cnairda Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 /index.php?/topic/665429-ajutor-urgent-pentru-motopolitist-lovit-grav-in-constanta/ scuze de offtopic, m-am gandit ca sunt pe-aici oameni in masura sa ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 deaaa.. as putea sa-l refac, dar mai dureaza,intai crashuri, alarma si cutie pentru rack la asta nou... ca de dor imi e putin dor de el... usurel, fasnet, alea alea. usurel.. la 200 de kile cati motoristi pot sa spuna usurel ). consum la 140constant :6 fix. daca doar vrei simeringuri ai putea sa le iei de pe louis.de, am unele de 2 ani,merg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 iaca am fost la parada-moto de la pseudo-intrunirea de la Iasi (cu siguranta cea mai slaba din cite am vazut pina acum in toata tara) si mi-a reinviat o veche obsesie: ridicatul pe-o roata. mai-mai ca i-as pune pinion spate mai mare simt ca aproape-aproape se ridica chiar si-asa, cu pinion mai mare nu cred ca ar fi probleme. plus ca imi trebuie musai furca USD pt. asta ofofof. m-am holbat la un Ducati 848 Evo expus la intrunire si imi curgeau balele cind vedeam etrierii Brembo radiali Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 gata, e gata deplecare banditu meu. am schimbat azi: placute fata-spate ulei+filtru filtru de aer +montat suportii de coburi, coburile si topcase-ul. sunt rupt de oboseala. Vreau sa va spun ca nu stiu cum mai trecea aerul prin filtrul vechi, de cand am mobra nu l-am verificat dar nu ma asteptam sa fie asa imbacsit. poza e facuta cu telefonul, dar credeti-ma...era varza. Nu arata rau un POP naked facut pt touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 arata super bine..ma distreaza cat de mult seamana totul la asta inline-4 racite cu aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.buda Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 SUPER MISTO BANDITII....URMATOAREA MEA MOTO VA FII UN BANDIT DE 1200 ......MOR DUPA EL... BAFTA am unul de vreo 2 ani si iti zic ca nu l-as schimba pe nimic....il iubesc!!!bad bike!!! In primul rand concurentul Banditului de 400 e exact Honda CB 1. In afara de o capacitate cilindrica asemanatoare, Banditu de 400 are in comun cu GPZ 500S fix nimic. Eventual ca ambele sunt motociclete. Cat despre 195 viteza max pt Bandit: mai degraba 175-180. Banditul e ok mai ales pt inceput. Imi place ca e in 4 pistoane insa intre Bandit 400 si GS aleg GS, clar. Intretinerea e mult mai ieftina si mai usoara in conditiile in care ceea ce ofera ambele moto este cam la acelasi nivel. PS: ca incepator nu ai ce cauta pe Hornet. brothers, eu zic de depinde foarte mult de tine cu motorul pt incepatori, primul meu motor: bandity 1200n. 98 de cai 238 de kg si 98 Nm, tradus: aduna asfaltul sub el..cine a condus asa ceva stie despre ce vb..dar uite ca vorbesc cu voi si nu am patit nimic pana in prezent! doamne ajuta! e adevarat ca e un motor pretentios, cu o intretinere nu tocmai ieftina dar il iubesc!!numa de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 atunci cind o se stie daca exista Dumnezeu, daca exista extraterestri si daca femeile sint c.urve o sa se stie si care motociclete sint potrivite pentru incepatori omul sfinteste locul, fericirea unuia e iadul altuia, asa si cu motoarele astea. unu' si-o poate lua pe scuter de 125, altu' merge ani pe motor de 1000 fara sa cada. acum ca am lamurit-o si pe asta... oare 130 de grade e o temperatura prea mare pt. un B6? atit indica al meu dupa parada: mers cu 15 la ora tot Iasul si dat limitare de nush cite ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 gata, e gata deplecare banditu meu. am schimbat azi: placute fata-spate ulei+filtru filtru de aer +montat suportii de coburi, coburile si topcase-ul. sunt rupt de oboseala. Vreau sa va spun ca nu stiu cum mai trecea aerul prin filtrul vechi, de cand am mobra nu l-am verificat dar nu ma asteptam sa fie asa imbacsit. poza e facuta cu telefonul, dar credeti-ma...era varza. Nu arata rau un POP naked facut pt touring Frumos motor si din cate se vede si foarte ingrijit. Imi place ideeea cu taiatul bidonului pe lateral pentru colectarea uleiului scurs din motor, mi-am insusit-o. Vad ca ai ramas la toba de fabrica, cum de nu te-a tentat una sport? Mi-a venit si mie toba originala din Germania, am inlocuit Leo Vince-ul si sunt foarte incantat de noua toba K8 care este aproape noua si-i da motorului un aspect deosebit, de robustete si masivitate, iar sunetul este incantator.