Vulturul Cu Dinti Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 In curand discutiile despre Bandit vor fi off-topic. Sa pun si eu o intrebare pana nu se-ntampla: stiti de vreo metoda de derestrictionare a banditului? Si nu ma refer la cazul unui motor restrictionat pentru incepatori ci la restrictionarea facuta la motor prin ecu. Adica la cateva trepte se aplica o restrictionare de putere din injectie. Va intreb pentru ca am dat peste un indicator de treapta, care ar avea si un derestrictor ce pacaleste ecu ca ar fi permanent in treapta a-4-a! Aici un alt model, fara indicator de treapta: http://www.nikkoracing.com/gpack_index.htm Daca stiti mai multe sau cum s-ar face in regim DIY, merci si mai completez: exista pe motoreta, langa schimbatorul de viteze un "Gear Position Switch" si ma gandesc ca manarit sa indice aceeasi treapta permanent ar putea fi o solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 in ultimul timp mi-a crescut turatia la relanti cand era motoru incins,era undeva pe la 1500rpm,si am zis sa-l reglez.L-am reglat la 1200 cum zice in manual.cand e cald daca opresc luminile sta turatia la 1200rpm, dar daca aprind si scurta si lunga scade turatia undeva la 900-1000rpm.e normal sa se intample asta?culmea e ca pana acum n-am observat schimbarea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 in ultimul timp mi-a crescut turatia la relanti cand era motoru incins,era undeva pe la 1500rpm,si am zis sa-l reglez.L-am reglat la 1200 cum zice in manual.cand e cald daca opresc luminile sta turatia la 1200rpm, dar daca aprind si scurta si lunga scade turatia undeva la 900-1000rpm.e normal sa se intample asta?culmea e ca pana acum n-am observat schimbarea asta. si la mine crestea turatia in periada in care se incalzea afara , dar faza cu luminile nu o pricep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 asa se intampla si la mine, numai ca eu am patit invers.. aveam relanti reglat pe la 1500 rpm si ma uit la semnafor si vad 2000 rpm... aprind luminile, dau faza lunga(ziua merg cu faza lunga) si scade inapoi la 1500 rpm. faza cu luminile se intampla exact ca la masini cu aerul conditionat. creste consumul si alternatorul e mai solicitat. cand e solicitat opune o anumita forta la rotatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 si cum e normal?cu luminile aprinse sa fie la 1200 sau cu ele stinse?ca in manual nu zice nimic de asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 faza cu luminile se intampla exact ca la masini cu aerul conditionat. creste consumul si alternatorul e mai solicitat. cand e solicitat opune o anumita forta la rotatie. Corect! E o variatie de vreo 100 de ture cu lumina aprinsa / stinsa. Azi am luat ITP-ul. Care sunteti din Bucuresti recomand cu caldura la pod Fundeni. Nu ii cunosc nu vreau sa le fac reclama dar nenea patronu e fost motorist si astia pe 2 roti au tratament preferential. Mie mi-era frica de cauciucuri ca is mai mari la talon si roata pe spate e mai lata. Acu 2 ani iar durere la palarie. Apropo de fanii Z750-ului. M-am tot dat cu unu de mai multe ori. Motorul intr-adevar raspunde mai bine la acceleratie, dar pozitia si manevrabilitatea dupa parerea mea sunt sub bandit. Eu unu nu mi-as schimba banditul pe un Zet. Cand iei curba, mi se pare prea scurta si am senzatia ca vrea sa ma tranteasca intentionat. Statul in sha se lasa cu durere de oo. Shaua te impinge in fata tare de tot iar coarnele te dau inapoi. E o senzatie de incordare permanenta. Am stat si pe sportive si mi se pare mai incomod Zetul. Asa ca daca nu ati incercat si va place doar din review-uri si din poze, va sfatuiesc sa vedeti cum va simti pe el. Pe mine unul m-a dezamagit. Un uichiend fara precipitatii si vorba lui alin, sa ni se arda buca de la sha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 Corect! E o variatie de vreo 100 de ture cu lumina aprinsa / stinsa. Azi am luat ITP-ul. Care sunteti din Bucuresti recomand cu caldura la pod Fundeni. Nu ii cunosc nu vreau sa le fac reclama dar nenea patronu e fost motorist si astia pe 2 roti au tratament preferential. Mie mi-era frica de cauciucuri ca is mai mari la talon si roata pe spate e mai lata. Acu 2 ani iar durere la palarie. eu acolo am facut scoala de A cand am vrut sa fac si eu itp anul trecut tot acolo m am dus dar nu avea rampa daia de care se cerea , e bine ca acum face si e f bine de stiu omul e f de treaba