Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Si un Bagster pe un Pop...

 

A ta de care e la grosime? "Umflata", normala sau subtire? Ca o intereseaza pe gagicamea pt B6 un Topsaddlery si ar fi cool sa fie cat mai subtire, ca sa ajunga cat mai bine cu picioarele jos. Din pacare cand faci acolo pe site-ul lor o configurate poti alege ce vrei tu la grosime da in poza nu se schimba nimic si nu imi pot inchipui cam cat de groase sunt cele 3 variante de burete.

 

LE: ia zi aline ca vad ca belesti ochii pe topic in aceasta clipa. Zic io rau cu vopsitu in culoarea motoretei a celor 2,5 metri patrati de plastic negru ce acopera la Pop airboxu? :laugh:

nu stiu ce grosime e,eu sunt mai inalt(1.88) si nu am probleme sa ajung jos asa ca nu mi-am batut capul cu grosimea doar cu look-ul si confortul

shaua veche era foarte subtire ca nemtoaica de la care am luat motorul era mai scunda... :laugh: dar se pot subtia la comanda sheile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu stiu ce grosime e,eu sunt mai inalt(1.88) si nu am probleme sa ajung jos asa ca nu mi-am batut capul cu grosimea doar cu look-ul si confortul

shaua veche era foarte subtire ca nemtoaica de la care am luat motorul era mai scunda... :laugh: dar se pot subtia la comanda sheile

 

Am configurat si eu o sa pe site-ul lor dar cum? trebuie sa trimit saua mea la ei?

 

cat timp dureaza lucrarea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am configurat si eu o sa pe site-ul lor dar cum? trebuie sa trimit saua mea la ei?

 

cat timp dureaza lucrarea?

daca trimiti shaua ta e mai ieftin daca iti dau ei shaua gata facuta e mai scump,logic.

nu stiu cat dureaza....dar gandeste-te cat dureaza numai transportul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si un Bagster pe un Pop...

 

A ta de care e la grosime? "Umflata", normala sau subtire? Ca o intereseaza pe gagicamea pt B6 un Topsaddlery si ar fi cool sa fie cat mai subtire, ca sa ajunga cat mai bine cu picioarele jos. Din pacare cand faci acolo pe site-ul lor o configurate poti alege ce vrei tu la grosime da in poza nu se schimba nimic si nu imi pot inchipui cam cat de groase sunt cele 3 variante de burete.

 

LE: ia zi aline ca vad ca belesti ochii pe topic in aceasta clipa. Zic io rau cu vopsitu in culoarea motoretei a celor 2,5 metri patrati de plastic negru ce acopera la Pop airboxu? :laugh:

 

cum pot comanda mai rapid si eu o sa cool? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am saua originala a banditului, un pic modificata(schimbat buretele). E foarte confortabila pentru pilot, dar pasagerul nu mai are

buci dupa 100+ km si in plus la franari vine pasagerul peste tine si te impinge cu oO-le peste rezervor.

N-as da 500 epuroi pentru o sa nici sa ma omori(mai bine cumpar bere si nici nu-ti mai trebuie sa :laugh: )

O sa-mi pus si eu o sa din asta pe bandit ca sa fiu ca-n wild wild west.

HorseSaddle.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si un Bagster pe un Pop...

 

 

 

LE: ia zi aline ca vad ca belesti ochii pe topic in aceasta clipa. Zic io rau cu vopsitu in culoarea motoretei a celor 2,5 metri patrati de plastic negru ce acopera la Pop airboxu? :laugh:

Nu zici rau, am vazut si io pe net poze mai multe cu plasticu ala vopsit in culoarea motorului si arata super fain, dar al meu fiind argintiu chiar nu are niciun farmec sa-l vopsesc. Treaba asta merge mai mult la modelele S parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi e si frica sa nu i-o traga intr-o noapte 6le la Grasa-n Yoshimura si prin primavara sa fete asta un 750. :laugh:

bai, m-am stricat de ras citind asta in urma pe discutia in cauza, eu fiind unul dintre cei care a vizitat acea camera a dezmatului si desfraului hergheliilor de cai. in discutie era vorba despre cei doi banditi pe care emppu ii tinea in camera lui peste iarna b6 si b12.

 

sunt catalin, sibian, detin bandit sau sunt detinut de bandit 600N, kult, GN77B. asta ar fi al treielea sezon dar rusinos de putini km in schimb.

 

intrebarea mea era daca are cineva de vanzare handbar sau manere, cum s-or numi. e vorba de cele laterale care se monteaza pe codita. daca se poate nedichisite pentru ca oricum vor merge la vopsit.

 

 

chestii pe care mi le doresc facute la bandit sezonul asta :

 

-vopsit aripa, bugspoiler(dupa ce il cumpar), rezervor, codita si undertail(dupa ce le-a prelucrat un meserias in prealabil pentru a le uni si a le transforma intr-o singura piesa)..................daca are cineva fotografii cu treaba asta m-ar bucura sa le vad.

