razvanusv Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 Eu mi-am achizitionat in iarna aceasta 3 seturi Saito, inca nu le-am pus, dar sunt curios daca sunt bune de ceva sau am aruncat niste bani? Nu am avut nici o experienta cu Saito pana acum si nici nu am auzit alte pareri despre ele. Paul zice ca nu sunt de isprava. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 prima data as incerca sa fac un plin. fac 1 tura cu ea (10-15 km) > 5000 rpm. ajung acasa, scot filtrul de aer, suflu/schimb. repornesc si reglez relantiul. sincronizarea nu prea aer de-a face cu relantiul. adica fluctueaza dar nu cump spui tu ... Multumesc! Asa o sa incerc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 iaca s-a lamurit, dupa ce am sters perfect amortizorul sting de vreo doua ori, vad ca se umezeste imediat inapoi, deci simeringurile mele despre care credeam ca au viata vesnica au dat coltu' am auzit/citit ca cele aftermarket sint inviariabil mai proaste decit cele OEM. a mai pus cineva aftermarket dupa care a mers o distanta considerabila cu ele? nu e vorba ca-s o avere da' nu vreau sa le schimb dupa 100 km. pai...vad ca la bandit inca e bine, el are vreo 53.000, la mine de la 33.000 si nu au nimic simeringurile. dar uite faza: La viroaga le-am schimbat imediat dupa ce am luat-o....am pus Saito, de pe louis...20.000 km mai tarziu cand am vandut-o, nici macar umed telescopu'. In schimb frate-miu, care are tot viroaga....a schimbat 3 seturi in 10.000 de km. Ultimul pus il tine si acum dupa 3 ani..la fel, toate Saito. Diferenta? Primul l-a pus la un mecanic de subsolu' blocului, al doilea set si l-a pus singur, si la al treila set s-a dus si le-a pus la mecanicu' la care mi le-am schimbat eu, unul dintre cei mai buni din Buc (dar cam scump service-ul unde lucreaza, d-aia am si renuntat sa merg acolo). DECI, cred ca conteaza f mult si cum sunt montate/schimbate. Sau poate o fi coincidenta, cine stie...dar cam prea se potriveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Am zis ca nu am avut probleme cu ele. Prind destul de bine, problema la mine e ca ar tb sa schimb discurile pe fata ca sunt cam la limita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 iaca s-a lamurit, dupa ce am sters perfect amortizorul sting de vreo doua ori, vad ca se umezeste imediat inapoi, deci simeringurile mele despre care credeam ca au viata vesnica au dat coltu' am auzit/citit ca cele aftermarket sint inviariabil mai proaste decit cele OEM. a mai pus cineva aftermarket dupa care a mers o distanta considerabila cu ele? nu e vorba ca-s o avere da' nu vreau sa le schimb dupa 100 km. Eu am din alea de la prietenii tai nemti de la Louis, montate in 2008 si rulate de atunci cca 30 000 de km pe plaiurile mioritice ( asfaltate sau mai putin asfaltate), fara sa dea semne ca ar trebui schimate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares_mlnmr Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Vand roata spate pentru B6 cu latimea cauciucului 190. Se monteaza fara modificari. Pret 120 euto. Tel: 0723771148 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DiarM Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Unde pot gasi un cadru de bord pentru un gsf 650s 05? M-am uitat pe ebay si astea dar nu am vazut nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Eu am din alea de la prietenii tai nemti de la Louis, montate in 2008 si rulate de atunci cca 30 000 de km pe plaiurile mioritice ( asfaltate sau mai putin asfaltate), fara sa dea semne ca ar trebui schimate. pai care de la prietenii mei Louis? anyway, o sa-mi comand Ariete. am intrebat un mecanic si mi-a zis ca-s printre cele aftermarket bune, si ma gindesc ca a schimbat vreo 2 la viata lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 pai care de la prietenii mei Louis? Saito Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Merge cineva la mare de 1 MAI???? Ieseala mare, ceva? Eu am din alea de la prietenii tai nemti de la Louis, montate in 2008 si rulate de atunci cca 30 000 de km pe plaiurile mioritice ( asfaltate sau mai putin asfaltate), fara sa dea semne ca ar trebui schimate. Exact aceeasi combinatie. Nu atat de multi Km, dar au tinut foarte bine pe munte, frane, viraje. Doar de anul trecut dar se comporta bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 (editat) am comandat Ariete. am vrut sa iau SKF (fac si simeringuri speciale pt. furci moto) da' tanti de la firma de rulmenti la care am sunat s-a mirat de parca am intrebat daca au navete spatiale. acuma, ma gindesc daca sa demontez de tot furca sa vad daca n-or fi uzati cuzinetii (se simte un f mic joc). nasol e ca un set complet de cuzineti e numai 70 ioro. uitindu-ma ca idee dupa niste cuzineti am gasit un pret incredibil la un ghidon aftermarket pt. Bandit: http://www.motonetro.ro/magazin-online/?good_detail=20678 80 RON Editat Aprilie 25, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 haideti ba maine la mare sa imi auziti si toba dezvirginata /index.php?