gn77b Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 (editat) Am impresia ca la Pop indica totusi si daca esti in prima viteza sau nu. Trebuie sa se poata vedea pe schema electrica asta. La B12 sigur are si indicator de prima viteza ca de aici si tweakul cu "wheelie wire" - tai un fir, CDI-ul crede ca e tot timpul in trepte superioare si foloseste alta harta de avans pt. prima viteza -> mai multa putere. Vad ca si la ala de B6 are 3 bile (sau ce-o fi), la cel de Kult e sigur una singura, deci probabil indica si la B6 Pop primele 2 viteze sau ceva de genul. Editat Iunie 2, 2014 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit GSF 650 S Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 am revenit...dupa ce am chemat pe un baiat care se pricepe la moto si s-a uitat la ea mi-a zis ca nu are nimic....intre timp mi s-a mai oprit de vreo 2 ori si l-am chemat...cand punea mana pe ea pornea....fara sa-i faca nimic...se repara singura...ultima data mi-a desfacut-o jumate, s-a uitat la ea si mi-a zis ca nu isi da seama ce are...ce-i drept a pornit din prima cand a ajuns el...o fi vreun senzor ceva? E frustrant pentru ca mi-e frica sa nu ies cu ea din oras si sa raman pe acolo cu ea.. Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Tu o pornesti cumva, sau incerci s-o pornesti in viteza cu cricul lasat? (si fara ambreiaj tras) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit GSF 650 S Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Iti dai seama ca nu...oi fi eu incepator, dar totusi...sa stii ca are fix acelasi comportament....ca si cum as da sa o pornesc cum ai zis tu...acum de 2 zile nu mi-a mai facut figuri...om vedea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 (editat) Am patit-o tot cu un neincepator, doar ca la el cele 2 mini mufe care intra in ambreiaj erau slabite/scoase. Ori apasarea ambreiajului nu mai avea nici un efect in cazul asta. Daca spui ca asa pare, 2 directii ar fi: 1. contacte bloc dreapta, fie butonul rosu mare, fie chiar cel de pornire. desfacut, curatat smirghel fin si spray de contacte 2. senzor crick. vezi daca culiseaza corect si nu se blocheaza cumva. senzorul de crick e o dioda reed (parca) si acolo pot aparea probleme, mai ales ca nu exista "contact" fizic. Editat Iunie 4, 2014 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 intrebare intrebatoare, am cumparat un set de manete sport iar maneta de abreiaj nu are dedesupt acel sant in care culiseaza intrerupatorul de pornire, are ceva daca anulez acel intrerupator si unesc cei doi papuci ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 intrebare intrebatoare, am cumparat un set de manete sport iar maneta de abreiaj nu are dedesupt acel sant in care culiseaza intrerupatorul de pornire, are ceva daca anulez acel intrerupator si unesc cei doi papuci ?O sa aiba doar daca o s-o pornesti in viteza cu ambreiajul netras si cricul ridicat Daca e buna bateria are putere sa-ti impinga motorul. Pina la urma urmei unde ai gasit manetele? Tin minte ca intrebai de compatibilitate, gaseai numai de frina sau ceva de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Revin cu detali despre manete dupa ce le montez deocamdata vreau sa fiu sigur ca nu se incinge ceva pe undeva daca unesc cei doi papuci Legat de treaba cu cricul lasat sau in viteza nu cred ca o sa fie problema pentru ca folosesc intotdeauna ambreiajul la pornire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Revin cu detali despre manete dupa ce le montez deocamdata vreau sa fiu sigur ca nu se incinge ceva pe undeva daca unesc cei doi papuci Nu se incalzeste nimic. Am facut si eu modificarea asta la motoreta unui prieten. Merge asa de 2 ani. Chiar si daca incerci pornirea in viteza cu cricul sus, o sa simti un sut, atat (asta daca nu adormi cu degetul pe start). Acum depinde, daca ai 1.50m si nu atingi bine pe jos sau esti cu un picior pe marginea unui sant, poate o scapi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Revin cu detali despre manete dupa ce le montez deocamdata vreau sa fiu sigur ca nu se incinge ceva pe undeva daca unesc cei doi papuci Legat de treaba cu cricul lasat sau in viteza nu cred ca o sa fie problema pentru ca folosesc intotdeauna ambreiajul la pornire ce an e banditu tau? ce manete ti-ai luat? eu am vb cu garcya si a zis ca are ceva care sa se potriveasca la banditi 89-97. Eu de exemplu am in momentul de fata maneta de ambreaj de la un 650, la care a trebuit sa tai un "cioc" ca sa incapa la mine. Spor si sa ne arati si noua ce ai facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 al meu este din 2002, manetele au fost cumparate de pe ebay.co.uk de la un tip din hong kong dupa ce i-am trimis fotografiile cu manetele originale fata verso a zis sa specific in comanda " conversie SV6 " sper ca am retinut corect dar pot verifica maine daca este important iar manetele au fost pentru banditul de 1200. cand o sa le montez o sa revin cu fotografii si detali ( doamne ajuta sa se potriveasca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytyk Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 (editat) probleme cu potrivirea unei manete de ambreiaj la un bandit din 2006 am avut si eu , si cea mai simpla solutie a fost schimbarea suportului de la maneta cu unul de suzuki gsr 600 din 2006, asa gasesti pe ebay cate vrei si ce model vrei(daca vrei set cea de la frana e identica) ps. aste sunt Editat Iunie 7, 2014 de pytyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Si eu am scos