Macke Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Raman fidel marcii, atat la masina cat si la motor, deci..Ford&Suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Macke> imi pace cum gandesti... Ford@Suzuki Si eu am facut aceleasi alegeri... si sunt foarte multumit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 deci? B12? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Vedem...greu de spus acum. Nici la un B6,5 nu spun BA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 e, hai ca nu-l vinzi tu fara sa stii ce vrei sa iei. si nici nu cred ca dai 600 pe 650 te-am prins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 kult si pop nu au cate 6 viteze ?? Kult 12 ai POP 12 au doar 5 viteze. ca la cioapere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 si B6 Kult/Pop au 6, ca sa fie clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 salutare, am o problema: am schimbat placutele de frana de pe fata (cele originale au tinut 21.000km!!!). am pus ferodo paltinum. sunt multumit deocamdata... ca observatie fac un zgomot la franare, nu scartiit ci mai degraba un barait regulat (probabil dat de gaurile de aerisire din discuri) acum problema: se incalzeste foarte tare discul din dreapta! chiar daca nu franez fata (am incercat experimental drumuri doar cu frana spate) ceva idei? sa scot placutele si sa mai curat pistonasele sau sa mai fac niste km sa se "aseze"? mutumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 ceva idei? sa scot placutele si sa mai curat pistonasele sau sa mai fac niste km sa se "aseze"? mutumesc. Parca e semn de pistonase blocate. M-am dus joia trecuta sa-mi fac itp-ul si surpriza.Prostii aia de la rar mi-au gresit prima cifra de la seria motorului,in loc de 1 au pus T.Mi-am facut programare la rar sa-mi corecteze in CIV,m-am dus dupa aia la ipt si cica sa vin a doua zi ca n-au modificat inca baza de data. Deci de abia azi am reusit sa fac itp-ul.Pentru cine intereseaza am facut la Adi-star sub pod Fundeni - 80 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 650-ul nu are etriere flotante? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 a fost discutia mai demult cu Dan_06 (Evo). am gasit: /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=612742 dupa suruboaiele alea par f ficsi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 daca sunt ficsi, atunci pistonase blocate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Plecare pe TransAlpin Simbata 23.07.2011 din Bucuresti Cine este interesat astept PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 650-ul nu are etriere flotante? mai, etrierele pe fata sunt fixe (pe spate a ramas mobil) adica sunt cate 4 pistonase pe fiecare disc. ciudat este ca toate pistonasele se misca foarte usor, i-am inpins inapoi foarte usor (bineinteles dupa ce i-am curatat cu o periutade dinti) deci ... alte idei? ps: oricum eu nu-mi prea explic cum se retrag placutele de pe discuri dupa ce nu mai franezi...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 din cite stiu eu se retrag oleaca inapoi pistoanele, trase de garnituri care se deformeaza putin la impingere. chiar si juma' de mm e de-ajuns daca te gindesti. la Kult/Pop etrierul spate e fix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 maneta impinge lichid, care la retragerea ei (manetei) creeaza un mic "vid", ce trage inapoi lichidul si automat retrage pistonasele. toata manevra e de ordinul a maxim 1.5 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Last minute post. Tocmai am terminat bagajele, la ora 07:00 dimineata plec cu gajica la Viena, desi se anunta ditai furtunile, bine ca a fost canicula 3 saptamani. Vedem ce si cum, sper sa fie ok, o sa va scriu mai multe la intoarcere. Va salut si va scriu duminica seara. Sa fiti iubiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 (editat) drum bun Aline, sa faci poze eu anu' asta maxim la mare daca merg cu motoru', ca deh, am schimbat servul si doar o sapt de concediu pup. distreaza-te tu pt. mine Editat Iulie 20, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Last minute post. Tocmai am terminat bagajele, la ora 07:00 dimineata plec cu gajica la Viena, desi se anunta ditai furtunile, bine ca a fost canicula 3 saptamani. Vedem ce si cum, sper sa fie ok, o sa va scriu mai multe la intoarcere. Va salut si va scriu duminica seara. Sa fiti iubiti. Drumuri bune, asfalt curat si uscat. Asteptam poze/impresii la sfarsit. Nu stiu daca il stiti p-asta! Bandit rulz! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 (editat) Bandit rulz pana la un punct , dupa 150 incolo Honda xx -u ala face ravagii. Ma gandeam ori sa imi dau banditu b6, problema e ca nu are amortizorul foarte bun ( ai avut dreptate Caline .. greu se gaseste unul de b12 ) si kitu de lant mort. ori sa mai bag vro 300 de iuroi in el si sa il folosesc pentru training la viteze mici gen jaloane and stuff si poate si un wheelie ceva. Oricum mai mult de 1000 nu iau pe el in starea asta desi mecanic, motoru e super intretinut. Editat Iulie 22, 2011 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Bandit rulz pana la un punct , dupa 150 incolo Honda xx -u ala face ravagii. Ma gandeam ori sa imi dau banditu b6, problema e ca nu are amortizorul foarte bun ( ai avut dreptate Caline .. greu se gaseste unul de b12 ) si kitu de lant mort. ori sa mai bag vro 300 de iuroi in el si sa il folosesc pentru training la viteze mici gen jaloane and stuff si poate si un wheelie ceva. Oricum mai mult de 1000 nu iau pe el in starea asta desi mecanic, motoru e super intretinut. Pai e suficient pana la 150 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 (editat) LE: am citit gresit Editat Iulie 22, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Bandit rulz pana la un punct , dupa 150 incolo Honda xx -u ala face ravagii. Ma gandeam ori sa imi dau banditu b6, problema e ca nu are amortizorul foarte bun ( ai avut dreptate Caline .. greu se gaseste unul de b12 ) si kitu de lant mort. ori sa mai bag vro 300 de iuroi in el si sa il folosesc pentru training la viteze mici gen jaloane and stuff si poate si un wheelie ceva. Oricum mai mult de 1000 nu iau pe el in starea asta desi mecanic, motoru e super intretinut. Eu iti zic din propria experienta sa-l pastrezi daca mergi prin bucure_shit ca-i mult mai bun decat cel mare pe care il chinui inutil,si in plus de asta poti sa stai mai linistit in trafic sau chiar in parcari(un prieten cu un S a gasit-o trantita si ridicata la loc pe langa centrul vechi) si eu am patit-o cu cel de 600 acum ceva ani cand venise Buci in tara..aveam maneta ambreiaj cu cablu cu tot rupt si capacul fisurat(era o bordura acolo). Eu iti doresc sa nu ai parte de tiganeli de genul...dar una peste alta traim in rromania. F misto filmuletul...eu am mai vazut faze de genul chiar si in oras si chiar si cu cel de 600 pleci mai tare decat multe SS-uri de aceeasi cilindree...din cauza asta zic...este excelent de oras(chiar si cu amortizor mort,frane de kko si fata fleasca cum a venit el din fabrica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 eu in locul tau as tine B6-ul. daca ai avut bani de Evo de 12 nu crek stai intr-o mie de euro lasa-l acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 (editat) ce dimensiune au simeringurile de la furca pt SUZUKI gsf 600 din 96, ms Editat Iulie 22, 2011 de dns7ate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.