-sa-ua o vreau retapitata si poate reusesc un fel de broderie pe ea pentru a o face mai misto

-crasj-paduri home-made.si aici am sperante de bine.ele fiind pornos de scumpe la cumparare

-schimbarea bordului cu unul digital sau inlocuirea turometrului spart, in functie de buget.

-un plin de benzina lui emppu pentru ca mi-a salvat banditul iarna asta gazduind-ul in garaj, sub barca lui vecinu-meo.

-toba sport

 

in consecinta:

 

cumpar turometru bandit 600 si handbar set 2 bucati pt coditza

post-31472-1233347808_thumb.jpg

Editat de michio suzuki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai gandit si tu dupa ani si ani sa dai pe la Banditmania? :laugh:

 

M-am gandit si io la faza cu codita dintr-o bucata dar aia ar insemna sa fie f rigida si are totusi 6 puncte de prindere din care 4 sunt de cracanat si impins in gauri... nu stiu cum ar mere montata pe schelet asa. Sunt curios ce o sa iasa.

 

Uite acilea niste anunturi de pe ebay cu manere de Kult...

 

Buy now cu 50 de euro (mi se pare scump si nici macar nu ti da suruburle si gumele dintre manere si plastic)... http://cgi.ebay.de/GSF1200-GSF-Bandit-Bj-9...A1%7C240%3A1318

 

Licitatie.... http://cgi.ebay.de/GSF-BANDIT-1200-HECKVER...A1%7C240%3A1318

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai gandit si tu dupa ani si ani sa dai pe la Banditmania? :laugh:

 

Emppu am si eu o intrebare ... !

Daca pun pe K6 din 1996 un filtru de aer " K&N" merge mai bine?

Necesita reglaje noi?

Care ar fii avantaje si dezavantaje ( l-am gasit la 60 euro).

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emppu am si eu o intrebare ... !

Daca pun pe K6 din 1996 un filtru de aer " K&N" merge mai bine?

Necesita reglaje noi?

Care ar fii avantaje si dezavantaje ( l-am gasit la 60 euro).

multumesc

1.e cam scump al 60,mai cauta

2.merge mai bine

3.trebuie reglate carburatoarele,eventual pus jet kit stage1...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emppu am si eu o intrebare ... !

Daca pun pe K6 din 1996 un filtru de aer " K&N" merge mai bine?

Necesita reglaje noi?

Care ar fii avantaje si dezavantaje ( l-am gasit la 60 euro).

 

multumesc

 

Bine merge si cu ala stock. Cu ala K&N ar purtea sa mearga putin mai tare, mai ales in combinatie cu Dynojet + toba sport si neaparat reglajele de rigoare. Dezavantajul este ca dai pretul triplu cat e un filtru stock si daca nu faci macar partial ceea ce am scris mai sus, risti sa-ti mearga mai prost. Avantajul este ca cica il ai pe viata, dar tot trebuie curatat cam la intervalul la care ar trebui schimbat unu strock iar pt operatia asta, daca vrei sa o faci calumea, trebe sa-ti iei kitul de curatat si uns K&N care cred ca tine maxim 2 schimburi si costa aprox cat un filtru stock. E cam cu dus si intors treaba cu K&Nul.

 

@ KMIHAI: tu cat ai dat pe el si de unde?

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-crasj-paduri home-made.si aici am sperante de bine.ele fiind pornos de scumpe la cumparare

Emppule, ia arata-i cam ce patesti de la niste crash-paduri de cacao.

Eu am dat vreo 100 Euro pe niste LSL-uri si si-au facut treaba f bine (le-am testat o singura data, involuntar, evident).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As lua si eu o husa de rezervor pt.un 1250 ,o adresa la care sa gasesc ceva nu stiti,mersi.

ia intreaba-l pe google de bagster,top saddlery,corbin,baglux si cred ca mai sunt cateva.

spor....

hint: cauta pe ebay ca daca nu o sa dai minim 150de euro.....

 

Bine merge si cu ala stock. Cu ala K&N ar purtea sa mearga putin mai tare, mai ales in combinatie cu Dynojet + toba sport si neaparat reglajele de rigoare. Dezavantajul este ca dai pretul triplu cat e un filtru stock si daca nu faci macar partial ceea ce am scris mai sus, risti sa-ti mearga mai prost. Avantajul este ca cica il ai pe viata, dar tot trebuie curatat cam la intervalul la care ar trebui schimbat unu strock iar pt operatia asta, daca vrei sa o faci calumea, trebe sa-ti iei kitul de curatat si uns K&N care cred ca tine maxim 2 schimburi si costa aprox cat un filtru stock. E cam cu dus si intors treaba cu K&Nul.

 

@ KMIHAI: tu cat ai dat pe el si de unde?

45eur de la louis :laugh:

 

Emppule, ia arata-i cam ce patesti de la niste crash-paduri de cacao.

