MotoRocker Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Poti argumenta si de ce? Este a 2-a iarna in care procedez asa si sunt multumit de rezultat. sau mai bine zis de scutirea problemelor. inca ai bateria buna... sa pornesti mobra iarna doar ca sa o ambalezi de 2 ori nu e pt ca: 1. consumi din baterie dar nu apuca sa se incarce inapoi pt ca nu mergi cu ea (incarca dupa 1500 rpm) 2. mobra se incinge, dupa ce o opresti se raceste relativ brusc, fiindca e frig afara => condens peste tot, inclusiv interior motor, rezervor, toba etc... 3. la pornire, mai ales iarna, bujiile se incarca/murdaresc mai mult/repede....daca nu mergi cu ea ceva ture, asa raman si o sa-ti porneasca din ce in ce mai greu pana cand apuci sa dai o tura mai lunga cu ea 4. o trezesti din somn cand ea de fapt vrea sa doarma si sa se odihneasca in asteptarea primaverii cand va putea cutreiera drumurile patriei ore intregi la rand, cand colo, tu o amagesti cu o pornire si doua ambalari... cumva ca o femeie care se uda si-o lasi balta. O sa te tina minte! Ai grija! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 (editat) Io am EBC. inainte am avut SBS de la Mymoto Cotroceni. SBS scartaie, EBC - nu ( s-ar putea sa fie si diferenta de discuri ) . EBC pune frana , SBS nu ! Ori am nimerit eu prost de 2 ori SBS-urile de la Mymoto ori nu ne intelegem. EBC rulez . N-are probleme daca-l pornesti iarna.. Banditul vechi iarna asta a fost pornit o data la 2 saptamani . Merge brici. Asta e linkul pentru bujii , ca al lui Calin nu merge Deci banditul mare decelereaza mai repede (? cu forta mai mare) decat banditul mic. Unde e ciudatenia? Editat Aprilie 19, 2012 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 cilindreea/cuplul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Deci banditul mare decelereaza mai repede (? cu forta mai mare) decat banditul mic. Unde e ciudatenia? e forba de frine, nu de frina de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Asta e altceva. Pai stiu eu aiurea sau discurile la B12 sunt mai mari ca la B6? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 -Mai are cineva placute de frana EBC ? m-a inebunit scartaitul asta, asa fac si la voi ?) eu am avut EBC organice acum vreo 2 ani, nu scirtiiau deloc. n-am experimentat atit cit sa trag o concluzie da' se pare ca cele sinterizate scirtiie. singurele care mi-au scirtiit (tare) au fost Lucas, cred ca erau sinterizate dar nu mai stiu sigur. Asta e altceva. Pai stiu eu aiurea sau discurile la B12 sunt mai mari ca la B6? pai B12 are si cu totul alte etriere, da'nu asta vroiam sa zic. uitati-va si voi unde sint in comparatie cu alte motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 eu am avut EBC organice acum vreo 2 ani, nu scirtiiau deloc. n-am experimentat atit cit sa trag o concluzie da' se pare ca cele sinterizate scirtiie. singurele care mi-au scirtiit (tare) au fost Lucas, cred ca erau sinterizate dar nu mai stiu sigur. pai B12 are si cu totul alte etriere, da'nu asta vroiam sa zic. uitati-va si voi unde sint in comparatie cu alte motoare. Am eu Lucas si nu scartie nici fata nici spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Am eu Lucas si nu scartie nici fata nici spate. am zis clar ca probabil scirtiie cele sinterizate. Lucas n-o sa-mi mai iau ever, asa de tare m-a enervat scirtiitul ala. EBC, Armstrong, Ferodo, astea mi se par OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 am zis clar ca probabil scirtiie cele sinterizate. Lucas n-o sa-mi mai iau ever, asa de tare m-a enervat scirtiitul ala. EBC, Armstrong, Ferodo, astea mi se par OK. Ferodo nu iti recomand, am avut si erau "varza" s-au poate am prins eu un lot mai aiurea.Dar fiecare cum are noroc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 le am pe spate si in comparatie cu ce aveam inainte (Kyoto) macar pot sa spun ca merg. daca as avea pe fata as putea sa spun cu certitudine daca-s OK. da' o sa ramin la EBC si Armstrong. