gn77b Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 mi se par moka, un LSL care pin'la urma urmei tot o teava de aluminiu e costa dublu. da' na, compari eticheta made in Italy cu made in Germany? LOL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 Buna asta cu bandit cica navea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 b xx SGN - care esti? mi se rupea inima ieri cand te-am vazut pe rapaiala aia pe dn 1. sper ca ai ajun cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 iaca ce mai cugetam. va povesteam ca tot am niste trancaneli la fata. m-am convins ca de la jug nu e, de la rulmentii rotii nu e. am un joc la etrieri (jumatatea flotanta) da' nu eram convins ca aia e. in schimb exista un joc foarte mic dar evident la pistonul furcii in jambe, cum le zic unii. banuiesc ca sint uzate bucsele. pesa este asta: http://www.cmsnl.com/products/piston_5112126e10/ costa numai 37 euro doua dar ma gindesc daca o fi doar bucsa aia uzata sau poate sa fie si jamba (cilindrul amortizorului). are cineva idee daca se uzeaza si jamba? PS: unii pot privi ce scriu eu mai sus ca un pretext lame pentru a-mi pune USD. nu spun ca ar gresi in totalitate, pentru ca sint un mincinos si neserios cind zic ca nu mai bag ever bani in motor dar in acelasi timp am auzit ca la ITP in ultima vreme se uita la jocurile de la fatza. Calin, de unde stii tu ca e joc? ai scos telescopaele din juguri ? Altfel nu cred ca poti sa-ti dai seama, daca sunt montate ... cum ai verificat? Trebuie sa scoti telescoapele, scoti arcul sau distantierul (sa nu mai fie amortizorul in tensiune) si apoi prinzi jamba in menghina (de partea unde vin etrierii) si misti de tub in laterale ... Cuzinetii aia din link sunt nr. 12? de aici ? http://www.cheapcycleparts.com/model_years/4133-suzuki-2001-bandit-gsf600s/assemblies/125412 Cred ca iti trebuie si nr.3 daca ai joc. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 da, cred ca ai dreptate cu piesa nr. 3. mi-am dat seama asa: apuc de pistoanele amortizoarelor (cu roata fata scoasa) si trag in toate felurile de ele, nu simt absolut nici un joc. apuc de jambe si jocul e evident. sa zicem ca unii ar putea circoti ca fiind pirghia mai mare cind apuc de jos se simte mai mult un eventual joc in rulmentii de jug, dar chiar si asa tot ar trebui sa se simta cit de cit cind apuc de piston. adica prind de piston fix la marginea de linga jamba -> nimic iar cind apuc 4 cm mai jos de jamba deja e ditai jocul? hmm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 da, cred ca ai dreptate cu piesa nr. 3. mi-am dat seama asa: apuc de pistoanele amortizoarelor (cu roata fata scoasa) si trag in toate felurile de ele, nu simt absolut nici un joc. apuc de jambe si jocul e evident. sa zicem ca unii ar putea circoti ca fiind pirghia mai mare cind apuc de jos se simte mai mult un eventual joc in rulmentii de jug, dar chiar si asa tot ar trebui sa se simta cit de cit cind apuc de piston. adica prind de piston fix la marginea de linga jamba -> nimic iar cind apuc 4 cm mai jos de jamba deja e ditai jocul? hmm... Da ... e clar ca sunt cuzinetii de sus si jos (3 si 12) Dar ... zgomot n-ar fi trebuit sa auzi ... pentru ca uleiul ar trebui sa amortizeze destul de mult lovirea de fier/fier ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 (editat) da' intrebarea mea e: oare scap de jocul ala doar schimbind cuzinetii? ca ar trebui sa fie ca la cilindru-segmenti - se uzeaza in ambele parti. Editat Iunie 13, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Vreau si eu niste sfaturi de la cei ce au schimbat ghidonul stock de pe kult, cu unul enduro.. dimensiuni, sau alte criterii dupa care sa ma iau, in alegerea unui astfel de ghidon.. Eu personal as opta pt. exemplarul al 2-lea din link, voi ce spuneti ?