. sa spunem light (ca pepsi :blink:)) ... motorizarea difera total, transmisia total, suspensia .. aproape total ... :) mai vrei ;) ?

 

PS: Eu spun ca alegerea e simpla tare :D

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lista codurilor de rulmenti "uzuali" la banditul de 600 (cele de jug se potrivesc si la 1200, cele de roti nu stiu daca se potrivesc)

 

ROATA FATA: 62032RS 2 bucati

ROATA SPATE: 6204 2RS 2 bucati + 6305 2RS

JUG SUPERIOR: 32005x

JUG INFERIOR: 32006x

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a incercat cineva sa puna baterie de b12 pe b6? ma lasa bateria si as opta pt una de b12 ca e mai mare si diferenta de pret e insesizabila.

din ce am vazut,alternatorul si cutia pt baterie este aceeasi pt ambele motoare

 

Ia-ti fara gija chiar as recomanda...eu am de un an juma' si nu am avut nici o pb ...din contra la rece are forta si invarte mai bine uleiul in stare de gel(alternatorul si demarorul nu sunt la fel din ce am vazut eu..) cotia e identica numai sa scoti de sub cea veche cauciucul sau burete ce are la dimensiuni e la fel decat la inaltime difera cu vro 3 cm si nu-i pb)

 

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti fara gija chiar as recomanda...eu am de un an juma' si nu am avut nici o pb ...din contra la rece are forta si invarte mai bine uleiul in stare de gel(alternatorul si demarorul nu sunt la fel din ce am vazut eu..) cotia e identica numai sa scoti de sub cea veche cauciucul sau burete ce are la dimensiuni e la fel decat la inaltime difera cu vro 3 cm si nu-i pb)

 

:blink:

 

am comandat deja ytx12 de la yuasa.buretele ala de pe fundul cutiei l-am vazut si eu si grosimea lui e exact diferenta de inaltime dintre baterii ;)

intradevar demarorul difera intre 1200 si 600 dar alternatorul e la fel...sursa e bikebandit.com are schemele complete si poti compara codurile...

mersi da info

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce in numele lui hesuz ai vrea sa faci modificarea asta ? Motivul ambreiajului hidraulic este necesarul de forta obtinut prin instalatii hidraulice, in general la motoare cu cilindree mai mare. Tu ai un 600 , japonezu zice cablu tu zici hidraulic , pentru ca ?

 

Reason edit: mistyping and general maintenance

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin si eu cu un anunt - acum ceva timp, intamplator, am dat de niste oglinzi originale, ca noi, pentru banditul carenat 00-04. Mie nu-mi folosesc cu nimic, asa ca daca le vrea cineva, 100 ron bucata. Informatii pe pm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare banditi!

 

voi ce ati alege din astea, ca set?

 

Continental RoadAtack (900 ron)

Coninental Motion (860 ron)

Dunlop Roadsmart (1080 ron)

Metzler Sportec M1 (980 ron)

Michelin Pilot Road 2 (1070 ron)

 

?

 

Am gasit si Pilot Power 2ct cam la acelasi pret, dar vreau ceva mai de mijloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt fan RoadAttack, dar nu as spune nu deloc la M1!! Chiar e o alegere buna, si preturile sunt super ok. Oricum intre ContiMotion si RoadAttack, ultimele sunt mai bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu ar trebui sa-mi schimb cauciucurile cat de curand. Acum am Pirelli Diablo Strada, dar sunt cam vechi. Alegerea mea este mai simpla: Dunlop Roadsmart sau Michelin Pilot Road 2. Cred ca Roadsmart.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce in numele lui hesuz ai vrea sa faci modificarea asta ? Motivul ambreiajului hidraulic este necesarul de forta obtinut prin instalatii hidraulice, in general la motoare cu cilindree mai mare. Tu ai un 600 , japonezu zice cablu tu zici hidraulic , pentru ca ?

