Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

:D

Busted.

Multumesc mult, dragilor,si sa vi se intoarca inzecit urarile.

Acum am intrat si eu in casa de dimineata ( lucrez in vanzari, sfarsit de luna, stres cu targetele etc) si imi astept 2-3 amici acasa sa lingem niste beri.

Sanatate multa tuturor si km infiniti. O sa beau o berula pt voi.

:cheers:

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

LA MULTI ANI,ASFALT USCAT SI MULTI KM!!!!!

 

 

 

http://www.romimoto-piese.ro/

http://motodiscount.ro/

sau aici :D http://kitlant.ro/brands/suzuki.php

 

Inca o intrebare am pentru voi ca, cu uleiul vad ca am rezolva-to, ce protectii laterale ale motorului folositi inafara celor care se gasesc pe Louis.de sau pe la vreun comerciant care crede ca 30 cm de teava indoita merita 150 euro, ma intereseaza ceva aftermarket sau niste crashpad-uri, o solutie buna la un pret justificat. Multumesc anticipat.

http://www.romimoto-piese.ro/article/85751/ la mine si-au facut treaba foarte bine si inca isi fac treaba la noul proprietar :D

Editat de BikerMF
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau aici :D http://kitlant.ro/brands/suzuki.php

 

 

http://www.romimoto-.../article/85751/ la mine si-au facut treaba foarte bine si inca isi fac treaba la noul proprietar :D

 

si inca cum ... am scapato de vreo 3 ori de pe loc si cred ca daca nu le aveam ma chelea putin la buzunar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o mica problema, duminica m-am apucat sa curat lantul si daca tot m-am murdarit pe maini am zis sa fac curatenie si in spatele capacului care acopera pinionul mic si am gasit un arculet rupt presupun ca este cel care trage cablul de ambreiaj, ideea este ca maneta revine normal si fara acel arc deci nu vad care ar mai fi rolul lui, va-ti lovit de problema asta ? sau va-ti uitat vreodata sub acel capac ? totusi o sa-l schimb cand o sa gasesc unul de cumparat., poate stiti eventual si vreun magazin, multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o mica problema, duminica m-am apucat sa curat lantul si daca tot m-am murdarit pe maini am zis sa fac curatenie si in spatele capacului care acopera pinionul mic si am gasit un arculet rupt presupun ca este cel care trage cablul de ambreiaj, ideea este ca maneta revine normal si fara acel arc deci nu vad care ar mai fi rolul lui, va-ti lovit de problema asta ? sau va-ti uitat vreodata sub acel capac ? totusi o sa-l schimb cand o sa gasesc unul de cumparat., poate stiti eventual si vreun magazin, multumesc.

 

 

??? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

??? :unsure:

 

acel arc se agata de capac(pe interior) si de partea de jos a tablitei(boala b6-lui)care prinde cablul...rolul arcului cred ca este acela de a amplifica putin forta de revenire pt ca dupa cum ai vazut in zona aia se strange o gramada de smecleu...apoi si cablul de ambreiaj o sa ia praf in timp si...Eu cred ca orice arc mai tare e mai bun decat deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat tot s-a ajuns la zona aia de la mobre(ma refer la capacul acela si la ce se gaseste sub el), tre sa curat si eu pe acolo. embarrassed.gif

Intrebare intrebatoare. Cam cum ar trebui sa fie ambreajul, si ma refer la cat de tare tre sa fie maneta. Eu pana acuma o aveam moale si tinea mai jos, aproape de maner(utilizez toate degetele atunci cand trag de ambreaj). Dupa ce i-am dat magaru unu amic sa`si rezolve niste treburi(fost posesor de R6) asta a intins cablu de ziceai ca tragi de vasle. Explicatia lui a fost ca ambreajul tre sa fie mai tare. Mie mi s-a parut mult mai ok sa fie mai moale(plus ca tinand mai jos e mai usor de tinut motoreta din ambreaj) si ma gandesc ca daca e asa intins exista posibilitatea sa se rupa mai repede cablu. Acum este reglat undeva la mijloc intre cum la intins el si cum era inainte. In principiu daca stie careva pe aci cam care ar fi simptomele de cedare al ambreiajului(inafara de partea cu turarul in gol), si care ar fi cel mai ok reglaj pt a stresa ambreajul cat mai putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

taria este data de arcuri...adica cat de tare trage de sufa cand lasi maneta libera ..