dupa cum ziceai si tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 Cand spuneati ca ne intalnim la arc ? hehe..mi-a ajuns kitul de lant Lant: D.I.D X-ring(nu stiu exact care e diferenta dintre o-ring si x-ring, cert este ca asta cica e mai bun ) Foaia de la roata: Esjot Pinionul de la motor: JT sprockets -------------------------------- Pret: 500 lei Cand mi-a adus cutia, am crezut ca mi-a adus o pizza Si inca ceva, ca sa schimbi filtrul de aer cu unul K&N, ce implica asta ? Doar reglarea carburatiei, sau mai trebuie facut ceva ? Care sunt avantajele/dezavantajele unui asemenea filtru ? Se merita investitia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 depine de care filtru vrei sa pui... daca vrei sa pui spor nu prea se merita. daca pui "normal' se spune ca investitia ti-o scoti in timp pt ca te tine o viata si trebuie sa il cureti mult mai rar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 exact kitul ala l-am pus si eu acelasi lant, aceleasi pinioane. Super super! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Cand spuneati ca ne intalnim la arc ? hehe..mi-a ajuns kitul de lant Lant: D.I.D X-ring(nu stiu exact care e diferenta dintre o-ring si x-ring, cert este ca asta cica e mai bun ) Foaia de la roata: Esjot Pinionul de la motor: JT sprockets -------------------------------- Pret: 500 lei Cand mi-a adus cutia, am crezut ca mi-a adus o pizza Si inca ceva, ca sa schimbi filtrul de aer cu unul K&N, ce implica asta ? Doar reglarea carburatiei, sau mai trebuie facut ceva ? Care sunt avantajele/dezavantajele unui asemenea filtru ? Se merita investitia ? eu cand mi-am luat motorul mi-a venit cu filtru de aer K&N.cand am fost la mecanic sa-mi faca carburatia,imediat ce l-a vazut m-a intrebat daca am filtru stock.cu cateva pagini in urma zicea parca Kmihai ca daca pui filtru sport, trebuie neaparat sa schimbi si evacuarea si sa ai Dynojet kit pentru a simti o diferenta de putere.si am mai intrebat si al mecanic daca are rost sa pun filtrul sport dar mi-a zis ca nu.eu acum am filtu k&n in cutie si nu stiui ce sa fac,daca sa-l vand sau sa-l pastrez pentru a-i face un upgrade Banditului in viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 bai eu stiu ca predic in desert, da' na... la carburatoare NU se poate regla aproape nimic. daca te duci la un mecanic care invirte suruburile de amestec si-ti zice "gata sefu', ti-am facut-o", nu te mai intoarce niciodata la el. unii maninca cu "teorie de pe net", dar faptele ramin fapte indiferent ca-s invatate de pe net sau cu "practica" in vreun service fantoma (vezi mai sus) si in cazul asta e fapt e ca un carburator nu se poate regla. ca sa-l ADAPTEZI tre' kit (Dynojet, Factory Pro) si niste oameni care sa stie sa-ti regleze motorul, si mai ales sa aiba cu ce: scule si know how. kitul Dynojet nu e ieftin si o sesiune de stand (daca ai de unde sa-l iei) nu e nici aia moka. voi chiar va imaginati ca in motorul asta zac zeci de cai putere ascunsi si care pot fi dezlantuiti cu 70 de RON cit costa un filtru si invirtit 4 suruburi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Daca puneti un filtru sport automat trebuie umblat la aer (nu va merge cum trebuie) se va simtii imediat cand trageti de gaz am vazut la un alt bandit nu la al meu.Si da un filtru sport nu tine cat unul standard mai ales ca suntem in Ro tara cu cel mai mult praf dupa tarile Africane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Daca vrea careva sa mearga diseara in Ploiesti la intrunirea moto Choppers Academy, ne vedem la 5 la Arc si plecam de acolo. Eu mai sunt cu niste prieteni. Cheers!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 (editat) Salutare, am un set de rulmenti saito pt jug luat in urma cu un an de pe Louis.Nici nu i-am desfacut din ambalaj. Eu am dat 220lei si observ ca acum sunt 40 euro. Sunt de vanzare cu 100lei. Graba strica treaba. Sunt pt 1200 intre 1996-2006 si 600 1995-2005. Editat Mai 28, 2011 de spn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 @Banditrider: Lant: D.I.D X-ring(nu stiu exact care e diferenta dintre o-ring si x-ring, cert este ca asta cica e mai bun ) O-Ringul, asa cum ii spune si numele este un simplu cerculet de cauciuc ce are forma de O in sectiune. De aici si cuvantul in romana "oring" si el impiedica frecarea zalelor una de alta, mentinand si lubrifiant in fiecare legatura. Acum, lantuirle cu O-Ringuri au fost