Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Ziua buna! Daca s-a mai discutat despre asta,imi cer scuze :) Trebuie sa imi schimb guma pe spate la Banditu' meu, 650 S, si m-am pierdut putin in indici si denumiri. De exemplu care e diferenta dintre Michelin Pilot Street Radial si Pilot Power? Are cineva un sfat? Ce criterii de sortare ar trebui sa folosesc specific pentru Banditul meu? Multam fain, o zi buna si asfalt uscat!

Ps. Ar fi o optiune buna asta: Michelin Pilot Street RADIAL Rear 160/60-17 69W?

Editat de condamned18
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca nu iti permiti sa iei macar Pilot Road 2 (compozitie 2CT - dual compund - mai moale pe margine si mai tare pe centru), atunci poti alege Pilot Radial (care nu este 2CT). Va fi oricum o alegere mult mai buna decat unul uzat.

 

69 - maxim 270km/h

W - sarcina 325kg pe anvelopa (mai multe aici)

 

Criterii de sortare? - 160 60 17 e suficient, si fara chestii care se numesc cu "sport", nu e cazul.

 

Pilot Road (2,3 sau 4) este o avelopa excelenta pentru Bandit, depinde de buget.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu iti permiti sa iei macar Pilot Road 2 (compozitie 2CT - dual compund - mai moale pe margine si mai tare pe centru), atunci poti alege Pilot Radial (care nu este 2CT). Va fi oricum o alegere mult mai buna decat unul uzat.

 

69 - maxim 270km/h

W - sarcina 325kg pe anvelopa (mai multe aici)

 

Criterii de sortare? - 160 60 17 e suficient, si fara chestii care se numesc cu "sport", nu e cazul.

 

Pilot Road (2,3 sau 4) este o avelopa excelenta pentru Bandit, depinde de buget.

Am gasit Pilot Road in jur de 520 lei, pana in 550 as da pe cel de spate, poate sa fie si alta marca, am gasit de exemplu PIRELLI - SET DIABLO 120/70-17 (58W) + 160/60-17 (69W) (PI1430700 + PI1430400) 825 RON 1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu pentru Pilot Road 2 (in pricipiu 3-4 sunt putin peste). Le am de anul trecut (~3500 km). Mi s-au parut destul de ok atat pe uscat cat si pe ploaie. Nu se incalzesc extrem de repede, dar e ceva normal la tipul asta de cauciucuri. Eu astea le-am gasit la pret bun atunci.
Altele bune sunt Dunloap Roadsmart 2. Vad ca acum este sub 1100 setul >>aici<<
» Post actualizat in 26 May 2015 09:33

LE: http://anvelopemoto.eu/dunlop-roadsmart-160-60r17-tl-69w-rear/

http://anvelopemoto.eu/michelin-160-60-zr-17-m-c-69w-pilot-road-2-r-tl/




Eu si ceva prieteni am luat de la ei si am fost multumiti de comunicare, pret, livrare.

Editat de alinpa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu pentru Pilot Road 2 (in pricipiu 3-4 sunt putin peste). Le am de anul trecut (~3500 km). Mi s-au parut destul de ok atat pe uscat cat si pe ploaie. Nu se incalzesc extrem de repede, dar e ceva normal la tipul asta de cauciucuri. Eu astea le-am gasit la pret bun atunci.

Altele bune sunt Dunloap Roadsmart 2. Vad ca acum este sub 1100 setul >>aici<<

» Post actualizat in 26 May 2015 09:33

LE: http://anvelopemoto.eu/dunlop-sportsmart-ii-160-60r17-tl-69h-rear/

http://anvelopemoto.eu/michelin-160-60-zr-17-m-c-69w-pilot-road-2-r-tl/

http://anvelopemoto.eu/bridgestone-bt023-r-tl-160-60r17-69w/

 

Eu si ceva prieteni am luat de la ei si am fost multumiti de comunicare, pret, livrare.