senzorul de ambreiaj. Nu are nici o treaba cu incalzitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 stiti vorba aia " sa-ti dea dupa suflet " si uite asa manetele mele s-au potrivit fara nici o modificare zici ca asa a venit mobra echipata din fabrica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 (editat) Arata chiar f bine! Si mobra la fel! Cu bun gust alese! Nu prea imi plac mansoanele (ca utilitate, ca altfel zici ca de acolo sunt), dar e o parere personala, am preferat intotdeauna ceva de cauciuc mai moale, sau burete chiar. Editat Iunie 8, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Ce manete sunt alea ? Vreau si eu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 In cazul in care ai bandit de 600 din 2000-2004 intri pe ebay.co.uk , cauti manete sport scurte pentru Suzuki bandit 1200 fabricatie 2000-2004 si specifici in comanda pentru maneta de ambreiaj ca vrei " conversie SV6 " daca te uiti atent la unele fotografii pe spatele manetei de abreiaj o sa vezi stantat SV6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 (editat) stai linistit ca nu arunc cu 60de iepuroi inainte de a fi verificat totul...are senzorul o mufa de inbinare in partea stanga sub sha..am deschis mufa si verificat firele pe care vine semnalul.pana pe la 60 grade da semnal, dupa dispare. oricum am schimbat senzorul si acum e totul brici... mai trebuie doar sa curat/reglez carburatoarele dupa ce m-am dat mare cat de usor am rezolvat eu problema cu WD40 la contactul de la cric trebuie sa recunosc ca s-ar putea sa am aceeasi problema cu senzorul de neutru... deci inainte sa dau si eu 60 de euro as vrea sa incerc sa desfac senzorul ala intr-un fel. puteti sa-mi dati ceva informatii, sfaturi? in primul rand vreau sa identific in manual senzorul si sa-l gasesc si pe motor... să dea naiba în el de senzor dacă-l gasesc in manual... need help!! unde sa-l caut la secţiunea electrica sau la motor? Editat Iunie 10, 2014 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 (editat) Man, senzorul de cric nu are cum sa se strice. Stiu asta de cind a avut Macke beleaua la Katana si l-a demontat. E un senzor reed, etans, in ala nu intra nimic, nici sa stea scufundat in noroi 100 de ani. Asa arata pe dinauntru: Tu ai Bandit Neo parca (ultimul pe ulei). Probabil cel de neutru e ca la primele 2 generatii, sub capacul de la pinion, in stinga. E prins in 2 suruburi cu cap in cruce si vezi ca o sa curga ulei (incet, dar o sa curga) prin toleranta dintre tija aia si carter. Editat Iunie 11, 2014 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 (editat) salutare l-am gasit folosind un manual de 1250 k7... eu am 650 k7, primul din serie răcit cu apă. eu nefiind mare specialist am vazut ca in manual la cric este si swich si o dioda (aia reed de care ziceai tu) sau nu stiu eu sa citesc bine schema? am gasit si modalitatea de verificare masurand tensiunile de la conector: nu am manualul de 650sa k7 sa verific daca sunt identice (nu vad de ce nu ar fi...) dar poate-l are careva dintre voi si pune un link. acum, eu am montat un indicator de treapta de viteză: (http://1.1.1.1/bmi/www.tne-systeme.de/images/vkunden/650S04.JPG) si care funcționează normal... indica chiar si neutrul... asta l-am legat de unul din cablurile de la indicatorul de treapta (ăla roz) si atunci dacă folosesc acealsi senzor cum naiba unu indica si altul nu? Editat Iunie 11, 2014 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Care stiti de la ce motocicleta este capacul din imagine? Eu l-am cumparat pentru banditul meu de 600 si nu se potriveste... E de vanzare pentru cine are nevoie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Senzorul de crick l-am desfacut eu. Nu ai ce verifica la el. Doar ca am dat cu spray arcul si magnetul ca scot mizeria, uns cu vaselina si verificat cu ohmmetrul. Pus inapoi si multumit pentru experienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 iar a reaparut problema care credeam ca am rezolvat-o dand cu sprai pe comenzile din dreapta ( pozitie, faza scurta ) problema a reaparut adica pozitia functioneaza daca ghidonul este bracat total stanga iar cand brachez dreapta se stinge, am verificat prin toate gaurile posibile si inposibile inclusiv desfacut toate mufele motocicletei, concluzia ar fi un fir intrerupt cred, poate cineva sa ma ajute cineva care este in domeniu sa-mi traga un fir suplimentar sau vreo alta inventie ca m-am saturat cat mi-am rupt degetele prin toate gaurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 (editat) la mine (la un scuter) era intrerupt un fir la ghidon, unde manunchiul gros de fire, facea exact cum zici tu incearca sa misti doar firele de acolo si vezi daca face contact Editat Iunie 12, 2014 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 iar a reaparut problema care credeam ca am rezolvat-o dand cu sprai pe comenzile din dreapta ( pozitie, faza scurta ) problema a reaparut adica pozitia functioneaza daca ghidonul este bracat total stanga iar cand brachez dreapta se stinge, am verificat prin toate gaurile posibile si inposibile inclusiv desfacut toate mufele motocicletei, concluzia ar fi un fir intrerupt cred, poate cineva sa ma ajute cineva care este in domeniu sa-mi traga un fir suplimentar sau vreo alta inventie ca m-am saturat cat mi-am rupt degetele prin toate gaurile vezi pe partea stanga, la jug, manunchiul ala gros de fire...care freaca acolo, sa nu fi frecat pana s-a rupt unnul din fire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.