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Si la mine scartaie cateodata placutele pe fata,nu mereu. EBC abia schimbate dupa ce am dat jos Ferodo-rile sinter (rulate 100 de km) din impresia ca parca nu tin foarte bine. EBC tin putin mai bine fata de Ferodo. Am sa incerc pt scartait intai folie antiscartait trw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 (editat) uitindu-ma la rezultate testelor de frinare mi-am adus aminte de-o faza citita mai demult. cica prima masina care folosea cutie de viteze CVT (continuously variable transmission), cum are Nissan Murano, n-a fost primita deloc bine de public pt. ca nu avea "demaraj". masuratorile aratau cu totul altceva dar ce nu exista la CVT-ul respectiv era zvicul la demaraj, pe care lumea il interpreta gresit drept cuplu mare. CVT-ul transmitea cuplul fara salturi bruste si omu' zicea ca masina e lenesa CVT-urile noi cica au simulat electronic din ECU acel zvic aceeasi chestie e facuta si la servodirectiile electrice de pe masini, se fac eforturi tocmai pentru a fi emulat din software feedbackul unei directii hidraulice clasice ma gindesc ca poate vreun fenomen similar o fi si la Bandit de ne pare tuturor ca au frine mediocre (cel putin primele generatii de B6). Editat Aprilie 19, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Salut, intentionez sa intru in randul banditilor cat mai curand:) am gasit si motocicleta doar ca este la o distanta considerabila de locatia mea,nu am mai mers pe un bandit600 pana acum si nu stiu sa apreciez pozitia in mers, eu sunt inalt la 1,85m, 90kg si ma gandesc sa nu fiu prea ingramadit pe motor, intrebarea mea, exista incompatibilitate intre inatimea mea si banditul600 , nu as vrea sa ma ingramadesc pe motocicleta.Multumesc Si eu am exact aceasi inaltime si ajung pe la 95 kg echipat full,si nu am nici o problema sa stau ingramadit pe motor sau ceva de genu. Primu an am mers cu motocicleta stock neavand probleme,anul trecut i-am montat kit de inaltare si un ghidon lat,si e mult mai ok asa,dar cum ziceam nici cu el stock nu aveam deloc probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Ca tot se discuta despre frane... cum va merg voua frnale pe spate? chiar zilele trecute am facut itp-ul si pe rola aia abia abia s-a blocat spatele. Iar pe sosea... nu ca imi pun baza in ea, de altfe, sunt zile la rand knd nici makr n-o folosesc, poate doar in rampa la semafor. Dar k idee, ati reusit sa blocati roata spate in mers sau ma "resemnez" k asa merge ea. Mentionez k tocmai am schimbat lichidul de frana, aerisit, spalat discuri+placute si cu alcool izopropilic (dala' roz) si cu spray de frane de mai multe neamuri (Procycle si Castrol - manopere pe care le-am intreprins dupa ce am spalat lantul cu motorina si probabil k a mai sarit si pe disc). Asfalt uscat... Ploiestul sare din schema de ceva timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Eu aproape am blocat spatele si mi-a fost frica! Desfa si curata etrierul, daca nu ai facut-o deja. Doar simpla inlocuire a lichidulu ide frana nu rezolva problema ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 acum o luna am ramas prin oras am ramas pe fata fara placute de frana (adica fier pe fier). am ajuns acasa cu frana pe spate si am inceput sa dau telefoane. pana atunci am avut pe fata carbon loraine. deoarece toti la cei care am sunat puteau sa-mi livreze placute gen ebc, sbs, carbon loraine etc abia in 2-3 zile, eu avand nevoie de mobra am optat pt o solutie de avarie (asa credeam la vremea respectiva) si am luat 2 perechi de Kyoto (50 ron) care erau pe stoc. in 30 min le-am montat. am mers cu frica la inceput, dar acum pot sa va spun ca am FRANA pe fata super ok. nu le-am mai inlocuit cu altele. acum voi vedea pe viitor ce fiabilitate au (pana acum am 1700 km facuti cu ele numai in bucuresti) si ce daune provoaca discurilor (pana acum discurile se prezinta bine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 (editat) Ca tot se discuta despre frane... cum va merg voua frnale pe spate? chiar zilele trecute am facut itp-ul si pe rola aia abia abia s-a blocat spatele. Iar pe sosea... nu ca imi pun baza in ea, de altfe, sunt zile la rand knd nici makr n-o folosesc, poate doar in rampa la semafor. Dar k idee, ati reusit sa blocati roata spate in mers sau ma "resemnez" k asa merge ea. Mentionez k tocmai am schimbat lichidul de frana, aerisit, spalat discuri+placute si cu alcool izopropilic (dala' roz) si cu spray de