arw357 Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Seamana putin cu al meu , numai ca al meu e spre nord, al tau spre vest , dar asemanator ca lungime:) Plecare pe 13 revenire spre sambata. @warlock, bine ai venit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Din discutiile cu prietena, mai avem si varinata ca din Timisoara sa coboram spre Bistrita, Cheile Nerei, Drobeta, Craiova, Bucuresti... inca nu stim pe unde o s-o luam...de hotaram pe drum. Nu recomand de nicio culoare sa o iei pe la Drobeta, doar daca s-a schimbat ceva si au terminat lucrarile de acum 2 ani. Pe langa Dunare era unul dintre cele mai periculoase drumuri pentru moto - plin de praf si nisip si fara parapeti pe alocuri. Nu am mai trecut de atunci si nici nu ma mai duc. Erau portiuni cu drugi de fier care asteptau turnarea de beton si se circula pe o singura banda, niciun fel de parapeti, nimic. Daca astea sunt variantele - as merge incetisor pe Deva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 voua cit va consuma motorul? ce ulei e recomandat? vine cineva la arc? ce bujii sint mai bune? ce-mi recomandati intre bandit si hornet? mi s-a parut ca a trecut o zi fara sa faca cineva mirc pe aici si-am luat situatia de hatzuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 oameni buni..cred ca m-am razgandit...si pastrez motorul. nu consuma mult, ulei pun ce vreau eu, nu vin la arc, pun bujii cu platina si am bandit bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burgman1 Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Salutare posesorilor de bandit! Sunt mandrul posesor al unui bandit din 97 facut pentru drumetie manere incalzite si multe alte elemente de inox (home made) in garajelul meu .Este o motocicleta super ingrijita pentru ca sunt mecanic si ma mai pricep si eu .Va urmaresc dar nu am vrut sa arat bijuteria decat cand este gata .Mai am de lucru la ea dar printre picaturi mai lucrez la ea in rest lucrez la altele.Va urez asfalt uscat km frumosi si sanatosi! Cu stima Marius! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 sa-l stapanesti sanatos!! PS: schimba/retapiteaza saua aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bragaru Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Salutari tuturor Banditilor! In curand mi-ar placea sa fac parte din grupul posesorilor de Bandit. Istoria e simpla... dupa ce am mers putin pe un B4 m-am imbolnavit, si uite asa mi s-a pus ca vreau Bandit 400. Am gasit unul la pret rezonabil, proprietarul sustine ca singura lui problema este CDI-ul, motiv pentru care nici nu a mai folosit motorul o perioada lunga de timp (deci, necesita probabil si consumabile de schimbat). Am nevoie de ajutorul unuia dintre voi (cu intentia de a ajuta de bunavoie, contra cost, sau contra unor beri multe ). As vrea sa aud motorul invartindu-se macar cateva secunde, sa stiu ca totul e ok in el si nu am alte surprize. Nu vreau sa risc sa il iau si apoi sa raman cu el in curte pe post de bibelou avand si alte bube grave. E cineva dispus sa mearga cu mine pana la proprietar sa testez cu un CDI bun acel motor? Din pacate motorul cu care am mers a fost vandut de proprietar si acesta i-a pierdut urma, deci nu am de unde sa il iau. Sau aveti cumva alte sfaturi despre cum ar trebui sa procedez in acest caz? CDI voi gasi ulterior in jur de 150E, dar nu pot sa dau 150E inainte si apoi sa constat ca nu merge. Multumesc mult si sper ca in curand sa mi va alatur. Asfalt uscat si sezon cat mai lung! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 s-a mai discutat subiectul de cateva ori, nu se recomanda banditul de 400. chiar daca esti incepator, 600-le face toti banii! Daca si motorul a stat...cam greu de diagnosticat. in ce bani e banditul si ce buget maxim ai? ca socoteala sa iasa, fa asa: cauciucuri bune? nu->200 euro; kit lant? nu->100 euro; baterie buna? nu->30 euro; placute frana? nu->40 euro (set fata spate); alte cheltuieli, daca sunt... totul adaugi la pretul de vanzare si vezi unde iesi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bragaru Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Probabil s-a mai discutat problema.... Am stat azinoapte pana la 5 dimineata citind pe forum... Inca am tab-ul deschis la pagina 87 a topicului... dar pana la o mie si ceva mai am Asta era un chilipir. 