Multam fain, la ei ma uitam si eu acum.. Au preturi destul de ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut Pilot Road pe spate. Mi s-a parut o anvelope foarte buna. 2CT e peste, deci nu ar trebui sa fie nici o problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu iti permiti sa iei macar Pilot Road 2 (compozitie 2CT - dual compund - mai moale pe margine si mai tare pe centru), atunci poti alege Pilot Radial (care nu este 2CT). Va fi oricum o alegere mult mai buna decat unul uzat.

 

69 - maxim 270km/h

W - sarcina 325kg pe anvelopa (mai multe aici)

 

Criterii de sortare? - 160 60 17 e suficient, si fara chestii care se numesc cu "sport", nu e cazul.

 

Pilot Road (2,3 sau 4) este o avelopa excelenta pentru Bandit, depinde de buget.

 

 

Subscriu pentru Pilot Road 2 (in pricipiu 3-4 sunt putin peste). Le am de anul trecut (~3500 km). Mi s-au parut destul de ok atat pe uscat cat si pe ploaie. Nu se incalzesc extrem de repede, dar e ceva normal la tipul asta de cauciucuri. Eu astea le-am gasit la pret bun atunci.

Altele bune sunt Dunloap Roadsmart 2. Vad ca acum este sub 1100 setul >>aici<<

» Post actualizat in 26 May 2015 09:33

 

LE: http://anvelopemoto.eu/dunlop-roadsmart-160-60r17-tl-69w-rear/

http://anvelopemoto.eu/michelin-160-60-zr-17-m-c-69w-pilot-road-2-r-tl/

 

 

 

Eu si ceva prieteni am luat de la ei si am fost multumiti de comunicare, pret, livrare.

 

 

Eu am avut Pilot Road pe spate. Mi s-a parut o anvelope foarte buna. 2CT e peste, deci nu ar trebui sa fie nici o problema!

Cred ca o sa merg si eu pe Pilot Road 2, va multumesc pentru indrumari. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu iti permiti sa iei macar Pilot Road 2 (compozitie 2CT - dual compund - mai moale pe margine si mai tare pe centru), atunci poti alege Pilot Radial (care nu este 2CT). Va fi oricum o alegere mult mai buna decat unul uzat.

 

69 - maxim 270km/h

W - sarcina 325kg pe anvelopa (mai multe aici)

 

Criterii de sortare? - 160 60 17 e suficient, si fara chestii care se numesc cu "sport", nu e cazul.

 

Pilot Road (2,3 sau 4) este o avelopa excelenta pentru Bandit, depinde de buget.

 

 

 

Pilot Road intradevar foarte potrivit pt aceasta motocicleta eu am avut 2 am acum 3 si urmeaza 4 sunt foarte multumit de ele..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci..azi am avut timp de moto. Acum 2 zile.raman fara benzina, dau pe rezervă , n a vrut sa porneasca in nici un fel. Incapatanata. Azi zic gata , a mea esti. Am eu ac de cojocu tau. Iau de dimineata 1.5l benzina. Nu o bag , incerc tot asa sa o pornesc pe rezerva.nimik. ok bag benzina. Wow .greu..da porneste .merg 5..600 de metri..un semafor si aia e .stop motor. M a plimbat destul..acum o plimb eu pe ea. In tot acest timp imi mai aruncam cate un ochi pe filtru de benzină. In permanenta in el un strop de benzina , pe orice pozitie l as fi pus.o plimb ce o plimb eu(si impinge nene..cald...soare.n cap )o plimb si ma opresc.odihna.dau soc la maxim rezervoru pe on si brummmmm pornim..ma plimba ea in 700 m si opresc pana in piata....si gata.numai pornim nici batuti. Si plimb o iar..acum ceva mai mult. Ajung la un peco.bagam benzina..vreo 10 l. Si punem pe on..pe rez...pe pri..porneseste intr un final.las pe rez comutatorul de benzina si plec. Acum pauza de o cafea si o apa rece la umbra. Ps.din caregoria eu si moto..timp petrecut impreuna.nepretuit. va salut.scz de greseli si numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU lasa robinetul pe REZ!

