sile7 Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 Pai și la ghidonul original nu merg puse acele înălțătoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreibandit Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 Absolut... Cum sa nu mearga, eu am avut mai intai ghidonul fara inaltatoare deci au acelasi diametru la gaura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 nu! verifica tot ce inseamna rulment (inclusiv cei de jug), lant, cauciucuri (deformari, echilibrari)... de curiozitate, face asa in toate treptele? banditul are o vibratie, la o anumita turatie... asta ca sa excludem acea vibratie a motorului! bai parca vara asta am inceput sa simt mult prea tare vibratia de la 5k. ori n-am mai mers eu de mult pe bandit ori s-a agravat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Ai schimbat capetele de ghidon? Eu am facut greseala asta cand aveam banditul si nu am mai scapat de vibratii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 da, am unele micute acum, comparat cu originalele. totusi la mine mai sunt si niste carburatoare nesincronizate de ceva timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Nu contest. Eu de cand mi-am sincronizat carburile, merge mult mai bine. Dar nu porcarii cu mai am 5 cai in plus, sau mai stiu eu ce ... la relanti toarce mult mai rotund, relanti-ul sta mult mai stabil. parca si acceleratia e un pic mai buna, dar aici e doar o senzatie... verifica totusi, pentru linistea ta, rulmenti jug. asta daca simti vibratiile in tot ghidonul. tendinta e ca vibratiile sa se transmita spre extremitati ... ca idee.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Salutare, are cineva idee de unde as putea descarca un manual de GSF650S 2007-2008? Uleiul (si filtrul) oare la cati km ar trebui schimbat? Stiam ceva de 6000 km dar nu sunt sigur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 6000km, pagina 34. http://www.crservice.dk/Suzuki_mc/GSF650/GSF650_A_S_SA_GSX650F_01E.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leprechaun Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Salut, Nu stiu daca ma poate ajuta cineva dar am o problema si poate ma lamureste cineva. Uneori cand dau sa pornesc cu motorul la rece, porneste si apoi se ineaca chiar si cu socul tras. Si plus de asta am patit-o de doua ori ieri, cu a doua trag de acceleratie si nimic, si cand strang ambreiajul motorul moare. Cineva mi-a zis ca e posibil sa fie de la filtrul de aer. A mai patit cineva asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdansam Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Salutari tuturor! Dintre toti Banditii cine merge la M.A.N si este din Bucuresti ? Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Nu contest. Eu de cand mi-am sincronizat carburile, merge mult mai bine. Dar nu porcarii cu mai am 5 cai in plus, sau mai stiu eu ce ... la relanti toarce mult mai rotund, relanti-ul sta mult mai stabil. parca si acceleratia e un pic mai buna, dar aici e doar o senzatie... verifica totusi, pentru linistea ta, rulmenti jug. asta daca simti vibratiile in tot ghidonul. tendinta e ca vibratiile sa se transmita spre extremitati ... ca idee.. i-am schimbat vara trecuta pt ca nu se simtea deloc ok ghidonul in mers. momentan simt vibratia mai puternic in scarite si galagie fara limite de la plastice.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Îmi vând vechiul motor. Un kymco quannon de 125 din 2007.poate auziți pe cineva. 500 de euro pt o prima moto eu zic, ca se merita. Eu mi am făcut pionierat 2 ani pe ea. Merge super bine doar un lanț iar trebui în rest arata destul de bine(ca doar nu e noua și am căzut și eu cu ea dar nimic grav) și merge super. Aștept mesaje pe.prin. Va salut si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 @warlock Merci mult de tot!