Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Uite cine stie..Trebuie sa ma gandesc bine, nu stiu cat de fiabile sunt italiencele..Dar mie-mi e sa nu regret ca am dat banditul..

 

Cat despre placutele alea de frana la 750 de lei, cumva franeaza singure ?

Eu am dat pe placutele fata, in septembrie 120 ron de disc..adica 240 lei ambele discuri de fata..pe spate mai am, nu am schimbat inca..Nu mai stiu exact ce firma erau, ceva cu S in fata..SBS, sau SBC..nu mai stiu..

Nu mai aruncati cu banii, totusi e criza :laugh:

 

Vezi ca al meu e "Suzuki Monster" dupa cum ziceau unii :laugh:)

 

Cat despre placutele SBS , am inteles ca sunt foarte bune , si corecte ca pret . Cum se comporta ca si mie o sa imi trebuiasca .

Apropo de consumabile , un cauciuc fata 110 / 70 R17 unde gasesc si la ce bani ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu am reusit anu trecut sa prajesc siguranta principala si am cautat-o de mi-a venit rau.La mine la Kult este sub carena laterala (pe codita) stanga undeva chiar deasupra la deschizatoarea pt sea.acolo unde e incercuit cu rosu.

Multumesc de sfat. pentru cine mai este interesat pe viitor, la POP, siguranta centrala se afla infipta intr-un soclu, pe cablul + care pleaca de la baterie. Accesul se face demontand capacul de pa partea stanga a motocicletei (ala care acopera carburatorul sau ce mai face el acolo). Accesul e facil si am schimbat-o imediat.

 

post-27379-1299964988_thumb.jpg

 

 

@Marmotzel: se poate buli CDI-ul vezi intai sigurantele, sunt sub sa ... acolo unde spune si Paul;

@Banditrider: se recomanda ungerea garniturii la fitru ca prin rotire si strangere sa nu o distrugi si sa nu mai etanseze corect.

@Calin: la mine am constatat ca nu imi porneste pe PRI nici daca ma dau peste cap. Am pus pe RES si a pornit. Am dat totusi cateva chei, prima pornire in 2 cilindri, apoi in 3 si intr-un final in 4 Cred ca ma asteapta un schimb de bujii

Lantul se cere schimbat :laugh: In rest...moama ce frumos e calare pe motor :laugh:

 

Multumesc lui Dumnezeu, n-am rupt decat siguranta centrala, deci curentul n-a plecat mai departe...lucru japonez.

 

ACUM, k am rezolvat problema asta, ma mai puteti ajuta cu una?

Mi-a murit amortizorul pe spate. In ultima tura pe anul trecut... la orice denivelare topaie de spate ca pe arcuri. Si pusa pe cric, dak apas cu mana pe sea se lasa singura....which is not ok. Puteti sa-mi spuneti si mie la ce sa ma uit, ce sa investighez? Subiesctul asta ma depaseste, dar park n-as vrea sa dau din prima bir cu fugitii la service :laugh: .

Multumesc de ajutor si RIDE SAFE (am citit niste lucruri nu prea misto pe aici...aveti grija si invatati din greselile altora).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc lui Dumnezeu, n-am rupt decat siguranta centrala, deci curentul n-a plecat mai departe...lucru japonez.

 

ACUM, k am rezolvat problema asta, ma mai puteti ajuta cu una?

Mi-a murit amortizorul pe spate. In ultima tura pe anul trecut... la orice denivelare topaie de spate ca pe arcuri. Si pusa pe cric, dak apas cu mana pe sea se lasa singura....which is not ok. Puteti sa-mi spuneti si mie la ce sa ma uit, ce sa investighez? Subiesctul asta ma depaseste, dar park n-as vrea sa dau din prima bir cu fugitii la service :laugh: .

Multumesc de ajutor si RIDE SAFE (am citit niste lucruri nu prea misto pe aici...aveti grija si invatati din greselile altora).

http://www.okazii.ro/catalog/52401888/amor...600-bandit.html

Poate te ajuta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cand am luat moto avea placutele originale (tokico) ,nu stiu in ce stadiu de uzura erau dar cu siguranta erau bune pt ca am mers cu ele cam 17-18 mii km.

mi am luat SBS si in 9-10 mii le am terminat

 

parca prindeau ceva mai bine tokico

 

dc nu aveam accidentul vroiam sa imi iau brembo, sunt putin mai scumpe dar cred ca sunt peste SBS, oricum SBS raport calitate/pret sunt ok

 

 

aa si tot la inceput cand nu stiam mi am luat pt spate unele SAITO, scartaiau in draci iar cand le am dat jos si am bagat surubelnita in ele se sfaramitau :laugh: ,pret 65 lei :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de exemplu eu am luat filtru de ulei suzuki la 40 de lei, filtru de aer suzuki 90 iar placute de frana (pentru modelul cu abs) sunt aproape 750 toate (2 seturi fata si unu spate), tot originale suzuki de la elf work shop... pentru bandit 650sa k7

Citez de pe cea mai recenta factura, tot Elf, tot 650 SA K7:

 

Ueli 4 litri 10W/40 - 140.2 lei

Filtru ulei 49.74 lei.

