Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

bai eu stiu ca predic in desert, da' na...

 

la carburatoare NU se poate regla aproape nimic. daca te duci la un mecanic care invirte suruburile de amestec si-ti zice "gata sefu', ti-am facut-o", nu te mai intoarce niciodata la el.

 

unii maninca cu "teorie de pe net", dar faptele ramin fapte indiferent ca-s invatate de pe net sau cu "practica" in vreun service fantoma (vezi mai sus) si in cazul asta e fapt e ca un carburator nu se poate regla.

ca sa-l ADAPTEZI tre' kit (Dynojet, Factory Pro) si niste oameni care sa stie sa-ti regleze motorul, si mai ales sa aiba cu ce: scule si know how.

 

kitul Dynojet nu e ieftin si o sesiune de stand (daca ai de unde sa-l iei) nu e nici aia moka. voi chiar va imaginati ca in motorul asta zac zeci de cai putere ascunsi si care pot fi dezlantuiti cu 70 de RON cit costa un filtru si invirtit 4 suruburi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca puneti un filtru sport automat trebuie umblat la aer (nu va merge cum trebuie) se va simtii imediat cand trageti de gaz am vazut la un alt bandit nu la al meu.Si da un filtru sport nu tine cat unul standard mai ales ca suntem in Ro tara cu cel mai mult praf dupa tarile Africane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am un set de rulmenti saito pt jug luat in urma cu un an de pe Louis.Nici nu i-am desfacut din ambalaj.

 

Eu am dat 220lei si observ ca acum sunt 40 euro.

 

Sunt de vanzare cu 100lei.

Graba strica treaba.

 

Sunt pt 1200 intre 1996-2006 si 600 1995-2005.

Editat de spn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Banditrider: Lant: D.I.D X-ring(nu stiu exact care e diferenta dintre o-ring si x-ring, cert este ca asta cica e mai bun )

O-Ringul, asa cum ii spune si numele este un simplu cerculet de cauciuc ce are forma de O in sectiune. De aici si cuvantul in romana "oring" si el impiedica frecarea zalelor una de alta, mentinand si lubrifiant in fiecare legatura. Acum, lantuirle cu O-Ringuri au fost un pas inainte mai ales pentru motoretele de strada, lungind viata lantului prin retinerea lubrifiantului in o-ringuri si un alt plus fiind reducerea zgomotului. Un dezavantaj existand totusi, un indice de frecare mai mare fata de lanturile fara oringuri, pentru ca oringul era presat intre zale, cea ce le face pe cele fara oringuri preferatele celor ce-si doresc performata pe circuit.

 

Pasul urmator in evolutie a fost X-ring-ul. De data aceasta ringul de cauciuc avan sectiunea, evident, in forma de X. Statisticile spun ca acest ring are un coeficient de frecare mai mic decat O-ringuri [acestea nu sunt presate contra zalele lantului ci adera la acestea datorita lubrifiantului, "sigiland" in 2 puncte fata de unul singur la oring] si mai are avantajul retinerii si eliberari treptate a lubrifiantului datorita formei cea ce ii prelungeste viata tinand mizeria departte de lant mai bine decat Oringurile. Dezavantaje cunoscute sunt, pretul mai mare de productie de aici si costurile la detaliu.

 

Sa-l stapanesti sanatos lantul, e scula. Sa-l ungi si cureti periodic si ar trebui sa te tina mult si bine.

Aici un link cu info interesante despre marci de lanturi: http://www.quality-cycle.com/truth_about_motorcycle_chains.htm

Si de la RK Japan: http://www.rk-japan.co.jp/global/chain/chain_application.pdf

 

@Banditrider:

"Si inca ceva, ca sa schimbi filtrul de aer cu unul K&N, ce implica asta ?

Doar reglarea carburatiei, sau mai trebuie facut ceva ?

Care sunt avantajele/dezavantajele unui asemenea filtru ?

Se merita investitia ? "

 

Nici eu nu recomand filtrele gen K&N. Dar discutia e lunga si interminabila. Am vrut sa fac si eu aceasta schimbare si am tot cautat niste argumente puternice pe net, pe la niscai amici motociclisti non-romani, pe la mecanici si pe la amatorii de circuit. Concluzia mea a fost: nu K&N, da filtru Hartie.

 

Eu merg zilnic in Buc., oras mizer si plin de praf. Filtrul K&N are avantajul unui debit de aer mai mare dar asta in conditi racing / strazi curate occidentale. Filtrul de hartie are debitul mai mic dar retine muuult mai bine mizeria si ma refer la particule fine.