reglajul ambreiajului se face conform manualului. eu aveam joc la maneta de ambreiaj de pana la 1 cm. (masurat la bila manetei)

 

LE: ai poza mai jos

post-18065-0-74664500-1349265396_thumb.jpg

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acel arc se agata de capac(pe interior) si de partea de jos a tablitei(boala b6-lui)care prinde cablul...rolul arcului cred ca este acela de a amplifica putin forta de revenire pt ca dupa cum ai vazut in zona aia se strange o gramada de smecleu...apoi si cablul de ambreiaj o sa ia praf in timp si...Eu cred ca orice arc mai tare e mai bun decat deloc.

 

Merci, intradevar arcul statea atarnat de gaura capacului nemaiavand capatul celalalt si cred ca lipsea demult pentru ca era ruginit iar spira rupta nu mai era.

Editat de nano
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vorbeam cu un coleg la munca, omu usor pasionat de electronica si acu i-am bagat si microbu mobrelor. citea el pe threadu vstromistilor de indicatorul de treapta facut in casa. cica la vstrom exista un senzor de treapta in cutia de viteze care da un voltaj pe un fir. cica acest senzor ar fi prezent si la banditi, cel putin la ala de 1200 de la prima generatie(in coa, presupun). intrebarea mea, inainte sa ridic gugalul cu curu in sus este, aveti idee care dintre banditi(generatie si cc) mai are senzorul asta si cum dam de el? adica cum dam de firu ala pe care e informatia asta. pe urma, o sa fiu eu cobaiul pentru prima bucata si mai departe probabil le dotam pe toate cu matzocaria asta de gadget. evident, care vrea. deci? ce stiti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vorbeam cu un coleg la munca, omu usor pasionat de electronica si acu i-am bagat si microbu mobrelor. citea el pe threadu vstromistilor de indicatorul de treapta facut in casa. cica la vstrom exista un senzor de treapta in cutia de viteze care da un voltaj pe un fir. cica acest senzor ar fi prezent si la banditi, cel putin la ala de 1200 de la prima generatie(in coa, presupun). intrebarea mea, inainte sa ridic gugalul cu curu in sus este, aveti idee care dintre banditi(generatie si cc) mai are senzorul asta si cum dam de el? adica cum dam de firu ala pe care e informatia asta. pe urma, o sa fiu eu cobaiul pentru prima bucata si mai departe probabil le dotam pe toate cu matzocaria asta de gadget. evident, care vrea. deci? ce stiti?

 

Pare interesant ce zici tu acolo. Daca esti de prin Bucuresti ma bag si eu. De acel senzor/fir nu am auzit da promit sa-mi intind antenele peste tot ... biggrinbounce2.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vorbeam cu un coleg la munca, ..... cica la vstrom exista un senzor de treapta in cutia de viteze care da un voltaj pe un fir. cica acest senzor ar fi prezent si la banditi, cel putin la ala de 1200 de la prima generatie(in coa, presupun). ............ deci? ce stiti?

 

salutare!

exista un senzor... exista si firul... exact ce informatie trimite nu stiu. eu am comandat de pe net:

 

http://www.tne-systeme.de/index_en.html

 

merge foarte bine si se monteaza foarte usor.

iar in gallery sunt si niste poze si un tutorial cu montajul!

 

enjoy

Editat de medevac106
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vorbeam cu un coleg la munca, omu usor pasionat de electronica si acu i-am bagat si microbu mobrelor. citea el pe threadu vstromistilor de indicatorul de treapta facut in casa. cica la vstrom exista un senzor de treapta in cutia de viteze care da un voltaj pe un fir. cica acest senzor ar fi prezent si la banditi, cel putin la ala de 1200 de la prima generatie(in coa, presupun). intrebarea mea, inainte sa ridic gugalul cu curu in sus este, aveti idee care dintre banditi(generatie si cc) mai are senzorul asta si cum dam de el? adica cum dam de firu ala pe care e informatia asta. pe urma, o sa fiu eu cobaiul pentru prima bucata si mai departe probabil le dotam pe toate cu matzocaria asta de gadget. evident, care vrea. deci? ce stiti?

am vrut si eu sa-mi fac un gear indicator dar am lasat-o balta.