(evident pe alta culoare) Eu personal am pus un LSL Chrom si sunt multumit de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 de curiozitate, care-i faza cu semnatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 (editat) Calin ... cuzinetii, dupa mintea mea, ar trebui sa fie facuti special sa cedeze ... Deobicei iti dai seama dupa culoarea uleiului din furca ... si dupa depunerile din ulei. Daca gasesti uleiul ca fiind tulbure si cu depuneri de grafit, e clar ca doar cuzinetii s-au cam dus ... cuzinetul de sus ramane fix in buza jambei, sub simering, deci singurele urme, pot fi pe tubul amortizorului ... care se prezinta sub forma unor mici zgarieturi longitudinale, dar daca nu sunt adanci, n-ai treaba cu ele ... Simeringul de jos, e prins pe tub, si culiseaza doar in jamba ... ala ar putea manca interiorul jambei, care e din aluminiu frezat ... dar ma cam indoiesc ... Cuzinetii sunt fabricati prin sinterizare din mai multe elemente chimice (metale neferoase/nemetale) Ar trebui sa n-ai probleme cu interiorul jambei ... dar evident, nu-ti pot garanta. Eu zic sa le desfaci cand ai timp, nu dureaza mai mult de 30 minute sa le scoti din jug si sa le desfaci in bucati. Spala-le bine cu benzina, si inspecteaza cuzinetii 3 si 12 ... E normal sa aibe diferente de culoare pe acelasi cuzinet, dar nu e normal sa fie ovali sau cu urme grave de zgarieturi. Banuiesc ca ai un subler, prinde un cuzinet in subler si fa o tura completa (fara sa-l zgarii in subler) si vezi daca sunt diferente in grosimea lui. Bafta. P.S. semnatura cui ? ... Editat Iunie 14, 2011 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 salut. vreau sa imi dau comanda de mansoane. ce diametru are ghidonu ? nu am mobra pe la indemana sa masor. mersic ps. eu am ceva poze cu amortizoarele disfacute daca ajuta.. da calitatea nu e una tocmai buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 `Baieti , care stie/are/poate sa-mi faca lipeala la un amortizor spate de b12 kult ? Trebuie sa schimb lantu si e pacat daca nu schimb si amortizorul inainte ! Egay ma depaseste, am cautat dar nu prea gasesc ceva aproape. eftin nu nebunii de aftermarket ca nu vreau sa dau un sfert de motor pe un amortizor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ush Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 salut. vreau sa imi dau comanda de mansoane. ce diametru are ghidonu ? nu am mobra pe la indemana sa masor. mersic 22', dimensiunea standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 @Nerv: oi vedea cind o sa scot cuzitetii aia, acuma n-am chef. daca ma gindesc mai bine nici nush daca fac treaba asta pina la sfirsitu' sezonului. btw cine are o fatza completa de GSXR cu USD? @ARW: o sa vezi ca sa gasesti un amortizor e mult mai greu decit iti imaginezi. been there, done that. Banditii de 12 sint rari la noi, dapai sa mai si gasesti unu' la dezmembrari. fara egay nu scapi. ma refeream la semnatura lu' Red Bandit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Eu personal am pus un LSL Chrom si sunt multumit de el Nu e ceea ce-mi doresc eu..Adica vreau sa-mi incante si ochiul, iar eu am gusturile mele.. Imi place mai mult cel de enduro, dar sa aiba si "hose clamps" ca nu stiu ce denumire are..(tija aia optionala cu doua cleme) Dar daca stau sa ma gandesc mai bine, nu stiu daca are loc tija aia, din cauza prinderilor de ghidon.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 hose clamps inseamna cleme pt. furtunuri, tija aia care se cheama probabil tija inutila care arata interesant (am si eu) o poti cumpara separat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Salutare, Are cineva de vanzare o codita de POP ? Am gasit la un baiat din Timisoara dar arata destul de rau. N-am cazut...doar s-a crapat destul de rau din cauze necunoscute. Apropo, cineva pe la pietroiul cracanat astazi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Salutare tuturor Banditzilor! Am nevoie de ajutorul vostru! la banditul meu din 2001 am telescopul fata stanga busit si am nevoie de un burduf second.Cod XA661 L K am sa atasez niste foto. Daca are careva , un telescop lovit la partea de sus si are disponibil burduful... 0749872622 Nicu Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Nu e ceea ce-mi doresc eu..Adica vreau sa-mi incante si ochiul, iar eu am gusturile mele.. Imi place mai mult cel de enduro, dar sa aiba si "hose clamps" ca nu stiu ce denumire are..