Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

si daca te intereseaza crash-urile favorite a domnului empu ia uite link-ul rpducatorului:

http://www.gsg-mototechnik.de/

 

intr-adevar crash padurile astea cu baza in trei puncte sunt cele mai adevarate, si sincer si cele mai frumoase.

 

daca are cineva pe bandit 600 asa ceva poate sa-mi dea niste dimensiuni, cumva? ma intereseaza diametrul si lungimea.

 

in rest multumesc pentru sfaturi. daca-mi iasa ceva fain va arat daca nu, nu. :laugh:

 

salve

 

pana la urma ce dracie le face sa fie asa de scumpe? producatorul e un speculant.

Editat de michio suzuki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cacao...gasisem unele de al goodrige sa le inlocuiesc pe alea mele ca au inceput sa arate de parca au 100 de ani...si nici nu se pot curata...

 

Te cred ca arata muci insa isi indeplinesc functia si oricum nu se prea vad. La B12 stiu sigur ca nu se potrivesc pt ca radiatorul la Pop e mai mare decat la Kult si din cate stiu si capetele se prind diferit. La 6 e posibil sa fie la fel de mari radiatoarele insa ramane faza cu conexiunile.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te cred ca arata muci insa isi indeplinesc functia si oricum nu se prea vad. La B12 stiu sigur ca nu se potrivesc pt ca radiatorul la Pop e mai mare decat la Kult si din cate stiu si capetele se prind diferit. La 6 e posibil sa fie la fel de mari radiatoarele insa ramane faza cu conexiunile.

pai intre 12 si 6 e diferita prinderea conductelor.la 12 capatul conductei e in forma de L iar la 6 capatul e drept...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai intre 12 si 6 e diferita prinderea conductelor.la 12 capatul conductei e in forma de L iar la 6 capatul e drept...

 

Io vorbeam mai sus de 12 kult si pop si 6 kult si pop. Nu am amestecat 12le cu 6le.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io vorbeam mai sus de 12 kult si pop si 6 kult si pop. Nu am amestecat 12le cu 6le.

in concluzie, ai putea sa ma ajuti sa le faci o poza la prinerile furtunelor avand in vedere ca aproape depasesti numarul de motociclete a unei reprezentatnte suzuki :laugh: si le ai la indemana?10x

nu de alta dar furtunele care le-am gasit sunt la 130lire si nu ma inghesuie banii sa-i dau pe ceva care dupaia ar putea sa nu mi se potriveasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, aveti idee, daca as vrea sa pun un esapament de katana veche cu 2 tobe, mi-ar influenta in vreun fel negativ sanatatea motorului? as vrea sa-mi pun un esapament cu 2 tobe si asta l-am gasit care s-ar potrivi cel mai bine.

Astept pareri, visez aiurea sau se poate in siguranta?

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in concluzie, ai putea sa ma ajuti sa le faci o poza la prinerile furtunelor avand in vedere ca aproape depasesti numarul de motociclete a unei reprezentatnte suzuki :laugh: si le ai la indemana?10x

nu de alta dar furtunele care le-am gasit sunt la 130lire si nu ma inghesuie banii sa-i dau pe ceva care dupaia ar putea sa nu mi se potriveasca

 

Pt facut poze am doar un E51 care face niste poze mizerabile. O sa vad ce pot face zilele astea.

 

Salut, aveti idee, daca as vrea sa pun un esapament de katana veche cu 2 tobe, mi-ar influenta in vreun fel negativ sanatatea motorului? as vrea sa-mi pun un esapament cu 2 tobe si asta l-am gasit care s-ar potrivi cel mai bine.

Astept pareri, visez aiurea sau se poate in siguranta?

Multumesc anticipat.

 

La un momentdat cu eforturile de rigoare orice se potriveste, intrebarea este intotdeauna daca merita.

Nu stiu cum sunt la Katana aia de care zici tu midpipe-urile de la cele 2 tobe. La Bandit, din galerii catre midpipe traiectoria e clar spre dreapta, unde e si toba. Daca la Katana e pe mijloc e cam naspa. Ai in vedere si faptul ca pe stanga nu ai prindere in scarita pt toba, si acolo trebuie sa improvizezi ceva. Iar pe dreapta oricum nu ai garantia ca se nimereste lungimea midpipe-ului + tobei astfel incat prinderea tobei sa vina exact pe prinderea din scarita.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt facut poze am doar un E51 care face niste poze mizerabile. O sa vad ce pot face zilele astea.

 

 

 

La un momentdat cu eforturile de rigoare orice se potriveste, intrebarea este intotdeauna daca merita.