Daca nu ma insel, japonezul zice cablu pe 600 doar pana in 2007, dupa aia zice hidraulic. Nu pot oferi explicatii suplimentare, dar sunt interesat sa citesc daca sunt avantaje.

Mesaj completat

Am gasit si Pilot Power 2ct cam la acelasi pret, dar vreau ceva mai de mijloc.

2 CT la cati bani? Si vrei mai de mijloc adica 2CT la care extrema se situeaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt fan RoadAttack, dar nu as spune nu deloc la M1!! Chiar e o alegere buna, si preturile sunt super ok. Oricum intre ContiMotion si RoadAttack, ultimele sunt mai bune!

Si mie imi plac M1, mai ales profilul :laugh:

 

tu vrei cauciucuri mai mult touring, nu?

da

 

2 CT la cati bani? Si vrei mai de mijloc adica 2CT la care extrema se situeaza?

2CT la 1012 RON /set.

 

2CT sunt mai spre sport asa (Pt un naked ca Banditul), vreau ceva mai de mijloc, mai touring, dar cu care sa ma pot da pe curbe fara sa-mi tataie kuru ca alunec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pilot road 2 este 2ct

 

nu stiam ca si Pilot Road are 2 compozitii...oricum, presupun ca la Pilot Power comopozitiile sunt mai moi ca la Pilot Road

 

Oricum, ca performanta alea din lista pusa de mine sunt cam la fel, diferenta e marca si profilul...pacat ca n-am gasit Contiul pe care-l pusesem pe Vulcan inainte sa-l vand, dpmdv, era cel mai misto profil de cauciuc ever!

 

Poza:

 

167973_135047113223179_100001536746595_215693_7761378_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie imi plac M1, mai ales profilul :laugh:

 

 

da

 

 

2CT la 1012 RON /set.

 

2CT sunt mai spre sport asa (Pt un naked ca Banditul), vreau ceva mai de mijloc, mai touring, dar cu care sa ma pot da pe curbe fara sa-mi tataie kuru ca alunec.

pai pp2ct este exact ce iti trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e mare diferenta intre cele enumerate mai sus in materie de compozitie...sportec M1 sunt prea bune pt bandit. am avut si am fost foarte multumit de ele,singura problema era ca fiind cauciucuri cu compozitie moale nu am facut multi km cu ele de aceea am si optat pt 2ct-uri...un motor sport-touring are nevoie de un cauciuc mediu nu soft iar 2ct-urile sunt mediu pe mijloc si soft pe margine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare banditi!

 

voi ce ati alege din astea, ca set?

 

Continental RoadAtack (900 ron)

Coninental Motion (860 ron)

Dunlop Roadsmart (1080 ron)

Metzler Sportec M1 (980 ron)

Michelin Pilot Road 2 (1070 ron)

 

?

 

Am gasit si Pilot Power 2ct cam la acelasi pret, dar vreau ceva mai de mijloc.

 

Unde ai gasit preturi asa bune pe set?Ne dai si noua un site sau ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e mare diferenta intre cele enumerate mai sus in materie de compozitie...sportec M1 sunt prea bune pt bandit. am avut si am fost foarte multumit de ele,singura problema era ca fiind cauciucuri cu compozitie moale nu am facut multi km cu ele de aceea am si optat pt 2ct-uri...un motor sport-touring are nevoie de un cauciuc mediu nu soft iar 2ct-urile sunt mediu pe mijloc si soft pe margine.

Asa stiu si eu. Prin urmare pe mijloc ai mediu, deci dureaza relativ mult iar pe margini ai soft adica te poti lasa mai mult pe curbe. Eu stiu ca un caciuciu moale are o aderenta mai buna in general, dar se uzeaza mai repede (ma puteti corecta daca gresesc). Da, sacrifici putin din durata de viata asa, dar eu cred ca merita siguranta in plus. Poate niciunul dintre noi nu duce moto intr-atat de departe incat sa simta diferenta intre soft si mediu pe margine, dar eu ma simt mult mai bine stiind ca este acolo :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...