(Pregatirea pt. I.T.P.) La peste 100 Km/h nu aud decat suieratul curentului de aer, asta poate si fiindca nu am o supercasca. Nu stiu, poate gresesc dar senzatia mea este ca mobra este putin mai sprintzara cu noul amortizor de zgomot. S-ar putea sa fie doar efectul psihologic datorat diminuarii zgomotului facut de vechea toba. Am vazut pe diferite site-uri care vand tobe sport ca acestea aduc un plus de putere, mie,(in cazul meu desigur), imi pare invers. Tu si cei care au rabdare sa citesca ce am scris, ce parere aveti despre chestia asta? Voi pune cateva poze cu "Butch Cassidy-ul" meu peste cateva zile, cu noile modificari. Numai bine la toti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.buda Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 SA-L STAPANESTI SANATOS.dar la carene eu zic sa te mai gandesti e foarte utila la viteza de peste 100 km carena de pe S. salutare si eu am varianta N si as da bani multi pe o carena de S daca nu ar fi asa de urata.....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Vad ca ai ramas la toba de fabrica, cum de nu te-a tentat una sport? ........ Tu si cei care au rabdare sa citesca ce am scris, ce parere aveti despre chestia asta? pai, m-a tentat dar inca n-am gasit una care sa-mi placa cum se aude fara sa coste o caciula de bani. inainte am avut 2 choppere si la alea le-am chiuretat tobele imediat, pt ca un chopper care se aude ca un troleibuz e ca dracu'. Sunetul de motor 4L imi place doar daca e gros si infundat deci trecut printr-o toba de carbon cu silencer....si astea-s scumpe. Putere nu da in plus sau in minus, e vorba doar de sunet...o siplma toba nu modfica performantele mai deloc spre deloc. Este un motor fiabil? da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Salutare baieti si fete...Mi-am vandut acum o saptamana si ceva CB-ul meu, vreau sa imi iau o alta motocicleta, pana acum nu m-am gandit la Bandit dar imi pare un motor misto. Sunt anumite lucruri ce pot pune probleme la Bandit? Vazusem un topic in care mai multi posesori se plangeau de scurgeri de ulei de la radiator pentru ca se fisurasera o parte. Este un motor fiabil? Au probleme cu intinzatorul de distributie ceva? Precum au Hondele CBR F4/Hornet? Iti dai seama ca eu as fi partinitor daca ti-as spune ca e un motor fiabil Singura "problema" la bandit e ca nu are 100 de cai . (ca la Honda Hornet) De fapt Banditul trebuie comparat cu CBF-ul, iar Hornet cu GSR-ul. In rest...lucruri bune: nu are pompa de benzina care sa se defecteze, nu are racire pe apa care sa puna probleme (intretinere, antigel, etc), etc. Pe mine m-a servit si ma serveste ireprosabil! Nu stiu/nu am citit sa aibe probleme la distributie, prin manual nu am zarit ceva de genul asta, asadar nu stiu sa spun dcespre subiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 nu vinde nimeni un cric central de bandit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 @motorocker - asfalt negropat , si poponeata neamortita. bere racoroasa si vreme superba iti doresc. Sa te intorci cu bine! la bandit 6 , din punct de vedere motor nu ai ce sa-i reprosezi , cel putin la ala cu racire pe ulei , isi face treaba si si-o face bine. Orice extravaganta vine cu intretinere mai multa , la asta nu prea. 55000 km fara sa umblu la distributie. Mi s-au oprit oameni cu gs1100 sa-mi spuna ca motorul meu e tanc. Dupa 2 ani de folosire, cad chestiile pe ea , dar motorul ala nu vrea sa gafeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Cum de ai renuntat la choppere? E adevarat ca suspensia si pozitia in sa afecteaza coloana pe drumuri naspa, mai mult ca la alte mobre? Mie imi place foarte mult Intruder M1800R, probabil ca este singurul motor cu care l-as schimba pe al meu. Bine, asta avand in vedere si pretul mai accesibil cat de cat. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 (editat) nu vinde nimeni un cric central de bandit? Am eu unul sigur..dar sa vad daca il mai si gasesc Goodkat am o cunostinta care a avut un B6 avea 99mii km in bord si nu ii schimbase distributia niciodata i-a fost schimbata abia la 104mii pt ca zornaia infernal la fel si tachetii...l-a facut boboc apoi la dat si si-a luat altceva. Nu a umblat la ea pt ca cel care i-a vandut-o i-a zis ca ia facut totul ca la carte (avea in jur de 60mii cand a luat-o) apoi reintalnindu-se dupa o vreme la o bere i-a zis ca distributa stia el ca se face la 80mii si ca el nu facuse distributia ca umblasa doar de 2 ori la ghizi supapelor. (ce face berea asta din om...il face sa spuna tot) Si mai stiu cateva cazuri dar asta este cel mai tare,una peste alta si b6 si b12 sunt motoare f f fiabile ceea ce nu as putea spune despre fratiorii lor mai mici. Cum am mai zis daca il vrei pt oras e bestial imediat ce te obisnuiesti cu greutatea lui..e mult mai sprinten decat hornetul(in oras) la top speed nu se poate masura cu viespea dar consuma ceva mai putin ca e herghelia mai mica la fel si plaja de turatie. Are mici defecte din fabrica care s-au mai scris pe aici dar in nici un caz sa curga ulei din motor sau radiator asa de nebun(ori si-a bagat un gigi de la colt mana in el,ori a facut cunostinta cu obiecte mai putin moi) Bafta Editat Iulie 25, 2011 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 @motorocker - asfalt negropat , si poponeata neamortita. bere racoroasa si vreme superba iti doresc. Sa te intorci cu bine! Merci! AMR 11 zile Cum de ai renuntat la choppere? E adevarat ca suspensia si pozitia in sa afecteaza coloana pe drumuri naspa, mai mult ca la alte mobre? Exact! cel putin pentru mine, e muuuuuult mai comod nakedul. Dar nu asta a fost motivul, ci fiindca vroiam ceva mai manevrabil si mai potrivit personalitatii mele. Singurul chopper pe care l-as mai avea (dar in niciun caz ca singura mobra) e un HD Panhead facut bobber dupa gustul meu, poate la pensie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 se potriveste cricul central de la un bandit din 2000 la un bandit din 1996?multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Salutare baieti si fete...Mi-am vandut acum o saptamana si ceva CB-ul meu, vreau sa imi iau o alta motocicleta, pana acum nu m-am gandit la Bandit dar imi pare un motor misto. Sunt anumite lucruri ce pot pune probleme la Bandit? Vazusem un topic in care mai multi posesori se plangeau de scurgeri de ulei de la radiator pentru ca se fisurasera o parte. Este un motor fiabil? Au probleme cu intinzatorul de distributie ceva? Precum au Hondele CBR F4/Hornet? mie mi-a crapat radiatorul de ulei la ceva vreme dupa ce am cazut. nu cred sa crape din senin. motor la care sa nu se strice nimic niciodata nu cred sa fie da' sincer la Bandit n-am auzit sa existe vreo problema tipica ("la toate se strica aia sau cealalta"). la Kult ('95-'99) citeva parti mai slabe sint frinele mediocre si amortizoarele fata/spate mult prea moi. la Pop (2000-2003) le-au rezolvat partial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 inca o intrebare ca doar pentru asta e forumul :-P ce ulei se pune in furca ??? ma refer la vascozitate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 10 W spune cartea. In functie de ce doresti sa faci, poti sa alegi intre: 5W, 7.5W, 10W sau 15 W (ultimul nu prea l-am vazut, e destul de rar) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Salutare baieti si fete...Mi-am vandut acum o saptamana si ceva CB-ul meu, vreau sa imi iau o alta motocicleta, pana acum nu m-am gandit la Bandit dar imi pare un motor misto. Sunt anumite lucruri ce pot pune probleme la Bandit? Vazusem un topic in care mai multi posesori se plangeau de scurgeri de ulei de la radiator pentru ca se fisurasera o parte. Este un motor fiabil? Au probleme cu intinzatorul de distributie ceva? Precum au Hondele CBR