Macke Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Doar daca pui maneta asemanatoare cu cea de frana si ajustabila la cursa...pentru ca in rest... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Cine stie???de ce banditul kult de 1200 are 12mii de rpm si pop-ul 13mii de rpm..fiind acelasi motor doar diferenta de carburatie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 te-ai uitat pe ceasuri sau chiar ai dat 13 mii .. nu de alta dar ceasurile alea sunt pentru mai multe modele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 vorbeam cu un coleg la munca, omu usor pasionat de electronica si acu i-am bagat si microbu mobrelor. citea el pe threadu vstromistilor de indicatorul de treapta facut in casa. cica la vstrom exista un senzor de treapta in cutia de viteze care da un voltaj pe un fir. cica acest senzor ar fi prezent si la banditi, cel putin la ala de 1200 de la prima generatie(in coa, presupun). intrebarea mea, inainte sa ridic gugalul cu curu in sus este, aveti idee care dintre banditi(generatie si cc) mai are senzorul asta si cum dam de el? adica cum dam de firu ala pe care e informatia asta. pe urma, o sa fiu eu cobaiul pentru prima bucata si mai departe probabil le dotam pe toate cu matzocaria asta de gadget. evident, care vrea. deci? ce stiti? am vrut si eu sa-mi fac un gear indicator dar am lasat-o balta. ideea e ca la Kult-ul de 600 ai doar un intrerupator care indica daca esti in neutru sau nu. la alte modele (din pacate nu-mi amintesc care), senzorul e fie un comutator cu mai multe pozitii, fie un potentiometru care da la iesire o rezistenta variabila functie de viteza. e posibil ca la unele modele (1200, de exemplu) sa dea informatie numai pentru prima viteza, adica poti sa stii doar daca esti pe neutru, intr-a-ntiia sau in alta viteza. zic asta pt. ca la Kultul de 1200 (posibil si Pop) exista asa-numitul "wheelie wire", un fir pe care daca-l tai, CDI-ul crede ca esti tot timpul in vitezele 2-5 si astfel avanseaza scinteia si in viteza intii, marind puterea. deci e clar ca motorul are fata de Kult-ul de 600 o informatie suplimentara privind viteza. ramine de aflat daca senzorul ofera si informatia pt. vitezele >2. vezi ca daca senzorul arata asemanator nu e musai sa se potriveasca, stiu 100% sigur ca exista mai multe dimensiuni si nu sint interschimbabile. cel pe care-l are medevac nu are cum sa mearga pe Kult. o spun pt. ca am scos senzorul de neutru si stiu cum arata, nu are decit pozitia de neutru, nu vorbesc din auzite. fara acel senzor, degeaba ai indicatorul. si Evo-urile (vad ca-n link zice ca sint pt 650/1250) au probabil cu totul alt tip de senzor, incompatibil. intr-o vreme stiam si care modele sint compatibile ca sa faci rost de-un senzor care-ti spune toate vitezele, dar am uitat. tot la gogu tre' sa apelezi. oricum, nu se gasesc usor, de asta am si renuntat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 te-ai uitat pe ceasuri sau chiar ai dat 13 mii .. nu de alta dar ceasurile alea sunt pentru mai multe modele... pe ceasuri al meu are 12000 si popul 13000...iam dat pe liber pe 12000 si in mers pe 10000 la al meu...dar in manual scrie la rodaj la kult sa nu depasesti prea des 10000rpm...iar la pop scrie sa nu depasesti prea des 11000rpm...pai ce fam domne...ne furam noi banditii intre noi,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 pe ceasuri al meu are 12000 si popul 13000...iam dat pe liber pe 12000 si in mers pe 10000 la al meu...dar in manual scrie la rodaj la kult sa nu depasesti prea des 10000rpm...iar la pop scrie sa nu depasesti prea des 11000rpm...pai ce fam domne...ne furam noi banditii intre noi,, 10000RPM din 12000RPM la rodaj (adica raport 5/6)? ce motoare fac astia ba??? la hyundai zic sa nu treci de 3000 din 6000 RPM (raport 1/2) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 10000RPM din 12000RPM la rodaj (adica raport 5/6)? ce motoare fac astia ba??? la hyundai zic sa nu treci de 3000 din 6000 RPM (raport 1/2) si-ar dori hyundaiul sa aiba motor de suzuki..suzuki face motoare foarte fiabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 (editat) vorbeam cu un coleg la munca, omu usor pasionat de electronica si acu i-am bagat si microbu mobrelor. citea el pe threadu vstromistilor de indicatorul de treapta facut in casa. cica la vstrom exista un senzor de treapta in cutia de viteze care da un voltaj pe un fir. cica acest senzor ar fi prezent si la banditi, cel putin la ala de 1200 de la prima generatie(in coa, presupun). intrebarea