Lordgrec Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 (editat) nu vinde nimeni un cric central de bandit? Am eu unul sigur..dar sa vad daca il mai si gasesc Goodkat am o cunostinta care a avut un B6 avea 99mii km in bord si nu ii schimbase distributia niciodata i-a fost schimbata abia la 104mii pt ca zornaia infernal la fel si tachetii...l-a facut boboc apoi la dat si si-a luat altceva. Nu a umblat la ea pt ca cel care i-a vandut-o i-a zis ca ia facut totul ca la carte (avea in jur de 60mii cand a luat-o) apoi reintalnindu-se dupa o vreme la o bere i-a zis ca distributa stia el ca se face la 80mii si ca el nu facuse distributia ca umblasa doar de 2 ori la ghizi supapelor. (ce face berea asta din om...il face sa spuna tot) Si mai stiu cateva cazuri dar asta este cel mai tare,una peste alta si b6 si b12 sunt motoare f f fiabile ceea ce nu as putea spune despre fratiorii lor mai mici. Cum am mai zis daca il vrei pt oras e bestial imediat ce te obisnuiesti cu greutatea lui..e mult mai sprinten decat hornetul(in oras) la top speed nu se poate masura cu viespea dar consuma ceva mai putin ca e herghelia mai mica la fel si plaja de turatie. Are mici defecte din fabrica care s-au mai scris pe aici dar in nici un caz sa curga ulei din motor sau radiator asa de nebun(ori si-a bagat un gigi de la colt mana in el,ori a facut cunostinta cu obiecte mai putin moi) Bafta Editat Iulie 25, 2011 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 @motorocker - asfalt negropat , si poponeata neamortita. bere racoroasa si vreme superba iti doresc. Sa te intorci cu bine! Merci! AMR 11 zile Cum de ai renuntat la choppere? E adevarat ca suspensia si pozitia in sa afecteaza coloana pe drumuri naspa, mai mult ca la alte mobre? Exact! cel putin pentru mine, e muuuuuult mai comod nakedul. Dar nu asta a fost motivul, ci fiindca vroiam ceva mai manevrabil si mai potrivit personalitatii mele. Singurul chopper pe care l-as mai avea (dar in niciun caz ca singura mobra) e un HD Panhead facut bobber dupa gustul meu, poate la pensie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 se potriveste cricul central de la un bandit din 2000 la un bandit din 1996?multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Salutare baieti si fete...Mi-am vandut acum o saptamana si ceva CB-ul meu, vreau sa imi iau o alta motocicleta, pana acum nu m-am gandit la Bandit dar imi pare un motor misto. Sunt anumite lucruri ce pot pune probleme la Bandit? Vazusem un topic in care mai multi posesori se plangeau de scurgeri de ulei de la radiator pentru ca se fisurasera o parte. Este un motor fiabil? Au probleme cu intinzatorul de distributie ceva? Precum au Hondele CBR F4/Hornet? mie mi-a crapat radiatorul de ulei la ceva vreme dupa ce am cazut. nu cred sa crape din senin. motor la care sa nu se strice nimic niciodata nu cred sa fie da' sincer la Bandit n-am auzit sa existe vreo problema tipica ("la toate se strica aia sau cealalta"). la Kult ('95-'99) citeva parti mai slabe sint frinele mediocre si amortizoarele fata/spate mult prea moi. la Pop (2000-2003) le-au rezolvat partial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 inca o intrebare ca doar pentru asta e forumul :-P ce ulei se pune in furca ??? ma refer la vascozitate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 10 W spune cartea. In functie de ce doresti sa faci, poti sa alegi intre: 5W, 7.5W, 10W sau 15 W (ultimul nu prea l-am vazut, e destul de rar) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Salutare baieti si fete...Mi-am vandut acum o saptamana si ceva CB-ul