gn77b Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 din cite stiu eu se retrag oleaca inapoi pistoanele, trase de garnituri care se deformeaza putin la impingere. chiar si juma' de mm e de-ajuns daca te gindesti. la Kult/Pop etrierul spate e fix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 maneta impinge lichid, care la retragerea ei (manetei) creeaza un mic "vid", ce trage inapoi lichidul si automat retrage pistonasele. toata manevra e de ordinul a maxim 1.5 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Last minute post. Tocmai am terminat bagajele, la ora 07:00 dimineata plec cu gajica la Viena, desi se anunta ditai furtunile, bine ca a fost canicula 3 saptamani. Vedem ce si cum, sper sa fie ok, o sa va scriu mai multe la intoarcere. Va salut si va scriu duminica seara. Sa fiti iubiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 (editat) drum bun Aline, sa faci poze eu anu' asta maxim la mare daca merg cu motoru', ca deh, am schimbat servul si doar o sapt de concediu pup. distreaza-te tu pt. mine Editat Iulie 20, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Last minute post. Tocmai am terminat bagajele, la ora 07:00 dimineata plec cu gajica la Viena, desi se anunta ditai furtunile, bine ca a fost canicula 3 saptamani. Vedem ce si cum, sper sa fie ok, o sa va scriu mai multe la intoarcere. Va salut si va scriu duminica seara. Sa fiti iubiti. Drumuri bune, asfalt curat si uscat. Asteptam poze/impresii la sfarsit. Nu stiu daca il stiti p-asta! Bandit rulz! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 (editat) Bandit rulz pana la un punct , dupa 150 incolo Honda xx -u ala face ravagii. Ma gandeam ori sa imi dau banditu b6, problema e ca nu are amortizorul foarte bun ( ai avut dreptate Caline .. greu se gaseste unul de b12 ) si kitu de lant mort. ori sa mai bag vro 300 de iuroi in el si sa il folosesc pentru training la viteze mici gen jaloane and stuff si poate si un wheelie ceva. Oricum mai mult de 1000 nu iau pe el in starea asta desi mecanic, motoru e super intretinut. Editat Iulie 22, 2011 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Bandit rulz pana la un punct , dupa 150 incolo Honda xx -u ala face ravagii. Ma gandeam ori sa imi dau banditu b6, problema e ca nu are amortizorul foarte bun ( ai avut dreptate Caline .. greu se gaseste unul de b12 ) si kitu de lant mort. ori sa mai bag vro 300 de iuroi in el si sa il folosesc pentru training la viteze mici gen jaloane and stuff si poate si un wheelie ceva. Oricum mai mult de 1000 nu iau pe el in starea asta desi mecanic, motoru e super intretinut. Pai e suficient pana la 150 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 (editat) LE: am citit gresit Editat Iulie 22, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Bandit rulz pana la un punct , dupa 150 incolo Honda xx -u ala face ravagii. Ma gandeam ori sa imi dau banditu b6, problema e ca nu are amortizorul foarte bun ( ai avut dreptate Caline .. greu se gaseste unul de b12 ) si kitu de lant mort. ori sa mai bag vro 300 de iuroi in el si sa il folosesc pentru training la viteze mici gen jaloane and stuff si poate si un wheelie ceva. Oricum mai mult de 1000 nu iau pe el in starea asta desi mecanic, motoru e super intretinut. Eu iti zic din propria experienta sa-l pastrezi daca mergi prin bucure_shit ca-i mult mai bun decat cel mare pe care il chinui inutil,si in plus de asta poti sa stai mai linistit in trafic sau chiar in parcari(un prieten cu un S a gasit-o trantita si ridicata la loc pe langa centrul vechi) si eu am patit-o cu cel de 600 acum ceva ani cand venise Buci in tara..aveam maneta ambreiaj cu cablu cu tot rupt si capacul fisurat(era o bordura acolo). Eu iti doresc sa nu ai parte de tiganeli de genul...dar una peste alta traim in rromania. F misto filmuletul...eu am mai vazut faze de genul chiar si in oras si chiar si cu cel de 600 pleci mai tare decat multe SS-uri de aceeasi cilindree...din cauza asta zic...este excelent de oras(chiar si cu amortizor mort,frane de kko si fata fleasca cum a venit el din fabrica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 eu in locul tau as tine B6-ul. daca ai avut bani de Evo de 12 nu crek stai intr-o mie de euro lasa-l acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 (editat) ce dimensiune au simeringurile de la furca pt SUZUKI gsf 600 din 96, ms Editat Iulie 22, 2011 de dns7ate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 /index.php?