 

Filtru ce foloseste ulei sprayat trebui verificat si intretinut periodic. Spalat si uns, o operatiune ce dureaza ceva timp si costa. Daca de lene sau din lipsa de timp amani acest proces, nu faci decat sa maresti cantitatea de microparticule ce intra in motor. Ai, n-ai chef tre s-o faci... si crede-ma ca eu sunt satul, am avut KTM cu filtru de burete si saptamanal spalam lant si filtru de are.

 

Daca schimbi filtru stock si pui unul cu un debit mai mare, teoretic trebuie sa faci un rejeting. Tin minte de la KTM ca mi-am marit jiglerul pentru ca altfel vei avea un amestec mai sarac. pe langa asta se mai poate regla intr-o oarecare masura din surubul de amestec aer-benzina. Dar sigur, schimbarea filtrul de aer, nu-i mare branza fara rejeting si schimbarea galeriilor de evacuare si a finalei.

 

Cum spunea cineva mai sus, nu-s multi cai ascunsi prin motor, asa cum vor producatorii de aftermarket sa credeti ci mai degraba e vorba de modificare felului cum motorul livreaza acesti cai putere. La ce turatii, cat de repede, etc... sunt elementele cu care inginerii si mecanicii pilotilor de cursa jongleaza, functie de circuit, conditii de pista, etc.

 

Cam atat. Beam o bere si ma mancau degetele. Este parerea mea si poate fi contrazisa de oricine doreste, cu contraargumente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam atat. Beam o bere si ma mancau degetele. Este parerea mea si poate fi contrazisa de oricine doreste, cu contraargumente.

 

Se pare ca nu poate fi contrazisa parerea ta, nici cu si nici fara argumente :D

 

intr-o alta ordine de idei, mi-am curatat filtrul de aer (aspirat :D ) si pe cel de benzina (abia daca am gasit 3 "scame", deci era foarte curat) sambata. Nenororcul a fost ca la demontare am constatat cu stupoare ca una din urechiusele care tin carena laterala (cea care se prinde pe de-asupra cu suruburi de plastic, peste baterie) e rupta sau aproape rupta (se tinea intr-un fir de par). Asa ca mi-am dedicat 2 ore pentru reparatie: poxipol + 2 lamele metalice pentru intarire.

 

PS: asta a fost din ciclul ce-am mai facut la motocicleta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu recomand filtrele gen K&N. Dar discutia e lunga si interminabila. Am vrut sa fac si eu aceasta schimbare si am tot cautat niste argumente puternice pe net, pe la niscai amici motociclisti non-romani, pe la mecanici si pe la amatorii de circuit. Concluzia mea a fost: nu K&N, da filtru Hartie.

 

Eu merg zilnic in Buc., oras mizer si plin de praf. Filtrul K&N are avantajul unui debit de aer mai mare dar asta in conditi racing / strazi curate occidentale. Filtrul de hartie are debitul mai mic dar retine muuult mai bine mizeria si ma refer la particule fine.

 

Pai eu cautam un motiv plauzibil, pt. a schimba filtrul original cu unul after market..

Concluzia mea este ca nu are rost un filtru sport pe un naked..Nu este motocicleta de viteza, iar cu stage kit, nu pare sa renteze, mai ales pe un motor de 600..

 

Azi am schimbat kitul de lant..pinionul vechi, prezinta ceva mai multa uzura decat foaia..

Am probat kitul de lant, iar sunetul acela de "harjait" in treptele 1 si 2, a disparut..(banuiesc ca harjaia si in restul treptelor, dar nu auzeam eu)

Acum mi se pare ciudat, ba chiar un motiv de ingrijorare(nu intrebati de ce, ca nu stiu nici eu) ca nu se mai aude acel harjait..

Parca ceva nu mai este normal, parca e linistea de dinaintea furtunii..

 

-Si ca tot veni vorba de furtuna, m-a prins ploaia din cauza lui Cosmin, dar nu ma lasa el la greu :friends:

glumesc :crack:

 

ps. o poza cu vechiul kit:

30052011711.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu cautam un motiv plauzibil, pt. a schimba filtrul original cu unul after market..

Concluzia mea este ca nu are rost un filtru sport pe un naked..Nu este motocicleta de viteza, iar cu stage kit, nu pare sa renteze, mai ales pe un motor de 600..