Nu stiu cum sunt la Katana aia de care zici tu midpipe-urile de la cele 2 tobe. La Bandit, din galerii catre midpipe traiectoria e clar spre dreapta, unde e si toba. Daca la Katana e pe mijloc e cam naspa. Ai in vedere si faptul ca pe stanga nu ai prindere in scarita pt toba, si acolo trebuie sa improvizezi ceva. Iar pe dreapta oricum nu ai garantia ca se nimereste lungimea midpipe-ului + tobei astfel incat prinderea tobei sa vina exact pe prindera din scarita.

 

Pai stiu ca motorul de pe Katana este acelasi cu cel de pe bandit deci ar trebui sa se cam potriveasca, prinderea fiind pe ambele parti direct pe surubul de la scarita.

Eram curios daca influenteaza negativ motorul pentru ca motorul katanei e de 1000+ cmc si am inteles ca sunt calculate diametrele de la esapament k sa optimizeze performantele motorului...n-as vrea sa fac un downgrade numai ca sa am 2 tobe...

Esapamentul de Katana arata cam asa:

post-8942-1233514660_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai stiu ca motorul de pe Katana este acelasi cu cel de pe bandit deci ar trebui sa se cam potriveasca, prinderea fiind pe ambele parti direct pe surubul de la scarita.

Eram curios daca influenteaza negativ motorul pentru ca motorul katanei e de 1000+ cmc si am inteles ca sunt calculate diametrele de la esapament k sa optimizeze performantele motorului...n-as vrea sa fac un downgrade numai ca sa am 2 tobe...

Esapamentul de Katana arata cam asa:

post-8942-1233514660_thumb.jpg

 

Deci e aia de 1100. Nu stiu ce sa zic cu afectatul motorului. Nu-l afecteaza da va merge altfel zic eu. Nu neaparat mai bine. Downgrade faci insa unul imens, daca ma intrebi pe mine, ca si look. Galeriile la Bandit sunt superbe si nu se compara cu ruginiturile alea. Si cam tot ai as spune si despre finale. Daca ai lasa galeriile originale si ai face ceva modificare cu midpipe-uri custom + niste finale faine ar fi total altceva insa asa costa mult mai mult.

 

Ceva de genu pozei de mai jos chiar daca aici e bucatareala cap coada. Pacat ca nu e din spate sa se vada clar cele 2 tobe. post-8276-1233515344_thumb.jpg

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci e aia de 1100. Nu stiu ce sa zic cu afectatul motorului. Nu-l afecteaza da va merge altfel zic eu. Nu neaparat mai bine. Downgrade faci insa unul imens, daca ma intrebi pe mine, ca si look. Galeriile la Bandit sunt superbe si nu se compara cu ruginiturile alea. Si cam tot ai as spune si despre finale. Daca ai lasa galeriile originale si ai face ceva modificare cu midpipe-uri custom + niste finale faine ar fi total altceva insa asa costa mult mai mult.

 

Ceva de genu pozei de mai jos chiar daca aici e bucatareala cap coada. Pacat ca nu e din spate sa se vada clar cele 2 tobe. post-8276-1233515344_thumb.jpg

 

Ma gandeam ca saxofonul l-as masca frumos daca as pune o carenuta din aia pinten iar finalele oricum modificate. Poza era doar de orientare ca traseu al tevilor.

Multumesc pentru pareri, daca ma hotarasc sa pun in practica va anunt ce rezultate am avut, daca nu, cine are un saxofon de vanzare? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam ca saxofonul l-as masca frumos daca as pune o carenuta din aia pinten iar finalele oricum modificate. Poza era doar de orientare ca traseu al tevilor.

Multumesc pentru pareri, daca ma hotarasc sa pun in practica va anunt ce rezultate am avut, daca nu, cine are un saxofon de vanzare? :laugh:

Daca e sa pui sistem intreg de GSXF nici eu nu te sfatuiesc, arata mizerabil galeriile de tabla comparativ cu cele de inox de la Bandit. Incearca eventual numai ceva finale mai aratoase. Numai ca si asa o sa ai de creat o gramada de prinderi, coliere etc.

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ce hiba are de nu o folosesti?

:laugh:

 

din ce vad eu e pt rezervor stock si nu poate sa o foloseasca ca el are unu cu vro 10l in plus...cred ca asta-i hiba :laugh:

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, aveti idee, daca as vrea sa pun un esapament de katana veche cu 2 tobe, mi-ar influenta in vreun fel negativ sanatatea motorului? as vrea sa-mi pun un esapament cu 2 tobe si asta l-am gasit care s-ar potrivi cel mai bine.

Astept pareri, visez aiurea sau se poate in siguranta?

Multumesc anticipat.

