Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor,

In cazul in care este interesat careva dintre voi, am spre vanzare o sa customizata de Darian.

Saua este compatibila cu modelele GSX650, respectiv GSF1250, fabricate intre anii 2007 si 2009.

Saua este in stare foarte buna si o vand din simplul motiv ca am de gand sa-mi cumpar o sa Sargent (mult mai comoda la drum lung).

Cateva poze:

post-23885-0-03313800-1340479902_thumb.jpg
post-23885-0-54520100-1340479897_thumb.jpg
post-23885-0-67759300-1340479895_thumb.jpg
Numai bine.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

Vin si eu cu o problema: ieri seara in mers a inceput sa intrerupa motorul. Initial am crezut ca raman fara benzina si intru pe rezerva, dar din pacate nu a fost asa.

Dupa aproximativ 2 kilometri am gasit o parcare si m-am pus pe verificat bujii si am gasti bijia de la cilindrul 2 neagra si plina de benzina. Am pus in cilindrul 2 bujia de la cilindrul 1, iar in cilindrul 1 am pus o bujie de rezerva ce o aveam la mine. Cand am plecat de acolo, dupa aproximativ 10 minute de mers a inceput sa intrerupa iar. Iar am oprit, iar am verificat bujiile, la fel, cea din cilindrul 2 afumata si plina de benzina.

Cu greu am reusit sa ma tarasc pana acasa unde am verificat fisele si bujiile dupa ce le-am curatat pe toate. Atat fisele cat si bujiile dau bine scanteie, dar cu toate acestea acum imi porneste in 3 pistoane si bujia de pe cilindrul 2 ajunge afumata si plina de benzina. Carburatoarele au fost curatate si sincronizate acum 3 saptamani si de atunci nu am avut nici o problema cu ea pana acum. :( Are cineva idee ce s-a intamplat si cum pot remedia problema?

 

Merci pentru ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburile curatate si sincronizare? Sigur cuiele pontou sunt ok, da?

Daca e uda, atunci mai poate fi de la ulei. Scoate fum? Benzina BUNA sau trotil de la nu-stiu-ce-benzinarie?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburile curatate si sincronizare? Sigur cuiele pontou sunt ok, da?

Daca e uda, atunci mai poate fi de la ulei. Scoate fum? Benzina BUNA sau trotil de la nu-stiu-ce-benzinarie?!

Benzina e buna, merg cu benzina asta de aproape o saptamana de cand am alimentat ultima oara. Carburatoare le-am curatat si sincronizat acum 3 saptamani si de atunci a mers fara probleme pana ieri. De cand a inceput sa intrerupa scoate putin fum negru si miroase puternic a benzina, dar asta banuies ca este din cauza ca nu am aprindere in cilindrul 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea sunt convins, dar hai s-o luam altfel.

1. masoara cu un ohmmetru intre fise: daca ai bobinele 1-4 si 2-3 atunci intre ele masoara, trebuie sa ai pana in 50 kO.

2. pune un furtunas subtire in stutul de la carbul 2, scoate-l intr-un paharel de unica folosinta curat, deschide surubul de golire. spune-mi ce curge. lasa-l sa curga, spune-mi cat curge. SPER sa nu curga continuu ...

3. rezervorul e pre PRI cumva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea sunt convins, dar hai s-o luam altfel.

1. masoara cu un ohmmetru intre fise: daca ai bobinele 1-4 si 2-3 atunci intre ele masoara, trebuie sa ai pana in 50 kO.

2. pune un furtunas subtire in stutul de la carbul 2, scoate-l intr-un paharel de unica folosinta curat, deschide surubul de golire. spune-mi ce curge. lasa-l sa curga, spune-mi cat curge. SPER sa nu curga continuu ...

3. rezervorul e pre PRI cumva?

Salut,

 

Rezervorul nu era pe PRI, iar din carburator a curs benzina curata. Pana la urma am aflat aseara, au inceput sa ma lase bobinele de inductie. :( Le-am testat si dadeau scanteie foarte slaba, iar pe fisa 2 era aproape inexistenta, de aceea imi afuma bujia doar in cilindul 2. Acestea fiid spuse, are cineva de vanzare 2 bobine de inductie care sa mearga pe un Bandit de 600 din '95? Am inteles ca se potrivesc si cele de la GSXF-uri si GSXR-urile de 600, asa ca daca stiti pe cineva care are la vanzare bobine de inductie functionale, va rog lasati aici un numar de telefon sau orice alta modalitate de contact. :)

 