 

-pune filtru kn ca il vei schimba peste 2-3 ani ,poate si mai mult si nu are absolut nici macar o treaba cu amestecul , carburi etc

eu am economisit foarte multi bani cu filtrul ala , a fost cea mai buna afacere , in ~ 25 mii km nu am schimbat niciodata filtru !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-pune filtru kn ca il vei schimba peste 2-3 ani ,poate si mai mult si nu are absolut nici macar o treaba cu amestecul , carburi etc

eu am economisit foarte multi bani cu filtrul ala , a fost cea mai buna afacere , in ~ 25 mii km nu am schimbat niciodata filtru !

e bine ca e argumentata parerea.

 

daca merge nu inseamna ca e si OK. vezi ce scria mai acum ceva vreme Alin despre toba aftermarket.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-pune filtru kn ca il vei schimba peste 2-3 ani ,poate si mai mult si nu are absolut nici macar o treaba cu amestecul , carburi etc

eu am economisit foarte multi bani cu filtrul ala , a fost cea mai buna afacere , in ~ 25 mii km nu am schimbat niciodata filtru !

 

 

Apropo de asta trebuie sa imi cumpar kit d-ala de curatare/ungere filtru. Stie careva ceva ieftin? Daca e scump s-ar putea sa ma intorc la filtrul stock. Mie imi place ca se aude parca un pic mai infundat cu filtrul sport.

 

Asta e o discutie care ar trebui sa nu ia amploare ca la ultima cu filtre sport si stage kit s-au cam aprins spiritele :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20w-50 NU respecta in veci specificatiile din manual! 10w-50 sunt de-acord cu el, dar 20w-50?? NO WAY!

 

Salut Macke.. Scuze pentru raspunsul intarziat , citeam un alt manual si am dat peste chestia asta. dupa care m-am dus la ala de 600 95-99 si am gasit aceeasi chestie.

 

 

 

 

post-46846-0-51527900-1306849946_thumb.jpg

 

:bigstar:

 

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, insa prevederea se aplica daca 10w-40 nu este "disponibil". Asa pot cita si eu din manual ca daca faci testul de presiune la ulei si iese anormal, una din cauze este ulei de alta vascozitate decat cea recomandata :D.

 

In sfarsit, tu stii mai bine, motorul tau...eu nu as fi pus 20, cel mult 15! Gandeste-te ca la motoarele de generatie noua se pune 10w-50 sau 10w-60 .. poate 0w-60 sau 5w-60, insa nu 20w!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am reparat filetul de la oglinda originala..Am demontat oglinzile provizorii si am revenit la oglinzile stok..

Pot sa spun, ca fara oglinzi, banditul arata foarte hot :bigstar:

Asta este tot din ciclul "ce am mai facut la mobra mea"

 

Si mai am o dedicatie, pentru toti cei ce au fost surprinsi de ploaie, zilele astea:

Poate daca ploaia.. :friends:

 

Azi m-a prins ploaia si m-a facut ciuciulete, dar asta dupa ce am stat intr-o scara de bloc vreo 15 minute, timp in care am asteptat sa se opreasca..

31052011712.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de asta trebuie sa imi cumpar kit d-ala de curatare/ungere filtru. Stie careva ceva ieftin? Daca e scump s-ar putea sa ma intorc la filtrul stock. Mie imi place ca se aude parca un pic mai infundat cu filtrul sport.

 

 

ce kit de curatare , eu il stalam cu sapun lichid :grinbandit:

mie nu mi se pare ca are alt sunet cu filtru sport, cand am pus eu filtru tare dezamagit am fost ca nici sunetul nu s a modificat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce kit de curatare , eu il stalam cu sapun lichid :grinbandit:

mie nu mi se pare ca are alt sunet cu filtru sport, cand am pus eu filtru tare dezamagit am fost ca nici sunetul nu s a modificat :D

inca o dovata ca esti maiastru in ce faci....

daca chiar nu vrei sa-ti iei kit original poti sa iei un degresant de lant si ulei de filtru nu sunt o avere...40-60ron max

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la evribadi.

