Ciprian_B Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 Vibratia de la 4-5 k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 Acea vibratie apare si la mine pe la 5k, dar la 5K sunt doar 100km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 pai nu am incercat sa ajung la 160 cu a 4 a . la 160 aveam undeva la 8k. nu sunt foarte mari vibratiile, dar sunt .adica am ajuns undeva la 170 si gata m.am oprit, vedeam si oglinzile cum vibrau » Post actualizat in 30 Jul 2015 10:47in rest nu vibreaza, merge excelent . ideea ca parca la 160-170 ar fi limita ei...si vroiam sa stiu daca voi atingeti sa zicem si 200 . bine turatii ar mai avea. e doar o curiozitate. ca sincer nu imi place senzatia de la 140 in sus. plus ca e deranjant si vantu. » Post actualizat in 30 Jul 2015 10:48a si inca ceva, pe zi ce trece ne indragostim si mai mult unul de celalalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 de-aia am intrebat in toate treptele ... ?? nu e vibratia motorului ... e prea mare viteza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 Deci m am liniștit. Nu am de ce sa îmi fac griji. » Post actualizat in 30 Jul 2015 14:20 achimoto.ro/ghidon-alu-street-low-rosu-wrp.html...credeți ca as putea monta asa ceva?vreau o poziție ceva mai ridicat.. Parca stau prea rezemat în mâini... Era.cineva care îl schimbase aici pe forum, dar nu am reținut ce și cum. » Post actualizat in 30 Jul 2015 14:20 achimoto.ro/ghidon-alu-street-low-rosu-wrp.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 Eu il am schimbat, dar din alte motive: era stramb. Tot WRP. Nu am simtit vreo diferenta notabila la pozitie, dar nici nu stiu daca e diferit de cel original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Pai sint o gramada de geometrii. Al meu e mai lat si mai jos, diferenta e radicala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Da e și mai spre tine? Adică mai aproape de corp ma refer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Nope, invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreibandit Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 (editat) Eu am lsl putin mai jos decat stock dar am pus niste inaltatoare de la louis.de care le si plaseaza un pic mai in spate. Este mult mai lat ghidonul acum dar si mult mai manevrabil decat cu cel original mai ingust.. Editat August 2, 2015 de andreibandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 Pai și la ghidonul original nu merg puse acele înălțătoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreibandit Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 Absolut... Cum sa nu mearga, eu am avut mai intai ghidonul fara inaltatoare deci au acelasi diametru la gaura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 nu! verifica tot ce inseamna rulment (inclusiv cei de jug), lant, cauciucuri (deformari, echilibrari)... de curiozitate, face asa in toate treptele? banditul are o vibratie, la o anumita turatie... asta ca sa excludem acea vibratie a motorului! bai parca vara asta am inceput sa simt mult prea tare vibratia de la 5k. ori n-am mai mers eu de mult pe bandit ori s-a agravat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Ai schimbat capetele de ghidon? Eu am facut greseala asta cand aveam banditul si nu am mai scapat de vibratii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 da, am unele micute acum, comparat cu originalele. totusi la mine mai sunt si niste carburatoare nesincronizate de ceva timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Nu contest. Eu de cand mi-am sincronizat carburile, merge mult mai bine. Dar nu porcarii cu mai am 5 cai in plus, sau mai stiu eu ce ... la relanti toarce mult mai rotund, relanti-ul sta mult mai stabil. parca si acceleratia e un pic mai buna, dar aici e doar o senzatie... verifica totusi, pentru linistea ta, rulmenti jug. asta daca simti vibratiile in tot ghidonul. tendinta e ca vibratiile sa se transmita spre extremitati ... ca idee.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Salutare, are cineva idee de unde as putea descarca un manual de GSF650S 2007-2008? Uleiul (si filtrul) oare la cati km ar trebui schimbat? Stiam ceva de 6000 km dar nu sunt sigur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 6000km, pagina 34. http://www.crservice.dk/Suzuki_mc/GSF650/GSF650_A_S_SA_GSX650F_01E.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leprechaun Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Salut, Nu stiu daca ma poate ajuta cineva dar am o problema si poate ma lamureste cineva. Uneori cand dau sa pornesc cu motorul la rece, porneste si apoi se ineaca chiar si cu socul tras. Si plus de asta am patit-o de doua ori ieri, cu a doua trag de acceleratie si nimic, si cand strang ambreiajul motorul moare. Cineva mi-a zis ca e posibil sa fie de la filtrul de aer. A mai patit cineva asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdansam Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Salutari tuturor! Dintre toti Banditii cine merge la M.A.N si este din Bucuresti ? Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Nu contest. Eu de cand mi-am sincronizat carburile, merge mult mai bine. Dar nu porcarii cu mai am 5 cai in plus, sau mai stiu eu ce ... la relanti toarce mult mai rotund, relanti-ul sta mult mai stabil. parca si acceleratia e un pic mai buna, dar aici e doar o senzatie... verifica totusi, pentru linistea ta, rulmenti jug. asta daca simti vibratiile in tot ghidonul. tendinta e ca vibratiile sa se transmita spre extremitati ... ca idee.. i-am schimbat vara trecuta pt ca nu se simtea deloc ok ghidonul in mers. momentan simt vibratia mai puternic in scarite si galagie fara limite de la plastice.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sile7 Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Îmi vând vechiul motor. Un kymco quannon de 125 din 2007.poate auziți pe cineva. 500 de euro pt o prima moto eu zic, ca se merita. Eu mi am făcut pionierat 2 ani pe ea. Merge super bine doar un lanț iar trebui în rest arata destul de bine(ca doar nu e noua și am căzut și eu cu ea dar nimic grav) și merge super. Aștept mesaje pe.prin. Va salut si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 @warlock Merci mult de tot!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leprechaun Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 Salut, Nu stiu daca ma poate ajuta cineva dar am o problema si poate ma lamureste cineva. Uneori cand dau sa pornesc cu motorul la rece, porneste si apoi se ineaca chiar si cu socul tras. Si plus de asta am patit-o de doua ori ieri, cu a doua trag de acceleratie si nimic, si cand strang ambreiajul motorul moare. Cineva mi-a zis ca e posibil sa fie de la filtrul de aer. A mai patit cineva asta ? Nimeni nu ma poate ajuta ? Mi-e ca daca ma duc direct la service ma scutura aia de bani degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 leprechoane pai desfa airboxul de la filtrul de aer si vezi ce e acolo, daca e murdar, daca ai un cuib de soareci etc... verifica si bujiile si mergi si curata carburatoarele, mai e si asta o varianta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.