SharaK Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Salutare posesorilor de bandit! Sunt mandrul posesor al unui bandit din 97 facut pentru drumetie manere incalzite si multe alte elemente de inox (home made) in garajelul meu .Este o motocicleta super ingrijita pentru ca sunt mecanic si ma mai pricep si eu .Va urmaresc dar nu am vrut sa arat bijuteria decat cand este gata .Mai am de lucru la ea dar printre picaturi mai lucrez la ea in rest lucrez la altele.Va urez asfalt uscat km frumosi si sanatosi! Cu stima Marius! Crashpad-urile alea arata misto, primul lucru care imi vine in gand "pozitie de chopper la drum lung" Poti sa mergi cu picioarele pe ele ? Se sta comod ? @Bragaru, ai mare grija ce cumperi.."Graba strica treaba"..mai bine ai rabdare, sa gasesti ceva care sa mearga..eventual sa nu fie de 400 ps. Merge careva la arc ? Glumeam, cu arcul..dar la Sibiu, merge careva la Artmania 2011 ? Nu stiu daca vin cu mobra, sunt inca in tratative cu prietena Azi m-am intors de la munte, unde am fost tot cu masina..Si acum imi dau seama, de ce nu fac eu mai mult de 5000 km pe an.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bragaru Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Multumesc pt raspuns Banditrider! Incepe sa imi piara entuziasmul. Ai dreptate si incep sa ma gandesc din ce in ce mai mult la esec. Se pare ca nu il voi mai avea... :| Daca nu asta, poate urmatorul. Si totusi parca m-as duce, cel putin sa il vad in ce stare e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 (editat) Salutari tuturor Banditilor! In curand mi-ar placea sa fac parte din grupul posesorilor de Bandit. Istoria e simpla... dupa ce am mers putin pe un B4 m-am imbolnavit, si uite asa mi s-a pus ca vreau Bandit 400. Si eu te sfatuiesc la unul de 600cc. Dar daca iei unul de 400cc incearca sa calculezi de pe acum cat te va costa sa-l faci functional. Pe bike shop am vazut mai multe B4 la dezmembrat. Poate acolo ai noroc de ceva piese emai ieftine. O alta solutie este sa cauti epe e-bay. Fiind un model mai vechi e posibil ca acolo sa gasesti piese tot din dezmembrari la preturi f mici si cu putin noroc la acelasi vanzator. Cand cumperi motorul gandeste-te si cat il vei folosi, cat vei baga in el si ce pret crezi ca vei lua pe el. Un B4 acum se vinde greu (de ce crezi ca vanzatorul ala il da cu 2000 lei?). Cat crezi ca vei lua peste 2 ani pe el? Acum dai 2000 lei + 150e CDI-iul + niste cauciucuri + placute de frana si peste 2 ani vei constata ca il vinzi cu 1500 lei. Nu zic ca trebuie sa faci o "afacere", adica sa iesi in profit, dar oricum sunt niste bani investiti din care trebuie sa recuperezi cat mai mult cand vei dori sa schimbi moto. Editat August 9, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bragaru Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Multumesc! In principiu nu m-ar deranja deprecierea pentru ca nu intentionez sa il vand (cu toate ca vad ca asta e mersul firesc al lucrurilor si majoritatea de pe aici renunta la primul motor pt ceva mai potrivit, nu e exclus sa mi se intample si mie). Vreun posesor de 400 pe aici sa imi spuna cum e cu jucaria asta? Pentru 600 va trebui sa mai astept. http://forum.4tuning.ro/563-vanzari-cumparari-moto/265877-suzuki-bandit-400-an-1993-pret-2500-lei.html asta e subiectul cu pricina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Vreun posesor de 400 pe aici sa imi spuna cum e cu jucaria asta? Pentru 600 va trebui sa mai astept. Tu vrei sa te plimbi cu motocicleta sau vrei sa te plimbi dupa piese? Am avut si eu un 400.S-a dovedit ca avea mari probleme cu supapele,nu mai tinea compresie aproape deloc,pornea greu pana cand nu a mai pornit.Cine stie asta daca singura problema e la cdi. Da,e mic,usor,foarte manevrabil,dar cum iesi cu el din oras parca nu mai e asa amuzant.Il cam fortezi si la un mers pe autostrada la 120-130. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bragaru Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Tu vrei sa te plimbi cu motocicleta sau vrei sa te plimbi dupa piese? Cu siguranta cu motocicleta. Voi sta, in acest caz dupa unul care sa merite si sa se incadreze in buget la momentul respectiv. Cu siguranta il voi supune atentiei voastre pentru analiza si verdicte. Ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 (editat) nu ramane fixat pe modelul asta (bandit 400). poti incerca gs500, honde si kawa de 500... motociclismul nu e deloc ieftin. sa iti scoti ideea asta din cap! am pus azi pe GSF650, anvelope michelin pilot road 2. (juma din bugetul tau pentru motoreta ). si cat 4 anvelope la fabiuta mea. Editat August 9, 2011 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bragaru Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Yep... am vazut asta ($), probabil de-asta am fost atras de o "ocazie". Dar nu dam inapoi Sper ca a III-a oara sa fie cea cu happy end Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Yep... am vazut asta ($), probabil de-asta am fost atras de o "ocazie". Dar nu dam inapoi Sper ca a III-a oara sa fie cea cu happy end Bafta! Ciao, vazand ca au scris (bine) ceilalti nu m-am bagat, insa iti scpun si eu. Fie te uiti si la GS500, CB500 etc, fie asteapta dupa bandit de 600. Cu 400 ai toate sansele sa stai pe dreapta, mai ales daca il iei din start semifunctional. Faza cu POATE voi vrea si eu sa vand primul motor candva e haioasa. O sa vrei sa il vinzi MULT mai repede decat crezi acum, mai ales cand ajungi in momentul in care il auzi cum se chinuie sub tine la drum intins, nu mai vorbesc cu pasager. Aici e un mare plus in favoarea celui de 600. Dimensiunile si puterea sa nu te sperie. Bafta si sa fii chibzuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 daca in 2 saptamani pretul a scazut de la 2500 la 2000 lei...mie imi da mult de banuit! Eu am avut motorul la vanzare si nu am scazut deloc. Motorul e bun, daca e bun vrei bani pe el. Daca are bube...atunci incepi sa scazi, ca sa scapi de el. Poate si asta ar trebui sa iti spuna ceva. PS: 600-le te va satisface in multe situatii. E un motor bun, derivat din GSX-F, se gasesc piese muuult mai multe. Strange bani mai ales ca nu ai carnetul. In iarna motoarele sunt mai ieftine! Special februarie-martie. Bafta la alegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 (editat) Multumesc! In principiu nu m-ar deranja deprecierea pentru ca nu intentionez sa il vand (cu toate ca vad ca asta e mersul firesc al lucrurilor si majoritatea de pe aici renunta la primul motor pt ceva mai potrivit, nu e exclus sa mi se intample si mie). Vreun posesor de 400 pe aici sa imi spuna cum e cu jucaria asta? Pentru 600 va trebui sa mai astept. http://forum.4tuning.ro/563-vanzari-cumparari-moto/265877-suzuki-bandit-400-an-1993-pret-2500-lei.html asta e subiectul cu pricina. Deci chiar daca initial trebuie schimbat CDI-ul, trebuie sa-i faci ITP si trebuie puse oglinzi si capete de ghidon ceea ce mai modifica cu 10-15% costul motocicletei... (Asigurarea e irelevanta fiindca oricum trebuie sa o faciu pe numele tau.)51 Motocicleta a fost cazuta pe stanga, vezi ca e codita julita si parca nici saua pilotului nu sta ok... Uite AICI un GSXF 600, 1998, 1100euro (Vanzatorul este o firma din Codlea care le aduce din Italia. Au si service propriu. Eu de la ei am luat prima moto care a fost ok. Am pus doar benzina si am schimbat uleiul si filtrele.) Editat August 10, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bragaru Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Deci chiar daca initial trebuie schimbat CDI-ul, trebuie sa-i faci ITP si trebuie puse oglinzi si capete de ghidon ceea ce mai modifica cu 10-15% costul motocicletei... (Asigurarea e irelevanta fiindca oricum trebuie sa o faciu pe numele tau.)51 Motocicleta a fost cazuta pe stanga, vezi ca e codita julita si parca nici saua pilotului nu sta ok... Uite AICI un GSXF 600, 1998, 1100euro (Vanzatorul este o firma din Codlea care le aduce din Italia. Au si service propriu. Eu de la ei am luat prima moto care a fost ok. Am pus doar benzina si am schimbat uleiul si filtrele.) Multumesc pt pont ruxi2k si pentru sfaturi tuturor ... Cred ca imi voi satisface nevoia de moto anul asta facand scoala... Mersul pe 2 roti in poligon ar trebui sa fie suficient momentan. Sper sa fie suficient, dar cred ca ma va face sa imi doresc mai mult motor ... Drum bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 wai omule, cu exceptia cazului in care ti s-a pus rau de tot pata pe B4, nu are sens. am auzit (si vazut cu ochii mei) de prea multi Banditi de 400 f.ututi in ultimul hal, asa de ultimul hal ca nu-i mai repara nimeni. acuma va intreb si eu asa la oha... ma uit de citeva zile pe bikeshop si vad cazaturile astea doua: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-bandit%201200n-din-2001-379013.html http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-bandit%201200n-din-1996-382677.html stiti ceva de ele, cit de tare-s rupte-n doua? ieri am fost la tara cu Banditu' si-am dat cu bug spoileru' de-un bolovan. am crapat spoileru', ceea ce m-a enervat asa de tare incit m-am decis sa inchei toate cheltuielile cu asta si sa incep sa ma gindesc la al doilea, cu care n-o sa merg decit in oras sau in afara doar pe drumuri ok. o sa-mi printez cu fonturi de 5 cm pe foi A3 "NU MAI BAG UN LEU IN MOTOR" si-o sa-mi tapitez peretii. daca e sa dau peste 2500-3000 vreau musai injectie, ABS si frine bune. daca renunt la astea iau un B12 Kult in max. 2000. Macke, stiai tu un site italian de vinzari moto cu preturi f mici da' nu-l mai gasesc. pls help. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bragaru Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Din fericire ratiunea a invins pasiunea de data asta. Deci am spus pas la cel subiect numit B4. Vezi ca tocmai a pus ruxi2k un link cu un cateva motoare printre care si un BigBoy. Sper sa nu se supere Macke... poate e vorba de alt site. Cauti cumva moto.it? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 da, moto.it. Insa pe cat de ieftine sunt banditii de 600 si 650, pe atat de scumpi sunt cei de 1200 (si Kult si Pop). Ba inca am gasit B6.5 de 2005 mai ieftin ca un Kult 1200 de 1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Macke, ce nu-ti place la B12? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Fereasca Sfantul, imi place. Eu acum privesc lucrurile un pic diferit. Vreau un tourer. Probabil ca un 1250/650 GSXF e mult mai aproape de ce mi-as dori decat un B12, fie el si carenat (semi). Eu nu merg decat foarte rar in oras, deci drumurile in afara sunt cele ce-si spun cuvantul. Vreau o injectie, racire pe apa si carene. Si sa nu fie sport, vreau sa stau cat mai drept pe ea, iar gxsf-ul se muleaza cel mai bine pe ce imi doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 (editat) sincer sa fiu, daca asta vrei 1250S scrie pe tine. zic eu. Dumnezeu stie cite review-uri am citit si nu-mi amintesc sa fie vreunul care sa pomeneasca vreun minus major. ieftin, injectie, ABS, carene, pozitie de touring, cuplu de n-ai ce face cu el. tie nu ti s-a intimplat niciodata sa simti ca in depasirile la limita e si B6-ul cam la limita? hai, nu ma minti pt. touring serios eu spun ca sub 800cc n-ai ce cauta. ai timp sa te razgindesti, nu da banii aiurea Editat August 10, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDetails.html?id=148999045&__lp=12&scopeId=MB&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=23600&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&siteId=ROMANIA&features=ABS&negativeFeatures=EXPORT&categories=SportTouringMotorcycle&cubicCapacities=FROM_1001_TILL_1500&lang=ro&pageNumber=4 asa ceva mi-ar placea mie ca viitor motor,si asta o sa si fie candva,probabil 600 o sa-l pastrez pentru oras si eventual facut streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Fain ala albastru Caline. E deja facut, nu mai bagi bani multi in el , dar o sa bagi bani , ca ce-si face omul cu mana lui. Pe macke scrie GSXF.. dar nu inteleg de ce vrea racire cu apa.. parca mai multa intretinere. Bine.. daca ai injectie inseamna ca ai si racire pe apa. dar na. B6 ramane b6 .. l-am pornit ieri dupa 2 luni in garaj cu umezeala si alea alea.. putin pe PRI, soc, buton , start. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 E deja facut, nu mai bagi bani multi in el , dar o sa bagi bani , ca ce-si face omul cu mana lui. stai, stai, ce vrei sa zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 cred ca se referea la anuntu pe care l-am postat eu si a crezut ca tu l-ai postat,cel de acum 2 posturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 (editat) asa o fi? PS: yes, am mai facut un post Editat August 10, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 deah asa e .. ma refer la asta pe care l-ai postat si tu , e facut adica customizat alea alea , si ce-ti faci cu mana ta adica pana nu-l customizezi cum vrei tu n-o sa dormi bine . luat si eu crash baruri , nesatisfacut de distanta fata de partea din stanga a motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 (editat) sincer daca as sti ca motoru' ala nu are probleme majore (de genul sa-i plesneasca distributia in drum spre casa) l-as lua si acum. personal incep sa ma polarizez din ce in ce mai tare spre doua extreme: motor nou, cu o tona de electronica si tehnologie pe el, facut Casco, pupat in fund si mers doar la drumuri lungi, ori o cazatura super ieftina de care sa nu-ti pese. PS: victorie, inca un post! Editat August 11, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.