20 mil. Ideea mea (care nu stiu cat de sanatoasa era) arata astfel: iau motorul acum, care oricum mai are nevoie de ceva reparatii, deci o sa ma tina sezonul asta ocupat + ca inca nu am permis de A (dar asta e doar o problema de timp) si o sa il scot la plimbare la primavara sau undeva spre sfarsitul sezonului. Bugetul meu, care s-ar invarti momentan undeva la 700E nu e neaparat rezervat motorului (cu toate ca imi doresc unul de ma tine noptile treaz). Il voiam pe asta pt ca pretul e destul de mic. Poate e dificil 400-le de intretinut, dar pretul e, cel putin pentru mine, mult prea atractiv... Mi-ar placea sa gasesc 600 la pret mic pe care sa il fac. Orice sfat este binevenit, spus pe orice ton ! Sunt la inceput, deci accept! Multumesc! Nu am vazut inca motorul, am vb doar la tel, dar din spusele proprietarului si dupa indicatiile tale, el spune in felul urmator. Kit-ul de lant il garanteaza inca 2 sezoane, cauciucurile sunt bune... De baterie nu am intrebat, dar cu siguranta e moarta si placutele se schimba... Daca ar fi sa schimb toate cele de mai sus, ajung undeva la 800E... Inca ma gandesc cum e mai bine... :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Eu tocmai ce m-am linistit cu motoarele, avand o oferta de NErefuzat, pe care am refuzat-o . Nu am apucat s-o vars pe forum, dar o spun acum: GSX1100F Katana de 88, o carenata de 136 de cai, la 950 euro (adusa din afara); pus tot ce-am spus mai sus plus alte mici gadiliciuri, 1700 euro. Deci...foarte usor ajungi la dublul pretului unui motor. Cand vine vorba de lant si de cauciucuri, daca tot esti la inceput, trebuie sa afli cateva lucruri: lant: zale blocate, rugina, intindere NEuniforma a lui + altele de care nu imi aduc aminte acum = alt lant! Punct! daca se rupe la viteza, 2 lucruri se intampla: cazi si/sau spargi motorul si ramai cu curu-n drum pana vine unul sa te ia! (cu duba, pe care mai trebuie s-o si platesti); cauciucuri: cauciucuri crapate, vechi sau "plastificate" = cauciucuri noi. cauciucul nou care face pana e mult mai usor de reparat decat unul vechi, care poate crapa iremediabil. Iarasi se repeta scenariul de masi sus cu curu-n drum si cu duba! Ce garanteaza vanzatorul e apa de ploaie! daca o da in scris si scrie ca plateste in cazul in care se intampla ceva, e altceva. Asa...el vorbeste, vinde marfa, tu faci buba si el ridica din umeri! PS: am cautat CDI de 400. mi se pare cam scump 150 euro...mai sap! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bragaru Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Mersi mult pentru raspuns si pentru indicatii date Macke! Intr-adevar sunt plauzibile scenariile. Totusi ma gandesc in continuare la 400-le asta... Daca apare vreo solutie, daca are cineva vreo idee... Sariti cu vorbe! Inca vreau sa il iau daca il testez, bineinteles. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Salutare posesorilor de bandit! Sunt mandrul posesor al unui bandit din 97 facut pentru drumetie manere incalzite si multe alte elemente de inox (home made) in garajelul meu .Este o motocicleta super ingrijita pentru ca sunt mecanic si ma mai pricep si eu .Va urmaresc dar nu am vrut sa arat bijuteria decat cand este gata .Mai am de lucru la ea dar printre picaturi mai lucrez la ea in rest lucrez la altele.Va urez asfalt uscat km frumosi si sanatosi! Cu stima Marius! Crashpad-urile alea arata misto, primul lucru care imi vine in gand "pozitie de chopper la drum lung" Poti sa mergi cu picioarele pe ele ? Se sta comod ? @Bragaru, ai mare grija ce cumperi.."Graba strica treaba"..mai bine ai rabdare, sa gasesti ceva care sa mearga..eventual sa nu fie de 400 ps. Merge careva la arc ? Glumeam, cu arcul..dar la Sibiu, merge careva la Artmania 2011 ? Nu stiu daca vin cu mobra, sunt inca in tratative cu prietena Azi m-am intors de la munte, unde am fost tot cu masina..Si acum imi dau seama, de ce nu fac eu mai mult de 5000 km pe an.