un pas inainte mai ales pentru motoretele de strada, lungind viata lantului prin retinerea lubrifiantului in o-ringuri si un alt plus fiind reducerea zgomotului. Un dezavantaj existand totusi, un indice de frecare mai mare fata de lanturile fara oringuri, pentru ca oringul era presat intre zale, cea ce le face pe cele fara oringuri preferatele celor ce-si doresc performata pe circuit. Pasul urmator in evolutie a fost X-ring-ul. De data aceasta ringul de cauciuc avan sectiunea, evident, in forma de X. Statisticile spun ca acest ring are un coeficient de frecare mai mic decat O-ringuri [acestea nu sunt presate contra zalele lantului ci adera la acestea datorita lubrifiantului, "sigiland" in 2 puncte fata de unul singur la oring] si mai are avantajul retinerii si eliberari treptate a lubrifiantului datorita formei cea ce ii prelungeste viata tinand mizeria departte de lant mai bine decat Oringurile. Dezavantaje cunoscute sunt, pretul mai mare de productie de aici si costurile la detaliu. Sa-l stapanesti sanatos lantul, e scula. Sa-l ungi si cureti periodic si ar trebui sa te tina mult si bine. Aici un link cu info interesante despre marci de lanturi: http://www.quality-cycle.com/truth_about_motorcycle_chains.htm Si de la RK Japan: http://www.rk-japan.co.jp/global/chain/chain_application.pdf @Banditrider: "Si inca ceva, ca sa schimbi filtrul de aer cu unul K&N, ce implica asta ? Doar reglarea carburatiei, sau mai trebuie facut ceva ? Care sunt avantajele/dezavantajele unui asemenea filtru ? Se merita investitia ? " Nici eu nu recomand filtrele gen K&N. Dar discutia e lunga si interminabila. Am vrut sa fac si eu aceasta schimbare si am tot cautat niste argumente puternice pe net, pe la niscai amici motociclisti non-romani, pe la mecanici si pe la amatorii de circuit. Concluzia mea a fost: nu K&N, da filtru Hartie. Eu merg zilnic in Buc., oras mizer si plin de praf. Filtrul K&N are avantajul unui debit de aer mai mare dar asta in conditi racing / strazi curate occidentale. Filtrul de hartie are debitul mai mic dar retine muuult mai bine mizeria si ma refer la particule fine. Filtru ce foloseste ulei sprayat trebui verificat si intretinut periodic. Spalat si uns, o operatiune ce dureaza ceva timp si costa. Daca de lene sau din lipsa de timp amani acest proces, nu faci decat sa maresti cantitatea de microparticule ce intra in motor. Ai, n-ai chef tre s-o faci... si crede-ma ca eu sunt satul, am avut KTM cu filtru de burete si saptamanal spalam lant si filtru de are. Daca schimbi filtru stock si pui unul cu un debit mai mare, teoretic trebuie sa faci un rejeting. Tin minte de la KTM ca mi-am marit jiglerul pentru ca altfel vei avea un amestec mai sarac. pe langa asta se mai poate regla intr-o oarecare masura din surubul de amestec aer-benzina. Dar sigur, schimbarea filtrul de aer, nu-i mare branza fara rejeting si schimbarea galeriilor de evacuare si a finalei. Cum spunea cineva mai sus, nu-s multi cai ascunsi prin motor, asa cum vor producatorii de aftermarket sa credeti ci mai degraba e vorba de modificare felului cum motorul livreaza acesti cai putere. La ce turatii, cat de repede, etc... sunt elementele cu care inginerii si mecanicii pilotilor de cursa jongleaza, functie de circuit, conditii de pista, etc. Cam atat. Beam o bere si ma mancau degetele. Este parerea mea si poate fi contrazisa de oricine doreste, cu contraargumente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Cam atat. Beam o bere si ma mancau degetele. Este parerea mea si poate fi contrazisa de oricine doreste, cu contraargumente. Se pare ca nu poate fi contrazisa parerea ta, nici cu si nici fara argumente intr-o alta ordine de idei, mi-am curatat filtrul de aer (aspirat ) si pe cel de benzina (abia daca am gasit 3 "scame", deci era foarte curat) sambata. Nenororcul a fost ca la demontare am constatat cu stupoare ca una din urechiusele care tin carena laterala (cea care se prinde pe de-asupra cu suruburi de plastic, peste baterie) e rupta sau aproape rupta (se tinea intr-un fir de par). Asa ca mi-am dedicat 2 ore pentru reparatie: poxipol + 2 lamele metalice pentru intarire. PS: asta a fost din ciclul ce-am mai facut la motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Nici eu nu recomand filtrele gen K&N. Dar discutia e lunga si interminabila. Am vrut sa fac si eu aceasta schimbare si am tot cautat niste argumente puternice pe net, pe la