F4/Hornet? Si eu confirm cele spuse mai sus, este un motor fiabil..Eu am schimbat doar consumabile pana acum: kit lant, cablu km, ulei furca/simeringuri, ulei/filtru motor, baterie, lichid frane, etc..nu mai imi vin altele in cap acum..Dar niciodata ceva legat de motor..Si niciodata nu am avut probleme cu motorul, fie ca era vorba de pornire, fie ca mergeam prin ploaie.. Gandeste-te ca mobra mea care este din 2000 nu are probleme, ce sa mai zic de una din 2005, unde tehnologia este mai noua si totul mai bine pus la punct.. Banuiesc ca vrei modelul din 2005, 600N..Parerea mea este ca e o alegere foarte buna.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 (editat) No salut feciori. O sa fie un post lung asa ca cei pe care ii doare sa dea mai departe. M-am intors din Viena acum 1 ora. Rezumatul turei cam asta ar fii: incolo ne-a plouat de dupa Budapesta pana in camping in Viena, la modul ca m-am udat cu pelerina de ploaie, cand treceam pe langa tiruri la 130 zici ca treceam prin jetul de la furtunul de pompieri. Am preferat asta ( sa merg ca berbecu pe ploaie) si sa ajung cat mai repede sa ma usuc. Am gasit in Viena in oras un camping extraordinar de curat si linistit.. O sa va para retard ce scriu , am mai iesit din tara, dar totusi am ramas masca. In oras o liniste de nedescris, au amortizaoare de zgomot pe marginea drumurilor ( nu peste tot dar na...). Nu am auzit claxoane, stiti voi, cultura lor, pana si ambulanta porneste sirena doar in intersectii. Bun, ne-am gazat, a doua zi am mers la Schonbrun la castel. Sa-mi bag. E ditamai chestia, o luna iti ia sa mergi pe toate aleile, insa scara la care e facut e de neimaginat. Ma rog, in curtea castelului, la Gloriette, o constructie imensa de unde ai panorama asupra orasului, i-am pus si io mandrei mele o intrebare. A raspuns afirmativ, bla bla, toate bune. Am mai fost prin centru, mi s-a sucit gatul de ce cladiri am vazut: opera, teatre, primaria etc. La intrare in Austria, la primul peco am oprit sa cumpar vignieta vietii. Lui gagica ii cade casca (Shark S800) de pe motor si i se buleste clipsul care tine viziera. Asa ca a treia zi ( la castel am fo pe jos) am mers poana in Louis sa vedem daca gasim asa ceva, eu vazusem pe net. Bineinteles ca NU. I-am luat o casca cat de cat (ceva MTR la reducere 70 de euro, cel mai ok la banii aia) si mie o pereche de gaci de motor. Mai fusesem in Louis in Germania, insa mi s-a ridicat parul pe spate inauntru. Faza funny ca am parcat intre un HD si un Tenere, iar cand am iesit eram intre un B12 pop si un XJ600 2011. Ne-am mai plimbat noi prin Viena, asta nu va intere pe voi, faza cu adrenalina urmeaza. Duminica la ora locala 5:30 trezirea, strangem toate bagajele. Motorul pe cricul central linistit sub copac. Cand il dau jos de pe cric sa pun bagajele, PANA pe spate. Super. Caut pe net, intreb pe toti, negativ. Nu exista vulcanizare deschisa duminica. Eu aveam la mine spray de pana , insa mi morcov de ele, plus ca scrioe ca e safe sa mergi max 50 de km cu el. Daca ma porneam riscam mai mult, asa ca am mai stat o noapte. S-a oferit un mosulica de la camping sa ma duca luni dimineata cu duba cu roata la service de cauciucuri pe strada unde eram campati. Culmea ironiei, erau vreo 10 service-uri pe strada. Ok, ramanem peste noapte. Da gagica de o romanca in camping si o intreaba daca nu ne schimba niste lei in euro. Tipa amabila, zice ca chiar vroia lei, afirma. Bun, ii zic lu a mea sa schimbe vreo 20 ca ne ajung.Ea schimba 50. Ok, asta e. Spargem 15 la peco pe vinuri si beri si ceva mancare ( tot ce consideram in plus si nu avea loc in bagaj apucaseram sa aruncam la gunoi dimineata, crezand ca pornim), si de ce la peco, desigur, pentru ca tot era inchis. Cultura vesticilor, si vinerea au program scurt, sambata abia pana pe la 12 sunt deschise si marketurile. Erau 2 chiar vis-a-vis de camping si am urmarit asta. Bun, vine dimineata de azi, strangem toate celea, vine mosulica sa ma ia cu duba, mergem la service. Acolo, aia ca ii mult prea mare gaura ( era un nenorocit de ciob de sticla) si ca ei nu imi fac