mea, inainte sa ridic gugalul cu curu in sus este, aveti idee care dintre banditi(generatie si cc) mai are senzorul asta si cum dam de el? adica cum dam de firu ala pe care e informatia asta. pe urma, o sa fiu eu cobaiul pentru prima bucata si mai departe probabil le dotam pe toate cu matzocaria asta de gadget. evident, care vrea. deci? ce stiti? Poate te ajuta: http://www.electronics-lab.com/projects/automotive/006/index.html Si: "La ce bun atata munca cand e gata preparat?" http://www.ebay.co.uk/itm/Red-Universal-Digital-Gear-Indicator-Motorcycle-New-/180749360256 Editat Octombrie 7, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 aporpos de electronica...pt cei cu POP. ati folosit vreodata mufa aia de diagnostic care iese de pe la bobine? am inteles mai demult ca e ca sa vada mecanicu daca da scanteie cand si cum trebuie cand abia imi luasem mobra credeam ca e iesita de undeva si nu stiam unde s-o bag mereu ma gandesc ca puteau sa puna altceva pe motorul ala, in loc de o mufa de diagnostic pe care s-ar putea sa n-o folosesti niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banditer Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Salutare tuturor sunt nou pe forum + incepator pe motor si am si eu un bandit 600 s am o intrebare, aseara am fost la o plimbarica si am observat ca in treptele de viteza I si II, daca mergeam la relantii ,chiar si daca turam putin motorul parca sacada, intreruperi..thoughts? ii posibil sa se fi scurs ceva benzina prin motor.. ca am mai avut problema asta. mentionez ca robinetul ala unde selectezi ( PRI, ON, rezerva ) are ceva probleme.. si daca nu pun pe altceva decat PRI are surgeri.. s-au cel putin asa mi s-a spus. cu poze voi reveni mai tarziu multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Poate te ajuta: http://www.electronics-lab.com/projects/automotive/006/index.html Si: "La ce bun atata munca cand e gata preparat?" http://www.ebay.co.uk/itm/Red-Universal-Digital-Gear-Indicator-Motorcycle-New-/180749360256 astea cu senzor la schimbator nu mi se par ok, daca cutia a ratat intrarea intr-o viteza (odata tot se-ntimpla) sau daca nu-s pozitionate ok si se declanseaza de la orice miscare a schimbatorului, deja indica aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 mentionez ca robinetul ala unde selectezi ( PRI, ON, rezerva ) are ceva probleme.. si daca nu pun pe altceva decat PRI are surgeri.. s-au cel putin asa mi s-a spus. din contra! cand e pe PRI curge benzina fara oprire, si iti inunda carburile daca nu e pornit motoru. las-o pe ON sau pe REZ daca ai sub 5 L de benzina in rezervor. Daca nu-ti tine robinetu, fa ros de altul bun si pune-l pe pozitiile ON sau REZ. Pe PRI il lasi MAXIM 30 secunde cand nu ai mai pornit mobra de mult timp (peste 2 saptamani, 1 luna) inainte sa-i dai "cheie" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 astea cu senzor la schimbator nu mi se par ok, daca cutia a ratat intrarea intr-o viteza (odata tot se-ntimpla) sau daca nu-s pozitionate ok si se declanseaza de la orice miscare a schimbatorului, deja indica aiurea. Poate te convinge asta: Cu toate ca nu prea inteleg ce face cu rigla aia. Sau baga in youtube: "motorcycle gear shift indicator" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 (editat) cum am zis, daca dai de schimbator si totusi ramine in aceeasi viteza (da, se intimpla citeodata), poti sa faci 1000 de clipuri care arata ca merge testat pe birou, in viata reala va indica aiurea. cel mult se va "recalibra" cind treci din nou prin neutru, dar asta poate sa fie dupa multi km. eu vad problema asa: un indicator din asta nu e chiar indispensabil, dar daca-l pui, macar sa mearga bine. Editat Octombrie 7, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 cum am zis, daca dai de schimbator si totusi ramine in aceeasi viteza (da, se intimpla citeodata), poti sa faci 1000 de clipuri care arata ca merge testat pe birou, in viata reala va indica aiurea. cel mult se va "recalibra" cind treci din nou prin neutru, dar asta poate sa fie dupa multi km. eu vad problema asa: un indicator din asta nu e chiar indispensabil, dar daca-l pui, macar sa mearga bine. de cat un indicator de viteza mai bine unul de temp si stai linistit vara ca nu urca undeva fosrte sus uleiul ca il mai opresti putin.