Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cum scriam aici, am avut accident cu Suzy, Homo Taximetristus a lovit din nou.

Daca cineva are de vinzare un capac motor... (atasez poza).

Si poate o maneta ambreiaj si maneta schimbator?

post-24366-1211015437_thumb.jpg

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum scriam aici, am avut accident cu Suzy, Homo Taximetristus a lovit din nou.

Daca cineva are de vinzare un capac motor... (atasez poza).

Si poate o maneta ambreiaj si maneta schimbator?

 

Asta se sudeaza in argon man(pana gasesti sa-ti cumperi)...maneta nu se sudeaza ca-i antimoniu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta se sudeaza in argon man(pana gasesti sa-ti cumperi)...maneta nu se sudeaza ca-i antimoniu

Thanks for the hint ;)

 

Maneta gasesc la Louis din cite stiu. O sa ziceti ca-s (cuvant urat), dar azi in timp ce-o manevram in fata blocului de ghidon am scapat-o pe dreapta (prima data cind o scap manevrind-o de ghidon, eram f. obosit) si tre' sa comand si maneta de frina ;)) Mare bou is.

M-am apucat sa schimb lantu'. Btw. stie cineva unde gasesc o presa pt master link? Lantul asta Tsubaki pe care l-am luat nu e endless, si nici nu are master link cu siguranta, are asa ceva: http://www.af1racing.com/store/ProdImages/SSrivetmaster.jpg

 

Tocmai ma apucam sa demontez amortizorul :laugh:

post-24366-1211053969_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

Am si eu o problema, poate a mai patit cineva. M-a pus naiba sa-mi spal eu motorul.

De curatat l-am curatat dar nu prea mai merge bine. Porneste la fel de usor, scos din viteza merge foarte bine dar nu mai trage si cand accelerez face ca si cum merge in 3 pistoane.

Se poate sa fie de la aprindere si sa-i treaca in cateva zile de stat pe dreapta?

 

alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut alex.

 

trebuie sa fie de la bujii.

fa rost de o cheie pt bujii, scoate-le si curata-le,iar daca nu merge asa, schimba-le cu unele noi.

 

noroc !

 

 

inca ceva pentru banditi... avem avarii sau nu ? talharul meu nu stie asta. de ce?

Editat de yfazer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut alex.

 

trebuie sa fie de la bujii.

fa rost de o cheie pt bujii, scoate-le si curata-le,iar daca nu merge asa, schimba-le cu unele noi.

 

noroc !

 

 

inca ceva pentru banditi... avem avarii sau nu ? talharul meu nu stie asta. de ce?

 

salut,

 

la relanti functioneaza foarte bine. I-am scos fisele si s-a oprit.

eu cred ca e ceva de la aprindere. numa prea pricep.

 

merci oricum,

o sa verific si bujiile.

 

o zi buna!

alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

la relanti functioneaza foarte bine. I-am scos fisele si s-a oprit.

eu cred ca e ceva de la aprindere. numa prea pricep.

 

merci oricum,

o sa verific si bujiile.

 

o zi buna!

alex

 

La mine cand facea asa ii dadeam in gura numai rosu inclusiv cu frana de motor...si isi revenea instant in 15-20 min :rolleyes:

Bafta...

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit-o din nou. Am ramas fara benzina cu robinetul pe verticala cum mi-a explicat cuki /index.php?...t&p=1170968

 

Am oprit pe dreapta, ca nah... facea ca dracu... am invartit robinetul de pe verticala pe orizontala, dar tot n-a pornit.

 

Inca o data... sa o luam de la inceput.... :rolleyes:

Da' lasa dom'le ce te sfatuieste nu stiu care si uita-te ce scrie pe robinet. Ce fel de verticala? Cu virful (partea ascutita a robinetului) in sus? Sau jos?

In sus (RES) -> rezerva (probabil in pozitia asta l-ai pus)

In jos (ON) -> pozitia normala

La orizontala dreapta (PRI) -> se foloseste cind carburatoarele s-au golit din diverse motive

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' lasa dom'le ce te sfatuieste nu stiu care si uita-te ce scrie pe robinet. Ce fel de verticala? Cu virful (partea ascutita a robinetului) in sus? Sau jos?

In sus (RES) -> rezerva (probabil in pozitia asta l-ai pus)

In jos (ON) -> pozitia normala

La orizontala dreapta (PRI) -> se foloseste cind carburatoarele s-au golit din diverse motive

Salut. daca tot nu merge trebuie sa vezi in ce stare este garnitura de la robinet, poate a fost umblat la ea si a fost pusa in alta pozitie.