In ultimele luni, motorul meu e inceput sa vobleze urat in frana de motor, odata ce ajungea sa scada sub cca 3000 de ture, insa doar daca luam ambele maini de pe ghidon. In timp, le-am luat prin eliminare, astfel: cauciucul fata l-am echilibrat...tot asa facea. Am crezut ca e rupt cordul metalic in el (fiind second), l-am schimbat cu unul aproape nou, l-am echilibrat si pe asta.....tot asa. Ieri am fost la un amic sa ii dam de cap problemei. Am reglat suspensia spate deoarece nu revenea calumea si mi l-a si intarit asta pe 6 din 7 de acuma cand conduc singur parca sunt la etajul 4 si de dat inapoi motorul....p.la, o sa il inmoi o tura. Rezultatul acelasi. Am desfacut jugul, ne-am uitat la rulmenti, sunt in stare brici, unsi, fara joc etc. Le-am completat vaselina (am pierdut o bila pe care am gasit-o dupa cam 20 de minute :rusinica: ), l-am pus pe-olalta ....vobleaza la fel. Am lasat fata 5 mm din jug.....vobleaza.

Am scris mult, insa am vrut sa vedeti un lucru. Era mai demult o discutie legata de voblaje. Ca de la cauciuc, ca de la top case, ca de la roata nealiniata, foarte corect, toate astea pot fi cauze ale voblajului. Insa de multe ori cauza sau rezolvarea este chiar in fata noastra dar nu o vedem de ochi.

Cauza voblajului meu sunt taman capetele de ghidon pe care le schimbasem acu cateva luni deoarece cele originale aratau naspa, cele noi fiind mai usoare.

Nu imi pare rau ca am stat degeaba o dupamasa, macar sunt linistit ca rulmentii sunt in regula si am suspensia mai ferma acum.

 

L.E. Scriam mai sus ca vobleaza in frana de motor, ei bine, la liber nu am incercat, nu merg cu el scos din viteza, desi avand in vedere cauza, sigur face la fel.

 

@Macke.....la intrunirea din we trecut au fost ceva animale de motoare din Bacau, Busa noua, Pan European relativ nou, ceva GS nout, aveti ceva pe acolo

Sanatate la toti

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am reparat filetul de la oglinda originala..Am demontat oglinzile provizorii si am revenit la oglinzile stok..

Pot sa spun, ca fara oglinzi, banditul arata foarte hot :bigstar:

Asta este tot din ciclul "ce am mai facut la mobra mea"

 

Si mai am o dedicatie, pentru toti cei ce au fost surprinsi de ploaie, zilele astea:

Poate daca ploaia.. :friends:

 

Azi m-a prins ploaia si m-a facut ciuciulete, dar asta dupa ce am stat intr-o scara de bloc vreo 15 minute, timp in care am asteptat sa se opreasca..

31052011712.jpg

salut.de unde ai cumparat toba leo? ai cumparat-o cu tot cu teava care vine conectata la galeii sau ai realizat-o dupa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uia, stie vreunul daca e OK sau nu la ITP cu turometru aftermarket? ca sa stiu daca pot sa vind ceasurile.

 

 

Mie mi-a pus-o pe standul ala care verifica franele si gata. Acu sper sa nu ai tu noroc de o starie de ITP care sa iti verifice si cifra octanica din benzina, dar in principiu n-ar trebui sa fie stres.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauza voblajului meu sunt taman capetele de ghidon pe care le schimbasem acu cateva luni deoarece cele originale aratau naspa, cele noi fiind mai usoare.

 

Cum asa, ce se intampla? Si cum ti-ai dat seama ca-i de la capetele de ghidon... n-ai detaliat ce era mai important1 :)

 

Azi mi-a sosit bugspoilerul: http://www.ricambiweiss.de/product_info.php/info/p449_DR409-BUGSPOILER-BANDIT-SUZUKI-GFK-GSF-650.html/XTCsid/vlr1eqov4d9jgcd89rbugo4jb0

Arata bine. AStept uikendul, sa-l iau pe farte-miu si sa vedem cum il montam. Tre sa decupez loc pentru crashpadurile de la puig.

Editat de Vulturul Cu Dinti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune poze....

Cat te-a costat cu tot cu transport? (Am vazut ca pe site este 39E.) In cat timp a venit?

Cu cat coboara garda la sol?

L-ai vopsit?

Te rog mult, daca inca nu l-ai montat fa o poza inainte si una dupa montare din lateral, sa vedem cum scade garda la sol...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropos de garda la sol, cea mai cretina faza pe anu' asta, intimplata acuma citeva saptamini.

dau sa cobor o bordura care parea destul de joasa, o cobor cu roata fata da' aud un tronc, zic ca na, am dat cu bug spoileru', asta e, da-i inainte, da' nik, nu vroia. bordura avea un cioc si se fixase spoilerul in ea. m-am dat jos tinind-o in acelasi timp sa nu cada (nu aveam cum sa pun cricu din cauza pozitiei), si am tras-o indarat cite putin. si asa l-am julit. Romania.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...