 

Toata revizia a fost 550 lei, mie mi se pare decent.

Despre frane imi pare rau dar nu mai stiu exact costul, totusi parca nu a fost 750 lei, am pus EBC pentru ca asta aveau pe stoc. Oricum nu le face Suzuki pe astea, depinde cu ce producator fac ei contract ca sa fie "originale Suzuki". Important e sa iti franeze bine :laugh:

 

Referitor la furnizori - cauciuri si montare am facut la magazinul moto din Cotroceni (imi scapa numele momentan), initial service la B and S dar apoi nu au mai raspuns la telefon, au inchis reprezentante, am crezut ca sunt in faliment. De ceva timp fac totul la Elf, sunt destul de multumit, te trateaza cu respect, iti explica. Nu pot spune ca sunt cei mai ieftini, dar nici nu am plecat nemultumit vreodata, asa ca urmatoarele revizii le voi face tot la ei.

 

Am ajuns la 41 000, cred ca voi face 50 000 si ori ma las de moto ori trec pe ceva de 150+ cai :laugh: Ori suntem motociclisti ori nu mai suntem ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cand am luat moto avea placutele originale (tokico) ,nu stiu in ce stadiu de uzura erau dar cu siguranta erau bune pt ca am mers cu ele cam 17-18 mii km.

mi am luat SBS si in 9-10 mii le am terminat

 

parca prindeau ceva mai bine tokico

 

dc nu aveam accidentul vroiam sa imi iau brembo, sunt putin mai scumpe dar cred ca sunt peste SBS, oricum SBS raport calitate/pret sunt ok

 

 

aa si tot la inceput cand nu stiam mi am luat pt spate unele SAITO, scartaiau in draci iar cand le am dat jos si am bagat surubelnita in ele se sfaramitau :laugh: ,pret 65 lei :D

Si eu am pe spate tot tokico, nu stiu, imi vine sa cred ca sunt originale ( din 2002 :laugh: ). Zic asta deoarece am luat motorul la 22 800 km, si se prea poate sa fie din fabrica, spatele fiind folosit mai putin, se stie. Acum am 44 000, insa au patit ceva placutele alea, tre sa le schimb. Nu prinde frana calumea. Ca sa blochez spatele tre sa ma apas cu toata greutatea (68 de kg :laugh: ) pe pedala. Anu trecut am desfacut etrierul cu un amic si am curatat si pistonasele, am aerisit, schimbat lichid etc si abia se vede diferenta. Oare se pot distruge din cauza vechimii in timp? Ca nu arata nici cum ar fii arse. Am auzit ca cica daca franezi ca magaru in primii km poti sa le f.ti.

Cat despre Saito...................no comment. Am avut, am si voi mai cumpara. Nici un repros. Acum m-am uitat pe Louis ma costa 150 de ron pt ambele discuri, de departe cel mai accesibil.

Neplaceri am avut pe B6 spate de la Lucas-TRW, imi scartaiau de imi era rusine sa franez in oras cu spatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neplaceri am avut pe B6 spate de la Lucas-TRW, imi scartaiau de imi era rusine sa franez in oras cu spatele.

exact asa si eu cu Lucas. din cite stiu scirtiie cele sinterizate. organicele nu scirtiie dar se duc mai repede. oricum, daca puneti "originale", puneti in realitate Tokico sau Nissin la care Suzuki a bagat un adaos de 100%, ca trebuie sa le iasa si lor bani de-un suc.

singurele pe care nu le-as recomanda nimanui sint Kyoto, am acum pe spate si practic e ca si cum n-as avea frina. dar pina si despre astea am citit ca unii le considera OK, deci poate nu-s placutele de vina.

sincer discutiile astea despre care placute sint bune si care nu mi se par la fel ca cele despre uleiuri: degeaba intrebi lumea, o sa pleci mai nelamurit decit erai la inceput. daca tu nu poti sa dormi noaptea daca n-ai pus "originale", na, pune-ti din alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citez de pe cea mai recenta factura, tot Elf, tot 650 SA K7:

 

Ueli 4 litri 10W/40 - 140.2 lei

Filtru ulei 49.74 lei.