(tija aia optionala cu doua cleme) Dar daca stau sa ma gandesc mai bine, nu stiu daca are loc tija aia, din cauza prinderilor de ghidon.. Ghidon dintr-asta mi-am pus la Dakar, ca doar este enduro, nu ? Nu vad legatura unui ghidon pentru enduro pe Bandit. Daca tot iti place asa de mult, schimba motocicleta cu o enduroaica. Rolul acelei bare (peste care se pune o prorectie soft) este (din proiectare) sa te protejeze la impactul cu jugul sau ghidonul pe teren accidentat, unde furca fata are o oscilatie pe verticala foarte mare (la enduro, repet). La street este pur de decor, inutila si pe deasupra inestetica , dar gusturile nu se discuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Ghidon dintr-asta mi-am pus la Dakar, ca doar este enduro, nu ? Nu vad legatura unui ghidon pentru enduro pe Bandit. Daca tot iti place asa de mult, schimba motocicleta cu o enduroaica. Rolul acelei bare (peste care se pune o prorectie soft) este (din proiectare) sa te protejeze la impactul cu jugul sau ghidonul pe teren accidentat, unde furca fata are o oscilatie pe verticala foarte mare (la enduro, repet). La street este pur de decor, inutila si pe deasupra inestetica , dar gusturile nu se discuta. pai cum adica, zici ca-i inestetica si apoi zici ca nu se discuta? pai e sau nu e inestetica? inestetice-s jantele polishate, ca sa nu zic altfel, da nu se discuta Salutare tuturor Banditzilor! Am nevoie de ajutorul vostru! la banditul meu din 2001 am telescopul fata stanga busit si am nevoie de un burduf second.Cod XA661 L K am sa atasez niste foto. Daca are careva , un telescop lovit la partea de sus si are disponibil burduful... 0749872622 Nicu Multumesc! eu nu-s convins ca a inteles careva ce ai nevoie. 1. codul ala nu e cod OEM Suzuki, nu cred ca are cineva ce sa faca cu el 2. ce burduf? burduf n-am vazut decit la enduro, te referi la aparatoare, piesa 22 http://www.cmsnl.com/suzuki-gsf600-s-bandit-2000-2003-usa_model16067/partslist/93703.html ? nu mai stiu ce i-a ramas si ce nu lui Vishco din fatza bulita da' da-i un MP, poate ai noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 (editat) din cate am inteles ii trebuie cilindrul telescopului(se vad defecte in poza), respectiv reperul nr 1 de pe cmsnl. Desi, presupun ca recomandat e sa iti schimbi toata suspensia. Nu vreau sa ma gandesc ce se intampla daca amortizoarele lucreaza diferit... dar fisura aia nu se poate repara ? Editat Iunie 15, 2011 de dark_lord86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 pai cum adica, zici ca-i inestetica si apoi zici ca nu se discuta? pai e sau nu e inestetica? inestetice-s jantele polishate, ca sa nu zic altfel, da nu se discuta eu nu-s convins ca a inteles careva ce ai nevoie. 1. codul ala nu e cod OEM Suzuki, nu cred ca are cineva ce sa faca cu el 2. ce burduf? burduf n-am vazut decit la enduro, te referi la aparatoare, piesa 22 http://www.cmsnl.com/suzuki-gsf600-s-bandit-2000-2003-usa_model16067/partslist/93703.html ? nu mai stiu ce i-a ramas si ce nu lui Vishco din fatza bulita da' da-i un MP, poate ai noroc. nu stiu exact cum se numeste, dar din schitele de pe cmsnl este vorba despre reperul nr.2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Ghidon dintr-asta mi-am pus la Dakar, ca doar este enduro, nu ? Nu vad legatura unui ghidon pentru enduro pe Bandit. Daca tot iti place asa de mult, schimba motocicleta cu o enduroaica. Rolul acelei bare (peste care se pune o prorectie soft) este (din proiectare) sa te protejeze la impactul cu jugul sau ghidonul pe teren accidentat, unde furca fata are o oscilatie pe verticala foarte mare (la enduro, repet). La street este pur de decor, inutila si pe deasupra inestetica , dar gusturile nu se discuta. Dupa cum spuneam, toti avem gusturi diferite..Imi place ghidonul enduro, nu ma intereseaza daca sunt singurul cu acest gust, sau daca mai sunt inca 1000 ca mine.. Daca ne-ar placea tuturor aceleasi lucruri, nu ar mai exista diferente intre mobre, nu ? Toate ar fi identice.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Daca ne-ar placea tuturor aceleasi lucruri, nu ar mai exista diferente intre mobre, nu ? Toate ar fi identice.. mai mult, daca n-ar exista si oameni valorosi ca noi toate motoarele ar fi CBR-uri F3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 mai mult, daca n-ar exista si oameni valorosi ca noi toate motoarele ar fi CBR-uri F3 ASTA-I TARE ! I-am ciuruit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.