Eu am dat vreo 100 Euro pe niste LSL-uri si si-au facut treaba f bine (le-am testat o singura data, involuntar, evident).

de care ti-ai luat? cu montare pe cadru sau pe motor direct?

eu mi-am luat pe cadru ,cele pe motor mi se par destul de periculoase....

 

 

 

ma lamureste si pe mine cineva daca is la fel conductele de la radiaturl de kult la pop la motorul de 600???mersi

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele mai proaste crash-paduri posibile sunt cele strungite si doar din metal, de obicei aluminiu. Pt ca acesta are proprietati abrazive catastrofale comparat cu plasticul, absoare fix 0,nimic din soc, transfera toata energia in cadru pe care il poate indoi lejerianu. In afara de asta, data fiind forma lor acestea, se pot implanta f usor in neregularitati ale soselei, de ex gropi, canale etc si pot chiar rasturna motoreta sau sa-i modifice total defavorabil traiectoria naturala cand e tarash. Bine.. poza pe care o sa o pun cu un astfel de crashpad e catastrofala din mai multe puncte de vedere. Adica tranta e f violenta, pt ca se vede ca e atins chiar si cadrul zdravan de tot jos. Aici nu te salva cam nimic dar macar nu photeai mai multe decat fara. Insa crashpadul ala e o idiotenie, el fiind de genul celui descris mai sus, fiind si prea scurt si prea sus montat si posibil si din material de kacat, desi o mizerie precum aia din poza costa 100+ euro. Se vede ca, crashpadul nu numai ca a protejat fix 0 dar a si distrus o parte din blocul motor care macar aia ar fi ramas neatinsa.

post-8276-1233423674_thumb.jpg post-8276-1233424017_thumb.jpg

 

 

Acuma LSL-urile alea nu sunt rele da nici stralucite. Au prindere in doar 2 puncte pe cadru (fata de trei cum e optim pt disiparea energiei), au ceva plastic pt preluarea si amortizarea energiei impactului insa e f putin ca si suprafata si grosime si nu mi se par destul de lungi, din ce am vazut in poze. In rest sunt dragute si forma lor e tranta- si tarashfriendly. Adica nu e contondenta ca la alea facute la strung care. Stai leger Caline ca pretinu meu care vrea sa le faca el are de gand sa toarne cumva galeti de plastic in cap, deci macar aici tot sunt mai bune decat alea din prima poza.

 

Cel mai adevarat crashpad dpv practic si al protectiei e asta. Estetic vorbind poate zice fiecare ce vrea, e vb de gust. Mie imi place si estetic cel mai mult dintre toate. E o caruta de bani.. adica vreo 135 de eruo da-i prelucrat ca de Brancusi si are prindere in 3 puncte.

post-8276-1233424177_thumb.jpg

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emppule, da' nu mi-ai aratat pe ce frumusete de motor erau puse. Stiam motoru' asta de mai multa vreme... Naspa faza.

La mine se observa julitura de pe crashpad in poza. Cazatura a fost la un max 20 la ora, si motorul s-a tirit citiva metri pe asfalt pina s-a oprit. Nu s-a spart/zgiriat nimic in afara de ciuperca aia de plastic si capacul de ghidon. Altfel ar fi sfirsit intr-o balta de ulei. Eu zic ca merita banii.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emppule, da' nu mi-ai aratat pe ce frumusete de motor erau puse. Stiam motoru' asta de mai multa vreme... Naspa faza.

La mine se observa julitura de pe crashpad in poza. Cazatura a fost la un max 20 la ora, si motorul s-a tirit citiva metri pe asfalt pina s-a oprit. Nu s-a spart/zgiriat nimic in afara de ciuperca aia de plastic si capacul de ghidon. Altfel ar fi sfirsit intr-o balta de ulei. Eu zic ca merita banii.

 

Absolut ca merita banii. Nu am zis ca-s rele LSL-urile. Doar ca sunt si mai bune decat alea. In pozele de sus alea 2 motorete sunt din filme diferite. Aia cu accidentu nu i fighterul ala, cu sa Corbin... ca tot vorbeam mai sus de sei. :laugh: Am pus figherul doar pt a vedea montat un astfel de crashpad idiot.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca te intereseaza crash-urile favorite a domnului empu ia uite link-ul rpducatorului:

http://www.gsg-mototechnik.de/

 

intr-adevar crash padurile astea cu baza in trei puncte sunt cele mai adevarate, si sincer si cele mai frumoase.

 

daca are cineva pe bandit 600 asa ceva poate sa-mi dea niste dimensiuni, cumva? ma intereseaza diametrul si lungimea.

 

in rest multumesc pentru sfaturi. daca-mi iasa ceva fain va arat daca nu, nu. :laugh:

 

salve

 

pana la urma ce dracie le face sa fie asa de scumpe? producatorul e un speculant.

Editat de michio suzuki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...