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leprechaun Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 Salut, Nu stiu daca ma poate ajuta cineva dar am o problema si poate ma lamureste cineva. Uneori cand dau sa pornesc cu motorul la rece, porneste si apoi se ineaca chiar si cu socul tras. Si plus de asta am patit-o de doua ori ieri, cu a doua trag de acceleratie si nimic, si cand strang ambreiajul motorul moare. Cineva mi-a zis ca e posibil sa fie de la filtrul de aer. A mai patit cineva asta ? Nimeni nu ma poate ajuta ? Mi-e ca daca ma duc direct la service ma scutura aia de bani degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 leprechoane pai desfa airboxul de la filtrul de aer si vezi ce e acolo, daca e murdar, daca ai un cuib de soareci etc... verifica si bujiile si mergi si curata carburatoarele, mai e si asta o varianta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leprechaun Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 leprechoane pai desfa airboxul de la filtrul de aer si vezi ce e acolo, daca e murdar, daca ai un cuib de soareci etc... verifica si bujiile si mergi si curata carburatoarele, mai e si asta o varianta Salut, Bujiile abia le-am schimbat si carburatoarele le-am facut sincronizarea si schimb de ulei acu o saptamana. Cel mai probabil maine dau jos filtrul sa vad daca are propria flora si fauna si am sa revin cu un raspuns. Multumesc pentru sugestii oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elena Maghior Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 Salut! Lanțul îmi este întis la maxim și aș vrea să îmi iau unul nou. Dar am o dilemă, o-ring sau x-ring? Am vorbit cu 2 băieți ieri la ieșirea din Gherla dar nu m-au lămurit. De ce ar fi mai bun x-ringu'? Mulțumesc! P.S. Acum am o-ring pe moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 tocmai ce-am pus o poza pe topicul de GSXF-uri. X-ringul are viata mai lunga. Eu pe Bandit am pus XRing si nu mi-a parut rau deloc! Avusesem ORing inainte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 A mers cineva pe Bandit de 650 si de 1250? Cum se simte diferenta? Am avut de 650 si dupa o pauza de motociclism de 2 ani as vrea sa trec la 1250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elena Maghior Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Mulțumesc Macke! Acum vre-o jumătate de oră mi-a luat soțul meu de la mymoto. Am ales x-ring. Mai pe seară fug la service să mi-l schimbe. Acum se aud niște trosnete tare ciudate și este întins la maxim. Drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Ca idee, cat a dat pe lanț?pinioanele nu le ai schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Vd Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Are cineva o aripa fata de vanzare pentru un bandit din 2005? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valcaneant_adrian Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Salut, Nu stiu daca ma poate ajuta cineva dar am o problema si poate ma lamureste cineva. Uneori cand dau sa pornesc cu motorul la rece, porneste si apoi se ineaca chiar si cu socul tras. Si plus de asta am patit-o de doua ori ieri, cu a doua trag de acceleratie si nimic, si cand strang ambreiajul motorul moare. Cineva mi-a zis ca e posibil sa fie de la filtrul de aer. A mai patit cineva asta ? Dupa ce schimbi filtrul de aer cu unul original sau aproape de ce stock (hiflo) daca zici ca ai demontat carburile inseamna ca ai scos si pilot jeturile.Daca float levelurile sunt dupa carte , adica nu ai umblat la plutitoare , acele sunt la pozitia conf manualului si jigloarele inchid, vezi cate ture ai desfacut pilot jeturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 O explicatie "savanta" dar in acelasi timp foarte "explicita", numa' buna pentru un nou venit. Un sfat, studiaza termenii/denumirile pentru ca le cam amesteci. Intai stapanestele si dupa aia dai sfaturi. Nu de alta dar s-ar putea sa te creada unii. Fara suparare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leprechaun Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Dupa ce schimbi filtrul de aer cu unul original sau aproape de ce stock (hiflo) daca zici ca ai demontat carburile inseamna ca ai scos si pilot jeturile.Daca float levelurile sunt dupa carte , adica nu ai umblat la plutitoare , acele sunt la pozitia conf manualului si jigloarele inchid, vezi cate ture ai desfacut pilot jeturile. Nu am desfacut eu carburatoarele ca nu ma pricep am fost la service si am facut toate operatiunile.filtrul imi ajunge maine si il schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.