/topic/665429-ajutor-urgent-pentru-motopolitist-lovit-grav-in-constanta/ scuze de offtopic, m-am gandit ca sunt pe-aici oameni in masura sa ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 deaaa.. as putea sa-l refac, dar mai dureaza,intai crashuri, alarma si cutie pentru rack la asta nou... ca de dor imi e putin dor de el... usurel, fasnet, alea alea. usurel.. la 200 de kile cati motoristi pot sa spuna usurel ). consum la 140constant :6 fix. daca doar vrei simeringuri ai putea sa le iei de pe louis.de, am unele de 2 ani,merg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 iaca am fost la parada-moto de la pseudo-intrunirea de la Iasi (cu siguranta cea mai slaba din cite am vazut pina acum in toata tara) si mi-a reinviat o veche obsesie: ridicatul pe-o roata. mai-mai ca i-as pune pinion spate mai mare simt ca aproape-aproape se ridica chiar si-asa, cu pinion mai mare nu cred ca ar fi probleme. plus ca imi trebuie musai furca USD pt. asta ofofof. m-am holbat la un Ducati 848 Evo expus la intrunire si imi curgeau balele cind vedeam etrierii Brembo radiali Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 gata, e gata deplecare banditu meu. am schimbat azi: placute fata-spate ulei+filtru filtru de aer +montat suportii de coburi, coburile si topcase-ul. sunt rupt de oboseala. Vreau sa va spun ca nu stiu cum mai trecea aerul prin filtrul vechi, de cand am mobra nu l-am verificat dar nu ma asteptam sa fie asa imbacsit. poza e facuta cu telefonul, dar credeti-ma...era varza. Nu arata rau un POP naked facut pt touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 arata super bine..ma distreaza cat de mult seamana totul la asta inline-4 racite cu aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.buda Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 SUPER MISTO BANDITII....URMATOAREA MEA MOTO VA FII UN BANDIT DE 1200 ......MOR DUPA EL... BAFTA am unul de vreo 2 ani si iti zic ca nu l-as schimba pe nimic....il iubesc!!!bad bike!!! In primul rand concurentul Banditului de 400 e exact Honda CB 1. In afara de o capacitate cilindrica asemanatoare, Banditu de 400 are in comun cu GPZ 500S fix nimic. Eventual ca ambele sunt motociclete. Cat despre 195 viteza max pt Bandit: mai degraba 175-180. Banditul e ok mai ales pt inceput. Imi place ca e in 4 pistoane insa intre Bandit 400 si GS aleg GS, clar. Intretinerea e mult mai ieftina si mai usoara in conditiile in care ceea ce ofera ambele moto este cam la acelasi nivel. PS: ca incepator nu ai ce cauta pe Hornet. brothers, eu zic de depinde foarte mult de tine cu motorul pt incepatori, primul meu motor: bandity 1200n. 98 de cai 238 de kg si 98 Nm, tradus: aduna asfaltul sub el..cine a condus asa ceva stie despre ce vb..dar uite ca vorbesc cu voi si nu am patit nimic pana in prezent! doamne ajuta! e adevarat ca e un motor pretentios, cu o intretinere nu tocmai ieftina dar il iubesc!!numa de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 atunci cind o se stie daca exista Dumnezeu, daca exista extraterestri si daca femeile sint c.urve o sa se stie si care motociclete sint potrivite pentru incepatori omul sfinteste locul, fericirea unuia e iadul altuia, asa si cu motoarele astea. unu' si-o poate lua pe scuter de 125, altu' merge ani pe motor de 1000 fara sa cada. acum ca am lamurit-o si pe asta... oare 130 de grade e o temperatura prea mare pt. un B6? atit indica al meu dupa parada: mers cu 15 la ora tot Iasul si dat limitare de nush cite ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 gata, e gata deplecare banditu meu. am schimbat azi: placute fata-spate ulei+filtru filtru de aer +montat suportii de coburi, coburile si topcase-ul. sunt rupt de oboseala. Vreau sa va spun ca nu stiu cum mai trecea aerul prin filtrul vechi, de cand am mobra nu l-am verificat dar nu ma asteptam sa fie asa imbacsit. poza e facuta cu telefonul, dar credeti-ma...era varza. Nu arata rau un POP naked facut pt touring Frumos motor si din cate se vede si foarte ingrijit. Imi place ideeea cu taiatul bidonului pe lateral pentru colectarea uleiului scurs din motor, mi-am insusit-o. Vad ca ai ramas la toba de fabrica, cum de nu te-a tentat una sport? Mi-a venit si mie toba originala din Germania, am inlocuit Leo Vince-ul si sunt foarte incantat de noua toba K8 care este aproape noua si-i da motorului un aspect deosebit, de robustete si masivitate, iar sunetul este incantator.