Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iesit ieri la prima tura serioasa pe anul asta: Sighisoara-Sovata-Praid-Gheorgheni-Bicaz-Toplita-Reghin-Mures-Sighisoara. In total 465 km la un consum mediu de 4,2 l/100km. Super tura,super drum si mai ales super consum, zic eu. :-)

 

 

 

1. bujiile standard pt. Bandit sint CR9EK. CR8EK sint bujii reci.

 

 

 

Bujiile CR9EK sunt mai reci decat CR8EK. Iti sugerez chiar tie sa mai iei un pic cartea la studiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile CR9EK sunt mai reci decat CR8EK. Iti sugerez chiar tie sa mai iei un pic cartea la studiu.

man, hai sa-ti fac un brief: sa te contrazici cu mine e ca si cum te-ai pune impotriva fortelor naturii :lol:

 

acuma serios, m-am uitat in manual si ai dreptate, le-am incurcat.

dar ramine valabil ce-am scris in rest: "temperatura" bujiei nu are nici o legatura cu pornirea motorului. bujie calda/rece inseamna capacitatea bujiei de a transmite caldura la chiulasa.

in plus, daca-mi aduc aminte bine, omu' a spus ca bujiile standard sint CR8EK, ceea ce e fals (tocmai am verificat manualul Suzuki).

 

calin, tu parca ai ghidon aftermarket pe al tau bandit. e mai lat decat cel stock? cum ti-au ajuns cablurile de la comenzi, furtunul de frana, etc?

nu mai stiu exact ce model e, dar e mai lat. cablurile ajung fara probleme.

cu furtunurile de frina trebuie sa fii atent cum le rutezi. eu cu HEL (distribuitor eliminat, adica pornesc doua din pompa) nu am probleme, cu stock nu stiu cum e. nu am auzit de cineva care sa fi pus aftermarket si sa trebuiasca sa modifice ceva.

 

 

iaca mi-am schimbat si simeringurile de furca, tot DIY, cu toate ca am avut o vaga tentativa de-a ma duce la service. le-am scos printr-o metoda gasita pe net: am turnat uleiul dintr-o furca in cealalta pina am umplut-o si am pus capacul de sus inapoi, nu inainte sa scot arcul. apoi, folosindu-ma de un cric hidraulic de 3 tone, am presat pe tubul telescopului, cite putin si incet, pina uleiul a inceput sa scoata afara simeringul si l-am putut trage cu surubelnita. merge fara probleme, cu mentiunea ca cricul meu de 30 de RON a trebuit plasat oblic ca sa functioneze, probabil altfel nu ajunge uleiul la valva.

le-am presat inapoi cu simeringurile vechi si folosind o teava de 46 mm diametru interior din Praktiker (5 RON). unul a intrat f greu intr-un loc, n-am idee de ce. sa vedem daca tine, daca nu, ma duc la service. pina acum, dupa 100 de km prin Iasiul mai plin de gropi ca niciodata, e ok. 100 RON distractia.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva sa-mi explice care ar fi diferenta esentiala dintre cele 2 tipuri de cauciucuri? Si aici ma refer la suprafata de rulare (una este plata iar cealalata este circulara) nu ma refer la rizuri si brizbizuri. Am vazut ambele variante montate pe Banit, si sunt curios daca sunt diferente la pilotaj. Ms. Cum e la mare? Ne faceti in sac ori ba?

post-19222-0-27105600-1335868320_thumb.gif

post-19222-0-46447700-1335868326_thumb.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva sa-mi explice care ar fi diferenta esentiala dintre cele 2 tipuri de cauciucuri? Si aici ma refer la suprafata de rulare (una este plata iar cealalata este circulara) nu ma refer la rizuri si brizbizuri. Am vazut ambele variante montate pe Banit, si sunt curios daca sunt diferente la pilotaj. Ms. Cum e la mare? Ne faceti in sac ori ba?

asta cu ai vazut ambele tipuri montate la un Bandit cred ca e o gluma. Cu primul tip ar trebui sa negociezi virajele la fel ca o masina la cat e de patratos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi-a zis un fost posesor de Bandit din Iasi ca si-a pus cauciucuri de "enduro" pe motor (doar il citez, nu le-am vazut). banuiesc ca e vorba de ceva similar cu cele din poza. sincer mi se pare o aberatie, daca vrei enduro, iei enduro, motorul asta nu e facut pt. asa ceva.

 

si daca tot s-a ajuns la cauciucuri...

cred ca am mai mentionat ca acum cam doi ani am constatat un voblaj la 60-70-80 km/h in frina de motor. deoarece am facut mai multe schimbari in perioada aia (pus amortizorul de GSXR care a cauzat si ridicarea spatelui, pus topcase, schimbat rulmentii de jug si de la roata, pus cauciuc nou pe fata) n-am stiut de unde sa incep sa caut. am verificat toate jocurile la fatza, rulmenti roata, jug, jocuri in telescoape, presiunea din cauciuc, totul ok.

intimplator am dat peste o discutie despre Conti Road Attack, care sint cica renumite pt. voblaj fix la viteza aia. am cautat pe net si adevarul e ca sint foarte multi care se pling de asta pe forumuri cu RA.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta ca o nota proasta pentru respectivele gume? defect de fabrica sau incompatibilitate. Probabil (la kt merg eu intr-un an) cauciucurile astea pe care le am ma vor mai tine mult si bine, deci nu pot sa fiu obiectiv pentru ca n-am mai incercat si pe altele. Dar... cine vrea sa le schimbe recomand cu maxima caldura Pirelli Diablo Strada (eu unul nu le gasesc defect).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi-a zis un fost posesor de Bandit din Iasi ca si-a pus cauciucuri de "enduro" pe motor (doar il citez, nu le-am vazut). banuiesc ca e vorba de ceva similar cu cele din poza. sincer mi se pare o aberatie, daca vrei enduro, iei enduro, motorul asta nu e facut pt. asa ceva.