frane de mai multe neamuri (Procycle si Castrol - manopere pe care le-am intreprins dupa ce am spalat lantul cu motorina si probabil k a mai sarit si pe disc). Asfalt uscat... Ploiestul sare din schema de ceva timp. odata am oprit in Iasi la un semafor care e in panta si am decis (nu stiu de ce) sa folosesc frina spate. am blocat roata si am derapat vreun metru. nasol la spate mi se pare ca piciorul nu are finete (acuma, poate ale voastre au) si e greu sa dozezi corect. distanta dintre "abia frinat" si "blocat" e mica. parerea mea (cu toate ca multi reisari o sa ma contrazica) e ca trebuie sa uiti ca ai frina spate. inclusiv in cartea pe care o citesc acum, Motorcycle Handling and Chassis Design scrie ca doar cei mai buni piloti stiu sa dozeze fata si spatele cum trebuie. avind in vedere ca nu cred ca vreun pilot merge pe Bandit, asa cum nu exista echipa Dacia la Formula 1, eu zic ca nu e cazul sa-ti faci griji de genul asta. daca vrei sa rezolvi frina, trebuie s-o demontezi. la mine era depusa in santurile in care vin garniturile o mizerie ca sarea, in cantitati deloc neglijabile. nu stiu ce e si ce o cauzeaza. a trebuie sa frec o gramada cu un imbus pina s-a dus. in plus, garniturile de praf se bulesc de felul lor, la unul din etrieri la mine era deformata rau de tot. pistoanele au o depunere anticoroziva aurie pe ele, daca s-a bulit intr-un loc ruginesc si o sa juleasca garniturile. la mine treaba la unul din pistoane era asa de nasoala incit impingea placuta numai intr-o parte si era uzata oblic. fiind oxidat l-am luat la frecat cu un spalator de vase pina s-a dus depunerea aia de tot dar macar acum se vede ca impinge cum trebuie. in schimb a ruginit si cind o sa schimb placutele si-o sa-l imping inapoi o sa buleasca garniturile de praf. cu toate astea la ITP mi-a iesit din prima si pe spate. alcoolul roz nu e izopropilic, e spirt denaturat (etanol cu aditivi toxici): http://en.wikipedia.org/wiki/Denatured_alcohol legat de vreme, stai linistit. eu nu m-am atins de motor de 2 saptamini. e clar, in Romania motorul nu trebuie scos pina-n mai. Eu aproape am blocat spatele si mi-a fost frica! Desfa si curata etrierul, daca nu ai facut-o deja. Doar simpla inlocuire a lichidulu ide frana nu rezolva problema ... inlocuirea rezolva cel putin partial problema daca ai aer in instalatie. acum o luna am ramas prin oras am ramas pe fata fara placute de frana (adica fier pe fier). am ajuns acasa cu frana pe spate si am inceput sa dau telefoane. pana atunci am avut pe fata carbon loraine. deoarece toti la cei care am sunat puteau sa-mi livreze placute gen ebc, sbs, carbon loraine etc abia in 2-3 zile, eu avand nevoie de mobra am optat pt o solutie de avarie (asa credeam la vremea respectiva) si am luat 2 perechi de Kyoto (50 ron) care erau pe stoc. in 30 min le-am montat. am mers cu frica la inceput, dar acum pot sa va spun ca am FRANA pe fata super ok. nu le-am mai inlocuit cu altele. acum voi vedea pe viitor ce fiabilitate au (pana acum am 1700 km facuti cu ele numai in bucuresti) si ce daune provoaca discurilor (pana acum discurile se prezinta bine). f interesant. de unde le-ai luat? eu am avut niste Kyoto (probabil contrafacute) pe spate care nu frinau DELOC, singurele placute din cele pe care le-am avut pina acum care nu faceau treaba. daca la 50 de RON sint OK eu zic ca e afacere, avind in vedere ca niste EBC-uri (care NU mi s-au parut impresionante) sint peste 200 RON. Editat Aprilie 20, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 (editat) am facut itp-ul si pe rola aia abia abia s-a blocat spatele. asa punea nenea ala frana incercati ma si placutele GoldFren AD (cel mai moale) sunt ieftine (75-80 ron setul) si Made in CZ. Franeaza bine, zic io...si discurile sunt ok. merci Calin pt link, creca saptamana asta fac si eu ceva de genu' Editat Aprilie 20, 2012 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 Salut, azi am dat si eu prima tura desi motorul l-am mai pornit ocazional Am o problema. Nu sta la relanti dupa ce se incalzeste... In mers este totul OK. Cand stau pe loc motorul are o ruratie de 1000 si uneori scade pana la 5-600 foarte scurt timp... se si aude ca scade turatia... Pana acum nu a facut niciodata figuri (sa moara la relanti). Ce sa fie? Benzina "trezita" din toamna? Filtrul de aer umed (a stat afara sub husa)? Probleme la bujii? Relantiul prea mic? (dar cum sa se deregleze?) Trebuie refacuta sincronizarea? Cu ce sa incep? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 acum o luna am ramas prin oras am ramas pe fata fara placute de frana (adica fier pe fier). am ajuns acasa cu frana pe spate si am inceput sa dau telefoane. pana atunci am avut pe fata carbon loraine. deoarece toti la cei care am sunat puteau sa-mi livreze placute gen ebc, sbs, carbon loraine etc abia in 2-3 zile, eu avand nevoie de mobra am optat pt o solutie de avarie (asa credeam la vremea respectiva) si am luat 2 perechi de Kyoto (50 ron) care erau pe stoc. in 30 min le-am montat. am mers cu frica la inceput, dar acum pot sa va spun ca am FRANA pe fata super ok. nu le-am mai inlocuit cu altele. acum voi vedea pe viitor ce fiabilitate au (pana acum am 1700 km facuti cu ele numai in bucuresti) si ce daune provoaca discurilor (pana acum discurile se prezinta bine). tati, am avut Kyoto la doua motoare, nu m-au dezamagit. Daca m-as da pe circuit poate as alege altceva, dar pt strada sunt f ok.(am prieteni de-si incarca placutele,asa ceva n-as face). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 Ca placute, pentru Bandit eu am utilizat Brembo. Abia atunci am simtit ca hotul poate sa franeze, in rest, cu EBC, SBS, (s.a.), praf in ochi. Dadeam in frane cu ele, exact ca la Jawa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 Ca placute, pentru Bandit eu am utilizat Brembo. Abia atunci am simtit ca hotul poate sa franeze, in rest, cu EBC, SBS, (s.a.), praf in ochi. Dadeam in frane cu ele, exact ca la Jawa. Eu mi-am achizitionat in iarna aceasta 3 seturi Saito, inca nu le-am pus, dar sunt curios daca sunt bune de ceva sau am aruncat niste bani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 Salut, azi am dat si eu prima tura desi motorul l-am mai pornit ocazional Am o problema. Nu sta la relanti dupa ce se incalzeste... In mers este totul OK. Cand stau pe loc motorul are o ruratie de 1000 si uneori scade pana la 5-600 foarte scurt timp... se si aude ca scade turatia... Pana acum nu a facut niciodata figuri (sa moara la relanti). Ce sa fie? Benzina "trezita" din toamna? Filtrul de aer umed (a stat afara sub husa)? Probleme la bujii? Relantiul prea mic? (dar cum sa se deregleze?) Trebuie refacuta sincronizarea? Cu ce sa incep? prima data as incerca sa fac un plin. fac 1 tura cu ea (10-15 km) > 5000 rpm. ajung acasa, scot filtrul de aer, suflu/schimb. repornesc si reglez relantiul. sincronizarea nu prea aer de-a face cu relantiul. adica fluctueaza dar nu cump spui tu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 iaca s-a lamurit, dupa ce am sters perfect amortizorul sting de vreo doua ori, vad ca se umezeste imediat inapoi, deci simeringurile mele despre care credeam ca au viata vesnica au dat coltu' am auzit/citit ca cele aftermarket sint inviariabil mai proaste decit cele OEM. a mai pus cineva aftermarket dupa care a mers o distanta considerabila cu ele? nu e vorba ca-s o avere da' nu vreau sa le schimb dupa 100 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 Eu mi-am achizitionat in iarna aceasta 3 seturi Saito, inca nu le-am pus, dar sunt curios daca sunt bune de ceva sau am aruncat niste bani? Eu am Saito organice pe fata si imi place cum raspunde la frana si n-am avut probleme sa scartaie sau sa nu prinda frana,probabil urmatoarele tot Saito o sa fie iaca s-a lamurit, dupa ce am sters perfect amortizorul sting de vreo doua ori, vad ca se umezeste imediat inapoi, deci simeringurile mele despre care credeam ca au viata vesnica au dat coltu' am auzit/citit ca cele aftermarket sint inviariabil mai proaste decit cele OEM. a mai pus cineva aftermarket dupa care a mers o distanta considerabila cu ele? nu e vorba ca-s o avere da' nu vreau sa le schimb dupa 100 km. Eu am aftermarket-uri da nu mai stiu exact de care,si eu le schimbasem pt ca incepuse sa imi curga pe dreapta. Dupa ce le-am schimbat am facut cel putin 1500 km si nu mai probleme sa curga sa se umezeasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.