/topic/676669-bucuresti-vama-veche-28-apr-via-calarasi-ostrov-cu-bacul/page__view__findpost__p__3114924 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 calin, tu parca ai ghidon aftermarket pe al tau bandit. e mai lat decat cel stock? cum ti-au ajuns cablurile de la comenzi, furtunul de frana, etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Iesit ieri la prima tura serioasa pe anul asta: Sighisoara-Sovata-Praid-Gheorgheni-Bicaz-Toplita-Reghin-Mures-Sighisoara. In total 465 km la un consum mediu de 4,2 l/100km. Super tura,super drum si mai ales super consum, zic eu. :-) 1. bujiile standard pt. Bandit sint CR9EK. CR8EK sint bujii reci. Bujiile CR9EK sunt mai reci decat CR8EK. Iti sugerez chiar tie sa mai iei un pic cartea la studiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 (editat) Bujiile CR9EK sunt mai reci decat CR8EK. Iti sugerez chiar tie sa mai iei un pic cartea la studiu. man, hai sa-ti fac un brief: sa te contrazici cu mine e ca si cum te-ai pune impotriva fortelor naturii acuma serios, m-am uitat in manual si ai dreptate, le-am incurcat. dar ramine valabil ce-am scris in rest: "temperatura" bujiei nu are nici o legatura cu pornirea motorului. bujie calda/rece inseamna capacitatea bujiei de a transmite caldura la chiulasa. in plus, daca-mi aduc aminte bine, omu' a spus ca bujiile standard sint CR8EK, ceea ce e fals (tocmai am verificat manualul Suzuki). calin, tu parca ai ghidon aftermarket pe al tau bandit. e mai lat decat cel stock? cum ti-au ajuns cablurile de la comenzi, furtunul de frana, etc? nu mai stiu exact ce model e, dar e mai lat. cablurile ajung fara probleme. cu furtunurile de frina trebuie sa fii atent cum le rutezi. eu cu HEL (distribuitor eliminat, adica pornesc doua din pompa) nu am probleme, cu stock nu stiu cum e. nu am auzit de cineva care sa fi pus aftermarket si sa trebuiasca sa modifice ceva. iaca mi-am schimbat si simeringurile de furca, tot DIY, cu toate ca am avut o vaga tentativa de-a ma duce la service. le-am scos printr-o metoda gasita pe net: am turnat uleiul dintr-o furca in cealalta pina am umplut-o si am pus capacul de sus inapoi, nu inainte sa scot arcul. apoi, folosindu-ma de un cric hidraulic de 3 tone, am presat pe tubul telescopului, cite putin si incet, pina uleiul a inceput sa scoata afara simeringul si l-am putut trage cu surubelnita. merge fara probleme, cu mentiunea ca cricul meu de 30 de RON a trebuit plasat oblic ca sa functioneze, probabil altfel nu ajunge uleiul la valva. le-am presat inapoi cu simeringurile vechi si folosind o teava de 46 mm diametru interior din Praktiker (5 RON). unul a intrat f greu intr-un loc, n-am idee de ce. sa vedem daca tine, daca nu, ma duc la service. pina acum, dupa 100 de km prin Iasiul mai plin de gropi ca niciodata, e ok. 100 RON distractia. Editat Aprilie 30, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Nu ai schimbat si uleiul daca tot ai umblat acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Nu ai schimbat si uleiul daca tot ai umblat acolo? normal ca l-am schimbat. 25 de RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--suzuki-bandit%20600-din-2000-445517.