RvsS Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 mianmar23 - felicitari, arata foarte bine! MotoRocker - in topcase-ul meu Givi era un manual care spunea sa nu il incarc cu mai mult de 5-6 kg si sa nu merg peste 130 km/h. Nu as putea spune ca am respectat aceste instructiuni, insa nu au fost probleme. In general, daca pui haine in topcase nu greutatea va fi problema, ci impachetarea astfel incat sa intre. Recomand Givi pentru ca a trecut prin multe si nu s-a stricat nimic la mecanismul de inchidere. Nu as lasa castile in topcase in nicio tara pe care as vizita-o, n-am incredere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 A se curata din cand in cand capacul de la pinion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 tipic, asa arata si la mine cind l-am desfacut prima data. arw-ule, ai aprins imi mine asa o dorinta de B12, chiar de Evo S. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea2008@yahoo.com Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 caut o scarita stanga ,pasager pt un 1250 originala si o oglinda stanga tot originala daca stie cineva ...pm . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 arw, n-ai povestit inca de unde si cit. si bineinteles de unde ai avut banii. joking dar m-ar interesa cit a costat, daca e din ro etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 Calin - partea tare e ca un evo e destul de ieftin pe langa un neo + conform mai multor oameni -"there's nothing up there for the b12.5" cu referire la puterea mai mare a b12-ului in turatii mai mari decat b12.5. Pana si in teste b12 e mai rapid cu putin decat b12.5. Eu ma gandesc ca daca il vinzi pe al tau acum , mai pui 1000 si iti iei un evo 2002. Acum m-a costat 4800 , plusurile fiind urmatoare- k8, toba costa vro 400 , undertray-u vro 100 , si racku vro 100, alarma, si neste furtunase de frana metalizate care nu stiu cat costa + 20000 km pe bord. Minusuri - discuri de frana cu buza mica- cumva normal pentru ca vezi cateva virgule mai incolo si placute sinterizate din fabrica, lant foarte intins, cauciuc fata dus. Conform uzurii cauciucului, discurilor si lantului- gagiĂź s-a plimbat extrem de mult pe curbe .. numai pe curbe si a si schimbat uleiu putin mai rar - are fereastra de verificare a uleiului putin inchisa la culoare, dar o rezolv cu o schimbare la 2500 de km a uleiului. Pana acum mecanicii la care am fost au zis ca e ok, numai ca ar trebui sa verific si supapele .. asta ca final check. Italia. Si cu injectie si cu carburatie , amandoua au +urile si -urile lor, io l-am luat pe asta pentru ABS si pentru a 6-a viteza desi exista si ABS pentru varianta ailalta dar nu am gasit. Si am zis .. what the hell. Se gasesc si la 3500 in italia dar se vand ca painea calda... ca de fapt io il vroiam pe unu de 3500 pe care il vazusem dar era dus pana la momentul in care eu am putut sa il cumpar. O sa pun in curand un filmulet cu toba sa vedeti cum se aude. Toate bune baieti. Ahh .,. si cand curatati capacul ala , verificati si starea clemei in care se prinde cablul de ambreiaj pentru ca dupa patiti ca mine si ramaneti pe undeva d-a-n pulea. Am schimbat si cablul de ambreiaj la b6, si avea cablul original pe el ....Nu sunt sigur de ce .. dar mi s-a parut foarte interesant ca era mai gros decat cablurile de schimb pe care le luam noi. 53000 de km are banditul ala si inca merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 si pentru a 6-a viteza desi exista kult si pop nu au cate 6 viteze ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 kult si pop nu au cate 6 viteze ?? Nu. . Eu ma gandesc ca daca il vinzi pe al tau acum , mai pui 1000 si iti iei un evo 2002. Din 2002 e POP nu evo. Daca motorul tau ( minunat de altfel) are km reali ( si la pretul lui sper ca e asa), eu unu nu cred ca tre sa umbli la supape. Nici daca l-a condus cel mai antitalent posesor de permis. Sa te bucuri de el fara evenimente naspa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 Domnilor...a venit vremea. /index.php?/topic/665417-suzuki-gsf-600-bandit/ Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 (editat) Daca as mai vrea b6 , in momentul asta ti l-as lua. Sa te vedem in curand din nou fericit. Scuze .. forgot about pop deci pop iti iei nu evo... totusi b12. Si pop-ul ala arata mult mai bine alive decat in poze... muuuult mai bine. M-o prins furtunica asta de Bucuresti. Am facut cateva perdele/uri de apa si am trecut prin ele.. ca sa nu mai spun ca aveam viziera ridicata (can't see shit with it pe apa) si am facut o spalatura pe obrajori de toata frumusetea .Partea cea mai naspa este ca camera s-a oprit din filmat ca nu mai avea baterie exact la intrare in bucuresti cand a inceput distractia. ... God damn it. got nothing to show. Editat Iulie 17, 2011 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 Macke, ce-ti iei, Avensis sau B12? din nou, nu m-am putut abtine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Raman fidel marcii, atat la masina cat si la motor, deci..Ford&Suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Macke> imi pace cum gandesti... Ford@Suzuki Si eu am facut aceleasi alegeri... si sunt foarte multumit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 deci? B12? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Vedem...greu de spus acum. Nici la un B6,5 nu spun BA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 e, hai ca nu-l vinzi tu fara sa stii ce vrei sa iei. si nici nu cred ca dai 600 pe 650 te-am prins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 kult si pop nu au cate 6 viteze ?? Kult 12 ai POP 12 au doar 5 viteze. ca la cioapere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 si B6 Kult/Pop au 6, ca sa fie clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 salutare, am o problema: am schimbat placutele de frana de pe fata (cele originale au tinut 21.000km!!!). am pus ferodo paltinum. sunt multumit deocamdata... ca observatie fac un zgomot la franare, nu scartiit ci mai degraba un barait regulat (probabil dat de gaurile de aerisire din discuri) acum problema: se incalzeste foarte tare discul din dreapta! chiar daca nu franez fata (am incercat experimental drumuri doar cu frana spate) ceva idei? sa scot placutele si sa mai curat pistonasele sau sa mai fac niste km sa se "aseze"? mutumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 ceva idei? sa scot placutele si sa mai curat pistonasele sau sa mai fac niste km sa se "aseze"? mutumesc. Parca e semn de pistonase blocate. M-am dus joia trecuta sa-mi fac itp-ul si surpriza.Prostii aia de la rar mi-au gresit prima cifra de la seria motorului,in loc de 1 au pus T.Mi-am facut programare la rar sa-mi corecteze in CIV,m-am dus dupa aia la ipt si cica sa vin a doua zi ca n-au modificat inca baza de data. Deci de abia azi am reusit sa fac itp-ul.Pentru cine intereseaza am facut la Adi-star sub pod Fundeni - 80 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 650-ul nu are etriere flotante? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 a fost discutia mai demult cu Dan_06 (Evo). am gasit: /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=612742 dupa suruboaiele alea par f ficsi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 daca sunt ficsi, atunci pistonase blocate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Plecare pe TransAlpin Simbata 23.07.2011 din Bucuresti Cine este interesat astept PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 650-ul nu are etriere flotante? mai, etrierele pe fata sunt fixe (pe spate a ramas mobil) adica sunt cate 4 pistonase pe fiecare disc. ciudat este ca toate pistonasele se misca foarte usor, i-am inpins inapoi foarte usor (bineinteles dupa ce i-am curatat cu o periutade dinti) deci ... alte idei? ps: oricum eu nu-mi prea explic cum se retrag placutele de pe discuri dupa ce nu mai franezi...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.