Multumesc frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Vin şi eu cu o problemă în speranţa, că mă veţi ajuta cu careva indicii! Deţin un bandit din 2005, gsf 650. de cîteva zile, după ce mecanicul a sinhronizat carburile mi se opreşte motorul, impresia, că se termină benzina! tre să trag pe dreapta şi să sting-pornesc de cheie pînă iar o ia! aseară mi-a repetat chestia aceasta la fiecare 10 km! am impresia că ori se blochează undeva benzina şi nu mai intră în carburi sau ar putea fi defectul de la electricitate? Vă mulţumesc anticipat! P.S. cînd e rece la pornire fumegă puţin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce zici tu cred ca este o problema electrica. Fiind model pe injectie cel mai probabil asta e. Mai exact ce e tot un mecanic iti poate spune. Spor !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Vin şi eu cu o problemă în speranţa, că mă veţi ajuta cu careva indicii! Deţin un bandit din 2005, gsf 650. de cîteva zile, după ce mecanicul a sinhronizat carburile mi se opreşte motorul, impresia, că se termină benzina! tre să trag pe dreapta şi să sting-pornesc de cheie pînă iar o ia! aseară mi-a repetat chestia aceasta la fiecare 10 km! am impresia că ori se blochează undeva benzina şi nu mai intră în carburi sau ar putea fi defectul de la electricitate? Vă mulţumesc anticipat! P.S. cînd e rece la pornire fumegă puţin!

 

Salut,

 

Daca zici ca ai curatat si sincronizat carburatoarele verifica furtunul de vaccum sa fie etans. Aceeasi problema am avut-o si eu, pornea bine la rece si mergea bine, iar dupa ce se incalzea motorul si incepea sa degaje caldura incepea sa intrerupa si sa moara motorul. Eu am rezolvat cu 2 coliere de plastic pe care le-am pus la capetele furtunului de vaccum. Poti sa incerci si tu, poate se rezolva si la tine problema in felul acesta. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara, de cateva zile sunt fericitul posesor al unui Bandit 1200s, din 2001 si am nevoie de putin ajutor. Am descoperit un joc la cele doua bucse de la cadru si carena fata in dreptul farurilor si as vrea sa le inlocui. Am rugamintea daca puteti sa ma ajutati cu un sfat de unde pot sa le achizitionez, de preferat OEM si mai am nevoie de acele clips-uri (braduti) de la carene.

Va multumesc anticipat si asphalt uscat tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

gicksz> ai PM cu niste date de contact, nu le-am pus aici sa nu fie considerat reclama...

 

Am si eu o intrebare legata de rulmentii de jug... Ce cod au (Bandit 600N din 97)? De unde ati cumparat la pret ok?

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Banditul, an fabricatie 1997. Initial Bandit 600 S , mai am si farul vechi cu carena. Are crash bars, amortizor central pe gaz, sa retapitata, bujii noi NGK CR9EK , ulei si filtrele sunt schimbate sezonul asta, parbriz Puig, bug spoiler. Pret 1500 euro. Nu vrea nimeni o batranica frumoasa ???

post-73897-0-91225800-1404494718_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ai aici

cod 10022069

https://www.louis.de/en/artikel/anbaukit-f-lsl-crash-pad/10022040?filter_article_number=10022069

» Post actualizat in 24 Jun 2014 20:12

E magazin online din romania ? sau cum pot comanda, in alta parte nu stiti ? Aiurea ca la modelul 2005-2006 e diferit fata de toate....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt multe locuri de unde poti comanda de pe louis.de ca sa nu te bagi doar tu la cheltuielile de transport

kronau moto bucuresti

romimoto cluj (livrare prin posta ro)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare banditilor. A trecut o vesnicie de cand nu am mai intrat pe aici. O vesnicie in care micutul meu a adunat aproape 100.000 km dintre care, 80.000 facut in ultimii 5 ani). Va contactez cu o intrebare/rugaminte/favoare. E cineva din Bucuresti, cu un bandit de dupa 2005 (inclusiv) care are suport de topcase pe care mi-l poate imprumuta si mie pentru o luna? Pe 2 august plec iar la plimbare, si, de data asta voi avea si pasager. Gentile laterale le pot folosi fara probleme, insa, rollbag-ul, in mod normal se monteaza pe saua pasagerului, ceea ce va fi imposibil acum. Daca e dispus cineva sa ma ajute, dau multe beri si povesti de pe drum. Multumesc.

 

post-35709-0-00425200-1370504012_thumb.jpg
Editat de cosminst2008
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

ai cam ars ceva benzina, bravo. eu abia 7mii de km in 3 ani, majoritatea doar drumul spre munca, timpul imi este umplut de pustiulica :)

 

aici vindea un coleg, eu nu am avut finante la momentul ala si am pus pauze momentan.

/index.php?/topic/712994-vand-sw-motech-alu-rack/

 

 

ce suport lateral ai? vrei genti mai mari de 42L? eu oricum plec cu masina in concediu si stau la mine la munca pe post de debara (nu am unde sa le tin in casa - le-am folosit la 2 iesiri, dar nici nu vreau sa le vand)

post-34332-0-76286600-1404815530_thumb.jpgpost-34332-0-74318900-1404815539_thumb.jpgpost-34332-0-13322900-1404815548_thumb.jpg

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...