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bragaru Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Multumesc pt raspuns Banditrider! Incepe sa imi piara entuziasmul. Ai dreptate si incep sa ma gandesc din ce in ce mai mult la esec. Se pare ca nu il voi mai avea... :| Daca nu asta, poate urmatorul. Si totusi parca m-as duce, cel putin sa il vad in ce stare e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 (editat) Salutari tuturor Banditilor! In curand mi-ar placea sa fac parte din grupul posesorilor de Bandit. Istoria e simpla... dupa ce am mers putin pe un B4 m-am imbolnavit, si uite asa mi s-a pus ca vreau Bandit 400. Si eu te sfatuiesc la unul de 600cc. Dar daca iei unul de 400cc incearca sa calculezi de pe acum cat te va costa sa-l faci functional. Pe bike shop am vazut mai multe B4 la dezmembrat. Poate acolo ai noroc de ceva piese emai ieftine. O alta solutie este sa cauti epe e-bay. Fiind un model mai vechi e posibil ca acolo sa gasesti piese tot din dezmembrari la preturi f mici si cu putin noroc la acelasi vanzator. Cand cumperi motorul gandeste-te si cat il vei folosi, cat vei baga in el si ce pret crezi ca vei lua pe el. Un B4 acum se vinde greu (de ce crezi ca vanzatorul ala il da cu 2000 lei?). Cat crezi ca vei lua peste 2 ani pe el? Acum dai 2000 lei + 150e CDI-iul + niste cauciucuri + placute de frana si peste 2 ani vei constata ca il vinzi cu 1500 lei. Nu zic ca trebuie sa faci o "afacere", adica sa iesi in profit, dar oricum sunt niste bani investiti din care trebuie sa recuperezi cat mai mult cand vei dori sa schimbi moto. Editat August 9, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bragaru Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Multumesc! In principiu nu m-ar deranja deprecierea pentru ca nu intentionez sa il vand (cu toate ca vad ca asta e mersul firesc al lucrurilor si majoritatea de pe aici renunta la primul motor pt ceva mai potrivit, nu e exclus sa mi se intample si mie). Vreun posesor de 400 pe aici sa imi spuna cum e cu jucaria asta? Pentru 600 va trebui sa mai astept. http://forum.4tuning.ro/563-vanzari-cumparari-moto/265877-suzuki-bandit-400-an-1993-pret-2500-lei.html asta e subiectul cu pricina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Vreun posesor de 400 pe aici sa imi spuna cum e cu jucaria asta? Pentru 600 va trebui sa mai astept. Tu vrei sa te plimbi cu motocicleta sau vrei sa te plimbi dupa piese? Am avut si eu un 400.S-a dovedit ca avea mari probleme cu supapele,nu mai tinea compresie aproape deloc,pornea greu pana cand nu a mai pornit.Cine stie asta daca singura problema e la cdi. Da,e mic,usor,foarte manevrabil,dar cum iesi cu el din oras parca nu mai e asa amuzant.Il cam fortezi si la un mers pe autostrada la 120-130. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bragaru Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Tu vrei sa te plimbi cu motocicleta sau vrei sa te plimbi dupa piese? Cu siguranta cu motocicleta. Voi sta, in acest caz dupa unul care sa merite si sa se incadreze in buget la momentul respectiv. Cu siguranta il voi supune atentiei voastre pentru analiza si verdicte. Ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 (editat) nu ramane fixat pe modelul asta (bandit 400). poti incerca gs500, honde si kawa de 500... motociclismul nu e deloc ieftin. sa iti scoti ideea asta din cap! am pus azi pe GSF650, anvelope michelin pilot road 2. (juma din bugetul tau pentru motoreta ). si cat 4 anvelope la fabiuta mea. Editat August 9, 2011 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bragaru Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Yep... am vazut asta ($), probabil de-asta am fost atras de o "ocazie". Dar nu dam inapoi Sper ca a III-a oara sa fie cea cu happy end Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Yep... am vazut asta ($), probabil de-asta am fost atras de o "ocazie". Dar nu dam inapoi Sper ca a III-a oara sa fie cea cu happy end Bafta! Ciao, vazand ca au scris (bine) ceilalti nu m-am bagat, insa iti scpun si eu. Fie te uiti si la GS500, CB500 etc, fie asteapta dupa bandit de 600. Cu 400 ai toate sansele sa stai pe dreapta, mai ales daca il iei din start semifunctional. Faza cu POATE voi vrea si eu sa vand primul motor candva e haioasa. O sa vrei sa il vinzi MULT mai repede decat crezi acum, mai ales cand ajungi in momentul in care il auzi cum se chinuie sub tine la drum intins, nu mai vorbesc cu pasager. Aici e un mare plus in favoarea celui de 600. Dimensiunile si puterea sa nu te sperie. Bafta si sa fii chibzuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 