...decat daca impinsul mobrei de ghidon e proba olimpica, si tu te pregatesti sa participi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok .nu las pe rez ca se consuma toata. Dar de ce nu pornim pe rez ? deci la mine rez nu are nici un rost din ce am observat azi. asa ca nu are nici o importantă daca las pe rez sau on. Ca tot aia e. Aia 5 litri raman acolo oricum.ca nu vrea sa porneasca pe rez. Asa ca probabil pana schimb acel comutator sau cum s o numi el..am rezervor de doar 15 litri fara rezerva..deci..ochii pe km si aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai intai sa fii sigur ca stii sa citesti corect pozitia pe care se afla robinetul. Nu fac misto, am vazut multe cazuri...

Daca ti s-au golit in mers carburatoarele pt ca ai ramas fara benzina, n-o sa-ti porneasca imediat nici daca pui pe RES. Pana ajunge benzina la nivel in carburatoare dureza, si tot dand la demaror risti sa omori bateria (daca e deja slaba).

De aceea, corect e sa reumpli carburatoarele punand robinetul pe PRI cam un minut (maxim) apoi il treci pe RES sau ON, in fct de cata benzina ai in rezervor, si ABIA APOI sa dai la demaror.

RES nu e degeaba nici la tine, doar ca erau carburile goale, de aia nu pornea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai dupa ce am alimentat am lasat pe pri circa 30..40 de sec..am urmarit filtru de benzina..am vzt ca se scurgea b3nzina prin el. Dar acum explicam de ce nu a vrut sa porneasca pe rez.? si oi avea dreptate..poate or fi cazuri cu necunoașterea pozitiilor acelui buson magic ...o sa il las pe on totusi si am sa urmaresc cand cand se termina benzina si sa dau imediat pe rez cum simt ca mi se taie gazu.

» Post actualizat in 01 Jun 2015 09:10

A si inca ceva..daca am ramas pe rezerva..si dau pe pri sa curga benzina in carburatoare nu se intampla nimic. Adica nu porneste..in fine..o sa merg cu kilometraju si asta e ..pana oi gasi buba la un mecanic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PRI-ul e doar pentru motor statut o perioada lunga. Chiar si dupa 1 luna de stat nu e necesar PRI.

Dupa cum par lucrurile, eu as verifica caneaua (ansamblul ala care comuta, are si niste oringuri si 2 site parca) si furtunul de vacuum. Comutarea intre RES si On se poate face in mers FARA a opri motorul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se da greu ala jos sa il curat ? Sau mai bine imi vad de treaba mea. Apropo dupa toata nebunia de azi dimineata am scos o si la prima primbare împreună , mai lunga asa. Am fost pana la v tarnovo. Ne am descurcat excelent.mai ales ea. A fost primul drum( pt mine)...peste o suta de km. Si fara oprire la dus. Ce sa mai... Sunt mandru de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.mi-am luat si eu un bandit din 2005 al carui motor, la relanti, intr-a1a, se aude ciudat rau.zvacneste, nu are cursivitate, nu stiu cum sa explic.nu e constant. si pierde ulei pe la supapele de sus.eu habar n-am, nu ma pricep la d'astea si as avea nevoie de putin ajutor.cam ce ar putea avea si cam cat m-ar costa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ai putea sa mergi cu el la un mecanic sa ii curete si sincronizeze carburatoarele, am patit si eu asa si dupa o sincronizare merge ceas. Ce ai mai putea verifica sunt bujiile si filtrul de aer. In ceea ce priveste costurile carburatia undeva intre 150-200 lei, daca e sa schimbi bujiile 4 bucati 150 lei, filtrul de aer stoc vreo 60=80 lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Sile: nu se da greu jos, eu am dat jos, sunt parca 2 suruburi cu cap de 10. Verifici sitele si oringurile si inspectezi vizual. Daca ti se pare ceva aiurea, pune poza. Apoi reasamblare. E usor.

@Vlad: nu am incredere in nimeni, mai ales in cineva care VINDE ceva. Poate chiar a facut asta, dar trebuie verificat. Uleiul + filtre ai schimbat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...