pana. Imi mai arata pe interior la cauciuc cum s-a taiat din cauza ca as fi rulat cu el cu presiune prea mica din cauza ciobului. Mi se ridica parul pe spate de nervi si insist, zicand ca imi asum eu riscul, sa imi bage naibii macar un snur. Ei nu, ca ii paste puscaria, ca sa imi faca pana ar fii 40 de euro, dar ei nu se risca niciunul. Morti, dumnezei, ma rog de ei macar sa imi dea un numar de undeva unde sa cumpar o guma second. Merge unul in spate si aduce exact modelul meu ( sportmax qualifier) cu un an mai proaspat adica 2010 in stare brici. Cel mai tare imi banuiam de celalalt deoarece avea carnita multa. In fine, imi ia omu 30 de euro pe el ca ii arat ca atatia mai am, il monteaza, echilibreaza si gata. Aici nu am scapat de blestemul de a fi roman. In timp ce monta cauciucul pe janta, austriacul zice cine nu vorbeste romaneste, p.la beleste. Fac ochii cat cepele si cer explicatii. Deisgur, avuse un coleg roman. Montez guma, bagajele, imi tzuc gagica ca o avut inspiratia sa schimbe mai multi bani, pornesc si ajung acasa. Tre sa plec putin, revin mai incolo cu concluziile mele. Dimineata plec la Hunedoara 3 zile si abia apoi o sa pun poze. Merci pentru rabdarea de a citi. Revin cu concluziile. Una ar fii ca suntem departe, sincer. Ca sa va dati seama de ce curatenie e afara , atat la unguri ( am mers inclusiv prin centrul Budapestei) cat si la austrieci, va zic atat. Am rulat in fiecare zii pe ploaie, atat pe autostrazi cat si prin sate si orase. Acasa , daca ploua si motorul sta in curte, din cauza prafului se stropeste tot. Acolo, dupa atatea ploi, va rog sa ma credeti ca jantele aveau culoarea neagra, motorul culoarea argintie. Abia pe toba se vedea ceva, iar hainele mele se uscau in culoarea lor. Cum am trecut in romania, in 100 de km pana acasa am venit dupa ploaie, insa am ajuns cu hainele si cu motorul varza acasa, inclusiv lantul caraia de la nisipul de pe drum. Check and double check. Am avut de toate la mine, insa nu de ajuns. Am plecat dupa o saptamana de canicula, astfel ca nu mi-am prea pus haine groase. Am ajuns la o viena cu 7 grade noaptea, de am dormit in pantalonii de motor sa nu imi fie frig. Aveti la voi musai bani de rezerva si un card de zile negre, macar sa puteti primi bani pe el. Motoare, desi o plouat in fiecare zi, am vazut. Nu pe autostrada, insa m-am plimbat si in viena reala, cea vie, nu numai in cea care vor ei sa o vezi. Motoare multe parcate in fata caselor, foarte multe naked-uri si bineinteles, o gramada de banditi. KTM-uri sunt, insa parca credeam ca o sa vad mai multe. Un alt lucru impresionant este cate spatii verzi au oamenii aia, incredibil. In tara noastra, intre 2 blocuri apare al treilea, acolo e plin de parcuri si alei, inclusiv pe cladiri, in cele mai mici spatii au vegetatie. In final repet, suntem departe. A fost cred ca cel mai frumos si mai palpitant concediu al meu (si primul NUMAI cu gagica). P.S. Nu ma intrebati de consum, nu m-a interesat, sincer. Incolo am mers cu 130, incoace am venit cam cu 120 pe autostrada. Acolo cam consuma, insa la 100 la ora parca stai pe loc dupa ce mergi constant cu 130. Editat Iulie 25, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 (editat) Alin, sa fiti fericiti si sanatosi. Frumoasa excursie. Nu se compara ceea ce e la vest fata de ce-i aici. Din nici un punct de vedere. Poze? Editat Iulie 25, 2011 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 eu am iesit cu masina...si-acum tot prost is am fost pana dupa Salzburg...super super tara! ma mut in ziua in care castig la loto PS: frumos, ma bucur ca v-ati distrat si a iesit totul bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Alin , jenial ca intotdeauna. Sa ne traiesti/ti si multi banditi mici. Mult prea tare tara lor , oamenii sunt ok , dar cu un roman bei o bere , cu aia bei un suc . Zici ca aveau motoare .. eu cand am cautat sa-mi cumpar , mai rar pe la ei de vanzare .. sau cel putin nu aveau site-ul lor si sunt toate puse pe mobile.de. Foarte frumos concediu , la multe inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.