Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

mianmar23 - felicitari, arata foarte bine!

MotoRocker - in topcase-ul meu Givi era un manual care spunea sa nu il incarc cu mai mult de 5-6 kg si sa nu merg peste 130 km/h. Nu as putea spune ca am respectat aceste instructiuni, insa nu au fost probleme. In general, daca pui haine in topcase nu greutatea va fi problema, ci impachetarea astfel incat sa intre. Recomand Givi pentru ca a trecut prin multe si nu s-a stricat nimic la mecanismul de inchidere. Nu as lasa castile in topcase in nicio tara pe care as vizita-o, n-am incredere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Calin - partea tare e ca un evo e destul de ieftin pe langa un neo + conform mai multor oameni -"there's nothing up there for the b12.5" cu referire la puterea mai mare a b12-ului in turatii mai mari decat b12.5. Pana si in teste b12 e mai rapid cu putin decat b12.5. Eu ma gandesc ca daca il vinzi pe al tau acum , mai pui 1000 si iti iei un evo 2002.

 

Acum m-a costat 4800 , plusurile fiind urmatoare- k8, toba costa vro 400 , undertray-u vro 100 , si racku vro 100, alarma, si neste furtunase de frana metalizate care nu stiu cat costa + 20000 km pe bord. Minusuri - discuri de frana cu buza mica- cumva normal pentru ca vezi cateva virgule mai incolo si placute sinterizate din fabrica, lant foarte intins, cauciuc fata dus. Conform uzurii cauciucului, discurilor si lantului- gagiĂź s-a plimbat extrem de mult pe curbe .. numai pe curbe si a si schimbat uleiu putin mai rar - are fereastra de verificare a uleiului putin inchisa la culoare, dar o rezolv cu o schimbare la 2500 de km a uleiului. Pana acum mecanicii la care am fost au zis ca e ok, numai ca ar trebui sa verific si supapele .. asta ca final check. Italia.

 

Si cu injectie si cu carburatie , amandoua au +urile si -urile lor, io l-am luat pe asta pentru ABS si pentru a 6-a viteza desi exista si ABS pentru varianta ailalta dar nu am gasit. Si am zis .. what the hell.

 

Se gasesc si la 3500 in italia dar se vand ca painea calda... ca de fapt io il vroiam pe unu de 3500 pe care il vazusem dar era dus pana la momentul in care eu am putut sa il cumpar.

 

O sa pun in curand un filmulet cu toba sa vedeti cum se aude.

 

 

 

 

Toate bune baieti.

 

 

 

Ahh .,. si cand curatati capacul ala , verificati si starea clemei in care se prinde cablul de ambreiaj pentru ca dupa patiti ca mine si ramaneti pe undeva d-a-n pulea. Am schimbat si cablul de ambreiaj la b6, si avea cablul original pe el ....Nu sunt sigur de ce .. dar mi s-a parut foarte interesant ca era mai gros decat cablurile de schimb pe care le luam noi. 53000 de km are banditul ala si inca merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kult si pop nu au cate 6 viteze ??

Nu.

 

. Eu ma gandesc ca daca il vinzi pe al tau acum , mai pui 1000 si iti iei un evo 2002.

 

 

Din 2002 e POP nu evo. Daca motorul tau ( minunat de altfel) are km reali ( si la pretul lui sper ca e asa), eu unu nu cred ca tre sa umbli la supape. Nici daca l-a condus cel mai antitalent posesor de permis.

Sa te bucuri de el fara evenimente naspa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca as mai vrea b6 , in momentul asta ti l-as lua.

 

Sa te vedem in curand din nou fericit.

 

Scuze .. forgot about pop deci pop iti iei nu evo... totusi b12. Si pop-ul ala arata mult mai bine alive decat in poze... muuuult mai bine.

 

M-o prins furtunica asta de Bucuresti. Am facut cateva perdele/uri de apa si am trecut prin ele.. ca sa nu mai spun ca aveam viziera ridicata (can't see shit with it pe apa) si am facut o spalatura pe obrajori de toata frumusetea .Partea cea mai naspa este ca camera s-a oprit din filmat ca nu mai avea baterie exact la intrare in bucuresti cand a inceput distractia. ... God damn it. :angryfire: got nothing to show.

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

am o problema: am schimbat placutele de frana de pe fata (cele originale au tinut 21.000km!!!). am pus ferodo paltinum. sunt multumit deocamdata... ca observatie fac un zgomot la franare, nu scartiit ci mai degraba un barait regulat (probabil dat de gaurile de aerisire din discuri)

acum problema: se incalzeste foarte tare discul din dreapta! chiar daca nu franez fata (am incercat experimental drumuri doar cu frana spate)

ceva idei? sa scot placutele si sa mai curat pistonasele sau sa mai fac niste km sa se "aseze"?

 

mutumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceva idei? sa scot placutele si sa mai curat pistonasele sau sa mai fac niste km sa se "aseze"?

 

mutumesc.

 

Parca e semn de pistonase blocate.

 

 

M-am dus joia trecuta sa-mi fac itp-ul si surpriza.Prostii aia de la rar mi-au gresit prima cifra de la seria motorului,in loc de 1 au pus T.Mi-am facut programare la rar sa-mi corecteze in CIV,m-am dus dupa aia la ipt si cica sa vin a doua zi ca n-au modificat inca baza de data. :baldy: Deci de abia azi am reusit sa fac itp-ul.Pentru cine intereseaza am facut la Adi-star sub pod Fundeni - 80 ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a fost discutia mai demult cu Dan_06 (Evo).

 

am gasit: /index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=612742

 

dupa suruboaiele alea par f ficsi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

650-ul nu are etriere flotante? :D

 

mai, etrierele pe fata sunt fixe (pe spate a ramas mobil) adica sunt cate 4 pistonase pe fiecare disc. ciudat este ca toate pistonasele se misca foarte usor, i-am inpins inapoi foarte usor (bineinteles dupa ce i-am curatat cu o periutade dinti) :moto:

 

deci ... alte idei?

 

ps: oricum eu nu-mi prea explic cum se retrag placutele de pe discuri dupa ce nu mai franezi...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...