daca in 2 saptamani pretul a scazut de la 2500 la 2000 lei...mie imi da mult de banuit! Eu am avut motorul la vanzare si nu am scazut deloc. Motorul e bun, daca e bun vrei bani pe el. Daca are bube...atunci incepi sa scazi, ca sa scapi de el. Poate si asta ar trebui sa iti spuna ceva. PS: 600-le te va satisface in multe situatii. E un motor bun, derivat din GSX-F, se gasesc piese muuult mai multe. Strange bani mai ales ca nu ai carnetul. In iarna motoarele sunt mai ieftine! Special februarie-martie. Bafta la alegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 (editat) Multumesc! In principiu nu m-ar deranja deprecierea pentru ca nu intentionez sa il vand (cu toate ca vad ca asta e mersul firesc al lucrurilor si majoritatea de pe aici renunta la primul motor pt ceva mai potrivit, nu e exclus sa mi se intample si mie). Vreun posesor de 400 pe aici sa imi spuna cum e cu jucaria asta? Pentru 600 va trebui sa mai astept. http://forum.4tuning.ro/563-vanzari-cumparari-moto/265877-suzuki-bandit-400-an-1993-pret-2500-lei.html asta e subiectul cu pricina. Deci chiar daca initial trebuie schimbat CDI-ul, trebuie sa-i faci ITP si trebuie puse oglinzi si capete de ghidon ceea ce mai modifica cu 10-15% costul motocicletei... (Asigurarea e irelevanta fiindca oricum trebuie sa o faciu pe numele tau.)51 Motocicleta a fost cazuta pe stanga, vezi ca e codita julita si parca nici saua pilotului nu sta ok... Uite AICI un GSXF 600, 1998, 1100euro (Vanzatorul este o firma din Codlea care le aduce din Italia. Au si service propriu. Eu de la ei am luat prima moto care a fost ok. Am pus doar benzina si am schimbat uleiul si filtrele.) Editat August 10, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bragaru Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Deci chiar daca initial trebuie schimbat CDI-ul, trebuie sa-i faci ITP si trebuie puse oglinzi si capete de ghidon ceea ce mai modifica cu 10-15% costul motocicletei... (Asigurarea e irelevanta fiindca oricum trebuie sa o faciu pe numele tau.)51 Motocicleta a fost cazuta pe stanga, vezi ca e codita julita si parca nici saua pilotului nu sta ok... Uite AICI un GSXF 600, 1998, 1100euro (Vanzatorul este o firma din Codlea care le aduce din Italia. Au si service propriu. Eu de la ei am luat prima moto care a fost ok. Am pus doar benzina si am schimbat uleiul si filtrele.) Multumesc pt pont ruxi2k si pentru sfaturi tuturor ... Cred ca imi voi satisface nevoia de moto anul asta facand scoala... Mersul pe 2 roti in poligon ar trebui sa fie suficient momentan. Sper sa fie suficient, dar cred ca ma va face sa imi doresc mai mult motor ... Drum bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 wai omule, cu exceptia cazului in care ti s-a pus rau de tot pata pe B4, nu are sens. am auzit (si vazut cu ochii mei) de prea multi Banditi de 400 f.ututi in ultimul hal, asa de ultimul hal ca nu-i mai repara nimeni. acuma va intreb si eu asa la oha... ma uit de citeva zile pe bikeshop si vad cazaturile astea doua: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-bandit%201200n-din-2001-379013.html http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-bandit%201200n-din-1996-382677.html stiti ceva de ele, cit de tare-s rupte-n doua? ieri am fost la tara cu Banditu' si-am dat cu bug spoileru' de-un bolovan. am crapat spoileru', ceea ce m-a enervat asa de tare incit m-am decis sa inchei toate cheltuielile cu asta si sa incep sa ma gindesc la al doilea, cu care n-o sa merg decit in oras sau in afara doar pe drumuri ok. o sa-mi printez cu fonturi de 5 cm pe foi A3 "NU MAI BAG UN LEU IN MOTOR" si-o sa-mi tapitez peretii. daca e sa dau peste 2500-3000 vreau musai injectie, ABS si frine bune. daca renunt la astea iau un B12 Kult in max. 2000. Macke, stiai tu un site italian de vinzari moto cu preturi f mici da' nu-l mai gasesc. pls help. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bragaru Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Din fericire ratiunea a invins pasiunea de data asta. Deci am spus pas la cel subiect numit B4. Vezi ca tocmai a pus ruxi2k un link cu un cateva motoare printre care si un BigBoy. Sper sa nu se supere Macke... poate e vorba de alt site. Cauti cumva moto.it? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.