Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu!

verifica tot ce inseamna rulment (inclusiv cei de jug), lant, cauciucuri (deformari, echilibrari)...

 

de curiozitate, face asa in toate treptele? banditul are o vibratie, la o anumita turatie... asta ca sa excludem acea vibratie a motorului!

 

bai parca vara asta am inceput sa simt mult prea tare vibratia de la 5k. ori n-am mai mers eu de mult pe bandit ori s-a agravat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu contest. Eu de cand mi-am sincronizat carburile, merge mult mai bine. Dar nu porcarii cu mai am 5 cai in plus, sau mai stiu eu ce ... la relanti toarce mult mai rotund, relanti-ul sta mult mai stabil. parca si acceleratia e un pic mai buna, dar aici e doar o senzatie...

 

verifica totusi, pentru linistea ta, rulmenti jug. asta daca simti vibratiile in tot ghidonul. tendinta e ca vibratiile sa se transmita spre extremitati ... ca idee..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, are cineva idee de unde as putea descarca un manual de GSF650S 2007-2008? Uleiul (si filtrul) oare la cati km ar trebui schimbat? Stiam ceva de 6000 km dar nu sunt sigur...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Nu stiu daca ma poate ajuta cineva dar am o problema si poate ma lamureste cineva.

Uneori cand dau sa pornesc cu motorul la rece, porneste si apoi se ineaca chiar si cu socul tras.

Si plus de asta am patit-o de doua ori ieri, cu a doua trag de acceleratie si nimic, si cand strang ambreiajul motorul moare.

Cineva mi-a zis ca e posibil sa fie de la filtrul de aer.

A mai patit cineva asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu contest. Eu de cand mi-am sincronizat carburile, merge mult mai bine. Dar nu porcarii cu mai am 5 cai in plus, sau mai stiu eu ce ... la relanti toarce mult mai rotund, relanti-ul sta mult mai stabil. parca si acceleratia e un pic mai buna, dar aici e doar o senzatie...

 

verifica totusi, pentru linistea ta, rulmenti jug. asta daca simti vibratiile in tot ghidonul. tendinta e ca vibratiile sa se transmita spre extremitati ... ca idee..

 

i-am schimbat vara trecuta pt ca nu se simtea deloc ok ghidonul in mers. momentan simt vibratia mai puternic in scarite si galagie fara limite de la plastice..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îmi vând vechiul motor. Un kymco quannon de 125 din 2007.poate auziți pe cineva. 500 de euro pt o prima moto eu zic, ca se merita. Eu mi am făcut pionierat 2 ani pe ea. Merge super bine doar un lanț iar trebui în rest arata destul de bine(ca doar nu e noua și am căzut și eu cu ea dar nimic grav) și merge super. Aștept mesaje pe.prin. Va salut si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Nu stiu daca ma poate ajuta cineva dar am o problema si poate ma lamureste cineva.

Uneori cand dau sa pornesc cu motorul la rece, porneste si apoi se ineaca chiar si cu socul tras.

Si plus de asta am patit-o de doua ori ieri, cu a doua trag de acceleratie si nimic, si cand strang ambreiajul motorul moare.

Cineva mi-a zis ca e posibil sa fie de la filtrul de aer.

A mai patit cineva asta ?

Nimeni nu ma poate ajuta ?

Mi-e ca daca ma duc direct la service ma scutura aia de bani degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

leprechoane pai desfa airboxul de la filtrul de aer si vezi ce e acolo, daca e murdar, daca ai un cuib de soareci etc... verifica si bujiile si mergi si curata carburatoarele, mai e si asta o varianta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

leprechoane pai desfa airboxul de la filtrul de aer si vezi ce e acolo, daca e murdar, daca ai un cuib de soareci etc... verifica si bujiile si mergi si curata carburatoarele, mai e si asta o varianta

Salut,

 

Bujiile abia le-am schimbat si carburatoarele le-am facut sincronizarea si schimb de ulei acu o saptamana.

Cel mai probabil maine dau jos filtrul sa vad daca are propria flora si fauna si am sa revin cu un raspuns.

 

Multumesc pentru sugestii oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Lanțul îmi este întis la maxim și aș vrea să îmi iau unul nou. Dar am o dilemă, o-ring sau x-ring? Am vorbit cu 2 băieți ieri la ieșirea din Gherla dar nu m-au lămurit. De ce ar fi mai bun x-ringu'? Mulțumesc!

 

P.S. Acum am o-ring pe moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai ce-am pus o poza pe topicul de GSXF-uri. X-ringul are viata mai lunga. Eu pe Bandit am pus XRing si nu mi-a parut rau deloc! Avusesem ORing inainte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc Macke! Acum vre-o jumătate de oră mi-a luat soțul meu de la mymoto. Am ales x-ring. Mai pe seară fug la service să mi-l schimbe. Acum se aud niște trosnete tare ciudate și este întins la maxim. Drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Nu stiu daca ma poate ajuta cineva dar am o problema si poate ma lamureste cineva.

Uneori cand dau sa pornesc cu motorul la rece, porneste si apoi se ineaca chiar si cu socul tras.

Si plus de asta am patit-o de doua ori ieri, cu a doua trag de acceleratie si nimic, si cand strang ambreiajul motorul moare.

Cineva mi-a zis ca e posibil sa fie de la filtrul de aer.

A mai patit cineva asta ?

Dupa ce schimbi filtrul de aer cu unul original sau aproape de ce stock (hiflo) daca zici ca ai demontat carburile inseamna ca ai scos si pilot jeturile.Daca float levelurile sunt dupa carte , adica nu ai umblat la plutitoare , acele sunt la pozitia conf manualului si jigloarele inchid, vezi cate ture ai desfacut pilot jeturile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O explicatie "savanta" dar in acelasi timp foarte "explicita", numa' buna pentru un nou venit. Un sfat, studiaza termenii/denumirile pentru ca le cam amesteci. Intai stapanestele si dupa aia dai sfaturi. Nu de alta dar s-ar putea sa te creada unii. Fara suparare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce schimbi filtrul de aer cu unul original sau aproape de ce stock (hiflo) daca zici ca ai demontat carburile inseamna ca ai scos si pilot jeturile.Daca float levelurile sunt dupa carte , adica nu ai umblat la plutitoare , acele sunt la pozitia conf manualului si jigloarele inchid, vezi cate ture ai desfacut pilot jeturile.

Nu am desfacut eu carburatoarele ca nu ma pricep am fost la service si am facut toate operatiunile.filtrul imi ajunge maine si il schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...