meu, vreau sa imi iau o alta motocicleta, pana acum nu m-am gandit la Bandit dar imi pare un motor misto. Sunt anumite lucruri ce pot pune probleme la Bandit? Vazusem un topic in care mai multi posesori se plangeau de scurgeri de ulei de la radiator pentru ca se fisurasera o parte. Este un motor fiabil? Au probleme cu intinzatorul de distributie ceva? Precum au Hondele CBR F4/Hornet? Si eu confirm cele spuse mai sus, este un motor fiabil..Eu am schimbat doar consumabile pana acum: kit lant, cablu km, ulei furca/simeringuri, ulei/filtru motor, baterie, lichid frane, etc..nu mai imi vin altele in cap acum..Dar niciodata ceva legat de motor..Si niciodata nu am avut probleme cu motorul, fie ca era vorba de pornire, fie ca mergeam prin ploaie.. Gandeste-te ca mobra mea care este din 2000 nu are probleme, ce sa mai zic de una din 2005, unde tehnologia este mai noua si totul mai bine pus la punct.. Banuiesc ca vrei modelul din 2005, 600N..Parerea mea este ca e o alegere foarte buna.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 (editat) No salut feciori. O sa fie un post lung asa ca cei pe care ii doare sa dea mai departe. M-am intors din Viena acum 1 ora. Rezumatul turei cam asta ar fii: incolo ne-a plouat de dupa Budapesta pana in camping in Viena, la modul ca m-am udat cu pelerina de ploaie, cand treceam pe langa tiruri la 130 zici ca treceam prin jetul de la furtunul de pompieri. Am preferat asta ( sa merg ca berbecu pe ploaie) si sa ajung cat mai repede sa ma usuc. Am gasit in Viena in oras un camping extraordinar de curat si linistit.. O sa va para retard ce scriu , am mai iesit din tara, dar totusi am ramas masca. In oras o liniste de nedescris, au amortizaoare de zgomot pe marginea drumurilor ( nu peste tot dar na...). Nu am auzit claxoane, stiti voi, cultura lor, pana si ambulanta porneste sirena doar in intersectii. Bun, ne-am gazat, a doua zi am mers la Schonbrun la castel. Sa-mi bag. E ditamai chestia, o luna iti ia sa mergi pe toate aleile, insa scara la care e facut e de neimaginat. Ma rog, in curtea castelului, la Gloriette, o constructie imensa de unde ai panorama asupra orasului, i-am pus si io mandrei mele o intrebare. A raspuns afirmativ, bla bla, toate bune. Am mai fost prin centru, mi s-a sucit gatul de ce cladiri am vazut: opera, teatre, primaria etc. La intrare in Austria, la primul peco am oprit sa cumpar vignieta vietii. Lui gagica ii cade casca (Shark S800) de pe motor si i se buleste clipsul care tine viziera. Asa ca a treia zi ( la castel am fo pe jos) am mers poana in Louis sa vedem daca gasim asa ceva, eu vazusem pe net. Bineinteles ca NU. I-am luat o casca cat de cat (ceva MTR la reducere 70 de euro, cel mai ok la banii aia) si mie o pereche de gaci de motor. Mai fusesem in Louis in Germania, insa mi s-a ridicat parul pe spate inauntru. Faza funny ca am parcat intre un HD si un Tenere, iar cand am iesit eram intre un B12 pop si un XJ600 2011. Ne-am mai plimbat noi prin Viena, asta nu va intere pe voi, faza cu adrenalina urmeaza. Duminica la ora locala 5:30 trezirea, strangem toate bagajele. Motorul pe cricul central linistit sub copac. Cand il dau jos de pe cric sa pun bagajele, PANA pe spate. Super. Caut pe net, intreb pe toti, negativ. Nu exista vulcanizare deschisa duminica. Eu aveam la mine spray de pana , insa mi morcov de ele, plus ca scrioe ca e safe sa mergi max 50 de km cu el. Daca ma porneam riscam mai mult, asa ca am mai stat o noapte. S-a oferit un mosulica de la camping sa ma duca luni dimineata cu duba cu roata la service de cauciucuri pe strada unde eram