niscai amici motociclisti non-romani, pe la mecanici si pe la amatorii de circuit. Concluzia mea a fost: nu K&N, da filtru Hartie. Eu merg zilnic in Buc., oras mizer si plin de praf. Filtrul K&N are avantajul unui debit de aer mai mare dar asta in conditi racing / strazi curate occidentale. Filtrul de hartie are debitul mai mic dar retine muuult mai bine mizeria si ma refer la particule fine. Pai eu cautam un motiv plauzibil, pt. a schimba filtrul original cu unul after market.. Concluzia mea este ca nu are rost un filtru sport pe un naked..Nu este motocicleta de viteza, iar cu stage kit, nu pare sa renteze, mai ales pe un motor de 600.. Azi am schimbat kitul de lant..pinionul vechi, prezinta ceva mai multa uzura decat foaia.. Am probat kitul de lant, iar sunetul acela de "harjait" in treptele 1 si 2, a disparut..(banuiesc ca harjaia si in restul treptelor, dar nu auzeam eu) Acum mi se pare ciudat, ba chiar un motiv de ingrijorare(nu intrebati de ce, ca nu stiu nici eu) ca nu se mai aude acel harjait.. Parca ceva nu mai este normal, parca e linistea de dinaintea furtunii.. -Si ca tot veni vorba de furtuna, m-a prins ploaia din cauza lui Cosmin, dar nu ma lasa el la greu glumesc ps. o poza cu vechiul kit: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Pai eu cautam un motiv plauzibil, pt. a schimba filtrul original cu unul after market.. Concluzia mea este ca nu are rost un filtru sport pe un naked..Nu este motocicleta de viteza, iar cu stage kit, nu pare sa renteze, mai ales pe un motor de 600.. -pune filtru kn ca il vei schimba peste 2-3 ani ,poate si mai mult si nu are absolut nici macar o treaba cu amestecul , carburi etc eu am economisit foarte multi bani cu filtrul ala , a fost cea mai buna afacere , in ~ 25 mii km nu am schimbat niciodata filtru ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 -pune filtru kn ca il vei schimba peste 2-3 ani ,poate si mai mult si nu are absolut nici macar o treaba cu amestecul , carburi etc eu am economisit foarte multi bani cu filtrul ala , a fost cea mai buna afacere , in ~ 25 mii km nu am schimbat niciodata filtru ! e bine ca e argumentata parerea. daca merge nu inseamna ca e si OK. vezi ce scria mai acum ceva vreme Alin despre toba aftermarket. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 -pune filtru kn ca il vei schimba peste 2-3 ani ,poate si mai mult si nu are absolut nici macar o treaba cu amestecul , carburi etc eu am economisit foarte multi bani cu filtrul ala , a fost cea mai buna afacere , in ~ 25 mii km nu am schimbat niciodata filtru ! Apropo de asta trebuie sa imi cumpar kit d-ala de curatare/ungere filtru. Stie careva ceva ieftin? Daca e scump s-ar putea sa ma intorc la filtrul stock. Mie imi place ca se aude parca un pic mai infundat cu filtrul sport. Asta e o discutie care ar trebui sa nu ia amploare ca la ultima cu filtre sport si stage kit s-au cam aprins spiritele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 20w-50 NU respecta in veci specificatiile din manual! 10w-50 sunt de-acord cu el, dar 20w-50?? NO WAY! Salut Macke.. Scuze pentru raspunsul intarziat , citeam un alt manual si am dat peste chestia asta. dupa care m-am dus la ala de 600 95-99 si am gasit aceeasi chestie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 da, insa prevederea se aplica daca 10w-40 nu este "disponibil". Asa pot cita si eu din manual ca daca faci testul de presiune la ulei si iese anormal, una din cauze este ulei de alta vascozitate decat cea recomandata . In sfarsit, tu stii mai bine, motorul tau...eu nu as fi pus 20, cel mult 15! Gandeste-te ca la motoarele de generatie noua se pune 10w-50 sau 10w-60 .. poate 0w-60 sau 5w-60, insa nu 20w! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Macar am reusit sa te schimb de la "In veci NU ! " la "poate o data in veci" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Azi am reparat filetul de la oglinda originala..Am demontat oglinzile provizorii si am revenit la oglinzile stok.. Pot sa spun, ca fara oglinzi, banditul arata foarte hot Asta este tot din ciclul "ce am mai facut la mobra mea" Si mai am o dedicatie, pentru toti cei ce au fost surprinsi de ploaie, zilele astea: Poate daca ploaia.. Azi m-a prins ploaia si m-a facut ciuciulete, dar asta dupa ce am stat intr-o scara de bloc vreo 15 minute, timp in care am asteptat sa se opreasca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.