 

si daca tot s-a ajuns la cauciucuri...

cred ca am mai mentionat ca acum cam doi ani am constatat un voblaj la 60-70-80 km/h in frina de motor. deoarece am facut mai multe schimbari in perioada aia (pus amortizorul de GSXR care a cauzat si ridicarea spatelui, pus topcase, schimbat rulmentii de jug si de la roata, pus cauciuc nou pe fata) n-am stiut de unde sa incep sa caut. am verificat toate jocurile la fatza, rulmenti roata, jug, jocuri in telescoape, presiunea din cauciuc, totul ok.

intimplator am dat peste o discutie despre Conti Road Attack, care sint cica renumite pt. voblaj fix la viteza aia. am cautat pe net si adevarul e ca sint foarte multi care se pling de asta pe forumuri cu RA.

 

Am vazut in locul tau preferat de intalnire (la arc) un Suzuki SV, tot cu cauciucuri enduro..am ramas masca..de ce sa nu fie si pe bandit ? :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut mai demult un film cu un R1 facut enduro, adica schimbat si roti etc.

eu acuma nu zic, probabil poti sa pui roti enduro la un Boeing 747, da' e mai greu de inteles scopul urmarit.

 

LE: uite-l

 

asta ca o nota proasta pentru respectivele gume? defect de fabrica sau incompatibilitate. Probabil (la kt merg eu intr-un an) cauciucurile astea pe care le am ma vor mai tine mult si bine, deci nu pot sa fiu obiectiv pentru ca n-am mai incercat si pe altele. Dar... cine vrea sa le schimbe recomand cu maxima caldura Pirelli Diablo Strada (eu unul nu le gasesc defect).

pai da, ca nota proasta. nu e defect de control de calitate ci de proiectare si poate incompatibilitate cu anumite motoare, prea multi vorbesc despre problema asta. ma gindesc ca poate cu un motiv au facut Road Attack 2, asa cum tot cu motiv Pop-ul are suspensiile, frinele si alte chestii schimbate fata de Kult.

daca ar fi sa iau acum alte cauciucuri nu mi-ar fi jena cu Michelinul dinainte (Pilot Road).

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat radiatorul de 1200 kult la bandit (+schimb de ulei si filtre fireste).

S-a potrivit perfect cu conducte cu tot.

Am sa revin cu poze.:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Si-a pus careva pe Bandit topcase? Imi poate spune si mie cum e in mers, ceva probleme? si cam cat costa...

Multumesc si Asfalt uscat!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am pus cand aveam banditul, Hepco&Becker de 32 litri. E simplu de pus, prinderile sunt relativ usor de reglat, adica poti s-o faci singur acasa. E comod pt pasager ca are de ce se sprijini (mai ales daca are si spatar). suportii cam 50 euro, la SH, case-ul ... fara numar :lol:

 

de exemplu http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-suport+topcase+monorack+givi+pentru+suzuki+gsf+bandit+600+an+2000-2004+pret+50+-157749.html

http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-suport+topcase+givi+monorack+pentru+suzuki+gsx-f+98-06+pret+40+euro+-159050.html

http://bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&act=view&src=db&ID=157597&selpic=2&zoom=1#foto

 

daca ai suporti Givi, cauta case Givi, dar in cel mai fericit caz scapi cu 80 euro unul maricel, sa intre macar 2 casti! cam de la 45 litri in sus intra 2 casti, asta ca sa stii marimea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omule, fa asa: lasa Hepco & nushce alte chestii care contribuie la bunastarea poporului preten german. fiind din Iasi, du-te la service Madras, linga Kaufland Podu de piatra, intreaba de Ionut (Thunderbyte pr forum) si zi-i ca vrei suport de topcase. iese la milimetru si nu e din cale-afara de scump. topcase-ul propriu-zis il iei de la userul Robyb.

 

Salutare! Si-a pus careva pe Bandit topcase? Imi poate spune si mie cum e in mers, ceva probleme? si cam cat costa...

Multumesc si Asfalt uscat!!!!!!!!!!!!

am mers si cu 170 cu topcase, apropos de probleme.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ma lumineaza si pe mine cineva..cate tipuri de placi de prindere exista ?

adica, daca-mi iau un topcase, trebuie sa fiu atent neaparat la tipul de prindere, pentru ca e posibil sa nu se potriveasca ?

Suportul l-as face cu siguranta la cineva priceput, nu l-as lua original, dar pt. asta, trebuie sa ma duc cu placa si cu topcase-ul la om ?

Side case, sau coburi(cum li se mai zice), tot la fel sunt, au mai multe tipuri de prindere ? sunt tot pe niste placi, sau cum ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiu ca e Monolock si Monokey. eu am Monokey si din cite stiu nu sint compatibile.

tin minte ca a fost discutie pe aici pe vremea cind mi-am pus topcase.

sistemul meu se ataseaza de suport cu suruburi, deci nu e 100% musai sa mergi cu placa sa-ti faca suportul, atita vreme cit stii cum sint prinderile. cel mai bine cauta pe cineva care sa te lase sa te uiti la unul ca sa stii cu ce ai de-a face, Monolock nu stiu cum e.

daca vrei masor distantele dintre prinderile suport-placa si dimensiunile exterioare ale placii.

la laterale habar n-am cum e.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...