campati. Culmea ironiei, erau vreo 10 service-uri pe strada. Ok, ramanem peste noapte. Da gagica de o romanca in camping si o intreaba daca nu ne schimba niste lei in euro. Tipa amabila, zice ca chiar vroia lei, afirma. Bun, ii zic lu a mea sa schimbe vreo 20 ca ne ajung.Ea schimba 50. Ok, asta e. Spargem 15 la peco pe vinuri si beri si ceva mancare ( tot ce consideram in plus si nu avea loc in bagaj apucaseram sa aruncam la gunoi dimineata, crezand ca pornim), si de ce la peco, desigur, pentru ca tot era inchis. Cultura vesticilor, si vinerea au program scurt, sambata abia pana pe la 12 sunt deschise si marketurile. Erau 2 chiar vis-a-vis de camping si am urmarit asta. Bun, vine dimineata de azi, strangem toate celea, vine mosulica sa ma ia cu duba, mergem la service. Acolo, aia ca ii mult prea mare gaura ( era un nenorocit de ciob de sticla) si ca ei nu imi fac pana. Imi mai arata pe interior la cauciuc cum s-a taiat din cauza ca as fi rulat cu el cu presiune prea mica din cauza ciobului. Mi se ridica parul pe spate de nervi si insist, zicand ca imi asum eu riscul, sa imi bage naibii macar un snur. Ei nu, ca ii paste puscaria, ca sa imi faca pana ar fii 40 de euro, dar ei nu se risca niciunul. Morti, dumnezei, ma rog de ei macar sa imi dea un numar de undeva unde sa cumpar o guma second. Merge unul in spate si aduce exact modelul meu ( sportmax qualifier) cu un an mai proaspat adica 2010 in stare brici. Cel mai tare imi banuiam de celalalt deoarece avea carnita multa. In fine, imi ia omu 30 de euro pe el ca ii arat ca atatia mai am, il monteaza, echilibreaza si gata. Aici nu am scapat de blestemul de a fi roman. In timp ce monta cauciucul pe janta, austriacul zice cine nu vorbeste romaneste, p.la beleste. Fac ochii cat cepele si cer explicatii. Deisgur, avuse un coleg roman. Montez guma, bagajele, imi tzuc gagica ca o avut inspiratia sa schimbe mai multi bani, pornesc si ajung acasa. Tre sa plec putin, revin mai incolo cu concluziile mele. Dimineata plec la Hunedoara 3 zile si abia apoi o sa pun poze. Merci pentru rabdarea de a citi. Revin cu concluziile. Una ar fii ca suntem departe, sincer. Ca sa va dati seama de ce curatenie e afara , atat la unguri ( am mers inclusiv prin centrul Budapestei) cat si la austrieci, va zic atat. Am rulat in fiecare zii pe ploaie, atat pe autostrazi cat si prin sate si orase. Acasa , daca ploua si motorul sta in curte, din cauza prafului se stropeste tot. Acolo, dupa atatea ploi, va rog sa ma credeti ca jantele aveau culoarea neagra, motorul culoarea argintie. Abia pe toba se vedea ceva, iar hainele mele se uscau in culoarea lor. Cum am trecut in romania, in 100 de km pana acasa am venit dupa ploaie, insa am ajuns cu hainele si cu motorul varza acasa, inclusiv lantul caraia de la nisipul de pe drum. Check and double check. Am avut de toate la mine, insa nu de ajuns. Am plecat dupa o saptamana de canicula, astfel ca nu mi-am prea pus haine groase. Am ajuns la o viena cu 7 grade noaptea, de am dormit in pantalonii de motor sa nu imi fie frig. Aveti la voi musai bani de rezerva si un card de zile negre, macar sa puteti primi bani pe el. Motoare, desi o plouat in fiecare zi, am vazut. Nu pe autostrada, insa m-am plimbat si in viena reala, cea vie, nu numai in cea care vor ei sa o vezi. Motoare multe parcate in fata caselor, foarte multe naked-uri si bineinteles, o gramada de banditi. KTM-uri sunt, insa parca credeam ca o sa vad mai multe. Un alt lucru impresionant este cate spatii verzi au oamenii aia, incredibil. In tara noastra, intre 2 blocuri apare al treilea, acolo e plin