(Pregatirea pt. I.T.P.) La peste 100 Km/h nu aud decat suieratul curentului de aer, asta poate si fiindca nu am o supercasca. Nu stiu, poate gresesc dar senzatia mea este ca mobra este putin mai sprintzara cu noul amortizor de zgomot. S-ar putea sa fie doar efectul psihologic datorat diminuarii zgomotului facut de vechea toba. Am vazut pe diferite site-uri care vand tobe sport ca acestea aduc un plus de putere, mie,(in cazul meu desigur), imi pare invers. Tu si cei care au rabdare sa citesca ce am scris, ce parere aveti despre chestia asta? Voi pune cateva poze cu "Butch Cassidy-ul" meu peste cateva zile, cu noile modificari. Numai bine la toti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.buda Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 SA-L STAPANESTI SANATOS.dar la carene eu zic sa te mai gandesti e foarte utila la viteza de peste 100 km carena de pe S. salutare si eu am varianta N si as da bani multi pe o carena de S daca nu ar fi asa de urata.....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Vad ca ai ramas la toba de fabrica, cum de nu te-a tentat una sport? ........ Tu si cei care au rabdare sa citesca ce am scris, ce parere aveti despre chestia asta? pai, m-a tentat dar inca n-am gasit una care sa-mi placa cum se aude fara sa coste o caciula de bani. inainte am avut 2 choppere si la alea le-am chiuretat tobele imediat, pt ca un chopper care se aude ca un troleibuz e ca dracu'. Sunetul de motor 4L imi place doar daca e gros si infundat deci trecut printr-o toba de carbon cu silencer....si astea-s scumpe. Putere nu da in plus sau in minus, e vorba doar de sunet...o siplma toba nu modfica performantele mai deloc spre deloc. Este un motor fiabil? da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Salutare baieti si fete...Mi-am vandut acum o saptamana si ceva CB-ul meu, vreau sa imi iau o alta motocicleta, pana acum nu m-am gandit la Bandit dar imi pare un motor misto. Sunt anumite lucruri ce pot pune probleme la Bandit? Vazusem un topic in care mai multi posesori se plangeau de scurgeri de ulei de la radiator pentru ca se fisurasera o parte. Este un motor fiabil? Au probleme cu intinzatorul de distributie ceva? Precum au Hondele CBR F4/Hornet? Iti dai seama ca eu as fi partinitor daca ti-as spune ca e un motor fiabil Singura "problema" la bandit e ca nu are 100 de cai . (ca la Honda Hornet) De fapt Banditul trebuie comparat cu CBF-ul, iar Hornet cu GSR-ul. In rest...lucruri bune: nu are pompa de benzina care sa se defecteze, nu are racire pe apa care sa puna probleme (intretinere, antigel, etc), etc. Pe mine m-a servit si ma serveste ireprosabil! Nu stiu/nu am citit sa aibe probleme la distributie, prin manual nu am zarit ceva de genul asta, asadar nu stiu sa spun dcespre subiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 nu vinde nimeni un cric central de bandit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 @motorocker - asfalt negropat , si poponeata neamortita. bere racoroasa si vreme superba iti doresc. Sa te intorci cu bine! la bandit 6 , din punct de vedere motor nu ai ce sa-i reprosezi , cel putin la ala cu racire pe ulei , isi face treaba si si-o face bine. Orice extravaganta vine cu intretinere mai multa , la asta nu prea. 55000 km fara sa umblu la distributie. Mi s-au oprit oameni cu gs1100 sa-mi spuna ca motorul meu e tanc. Dupa 2 ani de folosire, cad chestiile pe ea , dar motorul ala nu vrea sa gafeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Cum de ai renuntat la choppere? E adevarat ca suspensia si pozitia in sa afecteaza coloana pe drumuri naspa, mai mult ca la alte mobre? Mie imi place foarte mult Intruder M1800R, probabil ca este singurul motor cu care l-as schimba pe al meu. Bine, asta avand in vedere si pretul mai accesibil cat de cat. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.