 

Eu am dat 25 lei pe filtrul de ulei - Firma MANN, sau MAN, nu mai stiu daca e un singur N, sau doi :laugh:

Iar pe Motul 10W40 - cam 120 lei un bidon de 4 l, sau ceva mai putin..

Amandoua in total au fost cam 140 lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citez de pe cea mai recenta factura, tot Elf, tot 650 SA K7:

 

Ueli 4 litri 10W/40 - 140.2 lei

Filtru ulei 49.74 lei.

daca ai citit de pe factura adauga 24% TVA :laugh:

 

in alta ordine de idei am dat jos radiatorul de ulei, pentru o mica intretinere, si am constatat ca uleiul are putin miros de benzina.

 

 

mobra cand am pus-o la iernat nu i-am facut nimic, am lasat-o exact cum am oprit-o nu am golit carburile, nu am facut plinul nu nimic, doar am suspendat-o de roti.

 

e posibil sa se fi scurs benzina din carburi sau sa ma astept la alte probleme? mobra nu a mai fost pornita si ma gandesc ca daca era sa curga benzina din carburi nu ajungea pana la radiator.

 

mentionez ca vara trecuta cat am mers cu ea nu am innecat-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am brembo sinterizte de vreo 2 ani(fata/spate) si tin sa spun ca nu au scartait niciodata

hai sa-ti explic logica mea. mi-am schimbat placutele spate cu Lucas, au inceput sa scirtiie in draci, cel putin primele sute de km. dupa aceea am inceput sa cercetez care-i faza si am citit ca e tipic placutelor sinterizate. drept pentru care am zis ca na, poate n-o fi coincidenta.

si eu la inceput eram pe principiul "dai un ban dar stai in fata" de-mi puneam numai Motul 7100 si din astea, da' de cind am vazut ca niste placute de 150 RON merg de rup am zis ca na, se mai inseala omul. oricum, cum am mai scris, frina la Bandit Kult/Pop de 600 e asa o besina in comparatie cu alte motoare din aceeasi categorie (Fazer 600 e un exemplu, care e tot un touring domol) incit daca chiar vrei sa faci o treaba schimbi toata fata, pui USD, radiale and shit si ai terminat cu joaca de-a frinele.

oricit ar fi de bune Brembo sau "originale" de 750 RON, nu cred ca merita sa dai de 5 ori mai mult, ca de tinut de 5 ori mai mult sigur nu tin. iar daca nu te multumesc frinele, nu mergi ca si cum ai merge cu GSXR1000, sau le schimbi. sau schimbi motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a murit amortizorul pe spate. In ultima tura pe anul trecut... la orice denivelare topaie de spate ca pe arcuri. Si pusa pe cric, dak apas cu mana pe sea se lasa singura....which is not ok. Puteti sa-mi spuneti si mie la ce sa ma uit, ce sa investighez? Subiesctul asta ma depaseste, dar park n-as vrea sa dau din prima bir cu fugitii la service :laugh: .

 

Explica putin mai mult te rog .. ca si eu cred ca am amortizorul putin cam dus. Amortizorul de 600 e si asa foarte moale prin comparatie cu altele.

La mine nu topaie.. doar ca e foarte foarte moale. mai mai ca vreau sa-l tratez de impotenta. Ma asez pe motor si cricul lateral cand e scos mai are vro 2-3 centimetrii pana la asfalt (s-ar putea sa exagerez )... ceea ce nu e ok in opinia mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hesus... o mica gramajoara de bani pe care nu sunt dispus sa o dau.

 

Ramane in picioare rugamintea in legatura cu calarit catre bedoispari!

 

Thx Alin, cand apar in zona te comit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de unde ati scos voi 750 ron pt placute de frana.

Eu am cumparat set de placute frana fata Brembo cu 300ron. Si pot sa zic ca isi fac treaba mai mult decat trebuie.

 

Apropo de consumabile(ca tot e momentul) am gasit urmatoarele:

Motul 5100 10W40 - 110ron

Filtru ulei Hiflofiltro: 24 ron

Filtu aer: 55 ron.