 

ideea e ca la Kult-ul de 600 ai doar un intrerupator care indica daca esti in neutru sau nu. la alte modele (din pacate nu-mi amintesc care), senzorul e fie un comutator cu mai multe pozitii, fie un potentiometru care da la iesire o rezistenta variabila functie de viteza. e posibil ca la unele modele (1200, de exemplu) sa dea informatie numai pentru prima viteza, adica poti sa stii doar daca esti pe neutru, intr-a-ntiia sau in alta viteza. zic asta pt. ca la Kultul de 1200 (posibil si Pop) exista asa-numitul "wheelie wire", un fir pe care daca-l tai, CDI-ul crede ca esti tot timpul in vitezele 2-5 si astfel avanseaza scinteia si in viteza intii, marind puterea. deci e clar ca motorul are fata de Kult-ul de 600 o informatie suplimentara privind viteza. ramine de aflat daca senzorul ofera si informatia pt. vitezele >2.

vezi ca daca senzorul arata asemanator nu e musai sa se potriveasca, stiu 100% sigur ca exista mai multe dimensiuni si nu sint interschimbabile.

 

cel pe care-l are medevac nu are cum sa mearga pe Kult. o spun pt. ca am scos senzorul de neutru si stiu cum arata, nu are decit pozitia de neutru, nu vorbesc din auzite. fara acel senzor, degeaba ai indicatorul. si Evo-urile (vad ca-n link zice ca sint pt 650/1250) au probabil cu totul alt tip de senzor, incompatibil.

 

intr-o vreme stiam si care modele sint compatibile ca sa faci rost de-un senzor care-ti spune toate vitezele, dar am uitat. tot la gogu tre' sa apelezi. oricum, nu se gasesc usor, de asta am si renuntat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te-ai uitat pe ceasuri sau chiar ai dat 13 mii .. nu de alta dar ceasurile alea sunt pentru mai multe modele...

pe ceasuri al meu are 12000 si popul 13000...iam dat pe liber pe 12000 si in mers pe 10000 la al meu...dar in manual scrie la rodaj la kult sa nu depasesti prea des 10000rpm...iar la pop scrie sa nu depasesti prea des 11000rpm...pai ce fam domne...ne furam noi banditii intre noi,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe ceasuri al meu are 12000 si popul 13000...iam dat pe liber pe 12000 si in mers pe 10000 la al meu...dar in manual scrie la rodaj la kult sa nu depasesti prea des 10000rpm...iar la pop scrie sa nu depasesti prea des 11000rpm...pai ce fam domne...ne furam noi banditii intre noi,,

10000RPM din 12000RPM la rodaj (adica raport 5/6)? :moron: ce motoare fac astia ba??? la hyundai zic sa nu treci de 3000 din 6000 RPM (raport 1/2) :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10000RPM din 12000RPM la rodaj (adica raport 5/6)? :moron: ce motoare fac astia ba??? la hyundai zic sa nu treci de 3000 din 6000 RPM (raport 1/2) :disappointed:

si-ar dori hyundaiul sa aiba motor de suzuki..suzuki face motoare foarte fiabile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vorbeam cu un coleg la munca, omu usor pasionat de electronica si acu i-am bagat si microbu mobrelor. citea el pe threadu vstromistilor de indicatorul de treapta facut in casa. cica la vstrom exista un senzor de treapta in cutia de viteze care da un voltaj pe un fir. cica acest senzor ar fi prezent si la banditi, cel putin la ala de 1200 de la prima generatie(in coa, presupun). intrebarea mea, inainte sa ridic gugalul cu curu in sus este, aveti idee care dintre banditi(generatie si cc) mai are senzorul asta si cum dam de el? adica cum dam de firu ala pe care e informatia asta. pe urma, o sa fiu eu cobaiul pentru prima bucata si mai departe probabil le dotam pe toate cu matzocaria asta de gadget. evident, care vrea. deci? ce stiti?

 

Poate te ajuta:

http://www.electronics-lab.com/projects/automotive/006/index.html

 

Si: "La ce bun atata munca cand e gata preparat?"

http://www.ebay.co.uk/itm/Red-Universal-Digital-Gear-Indicator-Motorcycle-New-/180749360256

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...