Chiar daca esti pe on cu robinetul cand scoti furtunul de benzina nu trebuie sa curga ( este actionat vacumatic )

Verifica si pe rezerva si pe of.

Poate a fost montat in alta pozitie. ( daca da, zic sa-l lasi asa sa retii pozitile pana gasesti garnitura noua )

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banditilor vroiam sa va intreb care veniti in 6-8 iunie la cluj la "Seth on Fire Bikers Fest"

Sper, am fost si acuma 2 ani si locatia chiar merita. Recomand cu caldura. Daca se aplica si legile de atunci, adica fara turat mobrele dupa 12 noaptea, atunci e super

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca modelul 2000 de B6 are schimbari pe la bascula/amortizor spate?

 

Bascula la B6 Kult si Pop e la fel. Amortizorul e diferit si nu se potriveste de pe una pe cealalta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa... si in Brasov are idee cineva unde se pot sincroniza carbureterele?

 

 

/index.php?...t&p=1142735

 

Daca nu gasesti pe nimeni in BV te pot rezolva cu reglajul carburatoarelor si orice alta problema de ordin tehnic la Tg Mures (service Motomobil)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si io incerc sa ajung la "Seth on Fire Bikers Fest". :D :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am o mica nelamurie... Detin un Bandit 600 S din '96 si acum cateva zile facut plinul.. Pana acum am facut 160 km, iar azi a trebuit sa rotesc "robinetul" la gaz pt ca benzina era pe duca... Daca nu ma insel in mod normal ar mai trebui sa fie aproximativ 3 litri de benzina in rezervor. Faza este ca dupa calculele mele ar veni un consum de aproximativ 10l / 100 km... Ceea ce, sincer, mi se pare cam exagerat.. Sunt incepator si nu ma duc mai sus de 5000/6000 ture.. Este normal consumul? Voi ce consum aveti? Multam'

Astfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca esti incepator si probabil mai mult ca sigur mergi subturat, consumi mai mult si si uzezi motorul mai mult decat unu "care stie". Probabil ca nici nu te bagi printre masini prea mult si stai mai mult la cozi si semafoare. Daca motoreta mai e si dereglara si/sau infundata (carburatoare/filtru aer) scoti lejerianu un consum de 9% in oras. Vezi ca rezerva e de 4,5-5 L. Deci ai facut 160 de km cu 14-14,5 L. Ceea ce inseamna un consum de 8,7-9. Nu e f tragic insa ai putea-o duce la o revizie... asa pt linistea ta. Sa o folosesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca esti incepator si probabil mai mult ca sigur mergi subturat, consumi mai mult si si uzezi motorul mai mult decat unu "care stie". Probabil ca nici nu te bagi printre masini prea mult si stai mai mult la cozi si semafoare. Daca motoreta mai e si dereglara si/sau infundata (carburatoare/filtru aer) scoti lejerianu un consum de 9% in oras. Vezi ca rezerva e de 4,5-5 L. Deci ai facut 160 de km cu 14-14,5 L. Ceea ce inseamna un consum de 8,7-9. Nu e f tragic insa ai putea-o duce la o revizie... asa pt linistea ta. Sa o folosesti sanatos!

 

Ce intelegi prin subturat? In ce "interval" ar trebui sa ma situez pentru un rulaj ok..? Tu ce consum ai? Aproximativ...

Multumesc mult pentru raspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce intelegi prin subturat? In ce "interval" ar trebui sa ma situez pentru un rulaj ok..? Tu ce consum ai? Aproximativ...

Multumesc mult pentru raspuns!

 

Subturat inseamna sa dai repriza adica sa tragi relativ brusc si sustinut de gaz la 2-3, chiar si 4 mii de ture. Al meu papa cam 8% in city, cred, dar vede destul de frecvent 8-10-12 mii de ture si plecarile de la stop sunt in asa fel incat sa simt ca traiesc. :crack: Nu stau la cozi deci plec de obicei primul de la stop. Mi se intampla cateodata sa merg insa si cruising lejer asa de dragul plimbatului, asta daca nu cumva apare vreun Sti cu chef de scandal. :lol: Dar 8% mi se pare ok... avand in vedere ce imi ofera. Adica ma misc decent cu 8% pe cand cu cadavru' de Polo 1,2 deabea ma tarai cu 10+% si frec si vremea in trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...