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Stie cineva sa-mi explice care ar fi diferenta esentiala dintre cele 2 tipuri de cauciucuri? Si aici ma refer la suprafata de rulare (una este plata iar cealalata este circulara) nu ma refer la rizuri si brizbizuri. Am vazut ambele variante montate pe Banit, si sunt curios daca sunt diferente la pilotaj. Ms. Cum e la mare? Ne faceti in sac ori ba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Stie cineva sa-mi explice care ar fi diferenta esentiala dintre cele 2 tipuri de cauciucuri? Si aici ma refer la suprafata de rulare (una este plata iar cealalata este circulara) nu ma refer la rizuri si brizbizuri. Am vazut ambele variante montate pe Banit, si sunt curios daca sunt diferente la pilotaj. Ms. Cum e la mare? Ne faceti in sac ori ba? asta cu ai vazut ambele tipuri montate la un Bandit cred ca e o gluma. Cu primul tip ar trebui sa negociezi virajele la fel ca o masina la cat e de patratos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 (editat) mie mi-a zis un fost posesor de Bandit din Iasi ca si-a pus cauciucuri de "enduro" pe motor (doar il citez, nu le-am vazut). banuiesc ca e vorba de ceva similar cu cele din poza. sincer mi se pare o aberatie, daca vrei enduro, iei enduro, motorul asta nu e facut pt. asa ceva. si daca tot s-a ajuns la cauciucuri... cred ca am mai mentionat ca acum cam doi ani am constatat un voblaj la 60-70-80 km/h in frina de motor. deoarece am facut mai multe schimbari in perioada aia (pus amortizorul de GSXR care a cauzat si ridicarea spatelui, pus topcase, schimbat rulmentii de jug si de la roata, pus cauciuc nou pe fata) n-am stiut de unde sa incep sa caut. am verificat toate jocurile la fatza, rulmenti roata, jug, jocuri in telescoape, presiunea din cauciuc, totul ok. intimplator am dat peste o discutie despre Conti Road Attack, care sint cica renumite pt. voblaj fix la viteza aia. am cautat pe net si adevarul e ca sint foarte multi care se pling de asta pe forumuri cu RA. Editat Mai 1, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 asta ca o nota proasta pentru respectivele gume? defect de fabrica sau incompatibilitate. Probabil (la kt merg eu intr-un an) cauciucurile astea pe care le am ma vor mai tine mult si bine, deci nu pot sa fiu obiectiv pentru ca n-am mai incercat si pe altele. Dar... cine vrea sa le schimbe recomand cu maxima caldura Pirelli Diablo Strada (eu unul nu le gasesc defect). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 mie mi-a zis un fost posesor de Bandit din Iasi ca si-a pus cauciucuri de "enduro" pe motor (doar il citez, nu le-am vazut). banuiesc ca e vorba de ceva similar cu cele din poza. sincer mi se pare o aberatie, daca vrei enduro, iei enduro, motorul asta nu e facut pt. asa ceva. si daca tot s-a ajuns la cauciucuri... cred ca am mai mentionat ca acum cam doi ani am constatat un voblaj la 60-70-80 km/h in frina de motor. deoarece am facut mai multe schimbari in perioada aia (pus amortizorul de GSXR care a cauzat si ridicarea spatelui, pus topcase, schimbat rulmentii de jug si de la roata, pus cauciuc nou pe fata) n-am stiut de unde sa incep sa caut. am verificat toate jocurile la fatza, rulmenti roata, jug, jocuri in telescoape, presiunea din cauciuc, totul ok. intimplator am dat peste o discutie despre Conti Road Attack, care sint cica renumite pt. voblaj fix la viteza aia. am cautat pe net si adevarul e ca sint foarte multi care se pling de asta pe forumuri cu RA. Am vazut in locul tau preferat de intalnire (la arc) un Suzuki SV, tot cu cauciucuri enduro..am ramas masca..de ce sa nu fie si pe bandit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 (editat) am vazut mai demult un film cu un R1 facut enduro, adica schimbat si roti etc. eu acuma nu zic, probabil poti sa pui roti enduro la un Boeing 747, da' e mai greu de inteles scopul urmarit. LE: uite-l asta ca o nota proasta pentru respectivele gume? defect de fabrica sau incompatibilitate. Probabil (la kt merg eu intr-un an) cauciucurile astea pe care le am ma vor mai tine mult si bine, deci nu pot sa fiu obiectiv pentru ca n-am mai incercat si pe altele. Dar... cine vrea sa le schimbe recomand cu maxima caldura Pirelli Diablo Strada (eu unul nu le gasesc defect). pai da, ca nota proasta. nu e defect de control de calitate ci de proiectare si poate incompatibilitate cu anumite motoare, prea multi vorbesc despre problema asta. ma gindesc ca poate cu un motiv au facut Road Attack 2, asa cum tot cu motiv Pop-ul are suspensiile, frinele si alte chestii schimbate fata de Kult. daca ar fi sa iau acum alte cauciucuri nu mi-ar fi jena cu Michelinul dinainte (Pilot Road). Editat Mai 1, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Am montat radiatorul de 1200 kult la bandit (+schimb de ulei si filtre fireste). S-a potrivit perfect cu conducte cu tot. Am sa revin cu poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.