 

Poti sa te legi cu un egalizator de gaze direct de galeria originala. Este chiar indicat, majoritatea motoarelor cu evacuare 4 in 2 in 2 au asa ceva. Va trebui sa renunti sigur la cricul central, ca finale poti folosi sport sau stock.

 

In poza anexata este o toba aftermarket de 600RR, model care original are evacuare 4 in 1. Egalizatorul de gaze este acea "butelie" din care ies tobele, este o simpla carcasa de metal, fara trasee pe interior.

post-5717-1233592879_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi tovarasi si pretini, revin cu o chestie care ma framinta de mai multa vreme, dar care a ajuns la stadiul de hotarire definitiva: pina se incalzeste si

ies cu Suzette, vreau sa-i trag toba noua.

 

Una din primele variante la care m-am gindit e Hurric, la vreo 270 euroi pe Louis, da' parca in aceste momente de criza nu ma indur sa dau banii astia.

Am mai dat peste niste ieftineli Gianelli (150 euro), dar n-am idee cum suna.

Mai e varianta cu cumparat o toba SH, eventual de pe alt motor.

 

Si sint deschis la orice alte sugestii, ca doar de asta va zic :crack:

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi tovarasi si pretini, revin cu o chestie care ma framinta de mai multa vreme, dar care a ajuns la stadiul de hotarire definitiva: pina se incalzeste si

ies cu Suzette, vreau sa-i trag toba noua.

 

Una din primele variante la care m-am gindit e Hurric, la vreo 270 euroi pe Louis, da' parca in aceste momente de criza nu ma indur sa dau banii astia.

Am mai dat peste niste ieftineli Gianelli (150 euro), dar n-am idee cum suna.

Mai e varianta cu cumparat o toba SH, eventual de pe alt motor.

 

Si sint deschis la orice alte sugestii, ca doar de asta va zic :crack:

 

uite ceva asa la prima cautare

http://cgi.ebay.de/GSF1200-GSF650-Bandit-A...A1%7C240%3A1318

sunt convins ca daca sapi si nu vrei neaparat una noua o sa gasesti si la mai putin de atat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi tovarasi si pretini, revin cu o chestie care ma framinta de mai multa vreme, dar care a ajuns la stadiul de hotarire definitiva: pina se incalzeste si

ies cu Suzette, vreau sa-i trag toba noua.

 

Una din primele variante la care m-am gindit e Hurric, la vreo 270 euroi pe Louis, da' parca in aceste momente de criza nu ma indur sa dau banii astia.

Am mai dat peste niste ieftineli Gianelli (150 euro), dar n-am idee cum suna.

Mai e varianta cu cumparat o toba SH, eventual de pe alt motor.

 

Si sint deschis la orice alte sugestii, ca doar de asta va zic :crack:

Mie unul mi-e rusine sa mai zic ceva, am incercat sa te ajut dar nu a fost sa fie.

Caline, tre sa ma scot cumva. Vreau sa iti zic doar ca nu ma pricep nu stiu cat de mult la tobe insa vreau sa iti zic sa ai grija ce cumperi sau daca cumperi ceva, sa verifici cum merge motorul apoi. Adica, toba ce am avut-o pe 600 era una facuta manual, ai vazut-o si am mai scris despre asta. Toba aia mi-a cam inecat motoru. Adica nu mai avea puterea dinainte. Exista riscul ca toba care o cuimperi sa nu aiba evacuarea care ii convine la motor , si astfel sa ai o putere mai mica decat normal.

Cat despre surse, cauta daca vrei la bursa, la vanzari de piese este un tip din cluj, are nick XMX302004 si are un topic numit bazar moto unde vinde o gramada de piese. Are sau avea si un topic de vanzare numai cu tobe , avea acolo o gramada. Lumea il lauda ca fiind de treaba, poate te intelegi cu el. Nu il cunosc, zic numa din ce am vazut aici pe forum. Daca nu stii exact modelele de tobe facute special pt modelul de motor e mai nasol poate umpic, ii ceri numai prinderea sa fie aceeasi, apoi cum am zis, iti verifici motorul sa vezi daca functioneaza normal. Daca nu, ii refaci aprinderea.

Poate nu am fost coerent, sunt cam obosit, insa sper ca ai inteles ce am vrut sa scriu. Am mai incercat in Zalau dar nu am gasit nimic potrivit, adica numai cu alte prinderi si m-a cam luat rusinea. Tre sa dau o bere mare la urmatoarea intrunire la care ne vedem.

Bafta

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca are cineva nevoie... am asta de vanzare:

e o husa de rezervor bagster noua si neagra (se pot prinde tankbagurile lor sau altele peste ea)

post-10108-1233584721_thumb.jpg

 

 

salut.ma intereseaza daca se potriveste pe un 650 s.merci

 

si..... cit costa???

Editat de dan2525
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...