de parcuri si alei, inclusiv pe cladiri, in cele mai mici spatii au vegetatie. In final repet, suntem departe. A fost cred ca cel mai frumos si mai palpitant concediu al meu (si primul NUMAI cu gagica). P.S. Nu ma intrebati de consum, nu m-a interesat, sincer. Incolo am mers cu 130, incoace am venit cam cu 120 pe autostrada. Acolo cam consuma, insa la 100 la ora parca stai pe loc dupa ce mergi constant cu 130. Editat Iulie 25, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 (editat) Alin, sa fiti fericiti si sanatosi. Frumoasa excursie. Nu se compara ceea ce e la vest fata de ce-i aici. Din nici un punct de vedere. Poze? Editat Iulie 25, 2011 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 eu am iesit cu masina...si-acum tot prost is am fost pana dupa Salzburg...super super tara! ma mut in ziua in care castig la loto PS: frumos, ma bucur ca v-ati distrat si a iesit totul bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Alin , jenial ca intotdeauna. Sa ne traiesti/ti si multi banditi mici. Mult prea tare tara lor , oamenii sunt ok , dar cu un roman bei o bere , cu aia bei un suc . Zici ca aveau motoare .. eu cand am cautat sa-mi cumpar , mai rar pe la ei de vanzare .. sau cel putin nu aveau site-ul lor si sunt toate puse pe mobile.de. Foarte frumos concediu , la multe inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 hehe, de fiecare data dupa ce ploua imi ramin pe jante doua "elipse" de noroi, locul unde se scurge apa de pe janta si colecteaza toata mizeria chiar daca e spalat cu 2 zile inainte. n-are cum sa nu fie praf atita vreme cit masinile parcheaza unde au chef, inclusiv pe locuri unde ar trebui sa fie spatiu verde dar nu mai e decit pamint batatorit. eu am stat vreo juma' de an prin Israel si cu toate ca-s in mijlocul dunelor acolo nu se prafuieste masina intr-o luna cit in Romania intr-o saptamina. aia-s la ani lumina distanta, dapai de-alde Germania si Austria... si cite tre' sa se schimbe ca se se rezolve astea. da' pe de alta parte, avind prieteni plecati de ani de zile, va exista si aici multe treburi bune care acolo nu sint. una peste alta, bine ca ai bifat-o si asta. am gasit furci + etriere de TL 1000 R cam la 290 euro tot. discurile de frina + roata ma mai ajung 300. plus "maruntisurile" (risere detasabile etc)... nu merita, mai ales ca e roata de 120 si o sa am probleme la ITP (la anu' vine iar). btw, cum se rezolva oficial o modificare de genul (schimbarea dimensiunii rotii)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 (editat) btw, cum se rezolva oficial o modificare de genul (schimbarea dimensiunii rotii)? Mergi la RAR cu o hartie de la Suzuki prin care trebuie sa zica ca noile dimensiuni nu afecteaza negativ performantele motocicletei. Faci o cerere si platesti o taxa de omologare (cauciuc fata + cauciuc spate sau ce vrei tu; taxa e undeva la 80 RON pt. fata+spate), iti fac 2-3 poze la moto cu noile cauciucuri montate si gata, adica iti scriu in CIV noile dimensiuni. Editat Iulie 26, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Mergi la RAR cu o hartie de la Suzuki prin care trebuie sa zica ca noile dimensiuni nu afecteaza negativ performantele motocicletei. stai oleaca. presupunind ca nu faci misto, poti sa detaliezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Nu face nici un misto. Intrebarea e Suzuki iti da tie pentru un bandit de 600 hartie ca poti pune cauciuc de 200 pe fata? (sigur, exagerez ) Eu zic ca NU! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 se potriveste cricul central de la un bandit din 2000 la un bandit din 1996?multumesc imi poate da cineva un raspuns? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Astazi, la o trecere peste o linie de tramvai, mi-a cazut topcase-ul. Din pacate, nu mi-am dat seama pe moment, ci cateva ore mai tarziu. Este o zona populata si am vazut in oglinda pe cineva ridicand un obiect in spatele meu, dar nu mi-am dat seama chiar atunci. Am reveni in zona si am intrebat taximetistii din zona si am fost informat ca un cetatean a preluat obiectul si s-a urcat voios intr-un maxi taxi. Tara asta este ceva de poveste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 imi poate da cineva un raspuns? Codurile difera insa arata cam la fel. Cred ca se potrivesc. Astazi, la o trecere peste o linie de tramvai, mi-a cazut topcase-ul. Din pacate, nu mi-am dat seama pe moment, ci cateva ore mai tarziu. Este o zona populata si am vazut in oglinda pe cineva ridicand un obiect in spatele meu, dar nu mi-am dat seama chiar atunci. Am reveni in zona si am intrebat taximetistii din zona si am fost informat ca un cetatean a preluat obiectul si s-a urcat voios intr-un maxi taxi. Tara asta este ceva de poveste... Nu tara,mai degraba 87% din populatie ,deh ..suntem o natie aparte. Dar cum a cazut ? s-a rupt prinderea ,nu era prins bine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Nu s-a rupt prinderea, cred ca nu am asezat-o eu bine. Stiti cumva de unde pot lua alta? Ceva mai mare, poate de 42 litri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Nu s-a rupt prinderea, cred ca nu am asezat-o eu bine. Stiti cumva de unde pot lua alta? Ceva mai mare, poate de 42 litri? Aveau la kronau pe stoc ,de la givi 42 litri la vreo 360 lei si un motodetail 42 lt.(shad) la vreo 250 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Intrebarea e Suzuki iti da tie pentru un bandit de 600 hartie ca... pai exact la asta ma refeream si eu. si totusi exista atitia care circula cu modificari din astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Rectific, chiar s-a rupt prinderea. De unde pot cumpara placa aceasta pe care se prinde topcase-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Rectific, chiar s-a rupt prinderea. De unde pot cumpara placa aceasta pe care se prinde topcase-ul? de la mine? cu tot cu topcase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 (editat) pai exact la asta ma refeream si eu. si totusi exista atitia care circula cu modificari din astea. pai chestia asta am facut-o eu... Adica am pe CIV si dimensiuni suplimentare 120 si 160 fata de cele originale de 110 si 150. Foaia care am dus-o la RAR de la Suzuki zicea ca pe versiunile mai noi ale motocicletei se monteaza din fabrica 120 si 160. Suplimentar am pus schite din cartea tehnica a modelului mai nou, cu rotile, unde se putea vedea dimensiunea cauciucurilor precum si modelul GSF600N. In rest am descris toata procedura. Spre surprinderea mea, cei de la RAR au fost foarte foarte amabili cu problema mea. Ei m-au sfatuit ce am de facut si "nu mi-au pus bete in roate". Cei de la RAR mi-au explicat ca lor le trebuie o foaie de la producator pe care sa se bazeze modificarile aduse. Atentie! Cand mergeti la RAR trebuie ca noile cauciucuri sa fie montate pe moto. http://www.rarom.ro/RO/article--Mentionarea_in_C.I.V._a_anvelopelor_optionale--204.html Editat Iulie 26, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 (editat) mda. eu in Iasi n-am dat peste neni de treaba, da' cine stie. adevarul e ca tre' sa ma interesez dinainte, ca nu-i chiar moca o furca USD. Editat Iulie 26, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.