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 am si indicator de ulei. vara l-am vazut trecind de 120. nu mai zic de parada de 10 km la 20 la ora, cind ii mai si dai in limitare, intru bucuria admiratorilor. cele mai pizdoase cica sint cele care se insereaza pe furtunul de ulei, cele normale care se pun in locul busonului de ulei (cum am eu) indica functie de cantitatea de ulei care ajunge pe ele de la ambreiaj, si nu ajunge mult. au Yoshimura de exemplu, are si bordul meu Trailtech dar e pentru racire pe apa si sincer nu am chef sa tai furtunul de ulei ca sa ma trezesc ca se dizolva plasticul ala sau ceva de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 am si indicator de ulei. vara l-am vazut trecind de 120. nu mai zic de parada de 10 km la 20 la ora, cind ii mai si dai in limitare, intru bucuria admiratorilor. cele mai pizdoase cica sint cele care se insereaza pe furtunul de ulei, cele normale care se pun in locul busonului de ulei (cum am eu) indica functie de cantitatea de ulei care ajunge pe ele de la ambreiaj, si nu ajunge mult. au Yoshimura de exemplu, are si bordul meu Trailtech dar e pentru racire pe apa si sincer nu am chef sa tai furtunul de ulei ca sa ma trezesc ca se dizolva plasticul ala sau ceva de genul. eu am ceas...cu senzor in ulei..indica perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 eu am ceas...cu senzor in ulei..indica perfect pai eu ce am, oare? p....ula? (pendula, nu va ginditi la altceva) ideea e ca acel termometru reactioneaza mult mai lent decit un senzor electronic, scufundat permanent in ulei. uleiul se incalzeste mai repede decit crezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 (editat) poate se referea la ceas de bord, cu alimentare de la baterie si sensor pus pe busonul (de scurgere) de ulei....si mie imi pare mai accurate decat unu d-ala pus inloc de capacul de umplere, cu apa in el. uite http://www.louis.de/...tnr_gr=10034793 + http://www.louis.de/_2064bb99103885da7587d1ca60987bcc87/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10034662&anzeige=0&ADTRACTIONSLOT=detail_kontext Editat Octombrie 8, 2012 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 nu stiam ca exista, mi se pare mult mai bun unul din ala si nici nu te forteaza sa tai furtunuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 am si eu de gand sa-mi iau unul, poate chiar si voltmetru care se asorteaza (desi, prea multa utilitate n-are voltmetru).... intotdeauna mi-au placut ceasurilem astea, cat mai multe si cat mai tehnice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 pai eu ce am, oare? p....ula? (pendula, nu va ginditi la altceva) ideea e ca acel termometru reactioneaza mult mai lent decit un senzor electronic, scufundat permanent in ulei. uleiul se incalzeste mai repede decit crezi. bai nea pendula eu am vazut ceea ce ai tu..sunt pe majoritatea motocicletelor al carui proprietar a vrut sa ia totul dea gata si sa-l infileteze in locul busonului de ulei si gata treaba...al meu senzor e chiar jos langa filtrul de ulei unde avea un dop(surub de 10 sau de 12 nu imi mai amintesc) si de acolo am tras fire si ceasul il am in bord nu intre picioare si e digital nu cu ac si se aprinde si noaptea spre deosebire de ce ai tu si chiar imi indica bine..asa ca nu le putem compara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 (editat) am si eu de gand sa-mi iau unul, poate chiar si voltmetru care se asorteaza (desi, prea multa utilitate n-are voltmetru).... intotdeauna mi-au placut ceasurilem astea, cat mai multe si cat mai tehnice Eu am si iti recomand asta: Se gaseste mai greu dar eu cred ca face banii...sonda/senzorul o comanzi dupa locatia unde vrei sa o montezi(se poate monta si pe chiuloasa unde temperatura uleiului este mai mare ) B12 cred ca merita asa ceva,ca b6-le e mai cuminte si nu se incinge asa de rau. Este ceva mai mare decat o cutie de chibrituri si intre ceasul cu apa(prezent si la mine) era o diferenta de 17 grade(cu sonda/senzorul montat in baie si de vro 23 in chiulasa) Editat Octombrie 9, 2012 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Interesante "gadgeturi". Inafara de informatiile pe care le furnizeaza si aspectul mai mult sau mai putin tehnic si incarcat al bordului, care este utilitatea practica a acestora si de ce nu au din fabrica (nu-mi dati argumenul ca este o motocicleta "buget" ca nu tine, un ceas cu senzor de t*C a uleiului nu e senzor electronic de deschidere al injectoarelor sau CBS). Daca ma convingeti ca imi trebuie asa ceva, imi iau si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Partea a IV...am ajuns in Praga. http://www.slowride.ro/2012/10/10/brambura-in-concediu-iv/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.