Asfalt uscat si soare-n spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa-ti explic logica mea. mi-am schimbat placutele spate cu Lucas, au inceput sa scirtiie in draci, cel putin primele sute de km. dupa aceea am inceput sa cercetez care-i faza si am citit ca e tipic placutelor sinterizate. drept pentru care am zis ca na, poate n-o fi coincidenta.

si eu la inceput eram pe principiul "dai un ban dar stai in fata" de-mi puneam numai Motul 7100 si din astea, da' de cind am vazut ca niste placute de 150 RON merg de rup am zis ca na, se mai inseala omul. oricum, cum am mai scris, frina la Bandit Kult/Pop de 600 e asa o besina in comparatie cu alte motoare din aceeasi categorie (Fazer 600 e un exemplu, care e tot un touring domol) incit daca chiar vrei sa faci o treaba schimbi toata fata, pui USD, radiale and shit si ai terminat cu joaca de-a frinele.

oricit ar fi de bune Brembo sau "originale" de 750 RON, nu cred ca merita sa dai de 5 ori mai mult, ca de tinut de 5 ori mai mult sigur nu tin. iar daca nu te multumesc frinele, nu mergi ca si cum ai merge cu GSXR1000, sau le schimbi. sau schimbi motorul.

no ofence dar am observat ca tie cand iti intra o idee in cap greu ti-o mai schimbi sau mai bine zis deloc...fie frate cum zici tu..sinterizatele scartaie....

ti-a trecut prin cap ca facaturi sunt la toate marcile nu doar al cele scumpe?sau crezi ca la ebc ci altele nu sunt facaturi?is facaturi la piese de dacie dar nu fac la latele?hai sa fim seriosi....cel mai bine zic ca e sa iei de unde ai probabilitatea sa iei originale fie ca or fi ele lucas,brembo,ebc sau alte marci

eu pe brembo am dat 110euro pe fata/spate si sincer nu mi se pare mult...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no ofence dar am observat ca tie cand iti intra o idee in cap greu ti-o mai schimbi sau mai bine zis deloc...fie frate cum zici tu..sinterizatele scartaie....

ti-a trecut prin cap ca facaturi sunt la toate marcile nu doar al cele scumpe?sau crezi ca la ebc ci altele nu sunt facaturi?is facaturi la piese de dacie dar nu fac la latele?hai sa fim seriosi....cel mai bine zic ca e sa iei de unde ai probabilitatea sa iei originale fie ca or fi ele lucas,brembo,ebc sau alte marci

eu pe brembo am dat 110euro pe fata/spate si sincer nu mi se pare mult...

no ofence cu doi de "f" dar am zis eu ca mai bine nu las orice poveste sa-mi intre-n cap. ca, vorba aia, am facut o data gradinita, nu-mi trebe a doua oara. problema reala e ca unii au senzatia ca forumul asta s-a inventat ca sa fie toti de-acord cu ei.

Lucas le-am luat de la reprezentanta Honda Iasi, montate tot acolo. ca fapt divers, nu e service din spatele blocului cu mecanici reprofilati de la zidari. is curios ce surse asa de sigure ai tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no ofence cu doi de "f" dar am zis eu ca mai bine nu las orice poveste sa-mi intre-n cap. ca, vorba aia, am facut o data gradinita, nu-mi trebe a doua oara. problema reala e ca unii au senzatia ca forumul asta s-a inventat ca sa fie toti de-acord cu ei.

Lucas le-am luat de la reprezentanta Honda Iasi, montate tot acolo. ca fapt divers, nu e service din spatele blocului cu mecanici reprofilati de la zidari. is curios ce surse asa de sigure ai tu.

forumul nu s-a inventat ca sa fie toti de acord cu ei ci ca sa fie toti de acord cu tine :laugh:

mai omule tu chiar esti credul daca crezi ca in reprezentantele din romania nu aduc facaturi si chiar ai facut gradinita deageaba :laugh: mersi oricum pt lectia de gramatica...o sa-mi notez sa petrec mai mutl timp ep forum ca si tine pt a exersa scrisul cu tastatura :laugh: ...in fond si la urma urmei am zis ca ai dreptate si in ochii mei tu esti cel mai mare guru...cand o sa vreau un raspuns ferm de neschimbat legat de o problema voi sti la cine sa apelez.asta e ca si faza cu nemtalaii care nu sunt buni de nimic sau ca uleiul de masina e bun al motor....hai sanatate ca m-ai facut sa rad in seara asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema reala e ca unii au senzatia ca forumul asta s-a inventat ca sa fie toti de-acord cu ei.

Imi cer scuze, vroiam sa va intreb - sunt singurul care in momentul in care citeste un post care contine "forumul s-a inventat pentru..." simte nevoia sa dea next page? Parca stiu ca vor urma discutii care n-au legatura cu Bandit-ul :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la toate mobrele mele, ale pretinei si ale lu' frate-miu am folosit Goldfren, in principiu AD, alea cele mai moi, ca prefer sa schimb placute, nu discuri (au si S3 racing sinterizate bla bla) si ma tin cam 10-15 mii.

 

PS: pana la urma mi-am luat Michelin Pilot Power (simplu, nu 2 CT)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...